Connect with us

Hír

Két irányítóra szűkítette a 49ers a választását

Elérkezett a draft hete, a 49ers pedig állítólag ki tudott zárni egy jelöltet és már csak kettő irányító között vacillál, melyiket húzza ki az 1/3-as cetlivel. Ian Rapoport információi szerint úgy tűnik, hogy Mac Jones és Trey Lance közt dől el, ki lesz a befutó, tehát Justin Fields lett kizárva – pár napja egyébként Michael Lombardi is erről beszélt egy podcastben.

Ez persze még mindig lehet fals információ, hiszen a draft hete tele van olyan kiszivárogtatott infókkal, ami mások megtévesztését hivatott elősegíteni, azonban a 49ersnek ez nem áll érdekében, hiszen nincs kit átverniük (hacsak nem szeretik annyira a rivaldafényt, hogy heteken át mindenki rájuk figyeljen), nem kell senkit megtéveszteniük, hogy lecsússzon hozzájuk a valódi kiszemelt.

Ha a 49ers Mac Jonest választja, akkor Kyle Shanahan azt üzeni a ligának és úgy összességében mindenkinek, hogy nem kell neki atletikusság, nem kell neki az, hogy a rendszeren kívül improvizálva jó legyen egy QB. Neki az a fontos, hogy az irányítója snap előtt jól mérje fel a védelmet és előre tudja, melyik elkapója lesz üresen és hová kell passzolnia, emellett ezeket a passzokat rendkívül pontosan és gyors döntéshozatallal hajtsa végre. Shanahan pedig majd megoldja, hogy minél könnyebb dolga legyen az irányítónak, hogy a várt elkapók tényleg üresen legyenek.

Ha Trey Lance lesz a kiválasztott, akkor Shanahan az upside-ot, a potenciált választja és fontos neki az atletikusság, amivel új teret nyithat meg a támadósorában. Ebben az esetben a főedző azt üzeni a ligának és mindenki másnak, hogy nem kell kifejezetten pontosnak lenned, ha ezt tudod kompenzálni más tulajdonságokkal. Valószínűleg ennél a forgatókönyvnél a legesélyesebb, hogy Jimmy Garoppolo tényleg kezdőként indul neki a szezonnak, ahogy a vezetőség mondta.

65 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
65 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Farubcek
Farubcek
2021-04-26 07:04

Amúgy ez a Falconsnak (és a Dolphinsnak) kedvez. Ha Fields bent marad 1/4-en, akkor szerintem lesz, aki házat-asszonyt felpakol érte, a másik két srác esetében ebben nem lennék biztos.
A Dolphins meg vagy kihúzhat egy elit skill playert, vagy ha netán tovább csúszik Fields, akkor meg jól megkopaszthat valakit. Az 1/6-on már biztos komolyabb licit lenne érte.

chester
chester
Reply to  Farubcek
2021-04-26 08:32

Fieldset lehet még maga a Falcons is bekockáztatja, hacsak nincs valami über trade offer.

katonadani
Reply to  Farubcek
2021-04-26 07:30

nagyon úgy tűnik az NFL jóval kevesebbre értékeli Fieldset, mint az NFL-en kívüli szakértők. szóval szerintem nem lesz nagyobb verseny iránta, mint lance iránt mondjuk

Farubcek
Farubcek
Reply to  katonadani
2021-04-26 09:44

Adott esetben lecsúszhat akár 1/7 Lions, vagy 1/8 Panthersig is? Dörzsölhetik előre a tenyerüket.

ahanem
ahanem
Reply to  Farubcek
2021-04-26 11:31

Sewell is lecsúszik majd addig, nehéz döntések lesznek :D

katonadani
Reply to  Farubcek
2021-04-26 10:02

szerintem le fog

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2021-04-26 08:34

Majd lepottyan hozzánk és megvesszük tizenhetedik QB-nek és csinálunk belőle egy MVP Fieldset, mint Trubból.

realface
realface
2021-04-26 06:45

A 49ers 1/3-as választásának evolúciója az insidereknèl: Lance – Jones – Fields – Jones – Lance&Fields – Jones&Lance…
Tehát 4 nappal a draft előtt, Ian Rapaport állítja, hogy a klubtól kiszivárgó információk szerint két jelőlt Jones és Lance közül lesz az egyik. Igaz alig 5 órával előtte még Rapaport is arról számolt be, hogy a klubunknál bárkivel is beszélsz, senki nem tud semmit Shanahanon és Lynchen kívűl, akik viszont nem hajlandók senkinek elmondani. Szóval nincsenek insider információk sem, csak “köd szurkáló” találgatások….
Ennyit erről a hírről röviden.

katonadani
Reply to  realface
2021-04-26 06:53

rapoport utoljára ápr20-án beszélt erről, akkor azt mondta a rich eisen showban hogy nem érti, miért lett fields a favorit a fogadóirodáknál és továbbra is úgy gondolja hogy jones a pick.

realface
realface
Reply to  katonadani
2021-04-26 07:14

Aha értem… senki nem tudja, mert senkinek nem árulja el sem Shanahan sem Lynch, de Rapaportnak igen… hát én hiszek neki. Ja nem…comment image

pritek
pritek
Reply to  realface
2021-04-26 09:18

Most volt egy egesz fasza osszeallitas Kyler draftolasarol. Ott nyilatkozta Keim es Bidwill is, hogy mar porgott az ora a drafton es meg mindig csak ok ketten es Kingsbury tudtak az egesz csapatban, hogy Kylert fogjuk huzni es nem Rosennel megyunk tovabb. Mindenki mas akkor tudta meg biztosan amikor Bidwill benyogte, hogy akkor csorogjunk ra Kylerre. Ehhez kepest az insidereek mar akkor belso forrasra hivatkozva irtak, hogy Murray lesz amikor meg a dontes sem volt meg.

chester
chester
Reply to  pritek
2021-04-26 09:47

:'(
comment image

pritek
pritek
Reply to  chester
2021-04-26 12:45

Yes. Ezt is irtak szepen idorendben, hogy igy hoztak Kingsburyt. Ez volt a terv, nem az, hogy o hozzon valakit. Kliff nem is kampanyolt kyler mellett, mert teljesen abban volt, hogy ez a terv. Idovel Keim es Bidwill hoztak meg a dontest es Kliff majdnem szivrohamot kapott a boldogsagtol amikor mondtak neki.
Persze, hogy igaz e azt csak a legoregebb Football Team tag tudja, de sok ertelme nem lenne kamuzni. Akkor sem volt sok.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  chester
2021-04-26 10:09
ThySoul
ThySoul
Reply to  katonadani
2021-04-26 07:11

Azt lehet tudni hogyha Jones a pick minek mentek 1/3ra fel? Kutya nem vitte volna ott el valószínűleg

katonadani
Reply to  ThySoul
2021-04-26 07:31

szerintem vitték volna / viszik top10-ben, mert okos, azt meg szeretik az edzők. Amúgy Shanahan így be tudta biztosítani azt, akit akart. Amúgy ez nem lett volna így.

ThySoul
ThySoul
Reply to  katonadani
2021-04-26 07:35

Hát azt értem hogy viszik top10ben, csak ezért nem kellett volna felmenni 1/3ra, elég lett volna mondjuk 1/5re vagy mittudomén (1/7 lions picknél szerintem még bent lenne és nem kéne 3 első kör hogy oda felmenjenek)

pritek
pritek
Reply to  ThySoul
2021-04-26 09:13

Ha biztosan akarod valamelyiket, nem lett volna eleg. Eleg ha a tobbi csapatbol csak egy gondolja igy es maris buktad az egesz cseredet, igy meg szepen tudnak tervezvetni.

katonadani
Reply to  realface
2021-04-26 06:47

insidereknél egyébként sosem volt fields említve, hogy ő lesz a pick.

realface
realface
Reply to  katonadani
2021-04-26 07:19

Én már belenyugodtam abba, hogy valami “félhülyét” fogunk húzni és nem Fieldset. De akkor már inkább Lance-t mert ö a kevésbé rossz…

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2021-04-26 08:29

Oszt Fields meg hova pottyanna?

katonadani
Reply to  Bélabá a csótány
2021-04-26 09:58

pats 1/7 :D

Raist
Raist
Reply to  katonadani
2021-04-26 10:25

Oda kell Jones, már-már Brady klónja :D :D :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  Raist
2021-04-26 10:56

Akkor meg is van a megoldás. Ha nektek tavaly nem kellett Brady, akkor idén minek kellene a klónja. Tehát akkor Lance-t húzzátok az 1/3-on Jimmy cseréjének. :D :D :D
Át is írom a tippjátékot!

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  katonadani
2021-04-26 10:04

“Mi kerül ebben a gyerekben 1/7-be?”

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Bélabá a csótány
2021-04-26 21:32

A bőre az minimum egy hatodik kör közepe. A bal karja egy ötödik vége…

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Bélabá a csótány
2021-04-26 19:16

És mi kerül a tápos Jones-ban 1/3-ba? (Istenem, elmaradhatna az idei draft, megkímélném magam egy kiadós stoke-tól)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Bélabá a csótány
2021-04-26 14:07

A kétségbeesés

ahanem
ahanem
Reply to  Bélabá a csótány
2021-04-26 09:55

1/4

chester
chester
2021-04-26 08:18

Szerintem ez még mindig füst :(

katonadani
Reply to  chester
2021-04-26 09:58

de szerinted Kyler Murray is az volt :(

chester
chester
Reply to  katonadani
2021-04-26 10:13

És mennyire bevált

Raist
Raist
Reply to  chester
2021-04-26 08:32

Igen, én továbbra is azt gondolom hogy nincs abban semmi logika hogy:

1.) felmozognak iszonyat ellenértékkel az 1/3-ra csak azért, mert 2 (3?) játékos közül nem tudtak eddig dönteni és nekik legyen a legjobb esélyük az UTOLSÓ HÉTEN meghozni a végső döntésüket

2.) az egyik irányító teljesen ellentétes skillekkel rendelkezik mint a másik kettő. Komolyan van aki beveszi hogy Kyle nem tudja még azt sem hogy milyen stílusú irányítót akar? Egy Fields-Lance kérdésnek még talán lenne is értelme (amúgy nincs, lásd egyes pont ellenérték valakiért akit még ki sem gondoltak a csere pillanatában), de hogy Kyle még azt sem tudja mit akar játszatni a következő évben és majd eldönti azután, hogy valami isteni sugallat hatására eldönti melyiket is akarja a jelöltek közül. Ugyan már…

Egy értelme van ennek, HA és amennyiben úgy zajlott az egész hogy eldöntötték kit akarnak (évek óta figyelik az összes érintettet, efelől ne legyen senkinek kétsége), tehát PONTOSAN tudták kit szeretnének a csere pillanatában, viszont olyan infókhoz jutottak ami miatt valamelyik másik vagy jobban kezdett tetszeni vagy a kiszemelt már kevésbé tetszik. De akkor megint logikátlan hogy olyanért mentek fel aki hosszú tanulmányozás után nagyon bejött, most viszont pár hét alatt elbizonytalanodtak benne.

Sehogy nem jön ez ki nekem.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Raist
2021-04-26 21:34

Marad JG, húznak egy kickert, vagy long snappert.

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Raist
2021-04-26 12:52

1.Én magam is ugyanezeken a gondolatokon rágódtam, amikor rájöttem a ködösítés okára.
2. Ugye a Jetsnél a 2 legfontosabb edző az Mike LaFleur és Saleh a két korábbi 9ers edző. Na most nálatok attól van a félelem, hogy ha kimondtátok volna, hogy Shanahan kit akart ennyire és kiért ment fel, akkor a Jets 2 jó madara elkezdte volna győzködni a GM-t, hogy akit Shanahan akar tuti az a jó választás úgy, hogy inkább őt húzzák.
3.Tehát inkább az következtethető ki, hogy ti Wilsont nem látjátok jónak és biztos ami biztos nem tárjátok fel ki tetszik, nehogy a Jets elbizonytalanodjon és elvigye előletek.

katonadani
Reply to  Raist
2021-04-26 10:07

ezt most írta Albert Breer a hétfő reggeli cikkjében:

I can say, without any doubt, that the Niners didn’t know who they were taking when they made the trade up in late March. But I have to believe they had a leader in the clubhouse. I believe it was Jones and, as of right now, have no reason to think they’ve moved off of him. (That said, nothing would really shock me, with Trey Lance widely seen as a scheme fit, and Fields an otherworldly athlete).

Raist
Raist
Reply to  katonadani
2021-04-26 10:23

Stimmel, azaz konkrét ember volt akiért felcseréltünk, már csak az a kérdés hogy ez változott vagy nem és szerintem (szintén stimmel) hogy nem változott ennyi idő alatt a véleményünk. A kérdés persze még mindig hogy ki az, de hogy nem változik folyamatosan én abban (szinte) biztos vagyok (vagy inkább ahogy Breer írta, nincs okom feltételezni, mivel semmi olyan nem történt a csere óta ami ezt szignifikánsan befolyásolhatná).

katonadani
Reply to  Raist
2021-04-26 11:59

újabb infó Todd McShaytől:
I’m told that many in the 49ers’ personnel department have pushed for North Dakota State QB Trey Lance but that coach Kyle Shanahan wants to draft Alabama’s Mac Jones.

ahanem
ahanem
Reply to  Raist
2021-04-26 09:56

anno Hoyerrel is nekiment egy évnek, szerintem annyira nem meglepő

chester
chester
Reply to  Raist
2021-04-26 08:50

Évek óta max Fieldset figyelhették, meg ha esetleg Lance-re küldtek scoutokat a másodosztályba.

Van abban logika hogy két teljesen különböző QB közül nincs min lamentálni, de lehet mindhárom játékos ugyanazon a polcon van náluk, ezért várnak a végső döntéssel, és nem bíznak abban, hogy a lecsorgóból választanak. Kicsit hasonló ahhoz amit a Jets csinált 2018-ban, hogy nem bízzák a véletlenre, és inkább ők választanak abból, aki túljut a Browns-Giants kettősön.

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  chester
2021-04-26 12:37

2018-ban a Jets azért ment fel, hogy biztosan övék legyen a Mayfield-Darnold duó egyike. A Giants hitet tett Eli mellett így egyértelmű volt, hogy a 3.pickkel valamelyiket megszerzik.

chester
chester
Reply to  JackEasterby
2021-04-26 15:33

Én tartom hogy ők Mayfieldet akarták, de tényleg csak a draft előtti éjszaka kezdtek szivárogni, hogy a Brownsnak is ő kell, így hoppon maradtak. :D

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  chester
2021-04-26 19:19

Hoppon egyedül Darnold maradt. :) A Jets Mayfieldet ugyanúgy kinyírta volna.

Raist
Raist
Reply to  chester
2021-04-26 09:07

Na de ha ugyanazon a polcon van a három és nem tudtak eddig dönteni, akkor nem mindegy a három közül melyik csúszik le hozzájuk? A csere pillanatában akkor abból kellene kiindulni hogy nem tudták melyiket akarják, mert tegyük fel mindhármat tényleg egy polcra helyezték. Mi történhet ennyi idő alatt ami évek során nem derült ki és most egy (két) Pro day alapján tuti döntés lesz? Semmi. Akkor viszont megint nincs értelme a cserének azért hogy Ők döntsenek, hiszen Ők maguk sem tudják igazán kit akarnak. Akkor a háromból ezek szerint bármelyik ugyanolyan jó lenne. És akkor is sok az ellenérték ha azt feltételezzük hogy láttak valami ami miatt az egyiket ki tudták zárni. Mert akkor megint ott vagyunk hogy évekig nézték őket, eddig e szerint a verzió szerint nem tudtak dönteni, de most villámcsapás hatására megvilágosodtak valami alapján, hogy jaaaa, Ő eddig nagyon tetszett, na de az a sörhas… Inkább legyen mégis a másik csinos gyerek. Na de melyik? Az mind1, ugyanannyira tetszenek, legyen mondjuk amelyiknek nagyobb a lába.

chester
chester
Reply to  Raist
2021-04-26 09:11

Én már nem akarok gondolkodni meg találgatni, csak hátradőlni és várni hogy kiderüljön. :D

Raist
Raist
Reply to  chester
2021-04-26 09:13

Jó Neked, mert nekünk 9ers drukkereknek ez most… Mondjuk finoman agyhalál :D.

euskadi68
euskadi68
Reply to  Raist
2021-04-26 17:27

Tuánál nem rosszabb Jones sem, ne sírjatok. :)

ahanem
ahanem
Reply to  euskadi68
2021-04-26 18:10

de jobb se

pritek
pritek
Reply to  Raist
2021-04-26 09:23

Pedig szerintem kenytelen vagy elhinni, mert az also ket valasztas is akkor lesz biztos amikor a Frisco kerul az orara. Barmi tortenhet addig Wilsonnal, vagy Trevorral is. Tuti nincs szerzodesuk a Jetsszel, hogy ok vagy Wilsont huzzak, vagy senki mas qb-t. Iranyitot akarnak, most akarjak, eddig tudtak feljonni, abbol valogatnak ami marad ennyi biztos. Az hogy egy konkret valakit akarnak es kockaztatnak, vagy tobb jatekos is megfelel es viszik aki lesz, az lehet sose derul ki, de valoszinubb az, hogy vakon mondtak be a cseret mint az hogy kockaztatnak.

Raist
Raist
Reply to  pritek
2021-04-26 09:37

Ez a jó a szabad akaratban, hogy nem vagyok kénytelen elhinni :). Amúgy persze, NBA-ben is most halt meg az egyik draft lotterybe várt játékos, szóval persze, bármi történhet bárkivel a jelöltek közül. De azt nem hiszem el hogy nincs pontos forgatókönyv arra, hogy az első két választás után mi lesz. Szépen le van ez már nekik vezetve, még az a forgatókönyv is hogy ha az első két csapat bevarázsgombázik és mondjuk két punter megy ki az első két helyen. :D Mondjuk sajna nem a Bears van most 1/2-őn hogy valami fas…, meglepőt húzzanak, de én egy ekkor biznisznél mint amekkora az NFL nem tudom elképzelni hogy “majd az utolsó pillanatban lesz ami lesz” alapon fog ez a választás megtörténni. Lehet hogy rosszul fognak választani, ez minden draftoltnál benne van, de hogy ne készülnének fel minden forgatókönyvre előre… Tudom-tudom, tudjam elképzelni és pont :D

ahanem
ahanem
Reply to  Raist
2021-04-26 10:05

Én úgy képzelem el, hogy volt elég idejük arra, hogy felkészüljenek minden eshetőségre és azt rövid- és középtávon végigvezessék, nagyjából minden eredményt megvizsgálva. Ezért is van 6 percük, vagy mennyi, hogy a Jets választása után eldöntsék, melyik gondolatmenetet választják végül, de attól még, hogy az utolsó pillanatban választanak, az nem lesz rosszabb, mint a Jets+Wilson házasság. De az se nagyon befolyásolja, hogy mikor cserélnek fel, mert biztos vagyok benne, hogy megvizsgáltak minden lehetséges cserecélpontot is és az alapján mentek fel 1/3-ra.

Egyébként én egyetértek chesterrel, most már semmit nem hiszek el nekik és megvárom a csütörtök estét ezzel.

Raist
Raist
Reply to  ahanem
2021-04-26 10:16

Teljesen egyetértek, csak mivel az én csapatomat érinti jobban dőlt belőlem a szó a témában :D

ahanem
ahanem
Reply to  Raist
2021-04-26 11:30

nézd úgy, hogy teljesen mindegy kit húztok, egyrészt semmit nem tudsz tenni ellene, másrészt bízol az edzőkben, hogy mindegy ki a választás, rá fogják szabni a csapatot a kiemelkedő képességeire és mivel ez a képesség nem a sérülékenység, ezért már jobban jártok, mint JG irányításával.

pritek
pritek
Reply to  Raist
2021-04-26 09:43

Miert nem szamit felkeszulesnek az, hogy “ebbol a harom jatekosbol barmelyikkel tudnek dolgozni, de majd ha van ertelme, hogy beszeljunk errol akkor eldontom melyikkel mennek legszivesebben.”

chester
chester
Reply to  Raist
2021-04-26 09:14

Ti legalább rá tudtok készülni, engem derült égből ért Jordan Love. :D

Raist
Raist
Reply to  chester
2021-04-26 09:18

Na de mennyire megérte már az első kör és a felmozgás. :P :) Remélem nem ugyanaz a terv Jimmyvel, “kicsit” drága lenne ez sima riogatásnak. :D

realface
realface
Reply to  chester
2021-04-26 08:28

Remélem neked lesz igazad és végűl nem a ‘bama apa testű üdvöskéjét húzzuk.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  realface
2021-04-26 08:30

comment image

Raist
Raist
Reply to  Bélabá a csótány
2021-04-26 09:15

Hmmm, mondjuk a McDonaldsnak ez milyen magas labda lenne már, cég reklámarca és saját McJones termékek :D :D :D Ha én lennék a marketingesük erre biztos rárepülnék :D

realface
realface
Reply to  Bélabá a csótány
2021-04-26 08:49

Azaz… gyönyörű díszpéldány… :)

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2021-04-26 08:33

Igazi sportember, sőt, az elitek elittye. Bár Tibibácsi semnem vót sosemnem kipattintva, aztán néddameg hovajutott.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2021-04-26 08:38

Sörkules

Ge®i
Ge®i
2021-04-26 16:41

Hát ebbe a sztoriba már mindent IS bele lehet látni és sokan mindenfélét bele is látnak…

Szivárogtassuk ki mi is valami kamu Rapoport fiókkal, hogy pl. a SF tulajdonképpen Pitts-ért ment fel 1/3-ra és Garoppoloval és az ő régi, bostoni jegyzeteivel megcsinálják ebben a szezonban BB korábbi, két elkapó TE-es rendszerét! Vagy valami egyéb tudni vélt hülyeséget…

Amúgy én is inkább azon a véleményen vagyok, mint Raist, hogy ez nem most dőlt el és nem is változott a csere óta. És emellett még azon gondolkodtam, hogy
1. egy teljesen más stílusú (kimondottan mobilis) irányító köré a csapat többi része illik-e / illeszthető-e úgy, hogy jól működjön?
2. Shanahan eddigi karrierje során 2 olyan éve volt, amikor kimondottan mobilis irányítóval dolgozott, az akkor még Redskinsnél RGIII-vel. A rookie éve egész jó volt, wild cardig mentek, de a következő már kuka, de tudjuk, ott sérülés is jött sajnos…
Szóval nem tudom, hogy most átnyergelne-e más típusra az eddigi, inkább zsebirányítókról…
Az igen és a nem mellett is tudnék érvelni (a magam amatőr “szakmai ismereteivel” persze).
Csak gondoltam bedobom, hogy ez is a “49ers-saga” része szerintem! ;)

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Ge®i
2021-04-26 21:31

1. Illeszteni illeszthető, kérdés mennyi idő alatt. Ha két évnél több kell hozzá, akkor nem feltétlen éri meg belekezden, csak nagyon korszakos QB esetén.

65
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x