Connect with us

Összefoglaló

Inchek Háborúja – A Birodalom felemelkedése

Nehéz idők járnak a Galaktikus Football Közösség lakóira.
A Galaktikus Birodalom kémei tudomást szereztek róla,
hogy a Lázadók főhadiszállása a New York-i
naprendszerben helyezkedik el.

A Birodalom Uralkodója, Belichick Nagyúr megbízta
hűséges tanítványát, Darth Bradyt a Birodalmi Flotta vezetésével,
és New Yorkba küldte, hogy végleg felszámolhassák
a Lázadást.

A Lázadók utolsó kétségbeesésükben a Flotta
elé rendelték a Zöld kódnevű alakulatot, hogy időt nyerjenek
az evakuálásra. Ha a Zöld alakulat kudarcot vall az invázió
késleltetésében, úgy az egész Lázadás sorsa
megpecsételődhet…

New England Patriots @ New York Jets 33 – 0

Hát a Lázadók ezt jól megszívták. A Jets semmilyen akadályt nem jelentett a Patriotsnak, és gyakorlatilag az első negyed közepén már eldőlt a mérkőzés, legfeljebb annyi kérdés maradt, mekkora lesz a különbség a két csapat között a végén.

A Patriots nagyon magabiztosan kezdett, és levezetett egy közel 9 perces drive-ot, ami egy Michel TD-vel ért véget. Erre a Jetsnek gyorsan válaszolnia kellett volna, de mindössze 2 playt volt náluk a labda, ugyanis Darnold a legelső passzából INT-et dobott. Ez már előrevetítette, hogy itt nem sok esélye lesz a hazai csapatnak. És végül nem is volt. A Jets az első félidőben hibát hibára halmozott, és az INT után így végződtek a drive-jaik:

  • Punt (3&out)
  • Fumble
  • INT
  • Turnover on Downs
  • End of Half

Ezalatt a Patriots persze nem volt rest felpakolni még több pontot a táblára, és félidőben már 24-0 volt az állás. De semmi gond, itt a félidő, a Jetsnek van ideje átgondolni az eddigi stratégiát, és újult erővel kijőve képes lesz majd szorossá tenni a meccset. Ugye? Hát öhm…

Jets drive-ok a harmadik negyedben:

  • INT
  • Safety
  • INT
  • Punt (3&out)

A Jets támadósor minden szempontból magatehetetlen volt a Patriots védelemmel szemben, és ha el is jutottak Darnoldék a vörös zónába, ott azonnal jött egy INT. A Patriots defense továbbra is elit, az este során 5 turnovert (4 INT, 1 fumble) és egy safetyt jegyzett, illetve az a 0 engedett pont sem mutat rosszul.

Ami a Patriots támadóit illeti… Semmi egetrengető. Brady lehozott egy átlagos meccset 1 TD-vel és egy eladott labdával (az INT volt kb az egyetlen értékelhető jelenet a Jets részéről egész meccsen), a futójáték pedig továbbra is akadozik. Ugyan Michel háromszor is bejutott a célterületre, ezek rövid yardos TD-k voltak, egyébként alig 2 yardos átlagot ért el. Szóval támadóoldalon még mindig akadnak problémák, de amíg a védelem ilyen szinten leradírozza az ellenfelet a pályáról, addig nincs miért aggódni.

A Patriots tehát továbbra is veretlen, a Jets pedig a múlt heti meglepetésgyőzelem után kapott egy olyan pofont hazai pályán, amit nem lesz könnyű megemészteni. Hosszú hét vár Gase-re, mert ezt a teljesítményt megmagyarázni nem lesz egyszerű.

53 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
53 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ducksfan
ducksfan
2019-10-22 07:22

Jarred intróiból a szezon végén kérnék egy Best of válogatást. Vagy nem is: az összeset 😄

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  ducksfan
2019-10-22 11:22

Pont neked találták ki az $500-os Patreon csomagot ;)

kitalaltnev
kitalaltnev
2019-10-22 07:22

Reflektálva a zseniális főcímre és bevezetőre 👍 valóban az “Inchek Háborújára” lehetett számítani, de hamar a “Sithek bosszúja” lett belőle. ☝️
Jóleső megnyugvás volt nézni ezúttal is a D teljesítményét, a hitét vették el Darnoldnak. 💪
A Birodalom visszavágott…

Vicgeordie
Vicgeordie
2019-10-22 07:30

comment image

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  Vicgeordie
2019-10-22 08:24

Be is mondta, hogy szellemeket lát.

Szilárd Süveges
Szilárd Süveges
2019-10-22 08:04

A szegény embert még az ág is húzza. A végén még volt egy muffed punt is. És persze nem a jets szette össze.
Örülök hogy a végén még D HarrIs is elő került. Persze nem javított a futó teljesítményen de legalább pályát ért.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Szilárd Süveges
2019-10-22 09:55

Csóri Berrios… :”D

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  Bélabá a csótány
2019-10-22 10:21

Szerinted egy évig mit tanult, amíg Pecces volt? Beférkőzni az ellenség soraiba, és akkor ütni a rajtuk, amikor a legjobban fáj.

bjeela
bjeela
2019-10-22 08:14

Ez egyre rondább. Jó, Tibi szokásos foghíjas sormintájú teljesítményével már megbarátkoztunk, biztos hullámvasutazik mostanában a gyerekekkel. De ez a D… BB egy beteg állat.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  bjeela
2019-10-22 08:24

Az INT most (ellentétben a korábbiakkal) nem az ő lelkén száradt: Thuney engedett nyomást és megütötték a kezét

bjeela
bjeela
Reply to  Vicgeordie
2019-10-22 09:08

Mér alázod meg magad ezekkel az alárendeltséget mutató felmentő attitűdökkel? Elbaszta és kész! :D

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-10-22 10:12

Nem érted bazdmeg??
Megütötték a kezét!!444!!!!

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-10-22 10:48

Nem rinyálni, rendesen dolgozni! A BB is eszongya… Amúgy meg mit akarsz itt ezzel az Uj Petis portállal?

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  Bélabá a csótány
2019-10-22 12:32

*És a vádlija is fájt. Nemértedbazmeg?

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  bjeela
2019-10-22 10:12

Huszoniksz milláért ne bohóckodjon már, megütött kézzel is dobjon rendesen.
Amúgy is gyanúsan nagy a csönd arról, hogy volt-e megfelelő nyomás a labdában.

bjeela
bjeela
Reply to  conspiracy theory
2019-10-22 10:46

Ugye, neked is feltűnt? Ezek mind ilyenek…

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
2019-10-22 08:24

*a birodalmi kórházválogatott roham kerekesszékekkel.

bjeela
bjeela
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-10-22 09:08

Ember, láttad mik vannak felszerelve azokra a kerekesszékekre? Az atomtöltetes légvédelmi üteg a legjelentéktelenebb cucc…

Csabesz20
Csabesz20
2019-10-22 08:39

Az O fal, amíg igazán számított addig – pláne az előző hetekhely képest – nagyon pengén játszott. Igazából a 3. negyed közepétől kezdett el a Jets nyomást genereálni, amikor már minden mindegy volt. Aminek külön lehet örülni Pats offense oldalon, hogy Watson jól szállt be, végre volt értelmezhető TE játék, illetve Meyers jól szállt be, bizonyítja, hogy lehet rá számítani.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
2019-10-22 08:39

No tehát:
A 2000-es Báltimór nyelt 165 pontot.
Az 1986-os Csikágó 187-et.
Ugyanők 1985-ben 198-at.
A 94-es Cleveland 204-et. Ez BB legjobb eredménye mind HC, mind DC pályafutása alatt.

A 2019-es Birodalom 7 meccsen 48-at.
Jön még: Browns, Ravens, Eagles, Cowboys, Texans, Chefs. Izgi lesz.

bjeela
bjeela
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-10-22 09:09

Te most azt akarod vizionálni, hogy bemennek 100 alá?

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  bjeela
2019-10-22 09:55

Az nagyon fura lenne. A schedule első fele a könnyű. A 6.86 PA/G jó. De nyilván tarthatatlan. Az a 6 csapat bármikor pakolhat 30 pontot egy meccsen. Csak azt mondom, hogy jó esélyük van szép, történelmi sikerre.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-10-22 09:55

Én a Browns, Ravens, Eagles hármasból jelen állapotukban nem igazán nézek ki 10 pontnál sokkal többet (aztán lehet meglepődöm majd), de a Cowboys, Texans, Chiefs (Mahomes-al) trió valóban megdobhatja a számokat

bjeela
bjeela
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-10-22 11:05

Ettől még a rekorddöntés simán abszolválható, ha tartanak egy 10-es átlagot meccsenként, ami nem áll nagyon messze a realitástól, elnézve, hogy ezek mit művelnek.

Sestertius
Sestertius
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-10-22 09:28

jah.. csak a 2000-es Baltimore-nak nem kellett 6 meccset játszani teljesen impotens csapatok ellen….
Ne hasonlítsuk az almát a körtével.. semmi értelme

Józsi14
Józsi14
Reply to  Sestertius
2019-10-22 09:37

Pontosan! Szemét patriots, mindig csak nyernek. Hogy éljen meg az ember fia így a múltból becsülettel, amikor ezek a gecik csak a jövőbe tekintenek?????? Görények.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Sestertius
2019-10-22 09:45

Valóban csak 4 meccsük volt az összesen 7-25 mérleget felmutató és átlag 10.8 pontot szerző Browns-Bengals kettős ellen… (És játszottak még az 1-15 Chargers-el és a 3-13 Cardinals-szal is többek között, csak hogy az abszolút trash csapatokat említsük)

Sestertius
Sestertius
Reply to  Vicgeordie
2019-10-22 10:12

na, akkor ez 6 meccs..
Patsnek: 6 meccs a csoportban alapból
Redskins, Giants, Bengals..

De nem kell bizonygatnom.. TÉNY, hogy a pats sorsolása idén messze a legkönnyebb..
és mint írtam is feljebb, FÖLÖSLEGES hasonlítgatni, két külön korban, különböző csaptok ellenn..

csak az agyhalott pats drukkereknek többnyire nehézséget okoz az értő olvasás.. :( sajnálom..

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Sestertius
2019-10-22 10:56

Nem. Te szó szerint azt írtad, hogy ” a 2000-es Baltimore-nak nem kellett 6 meccset játszani teljesen impotens csapatok ellen…”

Ezek szerint mégis csak kellett, még szerinted is. Én egyedül erre reagáltam (és igen, valóban könnyű a Patriots sorsolása. Szerencsére ezt nem is vitatta senki)

(a személyeskedést köszi, elteszem szűkösebb időkre)

Sestertius
Sestertius
Reply to  Vicgeordie
2019-10-22 13:14

Mondjuk az idei Dolphinst nehéz egy lapon említeni gyakorlatilag bármelyik csapattal az NFL történetében.. de mind1 is.. a Bills O és a Jets mondjuk megfeleltethető a Brownsnak és a Bengalsnak :D

Nem személyeskedés volt, a pats szurkolók 99%-ról írtam ;)

acsdav2
acsdav2
Reply to  Sestertius
2019-10-22 18:15

A Pats és ti tönkre vertétek a Miamit, de azóta már több, mint vállalhatóan szerepelnek, a keret gyengeségéhez képest. Egy kis odafigyeléssel a Redskins és a Bills ellen is nyerhettek volna. Most már nehezen hiszem, hogy 0-16-tal zárnak és akkor már rögtön nem igaz az, hogy nem lehet egy lapon említeni egy csapattal sem. Én azt gondolom, hogy ha a Pats védelem megdönti a rekordot vagy ha nagyon a közelében lesz, akkor kiérdemli, hogy a legjobb védelmek között emlegessék.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Sestertius
2019-10-22 10:56

Jó de hát a Ravens ellenfelei piros cipőt viseltek a Pats ellenfelei meg kéket. Az sokkal nehezebb volt. 😀

Hirtelen több kifogás nem jut már eszbe…
nehogy egy D. véletlenül jobb legyen mint a 2000es Ravens.. a végénég megáll a föld. S ha netán ez a Pats D lesz akkor még visszafelé is fog forogni…. 🤯

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  Sestertius
2019-10-22 12:39

Ha nem írod le, hogy a Pats drukkerek köcsögök, én nagyon megsértődök.

Tamasi Antal
Tamasi Antal
Reply to  Sestertius
2019-10-22 09:45

Pedig de… A Ravens ellenfelei 14, a Patsé 10 győzelemmel álltak a 6. forduló után, 36 illetve 33 meccset lejátszva. Százalékban kifejezve 8% a különbség.

Jarred
Jarred
Reply to  Sestertius
2019-10-22 11:05

Kellett. Az ellenfelei között volt 2x Browns és Bengals (előbbi 3 utóbbi 4 győzelmet szerzett) jött nekik egy Cardinals (3 w) és egy Chargers (1 w), + még egy Cowboys(5w). Nyilván más volt az akkori játék, és ők nem zsinórban találkoztak ezekkel a csapatokkal, de azért kaptak ők is könnyű ellenfelet. De ez nem von le semmit az érdemükből, a könnyű ellenfeleket is meg kell tudni verni, és ők megtették, nem is akárhogy. Ahogyan most a Patriots.

Én egyelőre nem gondolom, hogy a Patriots védelem meg tudná dönteni a rekordot, de az esélyük meg lesz rá.

Kacsa
Kacsa
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-10-22 11:32

Igazan alja dolog statisztikat leirni. Nemis ertem h kepzelted.

csak ezt ne
csak ezt ne
2019-10-22 09:37

Kaptunk megint egy drive igazi focit az O-tól, utána már csak szokásos, ennyiből is meglesz, játékot hozta a csapat. És meg is lett. Fájdalmasan simán. Ez a Jets tényleg megverte a Dallast? Alig hihető. Nagyjából vége az előszezonnak, jönnek a komolyabb meccsek. Jól mutatja mennyire nehéz lehet a fókusz fenntartása, amikor BB válságstábot tartott a védelemnek X 0-nál. Ilyeneket 2012-ben láttam utoljára rendszeresen, az akkor nagyon fiatal D tényleg rémes teljesítményei közben.

Az idény eddigi meccseit el kell felejteni, mert egyszerűen a Bills meccsen kívül nem volt benne komolyan vehető ellenfél. Nagyon nehéz ügy ez.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  csak ezt ne
2019-10-22 10:04

“Jól mutatja mennyire nehéz lehet a fókusz fenntartása, amikor BB válságstábot tartott a védelemnek X 0-nál. ”
Szimplán vérszemet kapott Darnold miatt.

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Bélabá a csótány
2019-10-22 10:22

Azt láttam a punt huzavonánál, hogy amikor először nem kérték a büntetést, felmerült benne, hogy visszaküldi TB-t és csapatát a pályára. Ezen a gondolaton aztán elmosolyodott, és hagyta, hogy punt legyen megint. Nem tudom milyen edzői teljesítménnyel lehetne az év edzője újra, de fel sem merül a neve. Az eddigiek persze csak az idény komolyabb meccsei után adnak majd teljes képet, de van egy sanda gyanúm, hogy ez a D szerintem nem sokszor fog betlizni idén.

pritek
pritek
Reply to  csak ezt ne
2019-10-22 12:13

Ott az idot huzta az oreg es azon rohincselt, hogy kijatszotta a szabalyokat.

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  csak ezt ne
2019-10-22 20:44

A 19-0 egy olyan dolog elehetne, ami után megkapná.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2019-10-22 10:12

Egyébként aki figyelt az észrevehette hogy Darnold speckó mellkasprotektorban játszott.
Nem lepődnék meg ha belekergetnék egy Luck féle sztoriba….

Fetyke
Fetyke
2019-10-22 10:12

Én hülye fölkeltem, hogy megnézzem… Pedig eredetileg nem akartam. Egy félidőt bírtam.
Azt azért szögezzük le, hogy a Pats és BB tönkre és nézhetetlenné teszi ezt a játékot.

tmbb
tmbb
Reply to  Fetyke
2019-10-22 10:22

a football decemberben kezdődik
erre a szezonra hatványozottan igaz

Fetyke
Fetyke
Reply to  tmbb
2019-10-22 12:06

És addig mit csináljak?! Úgy vártam már pedig a szeptembert!

kitalaltnev
kitalaltnev
Reply to  Fetyke
2019-10-22 15:16

Félidőig a lényegen túl is voltál. :)

wolandrule
wolandrule
2019-10-22 13:24

A futással kell valamit kezdeni, mert ha jön szembe egy olyan csapat, ahol jó a passzsiettetés és van egy közepes hátsó sor, akkor kb. vége az O-nak.
A védelemről csak annyit, hogy az eddigi ellenfelek felraktak azért 15-20 pontot általában, más kérdés, hogy kaptak 40-et. Egészen brutális a védelem, nyilván romlani fog a statisztikájuk, de egy all time top 3 simán bennük van.

Szilárd Süveges
Szilárd Süveges
Reply to  wolandrule
2019-10-22 14:20

jott mar ilyen. a Bills. Szerencsere nekik az o# nem az erosseguk. Nagyon keves az olyan csapat most a ligaban ha van egyaltalan ahol mind ket csapategyseg top5ben van. A Pats sem ilyen.

tmbb
tmbb
Reply to  Szilárd Süveges
2019-10-22 14:50

mondjuk 3 csapategységről beszéljünk inkább.
Megnéztem a Ravens-t és a Chiefs-t ők is sok pontot pakolnak a táblára viszont sokat is kapnak (150 és 156) ami 3× annyi, mint amennyit a Pats kapott eddig.
Ami csalóka még, hogy a Pats-nél a védelem is sok pontot termel, sőt a speciális egység is!
Ha kell akkor Tibiék képesek hosszú drive-okat vezetni (8-10 perc) vagyis a komolyabb csapatok ellen megint másképp fognak játszani

Tizenkettes
Tizenkettes
Reply to  Szilárd Süveges
2019-10-22 19:26

A Saints Breeszel szerintem közel van ehhez a top 5-höz a labda mindkét felén.

Szilárd Süveges
Szilárd Süveges
Reply to  Tizenkettes
2019-10-22 19:49

Nekem is eszembe jutottak ezért írtam hogy nagyon kevés. Igazából nem néztem adatot.

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
2019-10-22 13:51

Nem lehetne egy olyan Patreon kategóriát csinálni, hogy ha reacheltek X petákot, akkor időben lezárjátok a tippjáték aktuális fordulóját? :D
Nekem bejött az a verzió, hogy hétfőn már le voltak zárva a vasárnapi meccsek, mert akkor lehetett nézegetni a statokat, hogy a többiek hogy találták el azokat a meccseket stb…. Na de hogy kedd fél kettőkor, még semmi nincs lezárva…

LG
LG
2019-10-22 22:16

Hihetetlenül jó felvezető! :D Vhogy díjazni kellene az FK! cikkeit, ez tuti ott lenne a legjobbak között!
Van egy olyan megérzésem, hogy tudna a Pats futni, de mivel ennyire megy a csapatnak anélkül is, így BB még nem lapoztat oda McDanielssel. Majd a Playoffban jönnek azok a játékok is, amikre addig nem volt szükség a szezonban.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

53
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x