Connect with us

Összefoglaló

A meglepetések fordulója

Meglepetésekkel teli játéknap volt a tegnapi, ugyanis a lejátszott mérkőzések felén az a csapat tudott nyerni, amelyik esélytelenebbnek volt kikiáltva. A hat ilyen találkozóból most néggyel kezdünk: borította a papírformát a Vikings, a Bengals, a Dolphins és a Broncos is! 

Minnesota Vikings @ Green Bay Packers 28 – 22

Let Dalvin Cook, ezt kértük a 4. heti playoff rankingukban. Úgy tűnik, hogy Mike Zimmer lelkes FK!-olvasó, hiszen pontosan ezt tette ma a Vikings és egyenesen letolta a labdát a Packers torkán.

Dalvin Cook egészen fenomenális napot zárt. 30 futás 163 yard és 3 TD, mellé még elkapott 63 yardot és egy TD-t a levegőben is. Ezzel pedig összesen 226 scrimmage yarddal zárt, és az extrákon kívül a Vikings összes pontját egymaga szerezte. Ki kell emelni a vendégek támadófalát, akiktől passzblokkolásban sokat nem kértek, de a futójátékhoz egész meccsen nyitották az utat.

Kirk Cousinstól nem volt szükség nagy meccsre. Mindössze 14 passz kísérlete volt, amiből 160 yardot szerzett és a fent is látható TD-t, ahol valljuk meg, nem rajta múlt az 50 yardos pontszerzés. A Vikings támadósor többi játékosa Cookon kívül összesen a 100 yardos határt sem lépte át. Ezt a teljesítményt Cook ráadásul nagyrészt 3 negyed alatt pakolta össze. A Minnesota első 4 labdabirtoklása során felrakta a 28 pontot és a 3. negyed közepén már 28-14-es előnyre tett szert. A Packers védelme az utolsó játékrészben tudta őket először megállítani, igaz akkor már gyakorlatilag Stevie Wonder is megmondta volna, kinél lesz a labda. A Packers a 4. negyedben végül 3 puntot is kierőszakolt, de a mérkőzés megnyeréséhez ez kevés lett. Jól reprezentálja a hazaiak szenvedését a védelemben, hogy a csapat két legtöbb tackle-jét végrehajtó játékosa egy safety (Amos) és egy corner (Alexander) volt.

Az első félidőben még tudta tartani Aaron Rodgers és a Packers a lépést Cookkal, hiszen 14-14-gyel fordultak szünetre, ám a második játékrészben 2 turnover on downs és egy punt után már -14 pontos hátrányban találta magát a gárda. A visszakapaszkodás még megvolt és a szépítő TD után Jamaal Williams milliméterekkel a 2 pontost is megszerezte. A védelem által hozott újabb stop után a Packers a győzelemért támadhatott, és Rodgers már lendítette a kezét a szokásos hail maryre másodpercekkel a vége előtt, amikor érkezett az újonc DJ Wonnum és meghiúsította, hogy újabb történelemkönyvekbe illő játékot hozzon össze a Green Bay.

A Packersnél Rodgers ismét jól játszott. Közel 300 yardot szereztt és 3 TD-t osztott ki. A Vikings sem tudott igazán mit kezdeni Davante Adamsszel, aki akárcsak Cook, szintén az összes TD-t magára vállalta a csapatából (3). Aaron Jones hiányában Jamaal Williams újra remekül játszott és összességében nem volt nagy gond a Packers támadósorral. A védelemmel annál inkább, ahol egyszerűen nem voltak képesek megállítani az ellenfél futójátékát annak ellenére, hogy elég sok base formációt alkalmazott Pettine. Persze visszatérő probléma ez már Green Bayben, de látszik, hogy ha nincs előnyben a csapat, akkor óriási problémákat tud okozni a védelem futás elleni borzalmas teljesítménye.

A Vikings 8 meccse tartó söprésnek vetett véget azzal, hogy 2018 decembere után először le tudta győzni a Packerst csoportmeccsen, ráadásul idegenben.

(alatriste)

Los Angeles Rams @ Miami Dolphins 17 – 28

Az idény talán legszürreálisabb találkozóját láthatták a Hard Rock Stadiumban és most nem feltétlenül arra gondolok, hogy Kellen Moore óta először láthattunk bal kezes TD-t az NFL-ben. Pedig igen, Tua Tagovailoa bemutatkozott, és DeVante Parkernek kiosztotta az első touchdownját a bal kezes rookie. A mérkőzés azonban nem elsősorban miatta marad emlékezetes. Tua végül 93 passzolt yarddal zárt és az az egyetlen TD átadása volt.

Hogy kaphatott akkor ez a Rams 28 pontot, ha az ellenfél irányítója még a 100 yardot sem lépte túl? A képlet egyszerű. Négy alkalommal adta el a labdát McVay egysége, köztük volt egy fumble return TD és összehoztak még egy punt return TD-t is.

Az időbélyegekből is látható, hogy a Ramsnek ezt a bravúrt egymás utáni két labdabirtoklásból sikerült összehoznia. A két csapat az első félidőben összesen 6 labdavesztést hozott össze, a különbség csupán annyi, hogy míg a Miami kétszer adta el a labdát és 7 pontot szerzett ebből a Rams, addig a Miami 4-ből 21 pontot szerzett és a már említett return TD-t.

Hogy mennyire volt szürreális ezeken túl a találkozó? A Rams 31 first downt ért el, míg a Dolphins 8-at. A Rams 471 yardot tett meg, míg a nyertes Miami 145-öt. Ez 326 yardos különbség a vesztes csapat javára, félelmetes.

A csapatok olyannyira kijátszották magukat az első játékrészben, hogy a 10 – 28-as félidő után a másodikban 11 labdabirtoklásból mindössze egyetlen Rams TD-re futotta. Óriási punt parádé mellett a nemrég igazolt Kai Forbath hagyott ki egy mezőnygólt.

Goff bár a yardokat szállította, a 2 INT 2 fumble amit vétett, teljesen kinyírta csapatát. Az elkapói ráadásul többet is droppoltak, egyszerűen semmi sem akart összejönni a csapatának. Cooper Kupp jutott 100 yard fölé, akit érdemes kiemelni a támadóktól, míg a védelemben nehéz lenne bárkit is, hiszen ők elvégezték a munkájukat, erősen limitálták a Dolphins támadóit és csak labdavesztések utáni rövid pályás szituációban kaptak TD-t.

Tua a várt bemutatkozástól elmaradt, de győztes meccset nem kell ugyebár megmagyarázni. A levegőben nem adta el a labdát, bár az egyik elvesztett fumble-t ő vétette. Kiemelni mást ugyancsak nem érdemes, hiszen a védelem a nagy játékokon kívül nyelte a yardokat, míg a támadósor a sok pont ellenére egyáltalán nem brillírozott. Tua time azonban elindult, bár talán a legváratlanabb módon.

(alatriste)

Los Angeles Chargers @ Denver Broncos 30-31

A Chargers essen ki – kész, nem lehet mást mondani egy olyan csapatról, ami az elmúlt négy meccsén leadott egy 16, egy-egy 17, most legutóbb pedig egy 21 pontos előnyt. Ezt már nem lehet a balszerencsére fogni. A Chargersnek nincs tartása, a játékosok nem tudnak 60 percen keresztül koncentrálni, a főedző Anthony Lynn pedig ehhez csak annyit tud hozzátenni, hogy tágra nyílt szemekkel és széttárt karokkal látványosan csodálkozik. Adam Gase és Matt Patricia mellett lassan ő is kezdhet csomagolni.

A mérkőzést a Broncos kezdte, természetesen egy punttal, de erre a Chokers azonnal válaszolt egy interceptionnel. A Denver a Los Angeles 16 yardosáról indulva öt yardra volt képes, így jöhetett egy jól megérdemelt mezőnygólkísérlet (3-0). Ezután két gyors punt következett, majd a Chargers összehozott egy turnover on downst, amit három punt követett. Ebből is látszik, hogy a játék színvonala már-már leírhatatlanul alacsony volt – nagyjából ilyen lehet egy olyan meccs a 17. héten, amin két 1/1-ért küzdő csapat vesz részt.

Öt perccel az első félidő vége előtt aztán a Chargersben eltört valami és két támadásból két TD-t tett fel a táblára, amit a második félidő elején még egy TD és egy mezőnygól követett, 24-3-ra módosítva az állást. Ettől annyira megnyugodott mindenki a vendégeknél, hogy a Broncos ezek után gyakorlatilag azt csinált, amit akart. A Chargers leolvadását még Drew Lock sem tudta megakadályozni, mert amint dobott egy INT-et, Herbert azonnal visszaadta, így a Broncos az utolsó öt támadásából négy TD-t szerzett, az utolsó és mindent eldöntőt a mérkőzés utolsó másodpercében.

Mindebből sok tanulságot nem lehet levonni. A védelmek gyengék voltak mindkét oldalon: nem sikerült megfogni a futást, nem nagyon volt pass rush, a turnoverek pedig leginkább az irányítók amatőr hibáinak voltak köszönhetők. Volt persze egy-két nagyobb játék, de 55 percnyi bénázást ez nem kompenzál.

A Broncosnál kiemelhetjük Phillip Lindsay-t, aki hat futásból 83 yardot és egy TD-t szerzett, az elkapók közül pedig ezúttal DaeSean Hamilton volt a legjobb 82 yarddal és egy TD-vel. Drew Lockot a három hatpontosa és a fordítása ellenére is nehéz megdicsérni, borzasztóan inkonzisztens és volt pár hajmeresztő megoldása – minél többet lát belőle az ember, annál nehezebb franchise irányítónak elképzelni.

A túloldalon a futójáték működött, Joshua Kelley, Troymaine Pope és Justin Jackson is legalább 4,6 yardos átlaggal futott, igazából az elkapók sem voltak rosszak Mike Williamsszel (5 elkapás, 99 yard, 1 TD) az élen, de nem látni a koncepciót az egészben. Nagyjából abból áll a Chargers játéka, hogy Justin Herbert keze valahogy majd elsül, és amikor nagyon kellett a first down, akkor még véletlenül sem sikerült semmi. Az egyértelmű, hogy a fiatal irányítóban van potenciál, a csapat is tehetséges körülötte, de ilyen edzői stábbal egyszerűen nem megy – Lynn elbukott.

(renningan)

Tennessee Titans @ Cincinnati Bengals 20-31

A Titans is áldozatául esett a nyolcadik heti őrületnek, meglepően simán kapott ki az 1-4-1-es Bengalstól. Valahol várható volt persze, hogy az amúgy kifejezetten jól játszó Bengals előbb-utóbb elsül, de a Titans nem tűnt jól matchupnak – ehhez képest kvázi minden bejött, amire nem lehetett számítani.

Kezdjük a Bengalsszal. Joe Burrow kiváló újoncszezont produkál eddig annak ellenére, hogy támadófala legutóbb az egyetemen volt. Mindezt megfejelve a mérkőzésről hiányzott az előtte általában csak díszként jelenlévő OL fele és az ügyesen blokkoló Joe Mixon, ehhez képest a Titans védelme összesen nulla sacket és egyetlen negatív yardos szerelést tudott felmutatni.

Ennek köszönhetően a Bengals támadósor egész jól tudott haladni az egész mérkőzésen. Giovani Bernard korrekt módon pótolta Mixont, 78 total yardot és két total TD-t gyűjtött, Tyler Boyd és az újonc Tee Higgins pedig 12 elkapásból 145 yardot és egy TD-t szerzett. Melléjük Auden Tate nőtt még fel, aki 7/7 targetet lehúzott 65 yardért – mindez azért érdemleges, mert AJ Green egészséges volt és játszott, de mindössze ötször vette célba Burrow, amiből pedig csak két elkapás született. Talán mindenkinek jobb lenne, ha a veterán elkapót elcserélné a csapat.

A másik oldalról a Titansnek konkrétan semmi nem sikerült. Az első drive jól indult, majd egy Tannehill INT-vel ért véget az end zone-ban. A következő drive is vállalható volt, de Stephen Gostkowski, aki idén hibátlan volt 50+ yardról, kihagyta az 55 yardos kísérletet. Derrick Henry 6,2 yardos átlaggal futott 112 yardot és egy TD-t, az offense összesen 218 yardot haladt a földön, de a kulcsszituációkban ezúttal nem sikerültek a játékok, valahol mindig elcsúszott a Titans. Pedig a Bengals védelem szinte semmi érdemlegeset nem csinált az egy turnoveren kívül (volt még egy sack és egy negatív yardos szerelés, de 451 total yard mellett ez nem sokat ér), de most ez is elég volt a győzelemhez.

(renningan)

46 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
46 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ewzywv
ewzywv
2020-11-02 07:48

Packers vereségnek két olvasata van nálam.
1, higgadt: oké kikaptunk szívás de csoportrivális ellen benne van, az NFC North-t azért valszeg úgyis behúzzuk. Az offense hasít a védelem meg a rájátszásban hátha a tavaly év eleji formát fogja mutatni.
2, overreaction lvl100: na ez a meccs tökéletes állatorvosi lova volt annak h Rodgers miért nem nyert/fog több SB-t a Packerssel. Van egy instant HoF irányítód és hogyan építesz köré csapatot? A packers front office szerint leginkább seh. Ted Thompson az egyébként vhol szimpatikus de állatira nem hatékony draft&develop módszerével elfecséreltük Rodgers legjobb éveit mert az ordító need-ek ellenére sose akartuk legalább egy közepes szintre felpumpálni a D#-t az Sb győzelem után. Majd Thompson végre balra el és mi történik? Elkezdjük Rodgerst basztatni h ejnye bejnye mennyire csúnya fiú vagy, és a csapat kiegyensúlyozása helyett hozunk a nyakadra egy kétséges képességű prospect qb-t meg két értelmezhetetlen picket. Amit Dillon csinál azt egy 7. körös is megteszi, ráadásul Lafleur sémájába elég is lenne egy random hátsó körös RB. Deguara meg annyira wtf h pályát se lát, a draftolatlan Tonyan simán lejátsza. És kb ez lesz a playoffban is, hiába jutunk be, egy jobb csapat beduplázza majd Adamst, a többi elkapónk majd kulcspillanatokban droppol ah pl tegnap is, miközben lazán szétfutnak majd minket. Utána pedig kenjük Rodgersre h ó hát már nem clutch az öreg…
Annyinak örülök h legalább nem Lions fan vagyok h lássam ennél is gyalázatosabban hogyan el elcseszni egy top QB karrierjét

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ewzywv
2020-11-02 09:02

Nagyon bosszantó látni, hogy amint valaki megfogja Adamst, (esetleg megkettőzik, vagy triplázzák), a másnak indított passz nagyon könnyen dropban végződik. Most volt olyan drive, ahol az utolsó négy passz elkapása nem sikerült, így lett turnover & downs.

Még hozzátenném egyébként, hogy mezőnygólt (valószínűleg Crosby sérülése miatt) nem is próbált a csapat, és a végén mindössze két mezőnygólnyi távolság volt a két csapat között. Pont volt két nem sikerült negyedik kísérlet az ellenfél térfelén…
Ezzel együtt nem gondolom rossz döntésnek, hogy nekimentünk, csak számolgattam.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Krisztian Fekete
2020-11-02 09:33

A Turnover on Downs a 32 és a 37 yardosunkon következett be. Ilyen szélben, mint ami tegnap volt egyébként sem szokás 50 és 55 yardos FG-t rúgni a Lambaeun.

ewzywv
ewzywv
2020-11-02 08:29

Annyira fel****ott a tegnapi meccs h előkerestem a statisztikákat. A Packers a 2010s SB óta a lehetséges 9-ből 7-szer volt playoffban, ebből következően 7x kaptunk ki. Ezen a 7 meccsen az átlagos engedett futott yard 177! Mindössze 2x maradt az ellenfél 100 alatt (2011@NYG 95, 2015@ARI 40), ellenben 4x engedtünk 150 felett. És akkor Mark Murphy azt mondja Rodgersnek h dont be the problem…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ewzywv
2020-11-02 09:02

De még az sem lenne baj, ha az ellenfél futását nem tudjuk megfogni, ha tudunk több pontot szerezni. De a jó támadójátékhoz a futókon(Jones és Williams remekül beváltak) a falon és a jó QB-n kívül minőségi elkapók is kellenének. Mi a vezetőség válasza? Draftoljunk első körben egy qb-t – a kispadra. Vagy a lelátóra, mert Love egyelőre a kispadra sem tud leülni.

ewzywv
ewzywv
Reply to  Krisztian Fekete
2020-11-02 09:24

Mondjuk ha komolyan gondoljuk ezt a playoff nevű januári szabadidős tevékenységet akkor egy közepes def kellene egy elit O mellé is. De igazából a passzt se tudjuk fogni mert a secondary átlagéletkora konstans 23, a passz rush meg a tavalyi évet leszámítva (akkor is inkább csak első felében volt iagzán erős) nincs. Szerencsetlen CLay Matthewst, aki egy személyben volt pass rush évekig, bemozgattuk ILB-nek, ezzel a maradék nyomásgenerálást is lenullázva, ahelyett h hoztunk volna a posztra bárhonnan is.
de am persze az is jó lenne ha jelenleg Adams mellett lenne vki. De igazából a nagy probléma korábban nem ez volt (most részben igen), mert volt nekünk Driver-Jennings-Nelson-Cobb-james Jones elkapósorunk aztán azzal is ****ra húztak :D

Wide open
Wide open
2020-11-02 09:05

Szeretném küldeni sok-sok szeretettel a Hungáriától a CHOKEkirály című számot Anthony Lynn-nek és az egész Chargersnek. Hogy száradna le a tökötök, semmirekellő népség….

bjeela
bjeela
Reply to  Wide open
2020-11-02 09:29

Akkor mit mondjak én? Ezek úgy hülyék, ahogy vannak, miközben MVP Trubot padoztatják…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2020-11-02 10:52

Néha beküldték pár yardra, hogy fussa meg a first downt. :)

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2020-11-02 10:52

Mert ő ezt is tudja, szemben ezekkel a lúzerekkel…

Danika
Danika
2020-11-02 09:49

A Szopóroller Bowl felnőtt a nevéhez. Az első félidőben a denveri drukkorek álltak a rossz oldalán, a második félidőben chargers nagy népe. A védelmünket az első félidő végére kifullasztották a sok 3&outtal, nem is volt utána igazi ellenállás a részükről csak sok-sok szerencsés megmozdulás. Gordon és Lindsay szerepét fel kéne cserélni. Gordontól enni 1-2 yardos futást idén még nem láttam, Lindsay megkapja a maga a 10 snapjét, majdnem összehozza belőle a 100 yardot. Shurmur a 4-dik negyedik Tom Bradytől vett számleckéket és 3 és hosszúakra hívja be az 5 yardos passzokat. A támadófalat Joey Bosa megette és ezt bátran ki merem jelenteni, mert amikor ő nem volt a pályán, akkor jöttek a sikeres játékok 90%-a. Lock első 3 negyed, Trevor Simean, 4. negyed Peyton Manning, neki volt utoljáró 3 TD-s 4. negyede még 2013-ban! De ez a meccs, úristen, moving up and down side to side like a rollercoaster. Jövőhéten jön a Falcons elleni Hope Bowl, és reméljük sikerül azt is behúzni, persze jobb játékkal.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Danika
2020-11-02 09:49

Ugye hogy mégis csak jól jártál azzal, hogy nem Lockot, hanem Goffot tettem be fantasybe. :) Én buktam ezzel 9,5 pontot…

Danika
Danika
Reply to  Fetyke
2020-11-02 10:12

Hát Goofról nem tudom mit gondoljak lassan. 2025-re jöhet oda már Archie Manning? De Figyelj nem tudom hogy, de 105 ponttal esélyem van megnyerni végre mérkőzést a fantasyban. Csak Barrett a Tampából hozzon össze 3 pontot és jó vagyok.

Fetyke
Fetyke
2020-11-02 09:49

Vikings at Packers
Először is rossz volt látni tegnap a Lambeaut nézők nélkül. Másodszor teljesen megértem a Packers szurkolók felháborodását a tekintetben, hogy a Green Bay tegnap pontosan azt játszotta, amit a jobb csapatnak tilos a gyengébb ellen. Nem értek egyet Alatriste azon megállapításával, hogy összességében ne lett volna gond a csomagosok támadójátékával. De igen is nagy gond, ha ez ellen a Vikings védelem ellen az első félidőben mindössze két támadósort vezetsz összesen majd 17 percen keresztül futtatva az órát abban bízva, hogy majd az ellenfél támadósora úgy is elrontja. Aztán a 3. negyed közepétől meg már lehetett futni az égő ház után. A jobb csapatnak, márpedig a Packers idén nem kevéssel jobb nálunk erőltetni kell a játékot, mert a játék ölésén csak veszthetnek egy gyengébb csapat ellen. Mint ahogy tegnap rajta is vesztettek.
Ami a kedvenceimet illeti. Ettől a győzelemtől semmivel sem lettünk jobbak, ugyanazok a hibák továbbra is megvannak, mint eddig, ha megy a futójáték és Cooknak, akkor a támadó oldal oké, de különben… Bár legalább már láttam néhány előre felrajzolt 5-10 yard közötti passzjátékot. Eddig ezt nagyon hiányoltam. A védelemről pedig jobb nem beszélni. A corner sornál és ezzel a secondarynél csak a DLine rosszabb és súlytalanabb. Mindegy, ez a szezon ilyen, és a kis dolgoknak is örülni kell. Márpedig ha belerondíthatunk a csoportriválisok mérlegébe az ilyen kis öröm.

ewzywv
ewzywv
Reply to  Fetyke
2020-11-02 10:04

Alapvetően a packers terve a meccsre sztem rendben volt (lett volna): vezessünk hosszú driveokat h az inkonzisztens viking O-nak lehetőleg passzal kelljen rohannia az eredmény után. Probléma azzal volt h Cook-nak elfelejtettek szólni h ne fusson már 5+ yardos átlaggal hanem inkább hagyja Cousinst hibába hajszolni magát

Fetyke
Fetyke
Reply to  ewzywv
2020-11-02 12:24

Azért nem értek egyet, mert így pont lecsökkentettétek annak a lehetőségét, hogy a két támadósor és irányító közötti különbség kijöhessen javatokra és tulajdonképpen ez is ütött vissza. Legkésőbb az első negyed után váltani kellett volna gyorsabb ritmusra, amikor már látszott, hogy így nem szakadtok el eléggé, és mivel mi támadunk először a 3. negyedben semmi okunk nem lesz kapkodni nagyon jó ideig. Nem hagytatok időt és teret arra, hogy kijöjjön a két támadósor közötti különbség.
Az már csak hab volt a tortán, hogy amikor és amíg kellett, addig Kirk bizony jól játszott, a kevés passzát jól, gyakorlatilag hiba nélkül dobta meg. Olyan, mintha ez a taktika kicsit visszafelé sült volna el.
Megkockáztatom, hogy jóval pörgősebben, több rövid passzal, jóval kevesebb idő elégetésével kellett volna már az elejétől támadnotok, mert erre is képesek lettetek volna. Így pont a saját csapdátokba estetek, hogy az első nem is nagy, csak kisebb hiba (pár drop egymás után) el is döntötte gyakorlatilag a mérkőzést. Onnantól már borult a támadó stratégia, egysíkúbb lett a játék, amihez még a mi védelmünk is kicsit jobban tudott alkalmazkodni…

ewzywv
ewzywv
Reply to  Fetyke
2020-11-02 13:05

Nemtom, lehet persze így utólag értékelve ha agresszívabbak vagyunk akkor másh néz ki. Az elején nem nézett ki azért rosszul a terv meg 1 negyed után nem szokás takszot váltani mikor egál az állás és láthatóan tudsz haladni. Sztem inkább a 3 negyed-4. negyed elejen ment el a meccs. A 14-14s félidő nem jó, nem tragikus. De bekaptunk két gyors TD-t a harmadik negyed elején miközben mi csak két sikertelen 4. kísérletet meg egy puntot produkáltunk. Az a 2 drive ami turnover on downs-al végződött már nem volt ilyen tökölős mint az első félideiek, kb 3 perc alatt eljutottunk a 30 yardoshoz aztán ott a dropok, buta szabálytalanságok, bírói tévedés miatt megálltunk. Az a két 4&hosszú nyilván megkérdőjelezhető, felteszem egy egészséges Crosbyval nekimegyünk a rúgásnak. A játék képe miatt a puntnak sok értelmét nem igazán láttam volna, buta szabálytalanságok a secondarynél, 50 yardos Cook elkapott TD és társai…

RvBalazs
RvBalazs
Reply to  ewzywv
2020-11-02 13:22

Szerintem is a Sajtfejek a taktikájukkal bukták el ezt.
Ilyen Vikeis védelem ellen bárki, aki tud passzolni 3-4 Td-t szokott felpakolni.
Az, hogy az első félidőben 2-2 támadás volt mindössze, az nevetséges taktika egy Green Bay szemmel. és nem arról van szó, hogy a GB 5-5 perc alatt végigment és a MIN 10-10 percig ölte a játékot.
Ha megnézed a Vikes skill playerekből elég jó.
Egyrészt a Thielen – Jefferson páros még meg fogja sanyargatni az ellenfeleket a következő években.
Irv Smith most is bizonyitott, hogy övé a jövő TE posztja a csapatban. Nagyon szépen blokkolt, és amikor kivételes passzt is adtunk neki, akkor is haladt.
Cook meg Cook.
Továbbra is a playhivás ami kicsit se nevezhető modernnek.
Értem, hogy az időjárás miatt nem lehetett 25+ yardos playeket hivni állandóan.
De azért a CB sor 5-10 yardon is sebezhető. Szerencsétlen Gladney meccs közben is kidőlt.
Ahogy irtam, első félidő 2-2 drive, 2-2 TD. 2. félidőt a Vikes kezdte, igy lett 21:14. És itt jött egy megrogyás, hogy nem működik a terv…
A BreenBay ennél sokkal jobb csapat.
De ha ilyen marad, akkor first and out lesz a PO

Fetyke
Fetyke
Reply to  RvBalazs
2020-11-02 14:00

Én igazából ettől a 2 WR-es felállásoktól megyek a falnak. Oké, tegnap működött, de akkor is. Tudom ezt már megbeszéltük, de nem kell nagy passzjáték. A kis 5-10 yardos passzokkal vagy a screenekkel remekül lehet mozgatni a láncot, mint ahogy azt tegnap is tettük.

Attila Horváth
Attila Horváth
Reply to  Fetyke
2020-11-02 11:42

Az is szépen látszott, hogy mennyire semmibe vette a Packers a Vikes secondaryt. Automatikusan mentek rá szinte az összes 4. kísérletre.

Caselele
Caselele
Reply to  Attila Horváth
2020-11-02 11:54

Rugó nélkül(sérült rugoval orkán erejű szélben) logikus volt

Fetyke
Fetyke
Reply to  Caselele
2020-11-02 11:59

Punt is van a világon! Ha az a taktika, hogy hibázzon Cousins, akkor nem fél pályákat kellett volna neki és a támadóknak adni, hanem be kell ragasztani őket a saját 5 yardoson belülre.

Caselele
Caselele
Reply to  Fetyke
2020-11-02 12:04

Volt punt is, és talán 1 olyan sikertelen 4.kiserlet volt, ami a packers miatt nem sikerült (nem pedig bírói döntés miatt)

ewzywv
ewzywv
Reply to  Fetyke
2020-11-02 12:10

második félidőben jöttek a sikertelen 4. kísérletek amik egyrészt már hátrányban voltunk, másrészt látszódott h a D# szabit vett ki aznapra

Fetyke
Fetyke
Reply to  ewzywv
2020-11-02 12:10

Azért egy TD-és hátránynál 4 és 10-nek nem feltétlenül kellett volna nekimenni. Ráadásul ilyen szélben pont egy olyan, még Rodgersnek is rizikós dobás bevállalásával. Ott kellett volna puntolni, aztán hozzuk ki a lasztit, ha tudjuk. Lásd első forduló…

atis123Juve
atis123Juve
2020-11-02 11:50

Hát kellett már ez. Fantasyban Cook és Aaron Jones is nálam, van, de szinte az elejétől kezdve egyik sem tudott játszani.Így top contender helyett középmezőny. Köszi srácok!

Fetyke
Fetyke
Reply to  atis123Juve
2020-11-02 11:59

Csak szólok, hogy Cook egy meccset hagyott ki eddig…

RvBalazs
RvBalazs
Reply to  Fetyke
2020-11-02 13:05

meg egy bye week, de amúgy játszott

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  Fetyke
2020-11-02 13:10

Meg volt BYE is neki. ÉS pont ugyanakkor amikor Jonesnak is szóval. 45-50 pont esett ki kétszer is.

RvBalazs
RvBalazs
Reply to  atis123Juve
2020-11-02 13:22

ez csak Fantasy…
nekem is kidőlt a QB, WR1 nem is játszott, kiesett WR2, RB2, RB3…
majd jövőre szerencsésebb lesz

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  RvBalazs
2020-11-02 13:25

Hát igen, ez a szezon durván megkavarta a dolgokat. Gyakorlatilag mindenkinél kellett számolni egy extra random Bye week-kel és arra készülni.

Caselele
Caselele
2020-11-02 12:04

Nem tudom amúgy, de valahogy azt nem igazán látom, hogy bárhol lenne média/komment visszhangja, hogy a Packers meccsen egy PI-t nem adtak meg (felvették a zászlót!), Blandino szerint is ez óriási hiba volt a bírók részéről, főleg h 4.kiserlet volt.
Nem azt mondom, hogy elvettek egy győzelmet a packerstől, mert azt a sérülések, és a szar D vette el, de attól még nevetséges.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Caselele
2020-11-02 12:10

Valóban, el kell ismernem, hogy a bírók mintha felénk fújtak volna.

Caselele
Caselele
Reply to  Fetyke
2020-11-02 13:25

Mondjuk a packers is sokat hibázott, talán az a helyes megfogalmazás, hogy Zimmer reklamálásai többet értek?

LG
LG
Reply to  Fetyke
2020-11-02 22:05

Sajnos volt egy jó pár jogos holding is. Szerintem ez részben betudható annak, hogy pont odanéztek a zebrák. A többi akkor nem tűnt fel, utólag meg már teljesen felesleges ezen rágódni, az L be lett írva nekünk :S

Pizsama
Pizsama
2020-11-02 14:01

Most akkor kijelenthetjük, hogy Goff bust, vagy még korai?! :P

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  Pizsama
2020-11-02 16:18

Ha már, akkor Wentz a bust. De inkább mindketten sajnos.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Pizsama
2020-11-02 18:29

Most?! Eddig mi akadálya volt?

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Pizsama
2020-11-02 18:29

Most?! Eddig mi akadálya volt?

LG
LG
2020-11-02 22:05

A Dolphins nak az a 145 total yard a Rams 471-e ellen… És a végén a 28 pont a W mellé… 😱 Egészen hihetetlen. Erre még Rőtszakáll is csettintett egyet a padon ülve 😂🏈

atis123Juve
atis123Juve
2020-11-03 10:25

Skacok egyre több itt az xxx-es tartalmat hirdetü spam. Ugyanazt a felhasználót blokkoltam több ciknél is, de valahogy nem frissül időben. Tudtok erről?

katonadani
Reply to  atis123Juve
2020-11-03 10:47

folyamatosan spemnek jelölöm őket (és ezzel együtt törlöm), ha jönnek. Mindig új felhasználóval… azt gondolom, hogy disqus probléma lehet, hiszen ez ugye különálló az oldaltól…

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  katonadani
2020-11-03 15:19

Igen, szerintem is, azért kérdeztem, hogy esetleg néztétek-e, hogy csinálnak-e ezzel, mert én úgy vettem észre, hogy még az azonos felhasználó, vagy legalábbis nagyon hasonlóak sincsenek automatikusan eltüntetve a különböző cikkeknél.

pritek
pritek
2020-11-04 01:29

A Dolphins meccsen azert meg egy emlitesre melto dolog akadt. Az milyen mar, hogy az elso felidoben mutattak, hogy az arnyek miatt a Rams cserepadjan 33 Celsius fokkal melegebb volt mint a hazain? Konkretan 60 fok volt :)

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

46
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x