Connect with us

Hír

Amikor a PR-szempontok felülírják a sportot és a racionalitást is

Adott a Washington Redskins.

Egyértelműen playoff-esélyes csapatnak tűnnek szezon közepén, de 6-3-nál beüt a krach, és eltörik a kezdő irányító lába. Oltári pech, de van ilyen. Újratervezés. Colt McCoy kezdővé avanzsál, a csapathoz pedig próbajátékra érkezik EJ Manuel, TJ Yates, Josh Johnson, Kellen Clemens és Mark Sanchez is. Végül a veretes felhozatalból cserének behúzzák Sanchezt. Már ez is szemöldökráncolásra késztető, mert Sanchez utoljára két éve játszott az NFL-ben, TD-passzt pedig utoljára 2015-ben adott, de oké, Gruden és az OC is ismeri.

Eltelik két hét két vereséggel, és a harmadik meccsen az Eagles ellen újra beüt a krach; kiesik Colt McCoy is. A továbbiakban Mark Sanchez a kezdő, a Redskins újra csere irányítót kénytelen keresni. És mit tesz egy 6-6-os mérleggel álló csapat, fél meccs hátrányban a Wild Card helyekhez és egy meccs hátrányban a csoportelsőhöz képest? Nem, nem küzd tovább, hanem feladja a szezont, és leigazolja Josh Johnsont cserének. Még egyszer: ez nem egy 3-10-zel vagy 4-11-gyel álló reménytelen csapat, amelyik már tényleg csak a szilveszteri utolsó fordulót és a draftot várja, hanem egy 6-6-os, Wild Cardhoz közel lévő franchise.

Pedig a maradék 4 meccs azért nem túl rémisztő (NYG, @JAX, @TEN, PHI), ehhez képest a többi 6-6-tal álló csapaté sokkal rosszabb (Panthers: duplaSaints+szörnyű forma, Eagles: @DAL, @LAR, HOU egymás után), az utolsó playoff helyen álló Vikingsnak sincs könnyű dolga (@SEA, @DET, CHI). De nem. Ők inkább feladják, csak nehogy ki kelljen próbálni, hogy a legjobbszerződés nélküli egészséges irányító, Colin Kaepernick vajon formában van-e vagy sem, és vajon meg tudná-e menteni a szezont vagy sem.

 

Pedig az talán mindenki számára egyértelmű, hogy Kaepernick jobb, mint az előbb felsoroltak bármelyike, de ezúttal, sőt még ebben az esetben is a marketing- és PR-szempontok erősebbek, mint a franchise sikerességének vagy eredményességének kérdése. Jay Gruden minden érve, hogy miért inkább Sanchezt igazolták le, valójában mind mellébeszélés. Nem, nem állítom, hogy Kaepernickkel biztosan meglenne a playoff, netán ott egy győzelem. Még csak azt sem állítom, hiszen senki nem tudja, hogy Kaep formában van-e, játékra kész-e vagy sem. Végül is utolsó évében nem ok nélkül cserélték le Blaine Gabbertre. De egy esetleges pozitív mérlegű szezon végén playoff-szereplés, és egy negatív mérlegű szezon között hatalmas különbség van. Egyébként még csak azt sem mondom, hogy le kéne igazolni rögtön. De hogy még egy tryoutra se hívják be, hogy egyrészt őt teszteljék, másrészt viszont egy kicsit a csapaton belüli esetleges hangulatváltozást, a közvéleményt (és Trumpot), az szerintem több mint hiba.

Ha két labdabirtoklás hátrányban 5 perccel a vége előtt hiba puntolni, vagy egy labdabirtoklásnyi különbséggel 3 percen belül, akkor ez ennél sokkal több.

Szerintetek?

 

 

74 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
74 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Sea12
Sea12
2018-12-05 14:14

Ez nagyon jó cikk lett !
Nagyon el lett felejtve ez a téma, és egyben 49ers legendás irányitója is !!!!!!

redbull76
redbull76
Reply to  Sea12
2018-12-05 14:33

Még jó hogy el lett felejtve! Kibaszott idegesítő volt.

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  redbull76
2018-12-05 16:45

Aztán mivel idegesített fel? :DDD

redbull76
redbull76
Reply to  Nyílméregbéka
2018-12-05 16:51

Mielőtt okoskodsz nyisd ki a szemed! Valaki írt valamit , Én ahhoz szòltam hozzá! Ennyi. De Te ebből annyit vonsz le, hogy Kaepernick felidegesített.

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  redbull76
2018-12-05 22:23

Akkor tanulj meg pontosabban fogalmazni! Nem olyan nehéz az.

Kacsa
Kacsa
Reply to  Sea12
2018-12-05 14:40

Legendas iranyitoja? :D Ugye csak nekem nem jott at az ironia?

Sea12
Sea12
Reply to  Kacsa
2018-12-05 15:57

Hát most miért ???? :D Mond azt ,hogy nem legendás???? Még is csak Super Bowlba vitte a csapatát!!!! Azóta is probléma 49ers a QB poszt!!! Nekem meggyőződésem vele mai napig szárnyalnának:D
Bowl.hu mondogattam is egy kedves 49ers “cimborámnak” bezzeg ha Kaep itt lenne veletek………Hejjj de jó lenne :D

Kacsa
Kacsa
Reply to  Sea12
2018-12-05 16:24

Nem legendas.
Egy top D-vel es egy eleg jo futojatekkal rendelkezo csapatot vitt SB-ba. Nem csinalta rosszul de azert a legendatol vagy siman a kiemelkedo QB-tol Kaep eleg messze van.

rowi
rowi
Reply to  Sea12
2018-12-05 17:09

a utolsó legendásnak titulálható qb niners mezben steve young volt

Sea12
Sea12
Reply to  rowi
2018-12-05 17:17

A “legenda” itt jelen esetben némi iróniával értendő!!!!!!

makosteszta
makosteszta
2018-12-05 14:17

Főleg egy olyan csapatban, ahol Reuben Foster-nek még adnának egy esélyt… Hát igazán…

Zsolt75
Zsolt75
Reply to  makosteszta
2018-12-05 14:26

+1

renningan
renningan
Reply to  makosteszta
2018-12-05 14:34

Foster után már olyan mindegy :D hozhatták volna Hunttal együtt, rosszabb PR úgy sem lett volna.

acsdav2
acsdav2
2018-12-05 14:42

Biztos hülye a kérdés, de Kaep most mit csinál? Formában tartja magát egyáltalán valahol? Amúgy nem PR vagy marketing szempont, hogy nem hívják be, hanem csapatépítési. Ami mellett ő kiállt, azzal sokan nem értettek egyet a játékosok közül, persze sok fekete nyilván csatlakozott, de az biztos, hogy az ő érkezése nagyon megosztaná az öltözőt. Ezt pedig egy edző se akarja.

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  acsdav2
2018-12-05 16:46

Többen egyetértettek vele szerintem mint ahányan nem, egy főleg feketékből álló ligában.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Nyílméregbéka
2018-12-05 18:00

Ez tény, de ha már 2/3-1/3 arányban is megosztja az öltözőt, akkor is nagyon sokat veszít vele egy edző.

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  acsdav2
2018-12-05 22:19

Sok minden megoszthatja az öltözőt de profi sportolók révén nem hiszem hogy ha még nem is értenének egyet, akkor is nagyobb örömmel fogadnának egy kompetensebb QB-t a csapatban mint egy olyat aki csak vicc kategória a ligában.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Nyílméregbéka
2018-12-06 09:19

Azért itt nem feltétllenül a nem egyetértessel van baj, hanem azzal, hogy utálják Kaep-et. A himnusz azokért szól akik szolgálják az ország védelmét. Akinek van vmilyen katona, rendőr, vagy tűzoltó rokona, ismerőse annak legalább olyan sértés a himnusz alatti térdelés, mint ha a színes bőrüeknek az N betüs szót mondanák.

Kacsa
Kacsa
2018-12-05 14:43

Mondjuk dobni Kaep sem tud rendesen, talan azert Sancheznel jobban, egy tryout siman beleferne. Azt azert ne felejtsuk el h a csere/beugro iranyitok fontos jellemzoje h kb lathatatlanok. Kaepol ez semmikeppen nem mondhato el, arrol nembeszelve h mennyire okozna felfordulast az oltozoben.

Wide open
Wide open
2018-12-05 15:23
bjeela
bjeela
Reply to  Wide open
2018-12-05 16:16

Nagyjából erről irkáltam, miután kivágták Kaepet és nem kapott sehol játéklehetőséget, hogy simán beférne kezdő irányítónak is a csapatok jelentős részében, de cserének akárhol jobb lenne bárkinél. Hadd ne mondjam, mit kaptam érte…

Wide open
Wide open
Reply to  bjeela
2018-12-05 16:27

Ha csak pusztán az eddigi tevékenységéből és a statisztikákból indulunk ki, akkor nagyon szigorúan nézve is minimum 10 csapatnál azonnali kezdő lehetne. Nemtudom mennyire szeretne/akarna/tudna holnap kiállni egy csoportrangadóra, de azt senki se próbálja beadni nekem, hogy egy kanapéról kirobbantott buttfumble jobb opció. Ha azt mondják a térdelése miatt nem kívánatos a jelenléte, ám legyen, legalább nem kertelnek, de Gruden hülyének nézi ilyenkor a szurkolókat (és a moralitásról Foster esete után azt gondolom nem tiszte senkinek sem beszélni Washingtonban).

bjeela
bjeela
Reply to  Wide open
2018-12-05 16:55

Tökéletesen egyetértünk.

Fanyul23
Fanyul23
2018-12-05 15:27

Bradford szabadügynök nem? Fel se merül? Inkább egy jó Sanchez? Amíg le nem sérülne, Bradford simán bevinné őket a Po-ba..

Wide open
Wide open
Reply to  Fanyul23
2018-12-05 15:42

Üvegből vannak a csontjai, más rendszert kéne köré építeni, megbukott most rövid idő alatt 2 csapatnál is és ráadásul még a fizetési igénye is magas.
Kétségtelenül komolyabb játékerőt képvisel Sancheznél, de azt adott esetben meg tudom érteni, ha nem Bradfordban gondolkodnak.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Wide open
2018-12-05 15:58

A vikingsnál szerintem nem bukott meg, 2015-ben élete formájában játszott. Uátna persze megint megsérült, de azon az 1 meccsen amin játszott hibátlan volt.
Persze, üvegtestű, de erre a kis időre ami hátra van a szezonból talán jobb ötlet lett volna mint Sanchez mester, és mivel ki van baszva mindenhonnan, talán a fizetés igénye is belefért volna.

katonadani
Reply to  Fanyul23
2018-12-05 16:21

sérült

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  katonadani
2018-12-05 16:28

Tényleg? Ahol én néztem csak annyi volt hogy unsigned free agent. Meglepő fordulat hogy sérül Sam. Kösz az infót.

Andreas
Andreas
2018-12-05 16:13

Már évek óta mondogatom, hogy jobb, mint a ligában lévő irányítók fele. Igen, nem elit, de tegyük fel a kérdést névtelenül, hogy egy “csapatát SB-ba vivő, fiatal, átlagon felüli teljesítményt nyújtó QB fillérekért igazolható” jeligével jellemzett irányítót milyen gyorsan igazolnának le? Folesért röpködtek a 2-3. körös felajánlások, igaz ő SB-t is nyert, de Kaep sem állt messze tőle. Veteránminimummal SB-potens, playoff-rutinnal rendelkező QB igazolható? Ha nem Kaep lenne már rég lenne állása.

Kacsa
Kacsa
Reply to  Andreas
2018-12-05 16:17

Azert annak a csapatnak amit o SB-ba ‘vitt’ top defense es futojateka volt. Alairom nem csinalta rosszul, de szerintem az inkabb a csapat erdeme volt, nem a QB teljesitmenye.

Gergő
Gergő
Reply to  Kacsa
2018-12-05 16:25
Kacsa
Kacsa
Reply to  Gergő
2018-12-05 16:31

Tenyeket, mint pl a 70 passzolt TD melle a 30 INT.

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  Kacsa
2018-12-05 16:42

Azért a 90.7 passer ratinggel bőven az átlag feletti QB közé tartozott, plusz lábon is jó volt.

bjeela
bjeela
Reply to  Kacsa
2018-12-05 16:53

Azért poénból fusd át a korának QB statisztikáit… Baromira nem kell a srácnak ezért szágyenkezie, nem mellesleg futott még emellé 13 TD-t az alapszakaszban, 4-et a PO-ban.

Gergő
Gergő
Reply to  Kacsa
2018-12-05 17:02
Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Gergő
2018-12-05 16:38

Kiváló futó volt, asszem volt valaki (talán packers) aki ellen 200+yardot. Ez elvitathatatlan.
edit: csak 181 yard volt de tényleg a packers ellen PO.

bjeela
bjeela
Reply to  Fanyul23
2018-12-05 16:49

181 yardot a PO-ban, 2 TD-vel. És még dobott is nekik kettőt…

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  bjeela
2018-12-05 16:55

Igen közben megkerestem én is. Azért jobb futó volt mint QB szerintem. Kicsit többnek mutatkozik mert az idő megszépíti a dolgokat. T-mobile és társai Kft szintjén van-volt. Kár a gőzért.

bjeela
bjeela
Reply to  Fanyul23
2018-12-05 17:18

Nem teljesen, Ritka rondán dobott – talán Eli Manningnek kacsáznak így a lasztijai -, de ennek ellenére egészen jó QB-volt.

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  bjeela
2018-12-05 17:28

“de ennek ellenére egészen jó QB-volt”
Eli?

bjeela
bjeela
Reply to  Belicsik Béla
2018-12-05 17:36

:D Eli a büdös életben nem lesz egészen jó QB, és ezt a szintet Kaep röhögve hozta volna.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  bjeela
2018-12-05 18:36

Ezt a rosszindulaton tul semmilyen stat nem tamasztja ala. A rohogve hozta volna egyenesen vicc olyan qb-rol beszelve aki soha nem hozott 4000+ yardos szezont, Eli tobbet is es 7 yardra volt az 5000.
Sem passz pontossagban, sem TD-ben nem lehet meg csak ossze se hasonlitani oket, a ket megnyert (mvp) dontot meg sem emlitem mert tudom, azt csak a giants nyerte nem Eli.
Futott yardokban es int aranyban jobb, de ezzel nagyon sok SB-t nyertek mar…oooh varj mert nem.

bjeela
bjeela
Reply to  Fanyul23
2018-12-05 22:15

Lehet, hogy az elevenedbe vágtam és restellem is a dolgot, de azért azzal érvelni, hogy Eli passzpontossága mennyivel jobb Kaepnél, azt fogjuk a rajongói elfogultságodra. Konkrétan a karrierjét nézve 0,5% az előnye Elinek(60,3) Kaep(59,8) előtt. :) A ratingje 84,0 míg Kaepnek 88,9. Elinek 3,0% dobásonként az INT mutató, Kaepnek 1,8%. Egyedül a meccsenkénti szerzett yardokban áll jobban 241 vs 177,8, viszont Kaep rengeteget futott 33,3 Y/G. Eli sosem lesz jó QB, de van két gyűrűje. Ez is érdem.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  bjeela
2018-12-06 06:29

Dehogy vagtal. Ez mar leragott csont.
Amellett h nincs ertelme ezen vitatkozni, mert aki szerint kaep.igenos elit kozeli volt a maga idejeben de eli kutyauto volt mindig azt el kell engedni.
A statoknal azert erdemes azt is megliteni h mennyi meccs alatt…nah de tenyleg mindegy.

bjeela
bjeela
Reply to  Fanyul23
2018-12-06 06:42

Azt mondtam és tartom, hogy Kaep egyike volt a legjobbaknak az első két évében. Ez nehezen vitatható. Utána szétesett, ahogy szétesett a teljes 49ers. Emlékezz, mennyire szar volt ott HC-nek lenni. Cserélték őket, mint kisbabánál a pelenkát. Semmi sem működött és ez leginkább a vezetésnek köszönhető, nem Kaepnek. Hiába jutottak be a SB-ba, lettek rá egy évre NFC döntősök, ott valami baromira nem működött. Ilyen környezetben még a legjobbak is meginognak. Most pl. a többre hivatott JimmyG-t égetik. Odament tavaly, pörgött, mint a búgócsiga, aztán az idei szezonban dadogott, mint egy beszédhibás stresszhelyzetben, majd lesérült. ;) Eli meg nem kutyaütő, de sajnos nagyon nem elit. Valami nagyon nem klappol nála, mert az egyetemen nem volt ilyen gyenguska.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  bjeela
2018-12-06 06:46

Ez kozelit a korrekthez.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  bjeela
2018-12-05 17:55

Hagyjuk mar ki ebbol Eli-t. Aki ritka ocsmanyul dob az Rivers pl. De ez mindegy is. Kaep nem volt top iranyito de abban igazad van hogy par eve meg a csapatok felenel kezdo lehetett volna. Ennyi.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Fanyul23
2018-12-05 18:36

Rivers lehet, hogy csúnyán dob, viszont rohadt gyorsan.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Kopi3.14
2018-12-05 18:38

Nem mondtam hogy nem. Rivers nagyon jo iranyito, de a dobomozdulata meg a laikusnak is faj. De ez mindaddig a loteri papirkutyat nem edekli amig oda megy a labda ahova terezi. Csak peldakent emlitettem.

bjeela
bjeela
Reply to  Kacsa
2018-12-05 16:48

A 2012-es menetelésnél az első meccsen a Packers ellen 91,2-es rating, 2 TD, 1 INT, 263 yard dobva, futva 181 yard(!) 2 TD. (Megjegyzem azon a meccsen ARod, aki a kedvenceim egyike 91,5-ös rating, 2 TD, 1 INT, 257 yard dobva, 28 yard futva) AFC döntőn a Falcons ellen Kaep 127,7-es rating, 233 yard dobva, 1 TD, futva 21 yard. SB döntőben Kaep 91,7-es rating, 1 TD, 1 INT, 302 yard dobva, futva 62 yard 1 TD. És a srác ekkor takony 25 éves volt és nagy vonalakban az első, nem is egészen teljes szezonja. Csak összehasonlításul Tom Brady 2001-ben nagyjából ott tartott, mint Kaep és a statjai a PO-ban az első meccsen 70,4-es rating, 312 yard, 1 INT dobva, futva 16 yard, 1 TD. AFC döntőben csak a meccs felét játszva( az első fele Bledsoe-é volt) 84,3-as rating, 115 yard. A SB-n 86,2-es rating, 145 yard, 1 TD. Ennél Kaep sokkal többet tett le az asztalra, ma meg fikázza a fél világ a képességeit. Tényleg rondán dobott, de nagyon is jó QB volt.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2018-12-05 16:51

Inább amolyan tipikus one yaer man. Mert azóta a 2012-es szezon óta lejtmenetbe kapcsolt, égy egyre rosszabbul teljesített. És ez a cikkben is benne van, csak nem akartátok megint elolvasni. Mert akit lecserélnek egy Gabbertre, az sok minden lehet, de jó irányító biztos nem.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2018-12-05 17:12

Azért ennek ellentmond, hogy a következő évben is eljutott az NFC döntőbe, igaz, akkor már silányabb volt a ratingje és a teljesítménye, de akkor is eljutott megint a SB küszöbére. És az utolsó, 2016-os idénye sem volt túl annyira pocsék(jó, a közte lévő kettő tényleg szar volt, de ilyen hullámvölgyeket simán felsorolhatunk más QB-knál is).

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2018-12-05 17:19

Az SB döntőhöz képest az NFC döntő már csak visszalépés nem? :D
Az a 2016-os idény statisztikailag elég jól néz ki valóban. Ha az ember nem tudja, hogy 1-10 volt a csapat és Kaepernik győzelmi mutatója abban az évben. Nem vagyok 49-ers szurkoló, ezért gőzöm sincs, hogy hogyan alakultak a csapat mérkőzései abban az évben. DE! Az eredmények alakulásából azt következtetem ki, hogy a támadójáték nagyon gyenge volt tavalyelőtt, és ami felhúzza Colin statját abban az évben az az lehetett, hogy a garbage time-ban tudott kozmetikázni a csapat.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2018-12-05 17:27

Ejnye, Fetyke, ne fikázzunk már egy NFC döntőst. :D De kétségtelen, hogy abban az időszakban a 49ers rondán elkezdett zuhanni, de ez nem kizárólag Kaepnek köszönhető. Őt akkor nem a teljesítményéért rúgták ki és azóta sem a teljesítménye miatt nem alkalmazzák. A srác jó volt. Pont. A többi meg szimpla – megjegyzem ritka gyalázatos színvonalú és értékrendű – moralizálással terhelt marketing para, amit “üzleti érdeknek” szoktak ferdíteni egyesek. :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2018-12-05 18:11

“Őt akkor nem a teljesítményéért rúgták ki és azóta sem a teljesítménye miatt nem alkalmazzák.”
Hogy micsoda????
2014-ben 8-8 mérleggel a csoport 3.-ik helyén végeztek, 2015-ben 5-11-el már utolsók lettek. 2016-ban 1-10-nél lecserélték Gabbertre. Ebben az évben 2-14-el az egész NFC legrosszabb csapata voltak úgy, hogy a csoport tagja volt a 4-12-es Rams is abban az évben. 2017-ben egy Hoyer nevű “zseni” mögött már esélye sem volt a kezdőre. És szerinted nem a teljesítménye miatt rúgták ki???? Hagyjuk már a tündérmeséket!

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2018-12-05 22:41

Kicsit utánanéztem és a pro football statja szerint 1-4-ig Gabbert vitte a csapatot, bitang szarul, akkor visszajött Kaep, akivel jobb QB statok jöttek, mint Gabberttel addig, de győzelmek így sem, így visszahozták 1-10-nél Gabbertet, aki még mélyebbre süllyesztette az O teljesítményét. Ezért 1-11 után visszahozták Kaepet, akivel egészen elfogadható lett a QB stat, de égtek, mint a napalm. Még egy győzelem összejött,de semmi több. A zárómeccsen sokkal jobban játszott, mint Russel Wilson, de így is kikaptak. Fussátok át a produkcióját acsdav2-vel és legyetek őszinték: ez nem egy szar QB teljesítménye. Az a 49ers már nem volt jó csapat és a mélyrepülése még most is tart, hiába hoztak oda akárkit. Szegény Jimmy G is egy fellángolást követően szépen visszaesett, pedig még egy O-hoz értő HC-t is kapott. Ott valami baromira nincs rendben.

acsdav2
acsdav2
Reply to  bjeela
2018-12-05 18:11

Az 1-10 az 1-10. És nem azért 1-10, mert ő 30 pont felett pakolt a táblára,de a védelem meg 40-et engedett. Egyetlen meccsén sem jutott 25 pont fölé!! Egyetlen meccsen sem! Ez nem pocsék? Megjegyzem Gabbertnek 5 meccsen ez 2-szer is sikerült. Én csúcsformájában nem láttam játszani, mert nem követtem akkor még az NFL-t, de az biztos, hogy a 2015-16-os teljesítményével kiírta magát a kezdő QB-k szintjéről.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Andreas
2018-12-05 16:55

Ez akkor sem volt igaz, mára pedig már teljesen elvesztette a realitását az ilyen kijelentés. Jó, ha van csoportonként 1 csapat, ahol erősítés lenne, vagy nem visszalépés az ő játszatása.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2018-12-05 17:04

Fetyke, nagyon utálom, de megint nem értünk egyet. Kaep a korának egyik legjobbja volt, még akkor is, ha ritka rondán dobott. Ma már tök felesleges lenne játszatni, mert két éve nem csinál semmit. De akkor, frissiben kirúgva röhögve jobb volt a liga QB-jainak a felénél.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2018-12-05 17:23

Valóban nem értünk egyet. :)
Egy jó éve volt szerintem, egyébként pedig nálam tipikus Prescott szint, csak rosszabb kivitelben. A korának legjobbja kifejezést nagyon erős túlzásnak tartom. :) A korának legjobbjai ugyanazok voltak, akik ma is azok (mínusz P.Manning), és nekik a lábnyomukba sem ért soha (Brees, Brady, Rodgers, Wilson, Rivers, big Ben, …stb)

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2018-12-05 17:32

Az az egy inkább három, mert a 2013-as sem volt szar és az utolsóban sem égette magát. Közte valóban silány volt, de van ilyen. A Prescott hasonlattal nagy vonalakban egyetértek, csak Prescott szerintem nem érte el a 2012-es Kaep szintjét. Azt írtam, hogy korának EGYIK legjobbja és ez stimmel. A srác bevezette 2012-ben a bandáját a SB-ba, rá egy évre az NFC döntőbe. Kevesen mondhatják el ezt magukról. Akiket meg felsorolsz, azok nem a kortársai, legalább 6-8 évvel idősebbek nála. De elfogadom, lehet, hogy túlzás, de nálam Cam Newton is a korának egyik legjobbja volt, ma meg nézd meg… Ide Kaep is eljuthatott volna.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2018-12-05 18:12

Sok olyan 2016-os szezont kívánok Trubiskynek és a Bears-nek! :)
Apropó! Jut eszembe! Szerintem igazoljátok le Hunt mellé. :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2018-12-05 22:47

Látom nem figyeltél: két év semmittevés után kell a fenének Kaep. És ha már mindenáron akarnék QB-t, akkor inkább ARod jöjjön. És akkor megszerezzük neki Huntot is, hogy könnyítsük a helyzetét. Azzal a D-vel és velük meg is lenne a gyűrű. ;)

rowi
rowi
Reply to  Andreas
2018-12-05 17:06

én pontosítanék, mert most nem tudjuk, hogy most jobb-e. ezt előbb ki kéne próbálni, de a felsoroltakkal ellentétben neki legalább vannak olyan képességei, amiket legalább érdemes lenne tesztelni

kitalaltnev
kitalaltnev
2018-12-05 16:43

Egyetértek. Pénz, üzlet, politika beszél, “kutyaszar táncol” e história esetében is. Sajnos. ??

Fetyke
Fetyke
2018-12-05 16:46

A cikk pontosan arról szól és annyit ér, mint amennyit a cikk közöl. A PR és benne a bulvár fontosabb, mint a sportérték és a racionalitás.
Mert mindenki (benne rowi is) pontosan tudja, hogy egy utcáról beesett, két éve pálya közelében sem járt embertől itt már csodák nem várhatók. Akkor sem, ha Colinnak hívják az illetőt. Mire pályára léphetne egyáltalán, addigra a redskins szezonjának lőttek. Azaz a mostani leigazolásának sportértéke nem lenne, racionalitást keresni nem is érdemes maradna legfeljebb a PR. Abból is a rosszabb fajta. Hagyjuk a hülyeséget…

rowi
rowi
Reply to  Fetyke
2018-12-05 17:04

én tudom, de ezt bele is írtam. Sanchez egyébként pontosan ugyanazon a napon játszott utoljára, mint ő, így abban mi a nem csodavárás, hogy majd a Sancho-Johnson páros megoldja?

igazából nem most kéne leigazolni egyébként, mert addigra tényleg mindegy mire pályára is kerülne, hanem két hete kellett volna csak kipróbálni.

Sea12
Sea12
Reply to  rowi
2018-12-05 17:10

Fetyke totál el van vakulva !!! Nem akarja értelmezni a sorokat ! Egyszerűen nem érti meg ,hogy Sanchoval összehasonlítva kéne gondolkodni !!!!!!

Fetyke
Fetyke
Reply to  rowi
2018-12-05 17:27

Akkor én félreértettem kicsit a cikkedet. Elnézést!
Azért azt lehetett tudni, hogy Smith kiválását ez a csapat nem fogja elviselni, szerintem ők ott már feladták a szezont. És a redskins védelmében azért azt még hozzátenném, hogy volt egy cserirányítójuk év eleje óta. Azért arra meg nagyon senki sem számíthat, hogy két hét alatt ő is megsérül. Ezt még lehet, hogy BB és a Pats sem viselné el (bár azért mérget nem vennék rá :D). Szerintem ők nem is gondolkodtak abban, hogy Sancheznek egyáltalán passzolnia kell majd mérkőzésen.

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Fetyke
2018-12-05 17:32

Kb annyi esélyt adhattak Sancheznek,mint amennyit Jimmy G-nek,arra, hogy összetöri magát…

Belicsik Béla
Belicsik Béla
2018-12-05 17:26

Szájbavert lófasz dolog ma az nfl-ben a sportszeletes csávóval közösködni.
De a szükség,az bizony törvényt bont…

Belicsik Béla
Belicsik Béla
2018-12-05 17:47

Egyébként gyakorlócsapatokból tudtak volna igazolni, nem?

csak ezt ne
csak ezt ne
2018-12-05 22:16

Bridgewater, Bradford, Foles, Fitzpatrick, Hoyer, RGIII, Taylor szerintem ezek a csereirányítók mind jobb ötlet, mint Sanchez. De ha nem, nem.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  csak ezt ne
2018-12-06 09:10

ezeket hogy tudnák megszerezni? Csere már nem lehetséges úgy tudom, milyen más esetben tudnák pl Foles-t elhozni?

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

74
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x