Connect with us

Beharangozó

Super Bowl LIV – Támadófalak

Az NFL legjobb támadósoraiból kettő pályára fog lépni az 54. Super Bowlon, a jó teljesítményben pedig óriási szerepe van a támadófalaknak. Két teljesen különböző egységről van szó, így természetesen nem is egyszerű dönteni a két fal közül.

 

 

Mindkét egység elit a maga nemében, ami már csak amiatt is nagy szó, hogy nagyon ritkán volt a pályán a legjobb ötös. A 49ersből csak a két guard, Laken Tomlinson és Mike Person játszott legalább 1000 snapet, míg a Chiefsnél a center Austin Reiter, a guard Laurent Duvernay-Tardif és a tackle Mitchell Schwartz bírta végig sérülés nélkül a szezont. A Super Bowlra viszont mindenki egészséges lesz, így kivételesen a legjobb egységeket láthatjuk a pályán (Weston Richburg kivételével, de ő már hat meccse IR-re került).

 

 

Tackle-ök

 

Egyik csapat sem panaszkodhat, már ami a tackle-öket illeti. A Chiefsnél a két kezdő Eric Fisher és Mitchell Schwartz, míg a 49ersnél a Joe Staley- Mike McGlinchey duó viszi a prímet.

 

Fisher sokat bajlódott sérüléssel, de egészségesen abszolút megbízható szintet hozott, Schwartz pedig konkrétan a legjobb RT a ligában. Ketten együtt 1163 passzblokkoló snapen mindössze egy sacket és 38 nyomásgyakorlást engedtek, erre pedig nagy szükség lesz a Nick Bosa-Dee Ford fémjelezte 49ers pass rusherek ellen. Ugyanakkor a futásblokkolásban már csak Schwartz tud top szintet hozni, sőt, konkrétan ő a csapat egyetlen jó futásblokkolója idén, ami megmagyarázza, miért Patrick Mahomes a csapat legjobb futója.

 

 

A San Francisco sem panaszkodhat. Staley kiváló passzblokkoló, mindössze két sacket és hét nyomást engedett 290 snap alatt, ráadásul futásblokkolásban is magas szintet képvisel. Utóbbi maradéktalanul igaz McGlinchey-re is, viszont pass protectionben ő elég gyenge, 469 snapen hat sacket és 24 nyomást engedett. Persze a Chiefs pass rush messze nem legendás, de ez azért okozhat némi problémát.

 

  • Chiefs: 1
  • 49ers: 1

(Staley és Schwartz egyértelműen top játékosok, el is vittek 1-1 pontot)

Belső falemberek

 

A Chiefs belső támadófalát pont ugyanaz jellemzi, mint a tackle-öket: kiváló pass protection, középszerű futásblokkolás. A két guard, Wisniewski és Duvernay-Tardif, illetve a center Austin Reiter 1686 snapen négy sacket és 38 siettetést engedett, Mahomesnak nem nagyon kellett a belső nyomástól tartania, de ennek úgy néz ki a döcögő futójáték az ára. Ugyanakkor a belső hármas (és a cseréik) javára legyen mondva, hogy a gólvonalnál és 1-2 yardos szituációkban legalább egy közepes szintet tud hozni, ami semmiképp sem hátrány.

 

 

A 49ersnél két kvázi kukázott guard, Tomlinson és Person korrekten blokkolnak futáshoz, Richburg pedig hiába volt korrekt passzblokkoló, sérülés miatt Ben Garland játszik helyette, aki szintén a futáshoz ért jobban. A futójáték ennek megfelelően rendben is van, viszont hárman együtt 1581 snapen öt sacket és 67 nyomást engedtek, kvázi fele olyan jó teljesítményt nyújtottak, mint a Chiefs belső fala.

 

  • Chiefs: 3
  • 49ers: 2

 

(Kvalitásokat tekintve két teljesen eltérő egységről beszélünk és gyakorlatilag mindenki abban jó, amiben igazán kell. Ugyanakkor a Chiefs egyetlen igazi fegyvere a védőfalban a belső pass rush, így a lehetséges három pontból kettőt a KC kapott.)

 

Cserék

 

A 49ersnél elég nehéz cserékről beszélni, a belső falban ugyanis a fent említett hármasnak van jelenleg snapje, a szélen pedig Justin Skule és Daniel Brunskill osztozott a snapeken. Előbbi hat sacket és 23 nyomást engedett, nem egy életbiztosítás, utóbbi viszont futáshoz és passzhoz is jól blokkolt, így ha csak az egyik tackle esik ki, nagy baj nem lehet. Hogy mi lesz, ha valamelyik iOL dől ki, azt nehéz megmondani.

 

A Chiefsnél a tackle-öknél csak Cam Ervingnek volt snapje, de ő olyan brutálisan pocsék volt (5 sack, 26 pressure 410 snapen), hogy egy kisebb katasztrófával érne fel a pályára kerülése. A belső fal rendben van, Andrew Wylie kifejezetten jó volt beugróként, passzblokkolásban remek, így egy embert kiesése még abszolút belefér.

 

  • Chiefs: 3,5
  • 49ers: 2,5

 

Kisegítő személyzet

 

Természetesen nem mehetünk el a kisegítőszemélyzet mellett. A 49ersnél óriási szerepe van a fullback Kyle Juszczyknek, aki minden téren remek teljesítményt nyújt, minimum top 2-es a posztján. Továbbá futásblokkolásban George Kittle is kiváló, de kiemelhetjük még az elkapó Deebo Samuelt is, aki a Packers ellen többször is megmutatta, mennyire hasznos eleme tud lenni a futójátéknak.

 

 

A Chiefs a fentiek szöges ellentéte. A csapat nem igazán használ fullbacket, Anthony Sherman 18 meccsen 90 snapet volt a pályán, és ő is inkább csak passzblokkolónak (mondjuk azt jól csinálta). Travis Kelce személyében itt is van egy elit TE, de ő Kittle-lel ellentétben az irányító megvédésében hasznos valamennyire, a futáshoz pedig közepes. Az elkapóknál pedig Sammy Watkinsra lesz érdemes figyelni, aki egészen elképesztő 249 snapen volt futásblokkoló (Samuel 332-jétől még így is elmarad), és kifejezetten jól csinálta.

 

  • Chiefs: 3,5
  • 49ers: 4

 

(Ez egyértelműen a 49rsé, mind a 1,5 pontot a San Francisco kapta.)

 

Összegzés

 

A kvalitásokat tekintve nem nagyon lehet ítéletet hozni. A Chiefs tele van kiváló passzblokkolókkal, erre is épül az offense, a futójáték pedig nem központi elem, így emiatt nem nagyon lehet lehúzni az egységet. Ettől függetlenül persze nem lenne rossz, ha a Chiefs fala nem az 5. legrosszabb futásblokkoló egység lenne a ligában, de tekintve, hogy a rövid yardos szituációkat relatíve hatékonyan meg tudja oldani a fal, így legalább a szükséges minimumot hozzáteszi. A passzblokkolást viszont nem érheti kritika, a footballoutsiders.com szerint a negyedik legjobb egységről van szó, és a 49ers brutális védőfalát pedig pont ezzel lehet megállítani.

 

A másik oldalon a 49ers top 10-es futásblokkoló támadósorral rendelkezik, különösen zónázásban nagyon hatékony a liga legkisebb tömegű egysége. Nem mintha amúgy ennek olyan nagy jelentősége, a Chiefs futás elleni védelme minden létező szempontból csapnivaló, ha Ryan Tannehill jobb napot fog ki vagy a Titansnek a 49erséhez hasonló kreatív támadósora van, akkor könnyen megéghetett volna a KC védelme a 8 emberes boxokkal. A passzblokkolás már nem az igazi, különösen probléma lehet a belső védőfal az egyre egészségesebbnek tűnő Chris Jones miatt, eddig a hiányosságok a gyors passzokra alapozó rendszernek köszönhetően nem ütköztek ki.

 

A matchupokat figyelembe véve talán a 49ers van kényelmesebb helyzetben, mert pont abban jó a támadófala, amiben a Chiefs védőfala a leggyengébb. A KC-ről ezt nem mondhatjuk el, de tekintve, hogy a 49ers védelme minden téren elit, így kifejezetten hasznos, hogy pont a támadófal legnagyobb erőssége mégiscsak a pass protection.

 

36 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
36 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
bjeela
bjeela
2020-01-29 11:13

Egy Mahomes nem csinál nyarat. A 49ers szanszét szedi majd a Chiefs védelmét(ami fasorba sincs a 49ers D-hez képest) és sokkal jobban bánik majd az órával is, így a végén a Chiefs D hulla fáradt lesz. És ez a különbség elég is lesz. Rohadt látványos, ahogy Mahomesék végigrohannak a pályán 2-3 perc alatt, szemben a 49ers 7-9 perces drájvjaival, csak ez a háromszoros terhelés a Chiefs D-n a végén döntő lesz.

pritek
pritek
Reply to  bjeela
2020-01-29 11:24

Ahogy elnezem a KC taktikaja, hogy megfogjak a passzokat, aztan egy ido utan ugyis letesz az ellenfel a futasrol, ha tiz pont hatranyban van.
Az erdekes kerdes itt is az lesz mint a Titansnel, hogy tudja e a Frisco tartani, vagy diktalni a tempot vegig? Szerintem jobbak lesznek ebben mint a Titans, ugyhogy erdekes lehet. De en nem bizom bennuk tovabbra sem.

bjeela
bjeela
Reply to  pritek
2020-01-29 13:53

Ahhoz a Chiefs-nek meg kell állítania a 49ers támadásait és felettébb meg lennék lepve, ha ez sikerülne. Egészen szépen felszívta magát a PO-ra ez a védelem, de azért ez nem a Titans… ;)

Ezen felül mindenki megfeledkezik arról, hogy a 9ersnek igencsak jó a secondary-je is, nem csak a passzsiettetése. Vagyis rendesen megkergetik Mahomest, akinek futtában kell eltalálnia a roppant kevés és főleg nehezen eltalálható célpontot. Nagyon sanszos, hogy nem egy támadását akasztják meg majd a meccs során.

katonadani
Reply to  bjeela
2020-01-29 13:59

nagyon magabiztos vagy egy ennyire megjósolhatatlan meccs kapcsán :D

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2020-01-29 15:28

Általában nem jellemző rám – gondolom ezért is reagáltál -, hogy ennyire végletes nézetet alakítsak ki, de most valahogy az a spúrom, hogy ez így lesz. Nyilvánvalóan nüanszok vannak a két csapat között, de van két eléggé karakteresen ellentétes stratégia és ebben én inkább a 49ers-ét látom hatékonyabbnak. És nem mellesleg nekik jobb a védelmük, nem is kevéssel.

Azt már korábban többször hangsúlyoztam, hogy érzelmileg én is jobban örülnék, ha Mahomes és főleg a vén Rozmár megszerezné az első gyűrűjét, mert mindkettő megérdemli, de sajna nem látom, hogyan sikerülhetne. Teóriám van hozzá, amennyit csak akarsz, de nem hiszek egyikben sem. ;)

pritek
pritek
Reply to  bjeela
2020-01-29 15:54

Szerintem sokkal tobbre taksaljak ezt a vedelmet mint ami valojaban. A ket idei Cards meccsen, ha csak kicsit tapasztaltabb a brigad, ugy osszecsomagoljuk a Friscot mint a huzat. A masodik meccsen KK komplett hulyet csinalt a szuper vedelembol egy felidon at es hat az oreg rozmarnak van Mahomesszal egy-ket ev elonye hozza kepest. Ezt nem azert mondom, hogy hu de jok voltunk, hanem, hogy szerintem azert meg lesz futtatva a csodas 49ers D.
Persze benne van a pakliban az ellenkezoje is, de en inkabb hajlok a Kansas fele. A mi vedelmunk kisebb atjarohaz volt, egy-egy puntot azert csak kieroszakoltunk. Ha az elejen osszejon egy harom labdabirtoklasnyi elony valahogy, a Frisco lehuzhatja a nyolc perces drivejait a klozetba. Ellenkezo esetben meg a Chiefsben benne van a gyors forditas. Persze ez nen adott es nem is ez az egyetlen mod ahogy a Chiefs nyerhet, csak egy verzio.

bjeela
bjeela
Reply to  pritek
2020-01-29 19:23

Még a leghíresebb csodavédelmeknek is voltak/vannak/lesznek rossz napjai, de azért ez a védelem idén engedett pontokban 8., engedett yardokban 2. volt az alapszakaszban és azért az nem olyan rossz. És bár a Chiefs 7. volt engedett pontokban, de engedett yardokban 17. Azonban a PO-ban, amikor nagyon kell teljesíteni, akkor a 49ers D engedett két meccsen 30 pontot és kereken 500 totál yardot, míg a Chiefs D engedett 55 pontot és 737 yardot. Azért ez elég nagy difi és a két csapat, akik ellen kellett ezt hozni annyival nem voltak könnyebbek a 49ersnek, sőt… ;)

pritek
pritek
Reply to  bjeela
2020-01-30 01:54

És erre tudok megérkezni azzal a nem túl népszerű véleményemmel amit az első perctől kezdve érzek ezzel a csapattal kapcsolatban, hogy ők a legmázlistább felső közép kategóriás csapat az elmúlt években.
Az egész szezonjuk egy vicc volt (elnézést az ellenfelektől)
Az első 7 ellenfél, összesen 40 győzelem a szezonban. Rákláb úr első Ariansos meccsével borítékolható volt a szar szezonkezdés, Bengals, Rudolph a fémszarvas, Browns, egy félkarú Rams, egy önmagát folyamatosan szabotáló Redskins és a turnover gyáros Kyle Allen. Persze ezeket is meg kellett nyerni, de ha kicsit más sorrendben jönnek az ellenfeleik, már nincs 7-0 és nem lovalják bele magukat a legyőzhetetlenségbe. Persze ugye sportban a ha, szóval tovább. Jött a korábban említett két Cards meccs, közé bekerült a Hawks szopó. Aztán legyalulták a Packerst akik csak a jóisten tudja, hogy kerültek idén a rájátszásba és ennyi. Innentől vitorla. 20 pont a Ravenstől, bukta. A 48-46os győzelem gyanítom nem a védelem érdeme a Saints ellen (és ebbe a meccsbe kapaszkodhatnak mint állat, hogy egy ilyen meccset is meg tudtak nyerni). 29 pont a Falconstól, nyalóka. 31 a Ramstől de azért lenyomták őket, ráadásul ugyanebben a körben a Cards megtette nekik azt a szívességet, hogy visszahozták őket a csoportgyőzelem közelébe a Hawks megverésével. A végén pedig egy centiméteren megállították a Hawkst, akiknek ezen a hangyafasznyin múlt, hogy ne pakoljanak fel megint egy 28-29 pontot nekik. A kilencedik héttől pár villanást leszámítva végig pengeélen táncoltak és a gép kidobta nekik a három cserkót amikor épp nem kaptak ki. Mindehhez jött a rájátszás ahol a Vikings annyira meglepődött, hogy végül bejutott és megtette azt a szívességet, hogy hazaküldte a Saintst, hogy el sem mentek a meccsre és megint a Packers akiken addigra már mindenki csodálkozott, hogy ténylegesen hogy kerültek oda, viszont még egy utolsó jótéteményként kiütötték az egyetlen szem Hawkst akiknek bármi elképzelésük is volt arról, hogy valójában mit is kéne csinálni a Friscoval. Így érkezett el a döntőhöz a csapat. A legnagyobb vicc meg az, hogy itt sem tök esélytelenek a Chiefs futás elleni védelme miatt, ami mit ad isten, pont fekszik nekik.

Dongatto
Dongatto
Reply to  pritek
2020-01-30 07:57

Jòl megmagyaràztad az egèsz szezonjukat 😁😁

Steve Young
Steve Young
Reply to  pritek
2020-01-30 08:47

Azt hittem a Super Bowlba jutással ezek az ostoba hangok végre elnémulnak, de hát úgy néz ki a haterkedés megmarad.
Nem is értem hogy hogy nem a Cards van a Super Bowlban, vagy miért nem volt a rájátszásban, hiszen 2 szoros meccsen nyer… ja izé hát kikaptatok mindkét meccsen :(.
A 3-3-1 a vereségeink pontkülönbsége, szóval ha létezne “ha” akár a veretlen szezon is összejöhetett volna, ha(!!!) olyan szubjektív vagyok, mint te csak a másik irányból. Kb 3-4 év meccsét játszottunk az alapszakaszban, de hát azt is könnyű elfelejteni.
De hé, sok sikert kívánok a drafton! Idén már a legszarabb csapatból a 8. legszarabb lettetek, szóval kis lépesekben, de megindultatok felfelé. Tudom milyen érzés (csak kicsit nagyobb lépésekben) :))

pritek
pritek
Reply to  Steve Young
2020-01-30 09:43

Azert ha az en kicsi ponim lenne az avatarom, bajban lettel volna a valasszal. Teljesen felesleges szemelyeskedni, a Cardsnak semmi koze ehhez azon kivul, hogy ket meccset is jatszottak a Friscoval. Sose mondtam, hogy jobbak lennenk, nincs is ertelme errol beszelni.
Azt irod, hogy a SBba jutassal azt hitted elmaradnak ezek a hangok. Ok. Meg tudod nekem mondani, hogy mi az a fantasztikus teljesitmeny amitol hanyatt kene esnem a 9-1es kezdes ota? Addigra vegigvertetek a liga osszes felnotasat es a rajatszas megvolt. Hat alatti gyozelem atlag a megvert csapatok idei merlege abban a periodusban. Es akik ezt felfele huzzak, azok is vagy iranyito nelkul jatszottak, vagy a szezon vegere indultak be. Persze, utana hoztak egy 6-2es rekordot es itt vannak ez elvitathatatlan. De ebben a periodusban amit lattam az egy eros kozepcsapat. Ez nem gyoz meg arrol, hogy leverik a Chiefst.

Steve Young
Steve Young
Reply to  pritek
2020-01-30 11:23

Igazából semmilyen személyeskedés nem történt. A véleményed támadtam, nem a személyed, szurkolói mivoltod. Mert valljuk be, a véleményed a szezon e szakaszában tényleg ostoba és sokkal inkább csap át ez haterkedésbe, mint józan észbe.
Meg tudom neked mondani. Konkrétan végigvertük az NFC rájátszás mezőnyét. Csak ennyi.

pritek
pritek
Reply to  Steve Young
2020-01-30 11:46

Masodszor ostobazol le de nem gond.
A hozzaszolasod fele a Cardsrol szol es ugy erzed nem szemelyeskedsz. Ez sem gond.
Van egy velemenyed, amit alapigazsagkent kezelsz. Most mondjam azt, hogy elvakult szurkolo vagy aki keptelen a realitas barmelyik szintjet elerni?
Nem mondom. Leszarom. Ha vegigolvastad a kommenteket ahogy sorban jottek akkor lathatod, hogy teljesen mas iranybol indult a beszelgetes es nem haterkedek. Legalabbis remelem hogy a tiedtol eltero velemeny megfogalmazasa nem szamit annak.

Steve Young
Steve Young
Reply to  pritek
2020-01-30 12:13

Gondolom a 2 meccsen kívül nem sokat láthattál. Hogy lehet a legszerencsésebb csapatnak nevezni azt, amelyikből folyamat estek ki az emberek a szezon során? Amelyik az Eagles csapatán kívül mindegyik NFC playoff csapatot megverte? Egyszerűen ez hogy lehet mázli? Konkrétan top10 de akár top5 a csapat a PFF-nél, advanced statokban, meg úgy alapjáraton.
Az ilyen hülyeségekre hogy a szezonunk egy vicc meg most mit írjak? Egész évben ez ment, könnyű ellenfelek, tolják őket a bírók, mákjuk van stb stb. Nettó hülyeség.
Beszélhetnék arról, hogy Drakere mennyire tudott a csapat felkészülni, mivel azon a héten érkezett hozzátok. Vagy hogy a 4 elkapós felállás, esetleg a direkt futások mennyire nem jó fit nekünk. Hogy konkrétan a Packers-Saints meccsig én se gondoltam hogy meglehet, de ott azért látszódott, hogy a csapat messzire juthat.
Mert ugye mikor mi lealázzuk a Packerst, a Brownst vagy a Pantherst, óóó csak szerencséjük volt. Viszont mikor a Ravens a Miamit, akkor óóó mekkora csapat, 10+ Pro Bowl stb.
Persze nem haterkedés amit tolsz egész évben, itt-ott. Itt az SB, bejutott a 49ers és még mindig vered az asztalt, hogy még mindig csak egy középcsapat ez.

pritek
pritek
Reply to  Steve Young
2020-01-30 12:42

A Phillyn kivul mindenkit. Az negy csapat, negy meccs. Ez alapjan kene hasra esnem?
Egesz evben, egy velemenyem van es azon nem valtoztatott semmi. Ez haterkedes?
Az asztalt meg te vered, ugyhogy nyugodjal le, attol megnyugszol.
Ha pedig a negy elkapos felallas meg egy uj futo problemat okoz, akkor mi lesz a fonokokkel? Itt a problema amit keptelen vagy meglatni. Amugy lattam ot es fel frisco meccset, abbolt negyet nyertek

Steve Young
Steve Young
Reply to  pritek
2020-01-30 13:14

4 csapat, 6 meccs csak hogy pontosítsak.
A probléma, hogy te eldöntötted ez egy szerencsés, közép csapat és kész. Bármit hozhatnék, a te véleményed nem fog változni. Igazából bárki írhatna bármit, te simán nyomnád tovább a sajátod.
Bocs, hogy 2 nap alatt nem sikerült felkészülni egy olyan futóra, aki nem volt tervben :D. Ezt is elmagyarázhatnám miért probléma egy alapszakaszban, de teljesen értelmetlen.
Ne haragudj, mit vagyok képtelen látni a főnökökkel kapcsolatban? Nem is beszéltem még róluk :D

pritek
pritek
Reply to  Steve Young
2020-01-30 14:29

Parszor mar leirtam, nem nagy ujdonsag. Igen, a szezon elejen ez volt a velemenyem es azota nem tortent semmi ami ezt megvaltoztatta volna. Mivel nem a kommentekbol alkotom a velemenyemet ezert valoban, amit te irsz nem valtoztat rajta. Amugy jogos, a negy meccset beneztem.
A fonokok egy hasonlo elven mukodo passzjatekot futtatnak egy hasonlo skillekkel rendelkezo iranyitoval mint a Cards. Csak, a rendszer kidolgozottabb, jobb es tobb a benne jatszok tapasztalata, az iranyito bar hasonlo, de igazabol mindenben jobb es tapasztaltabb, valamint a kiszolgalo szemelyzet is jobb. Ha pedig a Cards ennyi borsot tudott torni a minden szinten elitnek tartott vedelem orra ala, akkor felo, hogy a Chiefs hulyere fogja venni oket. Ertem, hogy a szamok elitek, de azok az ellenfelek akik ellen felepitettek az idei renomejukat es szamaikat, nem utottek meg az atlagot, legalabbis amikor ellenuk jatszottak, tuti nem.

Steve Young
Steve Young
Reply to  pritek
2020-01-30 14:54

Hasonló? What? :D Én personnelről beszéltem hali. Ég és föld a Cards és KC felállások terén :D. Ráadásul a Chiefs még a futójátékra se igazán tud támaszkodni. Ráadásul mindkét meccsen meglett fogva Murray. A direkt QB runokból szoptunk, de azon kívül nulla, semmi. A védelmünk osztályzatai meg pont a Vikings, Packers, Seahawks meccseken voltak a legjobbak :D. Egyszerűen nincs igazad :D Én itt abba is hagytam.

pritek
pritek
Reply to  Steve Young
2020-01-30 16:08

Azt te sem gondolod komolyan, hogy a lenullazott Redskins meccs statjai artottak a teljes egesznek.
A direkt QB futas baj? Lattad ki vezeti a Chiefs futo statjait?
Igaz, hogy Sherman nem enge dett husz yardos passzt eddig, de hany hosszu PI volt radobva? Ellenunk 3 egy meccsen. Bar lehet a harmadik rovid volt. A vegelszamolasba az is beleszamit. (azzal is tisztaban vagyok, hogy ezt nem te hoztad fel, de passzol ide)
Lehet nincs igazam, te meg tudod, hogy neked igen. Legyen, hetvegen lehet valaszt kapunk ra.

Steve Young
Steve Young
Reply to  pritek
2020-01-30 16:36

:DDDD

pritek_gyuloli_a_9erst
pritek_gyuloli_a_9erst
Reply to  pritek
2020-01-30 13:14

azért én emlékszem olyan kommentre tőled hogy idén is oda vissza meg lesz verve ez az ilyen-olyan niners, nem fogom most visszakeresni…maradjunk annyiban hogy ha valaki, akkor te biztosan nem objektiven állsz hozzá a 9ershez, egyértelmű hogy utálod őket, viccnek nevezed a szezonjukat, magyarázod hogy ők akkor is csak egy erős középcsapat, stb. stb. Szerintem szánalmas vagy, persze mindenki azt ír és gondol amit akar, csak tényleg amikor már SB döntőt játszik az ember csapata, és jönnek ezek a rettenetesen szubjektív, bicskanyitogató hozzászólások, akkor számolj azzal hogy lesznek akik ezt már nem nyelik le olyan könnyen. Végül: kérlek írj egy csapatot az NFC-ből aki szerinted jobb volt idén (a Saints-et nem ér, arra úgyis egyből visszaírnám hogy őket megvertük, ráadásul idegenbe, ráadásul egy olyan QB-val akit a többség szarba se néz (ennek mondjuk kifejezetten örülök) )

pritek
pritek
Reply to  pritek_gyuloli_a_9erst
2020-01-30 14:22

Szerintem rosszul emlekszel. Valami olyasmit irtam, hogy van egy ra, hogy a ket meccsbol sorom egyet iden is behuzunk. De visszakeresni en sem fogom.
Ellenben csinaltal egy uj bejelentkezest, hogy leirjad, hogy szanalmas vagyok. Nem tudom az ironiaval hogy allsz….
Mellesleg pont nem erdekel mit nyelsz le konnyen. Egy bunko vagy, ennyit boven eleg tudnom rolad.
Szerintem a Saint es a Hawks is jobb volt iden es egyikuket sem vertetek meg amikor komolyan szamitott.

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  pritek
2020-01-31 02:52

Én emlékszem, mikor arra hivatkoztál, hogy csak alsóházi csapatokkal játszottunk, a mák összes szinonimáját felsorakoztattad hozzá, de majd most el leszünk picsázva a hátralévő meccseken. Ezek után toltál egy olyan kommentet bö egy hete, hogy ugyan a jóslatod nem jött be, de semmi személyeskedés, továbbra is fenntartod, hogy csak és kizárólag a szerencsének köszönhetö az SB-be menetelés. Pritek te olyan vagy, mint az egyszeri rasszista, aki teli torokból üvölti, hogy ő nem az, csak a sárgákat rühelli. Szánalmas.

realface
realface
Reply to  pritek
2020-01-30 13:42

Ha már ketten mondják, hogy ostoba vagy, akkor hidd el az már nem véletlen….

pritek
pritek
Reply to  realface
2020-01-30 14:09

Ulj le, egyes. Ha megtanultal olvasni, ujra jatszhatsz.

realface
realface
Reply to  pritek
2020-01-30 20:27

Ha megtanultál szöveget értelmezni, gyere vissza.
Ketten mondják, hogy ostoba vagy, mert én vagyok a másik. ;)

bjeela
bjeela
Reply to  pritek
2020-01-30 10:46

Oké, akkor nézzük ugyanilyen mércével és érvkészlettel a Chiefs alapszakaszbeli produkcióját. Első meccsen a Folest elvesztő Jackset verték, akik ugyebár már eleve középszar csapat, majd az elsőre lesajnált Raiderst is lenyomták, nem nagy cucc. Az első komolyabb produkció a Ravens volt, arra büszkék lehetnek. A Lions elleni kínkeserves győzelemre már rohadtul nem, főleg, hogy 23 mp-el a vége előtt még bukóra álltak. Majd jött két égés a Colts és a Texans ellen, ahol Brissett bűnszarul teljesített és DWatson sem volt képes 77.5-ös rétingnél többet összehozni. Bravó. Aztán megverték a bűnszar Broncost, majd a szerinted érthetetlenül rájátszásba jutó Packerstől kikaptak, hogy utána a még nagyobb csodaként WC kört elért Vikingst koszos 3 ponttal ippeghogy megverhessék. Cikíííííí. Aztán szépen kikaptak a fogalmatlan identitászavaros Titanstól, hogy aztán a semmirekellő Chargerstől – ahol Rivers épp a kirúgását intézte – és a beszaró Raiderstől kaphassanak ajándékba két W-t. Ez a csoda Chiefs? A Pecc addigra már csak a nevét hordozta, de abba is belerokkantak, nem csoda, hogy simán kikaptak a Rozmártól, és a záró hármas – Broncos, Bears, Chargers – is a béka seggét nézték, tehát ne nevezzük őket komoly csapatnak. Alapszakasz szinten tehát a csoda Chiesfnek volt egy Ravens elleni szép győzelme és ennyi. Ezért fossa le a lábát a 49ers D? Na ne máááá!

Te is tudod, kedves Pritek, hogy ezeket a meccseket is meg kellett nyerni. Ahogy a 49ersnek is. Rohadtul nincs olyan, hogy könnyű ellenfél, csak a látszat az. Ha nem teszed dolgodat, akkor simán kikapsz a BLASZ III.-as libalegelőn szocializálódott traktorosoktól is. Van egy megérzésed, és ez pont olyan értékű, mint az enyém. Épp ezért teljesen világos, hogy hülyeségeket beszélsz és a 49ers rommá veri a Chiefst! :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2020-01-29 17:34

Milyen megjósolhatatlan mérkőzés? :) A Chiefs 10+ ponttal nyeri a döntőt. :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-29 18:44

Ne álmodozz fényes nappal! ;)

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-01-29 12:37

Azaz a Chiefs nyeri a döntőt. :)

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-29 13:47

Sajnos ez a taktika a Vikings-el sem jött be, pedig még most is érzem a soha meg nem kapott marhasült ízét a számban… Kibaszott keserű!

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-01-29 16:14

Ne is mondd….

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-29 18:39

De, mondom, egészen addig, amíg nem ehetem egy jó marhasültet!!! :D

d zoli
d zoli
2020-01-29 20:58

Lehetne egy utálni való játékosok nézet is. Bűnözők. Trash talkerek. Alattomos játékosok. Stb.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

36
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x