Connect with us

Összefoglaló

A letört szarv sokkal veszélyesebb

Pásztorok hada vonult keresztül nyugat hegyein, és terelgették maguk előtt nyájukat. Az út első felében kegyetlen aranyásók zaklatták a nyájat, és a kedvenc kosuk szarvát is letörték. A másik felében pedig egy hatalmas medve állta el az útjukat. A pásztorok azonnal szétszéledtek, tudták, hogy a medve ellen nem tehetnek semmit, csak abban reménykedhetnek, hogy miután az állat jóllakott, odébb vonul. Arra azonban senki nem számított, hogy a kos, kinek szarvát egy hete letörték, hirtelen felbátorodik, és nekirohan a medvének. A letört szarva csonkját mélyen belefúrta a medve a szívébe, mire azt azonnal elhagyta minden ereje, és anélkül meghalt, hogy bármi kárt tudott volna tenni a nyájban. A pásztorok örvendeztek, és békében folytatták útjukat.

Chicago Bears @ Los Angeles Rams 10 – 24

Tipikusan olyan meccs volt, ahol az egyik csapatnak gyakorlatilag semmi nem jött össze, a másiknak meg majdnem minden. Ha akarta volna, akkor a Rams sokkal nagyobb arányú győzelmet is arathatott volna, de megelégedtek ezzel a 14 pontos különbséggel (ami igazából 21 volt, csak egy apró hiba csúszott a gépezetbe). A támadójáték elsősorban Malcolm Brown és Darrell Henderson futásaira épült, akik 25 próbálkozásból 121 yardig és 1 TD-ig jutottak. Goffra elsősorban a game manager feladatkör hárult, amit tökéletesen végre is hajtott, 219 yardért és 2 TD-ért. A védelem is kivette a maga részét a győzelemből, mindössze 3 pontot engedett az ellenfél támadóinak, és még két alkalommal el meg is szerezte a labdát. A meccs igazi hőse azonban Johnny Hekker volt.

A punternek 5 alkalommal kellett rúgnia a meccsen, és mind az 5 rúgása a 20 yardoson belül ért földet. Az egyik ilyen puntot ráadásul a saját 20-sáról kellett elindítania, mégis akkorát rúgott, hogy a Bears utána 5 yardról indulhatott. Igaz, sokszor nagyon kedvezően pattant a labda, a csapattársak is többször beérték a rúgását, és még azelőtt megfogták a labdát, hogy az bepattant volna az end zone-ba, de ez nem vesz el semmit Hekker érdeméből. Egyértelműen ő volt az egyik legfontosabb játékos ezen a meccsen.

Mivel a Bears állandóan a saját 20-asán belülről indult, ezért nagyon hosszú drive-okat kellett volna vezetnie, de még a first downok is nehezen jöttek össze. Az egész Bears offense szenvedett a meccsen. Nem működtek a futások (összesen 49 yardot szerzett a csapat), a fal nem tudta megtartani a Rams védőit (4 sack), és Foles sem tudott csodát tenni (2 INT). Az sem segített, hogy sokszor saját maguk okozták a legnagyobb károkat. Még az első félidőben Matt Nagy húzott egy váratlant, és saját 20 yardon nekiment egy 4&1-nek. Maga a play sikerült ugyan, de egy false start miatt visszafújták, így végül puntolni kellett.

A Bears offense semmit nem haladt előre, az egyetlen értelmes drive-ból pedig end zone INT lett. Sokáig úgy tűnt, az első negyedben meglőtt mezőnygól lesz az egyetlen pontja a csapatnak, de 7 perccel a vége előtt a védelem összehozott még egy TD-t. A Rams Robert Woodsszal akart futni, akinek kiverték a kezéből a labdát, és Eddie Jackson azonnal vissza is futott vele. Ez akár felébreszthette volna a Bearst, és adott volna egy esélyt a győzelemre, de nem történt semmi. Az offense továbbra sem tudott előrehaladni, Foles megint eladta a labdát, és végül az utolsó másodpercek is lepörögtek.

A Ramsnek végre sikerült nyernie egy meccset valaki olyan ellen is, aki nem az NFC East tagja. Tette mindezt úgy, hogy végig a kezében tartotta a mérkőzést, és azt az egy fumble TD-t leszámítva egyszer sem hibázott. A Bears ezzel szemben semmit nem tudott csinálni egész meccsen. A támadójáték teljesen értékelhetetlen volt, a védelem egy fokkal jobban teljesített, de nem lehetett érezni azt, hogy ha a Rams nagyon akarna, akkor ne tudna még több pontot szerezni. Ezen a meccsen nem volt kérdés, ki érdemelt győzelmet.

64 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
64 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Kopi3.14
Kopi3.14
2020-10-27 07:58

Bjeela követeli Trubot vissza?

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2020-10-27 10:24

Ne tréfáljunk, kérem! Létezik egyáltalán más értelmes megoldás?

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2020-10-27 10:43

Cutler reactivating? :D

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2020-10-27 10:58

Cutler hét éve alatt a Bears támadóalakulatának a pontszerzése és yardteremlése így alakult az NFL csapatok rangsorában:

2009: 19.pts 23. y
2010: 21. 30.
2011: 17. 24.
2012: 16. 28.
2013: 2. 8. (mert csodák márpediglen vannak)
2014: 23. 21.
2015: 23. 21.

További kérdés?

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2020-10-27 10:58

Mindig van! Traubival hanyadik? :D

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2020-10-27 11:10

Őőőőőőőő, izéééééé, khm…

2017: 29. 30.
2018: 9. 21. (jéééé, hogy mik vannak!)
2019: 29. 29. (najazééé!)

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2020-10-27 11:10

Ki lehet mögötte? :O

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2020-10-27 11:28

Mindenki, hiszen mindenkinél jobb és mindenkit megelőz. Ő MVP Trub.

d zoli
d zoli
Reply to  Krisztian Fekete
2020-10-27 14:28

Ez egy scooby doo szkeccs?

bjeela
bjeela
Reply to  d zoli
2020-10-27 20:18

Anélkül is összeszarom magamat, de nem a rémülettől, hanem a röhögéstől, hogy mi a szart akarnak ezek itt az NFL-ben ilyen dilettáns fuballkultúrával? Kibbbbaszott nagy tradíció, hatalmas legendárium és konkrétan egynagylófaxt sem értenek az egészből. Agyhalott seggfejek gyülekezete.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2020-10-27 11:10

Az előrelépés megkérdőjelezhetetlen. (2018-ban a védelem jobb induló pozíciókat adott, ahonnan könnyebb pontokat is elérni)

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2020-10-27 11:30

Ez rágalom! Eccerűen csak ennyivel jobb mindenkinél MVP Trub, hogy yardok nélkül is pontokat ér el!

ducksfan
ducksfan
Reply to  bjeela
2020-10-27 12:23

Sőt, az ellenfélnek is!

bjeela
bjeela
Reply to  ducksfan
2020-10-27 12:31

Aki sokoldalú, annak semmi sem lehetetlen. És ugyebár MVP Trubról beszélünk…

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Krisztian Fekete
2020-10-27 12:09

A jó offense a védelemmel kezdődik.Meccsenként három-négy visszahordott turnoverrel meg is van oldva.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Kopi3.14
2020-10-27 12:09

Nagyjából egyetértek. Még akkor is nagy segítség, ha nem viszik vissza.

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2020-10-27 12:31

Ugye? Így nyertünk 1985-ben gyűrűt…

bjeela
bjeela
2020-10-27 07:59

Így jár az az edző, aki padra ülteti MVP Trubot.

Értemén, hogy Matt egy támadó guru, de hogy egy meccsen összesen egy FG-t tud felmutatni az általa kiválasztott, létrehozott és irányított támadóalakulattal, az mindent elmond a képességeiről. Bár a védelmünk sem olyan acélos, mint amilyen két éve volt, szal összességében ez egy vérgáz banda, akik nem medvékhez, hanem szerencsemalacokhoz hasonlítanak, akiknek ma elvették a szerencséjüket. És nagyjából minden héten ez fog történni, amikor egy kicsit is potens csapattal találják szembe magukat.

Sestertius
Sestertius
Reply to  bjeela
2020-10-27 08:08

Nem irigyellek.. pont ez a legszarabb állapot.. edző kuka, qb kuka, de a keret meg elég jó ahhoz, hogy top pick ne legyen..
Az tuti, hogy Nagy-t ki kell tenni.. (meg lehet a GMet is) aztán az új GM meg vagy húz egy merészet, és felcserél/cserél egy Qbért, vagy bevállal egy masszív szívás évet…
Amúgy az mekkora poén lenne, ha a szőke isten nem jöne idén a draftra a Jets miatt,aztán jövőre meg nálatok kötne ki egy tankolós év után.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Sestertius
2020-10-27 09:27

Ezt a felcserét már megcsinálták MVP Trubért. :D

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2020-10-27 10:23

És milyen jól jártunk vele…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2020-10-27 10:43

Nekünk, kívülállóknak számos boldog percet okozott a Bears, és Trub is!

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2020-10-27 10:58

Hát még nekem…

bjeela
bjeela
Reply to  Sestertius
2020-10-27 10:10

Hozzánk? TL? Viccelsz? Ahol Trubért az annyukat is odaadták? Akik olyan szakértelemmel vannak megáldva, hogy három éven át hittek Trubban? Ahol olyan vezetés van, ahol ezeket a “szakértőket” preferálják? Egy olyan franchise-ba, ahol 60 éve nem volt egy rendes QB és elfogadható támadójáték? A Bears-ben semmi tradíciója nincs a támadójátéknak, senki nem ért hozzá, de ha véletlen odajön valaki, aki ért, azt is “elrontják” egy perc alatt(most nem sorolnám a máshol jól teljesítő támadó szakembereket). Csak tönkretennék…

A Bears egy játékos- és edzőtemető, ahol mindenki és minden tönkremegy, amint odamennek, legyen az bárki. És ennek logikusan nem lehet más az okozója, mint a vezetés, mert túlvilági hülyeségekben nem hiszek és az átkokat is meghagyom a baseballozóknak.

acsdav2
acsdav2
Reply to  bjeela
2020-10-27 10:43

Most jöttem rá, hogy szegény Gaset is ti tettétek tönkre. Denverben még zseninek tűnt, nálatok aztán megindult a lejtőn.

bjeela
bjeela
Reply to  acsdav2
2020-10-27 10:58

Na, ebben ártatlanok vagyunk. Az a nyomorult már akkor is hülye volt, mi csak rátettünk egy lapáttal, már csak a tradíciók megőrzése miatt is.

Sestertius
Sestertius
Reply to  bjeela
2020-10-27 12:09

Hát jah.. és ezzel nem is nagyon lehet mit tenni.. Bisciotti egy értelmes ember aki rohadtul nem pofázik bele a Ravens dolgaiba, legalábbis hír nincs róla. Kraft meg ha akarna is BB úgysem hagyja :D de mondhatnám a Steelerst is. Ahol értelmes a tulaj, ott előbb utóbb talál egy értelmes GMet, aki majd megoldja.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2020-10-27 15:33

ideje átváltani szigetelésre, ha már a vezetés nem megy

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Sestertius
2020-10-27 11:23

comment image

Fetyke
Fetyke
Reply to  Sestertius
2020-10-27 12:08

“…az új GM meg vagy húz egy merészet, és felcserél/cserél egy Qbért…”
Azt már a régi megtette, így van ott náluk MVP Trub.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-10-27 12:08

Hát komám. Én mondtam, hogy nem kellene kilopni Kubiak irodájából a playbookot, mert azzal semmire sem mentek.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-10-27 20:18

Elsőre jó ötletnek tűnt…

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2020-10-27 22:14

Nem szabad a szezon elején felfedni mi van a tarsolyban! Kell valami az év végi fontos meccsekre és a PO-ra is.

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2020-10-27 22:28

Hát hóóógyneee. Azon az egyetlen PO meccsén is milyen jól megélt azokból a megspórolt levédekezhetetlen játékokból…

Viktor Gál
Viktor Gál
2020-10-27 13:11

Gyalázat volt a Bears-offense, a védelem tôbb pontot és kreativitást mutatott a támadásokban is. Be kellene perelnem és fizetniuk kellene, hogy fenn maradtam és végigszenvedtem a meccset, most meg szétrobban a fejem a kialvatlanságtol is. Komolyan mondom bjeela, semleges nézôként hiányzik Trub kreativitása, BigDick két INT-je kevés izgalom Mr.MVP játékához képest, akinél minden playben benne a kiismerhetetlen és megmagyarázhatatlan tôrténés.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Viktor Gál
2020-10-27 13:38

Én is elkövettem a hibát, hogy felkeltem meccset nézni. Hiba volt. :(

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Krisztian Fekete
2020-10-27 17:06

Te legalább aludtál elôtte, de én le sem fekudtem, mondom megéri fennmaradni. 10kor az asztalt lefejelhettem, mert délben keltettek, hogy a csorgo nyálamtol odatapadt a kimutatás a pofámra.

bjeela
bjeela
Reply to  Viktor Gál
2020-10-27 20:18

Viszont legalább nem kellett lemásolni, csak odamutattad a képedet.

Jarred
Jarred
Reply to  Viktor Gál
2020-10-27 14:23

Üdvözöllek a klubban! Nem tudom téged mi motivált a 3. negyed közepén, hogy tovább nézd, de én már nagyon néztem ott az órát.

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Jarred
2020-10-27 17:06

Egy valamitôl rettegtem, hogy a Bears defense kiharcol még egy fumblet v picksixet, és amilyen mázlisták, onnan már nincs megállás a hosszabításig. Na, akkor eret vágtam volna.

bjeela
bjeela
Reply to  Viktor Gál
2020-10-27 20:18

Istenem, de kár, hogy nem hozták össze a srácok, imádom a vérfürdőt!

bjeela
bjeela
Reply to  Viktor Gál
2020-10-27 20:10

Abszolút egyezünk, bár nekem rohadtul nem hiányzik a tökfej, mert hideglelést kapok, ha meglátom, hogy hat méterrel dobja mellé a hét méterre álló játékost. Ha igazán őszinte akarok lenni, akkor konkrétan a Bears meccsek nézéséből van totálisan elegem, mert ha szar meccset akarok nézni, azért nem maradok ébren sokáig és leszek kialvatlan, hanem megnézem a magyar rúgósfoci akármelyik meccsét késődélután és vidáman szétverem a tévét, hogy oldjam a bennem felgyülemlett feszültséget. Mindenki jól jár: én megnyugszom, a tévégyártók meg meggazdagodnak. Értemén, hogy MVP Trubnál legalább a változatosság gyönyörködtet és a kiismerhetetlenség vonzóvá tesz, de szegénykém baromira nem cheerleader, aki nincs a hálószobámban(ami tiszta haszon, mert az asszony péppé verne), ilyenformán ezek az értékei rám hatástalanok. Illetve egy nagy frászt, szétvet tőlük az ideg, amire momentán nincs szükségem, mert pont optimális a vérnyomásom. Ilyenformán egy Bears meccs számomra orvosilag ellenjavallt, még akkor is, ha elvileg nem haszontalan edződni a stresszhelyzetekre.

d zoli
d zoli
Reply to  bjeela
2020-10-27 21:13

comment image

bjeela
bjeela
Reply to  d zoli
2020-10-27 22:28

Telibe.

pritek
pritek
2020-10-27 13:58

Erdemes megemliteni, hogy a puntok nem csak a huszason belul voltak, hanem az otbol negy tizesen belul, raadasul harom oton belul es egy csuszott csak ki a 17esre.

Jarred
Jarred
Reply to  pritek
2020-10-27 14:23

Egy jó punter megfizethetetlen.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Jarred
2020-10-27 15:42

Amúgy nem. Csak ügyesen kell a sapka alatt mozogni. :)

ahanem
ahanem
Reply to  Jarred
2020-10-27 15:42

Van rá 3,5 milió amerikai dollárom, hogy ez nem így van.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ahanem
2020-10-28 14:58

Gazdag ember vagy!

Jarred
Jarred
2020-10-27 14:23

Remélem az NFL tanul ebből, és leszokik végre a Bears-Rams főműsoridőről. Eddig 3/3 élvezhetetlen volt.

ahanem
ahanem
Reply to  Jarred
2020-10-27 15:33

Remélem az NFL tanul ebből, és leszokik végre a Bears főműsoridőről. Eddig 678/678 élvezhetetlen volt.

d zoli
d zoli
Reply to  ahanem
2020-10-27 15:42

Ugyan. Legendás harcok. Must see TV. Mint pl a Milán-Juventus BL döntő. Akkor döbbentem rá, hogy az olaszok tulképpen utálják a focit.

ahanem
ahanem
Reply to  d zoli
2020-10-27 15:42

De a pénzt meg szeretik, ezért kellett valami megoldást találni.

bjeela
bjeela
Reply to  d zoli
2020-10-27 20:03

De mennyi VB-t és BEK/BL-t nyertek…

d zoli
d zoli
Reply to  bjeela
2020-10-27 21:13

Minden alkalommal jött a vb amikor börtön/eltiltás fenyegette a játékosokat bunda miatt vagy a diktátor elintézte. Ettől még ölik, kínozzák szerencsétlen játékot.

bjeela
bjeela
Reply to  d zoli
2020-10-27 22:28

Ellentmondtamén annak, amit mondtál?

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  d zoli
2020-10-27 22:13

Ajax-Juve, azt érdemes megnézni. Különösen a hosszabbítást.

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2020-10-27 20:25

Nanana, azért 1985-ben egészen meglehetős meccseket jáccottunk!

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2020-10-28 08:25

Monday night?

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2020-10-28 14:22

Abban az évben bármikor!

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2020-10-28 14:58
bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2020-10-28 16:24

Aprócska jótétemény Marinonak, mert áldott jó szívünk volt már akkor is. Persze 12:0 volt addig a statisztikánk, épp előtte vertük a Cowboyst és a Falconst 44:0-ra és 36-0-ra, tehát érthető, ha egy kicsit kiengedett a társaság. De a többiek megtudták, hogy a medve nem játék. ;)

Ja, és a Konferencia döntőben a Miamit 31:18-ra lemosó – a meccs végeredménye egyáltalán nem mutatja, mennyire verték meg a Miamit – Peccet ugyebár a döntőben 46-10-re aláztuk. ( a másik két PO meccsen meg nulláztuk az ellenfelet…) Hja, szép volt, tán igaz se volt.

Amúgy aszittem, hogy a GB elleni Monday Night meccset citálod ide, ahol szegény Sajtfejeket 23:7-re ütöttük meg. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=o8o8aM3xZgw

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Jarred
2020-10-27 17:19

Az ideg megesz, h annyi izgalmas meccs volt vasárnap egyidôben, és csak redzone-ban nézhettem, most meg premierplánba Nagyi csillogo (guru)koponyája jutott. Vetekszik Gase-el a kreativitása, kiváltképp a 4.re hívott playek.

BennieBoy
BennieBoy
2020-10-27 22:58

Reggeles voltam szóval kihagytam a meccset, de az összefoglaló és a lenti kommentek alapján szerintem kijelenthető, hogy a hétfő estét én nyertem meg, az ágyikómban csicsikálva. 2014 óta követem a csapatot, ilyen támadójátékot (idézőjelben) utoljára talán Trestman alatt láttam de megkockáztatom azt is, hogy ez az inkompetens támadó playhívás még Fox playbookjából való. Rettenet. Nem tudom, hol szaródott el a dolog, de érdemes végignézni a jelenlegi csapatvezetésen és edzői stábon: Pace elsőkörösei akkora bustok, mint ide Illinois: White kuka, Floyd kuka, Truby… khm. R. Smith szintén nem vált be. Elpocsékoltunk 3 évet Fox-szal és elhoztuk a támadó guru (továbbra is szigorúan idézőjelben) Nagy-t, akinek a debütáló éve nagyban köszönhető Fangio-nak és Mack-nek. Tavaly láttuk mire megy egy közepes védelemmel, idén a védelem megint mutat életjeleket, de Nagy és az általa összetákolt offense-nél egy 40 éve láncdohányos nyugdíjas is kompetensebb. Ezalatt a 6 év alatt kb. 14-et öregedtem, és az érettségi meg az államvizsga csak javított.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

64
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x