Connect with us

Hír

BREAKING: A Raiders elcserélte Khalil Macket a Bearsszel

Miután a Raiders nem volt hajlandó kielégíteni 27 éves sztárvédőjének, Khalil Macknek a fizetési igényét, úgy döntöttek, hogy elcserélik azzal a csapattal, amelyik erre képes, és hajlandó megadni a megfelelő ellenértéket (a hírek szerint két első körös picket) is a játékosért. Ez pedig az a Chicago Bears lett, amely franchise-nak hasonló kaliberű védője Julius Peppers óta nem volt, és akiknek van elég helyük a capben arra, hogy Macknek olyan szerződést adjanak, ami Aaron Donald hat éves, $135 milliós szerződését is túlszárnyalja.

60 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
60 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Tizenkettes
Tizenkettes
2018-09-01 15:13

Azt a ku… Na, jó lesz ez a Bears! Örülök neki!

sdave07
sdave07
Reply to  Tizenkettes
2018-09-01 16:19

ebbol meg akar egy csoport 3. hely is lehet! :D

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  sdave07
2018-09-01 18:45

Vikings Lions Bears Packers ?

Zoltán Kövecses
Zoltán Kövecses
Reply to  Gergely Nagy
2018-09-03 23:05

Aha. Hátulról előre sorrendben. ;)

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  Zoltán Kövecses
2018-09-04 15:37

Attòl félek hogy rámennek Arodra elég keményen és nem éli túl a szezont egészségesen.

Zoltán Kövecses
Zoltán Kövecses
Reply to  Gergely Nagy
2018-09-06 21:49

Sajnos nálam is egyre inkább Rodgers -> Romo. :(

bjeela
bjeela
2018-09-01 15:45

Egyik szemem nevet, a másik zokog. Végre megint van egy jó védőnk, de a Bearsnek nem egy védő kell, hanem sok. Kalil majd jól kifosztja a Bears pénztárcáját és a jó ég tudja, mire futja majd még mellette. Sosem szerettem a drága sztárjátékos vásárlást és ez sajnos az. A nagy 85-ös védelem legjobbjait, Dentet, Singleterryt, Perryt, etc draftolta a Bears, nem megvette aranyárért. Rossz üzenet, rossz stratégia.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  bjeela
2018-09-01 16:01

A Bears kapott egy olyan pass rushert aki EGYEDÜL képes állandó terror alatt tartani az ellenfél qb-jét, függetlenül attól milyen elit fal van előtte. Bőven elég mellé egy potens lb sor (van) és egy közepes secondary (bőven van) hogy taroljon ez a Bears defense. Rodgers, Stafford, Cousins felkötheti a gatyáját. Ha jobban belegondolsz ő vagy egy hasonló kaliberű pass rusher hiányzott itt is. Bőven megérte azt a két első kört, ő már bizonyította hogy jó pick volt, sőt, top3 játékos a posztján. Nála már nem kell várni éveket hogy beválik-e. Szerintem oltári jó üzletet csinált a Bears, illetve bárki más is jól járt volna vele.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Debreceni József
2018-09-01 19:15

Vitatkoznék azzal a top 3-al. Nagyon jó játékos, de még 5-10 hasonlóan kiváló DE van rajta kívül a ligában jelenleg (igaz a Bears-nél egy sem), jövőre még jön 2-3 állítólag a draftról. Maradjunk a top10-nél, és azon akkor nem lehet összeveszni.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Fetyke
2018-09-01 19:24

Sorold azt a 10 játékost. 5-öt is elfogadok? Nekem jelenleg csak Aaron Donald jut eszembe mint hasonló erőt képviselő játékos, igaz ő nem pass rusher.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Debreceni József
2018-09-01 19:46

Donald DT, ezért ő nem számít! :)
Jones (Cardinals), Jordan (Saints), Bosa (Chargers), Griffen (Vikings), Ansah (Lions). 10 mondjuk tényleg nincs. :)

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Fetyke
2018-09-01 20:06

Ha statokat nézek egyiknek sincsenek olyan mutatói mint neki, esetleg Bosa még lehet olyan jó a jövőben. Ha meg azt nézem hogy egy olyan védelemben hozza ezeket a számokat ahol rajta kívül egy normális D-line tag sincs évek óta és a defense többi egysége is szimplán sz@r, főleg kiemeli a tehetségét. Bosa, hunyorítva Jordan és Jones esetleg, de Griffen és Ansah a közelében nincs.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2018-09-01 20:49

Ansah igen, de Griffen azért nincs messze. Én hiányolom Miller és Clowney megemlítését.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  acsdav2
2018-09-01 20:53

Én még arra vagyok kiváncsi, Watt idén mire lesz képes.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Krisztian Fekete
2018-09-01 21:13

Remélem a 2014-es formáját hozza és Clowney is legalább a tavalyi szintet, de inkább legyen neki is egy breakout éve ?Go Texans!

Fetyke
Fetyke
Reply to  Debreceni József
2018-09-01 22:33

Remélem én is, hogy Clowney megtáltosodik idén végérvényesen! Az este ledraftoltam fantasyba! :)

acsdav2
acsdav2
Reply to  Krisztian Fekete
2018-09-01 21:41

Remélem 16 meccsre mindenképp. :)

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2018-09-01 21:12

Clowney messze nem hozta (még) azt amiért őt 1/1-esként elhozta a Texans, majd két évet kihagyott sérülésekkel. Ha meg azt nézem hogy rögtön utána 1/2-n a Raiders elhozta Macket aki végigtolta az elmúlt 4 évet, nem is akárhogyan, bőven jobban jártak. Miller igen, ő tényleg azon a szinten van. Griffent megnézném mit csinálna egy olyan védelemben mint a Raidersé. Úgy könnyű hogy van a túloldalon egy Danielle Hunter középen meg egy Linval Joseph. A védelem többi részéről ne is beszéljünk. Mellesleg Cameron Jordan is azóta hozza az elit számokat amióta feljavult a Saints védelme, és Joey Bosa is örülhet hogy a túloldalon van egy Melvin Ingram. Mack egyedül volt mindig is abban a védelemben, ennek ellenére játszik all-pro szinten. Tudod ki bukott itt a legtöbbet ezen a traden? Mindenki az nfc északban a Bearsen kívül, de főleg a Packers.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Debreceni József
2018-09-01 21:20

Igen, én is attól tartok, hogy nekünk még erősen keresztbe fog tenni. :( Go Pack! Go!

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Krisztian Fekete
2018-09-01 21:22

Azért írtam főleg a Packerst mert bőven elfért volna ott is és még pénz is lett volna rá. Erre pont egy csoportrivális szerzi meg.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Debreceni József
2018-09-01 21:40

Én végig nagyon reménykedtem, ehelyett (számunkra) a lehető legrosszabb forgatókönyv valósult meg.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Krisztian Fekete
2018-09-01 22:31

Ellenetek még nem is igen fog tudni játszani. :)

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2018-09-02 15:26

Ugye tudod, hogy decemberben is lesz egy meccs? :)

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2018-09-01 21:34

Igen, ebben egyetértek, hogy az sokat számít a produktivitásban, hogy milyen társak vannak még a védelemben. Viszont most Mack finoman szólva se került rossz védelembe. Úgy, hogy űrszámokat kell majd produkálnia. :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Debreceni József
2018-09-01 22:30

Az elmúlt négy évben Mack 40,5 sack-et szerzett, Griffen 43,5-et. Mack 8 fumble-t kényszerített ki, Griffen 6-ot. Szerelésből csinált meg Mack 1,5-szer annyit, de ugye ennek egyszerű oka, amit te is említettél, hogy Mack egyedül van a falban, Griffen mellett pedig vannak társak. Nemhogy nagy, de kis különbséget sem látok.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Fetyke
2018-09-02 09:15

Mack statjai év:sack/tackle/assist:
2014: 4/59/16
2015: 15/57/20
2016: 11/54/19
2017: 10,5/61/17
Everson Griffen :
2014 előtti átlaga: 5,75/15/6
2014: 12/39/17
2015-ben csatlakozott Danielle Hunter, innen a statjai:
2015: 10,5/34/10
2016: 8/36/12
2017: 13/31/14
Nekem ezek a statok azt mutatják hogy a karrierje elején abban a gyenge defben rohadtul nem ment neki, Hunter megjelenésével indult meg a szekér (kb). És neki csak a passrushra kellett figyelnie, Mack a futást is fogta lásd tackle-ek száma. Ja és ugyanazon mutatók eléréséhez plusz négy év kellett. Nem azt mondom hogy Griffen szar hanem hogy Mack egy ufó. A Macik igen nagyot fogtak vele.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Debreceni József
2018-09-02 10:12

“Nekem ezek a statok azt mutatják hogy a karrierje elején abban a gyenge defben rohadtul nem ment neki,…” Mert nem ismered a hátteret. :)
Először is Griffen 2014-től indult be, Hunter csak 2015-ben került a csapathoz a drafton, és abban az évben még nem is volt kezdő, csak szituációs pass rusher-t játszott.
Griffen gyenge első négy évének pedig tök egyszerű a magyarázata. A keretben a fénykorát élő Jared Allen (2011-ben 22 sack) volt előtte 2013-ig (amíg el nem igazolt a Bears-be), aki mögött Griffen értelemszerűen nem sok játéklehetőséget kapott, és Mack ugyanúgy nem kapott volna. Ezért ez az összehasonlítás csalóka, és hamis eredményre, tévútra vezet(ett téged is). Egyébként pedig Griffen elit szinten fogja a futást is, éppen ezért (na meg mert mellette Joseph van) eleve nem is nagyon futnak az ő oldalán az ellenfelek. Ezért (is) jóval kevesebb a szerelésszáma, de ettől még van olyan jó játékos mint Mack szerintem, csak éppen majd 10 millióval kevesebbe kerül.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2018-09-01 20:47

Ansah? :D Inkább Miller és Clowney. De biztos vagyok benne, hogy idéntől Garrettet is ebbe a kategóriába fogjuk sorolni. :)

katonadani
Reply to  Fetyke
2018-09-02 11:29

Miller, Bosa, Mack a harom legjobb edge rusher a ligaban, szerintem kvazi vitan felul

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2018-09-02 12:14

Vitán felül, vagy alul, de Griffenből nem engedek! :)

bjeela
bjeela
Reply to  Debreceni József
2018-09-02 12:26

Legyen igazad, én már a felének is rohadtul örülnék. Mackópártiként inkább csak egy kiadós hurrápesszimizmusom van, mivel az elmúlt hét évben nem volt túl sok örömöm és tulajdonképpen 2006-ot leszámítva huszonvalahány éve nem igazán jön össze semmi. A semmi persze Bears-es szinten értendő. ;) Persze, hogy örülök, azért is írtam, hogy egyik szemem nevet, de van bennem félsz, mert részint rohadt drága lesz és ezek a srácok, ha nagy lét kapnak, akkor nekem úgy tűnik, hogy kicsit leeresztenek, másrészt nem vagyok meggyőzve, hogy valóban magával rántaná a többieket. De még egyszer: legyen igazad :P

acsdav2
acsdav2
Reply to  bjeela
2018-09-01 16:44

Úgy beszélsz erről a Bears védelemről, mintha teljesen világtalan lenne és 11 hiányposztja van.

bjeela
bjeela
Reply to  acsdav2
2018-09-01 21:05

Nem vagyok degenerált, tudom, hogy van ott pár ügyes gyerek, de azért összességében sehol nem beszéltek róla top 10-esként, szal a véleményem továbbra is áll. Főleg a draft pickek tekintetében…

acsdav2
acsdav2
Reply to  bjeela
2018-09-01 21:40

2017-ben:
Engedett pontok: 9.hely
Engedett yardok: 10.hely
Szerintem nincs hozzáértő ember aki ne tartaná jó védelemnek ezt a Bearst. A Smith-Mack duó lehet a legjobbak közé emeli.

bjeela
bjeela
Reply to  acsdav2
2018-09-02 12:45

Visszaszívom, igazad van, megkarcoltuk a top 10-et, igaz, de a jó ég tudj miért, nálam a Bears védelem ott kezdődik, hogy Singletary, Dent, Hampton, Wilson, Marshall, McMichael, Perry… Esetleg még ide férhet Urlacher. ;) Ettől még a fő probléma továbbra is az, hogy most vásárol a Bears és nem egyetemről választja és neveli ki a legjobbakat, ami nagy difi és rohadtul drága mulatság. A 85-ös banda szinte kizárólag drafton beszerzett és kinevelt zsenikből állt.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
2018-09-01 15:48

Kicsit sokallom a két első kört úgy ,hogy még kb. 130 millával is meg kell kínálni Macket. De Ők biztosan jobban tudják.

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-09-01 20:59

Ahogy az elmúlt években húztak a medvék, szerintem abszolút megérte. Mack-el pedig azért jó esélyel lesznek legalább 1/17 környékén, ahonnan még kevésbé vinnél olyan tuti rookie-t, mint amilyen Mack.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  AwesomeOne
2018-09-01 21:07

Arra nem alapozhatunk,hogy eddig milyeneket húztak. De mindegy is mert ezt a cserét legkorábban szerintem kettő de inkább három év múlva tudjuk megítélni. Per pillanat szerintem drága volt ez a Bearsnek. Mack egy kibaszott jó játékos, de most nagyon sokat kell neki fizetni kb. azonnal és ez az első két körrel nekem too much.

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-09-01 21:42

Trade official, source tells ESPN:

Bears get: Khalil Mack, a 2020 second-round round pick and a conditional 2020 fifth-round pick.

Raiders get: 2019 first-round pick, 2020 first-round pick, 2020 third-round pick, 2019 sixth-round pick.

—-
Mack és egy 2. kör, azért nem olyan rossz…

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  AwesomeOne
2018-09-01 22:00

Na ez új, köszi a hírt. Így már nem olyan rossz. Akkor végülis a Bears adott egy 2019 /1. és 2019/6. ot. És 2020ban hátracserélt az elsőből a másodikba valamint a harmadikból az ötödikbe. +Mack.

Vicgeordie
Vicgeordie
2018-09-01 16:32

este lesz fantasy draftom, ezért kérdem, hogy ti így láttok elég fantáziát a Bears D-ben? a legtöbb helyen még a Mack trade előtt is top11-13 környékinek olvastam őket, így pedig még jobb a helyzet

Fetyke
Fetyke
Reply to  Vicgeordie
2018-09-01 19:09

Ha jól néztem a 32. cspatból 19.-nek választották a Bears védelmét eddig. Szerintem azért ez egy kicsit túlzás, ennél jóval jobb volt eddig is a macik védelme.
Viszont azt se felejtsd el, hogy most 3 nagyon jónak tűnő támadósorral rendelkező csapattal vannak egy csoportban.

BennieBoy
BennieBoy
2018-09-01 16:45

Elég ambivalens érzéseim vannak. Egyrészt örülök, mert Mack rohadt jó védőjátékos, és ilyen tényleg rég volt Chicagóban. Másrészt nem kevés pickbe és pénzbe fog kerülni, szóval hozni kell minimum azt, amit Oaklandben. A védelmünk viszont így legalább rendben lesz a következő évekre, ha Floyd is belejön.

Kopi3.14
Kopi3.14
2018-09-01 16:46

Egyrészt dögölj meg Chucky, másrészt viszlát Packers SB?

packernation
packernation
Reply to  Kopi3.14
2018-09-01 17:07

ez nem Gruden hibája. a Vegasba való költözés elvette Mark Davis összes likvid pénzét – ami amúgy sem volt sok, mert az egyik legszegényebb tulaj volt mindig is. $350 milliós relocation fee, stb.

katonadani
Reply to  packernation
2018-09-01 17:26

Szerintem ez Gruden műve (hibaja). Ha meg akarta volna tartani akkor nem hiszem el hogy nem tudta volna megoldani Davis. Azert meg mindig egy nfl csapat tulajarol van szo meg ha a “legszegenyebbrol” is.
Ha a 350 milliot ki tudja fizetni akkor a 130at is 5-6 ev alatt.

Gruden ugy gondolta hogy jobban jarnak igy, plusz ket elso korrel es a plusz evi 22-23 millioval. Hogy igaza van-e, az jo kerdes, szerintem inkabb nem

packernation
packernation
Reply to  katonadani
2018-09-01 17:32

$350 milliós relocation fee
$100 milliós szerződés Grudennek
$125 milliós szerződés Carrnak

Donald $87 millió garantáltat kapott. ennél Macknek többet kell adni. hogy fizetné ki? Mark Davisnek az egyetlen jövedelemforrása a Raiders, nincs más businesse.

acsdav2
acsdav2
Reply to  packernation
2018-09-01 20:43

184M-t fizet a játékosoknak idén. Tavaly ez a szám 171M volt. Donald-nak idén 40M-t fizet a Rams. Nem lett volna még 40M-ja Davis-nek, hogy a csapat legnagyobb sztárját megtartsák?

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  acsdav2
2018-09-01 21:02

+ nem ok nélkül költöztek Vegas-ba, onnan is dőlni fog a zsozsó.

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2018-09-01 17:44

Ugye , hogy belekerült az két első körbe. :) A Packersnek ez háromba is fájt volna!

katonadani
Reply to  Fetyke
2018-09-02 11:26

Haromba mar tenyleg nem, de valoban rosszul gondoltam hogy ket elsot senki nem ad. Ellenben nem is ket elso a vegleges mert visszakapnak egy masodikat, igy azert mar kozelebb van az elkepzeleseimhez :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2018-09-02 12:04

De a macik adnak egy 3. kört is, ahol még mindig kezdő szintű játékosokat lehet kihúzni (főleg az elején). Ha nem is két teljes első kör így az ár, de nagyon erősen közelíti azt.
Ha figyelembe vesszük, hogy a Packers szerintem átlagosan közel 10 hellyel hátrébb húz majd a Bears-nél (ha csak Rodgers megint le nem sérül), akkor a Packersnek bizony a két első kört és még valami hátsót legalább be kellett volna dobnia. És így mér az én elképzelésemhez van közelebb a történet. :D

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  packernation
2018-09-01 22:09

És ehhez mi köze a tulaj saját pénzének? Mert akkor miből fizeti a többi játékost ha a capet nem tudja kigazdálkodni a vsapatcsapat Szerintem ez így masszív bullshit

packernation
packernation
Reply to  Kopi3.14
2018-09-02 10:34

ja, mert a capben lévő tételeket azonnal egy összegben kifizeti az összes játékos számára, ugye? Mack $60 milliós aláírási pénzt kapott a Bearstől, amit rögtön ki kell fizetni neki. ez több mint az idei cap harmada. mellesleg nem állítom biztosra, hogy valóban ez volt az oka, mert nem látunk a színfalak mögé. de korábban is voltak hírek arról, hogy Mark Davisnek likviditási gondjai vannak, amin a Las Vegasba költözés, meg Gruden hatalmas szerződése nem segített.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  packernation
2018-09-02 18:38

Plusz ha annyira csóró a csapat mi a kurva anyjáért adott Davis 100 misis garantált szerződést ennek a kreténnek aki ezer éve nem volt edző

acsdav2
acsdav2
2018-09-01 17:09

Gruden most lélegzetvételhez jutott. Ha tényleg 2 első kört kaptak, akkor lesz 4 első köre a következő 2 évre, hogy csapatot építsen. Szerintem a Bears-sel nagyon jól jártak, mint partner. Még mindig inkább csak 4.hely a reális nekik a csoportban. Aztán lehet, hogy akkorát ugranak előre, mint a Rams és első kör vége lesz a pick.

Fetyke
Fetyke
2018-09-01 17:44

Azért jobb, mintha a Packersbe ment volna.. :)
Visszaszívom a draft után mondott kritikámat a bears-re. Most már érthető, hogy miért nem draftoltak pass rushert. :)

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2018-09-01 18:42

Kinek jobb? :D Amúgy értem, hogy Minnesotából jobbnak tűnik így. :D

60
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x