Connect with us

Hír

GOAT SB – Playoff 3. párharc szavazás

Elérkeztünk Minden Idők Legjobb Super Bowlja játékunkban a Playoffhoz, ahol a továbbjutott 16 csapat mérkőzhet meg egymással. Ahogyan korábban úgy most is, Ti, az Olvasók is beleszólhattok ezekbe a párharcokba egy szavazás formájában.

A harmadik párharcban Elway méltó búcsúmeccse, és a tavalyi pisztolypárbaj közül választhattok.

Super Bowl XXXIII Broncos vs Falcons
Super Bowl LII Patriots vs Eagles

Mivel 1vs1 párharc van, ezért értelemszerűen mindenki csak egy döntőre tud szavazni. Gondolja át mindenki jól, hogy melyik számára a fontosabb/szimpatikusabb, aztán ha van kedve nyugodtan megoszthatja velünk is, hogy miért arra a döntőre szavazott. Szavazni szombat estig lehet, akkor fogjuk véglegesíteni a zsűripontokat, és majd jelentkezünk az eredménnyel.

Mielőtt hozzálátnátok a szavazáshoz, engedjétek meg nekem, hogy egy hosszabb zárójeles megjegyzést tegyek, részben a tegnapi eredménnyel kapcsolatban. Megértem, hogy sokatoknak kedves X vagy Y döntő a szívéhez. Megértem, hogy szeretnétek azt látni a végén győztesnek, és kicsit lehangoló azt látni, hogy kiesett. Főleg azért, mert ti nem sokat tehettetek ez ellen. Nos, az a helyzet, hogy van lehetőségetek többet is tenni, mint egy szavazatot leadni. Ehhez csak annyit kell tennetek, hogy leírjátok a megfelelő párosnál, hogy mit jelentett nektek X vagy Y döntő. Higgyétek el elolvassuk legyen az akármilyen hosszú, és adott esetben át is billenthet minket egy ilyen hozzászólás A-ról B-re.
Hiszen nekünk van egy emlékünk egy értékrendünk egy adott döntőről, de szinte biztos vagyok benne, hogy ti olyan részére is rá tudtok mutatni egy-egy meccsnek, amire mi nem biztos, hogy gondolunk/gondoltunk. Szóval én csak annyit kérek, hogy írjátok le miért X döntőt választottátok. Nem mondom, hogy minden esetben meg fogtok tudni vele győzni minket, de mindenképpen el fogjuk olvasni, és át fogjuk gondolni. Én mindenképp.

22 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
22 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
kitalaltnev
kitalaltnev
2018-06-01 11:16

Az 52. sokkal jobb meccs volt (a vereség ellenére!), mint a 33. Indokai: a zseniális taktikával, kirobbanó erővel és önbizalommal bíró Eagles-szel csak tartani lehetett a lépést, de nem végig, pontzuhatag, izgalmi faktor mindvégig megvolt. A másik nagydöntőn az egyik csapat nem jó napot fogott ki, a meccs sem pörgött annyira.
Ám szavazat nincs, nem látom értelmét. Őszintén kivi vagyok viszont a párosítás kimenetelére.

Tamás
Tamás
Reply to  kitalaltnev
2018-06-01 15:11

Valóban nagyon jó döntő volt offense szempontból. Ha valakivel meg akarod kedveltetni ezt a sportot akkor ezt a meccset meg kell mutatni neki vagy az LI döntőt, de akár a 44. döntőt is meg lehet mutatni a Saints győzelmével, vagy még egy párat.

Viszont nekem ebben a döntőben a hiányérzetem amit Kovács Sanyi (Sanko) is mondott, hogy nem volt defense játék. Egyáltalán nem. Még, ha a végén stripsack is volt, de ennyi. Úgy mentek át az offensek a pályán, mint kés a vajon és inkább csak az offense “ügyetlenségén” múlott, hogy szereztek-e pontot a támadás végén.

Nálam egyik döntő sincs ott a legjobb döntők végelszámolásainál.

Csabesz20
Csabesz20
2018-06-01 11:25

Patriots drukkerként óriási szívfájdalmam az idén elbukott döntő, de akkor is muszáj rá szavaznom, mert egy kiváló és egy kapott pontokban jó védelemmel olyan szinten feltörölték a támadósorok a padlót, hogy csak kapkodni lehetett a fejeket. Zseniális edzői húzások, trükkös játék hegyek, mindent előhúzott a két mester ami a tarsolyban volt, hogy a saját javukra fordítsák a találkozót, amit végül a meccs kb. egyetlen védelmi villanása és BB-ék outcoach-olása (még leírni is fáj), okán a Philly nyert meg. A másik döntőhöz személyes emlék nem fűz, és igaz , hogy Elway utolsó nagy dobása, de a leírás alapján nem mérhető az LII.-ikhez.

katonadani
2018-06-01 11:43

szerintem az LII volt a legjobb döntő evör – nyilván ennek csapatszimpátiai okai is vannak.

De végig kifejezetten izgalmas, látványos, fordulatos meccsen nyert az esélytelenebbnek tartott csapat (direkt nem írom le a másik szót), az pedig sosem fordult még talán elő, hogy a GOAT edzőt outcoahcolja egy másodéves HC, meg hogy a GOAT irányítót lejátssza egy csereQB (de minimum tartsa vele a lépést, ha nem is yardokban, de teljesítményben). Talán egyszer sem

Evergreen
Evergreen
Reply to  katonadani
2018-06-01 12:01

Maximum tartotta vele a lépést. A lejátszás szó elég vicces, ennyire azért ne told fel az eagles szemüveget :D
A jobb csapat jobb edzői teljesítménnyel megérdemelten nyert, annak ellenére, hogy a jobb teljesítményt nyújtó irányitó a másik oldalon volt. Ez igy pontos ;)

katonadani
Reply to  Evergreen
2018-06-01 12:11

ha throw by throw nézzük, akkor sztem Foles jobb volt. Ha yardokat, akkor nyilván Brady, ez objektíven mérhető, csak ez nem a játék minőségét mutatja feltétlen.

katonadani
Reply to  katonadani
2018-06-01 12:12

a lejátszás persze költői túlzás volt, de szerintem egy kicsit jobban is játszott

Evergreen
Evergreen
Reply to  katonadani
2018-06-01 12:23

Szerintem azt sem árt nézni, hogy kik ellen játszottak? Az eagles def nem ugyanaz a kategória, mint a pats def. Ráadásul fafej Bill még azt is tovább gyengítette. Nem kisebbitve Foles érdemeit, de a passrush nélküli és felforgatott secondary-vel “játszó” pats D-t aznap szerintem a liga irányítóinak fele szétszedte volna. Egy kabaré volt az a D. Ezzel szemben Brady egy elég jó erőkből álló eagles D ellen ért el rekord mutatókat. Ezek sincsenek benne a számokban.

katonadani
Reply to  Evergreen
2018-06-01 12:25

persze, ez igaz. Egyáltalán nem akarom vitatni, hogy Brady fasza volt, mert nyilván az volt, csak szerintem nem volt _annyira_, mint a számai mutatják.
Plusz Foles még jobb volt, még ha kétségkívül könnyebb helyzetben is (elit OL, gyenge ellenfél D)

Evergreen
Evergreen
Reply to  katonadani
2018-06-01 12:44

Én csak azért ugrok erre a “csere qb lejátszotta” dologra, mert az embernek az amúgy no1 és no3 wr-e egyáltalán nem játszott, az akkori no1 wr-t még a meccs elején kiütötték, kb. szét volt vágva a tenyere, és egy elég durci D ellen hozott olyan számsort amit korábban senki. És az nagyjából boritékolható, hogy a strip sack nélkül újra végigment volna a pályán ahogy a második félidőben rendre.
Nekem ebből nem a “lejátszották” jön le, hanem az, hogy a csávó konkrétan egy ufo :D

De persze nagyon jó meccs volt, és a komplettebb, jobb csapat nyert. Ha már egyszer ki kell kapni akkor az így legyen :)

katonadani
Reply to  katonadani
2018-06-01 12:15

Brady had an adjusted completion percentage of 67.4 percent, his third-lowest of the season.

Nem volt ez _olyan_ kiemelkedő teljesítmény Bradytől ha throw by throw nézzük, a számok nagyon inflálódtak ezen a meccsen.

FitzMagic
FitzMagic
Reply to  katonadani
2018-06-02 20:00

A döntők nagy részét nyilván nem láttam, de hogy maradjunk a közelmúltnál és a Patriotsnál, nálam Seahawks-Patriots döntő az első. Az Atlanta és a Philly elleniek azért tetszettek kevésbé, mert színvonalukban szerintem meg sem közelítették a 49. döntőt. Az Atlanta meccsen kb mindkét csapatnak volt egy teljesen homály félideje, a Philly meccsen pedig az utolsó két percre ért a stadionba az Eagles védelem, a Pats D és a special temaek pedig teljesen otthon maradtak. Ez a két meccs is fenomenális volt, az 52. végig szoros és látványos, de mindkétszer elmaradt minkét csapat a legjobbjától. Jellegükben inkább hasonlítottak első fordulós meccsekre. Persze ez szubjektív, de a 49. döntőn én az elejétől a végéig azt érezem, hogy a két legjobb csapat van ott, és eszméletlen támadó- és védőegységek feszülnek egymásnak 60 percen keresztül.

Andreas
Andreas
2018-06-01 12:48

Ami miatt szerintem az egyik legjobb Sb az 52 ever, az a látványosság. Sok SB esetén a nagy tét miatt elég konzervatív a játék, és lehoznak egy összesen 20 pontos meccset ami dögunalmas, főleg független nézőknek. Az 52.-en más volt a helyzet, sorra jöttek a nagy játékok (mondjuk ehhez a védelmek is asszisztáltak), de az egy olyan meccs volt, amit szívesen megmutatnék valakinek, akinek be akarom mutatni a sportot. Lehet kicsit elfogult vagyok, mivel nagyon támadófoci-párti vagyok, de független nézőként mindenképp igen élvezetes volt

sting
sting
2018-06-01 14:35

Igazság szerint az lenne tisztességes, ha a szerkesztők egyből kiirnák az eredményt és nem bobóckodnának a szavazással. Vagy ha mégis döntésképtelenek, akkor minden mindegy alapon pénzfeldobás helyett megkérdeznék az amúgy lesajnált és hozzánemértő olvasótábort.

michaeldudikoff
michaeldudikoff
Reply to  sting
2018-06-01 15:15

Hát igen, elég nyilvánvaló, hogy ennek a párharcnak a győzetes (lerágom a krömöm melyik nyer) lesz a végső győztes is. Tegnap is az olvasók magasan az ATL-NE -t választották, mégis a NO-IND ment tovább. Ennek így sok értelme nincs, ha a főszerkesztők PHI drukkerek nekik nyilván az idei SB volt a GOAT, felesleges a többi.

comment image

katonadani
Reply to  michaeldudikoff
2018-06-02 07:15

lol.
egyedül én vagyok eagles drukker a csapatból, én meg nem is szavazok :D

Jarred
Jarred
Reply to  michaeldudikoff
2018-06-02 10:45

A szerkesztők között van egy Lions, egy Colts, egy Vikings/Raiders és egy Patriots szurkoló. Eagles speciel nincs.

akdestroyer
akdestroyer
Reply to  sting
2018-06-01 15:51

Az olvasótábor eredménye max akkor jelentene objektív számokat, ha minden csapat kb egyenlő szimpatizánssal rendelkezne, de mivel ez nem adott, így az 5:1-hez szavazójog teljesen jól ki van találva/súlyozva.

sting
sting
Reply to  akdestroyer
2018-06-01 21:41

Valóban.
Feltételezve azt hogy a szerkesztők teljesen függetlenek.
Másrészt amennyi pats fan van, épp annyian utálják a csapatot. És ez a többi csapatra is érvényes bizonyos megkötésekkel.
Igazságos talán akkor lenne ha a szavazatok után pld 10 pontot osztanának szavazatarányosan el + lenne 10 szerkesztői szavazat.
Csakhogy legyen értelme szavazni pro és kontra …
Az 5az1-hez egyenértékű az idiótának tartott olvasótábor semmibevételével.

Jarred
Jarred
Reply to  sting
2018-06-02 10:58

Nem feltétlenül értem, hogy miért érzed így, és miért gondolod, hogy semmibe vesszük az olvasók véleményét. Legutóbb pont úgy jött ki, hogy az olvasók szavazata a vesztes oldalra került, de eddig szinte majdnem mindig az nyert, amit az olvasók is megszavaztak, mert akkor mi is azon a véleményen voltunk. Tegnap három szerkesztő máshogy látta ezt, de nem hiszem, hogy ez egyet jelentene az olvasók semmibevételével. Ha mindig azt juttatnánk tovább, amit az olvasók megszavaznak, akkor meg a szerkesztőkre nem lenne szükség, hiszen akkor tényleg minek.
Azért van így kitalálva a rendszer, hogy ne csapatszimpátia/csapatutálat döntsön. Tudjuk, hogy itthon a szurkolók jelentős része Patriots szurkoló, de legalább ugyanennyien utálják a Patriotsot. Emiatt ha csak az olvasói szavazás döntene, akkor nagyon torz képet kapnánk, és az határozná meg az egészet, hogy szeretem X csapatot vagy nem. Ezért kell egy kis ellensúly tőlünk, és tekintve, hogy négy szerkesztő négy különböző csapatnak szurkol(Lions, Colts, Vikings/Raiders és Pats) így már jobban kiegyenlítődik ez. Tudom, nem tökéletes a rendszer, de még mindig jobb ha csak mi vagy csak ti döntenétek. Én legalábbis így látom.
És mégegyszer, nem nézzük le az olvasóinkat. Nem gondoljuk azt, hogy nem értenek hozzá, és amúgy sem érdekel ki mit gondol stb. Sőt pont azt akarom, hogy mindenki írja le a véleményét. Ez a játék számomra arról is szól, hogy beszélgetünk a döntőkről. Eddig ez a beszéd nem nagyon volt meg, de most pl örömmel olvastam az alul lévő kommenteket. Jó volt látni, hogy aki akarja az leírja, mit jelentett számára egy-egy döntő.
Amit pedig javasoltál a 10 szerkesztőről…. jó lenne, de ezt nem tudjuk megvalósítani.

sting
sting
Reply to  Jarred
2018-06-02 19:02

Nem akartam senkit megbántani, csak a szerkesztők általmegfogalmazott okok épp annyira szubjektívek mint a szurkolóké. Innen nézve az 1:5-höz értelmetlenné teszi az egész játékot. Ha csak 5 magát objektivnek érző szerkesztő szavaz, akkor alapesetben szurkolói szavazatok % arányát is eloszthattátok vona 20-al. Igy egy kvázi maximalizált 10 pontos rendszerben igazságosabb eredmény születhetett volna.

Jarred
Jarred
Reply to  sting
2018-06-02 19:49

A maradék öt párharc lebonyolításában már nem fogunk változtatni, mert ha már így kezdtük el a playoff első körét, akkor így is kell végigvinnünk. Viszont a következő kör lebonyolításában nyitott vagyok javaslatokra.

22
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x