Connect with us

Playoff Ranking

FK! Power Ranking ’18 – IV. rész

A legerősebb csapatoknál már nehéz a legerősebb és a leggyengébb pontot is megtalálni, mert sok mindenben jók és/vagy kevés dologban szenvednek hiányt. A tavalyi lista elejéből kevesen maradtak, de van, aki magabiztosan őrzi előkelő pozícióját.

 

32. Cleveland Browns

31. New York Jets

30. Buffalo Bills

29. Indianapolis Colts

28. Miami Dolphins

27. Tampa Bay Buccaneers

26. Arizona Cardinals

25. Cincinnati Bengals

24. Denver Broncos

23. Washington Redskins

22. New York Giants

21. Chicago Bears

20. Oakland Raiders

19. Seattle Seahakws

18. Baltimore Ravens

17. San Francisco 49ers

16. Dallas Cowboys

15. Detriot Lions

14. Kansas City Chiefs

13. Tennessee Titans

12. Houston Texans

11. Carolina Panthers

10. Los Angeles Chargers

9. Green Bay Packers


 8. Jacksonville Jaguars, 130 pont
 Helyezések: 3., 4., 5., 7., 9., 10., 13.
 Tavalyi helyezés: 26.

Legnagyobb erősítés: Andrew Norwell

Legnagyobb veszteség: Aaron Colvin

Legerősebb pont: Passz elleni védekezés

Leggyengébb pont: Blake Bortles

 

Hajszállal ugyan, de bekerült az egyik legnagyobb tavalyi meglepetéscsapat is listánk legjobbjai közé. Tavaly csúnyán lenéztük őket, mentségünkre legyen szólva, elég hirtelen jött az áttörés. Az vitathatatlan, hogy jó csapat lett a Jaguars, a kérdés már csak az, hogy a gyenge AFC-ből profitáltak vagy tényleg a helyük van a legjobb négy csapat között. A többségünk inkább az előbbire szavaz, mert csak kettőnknél kerültek a legjobb négybe.

 

 7. Atlanta Falcons, 136 pont
 Helyezések: 3., 4., 4., 5., 8., 8., 9.
 Tavalyi helyezés: 3.

 

Legnagyobb erősítés: Calvin Ridley

Legnagyobb veszteség: Adrian Clayborn

Legerősebb pont: Csapategység

Leggyengébb pont: Támadóhívások

 

A lista eleje nagyon szoros, az 5.-6.-7. helyen például hármas holtverseny alakult ki, amit csak az összesített szavazatok döntöttek el, minimális különbséggel. Nagyon ellentmondásos a Falcons megítélése, mert hármunknál is a legjobb négyben vannak, de van akinél a legjobb nyolcban sem. Ez nem is lehet véletlen, ugyanis az elmúlt két évben egyaránt a későbbi bajnok állta útjukat, ráadásul mindkétszer nüánsznyi különbséggel, de mindkétszer leginkább mentálisan fogytak el. Kérdés ezúttal át tudnak-e lépni saját árnyékukon.

 

 6. Pittsburgs Steelers, 136 pont 
 Helyezések: 3., 4., 6., 6., 6., 7., 8.
 Tavalyi helyezés: 6.

Legnagyobb erősítés: Morgan Burnett

Legnagyobb veszteség: Ryan Shazier

Legerősebb pont: Támadófal

Leggyengébb pont: Linebacker sor

A Steelers viszonylag stabilan tartja magát a legjobb csapatok között, de az áttörés náluk is várat magára. A csoportot várhatóan idén is simán húzzák be, de a Super Bowlba csak a mumus Patriots vagy az új ellenfél Jaguars testén vezet az út. Itt már sokkal inkább számítanak majd az edzői és mentális képességek. Az sem elhanyagolható kérdés, hogy Shazier kiválásával ki lesz a vezér a védőoldalon.

 

 5. New Orleans Saints, 136 pont 
 Helyezések:  2., 5., 5., 5., 7., 7., 8.
 Tavalyi helyezés: 23.

 

Legnagyobb erősítés: Patrick Robinson

Legnagyobb veszteség: Zach Strief

Legerősebb pont: Drew Brees

Leggyengébb pont: Passz elleni védekezés

 

A hármas holtversenyből a Saints jött ki a legjobban, akik tavaly csak szegény Marcus Williams hibájának köszönhetően bukták a főcsoportdöntőt. A védelem végre elkezdett összeállni, a draftok talán náluk sikerültek a legjobban az elmúlt években, Brees pedig Brees. Minden adott tehát egy nagy meneteléshez. A legjobban attól félnék az esetükben, hogy a sok fiatal játékos kicsit megtört a tavalyi kieséskor. Van aki egyértelműen Super Bowl közelébe várja őket, de a csoportban is küzdeniük kell.

 

 4. Los Angeles Rams, 137 pont
 Helyezések: 2., 3., 5., 6., 6.,  8., 9.
 Tavalyi helyezés: 28.

Legnagyobb erősítés: Marcus Peters

Legnagyobb veszteség: Sammy Watkins

Legerősebb pont: Aaaron Donald

Leggyengébb pont: Balhés játékosok

 

A hatalmas költekezésbe kezdő Rams egészen a negyedik helyig repült a listánkon, így a Jaguars után a másik olyan részvevője a legjobbaknak, akik tavaly az utolsó kvartettben foglaltak helyet. Az egyértelmű, hogy a keret szinte a legjobb nevekből áll a ligában, már csak az a kérdés, hogy csapatként miként tudnak vitézkedni.

 

 3. Minnesota Vikings, 146 pont
 Helyezések: 1., 1., 2., 4., 5., 7., 9.
 Tavalyi helyezés: 19.

 

Legnagyobb erősítés: Kirk Cousins

Legnagyobb veszteség: irányítók

Legerősebb pont: secondary

Leggyengébb pont: O-line

 

A Vikings kijózanító pofont kapott tavaly Philadelphiában, de a csapat szemernyit sem gyengült azóta. Cousins személyében ellenben egy stabil franchise irányító érkezett, papíron még erősebb is lett a csapat. Kérdés, hogy a tavaly olajozottan működő támadósor idén is tudja-e tartani a tempót a legjobbakkal. Cousins a statisztikákat böngészve stabilabb irányítónak tűnik Keenumnál, de a Broncoshoz szerződő irányító tavaly mintha minden tekintetben megtalálta volna az összhangot a támadókkal.

 

 2. New England Patriots, 154 pont 
 Helyezések: 1., 1., 2., 2., 3., 3., 7. 
 Tavalyi helyezés: 1.

Legnagyobb erősítés: Adrian Clayborn

Legnagyobb veszteség: Matt Patricia

Legerősebb pont: mentalitás

Leggyengébb pont: pass rush

 

Nem első a Patriots? Ez csak valami anomália lehet. A bajnokot azonban tisztelni kell, legalább az első mérkőzések végéig. Ez pedig most nem a New England. Mindezek ellenére Brady és Belichick is a fedélzeten van még, így minden valamire való listán a top esélyesek között kell lenniük. Kelce megmondta, nem feltétlenül vannak elit játékosok a keretben, de csapatként és mentálisan még mindig a liga elitjéhez tartoznak.

 

 1. Philadelphia Eagles, 156 pont
 Helyezések: 1., 1., 1., 2., 2., 3., 4.
 Tavalyi helyezés: 22.

Legnagyobb erősítés: Mike Wallace

Legnagyobb veszteség: Frank Reich

Legerősebb pont: edzők

Leggyengébb pont: LB sor

Lyuk nem igazán van, ezért inkább az a kérdés, hogy Pedersonék idén is olyan zseniális munkát végeznek-e majd, mint tavaly. Foles élete két meccsen van túl, de Wentz visszatérésével még lehet egy fokozattal feljebb kapcsolni. Sokan azt mondják, hogy nem a csúcsra érni nehéz, hanem ott maradni. Vajon sikerül?

 

A végére pedig íme minden szerkesztő listája:

50 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
50 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Attila
Attila
2018-08-02 08:02

Itt ma pörögni fognak a kommentek :D

CicaHurka
CicaHurka
2018-08-02 08:18

Azért nekem ez fura…
Ha én Eagles fan lennék, biztos össze lennék csokizva, hogy Carson olyan formában térjen vissza, amilyenben volt az ACL sérülése előtt.
De ez lehet, hogy csak a többi QB-re igaz…… interesting!

katonadani
Reply to  CicaHurka
2018-08-02 08:23

miért lennél összecsokizva? történelmileg semmi nem mutatja, hogy ACL-ből ne lehetne ugyanúgy visszajönni, főleg egy irányítónak.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  katonadani
2018-08-02 08:49

Ha meg nem tér vissza akkor meg a többi csapat helyében lennék osszecsokizva.

CicaHurka
CicaHurka
Reply to  katonadani
2018-08-02 09:08

Nem az ACL a lényeg, hanem a sérülés. Majdnem minden sérült irányító esetében azt mantráztátok, hogy hááááááááááááááát nem biztos; inkább várjuk meg, hogyan tér vissza; tud-e a régi lenni; sötöbö. Valamiért Carsonról némák maradtatok ebben a tekintetben, pedig egy season-ending sérülést szedett össze.

katonadani
Reply to  CicaHurka
2018-08-02 09:19

kikről és hol mantráztuk ezt egyébként (azok közül, akiknek hasonló sérülése volt)?

Wentzcel kapcsolatban is voltunk óvatosak ugyanúgy, beszéltünk arról, hogy lehet nem tér vissza szezon elejére stb.

CicaHurka
CicaHurka
Reply to  katonadani
2018-08-02 09:45

Ismétlem, nem az ACL-en van a hangsúly, hanem a sérülésen. Az, hogy Ti is óvatosak voltatok a visszatérésének az időpontjával kapcsolatban, jelzi, hogy nem szabad lebecsülni egyik sérülést sem. Nincs olyan sérülés, ami ne tudna zavarni egy játékost, főleg egy ilyen összetett poszton, mint a kjúbí.

Watson, Bridgewater, Luck, Carr, Tannehill, most így hirtelen. (Igen tudom, Watsont kivéve a többieknek más típusú sérüléseik voltak/vannak)

Én inkább azért emeltem szót, mert egy fél mondatot sem láttam Nálatok arról, hogy mi lesz vele sérülés után, de lehet csak elkerülte a figyelmemet. Egyébként remélem semmi, és jó formában tér vissza.

katonadani
Reply to  CicaHurka
2018-08-02 09:51

Persze, nem szabad lebecsülni a sérülést, de amellett hogy arról nem írtunk, hogy lehet bajban lesz, szerintem arról sem, hogy minden tökéletes lesz.
jelenleg mindenki arról számol be és arról tesz fel videókat, hogy mennyire jól mozog Wentz és mennyire jól halad.
Szóval jelenleg minden jel arra mutat, hogy teljesen egészségesen fog tudni játszani első héten. Aztán lehet lesz egy kis rozsda, de nem gondolom, hogy olyan, ami jelentősen befolyásolná a játékát.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  CicaHurka
2018-08-02 09:36

Semmi értelme hogy összecsokizzák magukat, ugyanis a legjobb back up QB ül a padon náluk. Sok fan elfogadná azt a csokizást ha megsérül az első számú irányító vagy nem teljes értékű de helyette egy SB MVP-t “kell” bedobni.

CicaHurka
CicaHurka
Reply to  Fanyul23
2018-08-02 10:12

Na azért ácsi!
Ez az Eagles roster bitang erős, legalább is szerintem, de ezen vitatkozhatunk, ha szeretnél, azonban az, hogy egy közepes (?) tehetséggel megáldott QB el tudja vezetni ezt a csapatot, szerintem sokat mondó. És azon is szívesen vitatkozok Veled, hogy Foles mennyire fain kis irányító, SB MVP cím ide, vagy oda, hozzáteszem ott tényleg jól játszott.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  CicaHurka
2018-08-02 10:18

Nem értem hol keressem a vita pontokat :(
A roster bitang erős….egyetértek pipa
Foles közepes vagy legalábbis kérdőjeles irányító az eddigi karrierje alapján…egyetértek pipa

Semmi olyat nem írtam ami ezeknek ellentmond, csak annyit hogy összecsokizni nem kell magát egyetlen eagles rajongónak sem ha Wentz esetleg nem tud olyan szinten visszatérni mint volt, mert ez a csapat van annyira erős hogy csokizás nélkül is contender legyen.

Az hogy amint írtam, egy SB MVP és azért már több meccsen is bizonyított csere irányító van náluk, pedig tény. A többi csapathoz mérve geci jól állnak QB poszton, mert nem csak vakokat tudnak betenni ha lesérül a kezdő mint pl Green Bay és hasonló csapatok.

CicaHurka
CicaHurka
Reply to  Fanyul23
2018-08-02 10:22

Had kérdezzem meg, melyik csapatnak szurkolsz?

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  CicaHurka
2018-08-02 10:34

Nem tudom mennyiben releváns jelen beszélgetésben, de Giants.

CicaHurka
CicaHurka
Reply to  Fanyul23
2018-08-02 10:40

Még mielőtt azt hinnéd, hogy személyeskedni szeretnék, nem.
Azért kérdeztem, hogy játssz/játszunk el a gondolattal, hogy mondjuk lesérül Eli a 2. alapszakasz meccsen, és jön a mindent megváltó, SB MVP Nick Foles!!! Gondolom tényleg nagyon boldog lennél, és valószínűleg tényleg nem kéne összecsokiznod magadat, hogy mit fog bűvészkedni egy nem annyira bitang erős keretben, mint az Eaglesé! Nyilván a napnál is világosabb, hogy ismét SB, és ismét MVP cím lenne belőle, mert ő olyan szuper!
Na jó ez lehet nem a legjobb példa, mert Eli “mostanában” nem játszik magas szinten.
Mindenesetre hidd el, hogy amit írtál “Sok fan elfogadná azt a csokizást ha megsérül az első számú irányító vagy nem teljes értékű de helyette egy SB MVP-t “kell” bedobni.” nem feltétlen igaz. Kérdezd meg a Rams-et! ;)

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  CicaHurka
2018-08-02 10:47

Egy korábbi cikk alatt írtam, hogy el tudnám képzelni Foles-t a Giants-ben. Persze ez szubjektív erősen.
amikor azt írom hogy kérdőjelek vannak Foles körül, akkor abban bőven benne van a Rams-es kitérő, de nagyvonalúan nem említed az első eagels-ös rekord halmozó játékát. Élő ember nem tudja megmondani mit fog nyújtani adott pillanatban mert annyira rapszódikus, de ettől még elég nagy nyugalom ha ő ül a cserepadon a csapatomnál mint ha pl Webb.
A példa amin levezeted már ott elesik csúnyán, hogy (nagy szívfájdalmamra :)) Eli-jal sem contender a Giants jelenleg, így ha megsérülne semmiképpen nem következne egyenesen hogy Foles-szal SB-t nyerne a csapat. Ezen nagyon nincs mit elgondolkozni.

CicaHurka
CicaHurka
Reply to  Fanyul23
2018-08-02 11:01

Amikor írtam, az előző hozzászólást, már én is éreztem, hogy nem a legjobb példa arra, amit akarok mondani, úgyhogy akkor szerinted a Patriots, a Saints, a Falcons, a Rams, a Steelers, a Chargers, tehát a relatív erősebb kerettel rendelkező franchiseok ugyanúgy teljesítenének Folesszal? De továbbmegyek a klasszik olyan csapatokra, akiket az irányító visz a hátán, Seahawks? Packers? Biztos qrva nyugodt lenne mindenki, ha a kezdő QB helyett Foles dobálna…

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  CicaHurka
2018-08-02 11:09

A kurva nyugodt és az összecsokizom magam között azért több árnyalatnyi különbség van :)
A felsorolt csapatok semmiképpen nem lennének nyugodtak ha a kezdő QB kiesne (de mondj egy csapatot amelyik igen), viszont ha már a baj bekövetkezik, igen, azt gondolom hogy megfelelő megoldásnak gondolnák Foles-t. Egy megfelelően erős csapatban, rá szabott play book-kal simán PO esélyesként tartaná az adott csapatot.

CicaHurka
CicaHurka
Reply to  Fanyul23
2018-08-02 11:21

Szerintem, és ez nyilván az életben nem fog beigazolódni, de 3 csapat van, amelyik PO esélyes lehet Folesszal a kezdő QB poszton: Vikes, Jags, és mitadisten az Eagles.
Rohadt nagy mákja volt az emberünknek, ezt vegyük már észre!
Iszonyat csapat körülötte, és potens stáb a háta mögött!

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  CicaHurka
2018-08-02 11:24

Ez is egy vélemény :) Majd ha elengedik valahová mert Wentz-cel minden oké, akkor kiderül. MAjd visszatérünk erre.

CicaHurka
CicaHurka
Reply to  Fanyul23
2018-08-02 10:23

Giants?

Fetyke
Fetyke
Reply to  CicaHurka
2018-08-02 09:37

Hát a sasoknak e emiatt nem igazán kell aggódniuk.
Ha Wentz nem lesz az igazi, ott van Foles, aki már bizonyította, hogy az Eagels rendszerében tud nagyon magas szinten játszani.

CicaHurka
CicaHurka
Reply to  Fetyke
2018-08-02 10:00

Szerinted Foles 16 (akár 20) meccsen képes nagyon magas szinten játszani?

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  CicaHurka
2018-08-02 11:59

Igen, csak az a kérdés, hogy a védelem az újoncokkal hogyan fog muzsikálni.. Eddig a draftolt defensive back-ek nem nagyon igazolták a magas draft pozíciójukat, remélem, idén más lesz végre a helyzet! Elől meg nem lesz semmi probléma.

Ádám Jakab
Ádám Jakab
2018-08-02 09:04

Óóóó igen….Packers under the radar, ezt már szeretem. Úgy látszik az emberek mindig elfelejtik mi történik ha ott van a boss is a pályán. Sosem volt rossz ha nem esélyesként kezdtek egy szezont, igy ki vagyok ezzel békülve.

csak ezt ne
csak ezt ne
2018-08-02 09:07

Szerintem ez egy teljesen rendben lévő top 8-as, nem lenne meglepetés, ha idén is mind a 8 PO csapat lenne, sőt, az sem, ha ebből bármely kettő játszaná a SB-t.

Minnesota nekem kicsit túl elől van, idén komolyabb ellenállás várható a csoportban, Cousins majd meglátjuk mekkora erősítés lesz, ebben is vannak halvány kérdőjelek.

Az Eagles a top esélyes, nem is kérdés, nekik azzal lehet problémájuk, amit ti is említettetek, hogy idén majd mindenki őket akarja megverni, mindenki ellenük akarja majd megmutatni. Ez komoly terhelés, ráadásul a konferenciában valójában már most látszik 6-7 komoly kihívó, ami lehet még több is.

Jó lesz majd egy év múlva megnézni, mi volt a helyes előrejelzés és mi volt a homály.

wolandrule
wolandrule
2018-08-02 09:36

Az eleje és a vége rendben van, de a Steelers és a Saints szerintem erősebb, mint a Rams és a Vikings, őket megcserélném.

Repatarurgyán
Repatarurgyán
2018-08-02 10:28

“Leggyengébb pont: Blake Bortles”

https://www.youtube.com/watch?v=cj2Z58n8R8Q

Vicgeordie
Vicgeordie
2018-08-02 10:39

Korrekt kis lista, a bajnoknak elöl a helye (főleg ha nem gyengültek az offseasonben). Ugyan szerintem egyszer volt Budán kutyavásár, de ezt akár jó előjelnek is vehetik az Eagles-fanok (többek közt én voltam az, aki “megjósolta”, hogy az első valamirevaló csapat cipóra veri őket a rájátszásban :) )

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
2018-08-02 10:44

Teljesen rendben van ez a lista. Az meg,hogy a top5ben mi a sorrend szerintem teljesen mind1, gyakorlatilag bárhogy variálnám az első 5 sorrendjét mindegyik csapat mellett lehetne érvet felhozni miért épp első vagy ötödik. Nagyon kicsi a különbség közöttük. Én legalábbis így látom.

A Patshez még annyit,hogy szerintem az idei offseasonben erősödött és még lesznek sérülésből visszatérők is. Az öreg idén nagyon jól keverte a lapokat és Én egy nagyon erős évet várok a védelemtől.

pritek
pritek
2018-08-02 11:02

Na jo Dani, ugy ez nem megy, hogy komolyan gondoltatok a Falconst a top nyolcban :) Az egyik feltetelem az volt, hogy ok tuti nyolcadikok, igy buktam a listat. De minden mas feltetelezesem helytallo volt.

nnntm
nnntm
Reply to  pritek
2018-08-02 11:36

Szerintem meg ala is becsulik oket. Talan az egyik legkerekebb csapat, ha az OC magara talal, nem lesz aki megallitsa. Most vagy soha…

...
...
2018-08-02 11:28

Bár csak személyes vélemény és elnézést a szurkolóiktól, de a steelers játékerőben nálam nincs a top 10 csapat között a tavalyi játéka alapján és az nfc-ben rájátszásba se jutnának. A liga egyik legkönnyebb csoportja és boswell utolsó másodperces/ hosszabbításban szerzett mezőnygóljainak a köszönhető az a ránézésre imponáló mérleg (ha 8-8 egy szót se szólhattak volna). Legnagyobb erősítésnek azt a Morgen Burnettet írtátok aki packersben is picit mindig lemaradásban volt és már meg is sérült egyébként(a keret nem lett sokkal erősebb)…Ettől függetlenül lehet, hogy idén jobban fognak játszani és Super Bowlb jutnak de a tavalyi szint/játékkép alapján van náluk legalább 8-10 erősebb csapat

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  ...
2018-08-02 16:27

Azért amikor elengedték az edzők a csapatot, és Big Ben hívott, akkor ott nem volt védelem, amelyik megfogja őket.

Pontosan meg nem mondanám, hová helyezném a csapatot, de szerintem top 10, és azon belül nem emelnék kis senkit semerre.

acsdav2
acsdav2
Reply to  ...
2018-08-02 18:12

1. Egyedül a Packers elleni 53 yardos FG-ja számít extrának Boswell részéről. De ugye ha ki is marad az se jelenti egyértelműen, hogy a Steelers elveszti a hosszabbítást. (A Bengals és a Colts ellen 33 ill.38 yardról rúgta be)
2. Valamint a Bears ellen, ha nincs az 1.félidő végén blokkolt FG kísérlet, akkor nincs a hosszabbításban vereség. A Pats ellen James bénázását gondolom nem kell felidéznem. Szóval ez reálisan inkább volt 14-2 vagy 15-1 és 1. kiemelés, mint a 8-8 amit fel se tudok fogni, hogy jött ki nálad.
3. A tavalyi jó szereplés ellenére egyetértek a jelenlegi Steelers megítélésében. A legkomolyabb hiányzó Shazier lesz, akit idén 16 meccsen kell pótolni, nem 3-4-en. Valamint Bell motiváltsága is kérdéses számomra.

Pizsama
Pizsama
2018-08-02 11:53

Valami nem stimmel a Rams helyezésekkel: 2., 5., 6., 6., 8., 9., 13.
De a szerkesztői listán sehol sem látom a 13. helyezést. Ott a képen: 2., 3., 5., 6., 6., 8., 9. szerepel!

katonadani
Reply to  Pizsama
2018-08-02 11:58

javítva, köszi :)

Everlast77
Everlast77
2018-08-02 13:55

Én arra lennék kíváncsi, hogy g495sr szerint miért hetedik erő a Pats. Amúgy rendben van a második hely, meg amúgy is kiesik a legrosszabb, de nyilván nem haterkedésből sorolta ennyivel hátrébb őket mint a többi szerkesztő. Szóval kíváncsi lennék a véleményére. Köszönöm.

g495sr
g495sr
Reply to  Everlast77
2018-08-02 19:33

Szia!
Köszi a kérdést. Én a szokásosnál (is?) jóval alacsonyabban látom a talent és a depth szintet is a Patsnél. Az irányító az egy szem Brady, van egy kérdéses egészségű Gronk és egy tetszetős futó szekció. A támadófalon sokat segíthet Trent Brown de erős lenne összeszokott és bizonyított egységnek hívni őket. A védelembe nagyon kell Hightower, mert a front7-ben rajta kívül én nem látok kiemelkedő játékost. A cornerek tetszenek, de a safetyktől visszaesést várok. Az eredmények ettől még jók lesznek, mert gyenge a csoport, Brady az Brady, és BB is BB, de az általam feljebb sorolt hat csapatnál mindenhol mélyebbnek és tehetségesebbnek gondolom a keretet, én pedig ez alapján rangsoroltam.
üdv :)

Everlast77
Everlast77
Reply to  g495sr
2018-08-03 09:50

Az tény, hogy a szervezeti kultúra sokat ellensúlyoz a talent szinten a Patsnél, és a depth évek óta probléma a legtöbb csapatrésznél. Pusztán talent és depth alapján valóban ez lehet a reális helyezés, így már értem a rangsorolásod :) Köszönöm a választ!

stanley
stanley
2018-08-02 14:57

Köszi a listát, srácok!
Nagyon várom már a szezont. Látva a tavalyi listát, idén is tuti lesznek meglepetések.
Egyébként nyilvánvalóan az lehet az érdekes, ha a csoportok győzteseit, WC szereplőit tippeli meg az ember. Nyilván nem véletlen, hogy itt a top 8-ban is NFC túlsúly van és a 9.-11. között is van még két NFC szereplő. Tehát a top esetében 7-4 mondjuk az arány az NFC javára. Reálisan nézve valóban ők a legesélyesebbek az idei szezonban.

Kopi3.14
Kopi3.14
2018-08-02 16:30

Áruljátok már el, ezt a hülyeséget honnan szedtétek, hogy Burnett a legnagyobb erősítés a Steelersnél? Az vita nélkül Haley.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Kopi3.14
2018-08-02 19:35

A kettő között gondolkodtam, de azt nem tudjuk hogy az OC valtas hogyan fog mukodni, szerintem nem feltétlenül az volt a gond. Ellenben a safety poszt elég regota problema. A pats ellen folyton ezzel szopnak de s Jaguars ellen is tavaly ezzel buktak (igen meg hey hivasain is). Szoval en kisebb lutrit latok ebben a huzasban

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Leonidasz007
2018-08-02 20:02

A Jags ellen az első 4&1 már jelezte pánik van edzői szinten. Vagy hívunk tökösen, vagy Do your thing és Pats módra csináljuk amit kell majd bedaráljuk az ellent De nem pánikolunk fél negyed után

Debreceni József
Debreceni József
2018-08-02 21:38

A lista eleje nálam ugyanez, most kivételesen a vége nem tetszik?

FitzMagic
FitzMagic
2018-08-02 22:59

A Vikingsnál Shurmur távozása szerintem jobban fájhat az irányítókénál így, hogy érkezett Cousins

50
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x