Connect with us

Hír

BREAKING: A Rams megszerezte Jalen Ramsey-t!

A Rams nem tud leállni. Miután elcserélte Marcus Peterst és szerzett egy falembert, most kvázi all int mondott Jalen Ramsey-re: a fiatal corner két első körös pickért cserébe költözött Los Angelesbe Jacksonville-ből. Az üzlet eddig ismert részletei alapján a Rams a 2020-as és a 2021-es első körét, illetve a 2021-es negyedik körét adja Ramsey-ért.

 

 

Ez egyébként azt jelenti, hogy a Ramsnek 2017 és 2021 között nem volt/lesz első körös választottja:

  • 2017-es első kör Jared Goffért -> Titans
  • 2018-as Brandin Cooksért –> Patriots
  • 2019-es első kör –> Falcons (hátracsere)
  • 2020-21-es első kör Jalen Ramsey-ért –> Jaguars.

A Rams így egy nap alatt lecserélte a cornerback sorát, hiszen Aqib Talib IR-re került, Marcus Peters pedig a Ravenshez, a helyükre pedig Jalen Ramsey érkezett, illetve a cserepadról beugrik Troy Hill.

31 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
31 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Pizsama
Pizsama
2019-10-16 06:11

Go home Les Snead, you are drunk…

kitalaltnev
kitalaltnev
2019-10-16 07:19

Apró változás ahhoz képest, h. Khan másfél hete még “nem megy sehová”zott. 😁

vabu
vabu
Reply to  kitalaltnev
2019-10-16 07:19

Van az a pénz (draft pick) amitől korpásodik a haj (Prokopp Dóra után szabadon) :))

kitalaltnev
kitalaltnev
Reply to  vabu
2019-10-16 07:27

Igen. Ua. majd az idő meg eldönti, h. értékálló-e az a ‘pénz’. 🤔

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  kitalaltnev
2019-10-16 08:28

Gondolom, ráígértek.

ducksfan
ducksfan
2019-10-16 07:37

A két első kör a Jaguarsnak biztos jól hangzik, de ha a Rams jól teljesít és PO lesz, akkor ez már szerintem necces ár-érték arányban. Bár annál azért jobb, mintha nem is játszana és még ingyen el is kellene engedni.
Engem az érdekelne, hogy kb. minden draft osztály top10-15 játékosa az, akit klasszisnak tartanak. Ehhez képest amikor egy PO csapat első kört ad valakiért, az mindig mekkora ellenértékként van értékelve, míg a draft értékelőkben vagy a prospect ismertetőkben elég sok játékos első kör vége, második kör eleje/ közepe értékelést kap. Egy alapból hátul húzó csapatnak szerintem jobban megéri, ha bizonyított játékosért odaadja az első kört, mintha lottózna az első körével.
Hogy a kérdést is feltegyem: jól látom, vagy totál hülyeség ez az elgondolás?

Fetyke
Fetyke
Reply to  ducksfan
2019-10-16 09:44

Nem feltétlenül rossz a gondolkodásod, ha egy csapat all in időszakban van akkor érdemes is e felé lépnie.
A hosszú távú csapatépítést viszont annyiban már nehezíti, hogy a drafton szerzett jétékosok pár évig olcsón játszanak, ha helyettük cserével olyan játékosokat szerzel, akiknek nagy pénzt kell adni, akkor elég hamar felborulhat az egyensúly és te magad leszel kénytelen elengedni vagy elcserélni az értékeidet. Én a Rams-en egyébként látok olyat (lásd Gurley szerződés), hogy ők már árazzák az új CBA szerinti megnövekedett cap-re a szerződéseiket és azzal is mér előre számolnak. Szóval nem egyszerű ez. :)
Ellenben a Rams jelenleg elég messze van a PO-tól…

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2019-10-16 09:54

Kérdés: mitől lenne most all-in időszakban most a Rams? Goffnak már megadták a nagy pénzt, ez az idei támadófal nagyon gyenge, a csoportellenfelek meg nagyon erősek. Még a PO is necces. Nem fogadnék msot rájuk. Egy AJ Greent sokkal inkább megértettem volna, mert legalább a szenvedő Goffon próbálnak segíteni.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2019-10-16 09:55

Magam is így gondolom. A támadósor ezektől a cseréktől nem igazán lesz produktívabb. Már pedig a nagy bajok ott vannak igazán.

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2019-10-16 21:14

vagy Trent Williamset értettem volna

jó Ramsey játéka csak amikor a csoportellenfeleknél leveszed a WR1-et és pont ugyanolyan jók maradnak, az nem nagyon fog segíteni megnyerni a csoportot vagy elütni egy másik csapatot és a helyén becsúszni wildcard helyre

acsdav2
acsdav2
Reply to  ducksfan
2019-10-16 21:48

Osztom a gondolataidat. Egy Chiefs/Patriots duónak szerintem ez lenne a logikus. De ez a Rams nem tűnik biztos, de még feltétlen esélyes PO résztvevőnek sem.

Péter
Péter
2019-10-16 08:28

Nekem kicsit soknak tűnik az ellenérték, de az ő dolguk. Majd a pályán eldől.
Ramsey egy jó játékos és sok első körös játkostól látjuk az évek folyamán, hogy nem váltja be a hozzá fűzött reményeket.

acsdav2
acsdav2
2019-10-16 09:54

Ez eléggé megmagyarázhatatlan üzletnek tűnik. A támadófal a csapat gyengéje és 2 első kört adnak egy CB-ért, akit nagyon meg kell majd fizetni szezon végén? Ráadásul ugyanaz a helyzet, mint Tunsil esetében. Ha ennyit adtak érte az ügynöke tudja, hogy annyit kérnek el amennyit nem szégyellnek, mert nem engedhetik el.

csak ezt ne
csak ezt ne
2019-10-16 10:54

Kellett valaki a secondarybe. Jó nem volt olcsó, de a jó hangulat az öltözőben sokat ér. Most hogy ez a nagy szájú Talib IR, meg a nem kissé problémás Peters nincs végre, kellett egy hajtós, csendes szerény, lojális ember ide.

Egyébként ezeket a nagy neveket gyűjti konzekvensen a Rams. A sikertelenség sem befolyásolja őket. Szemlátomást ebben hisznek, és nagyon win now üzemmódra kapcsoltak. Kivéve a csapat.

BenKoyack
BenKoyack
Reply to  csak ezt ne
2019-10-16 11:13

“kellett egy hajtós, csendes szerény, lojális ember ide”…
Az év vicce! :)

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  csak ezt ne
2019-10-16 11:50

Úgy kellett volna írnod, hog kellett egy hajtós, szerény, lojális ember olcsón! :)

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  csak ezt ne
2019-10-16 14:07

Azért a sikertelenség elég relatív SB meg PO szezonok után.

p. p.
p. p.
2019-10-16 13:33

Csak egy CB hiányzott ebbe a csapatba, szóval teljesen érthető csere.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
2019-10-16 15:25

Azt mindenki elfelejti, hogy egy nagyon jó scout-ot is szerzett ezzel a csapat, ő az összes ellenfél irányítójáról meg fogja mondani, hogy jó e vagy rossz, és nagyban fogja tudni segíteni a felkészülést defense oldalon!

acsdav2
acsdav2
2019-10-16 16:21

Na FK-s szerkesztők! Amikor O’Brien csinálta a baromságokat nyáron, akkor teljes joggal állitottátok be a világ barmának. Az egyenlőség nevében szeretném megkérni, hogy Les Snead GM-ről is hasonlóan írjatok.

katonadani
Reply to  acsdav2
2019-10-16 16:34

Józsi ír majd értékelőt estére / reggelre, de azért nagy különbség van Tunsil és Ramsey között. (és akkor a harmadik kört Duke Johnsonért most nem említettem, aki a snapek felén sincs pályán)

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2019-10-16 21:48

Inkább megvárom azt az értékelőt, de egyelőre nem értem, hogy nem említhető szerinted egy lapon a 2 trade. Persze, ha sokkal nagyobb hülyeségnek tartanád Ramseyt, akkor úgy okés lenne, de valószínűleg nem így látod :)

katonadani
Reply to  acsdav2
2019-10-16 22:18

nem mondom h nem említhető egy lapon a két trade, hiszen két első kör volt az ellenérték itt is ott is, viszont Ramsey az én szememben a liga legjobb cornerbackje, míg Tunsil egy tehetséges, de eddig átlagos kezdő tackle.
Vannak szempontok, amik miatt nem tetszik a Rams részéről a dolog, de egy vákumban (amiben nem vagyunk) értékben sokkal jobb Ramsey-ért feladni két első kört, mint Tunsilért.

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2019-10-17 08:50

De mi értelme vákumban kezelni a dolgot? :) Pont az dönti el a dolgot, hogy az adott játékos mennyit tud lendíteni a csapaton, illetve az a tény, hogy várhatóan milyen értékű lesz a draft pick. Azért szerintem az nem merész vállalás ha azt mondom, hogy a Texansnak inkább nagyobb hiány volt az LT, mint a támadósor miatt szenvedő Ramsnek egy CB. Illetve jóval jobb esély mutatkozik a PO-ra a Texansnak, mint a Ramsnek.

katonadani
Reply to  acsdav2
2019-10-17 09:20

igen, erre gondoltam kontextus alatt, ami miatt nem olyan jó a trade. Azt mondjuk nem zárnám ki feltétlen, hogy a védelem így sokkal jobb lesz (sok mindent lehet csinálni a túloldalon, ha Ramsey leszedi az egyik oldalt, amire képes), a támadósort pedig majd McVay megoldja, amennyire a fal engedi.

Szerintem ez a Rams ott lesz a POban egyébként, most jön egy Falcons-Bengals duó, aztán bye után Steelers, és még két Cardinals, ez azért kinéz öt győzelemnek, a maradék 5ből pedig három hasonló erőt képvisel mondjuk, szóval van még idő összerakni az offense-t, amennyire lehet, a védelem pedig tényleg ütős lehet.

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2019-10-17 15:11

“a támadósort pedig majd McVay megoldja, amennyire a fal engedi”
Tehát nem oldja meg. :) Ebből az alapanyagból nem lehet olyan sokat kihozni :)

Pizsama
Pizsama
Reply to  acsdav2
2019-10-16 16:34

Támogatom. Állítólag majdnem repült Bajusszal együtt, de Kevin Demoff adott neki 1 évet McVay-el, a jó szereplés meg megóvta a seggét. Kár volt. Egyértelmű, hogy képtelen jól menedzselni már ezt a csapatot.

renningan
renningan
Reply to  acsdav2
2019-10-17 10:40

Cikk asszem nem volt róla, de szerintem volt már legalább egy nagyobb beszélgetés valamelyik cikk alatt (talán Gurley szerződés?), ahol leírtam, hogy Snead nem a legélesebb kés a fiókban :D

Pizsama
Pizsama
2019-10-16 16:34

Remélem jövőre Fournette-ért is cserél majd a Rams, és akkor megvan a Jaguars-színsor!comment image

31
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x