Connect with us

Hír

Jerry Jones: Kiérdemeltem a jogot, hogy viccelődjek Zeke-kel

A Cowboys tegnap új szerződést adott a linebacker Jaylon Smithnek, ami részben talán a holdoutoló Zeke Elliottnak is szólt – nem nagyobb a franchise-nál. Mindezt pedig az is bizonyítja, hogy Jones nem kért bocsánatot azért, mert élő adásban viccelődött a futón, hanem még egyenesen ki is kérte magának Zeke felháborodását.

 

 

Jonest korábban annyira lenyűgözte a cserefutó Tony Pollard, hogy az Elliottot firtató kérdésre azt válaszolta, hogy “Zeke? Milyen Zeke?”. Erre a futó ügynöke úgy reagált, hogy a Cowboys végtelenül tiszteletlen volt Elliottal, aki nem ezt érdemli. A csapat tulajdonosa nem így látja:

 

Csak hogy mindenki számára világos legyen, rég kiérdemeltem a jogot arra, hogy Zeke-kel viccelődjek.

 

És igaza van. Jones volt az, aki teljes mellszélességgel kiállt a futó mellett és nekiment az NFL-nek, amikor a liga el akarta tiltani hat mérkőzésre 2017-ben, ami nem mellesleg 2 millió dollárnyi büntetésébe került a csapatnak. Elliott vitán felül remek futó, védhetőek a szándékai is, de két évvel a szerződése vége előtt még Aaron Donald sem ment semmire a holdouttal, pedig konkrétan a liga legjobb játékosa.

 

A holdouttal a futó kezdte a konfliktust és a rengeteg támogatás után talán az lenne a minimum, hogy egy kis viccelődést lenyeljen.

 

 


Ha szeretnél a Fűzővel Kifelé! közösségéhez tartozni, kedvezményesen fogyasztani a Kandallóban vasárnaponként, akciósan hozzájutni minőségi NFL-es ereklyékhez, vagy csak szeretnéd a munkánkat támogatni, itt a tökéletes alkalom – Legyél te is FK! Klubtag!

42 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
42 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
2019-08-21 09:10

No disrespect but I think you’re an asshole.
És van benne valami…

Szerintem Jerrynek kezd telelenni a Wesco csizmája az új szerződésekkel. Valaki szopni fog. Szerintem az ewok lesz az.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-08-21 12:07

Jerry 76 éves.
Szíve joga,ha már nem akarja látni azt az áhitott SB-t.

golya87
golya87
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-21 12:19

Ha SB-t akar nyerni, akkor a tapsmestert kellene lecserélni. Zeke ide, vagy oda, ebből így nem lesz SB…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-21 13:30

Ha túlfizeti Zekét, Dakot, és Amari Coopert, akkor nem is fogja. (Mondjuk pont Zeke az, akit a legjobban meg kéne fizetni – ha nem lenne mögötte az a veszély, hogy valami marhasággal eltiltatja magát.)

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-21 14:45

Kicsit olyan mint Hugh Hefner. Csak őt nem szilikoncsöcsű műszőkék, hanem szétvarrt helyi menő csávók ugrálják körül. “papa aggyál pénzt!” “de ennyit? Mucika többet kapott! És még Cuncusnál is többet érek! Nem úszod meg annyival mint Bögyike pénze!” ha nem csap szét akkor is ugyanannyit ér el. Csak drága háremmel.

bjeela
bjeela
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-08-21 16:18

Őőőőő, izéééé, khm… hogyismondjamcsak, naszóval Hefner apó és Jerry bácsi beosztottbaszogatásai között azért felfedezni vélek némi eltérést és mitagadás Hefner háreme – legalábbis számomra – vitathatatlanul vonzóbb, nota bene Hefner bácsi cége rohadtul szárnyalt, szemben Jerryével. Zolikám, az az érzésem, hogy kicsit még foglalkoznod kellene ezzel a párhuzam állítással.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  bjeela
2019-08-22 08:19

Az aggyá pénzt papus és többet mint Mucikának párhuzam is sántít?

bjeela
bjeela
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-08-22 08:44

Az tökéletes, Zolikám, de akárhogy nézem Hefnernek mégiscsak több esze és jobb ízlése volt, mint Jerrynek. És a száraz tények mellett a körítés néha sokkal fontosabb és én mindössze erre a nüansznyi eltérésre szerettem volna felhívni becses figyelmedet. Persze ha ezt leszarjuk, akkor lehetett volna az egyiptomi rabszolgalázadást is ide citálni, ahol a fáraó piramisának építésénél a nem megfelelő élelmezés miatt – nem volt hat féle sör – és a nem tisztességes fizetés okán hagyták abba a munkát a kőfaragók. Mert “ezeknek” mindig több kell…

cshemiv8
cshemiv8
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-08-21 14:08

Vagy a texasi playmate😜

acsdav2
acsdav2
2019-08-21 14:45

“de két évvel a szerződése vége előtt még Aaron Donald sem ment semmire a holdouttal”
1.Gurley viszont megkapta a nagy pénzt és nagyon nehéz azt mondani az első 3 évükre, hogy nem Elliott volt a meggyőzőbb. Nem érzem gazemberségnek Elliott holdoutját.
2. A 4. és 5.éves fizetések a szerződésben maradnak akkor is ha kap egy hosszabbítást. Tehát a Dallas is olcsóbban hosszabbít vele, hiszen 2021-ben már sokkal többet kérhet a játékos, illetve Elliott is nyugodtabb lehet, hiszen nem kell attól tartania, hogy a nagy terhelés mellett majd az 5.évben jön egy nagy sérülés és nem kap nagy szerződést. Szerintem Jones ezt most rosszul csinálja.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2019-08-21 16:42

Teljesen egyetértek veled!

renningan
renningan
Reply to  acsdav2
2019-08-21 20:22

Szvsz Gurley hosszabbítása egy óriási ostobaság volt a Ramstől.

acsdav2
acsdav2
Reply to  renningan
2019-08-21 21:36

Nem feltétlenül. Ha bírja a térde és tud még játszani 3 szezont, akkor jó döntés volt. Ha nem, nyilván nem jött be. De hát az a játék része. Szegény Redskins se számolhatott azzal, hogy Smith ilyen sérülést szenved, vagy a Texans azzal, hogy Watt 2 szezont is kihagy.

bjeela
bjeela
2019-08-21 16:19

Zeke megérdemli a nagy pénzt, de a lópásztoroknál túl sokan tartják okkal a markukat és ebből baj lesz. Jerry sajnos végül megint belemászik a csapdába, mint tette már korábban párszor és a “nemzetcsapata” nagyrészt emiatt/miatta lesz megint nagyon messze a SB-től.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  bjeela
2019-08-21 20:22

Most próbálok elképzelni egy lópásztort, de mindig kizökkentő a kurva ostorcsattogtatással. Hogy hívják az ilyet angolul?

bjeela
bjeela
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-08-21 20:33

Engem sokkal inkább zavar a pulikutyájának állandó csaholása, meg az a nevetséges bő fehér gatyája.

gyeek
gyeek
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-08-21 20:42

horseboy

nincs mit :)

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  gyeek
2019-08-21 21:27

Wrangler. Tihamér! Wrangler.

bjeela
bjeela
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-08-21 21:45

comment image

gyeek
gyeek
Reply to  bjeela
2019-08-22 10:24

Jerry bá’ lehet belemenne, de a fia intézi lassan 10 éve a szerződéseket. Emlékszel még a “cap hell” frázisra? Na az még Jerry volt, de átadta a stafétát Sztívn-nek.

bjeela
bjeela
Reply to  gyeek
2019-08-22 12:12

Alma, fa, esés… ez a rohadt fizika.

gyeek
gyeek
Reply to  bjeela
2019-08-22 12:20

Az evolúció meg evolvál.

Dezső
Dezső
2019-08-21 21:03

Zeke seggét kinyalták eddig a lólegelőn. Ő meg sztrájkol, mert csak.Most ki akkor a tiszteletlen?
Mindig ezzel a tisztelet-izével jönnek ezek, mint a nyírlugosi búcsúban az öntudatos béemvés cigányok, a hatodik Borsodi Hínáros után. Beáll a sorba, vagy rombolja tovább a csapategységet? Majd lesz helyette másik jó futó, vannak elegen, amúgy is gyorsan kopnak a futók…

Fetyke
Fetyke
2019-08-21 23:04

Engem igazából most csak az érdekel, hogy a fantasy boardomra hova írjam be Zeke-t. :D Játszik idén vagy sem? :D

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2019-08-21 23:16

Hát annak nincs értelme, ha nem játszik, az biztos, hisz akkor ugyanannyi év marad hátra a szerződésből. :) Azt nem tudom, hogy olyat meg tehet, hogy a 10.fordulóban jelentkezik játékra és 7 meccsen játszik csak.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2019-08-21 23:16

Engem most csak az érdekel, hogy draftoljam e fantasyban vagy sem? :D Teszek én Zeke-re! :D

makosteszta
makosteszta
Reply to  Fetyke
2019-08-22 00:03

Ha csak nem zárul le a hisztije a drafig, én legkorábban 3. körben vinném. Tavaly is hányan verhették a fejüket a falba, miután kivitték Bell-t a második húzással. :D

bjeela
bjeela
2019-08-21 23:16

Hát jó, legyen, tegyük ezt tisztába: minden futó számára az újoncszerződés rabszolgamunka. Egy átlagos futó NFL karrierje 6-8 év, amiből a legjobb évek az első 3-5 év. Utána már szétverték, kiismerték, lelassult, értelmetlen költeni rá akármelyik tulajnak. Mivel az újoncszerződés 5 éves időtartamú, ezért minden tulaj önös érdeke, hogy kihúzza ezt az időt, mert addig is fillérekért teljesíti legjobb éveit a futó. Logikusan a futónak általában egy rendes szerződése lesz a karrierje alatt az újoncszerződésen felül. Ez oltári igazságtalanság a többi poszton szereplő játékosokkal összemérve. Teljesen érthető, hogy a futók egyre többen harcolnak azért, hogy az újoncszerződés letelte előtt kössenek velük szerződést, de csak a legjobbaknak sikerül mindez, vagy még nekik sem, lásd Zeke esetét.

Az egyetlen megoldás az lenne, ha átgondolnák ezt a lehetetlen állapotot és lerövidítenék az újoncszerződés időtartamát. Ennek az esélye azonban roppant csekély.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-08-21 23:16

Vagy esetleg már az egyetemen is kaphatnának fizetést a játékosok. :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-08-21 23:16

Ezt a témát már piszkáltam korábban. Baromi sok kiváló játékos karrierje tört ketté az egyetemi bajnokságokban sérülések miatt, miközben erre tették fel az életüket, erre készültek, ez töltötte ki az életüket addig és kezdhetnek egy teljesen új életet, miközben ezért egy huncut garast sem kaptak, szemben az egyetemmel. Nem tekinteném igazságosnak…

acsdav2
acsdav2
Reply to  bjeela
2019-08-21 23:49

A top futókban simán van 7-8 jó szezon is, de valakiben 9-10 is. Elliottban simán van az előbbi mennyiség. Ezért nem értem a Dallast miért nem adja meg a szerződést. A 4. és 5. éves fizu nem veszne el, az ugyanúgy a hosszabbítás része lenne. Most simán adhatnának neki egy szerződést amiből 4 év múlva könnyedén kivághatják, amikor 28 éves lenne és elképzelhető, hogy a teljesítménye visszaesik.

bjeela
bjeela
Reply to  acsdav2
2019-08-22 09:05

Stimmel, de a tulajdonosok oldaláról nézve ez egy kényelmes helyzet, hiszen minek adna sok pénzt azért, amit olcsón is használhat? Te is ott vásárolsz, ahol olcsóbban adják ugyanazt. Azzal meg rohadtul nem törődsz, hogy közben a termelő meg tönkre megy, vagy legalábbis nem kapja meg a kiváló termékéért a rendes fizut. ;)

Itt a két ellenérdekelt fél között egyedül a szabályozással lehetne változtatni, de mivel a két ellenérdekelt fél hozza a szabályokat, így ez patthelyzet.

acsdav2
acsdav2
Reply to  bjeela
2019-08-22 16:57

1. Még mindig nem értjük egymást. :D
2. Szerintem nyugodtan mondhatjuk, hogy a Dallas legalább 8 évvel számol Elliott esetében, különben nem húzták volna 1/4-en. Legyen ez az alapfeltevés.
3. Hogy lenne a legcélszerűbb? Nyilván az 5 év +2 franchise taggel és majd meglátjuk, hogy 7 év után milyen állapotban van. Azért ezt mindenki belátja, hogy nem kivitelezhető. Nincs az a futó aki hajlandó lenne így játszani. Szóval egy nagy szerződést valamikor adni kell. Kérdés mikor.
4. 3,4 vagy 5 év után? Egy jó játékossal nem fog tudni olyan szerződést aláíratni, hogy 3 éven belül kivághasd. Na most ha ezt te 5 év után teszed meg, akkor csak az esélyét növeled annak, hogy akkor is fizeted a nagy lét, ha ő már nem tud olyan jó lenni, mint várod. Valamint az se mellékes, hogy nagyobb pénzt kell adni 2019-ben, mint 2021-ben. Nem utolsósorban az se mellékes, hogy a játékos nyugodt, a játékra koncentrál-e, vagy hőbörög, hergeli az öltözőt, hogy álljanak ki mellette.
5. Végkövetkeztetés: minél később hosszabbítanak vele annál jobban rontja a saját helyzetét a Cowboys.

bjeela
bjeela
Reply to  acsdav2
2019-08-22 18:10

Ez logikusan hangzik, nagyjából ennek megfelelően jár el Jones, legfeljebb az összegben nem tudnak megállapodni, de én nem konkrétan a top játékosokra utaltam, hanem általánosan a futókra. Egy olyan futó, aki nincs benne a top 20-ban, de fontos eleme a játéknak végigjátszatják az öt évet és talán utána kap valamit, ami nagyjából élete egyetlen szerződése lesz. A top játékosoknál meg lesz esetleg kettő, hiszen az újoncszerződése 3-4. évében adnak neki egy 5 éves nagy pénzt, ami tulajdonképpen csak három év, ahogy te is jól látod, amiben még esetleg az is benne van, hogy a szerződés harmadik évében kivágható a fickó és akkor volt nagyjából öt év újoncszerződés és egy év top fizu, meg némi fix lóvéért hat éven át egy top futója, akit még a karrierje végén el tud cserélni egy pikkért, vagy ha túl nagy a másodlagos biznisz a fickóban, mert imádja a közönség, akkor megkínálják esetleg még egy szerződéssel. Azért ezt követően nehéz túlfizetett primadonnának tekinteni a nyomorult futót. ;)

makosteszta
makosteszta
Reply to  bjeela
2019-08-21 23:50

Miközben a mondandód lényegi részével egyetértek, azt azért jegyezzük meg, hogy Elliot 1/4-es ként olyan fizetést kapott, ami a nem újonc futók között sem olyan vészes. Nyilván kevesebb, mint amennyit most kérne, de azért az ő esetében nem beszélhetünk akkora világi nagy lehúzásról, mint akár csak egy második körös futó esetén.

bjeela
bjeela
Reply to  makosteszta
2019-08-22 08:54

A lényeg ott van, hogy a srác a teljesítménye alapján simán kapna akárhol a jelenlegi fizujánál kécccer többet. Te keccsölnél egy melóhelyen félpénzért, miközben máshol kaphatnál kécccer annyit? ;) És a gonoszság az, hogy csak úgy választhatod az általad vágyott szakmát, ha aláíratnak veled egy olyan szerződést, amivel a karriered nagyjából feléig/két harmadáig/három negyedéig csak alapfizut kapsz, miközben te tudod, hogy többet érsz, de nincs más választásod. Tehát megzsarolnak, rabszolgává tesznek, és szívatnak. Szerintem te is kiakadnál… ;)

makosteszta
makosteszta
Reply to  bjeela
2019-08-22 19:55

Én ezeket egy szóval nem tagadtam. ;)

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

42
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x