Connect with us

Hír

Sherman feltárta az igazságot a Kaepernick helyzetről

Lassan már szeretnénk elfelejteni az egész Kaepernick ügyet, de amíg a liga foglalkozik vele, addig újabb és újabb érdekes nyilatkozatok jelennek meg az üggyel kapcsolatban. Richard Sherman mindig is híres volt arról, hogy nem fél megmondani a tutit és ezúttal is beleállt a vélemény közlök sorába.

 

 

Hogy miről van szó? Ez nem footballról szól vagy bőrszínről. Ez egyszerűen arról szól, hogy tudd hol a helyed. Nem sok ember mer kiállni itt és valamiről véleményt formálni, élesen kritizálni. Legtöbben nem akarják elveszteni az állásukat. Szóval azt mondjátok, azért nincs állása, mert túl sok picksixet dobott tavaly? Ryan Fitzpatricknak és Ryan Mallettnek vagy akárki is most a Jets irányítója még mindig van állása. Inkább kiálltok egy gyenge irányítóval, csak azért mert nem állt fel?

 

Nagy igazság van abban, amit Sherman mond és érdekes még megjegyezni, hogy nem Kaepernick volt az egyetlen, aki térdelt himnusz alatt. Azonban ő kezdte el, ezáltal pedig elnyerte azt a ’megtiszteltetést’, hogy az ő nevével párosítják a térdelést. Azt pedig egyik tulajdonos, szponzor vagy akár szurkoló sem szeretné, hogy az ő csapatával azonosítsák a ’térdelést’. Pedig Kaepernick nyert mérkőzéseket. Majdnem bajnokságot is. A világot azonban nem a nyert mérkőzések, hanem a pénz, a biznisz, a reputáció irányítja.

 

14 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
14 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
2017-08-03 12:47

Ha ilyen kurva okos Sherman miért nem térdelt le ő is…

combat
combat
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-08-03 14:00

Egyszerűen lehet hogy magával a térdeléssel ő sem értett egyet? Vagy fájt a térde? Vagy fájt a feje? Vagy nem jutott eszébe? Vagy…

Nem értem sose ezt a fajta hozzáállást. Azért mert valaki nem megy ki mondjuk tüntetni, még érthet vele eggyet. Az meg hogy miért nem megy ki, legyen már a saját maga dolga. Ez speciel lehet az is, hogy pont a tüntetés formájávla nem ért egyet, vagy a szervezőkkel, vagy akármi… de a céllal attól még igen.

Meg mondjuk speciel pont Sherman szerintem azzal nem vádolható, hogy nem áll bele a pofonba akár a ligával, akár a tulajdonosokkal szemben. Ráadásul a nyilatkozata teljesen tényszerű. Tényleg nem értem hogy jön ide az hogy ő letérdelt e?!?

Zotyman
Zotyman
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-08-03 14:01

Szövegértelmezési gondjaid vannak, és még kulturálatlanul is nyilvánítasz véleményt…

Sherman nem magáról a térdelésről mondott véleményt, hanem azt kritizálta, hogy nem Kaepernick teljesítményét nézik, amikor nem adnak neki szerződést, hanem azt, hogy olyan módon állt ki élesen a véleménye mellett, ami megosztó volt.
Szerintem ez nagyon lesújtó, miközben az erőszakolók, kokszolók, verekedők, ittasan gyorshajtók stb. nyugodtan kaphatnak szerződést…

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Zotyman
2017-08-03 16:25

Tegyük tisztába :D (Zotyman és Combat)

Értem mit mond Sherman.
Sőt régebbi cikkeknél pont ezt írtam én is ,hogy sok szar irányítónak van csapata Keapnek meg nincs… de mondom ezt magyarként úgy,hogy nem érdekel mit csinál az amerikai himnusz alatt… (gondolom felesleges kifejteni ezredszer,hogy ez az egész ügy miért kavart ekkora érzelmeket az amerikaiakban).

Engem az zavar amit most Sherman előad a csapatok felé : ” gyerekek itt ez a Keap gyerek jobb mint a többi utolsó fitzpatrik megy ilyenek, most csak azért választjátok a szarabbat, mert Keap letérdelt?!”

Sherman meg úgy az NFL játékosok 99% -a nem azért nem térdelt le mert félt ,hogy azonnal kivágják , hanem azért mert volt annyi eszük Shermannel együtt, h tudják Amerikában az amerikai himnusz alatt nem térdelünk mert baromság… és úgy az emberek 99% seggfejnek tart mert ilyet csinálsz…

Combat: “Meg mondjuk speciel pont Sherman szerintem azzal nem vádolható, hogy nem áll bele a pofonba akár a ligával, akár a tulajdonosokkal szemben.”
-na pont ezért nem hiteles Sherman, mert előadja a nagy megmondó embert, de akkor ott ő sem értett vele egyet, mert ha egyetértett volna vele akkor, Ő is letérdel mert nem érdekli ki mit gondol (ismerjük milyen Sherman)…

Szóval, igen térdelt volna le ő is a francba, ha szerinte ennyire nem számít ez a térdelős dolog… de nem tette, mert Sherman nem olyan hülye, mint amilyennek sokszor mutatja magát, csak most okoskodik kicsit.

És elnézés kérek minden 8 éven aluli gyermektől aki az oldalt és a kommenteket olvassa, azért a csúnya szóért az előző hozzászólásomban!!!! :)

uoki
uoki
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-08-04 01:35

https://www.youtube.com/watch?v=PMDF7qmSNKI
https://www.youtube.com/watch?v=ddTRuCsyQCA

Ők nem térdeltek, hanem Baldwin és Sherman vezetésével a teljes csapat láncot alkotva tiltakozott.
Sherman nyilatkozata akkor:
“We’re trying to build a bridge. We’re trying to bring people together. We’re trying to help people understand that it’s not just a black problem. It’s not just black people or a minority problem. It’s everyone’s problem. Everyone lives in this country and we want to see it as great of a country as it can be. Obviously there is some … there is some backlash with police in the community and there is some distrust. But I think we’re going to do our best in the community of Seattle to improve that relationship.”
Egy héttel később:
“I’m not going to answer any questions today and it’s no offense to you guys. I think the state of things in the world today is very interesting. I think you have players that are trying to take a stand and trying to be aware of social issue and try to make a stand an increase people’s awareness and put a spotlight on it and they’re being ignored. Whether they’re taking a knee or whether they’re locking arms, they’re trying to bring people together and unite them for a cause. I think the last couple days a couple more guys have gotten shot and killed in the middle of the street. More videos have come out of guys getting killed, and I think people are still missing the point. The reason these guys are kneeling, the reason we’re locking arms is to bring people together to make people aware that this is not right. It’s not right for people to get killed in the street. I do a lot of community service. I go out there and try to help kids and try to encourage them to be better and to aspire to more. And when you tell a kid, ‘When you’re dealing with police, just put your hands up and comply with everything,’ and there’s still a chance of them getting shot and no repercussions for anyone, that’s an unfortunate time to be living. It’s an unfortunate place to be in. There’s not a lot you can tell a kid. There’s not a lot you can try to inspire . . . a person when you say, ‘We need black fathers to be in the community to stay their for your kids,’ but they’re getting killed in the street for nothing, for putting their hands on their cars. And I think that’s the unfortunate part, that’s the unfortunate place that we’re living in. And something needs to be done. And so when a guy takes a knee, you can ignore it. You can say he’s not being patriotic, he’s not honoring the flag. I’m doing none of those things. I’m saying, straight up, this is wrong and we need to do something. So thank you guys, have a blessed day.”

Zotyman
Zotyman
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-08-04 09:40

Továbbra sem értünk egyet az alábbi pontban:
Attól, hogy kiállok valaki mellett, akit negatívan kezelnek a véleménynyilvánítási formája miatt, még nem kell magával a véleményével egyetértenem… Pláne nem a véleménynyilvánítási formáját követnem…

combat
combat
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-08-04 11:18

Basszus majdnem nem vettem észre hogy válaszoltál…

Na, akkor még egyszer, és hozok élő példát mert így könnyebb, ugyanakkor nem akarom hogy politizálás legyen kérlek ilyet ne is reagáljatok, a példák azért ezek mert mindenki tud róla, és mert ide illeszthető!.
Tehát ha mondjuk a BKK rendszerének a feltörés (50Ft-os bérlet esete) számomra nem elfgoadható de mondjuk meg tudnám valósítani nem kell ahhoz megvalósítanom, hogy kijelenthessem nem értek eggyet az eljárással amit ez követett, tehát a srác elleni túlzó fellépéssel (pedig itt ha szűken veszem a jogalap is meg volt rá, nem csak érzelmek).
Vagy a Sándor-palota megdobálásával ha nem is értek egyet (és ezért nem is tenném) attól még a céllal igen. Ezért anélkül, hogy megdobálnám a palotát is kijelenthetem, hogy az ezt követő hatósági eljárással nem értek egyet.
Zotymannak ráadásul igaza van abban is, hogy lehet még a céllal sem ért egyet az ember, attól még az ezt követő eseménnyekről szintén lehet véleményem.
Pl.: nem értek egyet azzal ha valaki lop, de ettől még ha megverik emiatt az utca közepén azt elítélhetem.
Tehát Sherman nem arról beszélt, hogy egyet ért e cselekménnyel (letérdelés) hanem azzal, hogy amiatt mert valaki véleményt nyílvánít nem kellen leírni.
A gond a te érveléseddel, hogy nem a nyilatkozatára irányult, hanem a jogára, hogy ilyet nyilatkozzon.
Sherman térdelésről alkotott véleménye ebből a nyilatkozatból nem derül ki, ő csak azt mondja, hogy vicc, hogy egy egyébként jobb képességű irányítót a véleménnyílvánítása miatt nem alkalmaznak.

rowi
rowi
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-08-04 11:57

amit a többiek írnak, azt már más megfogalmazta tömörebben: “nem értek egyet azzal amit mondasz, de mindig küzdeni fogok azért, hogy elmondhasd”

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  rowi
2017-08-05 02:51

Bárhogy is keresem, nem találom azt a részt amikor azt írom ,hogy ne mondhatná el bárki is a véleményét. :)

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
2017-08-03 16:53

ÉS gratulálok Leonidasznak a címhez meg a képhez a cikkben :D :D :D
Vagy csak én láttam bele azt a nem kevés iróniát :D :D

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-08-03 17:16

Nem-nem, időnként elrejtek egyként easter egget a kép vagy cimválasztással. De 2 év után talán az első h valaki értékelte, köszönöm! :D Multkor irtam 4 hirt mind védő volt, direct mind a 4hez olyan képet választottam amin bradyt sackelni. sneki se értékelte… :(

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Leonidasz007
2017-08-03 17:20

Na arra még várnod kell kb. 1000 000 évet,hogy azt értékeljem :D :D

combat
combat
Reply to  Leonidasz007
2017-08-04 11:19

Nekem feltűnt, de értékelni én sem akartam… :P

bjeela
bjeela
2017-08-03 19:16

Olvasom a temérdek “megbukott QB-ként” tartalmú kommenteket és nem értem. Nem lehet, hogy inkább egy jellemzően SF49-es otromba ostobaságot látunk, ahogy már eddig századszor? Zéró türelem, zéró támogatás a franchise QB-nak, aki megsérült, aki addig teljesen elfogadhatóan, sőt, néhol kiválóan vezette a csapatát, egyszer még a SB-be is, ahol kis híján nem nyerték meg a gyűrűt. És a srác azon a meccsen egész jól játszott, nem rajta múlt a dolog. Nemrég Terry Bradshaw példája mutatta be, hogy lehet egy türelmes vezetésnek kitermelni egy jó franchise QB-t. Nem a legjobbat, de egy jót. Pedig Bradshaw közel sem volt olyan jó, mint Kaepernick. Szóval nem teljesen biztos, sőt, véleményem szerint biztos, hogy nem Kaepernick bukott meg QB-ként, hanem a vezetés tett tönkre egy sokkal jobb sorsra érdemes QB-t, akiben még mindig több van, mint sok olyan QB-ban, akiket favorizálnak NFL csapatok. Az viszont teljesen egyértelmű, hogy nem nagyon lesz csapat, aki felvállalna egy himnusz alatt térdelve tüntető ikont. Hiába vitte SB döntőbe a csapatát, amit kevés QB mondhat el pályafutása során.

14
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x