Connect with us

Összefoglaló

Sohamár!

Egyszer egy bús éjféltájon, Kos borongott zsongva, fájón
Roppant Holló repült hozzá, mesebeli vén madár,
S szólt a Kos: „Bár szárnyad sebes, csőröd nem volt mindig hegyes
Zord Holló vagy, ős nemes te, éji part küld, vad határ,
Mondd, mikor levé újra oly támadás, mit e szurkoló vár?”
S szólt a Holló: „Sohamár!”

[gap height=”15″]

Megriadá a Kos, s fejét búsan lehajtá
Mosolygó kedvét gyászosra váltá a vén madár,
De nem búsul soká, hanem erőt kap magán
S szólt a Kos: „Tévedsz Holló, ez nem oly sivár,
Meglásd Goff lesz még oly jó mint most Lamar!”
S szólt a Holló: „Sohamár!”

Baltimore Ravens @ Los Angeles Rams 45 – 6

Totális kiütést hozott ez a hétfő esti rangadó, ugyanis megint csak az egyik csapat volt hajlandó megjelenni a meccsen. A Ravens az első félidőben 4 drive-ot vezetett le, és mind a 4 TD-vel ért véget. Lamar Jackson ebben a 4 drive-ban hibátlanul játszott, mind a 9 passza sikeres volt, amiből 87 yard és 3 TD született, illetve földön még további 80 yardot szerzett. Jackson tehát egymaga 167 yardot termelt az első félidőben, a Rams teljes támadósora csak 113-mat, és mindössze két mezőnygólt tudott összehozni.

Félidőben már 28-6-ra vezettek a vendégek, ahonnan mint tudjuk lehet nagy leolvadást produkálni, de a Ravens egy percig nem engedte el a meccset. A 3. negyednek is olyan lendülettel vágtak neki, mint az első kettőnek, aminek az eredménye még két további TD lett.

6 drive 6 TD, a Rams védelem pedig semmit nem tudott tenni azért, hogy egy kicsit is lelassítsák a Ravens támadósorát. Egészen a negyedik negyedig, amikor már sikerült annyit elérni, hogy csak mezőnygólt tudjon lőni az ellenfél. Igaz eddigre már a Ravens is kiengedett, és már Robert Griffin irányított. Ameddig Lamar volt a QB, addig a Rams teljesen magatehetetlen volt. Az irányító végül 169 passzolt és 95 futott yarddal fejezte be a meccset 5 TD passz kíséretében. Minden szempontból elit szinten játszott.

Jackson mellett az Ingram-Edwards páros is hozzátette a magáét a győzelemhez. Előbbi 111 yardot hozott 7.4-es átlaggal 1 TD-vel, utóbbi pedig 55 yardig jutott. A Rams védelem velük sem bírt.

Mivel nagyon gyorsan nagy hátrányba került a Rams, így nem tudta azt a játékot játszani, amit akart. Gurley-nek mindössze 6 futókísérlete volt 22 yardért (ebből 15 egy futásból jött), ami idén talán az egyik legalacsonyabb szám. Minden Goffra hárult tehát, aki nem is bírta ezt a terhet. Mindössze 2 INT-et tudott felmutatni az éjszaka során. Igaz, nem volt könnyű dolga, a támadófal megint nem védte meg rendesen, és úgy nehéz játszani, ha az ellenfél is tudja, mindenképpen passzolni fog.

A Ravens tehát ismét átgázolt az ellenfelén, és immár harmadik alkalom zsinórban, hogy 40+ pontot rakott fel a táblára. Jelenleg a Ravens a legjobb formában lévő csapat az NFL-ben, amely ellen senkinek nem lesz könnyű dolga a playoffban.

Ami pedig a Ramst illeti, számára ezzel a playoff valószínűleg elúszott, túl nagy a hátránya mind a csoporton belül, mind a wild card helyen. Ami azonban nagyobb baj, hogy a tavaly még mindenkit letaglózó támadósornak nyomát sem látni idén. Ezen a meccsen meg végképp nem lehetett látni semmit McVay zsenijéből. És félő, hogy már soha nem is fogjuk újra látni.

76 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
76 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ewzywv
ewzywv
2019-11-26 07:20

jó cikk, bár az utolsó mondattal nem értek egyet. Ez a szezon már off de jövőre egy újjáépített fallal (és Goffal???) könnyen lehet megint top5 offense.
Arra leszek inkább kíváncsi meddig jut majd a Ravens a playoffban. Most minden klappol és állati szórakoztatóak, de valahogy nem hiszi el az ember, hogy ezt tudják majd hozni a playoffban a Chiefs, vagy pláne idegenben a Pats ellen. 2x megverni a Pats-t egy szezonon belül… hát szerintem az nem egy hosszú lista akiknek sikerült

vabu
vabu
Reply to  ewzywv
2019-11-26 07:33

Azt szokták mondani decemberre kell a formát időzíteni, még csak novembert írunk. :) Tavaly a Kansas is hasonlóképpen hasított, aztán tudjuk mi lett a vége. Két éve az Eagles volt hasonló, ott a szezon végére lett visszaesés (Wentz sérülés, Foles első két meccse Dallas, Atlanta volt nyögvenyelős) bár ők azért a végére visszanyerték a formájukat.

Skyfire
Skyfire
Reply to  vabu
2019-11-26 12:32

azért a KC hosszabbításban kapott ki a “pénzfeldobás miatt”…szerintem is túl azért nagy a hype, és olyan érzésem van hogy úgy fognak járni mint SuperCam vagy MattyIce.

tmbb
tmbb
Reply to  Skyfire
2019-11-26 12:49

csak a pénzfeldobás miatt?
abban a drive-ban “csak” egy 3&9 és három 3&10-et csinált meg a Pats

draz
draz
Reply to  vabu
2019-11-26 14:35

nem gondolom, hogy ez itt és most a formaidőzítés. Inkább összeálltak a dolgok, mint ahogy általában lenni szokott, ha valami más vagy szokatlan. Tavaly is ez volt, csak azóta a nyáron úgy tűnik, megtanították Lamart irányítót játszani. Jó munkát végeztek az edzők :)

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  ewzywv
2019-11-26 08:15

A Peccnek nem szabad hibázni, mert a tiebreaker a varnyúknál van. Most nekik meleg a pite a Texans és a Chefs ellen. Izgi.

Sándor Jánosik
Sándor Jánosik
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-11-26 09:20

A pecc talán minden idők egyik legkedvezőbb sorsolását kapta! Nem hinném hogy a po-ban nyernek akár egy meccset is! Brady nagyon keveset tesz hozzá…

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Sándor Jánosik
2019-11-26 09:20

Hát erre azért nagy összegben ne fogadj. 2010-ben volt az utolsó, hogy egyet sem nyert a csapat a PO-ban, az első körös csapatok közül nem nagyon van olyan amelyiket ne vernénk meg simán otthon. Lehet, de elég kis eséllyel. Szerintem arra több esély van, hogy aki jön (ha nem Chiefs lesz az) akár pontot sem szerez.

Brain Schottenheimer
Brain Schottenheimer
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-11-26 09:44

A Séfek veszélyesek, az már egyszer bizonyos!

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  ewzywv
2019-11-26 08:55

Denver 2015, Ravens 2012 és Giants 2011 a három utolsó (akinek sikerült a bravúr az SB-t is nyert). Azért a Ravens mumus TB-nek. 6-2 a szezonban még OK, de a PO 2-2 és mindkét vereség sima és otthon, az durva. A két győzelem is hajszálon függött.

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  ewzywv
2019-11-26 14:48

és kik találkoznak a peccel egy évben kétszer? elég kevesen…

ewzywv
ewzywv
Reply to  Gáspár Bollók
2019-11-27 05:46

2015 Broncos, Ravens 2012, New York Giants 2011, Jets 2010, Indianapolis Colts 2006, Broncos 2005 – akik 2x megverték a Pats-t egy szezonban. (akiknek ez nem sikerült az egy hosszabb lista, pl tavalyi Chiefs 2 vereség)

vabu
vabu
2019-11-26 07:20

1. Parádés bevezető, gratulálok!!!
2. Marcus Peters már nem is bánja hogy elküldték (elcserélték) a Ramstől, ez a Defense egy életunt, jóllakott védők gyülekezete Jalen Ramseyvel az élen.
3. Parádés Baltimore Offense, engem a tavalyi Kansast juttatja az eszembe, nagyon kiváncsian várom mire mennek a Frisco elit Defensével vasárnap, idén már megégettek egy top 3 Defenset, gyanítom most sem lesz másképp, nagyon nehéz egyszerre a futás és a passzvédekezést is top szinten tartani, ez a Baltimore pedig kénye, kedve szerint váltogatja hogy épp melyikkel kíván előrehaladni.

vabu
vabu
Reply to  vabu
2019-11-26 07:33

Ui: Meccs végén ment a Trash Talk Ramsey és Peters között, kiváncsi lennék mi hangzott el. Lehet William Faulkner egyik verséből idéztek egymásnak. :)))

ahanem
ahanem
Reply to  vabu
2019-11-26 19:57

márminthogy Ramsey konkrétan le akarta csapni Peterst, szóval ilyen Rudolph szintű trash talk mehetett

kitalaltnev
kitalaltnev
2019-11-26 07:55

Elképesztő Ravens fölény és meccs, zseniális és találó a bevezető költemény. 👍 Mind Lamar, mind a te esetedben, Jarred, sejteni lehetett, h. mire számítsunk, mégis mindketten meglepő és innovatív könnyedtséggel kivágtátok a rezet.
Durva volt látni, h. Baltimore-ban mennyire elkapták a fonalat, és, h. erre a Rams-nek mennyire nem volt ellenszere, mindkét faluk nagy csalódás, Goff-ék az SB óta (Kovács Sanyiék hétfő hajnali megfogalmazásával azonosulva) tényleg, mint a másnaposok.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
2019-11-26 08:15

Kommentátor: “Action Jackson”, ” its a Jackson 5″ :) :)

No az MVP odavert rendesen.

Kopi3.14
Kopi3.14
2019-11-26 08:33

Nagyon szeretném, hogy McVay visszatérjen a korábbi zsenijéhez, a ligának borzasztó szüksége van jó, tökös és okos HC-kra és OC-kra, DC-kra.

Brain Schottenheimer
Brain Schottenheimer
Reply to  Kopi3.14
2019-11-26 09:20

sose volt zseni.. nem az a zseni, aki másfél szezonon keresztül relatíve új konceptekkel sokkolja a védelmeket, hanem aki 5-10-15 éven keresztül képes a legmagasabb szinten tartani a csapatát. Ebből mondjuk kettő van jelenleg, PC és BB.

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  Brain Schottenheimer
2019-11-26 09:25

És mégis hogyan bizonyítsa szerinted ezt a bizonyos zsenijét, ha nincs még 5 éve se a ligában, mint HC? Plusz azért Carrolnak is voltak korábban gyengébb évei. McVay bőven zseni, csak a játékát alapból müködtető támadófal lófasz, a védelem meg nem bírja azt, hogy kétszer annyit van pályán, főleg nem egy ilyen brutálisan sokat futó ellenfél ellen.

tmbb
tmbb
Reply to  Pásztor László
2019-11-26 09:38

ebből is látszik mekkora kincs Scar mester

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  tmbb
2019-11-26 09:44

én ugyan nem szeretem a pats-et (Colts és Manning szexibb volt 2006-ban), de azt el kell ismernem, hogy ott valami feketemágiával olyat raktak össze, amit épp ésszel nem tudok felérni.

tmbb
tmbb
Reply to  Pásztor László
2019-11-26 09:44

ja, az a 2 yard-al hátrébb helyezett labda

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  tmbb
2019-11-26 09:49

Hmmm? Nem tudom pontosan mire gondolsz, gondolom volt ott valami az AFC döntőn, de kétlem, hogy ennyin múlt volna az egyik legnagyobb fordítás valaha. Ha azt említed, hogy a télből érkező bostoniaknak még pluszba feltekerték a fűtést, hogy szarul legyenek, az oké.

Amúgy a pats még ezt is kicsinálta azzal, ahogy a Falcons-t elverték.

tmbb
tmbb
Reply to  Pásztor László
2019-11-26 10:15

https://www.youtube.com/watch?v=FdpmmNRA1U4
Konkrétan erre gondoltam, de ez 2009 ezért sorry

Brain Schottenheimer
Brain Schottenheimer
Reply to  Pásztor László
2019-11-26 09:44

Tavaly a liga legjobb támadófala volt a Rams-é, illetve a legegészségesebb is, így én is zseni lennék. A védelem a Ramsnél az utóbbi két évben alapból kurva sokat volt fent, mert a zseni mcvay mindig arra törekedett, hogy végigrohanjon a pályán ezáltal nem hagyva időt a D regenerálódására.. Carrollnak sose volt elit támadófala, sőt tulajdonképpen mindig bottom 10 volt PB-ban. Mondjuk övé a liga legjobb irányítója, ami azért segít egy kicsit :)

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  Brain Schottenheimer
2019-11-26 09:49

Igen, ma hajnalban meg a fal teljes jobb oldala kezdőkből állt úgy, hogy mivel nem igazán volt mostanában első köre a csapatnak ,ezek a játékosok nem azonnali kezdőszintű falemberek. Itt igazából a GM a hunyó, aki annyira elhitte a csapatról, hogy a sok szabadügynökkel és trade-del megnyerik maguknak az SB-t és LA-t is, hogy évekre elvette a lehetőséget bármilyen újraszervezéstől.
Irányítót nem tudnak draftolni, mert nincs 2 évig első körük, szabadügynökre nem lesz pénzük, mert Ramsey-nek kell a nagy pénz (bár semmit nem nyújt idén), plusz ott lesz Donald és Goff szerződése (Kupp-ról meg a többiekről nem is beszélve, akiket meg kell majd fizetni). Ergo McVay válogathat majd a sokadik körös, meg máshonann elküldött játékosokból, hogy elit falat építsen Goff köré, aki nem tud nyomás alatt teljesíteni.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Brain Schottenheimer
2019-11-26 14:35

1.Egy védelem, ha sokat van fent a pályán, az azért van,mert gyenge. Nem azért, mert az offense túl gyorsan szerez TD-t. Egy kutatás bebizonyította, hogy nincs összefüggés a pályán töltött idő és a védelem hatékonysága között. Ami igazán számít a kiinduló pozíció.
2. Egyetértek azzal, hogy a “zsenijét” leginkább az adta, hogy a fal jól blokkolt futáshoz így mehettek a play-actionök ezerrel. Viszont azt se szabad elfelejteni, hogy Goff nem egy óriási tehetség, aki rossz fal ellenére is tud jól játszani. Így azért nincs egyszerű dolga McVaynek.

ewzywv
ewzywv
Reply to  Brain Schottenheimer
2019-11-26 09:38

(Andy Reid)

Brain Schottenheimer
Brain Schottenheimer
Reply to  ewzywv
2019-11-26 09:43

a playoffmágus

ewzywv
ewzywv
Reply to  Brain Schottenheimer
2019-11-26 09:44

:D hát igen meg a time management, de ezt elmondhatjuk Marty Schottenheimerről is és mégis a HC-k krémjébe tartoznak
de am meg sean payton

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Brain Schottenheimer
2019-11-26 10:09

PC? Az év vicce. A kettő stimmel, csak SP a másik. Carrol egyszer futott ki, amíg volt egy csúcs védelme, azóta semmi, csak Wilson meneküléséiből él a csapat. Ha zseni lenne, akkor folyamatosan tudott volna varázsolni, ehhez képest most több évig volt teljesen elveszett minden Seattleben.

Brain Schottenheimer
Brain Schottenheimer
Reply to  Kopi3.14
2019-11-26 10:15

2017 kivételével, amikor Blair Walshon elment 3 meccs, PC 2012 óta minden évben PO-ba vezette a gárdát. Egy győztes SB után a következő évben megint SB-ba jutott, az azt követő két évben pedig a Divisional Roundig vitte a csapatot. Azóta pedig az NFC, sőt az NFL legerősebb csoportjából egy rebuildelt csapattal második éve PO-ba jut. Ja, és RW az első 8 szezonjából mindet pozitív mérleggel hozta le. Mesélj még, hogy ez nem konzisztens teljesítmény, már amennyire az NFL engedi a konzisztenciát. Te egyébként nézed az NFL-t?

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  Brain Schottenheimer
2019-11-26 13:50

PC túl konzervatív. Sean Payton szerintem előrébb jár. De ezekből megint jön a vita, hogy ki a jobb, aki néha bejut de akkor nyer is, vagy aki konstans bejut.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Brain Schottenheimer
2019-11-26 15:14

Zseni HC-kröl beszélünk. PC teljesítménye java a védelem emberanyagán múlt, azóta Wilson zsenialitásán, nem azon, hogy PC milyen fantasztikus sémát tudott összerakni, vagy micsoda playeket felrajzolni. Az NFC West meg rohadtul csak idén mondható talán az NFL legerösebb csoportjának, a riválisok java folyamatosan bénázott, egy-egy évnyi fellángolást kivéve. Tartósan sosem volt három domináns csapat ott sem, kettő sem igazán. Negatív mérleggel PO-ba jutni az zsenialitást mutat, vagy hulla fos szar csoportot? Egyébként köszi, nézem.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Brain Schottenheimer
2019-11-26 16:06

Nyilván nem semmi, amit elért, de a zseni szerintem erős túlzás. Vagy ha az, akkor szerinted Mike McCarthy is az? Szinte tizedesre azonos az eredményük, McCarthy egy árnyalattal jobb, ráadásul ő 12 évvel fiatalabb.
Carroll:
Regular season: 131–87–1 (.600)
Postseason: 10–8 (.556)
Career: 141–95–1 (.597)
McCarthy:
Regular season: 125–77–2 (.618)
Postseason: 10–8 (.556)
Career: 135–85–2 (.613)

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Brain Schottenheimer
2019-11-26 15:33

PC zseni??? Végül is igazad van, hatalmas tudás kell ahhoz, ahogy SB-t nyeretett a Patriotsal. Hehehe.

ahanem
ahanem
Reply to  Brain Schottenheimer
2019-11-26 19:50

márminthogy AR az a PC, remélem

demonsss
demonsss
2019-11-26 08:55

Hihetetlen ! ki gondolta volna ezt a szezon kezdetén ? A Ravens-nek nincs ellenfele , ha kitart a formájuk az egész idényben senki nem fogja megállítani őket. A Pats szerintem nem hibázhat , mert a hazai pálya nekik nagyon fog kelleni ellenük , de még így se látom a futás megállítását, a Kansasnek semmi esélye szerintem a Ravens ellen , mert Mahomesot lent fogják tartani ,de még ha fent is marad , biztos vagyok benne , hogy ez a ravens képes több pontot feltenni. SB-ba szerintem egyedül a 49ers -nek lehetne esélye ellenük , de csak akkor , ha az offense felnő a feladathoz!

tmbb
tmbb
Reply to  demonsss
2019-11-26 09:14

nekem felrémlik a 2007-es szezon fájó emléke!
(sokkal jobban örülök a kiszenvedett győzelmeknek)

a
a
Reply to  demonsss
2019-11-26 09:20

” de csak akkor , ha az offense felnő a feladathoz!” Nem kell minden hülyeséget elhinni amit Kovács Sanyi “szakértő” mond!

http://www.nfl.com/stats/categorystats?tabSeq=2&offensiveStatisticCategory=GAME_STATS&conference=ALL&role=TM&season=2019&seasonType=REG&d-447263-s=TOTAL_YARDS_GAME_AVG&d-447263-o=2&d-447263-n=1

Ettől még persze a Ravens otthon esélyesebb, de ha nem tud futni akkor veszíteni fog.

demonsss
demonsss
Reply to  a
2019-11-26 11:07

Èn sanyival èrtettem 1et szerintem ez az offense nem olyan jó , ha a defense nem tudna ennyi ès ilyen lehetősègeket adni az offensenek nem vagyok biztos benne , hogy most is 10 1 lenne ( amúgy inkább sanyinak hiszek mint Makának akinek csak az jó amit ő mond ès hülyesègeket beszèl lásd ő már 2 ève kivágta volna tom bradyt a csapatból mert volt egy rossz meccse , az önelègült fejèről ès másoktól lenyúlt poènjaival ne is beszèljünk)

a
a
Reply to  demonsss
2019-11-26 12:44

Az aki nem látja tudja, hogy Kittle mennyit és hogyan blokkol az azt sem tudja, hogy mikor és miért olyan a 49ers offens amilyen (ennyit a szakértelméről). 30.2 Pts/GM (2.) és 382.3 Yds/GM (7.). Ez az offense klasszisokkal jobb mint a 2015-ös SB-t játszó csapat. Úgy nyerte a meccseket, hogy nem volt a legjobb TE, a bal OT, a jobb OT, nem volt FB. Most pld nincs Breida aki a leggyorsabb RB a ligában és a futás átlaga a legjobb a ligában. Ehhez képest lett 38 pont. Soha nem lesz a liga legjobbja ez az offense, de bármelyik védelem ellen képes 30 pontot felrakni. ha pedig ez igaz, akkor már csak az a kérdés, hogy a futás ellen mi lesz.

a
a
Reply to  a
2019-11-26 12:44

Természetesen 2013-as SB sry

demonsss
demonsss
Reply to  a
2019-11-26 13:43

Hát legyen igazad , de azèrt mèg nèzzük meg ezt az offenset a saints ès a baltimore ellen , ha itt mind2őn az OFFENSE 24+ pontot feltesz ès úgy h azèrt nèha egèsz pályán mennek át akkor egy szót nem szóltam

a
a
Reply to  demonsss
2019-11-26 17:02

Bocs de nem vágom 382.3 Yds/GM (7.). Szerinted mindig az ellenfél 2 yardosáról jött ez össze?

A GB ellen volt: 2y TD,35y FG,59y FG,61y TD,75y TD,69y TD
A PIT ellen (ez volt a legrosszabb meccs) volt: 43y FG, 38y TD, 75y TD, 24y TD
ARI: 54y TD, 86y TD, 90y TD, 75y TD

Biztos van még 1-2 ilyen egész pályás TD vagy FG. De gondolom nem nagyon nézel 49ers meccseket.

https://www.youtube.com/results?search_query=%2B%2249ers+condensed+game%22

Sestertius
Sestertius
Reply to  a
2019-11-26 14:20

Azt is vegyük hozzá, hogy eddig eszement könnyű sorsolással ;) a neheze most következik

a
a
Reply to  Sestertius
2019-11-26 16:33

Ha jól értem a Ravensnek olyan komoly ellenfelei voltak? CIN 2x, MIA, CLE, PIT, ARI és NE, KC, SEA, RAMS, HOU. A 49ersnek ARI 2x, CIN, CLE, PIT, TB, WASH és CAR,GB,SEA, RAMS. Mennyivel is volt az egyik nehezebb mint a másik egy nehéz meccsel volt több, és az ARI klasszisokkal jobb mint a MIA meg a CIN. Amúgy meg nem is olyan könnyű a “könnyű” meccseket hozni lásd NO vagy akár a Ravens a Browns ellen.

robroy
robroy
Reply to  demonsss
2019-11-26 15:14

Kinem állhatom azt a palit. Miatta inkább vettem GP mert elviselhetetlen kommentátor..

Brain Schottenheimer
Brain Schottenheimer
Reply to  demonsss
2019-11-26 09:38

Eddig egyedül a Seahawks tartotta 1 td-n Lamart és a Ravens támadósort a jobb csapatok közül és a Seahawks elpicsázta a 49ers-t. Tehát a Seahawks esélyesebb megverni a Ravenst. Tehát a Seahawks Super Bowlt nyer idén.

demonsss
demonsss
Reply to  Brain Schottenheimer
2019-11-26 11:11

Az a baj , h a Seahawksba nem látom h nyomjanak egy menetelèst ès PO-ba lenyomjanak egymás után ennyi erős csapatot ès azèrt a frisco ellen is kellett a rugó

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Brain Schottenheimer
2019-11-26 15:33

Te szerencsétlen nimand, nálad az jelenti az elpicsázást , hogy az elhibázott field goal után a hosszabitás utolsó masodperceiben a vizityúkok egy rúgással nyertek?

Jimmy
Jimmy
2019-11-26 09:14

Na jó ez a felvezető 10 pontos 🤪

rowi
rowi
Reply to  Jimmy
2019-11-26 14:55

poe bácsi is örül kicsit:)

csak ezt ne
csak ezt ne
2019-11-26 09:14

Ez a meccs azt hozta nagyjából amit vártam. Mondjuk, hogy egyszer sem tudják megállítani a Ravenst Lamarral, Donaldsék azért az elég kemény és lesújtó rájuk nézve. Kuka ez a szezon a Ramsnek. A Ravens – remélem – túl hamar pörgött 100-ra, szerintem erősen kétséges, hogy ez februárig így menni. Ha igen, akkor nem sok csapat lesz meccsben velük. A 49ers komolyabb kihívás lesz, de hazai pályán azért a Ravens lesz az esélyesebb. Meglepő módon a 7 órás sávban lesz a meccs, ami a 49ers számára kb de 10 órai matiné lesz. Ha így játszik a Ravens egyébként teljesen mindegy.

tmbb
tmbb
Reply to  csak ezt ne
2019-11-26 09:20

a televíziós társaságok év elején még nem gondolták, hogy mind két csapat Top 3-as lesz

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  tmbb
2019-11-26 09:25

nem, ránk gondoltak, szegény európaiakra :D

tmbb
tmbb
Reply to  Antal Kovacs
2019-11-26 09:38

no, ezt erősen kétlem!

Sándor Jánosik
Sándor Jánosik
2019-11-26 09:14

Poe forog a sírjában!😂😂😂

Brain Schottenheimer
Brain Schottenheimer
2019-11-26 09:20

A Ramsnél idén a Get Back Coach lett a HC és a GM egyben!!

Antal Kovacs
Antal Kovacs
2019-11-26 09:44

comment image

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  Antal Kovacs
2019-11-26 14:35

Akkor pár év múlva Lamar megkapja majd a nagy pénzt, Jimmy G meg elkezd térdelni hogy folytassák a Maffiózókat?

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Gergely Nagy
2019-11-26 14:49

remélem nem :)

ahanem
ahanem
Reply to  Antal Kovacs
2019-11-26 19:30

nem is, most nem lesz mit elchokerkodnunk az nfc döntőben

acsdav2
acsdav2
2019-11-26 14:49

Annyira jó látni, hogy van egy csapat aki nem csak másolja a trendet, hanem azt csinálja amiben hisznek, hogy jó lehet. Megtartják az “idős” HC-t és nem hoznak egy fiatal támadó felfogásút.(Shanahan,Nagy,McVay,Kingsbury). Egy futkározó QB-t draftolnak, akibe már senki sem fektet. Futnak ezerrel pedig az analitika azt mutatja, hogy jobban megéri passzolni.

rowi
rowi
2019-11-26 14:55

na ha már iylen jól megy, akkor tartson ki még egy hétig a lendület és a ninersnek is osszák ki a pofont:)

LG
LG
2019-11-26 15:08

Ez a bevezető! :D Zseniális üde színfoltok ezek az oldalon! Sztori kitalálása mellett még verset is írsz, az nem semmi :) (a videó szerkesztésről ne is beszéljünk…) Dani, el ne eresszétek a srácot! :D
Lamar for MVP! Nagyon kíváncsi leszek, hogy ha ezt a formát így fenn tudja tartani, akkor mi lesz a szezon végi szavazáson. Eléggé kitűnik a mezőnyből szerintem. Oké, hogy nem dob 600+ yardokat, meg minden, de ha ilyen eredményesen játszik és menetel a csapattal, akkor tuti nagy szavazótábora lesz az újságírók körében az MVP szavazásnál.
Apropó, hol volt tegnap éjjel Donald? Kijött egyáltalán az öltözőből? Hihetetlen, hogy ennyire visszaesett az ő teljesítménye is a tavalyi év után. V az nfl.com statisztikája csal (megint)? Egy elrontott szerelés a stat lapján, whaaat? Lehet el kell kezdenem néznem a PFF-t is, mert egyszerűen hihetetlen, hogy így kikapcsolták este (nem néztem a meccset). Attól függetlenül, hogy mennyire furcsa megítélésű volt a Ravens offseasonja, a csapat eléggé karmol idén. Lamarral meg 2/2 PO, elég jó egy 1/32-n választott irányítótól. Rendesen kifőzték ezt a Ravensnél, le a kalappal.
A Ramsnél meg szerencsére nem adtak egy valag pénzt Goffnak… oh, wait, de… Az elmúlt pár évben, ha egy irányító nagy pénzt kapott, akkor utána a következő 1-2 év kuka volt. Wilson üde színfolt eddig.

Jarred
Jarred
Reply to  LG
2019-11-26 19:25

Köszönöm. Bár annyit hozzátennék, hogy a verset nem én írtam, én csak átköltöttem NFL témára. A vers maga Edgar Allen Poe érdeme, meg Tóth Árpádé, aki lefordította (én is az ő fordítását használtam).

camillo 7777
2019-11-26 17:02

Szuper a bevezető.

touchdown29
touchdown29
2019-11-26 18:10

“Minden szempontból elit szinten játszott.”

Baltimoreban csak elit irányítók játszanak.

Sigismundus
2019-11-26 19:50

Gratula a felvezető versért ! El is mentettem !

Gregor Man
Gregor Man
2019-11-27 08:09

Ezek a “versek”… Szegény Euterpé múzsa most szomorúan hajtja “facepalm”-ba az arcát. Szóval, ezt nem kellene erőltetni itt, kissé kínos. A focielemzéssel persze nincs semmi baj, az kell, az az idevaló itt, azért jövünk.

redbull76
redbull76
Reply to  Gregor Man
2019-11-27 11:46

Ez van. Téged zavar, Mi meg röhögünk egyet.

Gregor Man
Gregor Man
Reply to  redbull76
2019-11-27 12:33

Dehogy zavar. A szerveren elférnek ezek a bitek is, én meg amúgy sem olvasom el. Csak jóindulatú figyelmeztetés volt, hogy nem néz ki jól, butaság, stb. De ha nem, hát nem, nekem mindegy.

Roxie
Roxie
Reply to  Gregor Man
2019-11-27 21:07

Én pont ezek miatt a kis kedvcsinálók miatt olvasom el az olyan meccsek összefoglalóját, amelyekben nincs szó a kedvenc csapatomról. 😄 De nyilván embere válogatja. 😊

Skyfire
Skyfire
2019-11-27 08:15

túl meggyőző ez a csapat. nagy hype, senki nem tudja hogy fogják megállítani őket, de azért 2 vereségük már van.
nagyon tetszik ez a fajta játékstílus de a playoffban vagy superbowl-ban szerintem el fog vérezni. BB és a Pats is tud okozni meglepetést de szerintem a KC is le fogja tudni nyomni őket. kíváncsian várom mennyire lesz elég ez a 15-20 passz kísérlet és rengeteg futás, főleg ha a defense egy nagyon rossz napot fog ki és végig hátrányból kell menniük

76
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x