Connect with us

Hír

Andrew Whitworth: „A no-call csak egy kifogás”

Mindenki tisztában van vele, hogy milyen vitatott körülmények között jutott be a Rams a Super Bowlba, az ügy pedig azóta is rengeteg feszültséget és beszédtémát kavart. Sorra szólalnak meg a mérkőzés játékosai is, többségük egyértelműen elismeri még a Rams részéről is a szabálytalanságot, de vannak olyanok, akik nem szeretnék ezzel magyarázni a győzelmet.

 

 

Andrew Whitworth a Rams baloldali tackle-je például a Rich Eisen Showban odáig ment, hogy kijelentse, hogy az csak egy kifogás, hogy ezen az egy játékon csámcsog még mindig az egész világ. Szerinte pontosan megvolt az esélye a Saintsnek előtte és utána is hogy eldöntse a mérkőzést. A tapasztalt veterán, aki egyébként a szokásos kiemelkedő játékát hozza idén is, már jó pár kétes bírói ítélettel találkozott karrierje során és rengeteg igazságtalannak tartott szituációba keveredett.

 

Whitworth kiemelte azt is, hogy felesleges a bírókra mutogatni, mert rendszeres, hogy mindkét fél kárára tévednek, ő speciel a Goffon bemutatott facemask hiányát emelte ki, ami után könnyed touchdownt érhettek volna el. Ugyanakkor veszélyesek az ilyen nyilatkozatok, mert ezzel csak tovább feszíti a húrt az ellenszurkolók körében, pedig szép lassan az egész NFL társadalom szeretné, ha lecsengene a történet.

51 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
51 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
xxx
xxx
2019-01-24 10:12

Üdv!
Nem ide tartozik abszolut, de engem erdekelne, hogy a Senior Bowl edzésekről lesz-e összefogaló cikk? ki hogy szerepelt, stb…stb… köszi a választ

katonadani
Reply to  xxx
2019-01-24 13:22

első két napról a nagy nevek közül Montez Sweat emelkedett ki, Andy Isabellát és Deebo Samuelt emelték még ki többen az elkapók közül

Plusz a 320fontos Khalen Saunders backflipje okozott nagy felhajtást :D

Sajnos nem fér bele napi összefoglaló most, de ajánlom a Sticktofootball podcastet vagy a draftnetwork oldalt kis utánajáráshoz :)

Pizsama
Pizsama
2019-01-24 10:48

Még egy utolsó gondolat tőlem, aztán én is abbahagyom, mert kezd már nekem is sok lenni, meg most már tényleg a SuperBowl-ra kéne fókuszálni.
Szóval a kérdés azoknak, akik a Rams-re fújnak most: mit kellett volna tennie a Rams-nek, hogy a bírói hiba után ne kérdőjelezzék meg a megérdemelt győzelmüket?! Most komolyan!
Megtörtént ott és akkor az igazságtalan bírói hiba. Nem lehetett meg nem történté tenni. Az ellenfél ezután mezőnygólt rúg, és a kickoff után ott vagy a 25 yardosodon kezedben a labdával és kevesebb mint 2 perccel az órán.
Mégis mit kellett volna tennie a Rams-nek?
Leülnek a pálya közepére és tüntetőleg nem játszanak? Odapuntolják a Saints-nek a labdát? Lepörgetik az órát és csendben elsétálnak az öltöző felé? Vagy mit?
A Rams az egyetlen értelemes dolgot tette amit egy csapat tehet ilyen helyzetben: továbblépet. Megpróbálták megnyerni a meccset.
Pedig ott ugye még semmi garancia nem volt arra, hogy meg is tudják nyerni.
Semmi garancia, hogy mezőnygól távolságba jutnak. De sikerült. Semmi garancia, hogy Zuerlin berúgja az egyenlítő gólt. De sikerült. Kickoff, a Saints letérdel. Hosszabbítás jön.
Abban a pillanatban még mindig semmi garancia nincs arra, hogy Rams nyeri a meccset. A coin toss-t a Saints nyeri. Még mindig van rá esély, hogy a Rams kikap. Aztán jön az interception, és az újabb esély. De még mindig semmi garancia a Rams győzelemre. A Rams az első passzból FG távolságra jut. De még mindig semmi garancia hogy ott is marad. 3 játék jön. Lehetne fumble, sack, vagy kiszorulhatnának a FG távolságból.
Jön 4.-re egy 57 yardos kísérlet. Még mindig semmi garancia, hogy Zuerlin be tudja rúgni, hisz akár ki is hagyhatja (pláne a jegelés után), de berúgja. Nyer a Rams.
Megnyerték a meccset, mert azt tették amit tenniük kellett.
Ellenben a Saints-szel, akik a lehető legrosszabbul reagáltak az előnyük eladására és az igazságtalan bírói hibára. Benne maradtak a momentumban. Pedig ott a hiba után nem dőlt el még végleg a meccs. Egy csomó mindent tehettek volna az ellen, hogy a Rams nyerje a meccset. De képtelenek voltak rá.
Nem azt mondom, hogy egy ilyen hiba után könnyű továbblépni és győzelemért játszani. Barom nehéz! Iszonyatosan stresszes és igazságtalan felülemelkedni rajta és küzdeni tovább! De ha győzni akarsz, akkor ezt kell tenned. Ha tényleg győzni akarsz, akkor felül kell emelkedni az igazságtalanságon és fogcsikorgatva harcolni a végsőkig. Ami tényleg nem lehet könnyű! Senki sem mondja hogy az. De ez az egyetlen jó és helyes reakció egy ilyen esetben. Minden más reakció egyenlő a vereséggel.
Nem a bírók hagyták egyenlíteni a Ramst 0-13-ról 20-20-ra. Nem a bírók rúgták be az egyenlítő gólt a végén. Nem a bírók szereztek interceptiont. És nem a bírók rúgták be a győztes mezőnygólt.
És igen, a bírók hibáztak. És igen, kihatással volt a meccs végkimenetelére. Ahogy előtte egy csomó másik bírói hiba. Meg Saints hiba, meg Rams hiba. Mert nem a bírók nyerték meg a Rams-nek a meccset. Ők csak hibáztak, ami így lehetőséget adott a Rams-nek. És a Rams akár el is puskázhatta volna ezt a lehetőséget. De nem tette. És ezért a tettükért senki, de senki nem ítélheti el őket.

Skyfire
Skyfire
Reply to  Pizsama
2019-01-24 11:39

egy dologgal nem értek egyet, a mentális összeomlással. ha ezek a játékosok/edzők összeomlottak és benne maradtak abba a momentumban akkor nem ebbe a sportba valók…a Pats 28-3mas lehetetlen helyzetből fordították meg a SB-t, de láthattunk már talán ennél nagyobb drámákat is ebben a sportban…

Pizsama
Pizsama
Reply to  Skyfire
2019-01-24 11:58

Nyilván nem tudom a valós okait, hogy miért nem volt képes a Saints megállítani a Rams-t a bírói hiba után. Ha a második félidő képét nézem, akkor mondhatnám hogy a Rams feljavult, a Saints meg nem tudott rá érdemben reagálni.
Ugyanakkor biztos hogy pszichés hatása is lehet annak, mikor egy jó clock-management-tel nyerésre álló szituációból hirtelen újra küzdened kell a győzelemért. És persze erre fel kell hogy legyenek készülve ezek a játékosok. Nem is engedtek TD-t a Rams-nek, bár a FG inkább az idő hiányából fakadt, semmint hogy a Rams képes lett volna eljutni az endzone-ban.
Én az INT-et se Brees hibájának érzem. Inkább egy jó védekezés, hisz Fowler odaért. Lehetett volna incomplete pass is akár. Persze van olyan hogy a QB ilyenkor kidobja inkább oldalra, vagy benyeli a sack-et. Csak nem a konferenciadöntő hosszabbításában.
A lényeg, hogy orbitális hiba ide vagy oda, a Saints-nek utána is lett volna még esélye nyerni. Nem tudtak élni vele.

Skyfire
Skyfire
Reply to  Pizsama
2019-01-24 12:14

igen volt esélyük. én ahogy a közvetítésben néztem szerintem Sean Payton esett max szét, akinek szintén nem szabadott volna. ő több percen keresztül kiabált és dumált a bíróhoz…

bjeela
bjeela
2019-01-24 12:02

Azoknak, akik szerint ”
ha ezek a játékosok/edzők a vitatott eset miatt összeomlottak és benne maradtak abban a momentumban, akkor nem ebbe a sportba valók” szeretném jelezni a következőket:
1, nem ebben a sportban, hanem bármilyen sportban gond, ha nem tudod túltenni magad a nehézségeken, igazságtalanságokon
2, ennek ellenére minden sportágban még a legjobbakkal is előfordul, hogy rossz pillanatban éri őket az igazságtalanság, és hosszú percek telnek el, mire kikecmeregnek a hatása alól. Olyan kurvára nincs, hogy téged hátbakúrnak és te a következő pillanatban már nem is emlékszel rá, mert a következő feladatra koncentrálsz. Ilyen szintű koncentráció hosszú távon nem fönntartható senki számára. Aki ezt meri állítani, az hazudik, legfőképpen saját magának.
3, a vitatott eset azért okozott traumát, mert alig két perc volt hátra, azaz nem maradt idő, hogy feldolgozzák az őket ért traumát és összekapják magukat. Nem mellesleg a meccs végén, a vélhetően teljes fizikai és ennek megfelelően szellemi,koncentrációs fáradtságuk tetőpontján baszták őket hátba. Noná, hogy sokkal több idő volt túllépni rajta, mint amikor van még egy félidőd, pláne egy szünet, hogy rendezd a gondolataidat. Brees pl. olyan hibát vétett a hosszabbításban, mint egy csecsemő, amilyet tőle az egész karrierje alatt talán ha egyszer láttunk.

Összegezve: ne legyünk igazságtalanok a Saintsesekkel. Nanomikroszkóppal kellene keresni azokat, akik ezen olyan könnyedén túllépnek a meccs ezen szakaszában, amikor a biztos győzelem esélyének tudatában megcsinálod a tutit, látod, hogy a játékosod elszakadt a védőtől, nincs esélye szabálytalanság nélkül megszerezni a lasztit, már látod a konferencia döntő kupáját a kezedben és akkor kirúgják alólad a széket.

pritek
pritek
Reply to  bjeela
2019-01-24 12:32

Csak a kettes ponthoz. Pedig de van. Tapasztalatbol is mondom. Egy ilyen merkozesre tokeletes mentalis allapotban kell erkezned es fel kell keszulni mindenre. Az ido elorehaladtaval nyilvan faradsz es nagyobb az eselye a hibanak, de nem veletlenul fizetnek szekerdereknyi lovekat ezeknek a jatekosoknak. Persze nem allitom, hogy nem okozhat ez senkinel problemat, de azt nem lehet mondani, hogy ezen ne lehetne tullepni, mert tul lehet. Fokusz es kesz. Az megint mas kerdes hogy ha az edzot uvolt mint a sakal annak milyen hatasa van a mentalis allapotodra.

Pizsama
Pizsama
Reply to  pritek
2019-01-24 13:32

Most nem azért, hogy a Pats-et fényezzem, de meg lehet nézni, hogy milyen előnyt adtak el ők is a második félidőben. És a végén ott is sikerült a korábban hátrányban lévő Chief-nek egyenlítenie. Ez is lehet mentálisan terhelő egy majdnem végig nyerésre álló csapatnak.
A hosszabbítás viszont adott egy új esélyt a Pats-nek is és a Saints-nek is. Előbbi élt vele, utóbbi nem tudott. Hogy ez mennyire köszönhető Payton viselkedésének. Hát azt meg kérdezzék meg a Saints játékosoktól…

cshemiv8
cshemiv8
Reply to  Pizsama
2019-01-24 13:53

Lehet ott is más lett volna a story ha a KC valami ordas nagy zászlóval egyenlit:D Ők is emberek hiába mondják rájuk sokszor hogy gépezet:)
Félő nehogy erről szóljanak a SB utáni napok is.Ha nyer a rams azért,felfogják neki ezt hozni utána is.Ha meg a patroits nyerne egy kétes itélettel jönnek majd a karmázók.Minden adott egy kiváló mérkőzéshez reméljük a birok is toppon lesznek✌️

Pizsama
Pizsama
Reply to  cshemiv8
2019-01-24 13:55

Én is így állok hozzá. Legyen jó és élvezetes meccs. Ne legyen nagy bírói hiba. Aztán nyerjen a végén a legjobb.

Fetyke
Fetyke
Reply to  cshemiv8
2019-01-24 15:56

“Lehet ott is más lett volna a story ha a KC valami ordas nagy zászlóval egyenlit:D”
Khhmmmm! Láttad ugye a mérkőzést azért? Akkor bizonyára láttad azt a hatalmas támadó szabálytalanságot is, amit a sporik elnéztek a Kansasnak az utolsó negyedben és lett is a 3 yardos játékból vagy majdnem 40. És akkor bizonyára láttad BB tiltakozását is a bíróknál! :D Hatalmas volt! Na így kell profin túltenni magadat a bírók tévedésein…

cshemiv8
cshemiv8
Reply to  Fetyke
2019-01-24 17:48

A Watkins passzra gondolsz 2:54nél?Ami után repült a tablet.Majdnem a negyvenesnél volt a dolog.Látványra sem volt akkora mint a saints meccsen történtek és mindkét csapat szerzett még utána pontokat.Szerintem a kettő nem összehasonlitható.Sőt megköszönhetjük a KC-nek a nagy játékot mert igy volt idő ismét egy tdre:)

Fetyke
Fetyke
Reply to  cshemiv8
2019-01-24 18:35

Gondolom, nem ugyanezt mondanátok, ha a Pats visszatámadása elakadt volna és ezzel elvesztette volna az AFC döntőt. Akkor az ugyanolyan súlyos és hatalmas hiba lett volna. Megnéztem volna itt a kommenteket akkor, meg hogy milyen csalással vádolták volna Godellt. :D
Persze így utólag már tudható, hogy nem akkora jelentőségű volt az a tévedés. De ott a tablet földhöz vágásakor még BB sem lehetett ebben biztos. De megrázta magát és szemmel láthatóan egyből a mérkőzésre koncentrált. Szemben Paytonnal…

cshemiv8
cshemiv8
Reply to  Fetyke
2019-01-24 18:48

Nyilván akkor lenne:) Goodell meg amúgy is az :D :P Más habitus a két edző. BB hozott magával sok mindent a Naval Academyről :)

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-01-24 21:44

Mindannyian tudjuk, hogy SP egy kis méregzsák, egy vonalszájú pozőr, egy dühöngő hörcsög és ebben a tekintetben messze nem mérhető BB-vel. De mindegyiknek megvan a maga értéke. BB-nek 7 gyűrű, SP-nek egy. :D

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Fetyke
2019-01-25 07:24

Van egy jó sights and sounds videó a meccsről, amiben ezután a drive után (uccsó KC TD) Brady körbejár a még a padon üldögélő offense előtt és mindenkinek mantrázza, hogy “stay focused”. Lehet így is :)

bjeela
bjeela
Reply to  pritek
2019-01-24 14:11

Én kajollak, Pritek, de a véleményed most kissé távol helyezi önmagadat a sztoritól, holott a saját életünk is bőven ad példát és mintát arra, hogy igenis idő kell hozzá, hogy feldolgozz traumákat. Persze, legyintünk, nekiveselkedünk a következő feladatnak és arra koncentrálunk, de hazudik az, akiben az a kivételesen nagy trauma nem hagy nyomokat. Ne nagy dolgokra gondolj, hanem csak olyasmire, hogy egy picikét elbizonytalanodsz a következő dobásnál, hogy csak a tutit dobjad el, mert a bírók ma úgy látszik a gondban vannak az esetek megítélésével és rohadtul nem hiányzik egy újabb saller. Ez nem ilyen hosszú lamentálás, csak egy tizedmásodperces villanás az agyban és már amit korábban simán megdobtál volna, ahelyett keresel mást. És máris bukóban vagy. Hadd ne kelljen párhuzamos eseteket soroljak más sportágakból mintaként, mert itt ülhetnénk napestig. Konvertáld le a saját életedre, a mindennapjaidra és megtalálod azokat a sztorikat, amik téged is visszavetettek és igencsak kellett idő, mire átvergődtél rajtuk. Szóval ne távolodjunk el a sztároktól, mert ők is csak emberek és hiába adsz milliókat nekik, attól még továbbra is csak emberek maradnak. Klasszikus Hofitól: Tud úszni? Nem. És ha megfizetem? :D

pritek
pritek
Reply to  bjeela
2019-01-24 15:42

Nagyjabol 20-25 evet sportoltam versenyszeruen es meg parat hobbibol, erre konvertaltam le. Hogy mikor milyen szinten es hogy nem nfl az gyakorlatilag mindegy mert amikor bajnoki dontot jatszottam az nekem ugyanolyan fontos volt mint az nfl jatekosoknak a sajat meccseik. Tudom milyen aranygolra jatszani kupadontoben, tudom milyen erzes fontos meccsen ongolt loni es a kovetkezo pillanatban tovabblepni rajta es azt is, hogy milyen erzes amikor a csapatod a te hibadbol kerul hatranyba, de ujra fel kell menni es el kell latni a feladatodat, hogy a tobbiek is tudjak csinalni az oveket. BB do your job-ja ezt is lefedi.
Es felre ertesz, nem azert tud tovabblepni mert kap harminc millat, hanem aki megkapja ezt a penzt az mar ultraprofi szinten van az nflben (eltekintve nehany mazlistatol). Es meg egyszer mondom, nem azt mondom, hogy barki barmilyen korulmenyek kozott kepes kell hogy legyen erre, hanem azt, hogy minden szituaciot van valaki aki tud kezelni zokkenomentesen.

bjeela
bjeela
Reply to  pritek
2019-01-24 21:08

Akkor pláne tudnod kell, hogy akármilyen embertelen profi is vagy, ettől még megérint a dolog. Tudatosan lekonvertálod és “talonba” teszed az esetet, de ettől még mocorog benned a sztori és már nem úgy megy a dolog, mint amikor minden rendben volt. Sportolóként különösen ismerheted azt az állapotot, amikor minden szinte magától megy, minden eltervezett megoldásod sikerül, szinte egy csőben látod a legjobb helyzeteket, talán még eltérő fénnyel is, mintha megvilágosodtál volna. Ha ebből egy trauma kiránt, akkor sanszod sincs visszakecmeregni. Nem állítom, hogy Brees ilyen helyzetben volt, mert önmagához képest pocsékul játszott, de az tény, hogy vezette az utolsó drive-ot és úgy tűnt, elkapja a fonalat. Kínkeservesen, erőlködve, akarva, de apró pillanatokra rátalált egy-egy jó megoldásra. És ekkor jött a pofon. A meccs legvégén, amikor kitapostad a beledből azt a pár jó megoldást. Te sportoltál, tudnod kell, hogy amikor szenvedve, nem a legjobbadat játszva, de küzdve, nagy nehezen rátalálsz a helyes útra és akkor rántják ki alólad a széket, az nagyot üt. Azt megérzed. Amikor nüanszokon múlik a meccs. Persze, hogy összekapod magad, de abba a pozitív állapotba visszakapaszkodni már újból idő és az meg már öt-tíz perc alatt nem megy. Bradyéknek is kellett egy félidő és egy szünet, hogy visszataláljanak önmagukhoz a Falcons ellen. Hiába kapartak, az 5-8 perc alatt nem megy. És ezt azért ha őszinte vagy önmagadhoz, akkor te is tudod. ;) Ezek a srácok trenírozzák a pszichéjüket is, hogy elviseljék az ilyen szitukat, de azért az a felkészülésük alig 1%-a. Vannak, akiknek ez könnyen és gyorsan megy, vannak, akiknek nehezebben. Ez inkább alkati kérdés, semmint profizmus. Ezért is mondtam a Hofi féle hasonlatot. ;)

cshemiv8
cshemiv8
Reply to  bjeela
2019-01-24 13:11

Plussz még tavaly óta cipelik magukon a vikings kiesés momentumait.Hazai pályán látod a kivetitőn a replayt,hallod a közönség reakcióját,bizony meg lehet rogyni,ezért jól összefoglaltad.A rams játékosoknak meg már tele lehet a töke hogy miért őket kérdik miért nem a ligát meg a birókat.Helyükben BB modra válaszolnék”készülünk a következö merkőzésre”,minden más válasz ujabb csont a médiának.Kár hogy ilyenre sikerült az idei SB felvezetése.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  bjeela
2019-01-24 13:16

“Brees pl. olyan hibát vétett a hosszabbításban, mint egy csecsemő, amilyet tőle az egész karrierje alatt talán ha egyszer láttunk.”

fogalmazzunk úgy, hogy Breesnek ez nem élete meccse volt, szóval nem fognám erre. csak hogy ne menjünk messzire: a vitatott esetnél eleresztett passza is hamarabb lett volna INT, mint elkapás, ha Robey-Coleman a labdát nézi az ember helyett….

bjeela
bjeela
Reply to  Vicgeordie
2019-01-24 13:58

Breesnél valahol négy meccsel a szezon vége előtt valami elszakadt. Azóta csak időszakosan, pár percekre keveredik elő az igazi Brees. Namármost nem elég, hogy dadog a csávó, de amikor ennek ellenére sikerült minden erejét, koncentrálását a porból összekaparva, közepesnél alig jobb teljesítménnyel(önmagához mérten) győzelemre vezetnie a csapatát és durr egy pofon a bírótól… és esélye sem volt korrigálni, mert rögvest leküldték a pályáról azzal a tudattal rágódni, hogy nabazmeg, most jön a Rams és minimum kiegyenlít.

Ennek ellenére, ha be is jutottak volna a döntőbe, ott Bradyék szétszedik őket. Egy top formában lévő Brees leverné a mostani Patset, de Brees ezt a színvonalát most nem érte el.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-01-24 14:03

” Egy top formában lévő Brees leverné a mostani Patset, de Brees ezt a színvonalát most nem érte el.”
Jó, de akkor már a TOP Brady ellen legyen top Brees… :”D

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-01-24 14:39

Sztem akkor is. A kérdés inkább az, hogy top formában lévő OC… ;) Mer’ akkó’ má’ neccces.

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  bjeela
2019-01-24 14:30

A top formában lévő Breesel is elverte a Pats a Saintset eddig mindig. Sokkal jobban örültem volna ha őket kapjuk ellenfélnek a SB-ban. :)

bjeela
bjeela
Reply to  Nyílméregbéka
2019-01-24 14:40

Szövegértésből egyes, leülhetsz. :D

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  bjeela
2019-01-25 09:17

Na, mesélj akkor nekem a szövegértésről! Taníts mester!

bjeela
bjeela
Reply to  Nyílméregbéka
2019-01-25 17:28

Te akartad.

Én: “…a mostani Patset…”

Te: “…elverte a Pats a Saintset eddig mindig.”

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  bjeela
2019-01-25 23:33

Látom inkább te küszködsz a szövegértéssel. :DDD

bjeela
bjeela
Reply to  Nyílméregbéka
2019-01-26 00:53

Valóban, hibáztam. Többet nem fordul elő.

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Nyílméregbéka
2019-01-24 17:56

Azért én sajnos emlékszem a 2009-es meccsre, mert epikus verést kaptunk akkor.

acsdav2
acsdav2
Reply to  bjeela
2019-01-24 19:11

Amikor a facemask-et nem fújták be Goffon, akkor nem érződött a Ramsen, hogy ezen rágódnánk. Pedig, ha bele gondolsz akkor a Ramsnek azon múlott volna a meccs, ha befújják a DPI-t. Nem mondom, hogy egy lapon említhető a két hiba az idő miatt, de a Rams szerintem jobban bírta mentálisan.

bjeela
bjeela
Reply to  acsdav2
2019-01-24 21:12

Igazad van, elfogadom, bár annyival könnyebb volt a helyzetük, hogy ott még volt idő. Amikor Breeséket megállították, akkor meg volt két perc. Ott kvázi egy olyan döntés született, ami az adott pillanatban eldöntötte, hogy a Saints a rendes játékidőben nem nyer és ez kicsit más… ;) Nem mellesleg sokkal látványosabb és sokkal egyértelműbb bírói baki volt, mint egy tömegben elnézni valamit.

acsdav2
acsdav2
Reply to  bjeela
2019-01-24 22:56

1. Nem döntötte el, hogy nem nyerhetnek a rendes játékidőben. Meg lehetett volna állítani Goffékat, hogy ne jussanak el FG távolságig.
2. A kérdés az, hogy van értelme megkülönböztetni őket. Hol a határ amire azt mondhatjuk, hogy ezt még fel kell dolgoznia egy csapatnak, de itt már érthető, hogy nem tudnak koncentrálni? Nincs ilyen határ. Csak előfordulnak rossz ítéletek, amit a hátrányt szenvedő csapatnak fel kell dolgoznia.

Vargamt
Vargamt
2019-01-24 12:46

Sziasztok!
Ez kicsit sok már, de az is, ami ebben a sportágban, mint “biróskodás” címszó alatt folyik.
Ez a sport is a néző miatt a létezik. Ezért végre egy magasrangú bírónak és a “főnöknek” illene kiállni és határozottan kijelenteni, hogy hibáztunk, nagy hiba volt, ami soha, de soha nem ismétlődhet meg és azon leszünk minden erőnkkel, hogy ne is tudjon ez megismétlődjön. Hogy miért?! Ugyanis ez, ha hiszed, ha nem megnyugtató lenne és úgy tűnne, hogy akiknek kell vállalják a felelősséget és lehetne bízni benne, hogy nem csalás volt, hanem egyszerű hiba. De így mindenki, de mindenki összeesküvéseket gyárt és csak az igazságtalanságot látja.
Én, mint néző kezdek ezek miatt a bírói hibák miatt kiábrándulni ebből a remek sportból. Nem akarok fokyton ideges lenni, feldúlt, mert igazságtalan, céltalan a bíráskodás, hogy nem láthatok egy őszinte ki-ki meccset, mert szétfújják.
Van a pálya minden részén spori, van a monitor előtt újabb csapat bíró, ezer kamera és ennyit ér??????????? Ne már. Vannak játékosok, akik európai csapatok költségvetését keresik egy év alatt, de rendes játékvezetés nem fér bele???
Nekem ez a bajom. Meg az, hogy a Super Bowltól is előre félek, hogy ott mi lesz, főleg a kialakult hiszti miatt is :(
Hasonló okok miatt nem nézek “gurulós” focit, pedig utánpótlás edző vagyok…

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Vargamt
2019-01-24 13:05

“Én, mint néző kezdek ezek miatt a bírói hibák miatt kiábrándulni ebből a remek sportból.” NFL =/= amerikai foci :) Van NCAA football, lesz XFL vannak európai ligák is, pl. HFL.

Zsolt Sipos
Zsolt Sipos
Reply to  Antal Kovacs
2019-01-24 13:22

Szerintem meg harmadannyi bírói tévedés sincs ebben a sportágban, mint a gurulós fociban. Hogy a kéziről, vagy a pólóról ne is beszéljek…

Vargamt
Vargamt
Reply to  Antal Kovacs
2019-01-24 13:23

Lehet egyszerű srác vagy, de nekem ez a sport =NFL. Már csak azért is, mert a többi felsorolt nem is teljesen ezen szabályok szerint zajlik. Illetve a többit nem vagy csak nehezen tudnám követni élőben, ergo, mint néző megszünnék létezni :) Nem gondolom, hogy tömegével vannak úgy a véleményükkel, mint én és nem is kívánom, hogy előfordulnak majd sokan, de nekem most már elég kezd lenni, hogy kevés a nem vitatott ítélet úgy, hogy lehetne ez sokkal másképpen.

Vargamt
Vargamt
Reply to  Vargamt
2019-01-24 13:26

Bocsánat! Az első mondatban a “srác vagy”, helyett srác vagyokot szerettem volna írni!!!

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Vargamt
2019-01-24 14:08

Ha rámész a “Módosítás”-ra a kommenteden,akkor át IS írhatod.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Vargamt
2019-01-24 15:49

Akkor te mit nézel? Sielést? :D

csak ezt ne
csak ezt ne
2019-01-24 13:53

Nem egy empátia bajnok a fickó az már biztos. Egy durva bírói tévedéssel megnyert meccs után sokkal ildomosabb volna tapintatosan kerülnie a témát. Sajnos ő egy bunkó, aki nem érzi, hogy ezt győztesként a jelen körülmények között egyáltalán nem kellene kommentálnia, hanem csendben lenyelni az igazságot.

Pont az ilyen arcok, amikor ők kerülnek sorra nyomják a leghangosabban, hogy ez mennyire igazságtalan.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  csak ezt ne
2019-01-24 13:59

Hát amit láttunk a pats passrush-ból,fog mire sírni :”D

acsdav2
acsdav2
Reply to  csak ezt ne
2019-01-24 19:09

” Egy durva bírói tévedéssel megnyert meccs után”
Ha bedobják a DPI-t, akkor a Rams a be nem dobott facemask miatt veszített volna. Ez a bírói hiba csak igazságot szolgáltatott.

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  acsdav2
2019-01-24 19:38

“Bírói hiba igazságot szolgáltatott.” Ez most komoly? Remélem nem.

Be nem dobott facemask, ami ilyen mint ez volt, van minimum 3 minden meccsen. Mert könnyű elnézni. Ilyen DPI egy idényben, ha van egy, már az is sok. Ez nem egy szimpla elnézés volt, mert ez elnézhetetlen volt, valójában ez egy csalás volt. Mert amikor nem dobta be a fickó tudta, hogy ezt be kellett volna dobni, vagy vak és hülye.

acsdav2
acsdav2
Reply to  csak ezt ne
2019-01-24 20:11

1.De, ha bedobják a zászlót, akkor mi folyna most a csapból? Hogy a facemask-en ment el a meccs és a Saints egy bírói tévedéssel nyert. Akkor most ez, hogy igazságos, ha nem így, hogy volt egy hosszabbítás eldönteni ki a jobb?
2. Mond már meg, hogy lehetne csalás? Ha ki van adva a bíróknak, hogy a Rams nyerjen, akkor nem inkább a necces szitukat adják meg a Ramsnek (mint a facemask)?

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
2019-01-24 14:14

Nem bírtam tovább… Valamit nekem is ide kellett írnom:comment image
??????

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
2019-01-24 14:32

Igaza van.

acsdav2
acsdav2
2019-01-24 19:07

Abba sokan nem gondolnak bele, hogy ha befújják a DPI-t, akkor a Rams teljesen jogosan mondhatta volna, hogy az elmaradt facemask szabálytalanságon ment el a meccs. Én azt gondolom, hogy az utolsó bírói hiba csak igazságot szolgáltatott. Egyenlő esélyekkel futottak neki a hosszabbításra, a Rams megmutatta, hogy jobb volt. Összegezve: Withwortnak igaza van.

rightinthenuts91
rightinthenuts91
2019-01-25 09:35

Pedig már kezdtem magam túltenni rajta…

51
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x