Connect with us

Hír

Brees akár ezen a héten is visszatérhet

Az ESPN információi szerint Drew Brees úgy tervezi, hogy ezen a héten visszatér edzeni, és reméli, hogy már most vasárnap pályára léphet az Arizona Cardinals ellen. A Saints irányítója elmondta, hogy szeretne játszani, ez a célja, de meglátják, hogy alakulnak a dolgok. Sean Payton is ráerősített erre, aki azt mondta, hogy ha Brees egészséges, akkor játszani fog, akár már a Cardinals ellen is.

A Szentek 5-0-s mérleget tudtak felmutatni Brees nélkül, és a Cardinals ellen is ők lennének a favoritok, még Bridgewaterrel is. Ezt követően egyébként bye weekre megy a csapat, tehát nem feltétlen kell siettetni Brees visszatérését, amennyiben nem 100%-os. A kilencedik héten pedig az Atlanta Falcons lesz az ellenfél hazai pályán.

A veterán irányító a második heti Rams elleni meccsen szenvedett hüvelykujj-sérülést, ahol szalagok is sérültek. Előzetesen 6-8 hetes kényszerpihenőt jósoltak Breesnek, épp most vasárnap érünk el ugyebár a 6 héthez.

61 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
61 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Fetyke
Fetyke
2019-10-21 14:04

A mór megtette a kötelességét, a mór mehet!

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  Fetyke
2019-10-21 15:09

Teddy bizonyította, hogy tud Franchise irányítóként is játszani. Sokat fejlődött Minesota óta.

bjeela
bjeela
Reply to  Gergely Nagy
2019-10-21 15:41

Őőőőőő, izéééé, khm… szóval Teddy aranyos, kedves fiú, de rohadtul nem franchise QB. A győzelmei jelentős részét a védelmeknek, a speciális egységeknek, az O falnak és a futóknak köszönheti, de leginkább Paytonnak. Fogalmazzunk udvariasan úgy, hogy roppant hálás lehet a Saintsnek, hogy pár meccs után úgy tűnik, mintha ő franchise QB lenne, pedig nem az.

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  bjeela
2019-10-21 17:15

Nem írtam hogy az csak hogy tud :) kevesen vannak akik egész szezonban annak néznek ki. A rendszer valóban sokat számít, de lássuk be fejlődött a srác. Egyedül meg senki nem tud SB-t nyerni. Szerintem pl a Dolphinsba egy top irányító is szenvedne. Bónusz kérdés jövőre kit fog igazolni a Bears qb-nak ?mert lesz egy csomó szabadügynök. pl: Fitz Mariota Winston Cam Newton? Dalton Bortles Keenum stb talán még Teddy is :D

bjeela
bjeela
Reply to  Gergely Nagy
2019-10-21 17:27

“…fejlődött a srác.” Ez így félrevezető. A pontos megfogalmazás, hogy jobb környezetbe került, ahol a környezet segítségének köszönhetően többnek látszik, mint korábban. Ez látszólag fejlődésnek hat, de nem az. Többet hoztak ki belőle, mint korábban, de egy ennél gyengébb környezetben Teddy vissza fog esni arra a nívóra, ahol korábban is volt.

Ami a Bearst illeti nincs semmink, amit adhatnánk egy új QB-nek, csak vért, verítéket és könnyeket. Az általad felsorolt játékosok egyike sem lenne képes javítani a helyzetünkön, ahhoz egy valódi franchise QB lenne képes, de olyan nincs a piacon és ha lenne, akkor nem tudnánk mit ígérni neki. Ergo várnunk kell és tankolni, hogy felcserélhessünk két év múlva egy újabb Trubiskyért, mert ezektől más nem várható. Más kérdés, hogy addig a jelenlegi értékes játékosokat szétkapkodják és nálunk legfeljebb a resztli marad. Igazi idióták vannak a Bearsnél.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2019-10-21 19:21

Szerintem most, hogy Teddy bizonyított, Breest kivágják a fenébe és csinálhattok vele egy jó szezont, mint annó a Broncos Manninggel :)

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2019-10-21 19:41

Bazzeg Szvetozár, a Mindenható szójjon belőled!

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-10-21 22:23

Szerintem Nagy őt is elrontaná! :D

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-10-21 22:23

Most mé kee neked elrontanod az álmodozásomat?

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-10-21 22:33

Én fogorvosnál vagyok. Neked miért legyen jó? :D

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-10-22 07:56

Dehát mér nem szósz? Örömmel segítünk: elmegy hozzád házhoz Mack és egy mozdulattal elmulasztja az összes fájdalmadat.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2019-10-21 19:32

A vöröske kérdezi, hol írja alá?

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2019-10-21 19:42

Mámint mellik vöröske?

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2019-10-21 20:03

Amelyik nem szereti Lucky Luke-ot.

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2019-10-21 20:23

Dejaz szőke! (Dalton kell a fenének!)

comment image

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2019-10-21 20:42

Ez szereti.

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2019-10-21 20:49

Ő szereti, ő nagyon szereti…

https://www.youtube.com/watch?v=NzQck2zkNII

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  bjeela
2019-10-21 21:54

“Teddy vissza fog esni arra a nívóra, ahol korábban is volt”

IR-re? xd

bjeela
bjeela
Reply to  Gergely Nagy
2019-10-21 22:33

Húúú, abban télleg jó volt! ;)

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-10-21 15:31

Nem is tudtam, hogy Teddy marokkói…

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-10-21 15:41

Ő a néger Emerson.
Asszem.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-10-21 15:41

Az Emerson, Lake and Palmerből? Beszarás! Egy NFL QB, aki klasszikus billentyűs képzést kapott és orgonabuzi? Hihetetlen!

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-10-21 15:54

Multitalentum.
Sőt,sokak szerint ő az új Tájger Woods,csak titkolja, mert nem szeretne a Trámppal golfozni.
Mert tudjuk milyen emberekkel barátkozik a trámp….

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-10-21 15:54

Teljesen megértem, bár én még nem barátkoztam Trámppal, csak a kínai rokonát ismerem, TrámpLí-t, aki egy felettébb tenyeres-talpas, csámpás asszonyság.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2019-10-21 19:22

Lehet, hogy ez neked nincs meg? 1:15-nél
https://www.youtube.com/watch?v=dIkCphc-0AU

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2019-10-21 19:41

Hát ez tényleg nem volt meg. :D Jó, Lipcsei Peti sosem volt egyetemi oktató a kommunikációs karon, de ez zseniális. :D Így már mindenféleképpen világos. Asszem…

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Bélabá a csótány
2019-10-21 18:06

Mindenféleképpen

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Bélabá a csótány
2019-10-21 19:31

És ki a Lake, de legfőképp a Palmer?

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-10-21 17:02

Aki a barlangjában brummog, az ne csodálkozzon, hogy nem tudhat mindenről…

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fetyke
2019-10-21 19:21

Nem is mór, hanem szerecsen :)

ducksfan
ducksfan
2019-10-21 14:24

Elway majd lecsap rá. Beleillik az eddigiekbe…

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  ducksfan
2019-10-21 15:41

Nem. Ő csak magas Qb-t igazol. Mert csak. Elwaynél 6-5′ a beugró. Brees csak 6.

bjeela
bjeela
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-10-21 15:41

5* Köszönöm szépen, ezért érdemes volt ma felkelni.

bjeela
bjeela
2019-10-21 15:31

Rohadtul nem kellene siettetni ezt a visszatérést. A Cardinalst leverik nélküle is, és akkor még szép fokozatosan bejárathatja a kezét. Teddyt meg nem fogják eladni, ha van egy csöpp eszük.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-10-21 15:31

“Teddyt meg nem fogják eladni, ha van egy csöpp eszük.”
Meg hát mit szólna hozzá a gazdája.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-10-21 15:41

Jesszusom, le vagyok maradva: melyik ültetvényes a gazdája?

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-10-21 15:42

comment image

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-10-21 15:42

Az nem léééétezik, az öreg csak dagadt fekete asszonykákat alkalmaz a konyhán. Itt valami félreértés lehet.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-10-21 17:15

Azért Teddy megtartása nem csak a szenteken múlik. Jövőre ismét FA lesz Teddy, és ha kap egy épkézláb ajánlatot (pl Titans), akkor nem nagyon tudja visszatartani a Saints.
Igazából azt kell eldönteniük, hogy még pár évet megpróbálnak e kifacsarni Breesből, vagy pedig itt az idő a váltásra?

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-10-21 17:27

Teddy csak cserének jó, vezérnek egy SB contender csapatnál nem. És ezt Payton is tudja. Talán meggyőzik Teddyt, hogy maradjon, mert akkor lesz gyűrűje, de ha idén ezt megszerzi a Saints, akkor tök mindegy, micsinál Teddy. ;) Payton amúgy ezzel a csapattal – és persze a zseniével – egy Mariotából, egy Winstonból is zseniális QB-t csinálna.
Ami meg Breest illeti, szerintem a fickó annyira fel van hergelve, hogy ő legyen a történelem legtöbb yardot és TD-t szerző QB-je, hogy szó nem lehet róla, hogy abbahagyja addig, amíg TB12 játszik. ;)

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-10-21 18:06

Erről Teddyt nehezen fogod meggyőzni. :) Ha kap egy pár éves ajánlatot valakitől mondjuk olyan évi 20 millióért, akkor sz.rik ő a gyűrűre. Mondjuk jól is teszi.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-10-21 19:22

Lehet, hogy igazad van, de ha maradt benne kár csak egy cseppnyi abból a gyerekből, aki beleborzongott abba a tudatba, hogy egyszer neki is lesz az ujján egy olyan gyűrű, akkor leszarja, hogy keres évi 20 millát, ha évi 6 milláért van gyűrűje, ami után még simán elmehet 20 milláért akárhová. De persze ez is csak egy lehetőség a millió közül.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-10-21 19:42

Mondjuk ez az év idén van. Mint mondtam jövőre nem hiszem, hogy mindkét irányítót meg tudná tartani a Saints, mert mindkettőnek új szerződés kell, és nincs annyi cap hit, hogy mindketten beleférjenek.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-10-21 20:03

Szvsz Brees ezúttal beéri majd kevesebbel is, hogy legyen még egy gyűrűje. Annyira látszik, hogy a rekordok mellett ez motiválja, hogy már fáj nézni. :D Ha már leverte PManninget, akkor neki is kell két gyűrű, bármi áron. Piszok hiú egy pali… :D
És szvsz Teddy nem fog kezdő szerződést kapni.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2019-10-21 15:31

Is?

kitalaltnev
kitalaltnev
2019-10-21 17:15

Brees eleve türelmetlen volt, hisz’ már a sérülése utáni héten is ott “nyaldosta az ujját” a pálya szélén, ahogy szokta, de mostanra már féltékeny is az 5-0 miatt. Payton majd most csücsöríthet csak igazán, hogyan tartsa őt lenn a pihenőhétig. :)

bjeela
bjeela
Reply to  kitalaltnev
2019-10-21 17:28

Ezt tökéletesen látod, de szerintem felesleges kaparnia Breesnek, mert Payton pontosan tudja, hogy Brees és Teddy között nagyjából egy világegyetemnyi különbség van Brees javára. Brees vezér, Teddy sosem lesz az. Brees kivételes, Teddy sosem lesz az. Brees ennyi idősen és ennyi siker után is ezerszer motiváltabb, mint Teddy a legfelhergeltebb pillanatában. Minden tekintetben Brees felé hajlik a mérleg nyelve. Talán egyedül az kérdéses, hogyan tudja Payton fenntartani ezt a felhergelt állapotot, ami a teljes csapatot jellemzi Brees hiánya óta. Mert az egyértelmű, hogy a csapat kapar, mint malac a jégen, hogy ne érje veszteség Breest és a csapatot a vezér hiánya miatt. Viszont lehet, hogy eljön egy kisebb kiengedés, hogy “huhh, na most már itt van a főnök, majd ő megoldja”. Ha ezt képes kiverni a fejekből és további motivációt préselni beléjük, akkor az isten sem állítja meg a Saintst, hogy SB-ba jusson.

kitalaltnev
kitalaltnev
Reply to  bjeela
2019-10-21 18:06

Az igazság az, h. te látod és jellemzed tökéletesen a helyzetet. :) Én pusztán véletlenül pont találót próbáltam írni, éberkómában töltve a még rém távolinak tűnő holnap kora hajnali közvetítésig az időt.
A felettébb mély lelki és sporpszichológusi analízisodra és egyben megoldásodra azt gondolom, hogy ha valaki képes rá, h. megadja ezt a lelki fröccsöt és fenn tudja tartani a motivációt idén a játékosaiban (az NFC-ben), akkor az igen jó eséllyel a vudu HC Payton.
Ha az AFC-ben kellene ilyen nagyurat kijelölni, akkor az nagyon remélem, h. újfent az öreg lesz. :)

bjeela
bjeela
Reply to  kitalaltnev
2019-10-21 19:32

Az öreg nem ebben jó. Ő inkább pragmatikus, következetes, fegyelmezett és logikus. És egy rohadt gazember, aki mindig kegyetlenül jól elrejti a titkait, amiből rengeteg van és mindig jól időzítve veszi elő. Nem mellesleg megint összerakott egy kibaszottul korszakos csapatot. Elnéznék egy BB vs Payton döntőt, de közben meg nagyon szeretném végre látni a vén rozmárt is HC-s gyűrűvel az ujján, és akkor még ott van két korszaos zseni, ARod és Wilson, akik szintén megérdemelnének még legalább egy esélyt a gyűrűre… szóval nem tudom, melyik ujjamat húzzam.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-10-21 19:42

És Cousinst se hagy ki a felsorolásból! :D A vikingeknek is jár az arany, na meg a gyémántért is odavannak!

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-10-21 20:02

Én kedvellek Fetyke, de kezded kissé túlfeszíteni a húrt. Nem elég, hogy szénné égtünk és semmivé lettünk, miközben ti meg szárnyaltok, holott a védelmetek pocsék? Akárhogy nézem egyre nehezebben viselem, hogy a csoportban egyre lejjebb csúszunk és ezért kezdek kibaszottul irigy lenni. Ha már lehet választani, akkor szeretnék egy Bearses gyűrűt, de ez illúzió. Ahogy sajnos a Vikings gyűrű is jelenleg álom. Talán, ha Cousins végre nem csak könnyű ellenfelek ellen teljesítene jól… :DDD

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  bjeela
2019-10-21 21:42

Amit Isten nem tud megállítani……. majd a bírók megállítják xD

bjeela
bjeela
Reply to  Gergely Nagy
2019-10-21 22:33

ebben viszont lehet valami… ;)

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-10-21 21:53

Isten? Én inkább Rodgersre, és a Green Bay defence-ére bíznám a feladatot.

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-10-21 22:33

Meg ne bántódj, de attól tartok, hogy ahhoz most a Packs kevés lesz.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-10-21 23:18

Dehogy! Ez az az év, amikor egyáltalán nem félek a jóslataidtól! :)

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-10-22 07:56

Nagy a szád, mert ARod magára talált, de ne feledd, még eccer találkozik Mackékkel és majd akkor leverjük az üdvözült mosolyt a képetekről!

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-10-22 08:39

Ahogy mondtam, idén nem félek a jóslataidtól. :D

ClayMatthews52
Reply to  bjeela
2019-10-22 09:45

ki az a Mack?

GN 💪⚜️
GN 💪⚜️
2019-10-21 21:53

Szerintem meg pihenjen nyugodtan… raer a bye week utan is jatszani… szerencsere eddig is jol ment a Saintsnek. Es akarki akarmit mond, ez a Teddy gyerek jol vitte a csapatot es nem csak a csapat tette ot alkalmassa a feladatra hanem o is segitette a sracokat. Nem egyszemelyes jatek, Teddy is benne volt rendesen. ;) ha nem is egy top QB es lehet nem is lesz soha, de bebizonyitotta ha kell, akkor lehet ra szamitani. ;) es ennel tobb nem kell, ahhoz, hogy meggyozzon! Breest varjuk vissza, de addig is no para! ;) Who Dat! 💪🏈⚜️

reszelo.aladar
reszelo.aladar
2019-10-24 09:08

Jó kérdés, hogy egy ilyenre rá lehet-e sérülni, mert talán a sérülés önmaga is elég ritka. Láttunk már kezet sisakon koppani, fájt is utána, de ritka az ilyen sérülés.
Van értelme visszatérni, mert a csapat esélyes, ideális bemelegítés lenne, rozsdakaparásra kiváló. Másfelől meg ott a bye week, hogy minden rendben legyen tutira. Annyi viszont biztos, hogy a csapatnak nélküle is nagyon megy, Teddy pedig ha tud fejlődni, akár hosszútávon is örökölheti a csapatot. Úgy tűnik az a harmadik kör eléggé megérte…

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

61
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x