Connect with us

Hír

A Raiders 2 éves, $60 milliós ajánlattal kínálná meg Tom Bradyt

A holtszezon kezdete óta felröppentek olyan hírmorzsák, miszerint a Raiders komolyan szándékozik megszerezni Tom Bradyt. Ezt először az ESPN-es Adam Schefter szellőztette meg, majd a UFC elnöke, Dana White – aki amúgy Patriots-fan és ismeri az irányítót személyesen – is mondott olyat, hogy Brady a Raidersbe igazol, ha nem marad New Englandben. Brady egyébként pont egy Las Vegas-i UFC-gálán találkozott a fosztogatók tulajdonosával, Mark Davisszel, de ebből még korai lenne bármire is következtetni. Most azonban Larry Fitzgerald Sr. – a Cardinals elkapójának apja, aki egyébként régóta dolgozik a sportmédiában – értesült úgy, hogy 2 évre, évi átlag $30 milliós szerződéssel csábítanák az idén 43 éves irányítót Las Vegasba.

PR szempontból nagy dobás lenne Bradyt Las Vegasba hozni, és Gruden eddigi edzősködése alapján is elsősorban a tapasztalt, veterán irányítókat preferálja. Rich Gannon az ő rendszerében találta meg a helyét, aminek köszönhetően végül MVP lett 37 évesen, míg a Buccaneersben a hasonló korú Jeff Garcia nyújtotta nála a legjobb teljesítményt. Az évi $30 millió szintén elég összeg lehet ahhoz, hogy az irányítót elcsábítsa a Patriotstól.

A nagyobb kérdés azonban, hogy a fizetést leszámítva miért érné meg Bradynek, hogy Raider legyen. 43 éves korára egy új támadószisztémát kell megtanulnia, és egy olyan csapathoz kerülne, amelynek jelen állás szerint nincsenek jó elkapói, védelme pedig még annyira sem. Márpedig a pletykák szerint Bradynek fontos az, hogy jó célpontjai legyenek.

Szintén kérdéses az, hogy az utóbbi években hanyatló teljesítményt mutató irányító mire lehet képes a jövő szezonban. 43 évesen ugyanis egyetlen QB sem tudott huzamosabb ideig kezdő lenni a ligában. Warren Moon 42 évesen még 10 meccsen kezdett a Seahawksban, de egy évvel később már csak csere volt a Chiefsben. George Blanda az NFL történetének legidősebb pályára lépő játékosa, irányítóként is játszott, de amikor annyi idős volt, mint Brady most, elsősorban rúgóként vették hasznát. A legközelebb ehhez Vinny Testaverde járt, aki 44 évesen 6 meccsen kezdett a Panthersben. Márpedig ha Brady teljesítménye az eddigi tendenciából kiindulva tovább romlik a következő szezonra, érdemes elgondolkodni azon, hogy valóban jobb alternatívát jelent-e Derek Carrnál.

 

21 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
21 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
katonadani
2020-02-16 07:32

szvsz amúgy még mindig jobb Brady, mint Carr, ha csak egy évet nézünk (én Carrt mondjuk egyébként is lecserélném már, szóval Brady átmenetnek jó és akk most v jövőre draftolni kell újat)
támadóoldalon meg a fegyverek sem rosszak, fal van, futó van, TE van, még egy igazi első számú WR kellene, mellette Tyrell Williams mély fegyvernek jó, Renfrow is jó a slotba. És akkor Bradyvel együtt akár AJ Greent is el lehet hozni a piacról, plusz első körben jó eséllyel Jeudy/Lamb elérhető lesz, így már nagyon pofás lenne az offense.
Persze a védelem jelenleg kuka, szóval teljes csapatra nézve nem hiszem h contender lenne a Raiders, de ha csak a támadójáték fontos Bradynek, akkor nem rossz alternatíva Vegas.

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2020-02-16 09:10

Bradynek már nem kell a médiahájp, azon ő már túlvan, hogy erre alapozza a megélhetését. Amit Tibi akar, az egy újabb gyűrű, mert rohadt telhetetlen kis köcsög és igaza van. A történelem csak ezt értékeli. Ahhoz viszont ez a Raiders kétséges, hogy hozzásegíti, még akkor is, ha Gruden az előzetes várakozásokhoz képest meghökkentően működőképessé tette a csapatot. Inkább máshol kellene keresgélnie SB esélyeseket. Ha viszont egy vegaszi műsorokban fellépős karrierben gondolkozik a foci után – ami rohadtul életidegen tőle -, akkor jó döntés. ;)

Tibinek a seggén kellene maradnia Bosztonban és kierőszakolnia még egy gyűrűt BB-ből, arra alapozva, hogy megérdemli, hogy vénségére megkapja a csapattól a hetediket, ha már annyiszor neki volt köszönhető a gyűrűbeszerzés. Mint PManningnek. És akkor kell lelécelni.

katonadani
Reply to  bjeela
2020-02-16 09:37

szerintem sehol nem talál reális SB esélyeket (ahol QB kell). A Patsben sem, láttuk h ez nem SB csapat most. És egyáltalán nem is biztos, hogy ez motiválja, megnyert már mindent mindenkinél többször.

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  katonadani
2020-02-16 11:23

De a Pats még nem. Azzal egyetértek, hogy ez a Pats nem SB caliber, és nem látni mi alapján lenne a Chiefs gyengébb, mint most. De tavaly is valami hasonlót gondoltunk, nem?

demonsss
demonsss
Reply to  katonadani
2020-02-16 11:28

Ne aggódj kövi szezonba megfogják nyerni a SB t vagy ők vagy Baltimore

Fetyke
Fetyke
Reply to  demonsss
2020-02-16 13:08

A házat azért ne tedd föl rá…

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-02-16 15:02

Mé ne? Eccer élünk! Ne szarjá be, demonsss! Az albérlet még nem a világvége…

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2020-02-16 11:29

Azért BB-nél még mindig több esély van egy újabb csapat létrehozásának, mint máshol. Ami meg a motivációt illeti a fickó még jáccani akar és jáccani nem úgy szeretne, hogy eldobálgatjuk a lasztit, azt lesz belőle majd valami, hanem nyerni és gyűrűt akar a nyomorult. Hja, a szokás hatalma…

Ezért mondtam, hogy ha nem az a projekt, hogy a foci utáni életét akarja kiépíteni egy vegaszi karrierrel, akkor maradnia kellene Bosztonban. Mert abban egyezünk, hogy kontender csapatnak nem kell Tibi, másokhoz meg minek menne.

euskadi68
euskadi68
Reply to  bjeela
2020-02-16 11:00

Bradynek már nem kell újabb gyűrű, van neki elég. Jó, ez csak vicc, abból sose lehet elég… De nem lehet, hogy végre egyszer felelős családfenntartóként szeretne viselkedni és végre hazavinni egy kis pénzt? :))

euskadi68
euskadi68
Reply to  bjeela
2020-02-16 11:00

Bradynek már nem kell újabb gyűrű, van neki elég. Jó, ez csak vicc, abból sose lehet elég… De nem lehet, hogy végre egyszer felelős családfenntartóként szeretne viselkedni és végre hazavinni egy kis pénzt? :))

bjeela
bjeela
Reply to  euskadi68
2020-02-16 11:33

Isten tudj, de 200 milla körüli lé – reklámok nélkül, mert úgy a duplája – nem nevezhető felelőtlen családfenntartói attitűdnek…

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-02-16 13:03

Tibinek szerintem a visszavonuláson kellene (kellett volna) elgondolkodnia.
Brady más karakter és kategória, mint Brett apó volt, aki játszott, aztán amikor már bezuhant mind az ő, mind pedig a csapat teljesítménye akkor azt mondta, köszi, eddig élveztem, jó volt, szép volt, jöjjenek a fiatalok.
Persze tudom, Tibi tavaly is a legjobb volt, csak nem volt körülötte fegyver, de azért játszunk el a gondolattal, hogy ha bárhol folytatja és még a tavalyinál is rosszabb szezont hoz le, akkor egy megtépázott hírnévvel fog visszavonulni. Sérülésről már ne is beszéljünk.
Egyébként pedig Brady valóban bárhol bárkitől bármit kívánhatna, egyedül BB-ből nem tud kierőszakolni semmit sem. Ugyanis Bélabá ugyanaz az edzők között, mint Brady a játékosoknál. A valaha volt legjobb…

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-02-16 15:02

A fene tudja, mire lesz képes idén Tibi. PManningről is lemondtak, hogy ennyi a karrierjének, már nem a régi, sérült, aztán karrierrekordot produkált Denverben. Favre is már csak féluntan jáccott a zöld öbölben, aztán a Vikingsben meg csinált egy húazannyát szezont. Breesről is fitymállóan ír Dani, hogy már nem a régi, aztán minden évben javít a passzpontosságán és a rétingjén és dobál olyanokat, hogy eszemfaszommegáll. BigBent is siratta mindenki 3 éve, hogy sérült, ebből már nem lesz a régi, erre hajigált +5000 yardot. Ezek a fickók rutinból tudnak annyit, amire mások frencsájzokat építenek és sose tudhatod, mikor jön ki belőlük megint az állat.

Tibi meg nem a valaha volt legjobb, legfeljebb az egyik, ahogy BB is. És jár neki még egy jó év. Már csak azért is, mert a rutinja többet ér, mint bármelyik kajla kölyök vagánysága. Főleg PO-ban és pláne SB-ban…

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-02-16 17:08

Persze elsülhet jól is a dolog. Valóban a fene tudja.

acsdav2
acsdav2
Reply to  bjeela
2020-02-16 17:42

Tisztázunk valamit! :) A 2 Rams elleni SB-t a védelem nyerte. Az Eagles és a Panthers ellen mindkét egység hozzátett. A Hawks és a Falcons ellenit pedig Brady miatt nyerték. Az Eagles ellen a védelem, a Giants ellen kétszer is a támadósor miatt buktak (bár az első végén a védelem csinált MVP-t Eliból). Bradynek több nem járna a csapattól :)

bjeela
bjeela
Reply to  acsdav2
2020-02-16 20:29

Stimmel, nagyjából egyetértünk. Ennek ellenére Tibi néccceres SB MVP, szal papíron(!) mégiscsak néccer ő húzta a gyűrűt a többiek ujjára. Én is csak elérzékenyültem itten a végére és kibukott belőlem az agyatlan sportrajongó, aki szeretné mégeccer látni a Bradyt gyűrűvel lelécelni. Hja kérem, nehéz kenyér a pecchéterek élete…

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2020-02-16 19:46

Carrt lecserélnéd? :D Miért? :) Vagy hogy viteleznéd ezt ki amivel jobb helyzetbe kerülnél, mint amiben most vannak?

katonadani
Reply to  acsdav2
2020-02-17 08:13

a miértre elég egyszerű a válasz: nem elég jó irányító
alapvetően nyilván draftról helyettesíteném. Rövid távon Brady jó lenne teljes franchise érdek figyelembe vételével, gondolok itt költözés, jegyek stb tényezőkre.

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2020-02-17 11:00

1.És miért nem tartod elég jónak? :) Amikor jó csapat volt körülötte (2016) akkor nagyon jól játszott, már-már MVP szinten. 2.kiemelés meg lett volna valószínűleg, ha nincs az a sérülés. Mellette persze voltak rosszabb szezonok, de nem érzem úgy, hogy ő lett volna az ok. Igaz annyira tényleg nem jó, hogy ő rángassa ki a csapatot a mély pontról, de egy jó csapattal vele SB contenderek.
2. Hát jó: szerződtessük Bradyt. Akkor Carrt elcseréljük. A 2 első kört és az ellenértéket bele fektetjük az offensebe. A Chiefsnél lehetetlen jobbnak lenni így WC helyen meg van a PO, ahol egy győzelem benne van a csapatban. 1/20 környékén hol találsz franchise QB alapanyagot? Vagy aki fixen jobb, mint Carr? :)
3. Én elfogadom, ha a franchise QB rangsor végén van taksálva ő, de ha nincsen fixen jobb megoldás, akkor nem látom értelmét a cserének.

katonadani
Reply to  acsdav2
2020-02-17 11:12

1) Egy korrekt qb, game manager, aki nem ad hozzá sok pluszt az offense-hez, meg nem is vesz el sokat. Nem vállal kockázatokat, nyomás hatására pedig a checkdownnál nem lát messzebb. Szerintem ilyennel nem lehet hosszú távon sikeresnek lenni, mert ha 1-1 évre sikerül is bivaly csapatot köré tenni, az nem tartható fenn.
3) Persze meg lehet tartani Carrt és jó eséllyel megragadni a 8-8 szint környékén (vagy elindulni a lejtőn), csak szerintem ez nem jó cél :)
2) Ahogy a Chiefs/Texans, beáldozva még egy első kört. Vagy bevállalni egy szar évet

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2020-02-17 11:27

3, Kivételes az, ha valakinek stabilan 10-12 győzelmet hozó QB-ja van. Brady, Mahomes, Watson, Brees, Wilson, Rodgers. Szerintem kb. 6 ilyen QB van aki komoly különbséget jelentenek, ha lecserélik Carrt. Egy csapat szerintem nem azzal kalkulál, ha draftol egyet, hogy ilyen kaliberű lesz, hanem azzal, hogy stabilan a semleges mérleg környékén lesznek vele és jó csapat esetén PO-ba beviszi a csapatot.
2, Szerintem te is érzed, hogy az nagyon extra volt amibe a Texans és különösen a Chiefs belenyúlt. :) Erre nem hiszem, hogy lehet alapozni. 1/10 környékén inkább csak egy átlagos franchise qb-t húzhat egy csapat. Itt csak a tankolás segíthetne, de azt már megtették 2018-ban, hogy ne Vegasban kelljen.

21
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x