Connect with us

Összefoglaló

Preseason szagú nyitómeccs

Végre ezen is átestünk, és elindult a 2019-es NFL szezon a történelem egyik legnagyobb múltú rivalizálásával. Nos, az eredmény alapján szoros összecsapás volt, de egy ilyen presztízsű meccs sokkal jobb színvonalú játékot is hozhatott volna maga után. Így kicsit preseason szaga volt a találkozónak.

A Bears akarata egy negyedig érvényesült

Szinte kottára úgy kezdődött ez a meccs, mint a két csapat tavaly szeptemberi összecsapása. Akkor a Bears védelme folyamatosan megálljt parancsolt Rodgersnek, és ez most sem volt másképp. A vendégek -12 yardot bírtak feltenni a pályára a nyitónegyedben, de ami Matt Nagyék számára még fontosabb volt: elég hátul sikerült tartani őket ahhoz, hogy a punt után jó mezőnypozícióból indulhassanak a hazai offenzívák. Az első pontok is ennek köszönhetően születtek, a Bears offense messze nem volt éles már ekkor sem, de arra bőven jó volt Nagy terve, hogy egy ideális mezőnygól pozíciót elérjen csapata. Persze Chicagóban a tavalyi kicker-fiaskó után ez sem garancia, de Eddy Pineiro remekül debütált új csapatában, és 38 yardról magabiztosan vágta a póznák közé a labdát.

 

A Packers offense egy negyedben működött

A katasztrofális első negyede után megrázta magát Matt LaFleur egysége, és kaptunk egy kis ízelítőt abból, mire számíthatunk az új vezetőedzőtől. A 39 éves szakember kihangsúlyozta, hogy a futói kiemelt szerepet kapnak majd az új szisztémában, de nem feltétlen csak a futásokkal. Igaza volt: nagyon sok RPO játékot hívott (igaz, ezekből alig választott futást Rodgers), de ennek (is) volt köszönhető, hogy az első valamirevaló passza megszülessen a veterán irányítónak. A másodéves Marquez Valdes-Scantling kapott egy 47 yardos bombát, gyanítom ez a jelenetsor elég gyakran meg fog ismétlődni januárig, hiszen ebben nagyon erős a fiatal elkapó. A drive végül azzal zárult, amire tavaly óta epekedve várnak Green Bay-ben: Jimmy Graham red zone TD-vel.

Ezért szerződtették brutális pénzért, de annál ideálisabb matchup nincs számára, mint Deon Busht leugrani egy bedobott labdáért. A második negyed 135 yardot és egy hatpontost hozott a Sajfejűeknek, úgy tűnt minden visszatért a megszokott kerékvágásba. Hát, nem.

Meg nem értett edzői döntések

Matt Nagy már a tavalyi összecsapás után is komoly kritikákat kapott a rossz döntései miatt, amiért sikerült megfordítani a Packersnek a meccset, de ma sem volt a helyzet magaslatán. Bár Pineiróról csupa jó riportok jöttek az edzőtábor és az előszezon alatt, annyira nem bízott benne, hogy egy 50 yardos rúgást rábízzon, helyette 4th&10-re nekiment 33 yardnyira az endzone-tól, de a vége egy dugába dőlt futási kísérlet volt Trubiskytól. Miután a Packers átvette a vezetést, azt lehetett érezni, mintha fogalma sem lenne, hogy nyerje meg ezt a meccset. Ha már Trubisky szóba került, szerencsétlen flótás ellen összeesküdött az univerzum. Nem játszott jól, de amikor meg jó döntéseket hozott, akkor a csapattársai hagyták cserben valamilyen formában.

Na nem mintha Matt LaFleur debütálása pazar edzői döntésekkel lett volna tele, a folyamatos futáserőltetését – még a legindokolatlanabb helyzetekben is – senki nem értette. Látható volt, hogy a Bearst nem eteti meg a földön, hiszen teljesen uralta az Akiem Hicks vezette front a Packers belső falát. De legalább láthattuk az első OPI challange-et!

Soha rosszabb második félidőt – nem a szokott értelemben

Büntetett a második játékrész, főleg az európaiaknak, akiknek virrasztaniuk kellett azért a gyötrelmes színvonalért (1st&40!!!!!) amit ott láthattunk – persze, aki a védőfociért él-hal, annak Kánaán volt. A két csapaton látszott, hogy egy jó drive elég lehet ahhoz, hogy lezárja a találkozót, mert a másik játékában nem volt benne, hogy arra tudna reagálni. Ez a Packersnek jött össze, amely megint két passzal ment végig gyakorlatilag az egész pályán, ám ezúttal csak mezőnygól lett az akció végén. A Bears próbált feljönni és menteni a menthetőt a Packers újabb pontszerzését követően, el is jutottak a Packers 16. hashmarkjáig, de ott Trubisky eladta a labdát. Adrian Amost négy évig ünnepelték a Soldier Fielden, hogy végül a legnagyobb szidások közepette vonuljon le a dobást követően – ő szedte le az irányító passzát.

Green Bay Packers 10 @ 3 Chicago Bears

Észrevételek a meccsről

  • Úgy tűnik, beérett a sokak által várt Trubisky-Robinson kapcsolat. 13-szor vette őt célba, amiből 7 elkapást és 102 yardot szerzett. Pech, hogy az interceptionje is egy felé szálló labdából született.
  • Tarik Cohen úgy tűnik, már nem is futóként, hanem szinte kizárólag elkapóként áll csapata rendelkezésére. Egy carryt sem kapott, és mindössze 2 snapet volt a backfielden, cserébe 36 snapet kapott slotban és 8-at szélen. A futásokat az újonc David Montgomery és az új igazolás Mike Davis vállalta magára.
  • Anthony Miller mindössze egy targettel hozta le a meccset. Bár állítólag nem volt 100%-os állapotban, ez a szám akkor is megdöbbentő.
  • Chuck Paganóra eddig nem lehet panasz, méltó módon neveli tovább a Vic Fangio által épített védelmet, aminek egy újabb ékkövét is felfedezhettük a találkozón: Roy Robertson-Harris remek meccset zárt.

 

  • Billy Turner igazolása nem a Ted Thompson-érában megszokott lépés volt, de egyelőre nem igazolta azt a 28 millió dollárt amit jelenlegi szerződésével megkereshet. Mondjuk a mai meccsen a teljes belső támadófal sem…
  •  Rodgersnek meg kell találnia az egyensúlyt a dajkálás és a gyors passzok között. Azt láthattuk a meccsen, hogy ha hagynak neki elég időt, akkor szinte bármit képes megoldani, ám ha túl hamar engedi el a passzt, abból az elkapói nem tudnak nagy játékot csinálni, míg ha túl sokáig vár, akkor szimplán földre viszik.
  • Bár sok az új arc a Packers védelmében, egyelőre nem lehet panasz az egységre. Za’Darius Smith 6-szor helyezte nyomás alá Trubiskyt, Amos interceptiont szerzett, míg Darnell Savage megmutatta mennyire sokoldalú safety. Jaire Alexander és Kenny Clark teljesítménye szerencsére nem esett vissza, ami a védelem alapja lehet a jövőben.

107 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
107 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ducksfan
ducksfan
2019-09-06 07:05

Nekem olyan érzésem volt a meccs alatt, mint az SB alatt: számszakilag szoros, de nem kérdés, ki fog nyerni.
Úgy tűnik, Lafleur megtalálta McCarthy playbookját, és beleszerelmesedett. ARod meg unott fejjel adogatta át a lasztit, mikor már nagyon unta, párszor megrázta magát és voilá, haladtak a támadók.
Ha ez alapján a meccs alapján kellene azt mondani, hogy hhurrá, két kreatív, újhullámos edző a HC, és ez milyen fasza lesz ennek a két csapatnak meg a szurkolóinak, akkor elég nagy a baj. Lehet, nem ártana némi rutin is (persze ez elsősorban Nagy kritikája, mert neki már van HC tapasztalata).

Viszont a két védelem nagyon ott volt a szeren.

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
2019-09-06 07:14

Ami hiányzik a cikkből, tulajdonképpen csak az eredmény leírása.
Oké hogy benne vannak a pontszerzések, es ha vegigolvasod es kozben fejben jegyzetelsz akkor kijon a 10-3, de egy 42-28-as game-nel ezt nem biztos hogy fejben osszerakod a cikk végére. Es nehogy mar strigulazni kelljen olvasas kozben.
Javasolnek vagy az elejére, vagy a cikk végére egy standard eredmenyjezést
Packers – Bears 10 – 3 vagy mittudomén.
Viszont a cikk címébe, és az introba semmiképpen nem irnam bele, hogy aki esetleg felvetelről nezi, az ne fusson bele veletlenul.

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
Reply to  Hurrá Torpedó
2019-09-06 09:11

Kösz, így gondoltam.

ThySoul
ThySoul
2019-09-06 07:30

Volt pozitívuma a találkozónak: most fizettem elő életemben először gamepassre, es a mobil app eddig nagyon bejön. Na de a meccsről: a Bears defense még mindig top, az offense kb kritikán aluli volt (vagy ennyire jó a packers def?) Ha sikerült csóri támadóknak valami, egyből tökön lőtték magukat valami büntetéssel, de ugyanez igaz a sajtfejűekre is.
Amúgy: a végén, az int előtt nem lett volna jobb döntés lepörgetni az órát két percre, és szusszanni egyet? Ehelyett nekimentek még abban a 10 másodpercben es két incomplete meg egy int lett belőle

camillo 7777
2019-09-06 07:47

Jól leírtátok a meccs fontosabb részeit. Azért inkább szezon nyitón nézzünk ilyen meccset ,mint SB-n. Feleségem Packers szurkoló. Reggelire sajtott ettünk. 😂😂😂

ahanem
ahanem
Reply to  camillo 7777
2019-09-06 19:30

inkább nézek egy ilyen meccset, mint egy olyat, ahol bármely csapat fele lesérül

bjeela
bjeela
2019-09-06 07:56

Mégiscsak jó döntés volt elengedni Adrian Amost…

Jó, hogy volt védelmünk, de hogy ez a Nagy Matyi nem egy támadóguru, az tuti. 4. és 10-re nekimenni az ellenfél 33 yardosán a harmadik negyed negyedik percében FG helyett? Noooormáááális? Ezért még az egyetemi fociban is lehülyéznek, pedig ott aztán van egy-két okostojás. Nem rossz ez a Packs D, de annyira nem jó, hogy három ponton tartson egy akármilyen támadóalakulatot. Szörnyű volt nézni, miket művel az offens: kapkodás, átgondolatlan döntések, ragaszkodás egy szar playbookhoz, figyelmetlen/fegyelmezetlen játékosok, etc, etc. Ja, és Trub… 62,1-es rating, 57,8%-os passzpontosság, 5,1 yard/pass előrehaladás… Még jó, hogy csak hetedik körben hoztuk el. Ja, nem…

Asszem eljött az ideje tankolni és elhozni Tagovailoát, mert ez Trubbal nem fog menni. Ja, mégse, hiszen nincs első körös pikkünk 2038-ig. Ooookos vezetés, üüüüügyes vezetés. Most nézhetem ezeket megint évekig, hogy teszik tönkre a focitörténelem egyik legsikeresebb csapatát. Ismét. 1960 óta rendszeresen. Atökömtelevanezekkel.

Ja, és hol van Mack? Mert a meccsen nem láttam. Csak tudnám, mit vétettem, hogy így ver engem a sors…

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-09-06 08:51

Én szóltam előre, hogy ez lesz. :) Jövő héten vereség Denverben és a 4. héten a szezonban maradásért fogadtok minket a Soldieren.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-09-06 09:01

Ne okoskodjunk, ha kérhetem! ;) Ez rohadtul nem volt várható Nagytól. Volt bőven ideje finomítani, felkészíteni a támadókat, ehelyett… Nem részletezem, mindenki látta.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-09-06 09:01

Azért futó nélkül nehéz lesz beindítani a futójátékot. :) Ráadásul pont az volt tavaly az egyik erősségetek (támadó oldalon az egyetlen :D), hogy Howard futásaival öltétek és uraltátok az órát és lent tartottátok az ellenfél támadósorát.
Bocs de nem látom, hogy ez idén hogyan fog nálatok megvalósulni…

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-09-06 09:11

Elvileg van futónk, van falunk, amikkel ez megvalósítható lenne és elvileg van egy támadógurunk, aki ezt tökéletesre képes csiszolni, kiváló playbookkal sikerre vinni. Mondom elvileg…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-09-06 10:05

És van egy 1/2 franchise irányítótok is. Abban az évben draftolva, amikor Mahomes is csak 1/10 volt! Azért ez mutat valamit!

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-09-06 10:55

Büszke is vagyok magunkra.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-09-06 08:51

Macket megfogta Bakhtiari.

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-09-06 09:01

Folyamatosan lekettőzték, nem Bakthiari vette le a pályáról egyedül.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-09-06 09:01

Én máshogy láttam. Nem kettőzték, csak átadták.

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-09-06 09:11

“átadták” :D szóval lekettőzték.

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  bjeela
2019-09-06 09:19

A kettőzés szerintem az, amikor ketten egyszerre próbálják blokkolni. Az atadasnal arra gondolt Krisztián, hogy amikor pozíciót váltott Mack nem mentek vele, hanem a következő falember feladata lett egy az egyben levédekezni.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Gáspár Bollók
2019-09-06 09:19

Van, aki ért engem! :)

bjeela
bjeela
Reply to  Gáspár Bollók
2019-09-06 09:20

Röviden Mack oldalára, ahonnan tulajdonképpen egyedül ő jöhetett letettek két embert, akik zónázva/területet fogva igyekeztek megakadályozni Macket a betöréseknél. Szigorúan véve nem ment neki két ember, hogy földbe döngölje, de ez ettől még kettőzés.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
2019-09-06 08:06

Emlékszik valaki a Juve-Milan BL döntőre?

vabu
vabu
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-09-06 08:06

Deja vu érzésed volt? :) Ott “csak” a labda sírt, meg a semleges szurkolók. :)))

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-09-06 09:01

Nem. Jó meccs volt?

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-09-06 09:01

Kitűnő! 0:0, a végén tizenegyesekkel. Csak azt nem értem, mit keresett a pályán azon a meccsen Pirlo, Inzaghi, Sevcsenko, Rui Costa, Del Piero, Trezeguet…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-09-06 09:19

Nem érted, mert nem láttad a bankszámlakivonatukat. :D

gege963
gege963
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-09-06 12:01

Igen. Az ennél jóval szarabb volt, mert itt nyert a sportágban a kedvenc csapatom, ott pedig kikapott. Egyébként jogos, még a büntetőket is gyengén rúgták, talán Schevát és Del Pierot leszámítva.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
2019-09-06 08:14

Örömteli eredmény, de az előző szezon tendenciái még mindig megvannak.
A védelem tetszik, alakul ez, még Tremon Williams helyére kéne egy jó corner. Van Pass Rush, Secondary, pofás.
A támadások meg még mindig a tavalyiak. Rodgers dédelgeti a labdát, és vagy jó passz, vagy sack, vagy kiküldi a cseréknek.
Allison pl talán nem is kapott labdát.
De a győzelem a fontos, azt nem kell megmagyarázni.

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-09-06 08:41

Nem tom, mi van ARoddal, de ha ezt így folytatja, akkor 1-2 szezonon belül szénné égeti a róla alkotott képet. Két éve dadog a srác – mármint önmagához képest, mert ez még mindig franchise szint -, ez nem az elit ARod.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-09-06 08:51

Nem tudom, mi van, de ez tényleg nem egy MVP teljesítmény. Lassú, (önmagához képest) pontatlan. Pedig a fal többnyire jól tart. Néha még meg is főzik a kávét, hogy Aaronnak legyen mit innia a fal mögött. Azt nem látom át, az elkapók mennyire futják pontosan a routokat, és mennyire szakadnak el, miközben Rodgers nézelődik. De a mai NFL-ben erre egyre kevésbé van idő. Remélem, összeáll ez az offense.

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-09-06 08:51

Kicsit több kávé nem ártana ARodnak, hogy felpörögjön, mert ehhez képest a lajhár egy kapkodó idegbeteg állat.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Krisztian Fekete
2019-09-06 09:01

Egyszerűen az a baj, hogy még mindig működik az ARod ellen felépített védelmi stratégia és erre nincs válasz Zöldöbölben. Tök egyértelmű, hogy ez így nem fog menni, valamit ki kellene találni. Például szerintem több Play Action játék nektek is jobb lenne az RPO-k helyett.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-09-06 09:11

Az RPO-kat senki sem érti, még akkor sem, ha korábban ARod szeretett ilyeneket megfutni, illetve a kinyílt zsebből kifutva mozgásból is szeretett passzolgatni és jól is csinálta. Most ez is kevésbé sikeres nála.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2019-09-06 09:11

Igen, hiányolom is. Meg lehet, hogy néha a special team játékok is új lendületet tudnának adni. Mi láthatóan ezeket teljesen feladtuk. Iga, legalább már rúgni megtanították a punter gyereket. Mert tavaly az sem ment.

Ádám Jakab
Ádám Jakab
Reply to  Krisztian Fekete
2019-09-06 13:52

Azért ha valaki dicséretet érdemel Packers oldalról a védelmen kivül az pont Scott. A csávó nagyon durva puntokat rúgott,kezd értelme lenni hogy drafton hozták el.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Ádám Jakab
2019-09-06 14:03

Igen, pont azt írtam, hogy a tavalyihoz képest sokkal jobb. De azt továbbra sem látom benne, hogy pl egy fake punt-nál csinál egy passzt. Vagy esetleg megiramodik, és fut 10 yardot.

És én a védelmen kívül az 5 sack ellenére megdicsérném a támadó falat is, mert a liga egyik legjobb védőfala ellen állták a sarat.

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  bjeela
2019-09-06 09:01

A két év az egy. Két éve a sérüléséig jól játszott, aztán vége lett a szezonjának (4 vagy 5 meccs után).

bjeela
bjeela
Reply to  Gáspár Bollók
2019-09-06 09:01

OK, ez igaz, de azóta nem találja az MVP formáját.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  Gáspár Bollók
2019-09-06 10:14

Nono. az 5-11 Bears és 9-7 Dallas ellen volt csak nagy formában.

https://www.pro-football-reference.com/players/R/RodgAa00/gamelog/2017/

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-09-06 10:29

na meg a Dallas…utána földbe gyalulták.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  bjeela
2019-09-06 10:05

Ebből a szezonból csak egy meccs ment le. Új edzővel. Úgyhogy még korai a “fődet rá”. Mondjuk azóta döccen a szekér amióta MMC elhagyta a tökét.

bjeela
bjeela
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-09-06 10:55

Ugyebár aszondtam, hogy “ha így folytatja”, tehát nem azt, hogy földet rá. A többi stimmel.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-09-06 11:15

És még ez a gyenge ARod is előrelépés lenne sok csapatnak. :) De azért Traubi sem olyan rossz.

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-09-06 13:12

Trub sem rossz? Könyörgöm, aggyá abból a cuccból nekem is!

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-09-06 13:12

Ok, nem ment át az iróniám, most én csináltam rosszul. :D

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Krisztian Fekete
2019-09-06 08:51

Hja, és King dropja még mindig fáj. Ezt azért ezen a szinten meg kellett volna fogni.

Fetyke
Fetyke
2019-09-06 08:51

A meccs kritikán aluli színvonalú volt. Sajnos ez előszezonnak is nagyon gyenge volt, nemhogy szezonnyitónak. A színvonalat leszámítva a többi rendben volt, lehet azt is mondani, hogy a tét mindkét csapatot agyonnyomta kicsit.
A mérkőzésen rengeteg számomra teljesen érthetetlen dolgot láttam, inkább bele sem kezdek ezek tételes felsorolásába, csak kettőt emelnék ki:
– Számomra teljesen érthetetlen a mai meccs után, hogy miért cserélte el Howardot Nagy. A futójáték ezzel gyakorlatilag bedöglött a maciknál, és nem nagyon értem, hogy mit fog kezdeni a támadójátékkal ezek után. Trub nem egy Brees, hogy egyedül cipelje a támadósort a hátán, ha nem tehermentesítik akkor összeomlik a játéka. Ma nem tudtak nyomást levenni róla.
– Nem teljesen értem azt sem, hogy LaFleur mit akar ezekkel az RPO játékokkal és mire számít belőle. Könyörgöm azt nem egy 35 éves, többször lábsérülésen átesett, futásban már egyre rosszabb irányítóra találták ki, hanem mondjuk az L. Jackson féle fiatal csikókra, akik repülnek mint a szél (viszont cserébe passzolásban gyengék). Ráadásul Rodgersre RPO játékokat hívni! tízből nyolcszor passzt fog választani már csak megszokásból is, ezt minden DC tudja róla. Ez nem az ellenfél védelmének megtévesztése, hanem önámítás így Green Bayben.
A többi is biztosan előjön majd, de egyszerűen véresre dörzsöltem a szememet, annyira nem hittem el amit ma éjjel láttam.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2019-09-06 09:01

Én csak egyre álmosabb lettem. :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-09-06 09:01

“Trub nem egy Brees…” Nahát, neked is feltűnt?

Amúgy a futójátékunk nem csak Howard miatt volt ilyen pocsék, sokat javult a Packs D, ti is szenvedni fogtok ellene.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-09-06 09:11

Futás ellen már tavaly is jók voltak. De azért a 15 kísérletből elért 46 nettó yard kritikán aluli teljesítmény bármelyik védelem ellen lássuk be.

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  Fetyke
2019-09-06 09:11

Konkrétan 23. volt tavaly a GB futás ellen.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Gáspár Bollók
2019-09-06 09:11

Nekem az már túl jó is volt. :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-09-06 09:19

Nem vitatom, szidom is rendesen Nagyot, mert ez az ő sara.

RvBalazs
RvBalazs
Reply to  Fetyke
2019-09-06 09:11

Mint Vikes szurkoló a tenyeredet dörzsölted, hogy csak így tovább O oldalról mindkét félnek ;-)

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  RvBalazs
2019-09-06 09:11

Viszont ha ugyanígy játszik a fal, Cousinst agyonverjük. :D Amiatt talán nem dörzsölte a tenyerét.

RvBalazs
RvBalazs
Reply to  Krisztian Fekete
2019-09-06 09:19

9:6 – Field goal háború a Vikes javára akkor

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  RvBalazs
2019-09-06 09:19

Én egy pontgazdag meccset tippelek, sok turnoverrel, 2 pontos Green Bay győzelemmel. ;)

Fetyke
Fetyke
Reply to  RvBalazs
2019-09-06 09:11

Mondom, hogy a szememet, nem a tenyeremet. :D Mondjuk nem bánnám, ha ennyi lenne a playbook mindkét csapat részéről idén. :DDD
De a Green Bay nem téveszt meg, biztos van még pár játékuk, csak azokat úgy gondolták, hogy most nem lövik el, hanem majd csak jövő vasárnap. :) Végül is bejött.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fetyke
2019-09-06 10:39

“Számomra teljesen érthetetlen a mai meccs után, hogy miért cserélte el Howardot Nagy” -ezzel nem lenne gond, számomra az érthetetlen, hogy Montgomery-t miért hanyagolták ennyire.. (nem csak azért mert kezdettem fantasy-ban, de kcist azért is :D ). Elég jól jött ki a tackle-ökből a srác, hozta plusz 1-2 yardokat, jó irányváltásai voltak, de valamiért elfelejtették, amikor felment, akkor is passzoltak, egy középre menő 15 yard-os incomplete-et….

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  Antal Kovacs
2019-09-06 11:15

Hiába futott Montgomery 6 futásból 18 yardot, a passzjátékban több fantázia volt (csak meg kell fogni azt a frány labdát, ha már néha Trubinak sikerül odadobnia).

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Gáspár Bollók
2019-09-06 11:15

Ez igaz Kingre is.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Gáspár Bollók
2019-09-06 11:34

“néha” :) amúgy igen, jól fogták a futást mindkét oldalon, de ettől még úgy éreztem időnként, hogy erőltetik a passzt

Fetyke
Fetyke
Reply to  Antal Kovacs
2019-09-06 13:42

A 6 futásból elért 18 yard nem az a teljesítmény amit erőltetni kellett volna. Jordan a liga top10-es futója nem érem, hogy miért gondolta/gondolja bárki is, hogy egy 3. körben draftolt futóval helyettesíteni lehet őt. Értem én, hogy Kamara meg Hunt, de vegyük már figyelembe, hogy ez két futó az elmúlt években a 2. kör után draftolt több tíz RB közül. Egy harmadik körös futó alapból nem kezdő szint, hanem második számú futónak való legalább 1-2 évig. Úgyhogy nagy csodát én ezután sem várnék a helyedben Montgomerytől fantasyban. :)

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fetyke
2019-09-06 14:03

Csodát nem várok tőle, nem is vártam, bár ennél többet azért, de még kidobni sem fogom, nyilván most mindenesetre a pad fog rá várni egy darabig :)

Lehet hogy a statisztika alapján nem volt jó, de egyik futó sem volt kiemelkedő a meccsen, pedig volt egy Aaron Jones is (13 rush, 39 yards, pont ugyanaz az átlag), akitől szintén sokat vártunk – nem feltétlen a Bears ellen, de általában – és Cohen is csak 49 yardot hozott össze 8 elkapásból. A botrányos Bears offense-ben igazából senki nem volt említésre méltó. És amikor fent volt se nagyon kapott labdát. Szerintem itt Howard se nagyon tudott volna sokkal többet kisajtolni (hihi) magából…

De ha nem csak a statokat nézzük, akkor jegyezzük meg, hogy volt Montgomery-nek a 6-ból 1-2 olyan futása, ami alapján látszott, hogy igenis van benne potenciál, mondjuk ha nagyobb veszélyt jelent a QB, és nem tömik a boxot:
“The Iowa State product ran decisively on his few carries despite dealing with stacked fronts, showing off the tackle-breaking acumen that became a signature during his college career. Montgomery also displayed his ability in space on his 27-yard reception(…)”

Szerinem ha van esze a Bears-nek többet fogják őt használni… ha van…

Fetyke
Fetyke
Reply to  Antal Kovacs
2019-09-06 14:34

Jó! Biztosan lesz még ennél jobb mérkőzése is. De azért azt se hagyjuk figyelmen kívül, hogy Davis hatékonyabban futott a mérkőzés alatt. Ráadásul amikor hátrányban játszik egy csapat és szorítani kezd az idő (utolsó negyed), olyan nagyon már nem lehet futtatni a labdát. És én erre is számítok, hogy a Bears idén többet játszik majd hátrányban, és ezt nem hiszem, hogy fogják tudni kezelni.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fetyke
2019-09-06 20:48

Hát van benne valami.. érdekes lesz ez még, de tény hogy az egész offense-ük csalódás volt.

renningan
renningan
2019-09-06 09:01

Trubbal csak a világ több. Hazai pályán 3 ponttal… ez is csak arra volt jó, hogy vigye a tippemet.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  renningan
2019-09-06 09:01

Látod, ha Rodgersben bízva választasz, jobban bejött volna a tipped. Persze nem miatta.

bjeela
bjeela
Reply to  renningan
2019-09-06 09:01

Én csak az elkötelezettségem miatt dobtam rájuk a szavazatomat…

Fetyke
Fetyke
Reply to  renningan
2019-09-06 09:01

11 zsetont bezsákoltam ma éjjel! :D

RvBalazs
RvBalazs
Reply to  Fetyke
2019-09-06 09:29

Bátor vagy. én kemény 1 zsetont kaptam erre a győzelemre

camillo 7777
Reply to  RvBalazs
2019-09-06 17:19

Én is. 😊

ahanem
ahanem
Reply to  RvBalazs
2019-09-06 19:19

én 4-et, de még arra is bátornak éreztem magam… :D

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  renningan
2019-09-06 09:11

Nekem ez most megérzésre jött, hogy tnni kell Rodgerseket. Egyszerűen a Macik offensében semmi fejlődést nem láttam, míg a szemben álló oldal rengeteget erősödött. Abban meg biztos voltam, hogy a GB összerak 2-3 normális drivetot, amivel meglesz a meccs. A Maciknál meg szuper, hogy beérik a Trub-Robinson tengely, de sajnos túl is van tolva: simán rádobta double coveredbe, jött is az interception.

bjeela
bjeela
Reply to  renningan
2019-09-06 09:29

Látod, ez a gond veled, Józsi, hogy nem értesz a focihoz. :D

Aqrvaannyukat, ezt nem vártam volna tőlük

ClayMatthews52
Reply to  bjeela
2019-09-06 10:38

valaki komolyan gondolta, hogy a Bears veri a Packerst? :o

bjeela
bjeela
Reply to  ClayMatthews52
2019-09-06 10:47

Én.

ClayMatthews52
Reply to  bjeela
2019-09-06 10:56

elfogult vagy, saját csapatra nem szabad fogadni

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ClayMatthews52
2019-09-06 11:15

Kivéve, ha a Packers! :D

bjeela
bjeela
Reply to  ClayMatthews52
2019-09-06 12:50

Ééééén? Soha! Nem lééééétezik!

Zotya
Zotya
Reply to  ClayMatthews52
2019-09-07 13:38

Hazai pályás szezonnyitón én is rájuk tippeltem…

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
2019-09-06 09:20

Ezen a meccsen a Bears védelem volt erős és támadás gyenge. A GB védelemben fejlődött, de ez a meccsen nem sokat árult el róluk (lesz még erősebb offens játék és gyengébb defense játékuk is). A Macikat viszont lehet, hogy beárazta. Rettentő erős védelem és gyenge támadás.

bjeela
bjeela
Reply to  Gáspár Bollók
2019-09-06 09:20

Ez tavaly sem volt másként, csak akkor még tudtunk futni.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-09-06 13:42

A liga top10-es futójával azért könnyebb is volt…

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-09-06 14:24

De mi képesek vagyunk lemondani a legjobbakról is, hogy bizonyítsuk, hogy úgy nem megy. ;)

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  bjeela
2019-09-06 14:34

Azért lenne még kiről lemondanotok, még ha Trubival próbáltok kompenzálni is.

bjeela
bjeela
Reply to  Gáspár Bollók
2019-09-06 15:20

Én Trubival kezdeném, de a vezetőség még mindig hisz benne. Ennyi agyhalott vallásos idiótát…

csak ezt ne
csak ezt ne
2019-09-06 09:29

Mondhatnánk, hogy nem történt semmi, mindenki ott tart, mint egy évvel ezelőtt. Azonban a tavalyi inkább felvillanyozó vereség volt még a Bearsnek is, ezúttal szerintem még a győztesek is frusztráltak voltak. A Soldier Field nem volt egy nagy hazai pálya ezúttal. Trub nem maradt szinten, hanem kezdő évére emlékeztetően játszott. Örülhet nagyon, hogy csak egy int lett.

Fegyverzete is finoman szólva hiányosnak tűnt. Ez így kevés lesz.

Nagy is látványosan szenvedett, a terv elég hamar összeomlott, és működőképes tartalék sem igen lett. Talán ha megtalálja hamarabb a no huddle-t az lehet, hogy segíthetett volna. A konkrét hívásai sem segítették jó néhányszor a csapatot, sőt. Ez nem preseason szagú volt, hanem maga a preseason, amit előadtak. Ára van a pihentetésnek is, az első fordulók simán rámehetnek. Semmi sincs ingyen.

A Packers is csalódás volt. Rodgers feltűnően kényelmetlenül mozgott és dobált az “új” rendszerben is. A futás sem működött, a győzelmet a védelem hozta, de végig úgy éreztem, hogy jó közepes védelmek, pocsék O-k ellen dominálnak.

Nyilván lesz még sokkal jobb is mindkét csapat, de ez konkrétan gyalázatos volt, és a szurkolóik számára aggasztó is.

bjeela
bjeela
Reply to  csak ezt ne
2019-09-06 09:39

Nem aggasztó, akasztó…

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  bjeela
2019-09-06 09:39

Megéltem már a Patstől pár hasonló kezdést, sokat javulhat a te csapatod is. De ez most valóban nem volt megnyugtató.

bjeela
bjeela
Reply to  csak ezt ne
2019-09-06 09:46

Nem a kezdés zavar, mert tavaly is elcsesztük, de akkor egy győztes meccset engedtünk ki a kezünkből, most meg egy reménytelen meccsen kaptunk ki. Jelentős eltérés…

makosteszta
makosteszta
2019-09-06 10:39

A cikkben meg a kommentek között is sok minden ki lett fejtve, pár megfigyelés még a részemről:
– Amit a Bears leművel rugók terén eléggé komikus. A 38 yardos kísérletnél a stadion kb úgy tartott vissza a lélegzetét, mintha SB múlna azon a rúgáson, meg kb úgy is ünnepelték, mikor berúgta… majd aztán a kirúgást meg kiküldte az oldalvonalon. :D És akkor mindezt megkoronázandó nem rúgatták 50 yardról. Way to build up confidence…
– A Packersnek azzal tényleg sürgősen kezdenie kell valamit, hogy ne legyen annyira obvious a play, mert pl az egyértelmű passzszituációknál (3rd and long) már borítékolható volt a sack. Majd látjuk gyengébb frontok ellen mire lesz jó az O-line, de ez most gyenge volt.
– Az invesztálás a D#-be szépen kifizetődni látszik, mindkét Smith szerzett sacket, Amos intet, úgy tűnik nem kell nekik egy fél szezon, hogy összeálljanak.

László
László
Reply to  makosteszta
2019-09-06 12:39

A Packers D valóban bíztató volt, bár ennél a Bears offense-nél biztos lesznek komolyabb kihívást jelentő feledataik a szezon során.

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  László
2019-09-06 13:12

egy biztató lehet ezen a téren is a Packers szempontjából, hogy a 10. hely környékén rangsorolt Bears O line-t jobban benyomták mint a Macik a kicsit jobb GB O line-t (5-5 sack, 11-7 QB hits)

acsdav2
acsdav2
Reply to  Gáspár Bollók
2019-09-06 13:32

Egész meccset nézve szerintem a Bears D line volt dominánsabb. Az utolsó negyedben fordulhatott a Packers javára ez a mutató, amikor már nagyon pass-heavy volt a Bears offense. De az biztos, hogy a Packers védelme nagyon biztatónak tűnik.

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  acsdav2
2019-09-06 13:53

Összességéeben a Bears defense a jobb, de ez csak az első negyedben érződött, mikor sikerült a GB-t annyira hátraszorítaniuk, hogy field goal-t tudtak szerezni. Passzjáték nélkül pedig nehéz nyomást helyezni a QB-ra. Most erre volt lehetőség (45 passz vs 15 futás)

acsdav2
acsdav2
Reply to  Gáspár Bollók
2019-09-06 14:13

Ami az 5 sack miatt valójában 50 passzkísérlet. Hát igen, rendesen megborult a mérleg, de csak az számít, hogy ezzel a lehetőséggel élni tudtak.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2019-09-06 14:34

Ha hátrányban van a csapat, akkor mi mást lehetne csinálni, passzolni kell. Én ezért is mondta és mondom is, hogy a Bears idén nem igazán lesz tényező. Amint komolyabb hátrányba kerülnek, máris közel kerülnek a megzuhanáshoz. És azért idén találkoznak még egy két komolyabbnak tűnő támadósorral…

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  Fetyke
2019-09-06 14:56

Hát számszakilag a hátrány nagyon kevés volt. Azért is kellett passzolni, mert a futásnál még azzal is jobban haladtak.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2019-09-06 15:20

Ráadásul tegnap kb. 3 negyedük volt a hátrány ledolgozására, de nem tudtak előre haladni. Ha meg volt egy kis ritmusa a támadásoknak, akkor meg olyan barom döntéseket hoztak, mint a 4&3-nak nem neki menni, illetve 4&10-nek FG távolságban neki menni.

rowi
rowi
2019-09-06 23:08

csak 10 perces verzióban láttam, de igazán örömteli, hogy az nfl ott folytatta, ahol februárban abbahagyta. jah, nem…

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  rowi
2019-09-06 23:09

Pedig elég hasonlatos élmény volt, mint a SB ;)

107
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x