Connect with us

Hír

Favre: Engedni kell Rodgersnek, hogy a saját játékát játssza

Az utóbbi hetek egyik legfelkapottabb témája, hogy vajon hogyan fog működni a Packersnél az Aaron Rodgers – Matt LaFleur kapcsolat, ugyanis az irányító nemrég elmondta, hogy nem igazán hívhatja át a játékokat a line of scrimmage-nél, ami nem feltétlen jó ötlet egy ilyen kaliberű és tapasztalt irányítónál. A főedző pedig elismerte, hogy ez egy olyan dolog, amin még dolgozniuk kell, de az edzők büszkék arra, hogy olyan koncepciókat alakítanak ki, amik magukban hordozzák a válaszokat.

LaFleur most épp Brett Favre-tól kapott tanácsot, mit is kellene tenni.

Aaron rendben lesz. Szerintem az a fontos, hogy saját maga maradjon. Nem kell semmilyen tanácsot adjak neki, jól fogja kezelni a dolgokat. A kérdés az, hogy vele hogyan fogják kezelni ezt, ez pedig nagyon fontos. Nyilván nem csak Aaronból áll a csapat, de el kell ismerni, hogy ha ő jól játszik – és általában ha a pályán van, akkor jól játszik -, akkor nem akarod megváltoztatni azt, ami működik. Vannak más faktorok, amiken dolgozni kell. Szóval szerintem engedni kell, hogy a saját játékát játssza és ezt nem szabad nagyon megzavarni. Érdekes lesz figyelni, hogy ez megtörténik-e.

Favre úgy tűnik tehát, hogy Rodgers oldalán áll ebben a kérdésben, ami nem is meglepő, hiszen Favre is olyan irányító volt, aki szívesen eltért az előre kitalált játékoktól, ami sokszor őrületbe kergette az edzőket. Tényleg érdekes lesz figyelni, hogyan működik az edző-irányító kapcsolat Green Bayben, ez ugyanis nagyban befolyásolja majd a csapat sikerességét.

34 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
34 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
T03ebb
T03ebb
2019-06-24 09:27

comment image

ClayMatthews52
2019-06-24 11:56

Olyan nagyképű ez a Rodgers, nem top irányító, statisztikailag szar, nem tud fordítani, csak béna csapatokat tud megverni, cseréljékmárle

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ClayMatthews52
2019-06-24 13:53

Türelmetlen vagy. Kicsit vársz, ugyanezt csak lájkolnod kellett volna. :)

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Krisztian Fekete
2019-06-24 14:03

Tudom, csak idézet lenne. :)

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-06-24 14:39

:DDDDD Kezdesz elkanászodni, Krisztián! :D

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-06-25 07:25

Dehogy. Mindig ilyen voltam. :D

cshemiv8
cshemiv8
2019-06-24 12:15

Nem is értem miért nem Rodgers a HC,vagy minimum OC is egyben… :D

ThySoul
ThySoul
2019-06-24 13:20

Favre nem ismeri Tom in Blacket, ha ismerné tuti nem nyilatkozott volna ilyet

bjeela
bjeela
Reply to  ThySoul
2019-06-24 14:39

Ez a poén bearanyozta a napomat :DDDD

Zoltán Kövecses
Zoltán Kövecses
Reply to  ThySoul
2019-06-27 09:52

Ehhhhjjj… ne mondj ilyeneket! Még nem olvasta sztem ezt a cikket. Mert sehol egy ARod/GB becsmérlő & TB12/Pats istenítő komment. Nem is értem, mi történhetett. :)))))

bjeela
bjeela
2019-06-24 14:39

Vegyük már észre, hogy Favre egy dilettáns lúzer, fingja sincs a fociról, erre itten osszajazészt, mintha lenne miből. Nameg nem is vitte sokra, dejezt eddigis tutttuk.

De ha véletlen komolyan is venném – bár minek, abban semmi poén nincs -, akkor azért azt is megállapíthattyuk, hogy Favre ugyan visszahozta Green Baybe a boldogságot és az önbecslést azzal, hogy mindig PO esélyes csapat voltak, amíg jácccott, de sokkal többre is vihette volna, ha van egy icipici engedménye a saját egójából. És ez ARodra is igaz.

cshemiv8
cshemiv8
Reply to  bjeela
2019-06-24 14:52

Ez az a béna epizodista a keresd a nőt cimű citromdijas filmből?Még Chuck Norris is jobb mindkettőjüknél,de azért hajlongjunk meg véleménye előtt feltétlen,vésessük kőbe azt,jah és szabadságot Rodgersnek!

bjeela
bjeela
Reply to  cshemiv8
2019-06-24 15:06

Amúgy ez egy vicc. ARod konkrétan beleszart a ventillátorba – pont, mint Favre -, ha arról volt szó, hogy majdazedzőjobbantuggyamijajátékapályán, ahogy azt tette rendre PManning és még sokan mások. Szóval ez a szabadíccsátokkiRodit egy közröhej, mert sosem volt bezárva, hiszen a kulcs mindig ott volt a kezében. ;) Aki megteheti, mert olyan karizmatikus, erős karakter és nem mellesleg dühítően jól játszik, az meg is teszi. Favre is dobált olyan homályokat, hogy namég, de nem nagyon volt ember, aki ne áldotta volna még a lába nyomát is Green bayben és nagyjából azt csinált, amit akart a pályán.

cshemiv8
cshemiv8
Reply to  bjeela
2019-06-24 15:35

Pont ezert aggodnak a reszvenyesek greenbayben mert beleszart,mivel annak esik az erteke mivel Áronka bacik nyerni mert nem koser az edzoi utasitas.Brett apo soccer szintu nyilatkozata a vicc mert az nfl nem az a sport ahol szabadjara engedek barkit is.

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  cshemiv8
2019-06-24 16:52

Szerencsére GB-ben a részvényesek egyben a szurkolók is, így nem csak anyagi oldalról viszonyulnak a játékosokhoz, csapathoz.

cshemiv8
cshemiv8
Reply to  Gáspár Bollók
2019-06-24 17:07

csak lassan mehetnek vele a budira mert egy yeti labnyom tobbet er mar lassan wisconsinban,ideje lenne nyerni Áronkának mer csak a sirás megyen?

bjeela
bjeela
Reply to  cshemiv8
2019-06-24 19:41

Naaaa, én Bears kedvelő vagyok, de azért ez nagyon mókás. A Packs a liga legeredményesebb csapata, az NFL történelmének ikonikus franchise-a. 1960-as évek végéig halálra nyerte magát, majd jött húsz szűk év, amikor égett, mint a napalm, aztán jött Favre és azóta ismét az NFL sikercsapata lett a Packs, köszönhetően ARodnak is. Te meg három silányabb év miatt azt gondolod, hogy ennek vége, hogy egy yeti lábnyoma többet ér, mint a Packs részvénye? Meg ne bántódj, de halvány segéd dunsztod sincs arról, amiről beszélsz. A Packs – legőszintébb sajnálatomra – még sokáig a legerősebb csapat lesz a ligában.

cshemiv8
cshemiv8
Reply to  Gáspár Bollók
2019-06-24 17:08

Ezzel vigasztald azt is akinek nem csak egy lóg a falon?

bjeela
bjeela
Reply to  cshemiv8
2019-06-24 19:27

Ahhoz képest, hogy nem az a sport azért akad elég QB olyan szabadlábra engedve, mint ARod.

cshemiv8
cshemiv8
Reply to  bjeela
2019-06-24 19:27

Nem tudom…. melyik az a félisten? aki ilyen szinten tesz az edzoire

bjeela
bjeela
Reply to  cshemiv8
2019-06-24 19:27

Hogy csak egyet mondjak épp Favre volt, aki eléggé szívatta a vezetőséget nem is egyszer. Volt kitől tanulnia ARodnak. De utána is voltak/vannak ilyenek, nem is egy.

cshemiv8
cshemiv8
Reply to  bjeela
2019-06-24 19:28

ez akkor sem általános és elfogadott ebben a csapatsportban,tehát fölösleges melléállitani még akarkiket :)

bjeela
bjeela
Reply to  cshemiv8
2019-06-24 19:41

Írtam én olyat, hogy általános és elfogadott?

cshemiv8
cshemiv8
Reply to  bjeela
2019-06-24 19:55

Nem azt én irtam,csak próbálsz párhuzamot huzni játékosokkal,de szerintem engedd el nem fog menni.:D

bjeela
bjeela
Reply to  cshemiv8
2019-06-24 20:10

Igazad van, elengedlek. ;)

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
2019-06-24 17:23

“kedves közönség kB 3 hónap múlva kezdődik a szezon. Az új hús edző pedig ki akar velem baszni. Majd. Akkor. Igaz, hogy egy snap nem ment még le a szezonból. Igaz, hogy az edzőtáborok nagyrésze hátravan. De! Én vagyok a QB! Ne hagyjuk, hogy az újfiú szemétkedjen velem 3 hónap múlva! Most küldjük el a kurvaanyjába! Köszönöm. Puszil: a te Aaronod. Ps: a GM-Mel vagy beszéltem, vagy nem”

Most komolyan! Ha igaz is a dolog, akkor is így kell intézni? ( ha igaz ugye.)

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-06-24 18:27

És discount double check.

bjeela
bjeela
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-06-24 19:27

Persze, ez is egy nézőpont, és teljesen jogos a felháborodásod/kritikád, hogy ez az elintézési mód olyan tahó, amilyen tahó volt Favre anno és mostanában “nevelt fia”, ARod. Azonban azt sem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy bár ez egy csapatjáték és sosem egy játékostól függ az eredményesség – ennek a látásmódnak elkötelezett híve vagyok -, de a QB túlsúlyos ebben a játékban. Ebből fakadóan Favre és ARod meghatározó szerepe (legőszintébb sajnálatomra és ellenkezésemre) megkérdőjelezhetetlen. Természetes, hogy ezzel éltek/élnek vissza(nem csak a Packsnél).

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2019-06-24 19:27

Tenksz KD a popcorn cikket, de mikor jön a lényeg:
Rodgers jövőre vagy utána lesz eltrédelve a Ravens-be?

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-06-24 19:42

Most, és kapnak érte egy negyedik kört.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-06-24 19:56

Hetediket?

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-06-24 20:10

Mármint a hetedik negyedik kört? Neeem, annyit nem ér…

katonadani
Reply to  Bélabá a csótány
2019-06-24 20:11

Me, writing this article:
comment image

reszelo.aladar
reszelo.aladar
2019-06-27 12:51

Szerintem igenis van pár QB, akik tényleg azt csinálhatnak a pályán, amit gondolnak. ARod pont ilyen. Igazából nem értem miért nem ilyen irányba fejlesztik a QB-kat: a HC a játékot behívta, a D meg feláll valahogy. Pat Kirwan szerint a play kimenetele itt már eldőlt 90%-ban. Ami nem jelent feltétlenül sikertelenséget, de egy jól olvasó D sokkal nehezebb ellenfél lehet. Vagyis bármiféle áthívás a vonalon csak csökkentheti ezt a determináltságot.
Ha úgy tekintjük, hogy a D kitalálta mit fog az O játszani, az számukra fél siker, mert innentől már csak le kell védekezni, ha pedig nincs megállíthatatlan játék, akkor le is lehet. Ekkor marad a játékosok egyéni kvalitásbeli különbsége illetve egy esetleges hiba.
Mindent összevetve Brettnek igaza van.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

34
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x