Connect with us

Kupaktanács

FK! Kupaktanács – A jó, a rossz és a csúf az Antonio Brown-sagában

Az elmúlt napok/hetek Antonio Brownról szóltak: először csak a talpával voltak gondok, majd jött a sisak-ügy, végül összeveszett, majd megtámadta Mike Mayockot, a Raiders GM-ét, most pedig már a Patriots játékosa. Meg kell hagyni, rendhagyó egy életút, egy karrierre is elég lenne ennyi balhé. A Kupaktanács-rovatunkban ezúttal packernation, Renningan, chester, Höri és Leonidasz007 írta le a véleményét mondta el az AB-ügyről.

 

 

Antonio Brown ámokfutásba kezdett, miután a Raiders megbüntette pár edzés kihagyásáért, az adok-kapoknak pedig az lett a vége, hogy kivágatta magát. Ki hibázta a nagyobbat a történetben?

Höri: A Raidersnek szüksége volt egy top játékosra, főleg elkapó poszton, szóval belefért a trade és az, hogy bevállalták, hogy Brownnak lesznek sztárallűrjei. Így viszont teljes elköteleződés kell, és szemet kell hunyni Brown holdkóros viselkedése miatt, feltételezve, hogy a pályán kompenzálni fogja. Ha nem akar edzeni, adjál neki felmentést – ha érzi a törődést, lojális marad. Majd ha nem teljesít a tétmeccseken, akkor ráérsz foglalkozni vele. Jobban megéri kockáztatni, hogy dob a csapaton, mint kidobni a csapatból. A moralitást félretéve, és csak a W-L mérlegre koncentrálva.

chester: A Raiders be akarta tartatni a szabályokat amiket minden játékosától elvár, még őfelsége Antonio Browntól is, szerintem ebben semmi kivetni való nincs. Gruden részéről egy dolgot nem értek: miért engedélyezi, hogy a magánbeszélgetéseiket felvegyék és közzétegyék az interneten? Brown pedig minden profi sportolóra szégyent hozott azzal, ahogy kezelte ezt az egészet, még ha volt is rá indítéka.

Leonidasz007: Az ilyen esetekben szerintem soha nem a csapat a hibás. Vannak szabályok, amik mindenkire érvényesek, ha nem tartatják be őket mindenkivel, akkor jogosan érzik majd a rosteren lévők, hogy vannak kivételezettek csapaton belül, ami soha nem vezet jó dolgokhoz. Brown egy nagyszerű játékos így lehet neki kedvezményeket tenni, de nem olyan dolgokban, amik visszaüthetnek a csapatmorálra is.

packernation: Utólag könnyű okosnak lenni, de ha feltétlenül választani kell valakit, akkor a Raiders. Brownt nem kellett volna kivágni, mert ezzel elérte, amit akart, végig erre játszott a műsoraival. Reserve listára kellett volna tenni, és akkor kiülhette volna az évet fizetés nélkül. Ez egyben üzenet lehetett volna a jövőre nézve az összes hasonló primadonnának, ha hasonlóban mesterkednének, mint Brown. Ehelyett inkább az bizonyosodott be, hogy az ilyen húzásoknak van tere. Egy dolgot csináltak a Raidersnél jól, azt, hogy a szerződését úgy fogalmazták meg, hogy végül nem kellett garantált tartalmat fizetniük.

Renningan: Brown kirohanásaira nincs mentség, de ez nem érhetett váratlanul senkit a Raidersnél – megbüntetni pár edzés kihagyása miatt piti dolog volt, indokolatlan péniszméregetés. A legtöbb csapatnál ezeket a dolgokat elnézik a legjobbjaiknak, a Falcons sem büntette meg Julio Jonest tavaly, ahogy a Rams sem Aaron Donaldot, amikor új szerződésért holdoutolt – persze jogukban állna, de a közös jövő szempontjából ezt a csapatok többsége el szokta nézni azt a pár százezer dollárt, mert jelentéktelen és fölösleges haragot tartani. AB meghunyászkodott a Mayock-kal való bunyója után, kész lett volna beállni a sorba, de a GM nem akarta lenyelni a dolgot, csak kiosztott neki még egy büntetést, amivel minden garantált tartalmát elveszítette az elkapó. Ezek után nem meglepő, hogy AB-nál eltört valami és javíthatatlan lett a kapcsolat.

 

Alapvetően mindenki egyenlő a csapatnál, de vannak egyenlők az egyenlőbbek között és ezt mindenki tudja. AB volt a csapat legnagyobb sztárja, megpróbálni megnevelni hamvában holt elképzelés volt – ha ez volt a cél, akkor nem őt kellett megszerezni. A Raiders viszont a péniszméregetést is elszúrta, mert megszívathatta volna a renitens Brownt egy év fizetés nélküli szabival, de ehelyett kivágta és így minimalizálta az elkapó minden veszteségét. Brown hepciáskodása elfogadhatatlan, de szerintem a legnagyobb kókler a történetben a Raiders volt.

[ppp_patron_only level=”3″ silent=”no”]

 

A Raiders megmentett 30 millió dollárt az elkapó megbüntetésével és kivágásával, de bukott egy harmadik és egy ötödik körös picket. Ráadásul, ha számítjuk a szintén balhés és már eltiltott Martavis Bryantet, akkor két harmadik és egy ötödik körös picket küldött a Steelersnek a nagy semmiért.

Höri: Még így is áron alul tudták elhozni a liga egyik legjobb elkapóját, szóval lehet, hogy a kukába ment az a két pick, de ennyi nekem belefér, ha a legjobb eshetőség az, hogy a liga top wide receivere nálam játszhat. Bryant ugyanúgy egy upside pick volt, akiért kicsit sok ugyan a 3. kör, de a 2018-as Raiders-nek még inkább belefért, hogy a falhoz dobáljon dolgokat és kiderüljön, mi ragad fel.

chester: Brownért teljesen megérte ez a kockázat, Bryantért sokalltam az ellenértéket, főleg hogy mélységi célpontnak megfelelő elkapók voltak a 3. kör után is a ’18-as classban.

Leonidasz007: Emlékezzünk arra, hogy röhögtünk a Steelersen, hogy csak ilyen ellenértéket kaptak Antonio után. Tudtuk akkor is hogy kockázatos csere ez a Raiders részéről és egy ilyen high risk, high reward dologért szerintem megérte ez a kockázat is.

packernation: Ha nem utólagosan próbálom elemezni a történeteket, hanem visszamegyek a csere pillanatához, akkor annyit tudtunk, hogy van egy elit WR, akinek a viselkedése erősen problémás, annyira, hogy a kivágása sem kizárt. Ilyenért 1. vagy 2. kör túlzás lett volna, egy 3. és egy 5. kört viszont el lehetett lőni erre. Bryantnek az értékét viszont nem jól határozták meg. Ez a kettő azonban veszteség szempontjából számukra kismiska a Khalil Mack trade-hez képest…

Renningan: Összegezve nagyon rosszul néz ki, különösen a Bryant, akiben csak high risk volt, más nem nagyon. AB-ért én egy első kört is simán megadtam volna, de csak a problémássága miatt, a kvalitásai alapján ennél többet is ért – inkább ő két első és egy második körért, mint Laremy Tunsil. Nem jött be, ez van, de megérte megpróbálni.

 

A Raiders kálváriáját látva jól döntött a Steelers? Illetve kap-e eltiltást az NFL-től Brown (a viselkedéséért, nem a nemi erőszak vádja miatt)?

Höri: Ha kap eltiltást, akkor én maximum egy meccsre számolnék, az meg a New Englandnek bármikor belefér ősszel. Jól döntött a Steelers, mert kibékíthetetlennek tűnt a kapcsolat Brown körül, és könnyebb út, valamint kevesebb energia a pótlásán dolgozni, mint mindent visszaállítani az idillbe.

chester: A Steelersnek nem volt más választása, abban a puskaporos légkörbe egyszerűen nem maradhatott Brown. Más kérdés, hogy nem feltétlen őt tartom ott a fő bajforrásnak…

Leonidasz007: A Steelers mindenképpen jól döntött. Az egy mérgezett viszony volt, rövid és hosszú távon is káros a csapatnak. Meg kell húzni ilyenkor az ilyen fájdalmas lépéseket is, hogy a későbbi még nagyobb károkat elkerüljék.

packernation: A Steelersnek más választása nem volt, Mondanám, azzal hogy még pickeket is kaptak érte, még jól is jártak, de végül az elkapó pont ott kötött ki, ahol a legkevésbé szerették volna. Brown egy normális világban kapna eltiltást, már csak a Mayock elleni balhéjáért is, de van egy olyan érzésem, hogy nem fog kapni semmit, vagy csak látszatbüntetést. Márpedig ha a liga tűri, hogy ha egy játékosnak kedve szottyan, súlyos szerződésszegésekkel kivágassa magát a csapatától, hogy odaigazolhasson, ahova akar, annak nagyon rossz üzenete van. Ilyen esetben olyan büntetést tartok reálisnak, ami elvenné a kedvét attól, hogy ilyennel próbálkozzon meg. De ennek kiszabására nem látok esélyt, mivel ha ilyen húzás előfordul egy játékostól, az általában a nagyobb csapatoknak kedvez.

 

A Patriots gyors volt és lecsapott AB-re. 15 milliót kap, de csak akkor, ha jól viselkedik és All-Pro szinten játszik (105 elkapás, ~1300 yard és 16 TD kell tőle) – ha november előtt meghülyül, akkor lemondott 30 millió dollárról durván hatért cserébe. Ez a struktúra némileg keresztbe tesz az összeesküvés-elméleteknek.

Höri: Amikor valaki annyi mindent elért, mint Brown és még nincs kiöregedve, az felrúgja a szabályokat azt tekintve, hogy mi számít a standard NFL protokollnak. Egy ilyen játékos mindig magára fog fogadni és tudja, hogy lesz piaca azonnal. Ha holnap elzavarnák New Englandből, akkor is lenne piaca, mert túl jó játékos. A Patriots-nál profik dolgoznak, gondolom, amikor látták, hogy adódhat egy lehetőség Brown kivágására, már összerakták, hogy milyen szerződést hajlandóak elé rakni. Mint ahogy szerintem arra is van tervük az asztalfiókban, hogy mit kínálnának a holnap szabadügynökké váló Trent Williams-nek, Melvin Gordonnak stb.

chester: Tökéletes szerződés, de ezt a Patriotsnál megszokhattuk – ha ők nem, akkor a játékos enged, a gyűrű még mindig túl nagy vonzerő ebben a sportban. Belichickék már márciusban érdeklődtek Brownért, de akkor a Steelers megtehette, hogy nem adja fő riválisának kezei közé. Hogy mik történtek Mayock fenyegetése és a Patriotsba való igazolása között a háttérben, élen Drew Rosenhausszal, az elkapó ügynökével, annak találgatásába inkább nem kezdenék bele. A liga sem indít vizsgálatot, szóval nincs értelme vádaskodni.

packernation: Nem vagyok biztos benne, hogy olyan “gyorsak” voltak…  A Patriots már régebb óta próbálja megszerezni Brownt, a Steelersnek 1. körös picket ajánlottak érte márciusban. Valószínűleg Brown sem csak a kivágását követő pár órában döntötte el, hogy hozzájuk igazol. Mindezen okból nem kizárt, hogy tampering történt, amit illene kivizsgálni a liga részéről. Tampering miatt pár éve két draftpicket vettek el a Chiefstől, akkor ezt komolyan vette az NFL. Most azonban nyomozni sem fognak ez ügyben.

Renningan: Ha az összeesküvés-elméletekről van szó, nem értek velük egyet semmilyen formában. Bill Belichick olyan szerződést kötött AB-vel, mint amilyet adott anno Revisnek és nem gondolom, hogy ezen olyan nagyon sokat kellett gondolkodnia – egyszerűen végtelenül profi, aki mindig felkészül minden eshetőségre, és nem az ő hibája, ha a többi csapatnál nem. A tampering már más kérdés, ebben lehet valami, de szerintem AB játszott volna a Raidersben, ha nem jön a második büntetés és a garantált elvesztése – ha volt is tampering, akkor az második büntetés után, amikor már eldöntötte, hogy semmikép nem marad a csapatnál.

 

Mit vártok Browntól és a vele felálló Patriots offense-től?

Höri: A Patriots offense elit lesz, de ez nem Brownon múlik. Ha valami kifacsart okot a fejében elő tud húzni az elkapó, hogy ő teszi naggyá ezt a csapatot, akkor boldog lesz és teszi a dolgát rendesen. Vagy csak meg akarja most mutatni, hogy igazából ő jó gyerek és a Raiders volt inkompetens az ő kezelésében, bezzeg Bill bácsi! Azt el tudom képzelni, hogy egy nyerő csapatban el tudja viselni Brown, hogy ő is egy a sok közül. Azt nem látom, hogy hirtelen vált McDaniels és Antonio Brown lesz a központi figurája az offense-nek – ahogy az Oaklandben történt volna.

chester: Kíváncsi vagyok JMD hogy illeszti majd be ilyen rövid idő alatt a playbookba, de Brownnak megvan az az improvizációs képessége, hogy megcsinálja magának a játékokat. Ha ég a ház Brady körül, ő vélhetően mindig megjátszható lesz, labdával a kezében pedig életveszély. Engem igazából a rejtélyes talpsérülése érdekelne, hogy azzal kibírja-e a szezont.

Leonidasz007: Brown a pályán még mindig a legjobbak közé tartozik. Alapvetően a Patriots offense nélküle is zseniális, de pont egy ilyen sztárra volt szükségük, hogy az esetlegesen bekövetkező nehéz pillanatokban tudjanak valaki felé fordulni.

packernation: Egy ideig minden bizonnyal be fog válni, mert a játékstílusa illik a Patriots offense-be, nem véletlenül akartak tradelni érte korábban a balhéi ellenére.

 

A Patriotsnak van egy 20 milliós opciója jövőre, ami teljes egészében garantált. Tud olyan jól játszani és olyan jól viselkedni, hogy a Patriots megtartsa? Hisz ha Julio 22 millió, akkor AB simán ér 20-at.

Höri: Nem zárható ki, hogy Antonio Brown elévülhetetlen érdemeket szerez egy playoff-runban, és akkor mindenki örömmel bólintana rá egy újabb évi együttműködésre. Erre van most kevesebb esély, de kényelmes helyzetbe hozza mindkét felet, hogy beírták ezt az opciót, mert a bizalmat mutatja egymás irányába az eredményességet illetően.

chester: Tud olyan jól játszani, de nem hiszem, hogy jövőre is a Patriots játékosa lesz, főleg ha bajnok lesz, mert akkor elmehet több pénzért máshova.

packernation: Jól játszani tud, abban hogy a viselkedésével is elégedett lesz Belichick, már nem vagyok biztos. Inkább arra tippelnék, hogy egy szezont tölt majd a Patriotsnál.

Renningan: Belichick még Mosst sem akarta túlfizetni, meglepő lenne, ha ezt Brownnal tenné. Ugyanakkor, ha azt nézem, hogy idén 10-12 milliót keres, jövőre pedig 20-at, akkor két éves távlatban a 15-16 millió teljesen reális.

[/ppp_patron_only]

20 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
20 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
renningan
renningan
2019-09-12 13:02

Ez a cikk, és az összes többi kis lakattal ellátott patreonos cikk is a patronoknak köszönhetően jöhetett létre. Az ő támogatásukkal reményeink szerint hosszú távon fenntartható, sőt fejleszthető lesz az oldal, ezt pedig extra cikkekkel szeretnénk nekik meghálálni. Ez is egy ilyen.

Ha valakit érdekelnek ezek az extra cikkek, vagy csak szeretné, hogy még sokáig legyen FK!, akkor lehetősége van a támogatásunkra (nem kényszer, nem kötelező), amit előre is nagyon köszönünk. Minél több támogatónk lesz, annál több hasonló cikkel fogunk jelentkezni, hisz ez azt jelenti, igény van az oldalra és a munkákra, ezt pedig elsősorban így tudjuk honorálni.

Ha viszont valakit zavar az, hogy bizonyos cikkeket csak a Patronok olvashatnak el, még véletlenül se legyen dühös vagy frusztrált. Mint ahogy fentebb írtam, ez és a jövőbeli összes többi, lakattal ellátott extra cikk a Patronok nélkül nem jöhetne létre, és ugyanúgy nem lenne lehetősége elolvasni. Nekik ajánljuk az összes többi anyagot, ami a cikkek 90-95 százalékát jelenti.

ducksfan
ducksfan
Reply to  renningan
2019-09-12 16:03

Én örülök, hogy a patreon révén több, minőségibb és változatos tartalmakat csináltok. Remélem, hosszabb távon is fenntartható a lelkesedés mind a ti, mind a támogatók részéről. Csak így tovább.

renningan
renningan
Reply to  ducksfan
2019-09-12 18:59

Köszönjük :)

Zsombor P.
Zsombor P.
Reply to  renningan
2019-09-12 23:35

Arra egyébként nem gondoltatok, hogy csináltok egy SB Nationhöz hasonló, magyar nyelvű YouTube csatornát, aminek a Google reklámbevételeit (+ az esetleges szponzorpénzeket) tudnátok az oldalra fordítani?
Ha fb-n meglett a 20k követő, szerintem YouTubeon is viszonylag gyorsan felpörögne a feliratkozók száma. Plusz a patronisták is jól járnának, mert minden videót mások előtt látnának x idővel.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Zsombor P.
2019-09-13 10:39

Többen felvetették már a youtube-t egyébként. Nekem csak az a gondom hogy milyen kontentet tudunk oda kirakni? Makához hasonlo videos podcastet esetleg playelemzeseket. A gond hogy egy helyen ritkan vagyon, plusz idoigenyes dolog. Szemely szerint a videos tartalmat azert se szeretem mert metron, buszon sokkal macerasabb mint egy sima hang pod, plusz az adatforgalmat is viszi. Munkahekyek egy reszen is le van tiltva. De lehet elgondolkodunk rajta ha szerintetek van ertelme.

Zsombor P.
Zsombor P.
Reply to  Leonidasz007
2019-09-13 21:10

Szerintem lenne értelme, tudok is benne segíteni, dumáljunk róla!

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Zsombor P.
2019-09-13 22:16

Dani visszajött Amerikából és kicsit felvette s fonalat akkor keresni fogunk. Köszi!

Vicgeordie
Vicgeordie
2019-09-12 14:28

Most olvastam, hogy a szerződésében van egy olyan záradék, hogy ha “takes any action that materially undermines the public’s respect for, or is materially critical of, the Club, the Player’s teammates or the Club’s ownership, coaches,” etc., guarantees will “null and void.”

Szóval a kockázat nulla. Se pénz, se draftcetli, se semmi nem veszik el, ha fullba nyomná a kretént továbbra is (mert biztos vagyok benne, hogy az első ilyen után repülne, mielőtt annyit mondana, hogy bakfitty)

renningan
renningan
Reply to  Vicgeordie
2019-09-12 18:59

New Englandben nem hülyék dolgoznak :D

renningan
renningan
Reply to  Vicgeordie
2019-09-12 18:59

New Englandben nem hülyék dolgoznak :D

Tibor Cseh
Tibor Cseh
2019-09-12 14:45

Szerintem nem hibázott senki.AB nem akart a Raidersben játszani,mert bajnoki gyűrűre vágyik.A Raiders bukott két draftcetlit.Én a helyükben megbecsülném mekkora anyagi kár érte ezzel a klubot.Ami lehet sok-sok millió,mert ezeket ugye a FA piacról kell pótolni.Szóval kereset a bíróságra,peren kívül nincs megállapodás és a nyomozás majd kideríti,mi és hogyan történt.Mert valami hibát mindig vétenek.Nyom nélkül nincs bűntény.Mert ez az.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
2019-09-12 15:50

Van egy gyanúm, hogy a feljelentés előtt beszélgettetek. Annak az eredménye mindent felülír.

De. Ha AB jó lesz, akkor 20-val befér jövőre is. Kiesik Gronk 10 m-je. Tibit bármikor lehet restructurálni. DMC valszleg visszavonul. Gordonra építeni veszélyes. Ha AB jól viselkedik egy évig akkor az ő meghülyül és kockázata kisebb, mint Gordon újracuccozási Riskje.

És amíg Tibi játszik, a permanens Win-now mód az egyetlen opció.

Moss 10 éve volt. Azóta Bill is változott. Ő is megfizeti, akit kell. Ha tényleg kell. Egy szorgalmas, vállalható AB kell.

Tehát szerintem AB marad, ha:
Nem megy sittre
Kussban, jól dolgozik
Akar
Jakobiról, vagy Oszlewskiről nem derül ki, hogy pro bowl kaliberek
Gordont elnyeli a mocsár.

renningan
renningan
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-09-12 19:08

Én örülnék neki. Hátha egy kicsit feldobná a Patst a hülyeségeivel :D már jó értelemben.

Gioo
Gioo
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-09-13 08:53

Első hetek megmutatják, jelenleg nagyobb téttel dobnám meg azt, hogy Gordon ott lesz a play offban vagy jövő ősszel a rosteren, mint AB. Ugyanakkor szerintem AB nem olyan gyökér, mint azt sokan gondolják, ha van némi esze, akkor belátja, hogy ez az utolsó dobása. Ha innen kivágatja magát, akkor max egy kétségbeesett, gyengébb csapat viheti el, ahhoz meg – mint látjuk – nincs kedve.

ducksfan
ducksfan
2019-09-12 16:13

AB szerintem megérte a pickeket.
Azzal is egyetértek, hogy a kivágása hülyeség volt, várható volt, hogy valaki majd lecsap rá. Ültették volna ki egy évre vagy megpróbálhatták volna elcserélni
Az, hogy a GM meg akarja mutatni, hogy nem tolerálja ha egy játékos az arcába ordít, teljesen rendben van. Ez nem olyan kis stikli, amit el lehet nézni az egyenlőbbnek.

renningan
renningan
Reply to  ducksfan
2019-09-12 18:59

Igazad van, de tudták, mire válalkoznak. Valakinek engednie kellett volna, és mivel nem Brown az okosabb, így a menedzsment részéről kellett volna lenyelni a békát. Legalábbis szerintem.

Fetyke
Fetyke
Reply to  renningan
2019-09-12 20:37

Azért így elnézve ezt a történetet, komoly dilemmába kerülnék, ha azt kellene megállapítanom, hogy ebben a történetben ki volt a butább, Brown vagy a Raiders management. :) Nem biztos, hogy az elkapót választanám…

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Fetyke
2019-09-12 20:58

Brown megkapta azt amit akart, ott van ahol akar… Jővőre is szabad lesz ha akarja. Én sem az elkapót választanám.

ducksfan
ducksfan
Reply to  renningan
2019-09-13 03:11

Tudták persze, és nem is hibáztathatók érte, hogy leigazolták. Sőt. De AB folyamatosan stresszelte a csapatot nem professzionális hozzáállásával (lábsérülés, sisak, nem edzés). És ezek nagy részét elnézték neki. Csak eljött a pont, amit már nem akartak. És azt se feledjük, hogy Mayock Gruden embere, nem tudom elképzelni, hogy nem beszéltek előtte.
Ez az okos enged szamár szenved mondóka pedig szerintem azt jelenti, hogy a szamárnak mindent lehet, az okos meg folyamatosan megalázva érzi magát. Akkor ki is a szamár és ki az okos?

csak ezt ne
csak ezt ne
2019-09-13 17:03

Sok jó mondatot olvastam ebben a beszélgetésben, de ez fogalmazza meg a lényeget számomra: “Alapvetően a Patriots offense nélküle is zseniális, de pont egy ilyen sztárra volt szükségük, hogy az esetlegesen bekövetkező nehéz pillanatokban tudjanak valaki felé fordulni.” – Ez a lényeg, hogy ne csak Edelman legyen. Ha limitálják a futást, ha már teljesen ráállnak Edelmanre és mondjuk nincs Gordon, akkor is legyen egy olyan elkapó, akire fel lehet dobni a mindent eldöntőt. Tavaly kétszer még Gronk volt ez, ide kerestek egy pótlást, akit egy kritikus 3. kísérletnél meg lehet célozni.

Elég gyakori a Patsnél, hogy a változtatások a PO-ból és kiemelten a SB tanulságaiból, ha egyáltalán persze sikerült odajutni táplálkoznak. Ezért maradt most Dorsett ment Hogan, de sok ilyen példa van. Ezért engedtük el Lewist és tartottuk meg White-ot. Ezért ment Blount és maradt sokáig Amendola. Most, hogy elment Gronk, nagyon tudatosan kerestek nagy és tehetséges célpontokat. AB nem nagy de annyira tehetséges, hogyha nem lenne az a buta primadonna aki, akkor simán pótolhatná 1 vagy esetleg 2 évre Gronkot a legkomolyabb meccseken is.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

20
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x