Connect with us

Összefoglaló

Bombameglepetést okozott a Vikings, Wentz agyrázkódása megpecsételte az Eagles sorsát

Bombameglepetést okozott a Minnesota Vikings, a Seahaws pedig legyűrte a Wentz nélküli Eaglest. 

Minnesota Vikings @ New Orleans Saints 26-20 (hosszabbítás után)

Végtelenül izgalmas meccset játszott a két csapat, és kisebb meglepetésre a 8 pontos underdog Vikings győzni tudott New Orleansban a hosszabbítás után, így a következő fordulóban a 49ers folytathatja a menetelést. Értékelés.

  • MVP (Saints): Taysom Hill, QB – 50 passzolt yard, 50 futott yard, 25 elkapott yard, 1 TD

A Saints támadók egyetlen kimagasló teljesítményét a csapat mindenese nyújtotta. A játék minden aspektusából kivette a részét, neki lett a legtöbb total yardja, az övé lett a leghosszabb pontos átadás és még a Saints két TD-je közül az egyiket magára is vállalta. Hibátlan teljesítmény.

Hillen kívül még a védelmet lehet kiemelni, összességében abszolút rendben volt az egység. Persze lehet mondani, hogy sok a 378 engedett yard (hosszabbítással együtt), de figyelembe véve, hogy az offense összehozott két turnovert, a túloldalon pedig egy top15-ös irányító, egy All-Pro közeli TE, futó és elkapópáros játszott (még ha a fal nem is a legjobb), ez az abszolút belefér kategória. Rengeteg nagy játékot csinált a Cameron Jordan vezette egység, szerzett egy turnovert, centiken múlott, hogy nem vitt vissza egyet TD-re, három sacket és hét negatív yardos szerelést jegyzett – ennél többet lehet ugyan várni egy defense-től, de ez már bőven az a kategória, amivel meccset lehet nyerni, sőt!

  • MVP (Vikings): D-Line

Ki lehetne emelni Dalvin Cookot, aki a kifejezetten jó védőfal ellen összegyűjtött 94 yardot és két TD-t, Adam Thielent, aki a fumble-je után hőssé vált és 7 elkapásból 129 yardot szerzett, vagy akár Kyle Rudolphot is, aki a hosszabbításban a győztes TD-t jegyezte (Kirk Cousins nem játszott rosszul, de nem is volt korrektnél jobb: volt pár nagyon jó, pár nagyon szerencsés és pár nagyon rossz passza, végül 19/31, 242 yard és egy TD került a neve mellé). Sőt, még a támadófalat is meg lehetne dicsérni, ami az esetek többségében elég jól blokkolt passzhoz és futáshoz is, az alapszakaszban látottakhoz képest szinte emberfelettit játszott az egység. Ennek ellenére szerintem a védőfal nyerte meg a meccset.

A Saints támadófal elit, még ha a kezdők közül nem is volt mindenki teljesen száz százalékos. Különösen a két tackle kiemelkedő, Ryan Ramczyk idén nem engedett sacket és kb. a legjobb volt a posztján, Terron Armstead pedig minimum top 5-ös, a többiek pedig minimum jó szintet képviselnek. Ez pont az a szint, amelyiknek illene ha nem is teljesen semlegesítenie, de legalább kordában tartani a Danielle Hunter-Everson Griffen fémjelezte ligaelit védőfalat. Nem sikerült: a két sztár összesen három sacket jegyezett, Drew Brees szinte egész meccsen nyomás alatt játszott, aminek a sackek mellett egy elkapkodott INT és egy fumble lett a vége. Ilyen teljesítménnyel a 49ers ellen is lehet esélye a csapatnak.

  • LVP (Saints): Drew Brees, QB – 208 yard, 1 TD, 1 INT, 1 fumble

Brees a szezon nagy részében GOAT formában játszott, aztán a tavalyi évhez hasonlóan megint előjött rajta a playoff-lámpaláz. Egyszerűen érthetetlen, hogy tud ennyire bezuhanni sorozatban második éve a szezon végén és a PO-ban. Persze ez nem csak az ő hibája, a támadófal sem volt jó és Hillen kívül senki nem nyújtott extrát, a playhívások többsége is eléggé középszerű volt – az offense részéről ez egy kollektív munka volt, de mégis minden idők egyik legjobb irányítójának kellene az ilyen helyzetekben villanni. Nem jött össze, már az is bravúr volt, hogy egyáltalán hosszabbításra sikerült menteni, ott pedig nem úgy pörgött az érme. Zsinórban harmadjára nem jut Super Bowlba sem a Saints az NFC egyik top 2-es keretével, óriási csalódás.

  • LVP (Vikings): CB-sor

Ha megnézzük a Vikings védelmét, a front7 ligaelit, talán a legjobb az NFL-ben. Ha megnézzük a secondaryt, akkor a safetyk szintén kiemelkedőek. Ha megnézzük a CB-sort, tele van Pro Bowlerekkel és korábbi első körösökkel, de Xavier Rhodesszal az élen ennek ellenére olyan bántóan pocsékul teljesítenek, hogy az valami elképesztő. Szerencsétlen évi 14 millióért egy 7. körös újonc szintjén játszik, gyakorlatilag képes egymaga megverni az egész csapatot, szinte még jót is tett azzal, amikor megsérült és le kellett jönnie a pályáról. A támadófalnak nagyon össze kell kapnia magát, ha ezt alul akarja múlni.

  • Bírók

Természetesen nem lehet elmenni a bírói ténykedés mellett (vagyis de, csak mivel ezzel van tele a Twitter és sok hozzászólásban is visszaköszönt, így mi is foglalkozunk vele). Volt két, a Saints javára kellemetlen ítélet: Dalvin Cook második TD-jét a sporik bent látták, pedig a visszajátszások alapján nehéz volt megállapítani, beért-e a célterületre, illetve a hosszabbításban Kyle Rudolph lökött egy kicsit a mindent eldöntő TD-je előtt.

Az előbbi esetben LEHET, hogy tévedtek a bírók: az élő képen egyértelműnek tűnt a helyzet, a visszajátszások pedig az eredeti ítéletet nem tudták perdöntően cáfolni. Lehet emiatt háborogni, de a körülményeket figyelembe véve egy korrekt ítélet született. Hasonló a helyzet a második esetnél: tényleg volt némi OPI, dobtak már ilyenért zászlót az alapszakaszban a túlbuzgó bírók, de ennyi kontaktnak bele kell férnie, különben szinte minden playre mehetne zászló. Emiatt is lehet mutogatni, de itt is korrektnek tűnő ítélet született – csak azért, mert a Rams ellen megszívatták tavaly a bírók a Saintst, a Vikings nem érdemelte volna meg, hogy a kárukra kompenzáljanak a játékvezetők.

(renningan)

Seattle Seahawks @ Philadelphia Eagles 17-9

A wild card kör végére maradt a forduló egyértelműen legkevésbé színvonalas mérkőzése, ahol pontosan ugyanaz a végeredmény született, mint a két csapat hat héttel ezelőtti találkozóján, és a Seahawks felül tudott kerekedni az Eaglesön, amely a mérkőzés elején elvesztette kezdő irányítóját, Carson Wentzet, miután Jadeveon Clowney sisak a sisaknak ütése után agyrázkódást szenvedett.

Innen pedig nem sok reménye maradt a Sasoknak, habár a 40 éves Josh McCown sem volt teljesen elveszve, a második félidőben többször is átjuttatta a csapatot a Seahawks térfelére elsősorban Miles Sandersnek és Dallas Goedertnek köszönhetően, de a red zone-ban megállt a tudomány, és túl sokáig tartogatva a labdát sackekbe futott bele, amivel minden reménye elveszett a csapatnak. Wentz vezetésével bőven jobb esélyei lettek volna az Eaglesnek, és a philadelphiai szurkolók akár úgy is gondolhatják, hogy vele megnyerték volna a találkozót – aki pedig Wentz sérülékenységével akar élcelődni egy ilyen eset után, az szégyellje magát.

A Seahawksnál a futójáték egyáltalán nem ment, 17 futásból mindössze 19 yardot sikerült összehozni, az Eagles teljesen lenullázta a játék ezen elemét. A passzjáték viszont működött, a meccs hőse pedig az újonc DK Metcalf lett, akit rengetegen ekéztek a draft környékén, most viszont talán minden károgóra rácáfolt. Touchwonja mellett újonc playoffbemutatkozós rekordot döntött 160 elkapott yardjával Wilson kiváló passzaiból, illetve övé volt a mindent eldöntő elkapás is, ahol Jim Schwartz úgy látta jónak, hogy harmadik és hosszúra zero blitzet alkalmazva a harmadik számú safetyt, Marcus Eppst állítja a szörnyeteg Metcalfre. Nem jött be…

A Seahawks így jövő héten utazhat a Packershöz, ahol egyáltalán nem lesz esélytelen. Az Eagles pedig készülhet a következő évre és a draftra, ahol a 21. helyen fog húzni a gárda – abban reménykedhetnek Philadelphiában, hogy ennél nagyobb balszerencse nem sújthatja a gárdát a következő szezonban.

(katonadani)

152 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
152 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
WildCard
WildCard
2020-01-06 05:09

Így, így, csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!
Mondjuk én nem hittem a továbbjutásban, már a wild card kör csoda, hogy meglett, erős volt idén a kórház szekció, de miután kiütötték Wentzet és bement az öltözőbe, nem néztem a meccset (meg mert kelnem kellett 4:30-kor 🤷‍♂️). Kontakt sport, benne van a játékban az ilyen, még azt sem állítom, hogy Clowney megmozdulása szándékos volt, de valamivel honorálni illett volna a zebráknak, ehhez képest még sárga sem volt. Nem, mintha ezen múlt volna a meccs, szerintem Wentzel is kikaptunk volna, de így még azt a kicsi esélyt is elvették.
Összességében a sok sérült és a szenvedés ellenére tűrhető szezon volt. Majd jövőre, bár azzal, hogy Garretet lapátra tette a Cowboys, nehezedett a dolog.
Fly Eagles!

bjeela
bjeela
2020-01-06 06:49

Miféle bombameglepetés? Ugyankérem! CSALÓÓÓÓÓ BÍÍÍÍÍÍÍRÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓK! a sztékért mindent

Amúgy a világszégyene volt ez a szent támadófal(ez nagyon katolikusan hangzik). Ha véletlen megvédték Brízt rögvest jól jáccott, de ha rángatják a mezét akkor azért nehéz pontosan dobálni. Az is mókás, hogy ha nincs Hill, akkor nincs futójáték sem a szenteknél, Kamara 3,0, Murray 4,2 yardos átlaggal futott 42 yardot, ami egynagyszar.
Teljesen egyetértünk Józsival, hogy ezzel a produkcióval van keresnivalója a Vikingeknek a 49ers ellen. És nekem is. ;P

Azon viszont meglepődtem, hogy az Eagles ilyen sokáig tartotta magát. Nem Wentz hiánya miatt csodálkozom, mert szvsz Wentz egy fikarcnyival sem lett volna hasznosabb a csapat számára, mint McCown.(mondjuk egy kizárást megért volna az a lefejeléses buli, mert nehéz lett volna tagadni a szándékosságot) Az lepett meg, hogy Wilson ennyire nem tudott mit kezdeni a védelemmel pontszerzések terén. Mert hiába hajigált 325 yardot és futott 45-öt(érdekességként Lynch és Homer összesen 19 yardot produkáltak 1,1 és 1,2-es yardátlaggal, ami a totális csőd) mindössze egy TD-t bírt összekaparni ezzel a 370 yarddal, ami rohadt ciki(jó, a másikat megoldotta Lynch). Simán vártam legalább 2-3 TD-t. Ezzel nem sokra megy majd a következő kanyarban a Seahawks. Szóval a Sasok nagyon szépen tartották magukat, bár ennél többre nem voltak képesek.

Mindenesetre elnézve a következő kanyart a Texans meglepheti a Chiefs-t, a Ravensnek hoznia kell a kötelezőt, a Packs jobb ennél a Seahawksnál, a Vikings pedig boríthatja a papírformát Friszkóban. Az meg roppant mókásan hangzik, ha az NFC döntő NFC north házidöntő lenne.

vabu
vabu
Reply to  bjeela
2020-01-06 06:57

Az Eagles a csoportmeccsen is kordában tartotta Wilsont és a futójátékot is, úgyhogy itt a minta a GB számára. Ami pedig Wentzet illeti nem értek veled egyet, a vörös zónában idén igazi killer volt és biztos vagyok benne hogy legalább két TD-t összehozott volna Goedertékkel, de ezt már nem tudjuk meg.

vabu
vabu
2020-01-06 06:49

Felháborítónak tartom Clowney megmozdulását, bőven kimeríti a szükségtelen durvaság kategóriáját és kb. vicckategória hogy semmit sem kapott érte. Már földre érkezett Wentz mikor elindította a mozgását, azt is meg merem kockáztatni hogy szándékos volt.
Wentzcel ezt a Seahawkst megette volna a Phily, de borzasztóan büszke vagyok a csapatra, hogy ennyi sérülttel is tisztességesen helyt állt és Playoffba jutott. Fly Eagles Fly!!!

...
...
Reply to  vabu
2020-01-06 07:25

https://www.youtube.com/watch?v=thlcyATLPi0

Voltunk egy páran akik felháborítónak tartottunk hasonlót valamikor réges-régen…

...
...
Reply to  ...
2020-01-06 07:43

Persze ettől szegény Wentz nem érdemelte meg, még akkor sem, ha épp ugyanaz a vélemény, Cooks-szal azt az Eagles-t megverte volna a NE, nélküle is 505 yardot passzolt Tom.
Azzal azért itt vitáznék, hogy már leért Wentz amikor Clowney lendületet vett, vetődött előre, mire megüti már valóban lent több testrésze, sajnálatos, következetesebbnek kellene lenni a fejre ütések terén, és alkalmazni a targetinget collegeből, azonnali kizárás, nem csak holmi 15 yard.

vabu
vabu
Reply to  ...
2020-01-06 08:12

Egyetértek az utolsó mondatod második felével. Nagyon jó ez a 4 mp-s FK videó, jól le lehet lassítani. Ebből számomra az látható, hogy Wentz már vízszintes pozícióban, keze már lent a földön amikor Clowney még két lábon. Mire Wentz térde leér, Clowney még mindig két lábon, de a törzse már előredöntve. Jó látható hogy vége lesz a játéknak (hiszen Wentz előtt ott áll egy másik Seahawks játékos is), a labda kiütésére nem irányul Clowney mozgása, bőven elég lett volna ha ráesik/ráfekszik a hátára, teljesen indokolatlan volt fejre irányulnia az ütésnek.

Számomra ez tipikusan az a védő mozdulat(sor), ahol bőven lett volna lehetősége az irányító más testrésze felé irányítania a mozgását.

...
...
Reply to  vabu
2020-01-06 08:28

Míg nincs sokkal súlyosabban büntetve, tényleg minimum azonnali kizárással, addig lesz ilyen. Gronkowski 20 agyrázkódást szenvedett el 9 év alatt, miközben volt még vagy 8 egyéb műtéte és sok kihagyása is. 115 meccsen játszott össz., ez azt jelenti, hogy átlag 5-6 meccsenként volt egy agyrázkódása, ez azért nem a véletlen kategória, igen sokszor célzott ütéseket kellett ehhez kapnia, ami nem meglepő, hiszen nem lehetett szabályosan megállítani. Mielőtt Cooks-ot kiütötték volna a SB-on, a Jax kiütötte Gronk-ot a meccs elején az AFC döntőben, legalább ott zászló volt, de az kevés egyszerűen, hiszen akár több meccsre elveszti az adott csapat a sérült játékost (hogy a súlyos maradandó sérüléseket ne keverjük bele, csak a tényt, hogy a sértett csapat mekkora kárt szenved), a szándékosan sérülést okozó se szabadna, hogy megússza, minimum azon a meccsen ő se folytathassa…

Mic Sz.
Mic Sz.
Reply to  vabu
2020-01-06 08:28

csak azt felejted el ,h a masik oldalon ott van Wilson aki bar legalabb duplan jobb jatekos Wenztnel, ha szorult volna a hurok benyomnak meg egy Td-t annak a verszegeny Philly seconderynek.

vabu
vabu
Reply to  Mic Sz.
2020-01-06 08:28

Ezt sem tudjuk már meg, de lényegesen jobban játszottuk volna le Wentzcel a red zone szituációkat mint McCownnal, Wilsonnak pedig senki nem tiltota meg hogy szerezzenek még TD-t.

...
...
Reply to  Mic Sz.
2020-01-06 08:34

Bár meglehetősen utálom a Phili-t (Wentz-et nem, azt sajnálom, hogy ő ott játszik inkább, meg azt is, hogy üvegből van, nagy tehetség), azért azt ki kell emelni, hogy teljesen mindegy mi lett volna a vége a meccsnek, a lényeg az, hogy nem volt szép az ütés a fejére.
A kiesésüknek azért örülök, Cowboys párti vagyok a csoporton belül, remélem végre lesz egy HC aki kiaknázza azt a brutális tehetséget ami abban a csapatban van, mert ez az év siralmas volt, még ha 1-2 meccsen a bírók is besegítettek ellenük…

vabu
vabu
Reply to  ...
2020-01-06 10:03

Addig jó nekünk amig Jones papa él és beleszól mindenbe. Egyikből következik a másik, karakteres, önálló gondolatokkal rendelkező edző nem megy Dallasba (Zimmer is kiröhögte őket) csak olyan akit Jones papa irányítani tud.

Snagal
Snagal
Reply to  vabu
2020-01-06 12:31

Viccesnek tartom mikor valaki kikockázott videokból megmondja, hogy melyik tized másodpercnél mi történt, és ez alapján nyilván szándékos, hiszen látjuk a kikockézott videoban ….
Az meg van, hogy amit te itt végignézel az egy lassított felvétel volt? Nézzük már meg kicsit azt a videot reálisan (és mondjuk nem szubjektiven mert te annyit írsz hogy clowney mikor volt még két lábon… fyi : a mozdulatsort nem akkor indítod el amikor már eldöltél, hanem előtte, persze az nem hangazan ilyen drámaian…)
4mp -es a LASSÍTOTT felvétel. az ütés már a 2. mp-nél megtörténik. Wentz 1mp-nél kezd el lemenni (fejjel előre), a keze földetér kb 1 mp-nél, de clowney már beledölt az ütközésbe – az gondolom evidens, hogy innen megállni már nem nagyon lehet mert van olyan hogy fizika, az meg sajnos kőbe van vésve.
Tehát LASSÍTVA 1mp (legyen másfél, gavallér vagyok) alatt lezajlott az a szerencsétlen mozdulatsor aminek tudjuk mi lett a vége. Kérlek játszd végig a fejedbe, hogy egy ezzerrel pörgő playofmeccsen, felfokozott hangulatban minden erőddel azon vagy, hogy megállítsd a labdát cipelő játékost. 1 mp alatt mérd fel a mozgásban lévő irányítő helyzetét és kezdj el mérlegelni, hogy meg szabad-e még ütni vagy már véget ér a play mert a társad az iránító túloldalán pont elérte a lábát? … most ezt az 1mp-et gyorsíts fel normál sebességre és ami eddig is lehetetlen elvárás volt azt most csináld meg az 1 mp tört része alatt….
Aki komolyan azt gondolja, hogy Clowney kevesebb mint 1 mp alatt eldöntötte, hogy Wentzet a földre fogja fejelni az feltételezi, hogy Clowney pontosan tudta Wentz, hogyan fog mozogni és hol lesz a feje a mozdulatsor végén amit nem Wentz irányított mert elbotlott a másik védő miatt – ezt Clowny pontosan felmérte és jól irányzott mozdulatosorra tizedmásodpercek alatt meghozott döntéssek Wentzet a földre fejelte a sisakjánál… Szeretnék én ilyen szupermen képességeket.

Mellesleg azt végig gondoltad, hogy:
Wentz futott a labdával, tehát futókra jellemző szabályok érvényesek rá, ahogyan a rajta elvégzett tackl is más megitélés alá esik.
Ha leteszi a karját azzal késlelteti a játék halottá válását… meghosszabítja a védő számára hogy szerelést csináljon rajta. Ne várjuk el egy védőtől, hogy élő játékon nem tesz meg mindent egy fumble-ért vagy legalább a szerelésért. Ha ezzel gond van akkor flagfocit kell nézni.

Semleges szurkolóként mondom mindezt, nem szeretem se a Seahawks-t se az Eagles-t. Ez egy szerencsétlen véletlen volt amit egy kemény fizikális védő csinált, de nem azzal a szándékkal, hogy “na most jól kifejelem a gatyájából wentzet és agyrázkódást okozok neki”.
Az, hogy ez ért-e zászlót meg sokat nem segített volna a tényen, hogy Wentz nem játszhatott tovább – nem ott, azon a 15 yardon múlt az Eagles győzelem. (kiállítást meg semmiképpen sem ért, a zászló is gondolom azért maradt el mert futóként szerelte Wentzet)

bjeela
bjeela
Reply to  Snagal
2020-01-06 13:40

Logikus, amit leírsz, de az is tagadhatatlan, hogy a védő végig nézi a támadót, látja, hogy lemegy, de az eredeti cél az volt, hogy lefejeli. Nem vállal, nem kézzel, nem átölelve/lenyomva, nem karral/könyökkel/testtel hátbalökve akarta levinni, hanem lefejelni, mint vak a poharat. Ebben a mozdulatsorban tagadhatatlan a szándékosság és a mozdulatsor végére a fej volt kihegyezve a védő eredeti célja szerint. És itt ezért neheztelnek kissé páran.

Visszanéztem mégeccer, mert a pontosság mindenek felett. Egy másik kameraállásból látszik, hogy könyökkel/vállal megy előre és pechjére benne volt a sisak is, és láthatóan nem fogta vissza magát. Az nyilvánvaló, hogy rohadtul meg akarta büntetni, és bár lehet, hogy nem volt 100%-osan szándékos sisakhasználat, de úgy ütött, amiben egyértelműen és kivédhetetlenül benne volt a sisak a sisakkal ütközés lehetősége.

Snagal
Snagal
Reply to  bjeela
2020-01-06 13:40

én nem hiszek abban, hogy ilyen gyorsan ilyen tudatos döntéseket lehet hozni és aztán még véletlenül sikerül pont végrehajtani – mármint most a szándékos fejre mért ütésre mondom.
Szerintem ami szándékos azt azért lehet látni az élő felvételen is (Burfictnél pl másodpercek teltek el az ominózus esetnél, élő felvételen is látni lehetett, hogy tisztában van azzal, hogy véget ért a play és van ideje felmérni, csak leszarta) – itt ez annyira gyorsan történik, hogy fizikailag lehetetlen ezt szándékosan kivitelezni – ha azt mondták volna, hogy sisakkal találja el a fejét Wentznek sztem tuti nem sikerül neki – persze az eredeti szándék attól még lehetett ez, de hogy össze is jött azt csak véletlennek tudom betudni.

bjeela
bjeela
Reply to  Snagal
2020-01-06 14:08

Meg akarta csapni, rendesen megijeszteni az elején, hogy szarja össze
magát és ne futkározzon itt össze-vissza, de tételezzük fel, hogy nem akarta lefejelni. Ettől még, bár könyökkel/vállal ment Wentz hátának, hogy rendesen
beledöngölje a földbe, ahogy egy futót illik, közben nem vigyázott
eléggé, hogy a sisak a sisakkal ne ütközzön, de az is lehet, hogy ez is
beletartozott a szándékba. Ember nincs, aki ezt ki tudná utólag
bogarászni, mert nem vagyunk gondolatolvasók. Viszont a végeredmény
tekintetében a sérülésokozás esélye megvan és ezt rohadtul nem akarta
elkerülni a védő és ezért járhat egy bünti, hiszen a cél a sisak a
sisakkal ütközés minimálisra szorítása.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  ...
2020-01-06 10:03

Az egy eltiltást érő mocskos játék volt. Itt meg rá akart esni és sikerült. Pöppet mások az erőhatások. Hogy ebből sérülés lett az fatális véletlen. Hogy abból nem lett tolószék az ugyanakkora véletlen ellenkező előjellel.

bjeela
bjeela
Reply to  Zoltán Debreczeni
2020-01-06 10:21

Azért a rá akart esni és a le akarta fejelni, mint gyalogbéka a földiepret pöppet más kategória, de valóban nem olyan látványos gazemberkedés volt, mint ez. De ettől még gazemberkedés és rohadtul nem véletlen.

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  ...
2020-01-06 10:35

Nem is értem, hogy jön ez most ide? Ha az fölháborítónak tartottad, akkor ezt nem? Vagy egy életben csak egy felháborító dolog lehet?

vabu
vabu
Reply to  Gáspár Bollók
2020-01-06 10:42

Csak amit a Pats ellen fújtak. :))) (vicceltem)

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Gáspár Bollók
2020-01-06 11:31

Sztem arra akart célozni, hogy vabu valószínűleg akkor nem háborodott fel annyira a méltó büntetés elmaradása miatt. De hát ilyen gyarló az egyszeri szurkoló :)

vabu
vabu
Reply to  Vicgeordie
2020-01-06 11:31

Ez így igaz, de felháborodtam a Pats-Kansas meccsen történtek miatt mint semleges szurkoló. :)

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  Vicgeordie
2020-01-06 11:38

Akkor is gáz, megpróbálni relativizálni egy mocskos megmozdulást. Én pedig csak erre céloztam.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ...
2020-01-06 10:42

Azt hittem, ezt fogod belinkelni:

https://www.youtube.com/watch?v=oaj4zy3iO3A

Brain Schottenheimer
Brain Schottenheimer
Reply to  vabu
2020-01-06 09:30

:D :D :D :D

Ádám Váradi
Ádám Váradi
2020-01-06 08:34

Szidod a Vikings CB-sor, pedig azt gondolom, hogy Rhodes tegnap egy korrekt meccset hozott le, félre értés ne essék, nem azt mondtam, hogy úgy játszott mint egy korábbi All-Pro játékos. De a hibája után tudott javítani. Neki is nagyban köszönhető az, hogy nem emlegettek szarra Michael Thomast. Számomra meglepő volt az, hogy Sendejot küldték be a legtöbbször nickel pozícióba, nem pedig Jayron Kearset(Mondjuk nem is tudom mivan vele pedig szükség lenne az ő játékára mert egy nagyon hasznos része a csapatnak). Összességébe ez egy nagyon koncentrált DB-sor volt. MVP-nek megemlíthetnénk Zimmert is, ahogy Griffent és Huntert berakta a Guardokkal szembe egymás mellé, hogy ne tudjak őket duplázni.
Cousins pedig nagyon jól játszott szerintem, kulcs pozíciókba fel tudott lépni. Thielen pedig újra a régi, nagyon büszke vagyok a csapatra

Fetyke
Fetyke
Reply to  Ádám Váradi
2020-01-06 09:30

Egyetértek.

Ádám Váradi
Ádám Váradi
Reply to  Fetyke
2020-01-06 10:21

Még kiemelném Garrett Bradburry játékát, aki az előző hetek kritikáit el tudta felejteni, és nagyon szépen megvédte Cousins-t

Fetyke
Fetyke
Reply to  Ádám Váradi
2020-01-06 10:28

Az egész fal tetszett. El sem akartam hinni a passzjátékoknál milyen védelmet kapott Cousins. Mintha OL-t cseréltünk volna a meccs előtt.
De! Az nem tetszett, amikor a 3. negyed végétől megint takarékra rakták a támadósort. Ezt írtam, hogy ilyet nem szabad csinálni, és majdnem rajta is vesztettünk.
A védelem egyébként hetek óta mintha kezdene egyre jobban harapni (a Packs és a Bears elleni vereség sem rajtuk múlott). A támadósortól kicsit több kell szombaton. És ekkora visszahordásokat nem engedhet az ST!

Ádám Váradi
Ádám Váradi
Reply to  Fetyke
2020-01-06 10:28

De Bailey nem tudja Touch Backre rúgni őket? Gyenge hozza a lába?

Fetyke
Fetyke
Reply to  Ádám Váradi
2020-01-06 10:28

Dehogynem! Ezerszer megtette már, főleg dome-ban, ahol a szél sem fúj szemben. Na ezt nem értettem én sem.
Azért volt tegnap pár edzői döntés ismét, amin rajta veszíthettünk volna. A csapat érdeme, hogy ezt is elbírták. És tegyük hozzá az igazság kedvéért, hogy a Saints is sokat hibázott tegnap szerencsére.

Ádám Váradi
Ádám Váradi
Reply to  Fetyke
2020-01-06 10:28

Pedig Thielen fumble-nel temettem már a reményeim

Fetyke
Fetyke
Reply to  Ádám Váradi
2020-01-06 10:28

Én is amíg Dani be nem linkelte, hogy ez mekkora szerencse is volt végül. :)
Még bele sem melegedtem a meccsnézésbe és már labdavesztés. Komolyan elgondolkodtam, hogy nézzem e egyáltalán tovább…

Ádám Váradi
Ádám Váradi
Reply to  Fetyke
2020-01-06 10:35

Jayron Kearse padoztatasat a leginkább nem értem, konkrétan ő a legjobb slot cornerunk idén. És mivel termete megvan nem is miss match egy TE szembe. Róla mi a véleményed? Én nagyon imádom

Fetyke
Fetyke
Reply to  Ádám Váradi
2020-01-06 10:35

Szerintem is jó játékos, de a körülmények és a rendszer áldozata lett. Mivel Kendricks idén valami embertelen covarege-be, így föltehetünk még egy futást Kearse-nél jobban fogó LB-t (Wilson). Ha pedig nem, akkor a 3 safety-s felállásra álltunk át Sendejo visszaérkezésével. És Andrew egy érdekes személyiség. Önmagában szerintem nem egy jó safety, de valahogy nálunk mindig felhúzza a cornereket (a helyezkedésével vagy mivel nem tudom) és ettől jobb volt régen is a passz elleni védekezésünk amikor pályán volt.

Ádám Váradi
Ádám Váradi
Reply to  Fetyke
2020-01-06 10:42

Ha így folytatjuk nem lesz szükségünk szerencsére első körbe CB draftra úgy gondolom

ahanem
ahanem
Reply to  Ádám Váradi
2020-01-06 10:03

“Neki is nagyban köszönhető az, hogy nem emlegettek szarra Michael Thomast.”

Míg van ennek igazságtartalma, Thomas is megmutatta, hogy mennyire túlértékelt.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  ahanem
2020-01-06 10:03

No ne vonjuk már meg egy karrier mérlegét egy meccsből bitte.

ahanem
ahanem
Reply to  Zoltán Debreczeni
2020-01-06 10:21

hát sokan a legjobbnak tartják, én meg nem, és most megmutatta, hogy nem az, mert nem jöttek a checkdownok meg a 20 yardok belőle.

Ádám Váradi
Ádám Váradi
Reply to  ahanem
2020-01-06 10:21

Nem gondolom hogy túlértékelt a liga legjobb WR-jerul beszélünk és már elit szinten játszik évek óta és még így is képes évről évre fejlődést produkálni. De azt gondolom, hogy rengeteg olyan elkapása volt iden úgy hogy linebacker állt fel vele szembe Slotba és futott egy flat útvonalat. Mikor visszanézett már a kezébe van a labda. Köszönhető ennek is a rekord vagy a 1700+yard mert sokat szerzett elkapások után.

ahanem
ahanem
Reply to  Ádám Váradi
2020-01-06 10:21

igen, amit említettél, simán nevezhető checkdownnak, Brees pedig a legpontosabb irányító, szóval oda dobja, ahol kb a kezébe esik és lehet vele tovább futni.
félreértés ne essék, kiváló elkapó, top5 szint, de ezen a meccsen neki kellett volna jelentenie a különbséget

p.s. nem csak idén, hanem amióta a ligában van, jellemzőek ezek az elkapások, szerintem az átlagosnál kicsit nagyobb százalékban, bár nincs hozzá statisztikám

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
2020-01-06 08:50

Én örülök Cousinsnak és a Vikesnek isch.
Aminek nem örülök az, hogy a köcsög petsesek már megint nem bírtak magukkal:

https://www.msn.com/en-us/sports/nfl/saints-fans-throw-trash-at-officials-after-loss-to-vikings/ar-BBYE3YX

vabu
vabu
Reply to  Zoltán Debreczeni
2020-01-06 09:07

Hogy szeretik a zebrákat New Orleansban. :))

bjeela
bjeela
Reply to  Zoltán Debreczeni
2020-01-06 09:30

Nyúorlinszban nem őshonosak a zebrák. Nem azért, mert nem élnének meg azon az éghajlaton, hanem mert az őslakosok az összeset KIIRTOTTÁK!!! ÉS MA SE SZERESSÜK ŐKET, VILÁGOS?!

Folyománya: aki Mardi gras-ra csíkosba öltözik, az készüljön fel a legrosszabbakra…

Fetyke
Fetyke
2020-01-06 09:30

Azért azt elfelejthetnénk, hogy Diggset akarjuk passzoltatni…

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-06 09:30

Mé? Ügyes gyerik és legalább akkor nem hisztizik.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-01-06 09:30

Elkapónak megteszi, de irányítónak nem az igazi. Amúgy én szeretem, ahogy ezer fokon ég meccsközben.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-06 09:30

Mé, dobott lasztit is a meccsen? Nem is láttam…

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-01-06 09:45

Sack lett belőle. A Packers ellen pedig homály. Ez nem a mi játékunk…

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-06 09:45

Elvan a gyerek, ha jáccik…

Ádám Váradi
Ádám Váradi
Reply to  Fetyke
2020-01-06 10:21

Azért nem volt jogos a reklamációja, a meccs közbeni ismétlések alapján amikor elment útvonalra, jól látszik hogy nagyon szépen tovább adjak. Pl. Janoris Jenkins védekezett rajta egy mely slant útvonalon, átadja a safetynek. Meg alapból Thielen üresen játszott sokszor. Függ attól, hogy kit olvas elsőre Cousins

Ádám Váradi
Ádám Váradi
Reply to  Fetyke
2020-01-06 10:21

Én meg mondtam a packers ellen hogy tesztelik a playbookot.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2020-01-06 11:03

Akkor a trükkös játéknál passzoljon inkább Thielen? :D

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2020-01-06 09:30

” aki pedig Wentz sérülékenységével akar élcelődni egy ilyen eset után, az szégyellje magát.”
Nem.

vabu
vabu
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 09:30

Hála Tom Brady étrend(kiegészítő)jének is Wentz egész évben egészséges maradt, sajnos agyrázkódás ellen az sem véd.

bjeela
bjeela
2020-01-06 10:03

Sebaj, majd az LSU kárpótolja Louisiana-t.

acsdav2
acsdav2
Reply to  bjeela
2020-01-06 18:50

Szerintem az LSU győzelme fontosabb is lenne az államnak. Kevés állam van az USA-ban ahol ne a college football lenne a népszerűbb. :)

Rolcsi
Rolcsi
2020-01-06 10:28

Most biztos mindenki nekem fog esni. Azért Wilson, Newton, Bigben, Brady, Mahomes, Brees és még sorolhatnám a QBkat egy szezonban legalább 1ilyen ütést kapnak a fejükre van aki többet is és mégsem cseréltetik le magukat. Természetesen az a helyes hozzáállás amit Wentz csinált, hogy inkább nem megy vissza nem kockáztat szól anyunak hogy ápolja, én is biztos ezt csinálnám. DE én nem is akarok amerikai focizni és hasonlók mert nem bírnám ki az ütéseket. Vissza lehet vonulni, mint Luck tette, (bár ilyen ütések után nem rohant az öltözőbe, pedig tuti ő sem érezte jól magát egy egy ilyen után). Nyilván szarul érezte magát meg fájt neki, de a többinek is fáj, amikor ezt a sportot választotta tudta hogy ez benne van a pakliban. Viszont amikor valaki szakadt térdszalaggal is végig nyomja a szezont és fájdalomcsillapítókkal hogy egyáltalán lépni tudjon, amit szerintem az Eaglesben jó páran megtettek, pl Ertz szerintem feküdni nem bírt napokig azt követően amit legutóbb kapott, akkor azért nehéz egy 30+ milliós iranyitora vezérként tekinteni aki kap egyet a fejére olyat amit szezononként az átlag legalább egyszer kihord lábon és emiatt a legfontosabb meccsen inkább bemegy az öltözőbe mert nem érzi jól magát. Mégegyszer mondom ez a normális emberi tulajdonság, de nem amerikai focista tulajdonság, itt is ha Wentz nem szól hogy baj van észre sem veszik az orvosok, ami nyilván nem normális, de hétről hétre látjuk hogy ennél nagyobb uteseket kapva is sokan a pályán maradnak és inkább nem szólnak az orvosnak hogy rosszul vannak mert tudják hogy abból agyrázkódás protokoll lesz és véget ér a meccs a számukra.

vabu
vabu
Reply to  Rolcsi
2020-01-06 10:56

Legalább hülyeségeket ne beszélj. Gondolod ilyen sorsdöntő meccsen ő dönt arról hogy visszamehet-e vagy sem? Nyugodj bele, ha rajta múlt volna visszamegy, de nem véletlenül van agyrázkódás protokoll.

Rolcsi
Rolcsi
Reply to  vabu
2020-01-06 10:56

Olvasd el amit írtam. Ha nem szól hogy rosszul érzi magát észre sem veszik. Ha meg szól azt tudjuk mit jelent és ő is tudta. Írtam is hogy ez a normális emberi hozzáállás csak nem egy amerikaifocicsapat vezérétől.

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  Rolcsi
2020-01-06 11:37

Az agyrázkódás protokoll nem azon alapul, hogy szól-e, hanem az orvosi stáb kötelessége. Agyrázkódásra pedig nincs fájdalomcsillapító. Egy qb-nál fokozottan igaz, hogy nem árt, ha tudja, hogy hol van.

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  Rolcsi
2020-01-06 11:37

Az agyrázkódás protokoll nem azon alapul, hogy szól-e, hanem az orvosi stáb kötelessége. Agyrázkódásra pedig nincs fájdalomcsillapító. Egy qb-nál fokozottan igaz, hogy nem árt, ha tudja, hogy hol van.

vabu
vabu
Reply to  Rolcsi
2020-01-06 11:52

Az agyrázkódásnak az a sajátossága, hogy az ember nem vagy nehezen tud feltápászkodni a földről egy ütés után vagy erősen megszédül. Innentől kezdve pedig irreleváns hogy szól vagy nem szól.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  vabu
2020-01-06 12:37

Wentznél tényleg mindegy volt, mert látványosan vakon volt, de a kevésbé súlyos agyrázkódásoknál nem mindegy mit mond a játékos. Kb egy hónapja volt hír itt is pont egy Eagles játékosról, Grugier-Hillről, aki maga vallotta be hogy eltitkolta (4 napig) a dolgot. Vagy emlékezzünk arra, mikor Giselle elkottyintitta, hogy Tom apó is kihordott már lábon pár könnyebb agyrázkódást anélkül hogy jelezte volna, amire Megatron replikázott, hogy ez természetes az NFL- ben. És természetesen óriási ostobaság, de ők játszanak a saját életükkel…

Sarossy Dávid
Sarossy Dávid
Reply to  Rolcsi
2020-01-06 13:12

Azt hiszem nálad oktondibb,hozzá nem értő ember még nem járt ezen az oldalon,hány éves vagy 10 mert az irásod alapján még az is karcos.

Rolcsi
Rolcsi
Reply to  Sarossy Dávid
2020-01-06 20:19

Ezek szerint 10 évesen több értelem szorult belém, ha nem értetted meg az írásom lényegét… de hogy a gyengébbeknek is érthető legyen, nem azt mondom hogy az a normális emberi reakció amit a legtöbb játékos csinál és egy fejre mért ütés után is visszamegy a pályára sőt igyekszik eltitkolni hogy valami baja van. Viszont álszentek se legyünk meccsenként legalább 5-6 játékos kap ilyen mértékű ütést a fejére a többség pedig igyekszik palástolni hogy baja van, nehogy agyrázkódás protokollba kerüljön, mert akkor az a meccs végét jelenti. Az NFL sem hülye hogy ne venné észre de 99%ban csak azok kerülnek be a protokollba aki az ütés után még felkelni sem bír, látszik hogy nincs magánál sőt aki összeszedi magát és megfeszülve eltitkolja azt nem is vizsgálják… ismétlem nem azt írom hogy ez a jó, de ha mindenkit rendesen megfigyelnének szezon közepére kb mindenki agyrázkódás protokollban lenne, és nem egy hetet hagynának ki hanem 2-3 hónapot utána, amivel vége is a szezonnak.

Sarossy Dávid
Sarossy Dávid
Reply to  Rolcsi
2020-01-06 20:20

Az h beléd mennyi értelem szorult,írásaid alapján pontosan meg lehet ítélni.

Rolcsi
Rolcsi
Reply to  Sarossy Dávid
2020-01-06 20:59

Hát valószínűleg neked lehet igazad, mert nem sikerült értelmeznem, hogy pontosan mire is gondolhattál azzal hogy oktondi meg hozzá nem értő. Melyik része valótlan szerinted az írásomnak? Az Nfl minden agyrázkódás gyanút megvizsgál? Egy játékos sem maradhatott még fent annak ellenére hogy látszott rajta, hogy nem tiszta a tekintete? Az nfl-nek megérné ha mindenkit csak akkor engednének játszani, ha már teljesen felgyógyult az agyrázkódása után?

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  Rolcsi
2020-01-06 11:10

No ezt ne!
1 Kurvára nem dícsérendő ha valaki eltitkolja.

2 ugyanakkora ütés nemhogy más embereknél, ugyanannál az embernél is mást okozhat alkalmanként. Nagyjából szerencse dolga.

Nehogy már ő legyen a hülye amiért lefejelték!

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  Rolcsi
2020-01-06 12:09

Ez egy igen hosszú írás lett egy baromságról. A sráv kapott a fejére egy baromi nagy ütést sisakkal, hogy aztán telibe fejelje a talajt. Konkrétan tikkelt a szeme mint állat. Mit kellett volna tennie? Várnia a következő sack-re, hátha akkor már eszméletlen lesz? Amint valaki fájdalmat érez, szólnia kell az orvosoknak. Az agyrázkódásra nincs gyógyszer, se kezelés, főleg nem meccs közben, főleg nem úgy, hogy ha nem szól. Wentz jól tette, hogy szólt és nem ezen fog múlni a 30 milliós szerződése se a csapattársak véleménye róla.

ahanem
ahanem
Reply to  Rolcsi
2020-01-06 13:12

persze, egy igazi vezér legyen csak a pályán akkor is, ha csillagokat lát és nettó hátrány mert nem képes megszorítani a labdát, nem hogy eldobni

Fetyke
Fetyke
2020-01-06 10:28

Nagy kérdés a Saints és Brees jövője…
Breesben 1-2 (egyre gyengébb) évnél nincs több ez egyértelmű. De mégis a csapat ikonjáról beszélünk.
Teddy szerintem hossz távon nem jó megoldás, de amikor kellett jól ugrott be Drew helyére és vele veretlen maradt a Saints. Biztos, hogy ebből idén profitálni akar, azaz vagy nagy(obb) pénzt vagy kezdő pozíciót szeretne valahol.
Hill-re pedig talán föl lehetne építeni egy Ravens típusú támadósort és playbookot.
A 3-ból viszont csak 1-re van pénze a Saints-nek! Még 1 all in év és aztán a nagy semmi, vagy elengedik Brees-t és a meglévő/megtartható alapokra építenek nagyon gyorsan egy új csapatot. Komoly dilemma!

Ádám Váradi
Ádám Váradi
Reply to  Fetyke
2020-01-06 10:28

Teddy az Brisett mintája a saintsbe

Fetyke
Fetyke
Reply to  Ádám Váradi
2020-01-06 10:28

Őt én is könnyű szívvel elengedném a szentek helyében. De Hill-ben látok potenciált.

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  Fetyke
2020-01-06 10:29

Hill nem alkalmas kezdő QB-nek. Jó svájci bicska, de előbb lesz belőle szerintem egy korrekt TE, mint egy korrekt QB

Ádám Váradi
Ádám Váradi
Reply to  Gáspár Bollók
2020-01-06 10:35

Hill-be épp az a jó hogy mindenhol tud játszani, vétek lenne csak egy adott posztra besorolni. Mert pont az átláthatatlanság miatt ilyen hatékony. Sose tudod mi lesz a playbol

Fetyke
Fetyke
Reply to  Gáspár Bollók
2020-01-06 11:03

Ezt mondták Lamarról is pár hónapja.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Fetyke
2020-01-06 11:15

Én Lamarral is várnék még 2-3 évet és egy nagy szerződést :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Vicgeordie
2020-01-06 11:37

Lehet elég lesz a következő PO meccs is. Mert a rájátszás egy másik bajnokság. :)

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  Fetyke
2020-01-06 12:09

Mondjuk ő nem rájátszás rookie már. Szerintem a divisional kör sima lesz, a konferencia döntő meg mindig más kávéház.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Pásztor László
2020-01-06 12:15

Breki megeszi reggelire.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 12:15

Mint QB-t lehet, de a Ravens csapatként sokkal jobb.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2020-01-06 12:15

Kenzeszben most 0-24 RPO-t elemeznek.
Csodálkoznék ha nem sülne be ellenük LJ.

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 12:38

Az lehet, csak első körben Watsont kéne megállítani, és a KC védelme nem igazán erős. Szóval a helyükben inkább Hopkins videókat néznék a Colts elleni meccsekről, hogy miképp lehet őt lekapcsolni. Aztán lehet a Ravens-sel foglalkozni, feltéve, hogy ők is bejutnak.

bjeela
bjeela
Reply to  Pásztor László
2020-01-06 13:33

Teljesen egyezünk. Illetve nem teljesen, mert én rohadtul nem hiszek abban, hogy akárki, pláne a Chiefs D megállítja LJ-t és az RPO-t.

Snagal
Snagal
Reply to  bjeela
2020-01-06 13:33

próféta szóljon belőled :)
De a Cheifs már megtette egyszer.
Ráadásul a Titans egy kellemetlen matchupnak tűnik – én még ott tartok, hogy derék henry-t hogyan fogja a Ravens D limitálni – mert ha hátrányba kerül a Ravens, akkor a Titans megverheti a saját fegyverével őket (TOP és lassan felőrölni a védelmet a futással)

bjeela
bjeela
Reply to  Snagal
2020-01-06 13:40

Ahhoz túl jó a Ravens D.

LG
LG
Reply to  bjeela
2020-01-06 22:34

Én azt várom, h Lamar egészen Miamiig meg sem áll, de ott az MVP átok őt is elgáncsolja majd. A KC-ban és Mahomesban idén nem érzem azt az átütő erőt, hogy megfogja őket; ha összejön a Chiefs@Ravens konf döntő, akkor inkább breki combját féltem, mert a Baltimore-i védelem békacombot fog vacsorázni! De ugyanezt a Texansból sem nézem ki. Érdekes módon akkor inkább a Titanst mondanám most hirtelen, ők meglephetik őket. Statokat nem fogok mondani érvelésként, a PO-ban ezek úgyis mennek a kukába.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 13:33

Fogsz is! :D Amúgy Kenzeszben jelenleg ezerrel készünek a Texans-ból, mert az sem lesz könnyű falat és konkrétan leszarják az RPO-t és LJ-t.

Snagal
Snagal
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 13:33

gondolom ez még senkinek nem jutott eszébe eddig, ezért tudott nyerni 14-et a ravens :)
a többi csapat a jégvarázs 2-t nézte a ravens meccsek előtt? :)

bjeela
bjeela
Reply to  Snagal
2020-01-06 14:51

Az egy nagyon jó film!

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 14:09

Tök mindegy, Rozmár bá a végén úgyis elnézi a vekkert :(

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 14:09

Chiefs csapatfotó készül.
Fotós: jó lesz, csak te, Breki, csukd be a szád, mert nagyon nagy.
Pár próba után:
Fotós: mondom, hogy csukd be a szád! Minden képet elrontasz! Figyelj, amikor háromig számolok, mondd azt, hogy “dzseeeem”, akkor keskeny lesz a szád és jó lesz a kép.
Fotós: na akkor egy-kettő-három!
Breki: lekvÁÁÁÁr!
/elnézést az emberiségtől!/

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-06 10:42

Hill nem ügyetlen, de kétséges, hogy képes következetes nívóra QB-ként. Ezt még nem bizonyította és nem úgy tűnik, hogy Payton hinne ebben, mert akkor már rég kidolgozott volna rá egy sokkal aktívabb szerepet a playbook-jában. Szvsz marad Bríz még legalább egy évet.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-01-06 11:37

Ez a csapat Brees nélkül minden mérkőzését megnyerte. Breesel pedig 12-ből 4-szer kikapott…
Másrészt Drew megtartása azért nem könnyű, mert vele már nem lehet hosszútávú (4-5 éves) szerződést kötni. Na most akkor vagy marad 15-20 millióért Brees még egy évre, ami lássuk be kicsit nevetséges lenne, és ráadásul az sem lenne olcsó a Sainstnek, vagy az idei Dolphins szintjén esik szét 2 éven belül a csapat (igaz a Dolphinson nem annyira látszott meg a szétesés a végére).
Én Payton helyében elengedném Brees-t. Most még megmenthető lenne a csapat magja.

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  Fetyke
2020-01-06 12:09

Mondjuk a Dolphins nem esett szét. Előre eltervezett újraépítés van, amihez remekül alkalmazkodtak amúgy a nevesincs játékosok, ezért volt a másodi kfele a szezonuknak sokkal jobb. Meg valljuk be, Gase ügykedése után nem volt hova szétesni.

ahanem
ahanem
Reply to  Pásztor László
2020-01-06 12:09

Gase maga kreálta azt a szétesést, szerintem amit azután csináltak, az tankönyvbe illő.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-06 12:09

Te is tudod, hogy nem Bríz miatt vesztettek és nem Bríz hiánya miatt nyertek azokon a meccseken, szóval ezt inkább haggyuk. Bríz simán belemegy egy kétéves kontraktusba kedvező feltételek mellett, ha van esze. Keresett már eleget. Ezen felül ha elküldik Brízt, akkor ki fog odamenni fillérekért, hogy megmaradhasson a csapat magja? Talán Bridgewater belemegy, hogy fillérekért jáccon ezek után? Ne viccelj már, Fetyke! Egy középszar QB is többe van, mint koszos évi 15-20 milla.

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  bjeela
2020-01-06 12:09

Mondjuk Brees eddig sem ment bele abba, hogy kevesebb pénzt kapjon a lehetőségekhez képest. Nem hiába volt évekig nulla defense a csapatnál. Most is igazából főleg a bevált rookie-k miatt van védelem meg támadósor is.

bjeela
bjeela
Reply to  Pásztor László
2020-01-06 12:15

Ez igaz, de nem is estek ki ilyen nyomorultul az első kanyarban és ő is érzi, hogy nincs már sok hátra neki sem. És qrvára akarja azt a gyűrűt… ;) Mondjuk nem az ő fizuja miatt nincs nekik rendes védelmük…

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  bjeela
2020-01-06 12:37

Hát sztem ez már nem rajta múlik. Ha lett volna esze, akkor év közben kihagy még pár meccset, hogy fully meggyógyuljon a hüvelykujja, és most nem azon menne a hiszti, hogy szegényke sérülés miatt még megmarkolni se tudja a tojáslabdát. Én Payton helyében vártam volna egészen addig, amíg ki nem kapnak Teddyvel.

bjeela
bjeela
Reply to  Pásztor László
2020-01-06 13:33

Eddig sem rajta múlt, hanem Paytonon, és most is az dönti el a dolgot, hogy Sean hisz Brízben, vagy sem. És neme úgy tűnik, hogy hisz. És innen ez már teoretikus polémia, látványos ködszurkálás, hiszen fingunk sincs, mit akar Payton. ;)

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-01-06 12:37

“Bríz simán belemegy egy kétéves kontraktusba kedvező feltételek mellett, ha van esze. Keresett már eleget.”
Akkor is, ha kap egy sokkal jobb ajánlatot egy szintén PO esélyes csapattól? Például a Coltsnak nagyon sok pénze lesz jövőre…

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  Fetyke
2020-01-06 12:37

Én a Coltshoz Brady-t vizionálom, imádnám ott :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  Pásztor László
2020-01-06 13:12

Valóban nagy sztori lenne! :)

bjeela
bjeela
Reply to  Pásztor László
2020-01-06 13:33

Soha.

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  bjeela
2020-01-06 13:33

Pedig amúgy ott meglenne minden neki egy újabb runhoz. Elit WR1, igéretes wr2-ek, TE-k tömegével, jó futójáték, klasszis fal, igéretes védelem.

bjeela
bjeela
Reply to  Pásztor László
2020-01-06 13:40

A soha arra vonatkozik, hogy Tibit részint nem fogják elküldeni, másrészt nem gondolnám, hogy elmegy más csapathoz. Csodák persze vannak, de ezt akkor sem hinném.

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  bjeela
2020-01-06 14:09

Hát szabadügynök, szóval képezlni bármit lehet :D Bár kétlem, hogy a Colts lerombolná Manning szobrát azzal, hogy Brady-t idehozzák :D

bjeela
bjeela
Reply to  Pásztor László
2020-01-06 14:51

Ne röhögtess, mert cserepes a szám! :DDD

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  bjeela
2020-01-06 15:16

Hagyni kellett volna Truby-t bejutni a playoffba, akkor nem kellett volna a WC kört kettesben töltened az MVP-vel ;) :D

bjeela
bjeela
Reply to  Pásztor László
2020-01-06 20:59

Aranyos gyerek ez a Trub, de annyira nem vonzó az alulharapásos állkapcsával és még kissé pallérozatlan, úgyhogy inkább lemondtam a társaságáról. Úgy tudom egy buldoggal töltötte az ünnepeket, ami tökéletesen megfelel az igényeinek és az esztétikai azonosulásának.

LG
LG
Reply to  Pásztor László
2020-01-06 22:22

Fenét, megy a másik konferenciába Carolina-ba! ;)
Amúgy én egy, max 2 évet adok neki (és BB-nek).

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-06 13:33

Eszelős bolond lenne elmenni New Orleansból, ahol konkrétan Isten és Sean Payton után ő következik. Persze, ha kirúgják, az más tészta, de az szvsz nem most következik be, simán lesz még legalább egy szezonja.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Fetyke
2020-01-06 12:15

Inkább hozzák el Etlinget atlantából…

Gergely Angyal
Gergely Angyal
2020-01-06 10:28

Eagles:
Tudom, hogy az agyrázkódás nem az ő hibájuk, de az összes többi sérülés miatt páros lábbal rúgnám ki az orvosi stábot.
Ennyi sérült nem hiszem el, hogy pusztán balszerencse kérdése lenne.

vabu
vabu
Reply to  Gergely Angyal
2020-01-06 10:35

Teljesen jogos felvetés.

Jakab Ádám
Jakab Ádám
Reply to  Gergely Angyal
2020-01-06 13:40

Ez nem az orvosi stáb dolga, ők már a károkat hivatottak eltűntetni. Erre a fizikoterapeuta van akinek kb pont az a dolga hogy úgy készítse fel a játékosokat hogy a lehető legjobb erőben legyenek és a leginkább elkerüljék a sérüléseket.

katonadani
Reply to  Jakab Ádám
2020-01-06 13:40

ennek ellenére az orvosi stábot is ki kell lőni a holdra, mert egy csomó sérülést rosszul kezelnek és elhúzódnak a várt felépülési idők

Gergely Angyal
Gergely Angyal
Reply to  Jakab Ádám
2020-01-06 16:14

Igen, a beharangozó cikk alatt az erőnléti stáb iránt is érdeklődtem, akkor mondjuk úgy, hogy mindazokat, akik a játékosok testi és overall egészségével foglalkoznak. :D

Attila
Attila
2020-01-06 10:42

Ezt a Taysom Hillt honnan szedték amúgy? :D és minden poszton tud játszani vagy mi?

ahanem
ahanem
Reply to  Attila
2020-01-06 11:03

Harris előtt ő volt a visszahordó is, ezt úgy képzeld el.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Attila
2020-01-06 14:09

tud elkapni, futni, passzolni, fehér, ha érted mire gondolok Bill…..

ducksfan
ducksfan
2020-01-06 10:56

Vikings – Saints: hát, az USA egyik része you like that, a másik meg mocskos zebrák (megint). Szentségtörő vélemény, de már nem először fordul elő, hogy Payton és Brees a PO-ban bezuhan. Az alapszakaszban, ahol kvázi tét nélkül lehet játszani, nem pörögnek annyira az ellenfelek, akkor jönnek a rekordok, meg az istenítés, aztán a PO-ban jön egy ezer fokon égő csapat, és hasta la vista, baby. Csak mivel (amúgy jogosan) mindketten legendák NO-ban, minden meg van nekik bocsátva. Brees egymaga több 5000+ yrd szezont hozott le, mint a többi QB együtt, Payton offense mastermind, ennek ellenére nagyon sovány a PO eredmény lista (hasonlóért McCarty évek óta a mondjon le/rúgják ki kommentekat kapott), de ez valahogy rendben van. Ja, tudom, a védelmeket nem ő rakja össze (csak a stábját), most pedig már évek óta a védelem is elit. A másik oldal: Cook kipihente magát erre a meccsre :), Kirk kapitánynak megvolt élete passza, Thielen is megcsinálta a maga Miracle elkapását, a védelem meg zseniális volt.

Eagles – Seahawks: szegény Wentz, vagy az lesz, hogy a sors visszaadja és jövőre SB-t nyer, MVP címekkel, vagy visszavonul. Clowney-t ki kellett volna állítani ezért a fejelésért szerintem (bár a kinti kommentátorok nem láttak semmi durvát az esetben, véletlen ütésnek vélték) és akkor egész más a meccs, mert ő egész végig remekül játszott, ahogy mondani szokták, a backfield-en élt. Annak ellenére, hogy szoros volt a meccs, pontokat tekintve, nem volt soha az az érzésem, hogy az Seahawks győzelem veszélyben lenne, az idióta playcalling ellenére sem.

Az AFC-vel ellentétben itt azt gondolo, hogy a WC csapatoknak bőven van esélyük a következő körben.

Tibor Cseh
Tibor Cseh
2020-01-06 10:56

Szep gyozelem volt a Vikingektol.Viszont orulhetnek,hogy Cookot nem vesztettek el.Nem igazan ertettem,hogy az edzo miert erre a 70 kilos gyerekre hivta a rovid yardos futasokat.Ugy pattant le a vedokrol,mint ha kofalba futott volna.Csodalatos modon tulelte.

psyçhoçska
Reply to  Tibor Cseh
2020-01-06 12:31

a 70 kilós gyerek valójában 95 kilós

Fetyke
Fetyke
2020-01-06 11:15

Még egy apróság! Ha jók az emlékeim, és jól számolom, akkor ez volt Cousins első GW drive-ja a Vikingsban. Már nem is reménykedtem abban, hogy ilyen is lesz. Soha jobbkor…

Balázs Soós
Balázs Soós
Reply to  Fetyke
2020-01-06 19:44

Én úgy emlékszem, mintha közvetítés közben kiírták volna, hogy eddig 13 GW drive van neki. Breesnek meg 53.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Balázs Soós
2020-01-06 19:51

Valóban kiírták ezt, de azokat még a Redskins színeiben érhette el Kirk, mert én nem emlékszem ilyent a Vikes-ban elért volna eddig.

Balázs Soós
Balázs Soós
Reply to  Fetyke
2020-01-06 20:25

Könnyen lehet. Nem követtem annyira nyomon a Vikings-t. Pedig bárki bármint mond róla én bírom Kirk kapitányt

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  Fetyke
2020-01-07 11:09

A Denver ellen volt az első. Valamiért nem másolható a GW link mert úgy Bredshawt adja be :) az évek alatt ott a hyperlink.

https://www.pro-football-reference.com/players/C/CousKi00.htm

vabu
vabu
2020-01-06 12:37

Most hogy kiesett kedvenc csapatom felemás érzéseim vannak. Egyrészt nagy ürességet érzek és belegondolok hol van még szeptember másrészt teljes lelki nyugalommal ülök le nézni a folytatást. Ti (nem érintett szurkolók) hogy vagytok ezzel? Külön kíváncsi vagyok a Pats szurkolókra mert ti többszörös szökőévenként éltek meg ilyet.

ahanem
ahanem
Reply to  vabu
2020-01-06 13:12

ncaa döntő, draft, kit sikerül megtartani, kit kell pótolni

a meccseket meg szerintem leginkább így lehet élvezni, mert így mindkét fél szép játékait tudod értékelni, nem az van hogy ÁÁÁ EZ A DÍDZSÉ METKELF MEGINT ELKAPTA AZT A KURVA LABDÁT NESZE BAZDMEG 50 YARD ÁÁÁ HOL A SECONDARY ÁÁÁ

Brain Schottenheimer
Brain Schottenheimer
Reply to  ahanem
2020-01-07 14:50

DÍKÉ

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  vabu
2020-01-06 14:08

Redskins szurkolóként egész jól akklimatizálódtam már: keresek egy szimpi csapatot a palyoff-ra mindkét főcsportból (most 49ers és titans, meg a Ravens is tetszik), szurkolok nekik, meg a nem szimpatikusak ellen. Jön a SuperBowl, közös meccsnézős party, kis szünet, majd free agency, megnézem ahogy elengedik az értékes játékosokat és drágán igazolnak kiégett sztárokat. Ez után draft, itt a bust-ok húzását követem figyelemmel. Utána edzőtáborok, holdout-ok, és lassan keződik a preseason. Ez azt jelenti, hogy elkezdenek kiesni a fontos és jó játékosok, szépen elkezd gyarapodni az IR lista. NFL Fantasy draft, szezonkezdet, aztán azért 1-2 jó meccs is belefér még novemberig, amikor is kikerül az “in the hunt” csoportból a csapat. És kezdpődik az egész előlről.

wolandrule
wolandrule
Reply to  vabu
2020-01-06 17:28

Pár napig minden szar. Amúgy a vereség feldolgozása függ a meccstől is. Ha korrekt meccsen győz a jobb (mint pl. szombaton), akkor könnyebb. Ha a sporik jelentősen befolyásolták a meccset, lásd KC ebben a szezonban, akkor nehezebben, ráadásul a szezont is befolyásolta az a mérkőzés. A legnehezebben megemészthető számomra a 2007-es Giants SB, Eli menekülését meg a helmet catch-t sose fogom kiheverni, a víz lever ma is, ha eszembe jut. Ordas mák volt, és sokba került.

rowi
rowi
2020-01-06 12:52

wentz kiesése, metcalf teljesítménye és a múltkorival megegyező végeredmény elfed egy csomó dolgot, de pont a megegyező eredmény miatt nagyon látványos különbség volt a seahawks teljesítményében a legutóbbihoz (meg egyébként a megszokottakhoz) képest. konkrétan mindkét fal ellentétes meccset játszott az elvárhatóhoz képest.
a 7 sack az konkrétan 4 meccsre való mennyiség idén. 4-re. oké, mccown egy csomót magának köszönhet és ezek inkább coverage sackek voltak, de hát a seahawks pass rushnál idén csak a dolphins volt rosszabb.
a támadófal pedig egy rejtély. oké megint csak, 3 ember hiányzik, de eddig futáshoz még úgy ahogy elment, de ez a “futásblokkolás” amit tegnap műveltek és a 17/19 a két backtől egészen hihetetlen. az amikor curry (vagy cox) konkrétan egyszerre ér homerhez a handoffot nyújtó wilsonnal az különösen csúnya volt. eközben passzhoz egész normális volt, fant és ifedi is egészen elfogadható volt magához képest, wilsonnak egész kevésszer kellett végül menekülni. már relatíve persze. így a tegnapi után már egész reális, hogy vasárnap a két smith-t is vhogy kezelni tudják majd. illúzióim nincsenek, de hátha:)
a vikingsnak köszönhetően nyert a hawks ugyanis egy napot, az nagyon nem mind1.
és egyébként is érdekes lesz, mert az nfcben ez a 2-2 csapat fordítva játszott egymással.

Fetyke
Fetyke
Reply to  rowi
2020-01-06 13:12

Egy Seahawks-Vikings főcsoport döntőt nagyon adnék. Lassan úgy is hazajárunk Seattle-be…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2020-01-06 14:08

Én meg abban bízom, hogy majd Green Baybe fogtok “visszajönni”.

RvBalazs
RvBalazs
Reply to  Krisztian Fekete
2020-01-06 14:08

nem lenne az olyan jó móka senkinek se előzetesen.
amúgy én is adnám azt a meccset

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  RvBalazs
2020-01-06 14:08

Rossz se lenne. Azon dőlne el, ki tud váratlant húzni, illetve ki nem hibázik nagyot.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

152
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x