Aaron Rodgers és a Packers helyzete továbbra is borzolja a kedélyeket az NFL berkein belül, ezúttal a klasszis irányító kortársa, az idén visszavonult Alex Smith mondta el a véleményét a helyzetről az ESPN-nek. A korábbi 1/1-es szerint egy csapat nem viselkedhet így a saját legendáival, a Chiefsnél Andy Reid például sokkal jobban kezelte a helyzetet Patrick Mahomes draftolásakor.
“Ez a dolog az emberekről szól, nem Jordan Love első körös draftolásáról. Aaron már 16 éve a csapat tagja, rengeteget tett a franchise-ért, megbocsáthatatlan, ahogy a Packers vele bánt. Amikor van egy hozzá hasonló srác a csapatodban, akkor mindent megteszel, hogy érezze, szeretik és akarják őt az épületben. Nem a háta mögött intézkedsz, hogy miközben egy lépésre vagy a Super Bowltól és ő például egy elkapót várna a draftról, a semmiből hozol egy irányítót”
– mondta Smith.
Alex Smith says the way the #Packers have treated Aaron Rodgers is “inexcusable.”
Says what they’ve done is not the way you run a business or treat people.
When KC drafted Mahomes, Smith says he was in the loop the entire time during the draft process.pic.twitter.com/sqjpdEepBq
— NFL Update (@MySportsUpdate) May 26, 2021
Az irányító szerint a Chiefsnél teljesen máshogy működtek a dolgok. A menedzsment a legelső pillanatban jelezte neki, hogy benne van a pakliban egy első körös irányító, kikérték a véleményét, többször is beszéltek vele, hogy ez így rendben van-e, teljesen bevonták a draft folyamatába.
A Chiefs végül ki is választotta Patrick Mahomest, de Alex Smith iránt a bizalom töretlen maradt. Nem erőltették az újoncot, minden létező támogatást megadtak Smith-nek, aki karrierje messze legjobb szezonját produkálta és rájátszásba vezette a csapatot. A szezon után ugyan elcserélte őt a Chiefs, de a QB-nak ebbe is volt némi beleszólása, ráadásul a parádés szezonjának köszönhetően egy brutálisan jó szerződést kapott a Washingtontól. És ő nem egy korszakos klasszis és helyi legenda volt, aki több ideje volt az adott franchise-nál, mint a teljes felső vezetés összesen.
Legfrissebb cikkeink
- A Texans már négy mérkőzés óta nem szerzett TD-t a második félidőben
- Jahmyr Gibbs: Azt gondoltam, hogy a Bengals vagy a Cowboys draftol majd engem
- Taylor Decker: Az én hibám volt a Lions első félidei szenvedése
- FK! in LA & Seattle 🎥 – Day 3 & 4 & 5 – Stadiontúra 🏟️ & Venice Beach 🏖️ & Seahawks 🦅
- Fontos kimaradók a 11. fordulóból
- Tee Higgins, DK Metcalf, JuJu Smith-Schuster és Nico Collins is visszatér
- Váratlanul visszavonult a Seahawks kezdő centere
- FK! Preview #11
- Derrick Henry a legnagyobbak nyomában
- Legalább 2026-ig Indianapolisban marad a Combine
- 36. alkalommal csap össze John Harbaugh és Mike Tomlin
- Újra edzésbe állhat a nyáron vérrögökkel diagnosztizált Christian Barmore
- Hetekre kidőlt a Chiefs rúgója, a Jetstől happolták el a helyettesét
- Másodéves figyelő – AFC
- Október elején szenvedett agyrázkódást, legalább december közepéig nem játszik a Bears safetyje
Legutóbbi hozzászólások
- atis123juve on Triple Coverage #567 – Hogyan javítanánk meg a reménytelen csapatokat?
- Zotya on Derrick Henry a legnagyobbak nyomában
- Zotya on Hetekre kidőlt a Chiefs rúgója, a Jetstől happolták el a helyettesét
- atis123juve on Legalább 2026-ig Indianapolisban marad a Combine
- Fetyke on Október elején szenvedett agyrázkódást, legalább december közepéig nem játszik a Bears safetyje
- camillo7777 on Barkley eldöntötte a csoportrangadót
- Cseh Tibor on Barkley eldöntötte a csoportrangadót
- Kopi3.14 on Október elején szenvedett agyrázkódást, legalább december közepéig nem játszik a Bears safetyje
Ennél nagyobb faszságot nem olvastam :D
Megbocsáthatatlan, hogy a háta mögött draftoltak QB-t, bezzeg őt anno bevonták a folyamatokba. Tök jó, aztán egy év múlva elcserélték, míg Rodgers ha nem hisztizne nem menne sehova egy évvel azután, hogy “megbocsáthatatlan” módon draftoltak egy másik irányítót.
Elhiszem hogy ha nem húztam sisakot fogjam be a pofámat, de ez a csőlátás napról napra nevetségesebb.
Mostazé kissé zőccségeket beszész, kedves Chester. Rodgers nemazé hisztizik, mer elakar menni, hanemmer marhaságokat csinál a GM és így nem tuggya +szerezni a második gyűrűjit, amijér kapar, mint a malac a jégen. Legalábbis ez az ő álláspontya, amivel vagy egyetértünk, vagynem(szerintem nem csak ezen múlik). Smith legalább tutta, mi várhat rá, felkészülhetett rá, míg ARoddal meg közölték, hogy nesze itt egy púp, miközben várt egy kézifegyvert, mert a vakislátta, mi hibádzik a csatában. A kettő nem ugyanaz. Itten mindenki aztata empatikus viselkedést hiányojja, ami a GM-nek az eszibenemjutott a franchise meghatározó arcával kapcsban. Minden további gondolat csak léggömbhámozás.
hagyjuk már ezt a faszságot, eddig kb azon múlt, hogy nem nyert +SB-t, mert sosem volt normális védelem mellette; mégis mindenki elkapót akar neki…
Az jogos kérdés, hogy miért nem lehet legalább előre szólni neki, hogy ez meg ez a terv, maradjá nyugiba, de valszeg egyik fél sem olyan személyiség (ARod tudjuk, hogy nem).
Abban nem gondolunk mást, hogy a védelemre ráférne az erősítés, de a védelmen nem sokat segített egy új QB kiválasztása a draft első körében… Amúgy mintha aztat írtam volna, hogy “szerintem nem csak ezen múlik”.
Az baj, kedves komám, hogy itt ha valakinek nincs joga mindezen hisztizni az egész ligában, akkor az pont ARod, Bagoly mondja bögölynek…? :)
Rodgers és az őt támogatók elég komoly amnéziában szenvednek. Avagy hogyan is került ő annak idején Green Baybe? Én elismerem azt a teljesítményt, amit nyújtott az elmúlt majdnem két évtizedben. De ne felejtsük el, hogy bár legenda (lesz majd valamikor), de közel sem a klub legnagyobb legendájáról beszélünk. Az a fura helyzet, hogy ebben a franchise-ban még csak dobogón sincs e tekintetben. Persze ha a jelenről beszélünk, akkor valóban pótolhatatlan és nagy veszteség. De nem ő tojta a spanyolviaszt…
Nahátakkor nézzükcsak. Egyrészt Favre egy fikarcnyival sem jobb, mint ARod, sőt. Tudom, hogy elfogult vagy Favre-al, de micsinájjunk, ha ez az igasság. Másoccor ARod mégiscsak a draft talán legjobb QB-je volt, szemben szegény Love-al. Harmaccor ahogy aztat jól mongya ewzywv senkise Love-t cseszegeti, hanem a GM-et, ami azér nem ugyanaz.
Aztámmeg eztet a legendázásat is nézzük: ARod néccer vitte be a bandát a konferencijadöntőkbe(+ a SB run) úgy, hogy a védelem a legjobb időszakában is ippeg súrolta a liga 10. helyét, de inkább alatta volt, sőt, volt olyan, hogy 21. helyen égette magát a védelem, de ARod akkor is megoldotta. Én kajolom Favre-t, de ilyet ő sosemnem csinált. Sőt, ARod még akkor is bevitte a bandát a konf döntőbe, amikor a támadók sem érték el a 15. helyet. Ilyen Favre-nál elő nem fordulhatott. Persze, ha bajnoki címekben mérjük a legendaságot, akkor sem Favre, sem ARod nem legenda a koszos egy gyűrűjükkel. De ha nem, akkor mindkettő az.
Azt úgy csöppet elfelejtetted megemlíteni, hogy a SB run-kor a védelem top3-as volt.
Nem felejtettem el, szándékosan nem említettem, mert az volt az egyetlen az ötből, amikor nyertek a Konfdöntőn, meg is szerezték a gyűrűt…
Na és a Seahawks ellen a védelmen ment el a dolog? 4-szer pickelték Wilsont……
Azt a falat a bérmakörösztanyám is szétverte volna.
Jó erőben van a bérmakörösztanyád. :D Az igazság az, hogy az a fal még jó volt és utána kezdett el rohangálni Wilson az életéért. :)
Te sem sűrűn nézel statisztikákat, csak hantázol nagyokat a világba. Maraggyunk annyiban, hogy a PO-ban az a fal hét szekket engedett, ami RW teljes PO statisztikáját alapul véve a második legtöbb. Ha esetleg kételyeid támadnának, akkor emlékeztetőül tekintsd át RW Saints és 49ers elleni meccsét a PO divíziókörében és a konferenciadöntőben. RW úgy menekült, mint Béla királyunk a tatárok elől. Tehát az én bérmakörösztanyám a moslékkeverővel rommá verte volna azokat a semmirekellőket.
Ennek valóban lusta voltam utánakeresni, bár szeretném megjegyezni, hogy a sack-re hivatkozás nem feltétlenül támasztja alá a véleményedet, hisz ugyanannyira irányítót minősítő statisztika is. De elfogadom azt, hogy az a Hawks fal nem volt kihívás a Peppers-Matthews duónak. Mindenesetre az eredeti tényállást ezt nem cáfolja, hogy te ezt az évet is annak vetted, hogy szegény Rodgers a védelem miatt nem SB-ba. Ez pedig nagyon nem igaz, mivel az átlagos Packers védelem jobban megfogta Wilsonékat, mint 2 héttel később a jobbnak tartott Pats védelem. No persze az A Konf. döntő a ST bénázások miatt marad emlékezetes, de azt minden GB szimpatizáns elismeri, hogy a támadósor is túl sok pontot hagyott fent az elején így ők is legalább ennyire hibásak.
De.
És már megen nem nézel statisztikákat. Vedd már magadnak a fáraccságot, oszt néddamármeg, milyen eredményt ért el a Packs D azon években az alapszakaszban, amikor eljutottak a konfdöntőbe, azaz a liga négy legjobb csapata közé. És akár azt is megnézheted, hogy mire jutott akkor a Packs O és mire ARod a liga legjobbjai között. És akkor megkapod, hogy mijért ér többet ARod. Csak szorgalmasan ám! Hidd el, a hasznodra válik.
Ja, és még valami: sosemnem mondtamojat, hogy a Packs D mijatt nem jutott ARod az SB-ba. Mindössze aztat montam, ARod a D középszar alapszakaszbeli teljesítménye ellenére jutott el a bandával a konfdöntőbe, azaz a liga legjobb 4 csapata közé egy liga tizensokadik D-vel. Tehát felejcsedmárel aztat, hogy rágalmazol itten engemet. Nem szép dolog.
1.Vegyél ám vissza ebből a “kiosztom a másikat” stílusból! :D Ki volt az aki nem is olyan rég jött ezzel az aranyköpéssel, hogy “járjon utána a nehézség”? :)
2. Azért ez nem ilyen egyszerű történet, hogy ha 15. a védelem, akkor óriási varázsló ARod, hogy legjobb 4-ig ment. Egy részt, ha van egy olyan QB-d, mint ő akkor inkább többet költesz a támadósorra, mert az sokkal kiszámíthatóbb. Így a védelemben lévő tehetség eleve kevesebb.
3. Másrészt ha van egy ARod vezette támadósorod, akkor nem úgy küldöd fel a védelmet, hogy ők nyerjék meg a meccset és tartsák 20 pont alatt az ellenfelet. Ha 30 pont felett átlagol a támadósor elfogadod, hogy a védelmed enged 20-25 pontot meccsenként.
4. Aztán, hogy tényleg igaz-e a ködszurkálásom annak nézzen utána a nehézség. :D Ha nem akkor verjen el a bérmakörösztanyám a moslékkeverővel.
1, Nem.
2, De.
3, He?
4, Elfog.
Phűűű, nehéz meló eza kommentelés…
Ekőször is Lombardi és Bart kiszoríthatatlanok az első két helyről. Az ő magasságuktól nagyon messze van Favre és Rodgers is.
Másrészt elfelejted aztat, hogy honnan rángattaki Brett apó a Packerst, és milyen győztes csapatba és kultúrába kellett Rodgersnek beleülnie. A kettő nem ugyanaz. Nyerhet még tőlem akár két gyűrűt is ARod, akkor sem lesz nagyobb legenda szerintem Favre-nál Green Bayben.
És ebbe nem az a kérdés, hogy ki a jobb játékos. Azt talán oda is ítélném Rodgersnek (bár itt azért az eltérő időket nem szerencsés összehasonlítani). hanem a következők miatt:
Brett első kezdő szezonja: “Még ebben az évben sikerült egy 6 meccses veretlenségi sorozat is, melynek 1965 óta nem örülhettek a sajtfejű szurkolók.” Aztán “1994-ben sikerült Holmgrenéknek az, ami Vince Lombardi irányítása óta senkinek nem sikerült: megismételni a playoff-szereplést.” Brett 1992-ben lett kezdő. Én erről beszélek. Hogy a reménytelenség homályából vezette ki a franchise-t. És nem, ez nem elsősorban Holmgren érdeme. Nem ő akarta ugyanis a csapatba Favre-t és nem is ő állította be a kezdőbe….
Meg kellene nézni, milyen kaliberű és teljesítményű csapatokban játszott Lombardi és Starr és milyenekben Favre és ARod, mert úgy lenne igazságos az összehasonlítás. Starr-nak egyetlen egy olyan szezonja nem volt, amikor ne lett volna a csapat védelme és támadóegysége minimum a top 3-4-ben. Kilenc év alatt zsinórban(!) egyszer sem!
A Favre-al kapcsolatos elfogultságodat megértem, de a statisztikák egészen mást mondanak. Bocs. Azt a bandát továbbra is Holmgren emelte az égbe és nem Favre. Ő csak egy kulcsfontosságú elem volt a gépezetben, de nem a minden. Nagyon nem. És ezt tökéletesen igazolja, hogy amint elment Holmgren a banda is lecsúszott.
ez am h jön ide h rodgers anno h került hova? :D pont semmi köze nem volt hozza, mint ah most Love-nak sincs. Nem is baszogatja Love-t senki.
A második felét meg döntsék el a GB fanok szvsz :)
azért én baszogatom Love-t ha nem gond, elvégre egyáltalán nem tehet arról, hogy belecsöppent ebbe a konfliktusba
Hááát, ha az a baj, hogy nem került bevonásra döntés meghozatalakor és a GM szerinte nem jól draftol/igazol, akkor ezen elvek következetes megkövetelése esetén ő bizony soha nem kerül Green Baybe. És azért ne legyenek kétségei senkinek sem, egy looser fc-ből ő sem biztos, hogy várat tudott volna varázsolni.
De tovább megyek! Az sem biztos, hogy a főcsoport-döntőbe jutó Brettnek kellett volna távoznia a csapattól, akkor bizony Rodgerst kellett volna elküldenie a Packersnek. És hogy máshol kapott volna e azok után még lehetőséget? Jó kérdés…
Vagy amit most számon kérünk a vezetőségen és a franchise-on, az akkor még nem volt érvényes, amikor Rodgers a fütyi másik végén volt? Egészen konkrétan! Amit a Packers Favre-val tett az akkor megbocsájtható volt?
Elnézést, de amikor ARod odakerült, akkor a GB 4:12-es mérleget produkált, és az utána következő szezonban is csak 8:8-at. Szóval nehogymár csodacsapatnak kiáltsuk ki azt a 2005-6-os Packerst. Tehát amikor odakerült a kölyök, akkor volt abban ráció. Ezzel szemben Love-t egy 13-3-as alapszakasz és egy konferenciadöntő után szerződtették. Nem ugyanaz a ketegória…
Ami a 2007-es konfdöntős Favre-t és csapatot illeti, nos abban egyetértünk, legalábbis elhamarkodott volt Favre lecserélése, de inkább igazságtalan. De senki sem mondta, hogy azért, mert Favre-al ordenáré módon kicsesztek, akkor azt kellene tenni ARoddal is és ez lenne a normális, sőt, épp ezt rójuk fel a vezetésnek és erről szól itten a Smith megjegyzés is. Ha eddig nem tűnt volna fel… ;)
Azért azt tegyük már hozzá, hogy Rodgersel egyáltalán nem csesztek még ki. Vagy már lecserélték?
Egyelőre erre még csak egy halvány lehetőség mutatkozik, aminek amúgy nem nagy a realitása. Na nehogy már ezért ekézzük a GM-et…
Itten egy roppant aktív faszméregetés zajlik, ahogy mindigis szokott ilyen helyzetekben. A probléma az, hogy a GM nem egy pszichológus alkat, ahogy elnézem, mert ezt már rég le lehetett volna rendezni némi szakértelemmel. ;)
Én ezért mondom, hogy mindkét fele értem. A saját szemszögéből mind a kettőnek igaza van. :) Mindkettejüket meg is értem.
A legjobb tényleg az volna, ha Rodgers visszavonulna. :D
Nekünk mindenképpen, az NFL-nek rohattul nem.
Ne haragudj, de ez egyszerűen nem igaz! Igaz SB-be nem jutottak (de 12 éve lassan ARod sem), de Holmgren 98 után ment el és a Packers első negatív szezonja pont az a 2005–ös volt (a 6 évből 4-szer PO-ba jutottak). 2 év alatt konf döntős csapat lett a rebuildből, amikor Holmgren már rég Seattle-ben volt HC.
Őőőőőőő… de. Tehát Holmgren három csoportelsőség(közte egy megnyert és egy elvesztett SB) és egy 11-5-ös második helyet követően lépett le, majd jött egy 8-8-as negyedik és egy 9-7-es harmadik hely a csoportban. Ennyit az eccerűen nem igazról.
Ha arra akarsz utalni, hogy ez után ismét jött egy négyes PO széria, az stimmel, de azok egyikében sem jutottak el a konferenciadöntőig sem, kéccer már az első körben kivágták őket és ezt követően jött a 4-12-es szezon, amikor rájöttek, hogy nem árt egy tehetséges QB-ba invesztálni.
Ööööööö… bocsi De ugyanilyen hullámzások a Rodgers érában is elő-elő fordulnak. Akkor itt most nem is az irányító a kulcs, hanem az edző?
Döntően igen. Egy QB nagy hatással van egy csapat támadóegységére, de a védelemre szinte semmi és a támadóegységben is limitált a szerepe, ha szar a fal, silány a futójáték és nem kielégítő az elkapógárda. Tehát a csapat kialakítása, stratégiájának felállítása, a playbook sokkal lényegesebbek. Te is napokig sorolhatnád, hogyan csesztek szét egyes HC-k egy kiváló QB-t…
Imádom hogy egy Vikings és egy Bears szurkoló megy ölre ki a nagyobb Packers legenda :D
őket jobban érdekli mint az átlag közömbös GB drukkert
Még csodálkozol? Szétcseszték az elmúlt harminc évünket a csoportban!
nem csodálkozom, inkább elvárom
Mi mással törődhetnénk? Cseszdmeg, harminc éve nézem ezt a szart, szerinted mi a bánat jutott nekem ezen felül?
Nem kérdés! :D :D :D
erről szivesen elbeszélgetek csak nem hiszem h bármilyen következményei vannak a favre ügynek a jelenlegire. Mások a szereplők, más az NFL kultúrája, stb
Annyira azért nem változott semmi. Ti pédául 1-2 évért cserébe nem dobjátok el következetesen a klub hosszú távú jövőjét. És ebbe az is benne van, hogy az elit Rodgerst is simán lecserélitek, ha a szakembereitek Love-ban látják majd a potenciált.
Nem ördögtől való dolog ez egyébként. Egyszer már bejött. ARod pedig ettől retteg. És nem akar pont úgy járni, mint az elődje. Én e miatt meg is értem őt. De megértem a GM-et is, aki viszont nem akar ott álni egy bezuhant és kiégett Rodgeers esetén potenciális QB nélkül.
De szerintem AR problémája nem kifejezetten Love, hanem az összes többi draft pick az elmúlt 3 évből…(1-2 kivétellel persze)
és a FA tevékenység..
Gutekunst egy elég fos GMnek néz ki.. a teljes draft tevékenysége egy elég masszív nagy rakás csőd egyenlőre, FA tevékenység is minimum kérdőjeles..
Szvsz meg egyáltalán nem fos GM, viszi tovább azt a filozófiát, hogy inkább próbáljuk meg a csapatot a víz felszínén tartani, mint hogy nagy hullámzás legyen.
Nem is a csapatépítési stratégiájával van a gond… Bár de, hogy rohaggyommeg!
csak úgy elég nehéz ha 3 évente sikerül 2 használható játékost draftolni (lehet túlzok és van az 3 is)
E mellé megpakolja egy rakat zsetonnal a futót.. de közben az OL legatyásodik.
Hoz két közepes edge-et, aztán gyorsan draftol is egy bust-nak tűnőt..
Ha nem lenne AR akkor a GB nem sok vizet zavarna a PO-ért szerintem (sajnos, teszem hozzá..) ez a Packers keret AR nélkül kb Broncos szint
Ez így van, viszont van AR, a futó keres 6 milliót, aztán ha jól emléxem kb 6 millió DM-mel kivágható, amikor sokat keresne. Az OL 10 éve elit, a két közepes edge-ből Z azért elég jó számokat hoz, plusz több poszton játszik, Gary pedig elég hasonlóan kezdi a karrierjét, mint anno Cam Jordan, az idei szezonban már egyáltalán nem mondható rá, hogy bust.
A top irányítónak van top elkapója, top fala, elég jó futója, mély és egyre jobb TE pozíciója; emellé a D folyamatosan foltozgatva van, oda jöttek óriási bustok még az előző GM alatt:
2011 32 Derek Sherrod OT,
2012 28 Nick Perry DE,
2013 26 Datone Jones DE,
2014 21 Ha Ha Clinton-Dix S, – bevált
2015 30 Damarious Randall S,
2016 27 Kenny Clark NT, – elit
2017 2/1 Kevin King CB
Gute alatt meg: Jaire, Savage, Gary, Love, Stokes
Azér aztat se felejcsükel, hogy Gutekunst 98-2011 között scout volt, aztán 2011-15 között Director of college scouting, szal ennek a fényében nézegessük az ez idő alatt elcseszett draftokat…
egyebkent szerintem összességében nem draftol rosszul a packers ligaátlaghoz képest (tavalyi évet hagyjuk). Én a gondot abban látom h 1, sokáig dédelgetjük a bustokat (lsd King) 2, a bevált játékosokat nem fizetjük meg (lsd hyde) 3, évekig draftolgatunk magas pickeket is beáldozva kulcspozícióra akkor is ha a 50. ember se válik be (lsd évekig pass rush, cb, lb) ahelyett h legalább néha próbálnánk minőségi játékosokat hozni az FA-ról. Így mentek el Rodgers legszebb évei az SB után.
Nem hiszem, hogy Alex Smith erre gondolt volna kifejezetten…
De egyébként ez meg nem az ő dolguk. Nem az irányító feladata (még ha egy ARod is az illető) értékelni a GM munkáját. Véleménye természetesen lehet róla, de az ne menjen a munkája rovására!
csak az ember nem szívesen dolgozik egy olyan munkahelyen ahol dilettáns a főnök (és ugye az ő döntései az egyén sikerességének útjában állnak)
Hasonló a szitu mint amikor nagy játékfejlesztő cégeknél dobbantanak az emberek mert a kreatív vezető/producer balfék.. és nyilván adott mókus minek pazarolja az idejét egy halott projektre..
Szerintem AR legnagyobb problémája, hogy Gutekunst-ot egy szar GM nek tartja és úgy van vele, hogy amilyen keretet összerak azzal nem lehet előre lépni
Gyakorlati tapasztalatból mondom, hogy ritkán vezet bármi jóra az, amikor a hierarchia alján lévő személyzet nem a saját feladatával törődik, hanem a feljebbvalói döntéseit kritizálja vagy kérdőjelezi meg.
Ha úgy van minden, ahogy leírtad, ez Rodgers szíve joga. Ebben az esetben fel kell állni, és hivatalosan cserét kell kérni. De azzal amit most csinál, akkor így nem tudok egyet érteni.
Ha viszont tényleg csak annyiról szól a történet, amire én gondolok (az állását akarja bebiztosítani hosszabb távra), akkor el tudom fogadni a tetteit.
leírom ide is, ha már gyakorlati tapasztalat, én már jöttem el munkahelyről amiatt, mert a “főnök” nem hagyta, hogy végezzem a munkámat, így a döntése befolyásolta a munkafolyamatomat, akkor pedig az a legkevesebb, hogy megkérdőjelezed a döntését
persze ebben az is benne van hogy nem egy jó vezető és fogalma sincs, hogy mi az én munkafolyamatom része, csak ilyen esetben ne tegyen úgy, mintha mégis tudná
Ezt mondom, hogy akkor ez a megoldás. A főnököt kitúrni neked sem lett volna sok esélyed gyanítom…
agyonverhettem volna egy sötét sikátorban, magamban elrendeztem volna, hogy én csak jót tettem a világnak, kolegák örültek volna, hogy nem kell többet látniuk (hozzáteszem, ha egyértelműen kimutatható az, hogy adott vezető kérdés nélkül negatív hatással van a termelésre, akkor annak eltávolíthatónak kéne lennie mondjuk a munkásszakszervezet javasolatának következtében)
kicsit több tennivalót kívánt volna, mint a fakoff van kutyák én leléptem, de még mindig jóval kevesebbet, mint amit most Rodgers és managementje beletesz
ja egyébként a távozásom nem hatott ki a cég bevételére, vagy a cég renoméjára, de például a munkatársak felének a fizetése sem függött attól, hogy én mit csinálok
“Gyakorlati tapasztalatból mondom, hogy ritkán vezet bármi jóra az, amikor a hierarchia alján lévő személyzet nem a saját feladatával törődik, hanem a feljebbvalói döntéseit kritizálja vagy kérdőjelezi meg”
Ez így azért nagyon vaskos megfogalmazás… gyakorlatilag kussoljon mindenki és droid módon végezze a munkáját? Olyan környezetben igazad van, ahol teljesen más képzettség és kompetencia kötődik adott hierarchiai szintekhez, de itt ez nem áll fenn. Pláne egy Qb tökéletesen látja, hogy hogy hol lyukas a roster, min kéne változtatni, főleg egy AR szintű rutinos elit Qb.
Létezhet egy harmadik eshetőség is. AR szereti GB-t, van egy öröksége, létrehozott valamit és lehet, hogy fáj látnia, hogy ezt valaki tönkrevágja (vagy csak nem jó irányba viszi). Nyilván ez romantikus hozzáállás, de szerintem lehetséges opció.
Van egy cég, ahol magas pozícióban dolgozol 15 éve, felépítesz valamit folyamatos kemény munkával, és utána jön egy CEO és belerondít a közepébe, akkor nem biztos, hogy könnyű szívvel állsz tovább, hisz az életed ~30%át ott töltötted, ezért éltél nap mint nap.
Az nagyon nagy baj, ha Rodgers is így gondolkodik.
1.) Ez pontosan olyan környezet, ahol egy QB-hoz és egy GM-hez teljesen más képzettség és kompetencia kötődik. Egy GM-nek nem csak abból áll az élet, hogy jaj kellene még egy elkapó, mert ott rosszak vagyunk, akkor gyerünk szerezzünk. Aki így gondolkodik erről az állásról, az nagyon eltévedt!
2.) Teljesen mindegy, hogy mit lát egy QB szakmailag, ha egyébként fogalma sincs egy franchise vezetésével járó többi dologról. Jövőbeni tervek, koncepciók, scouting rendszer működtetése, fizetési sapka kezelése, csapatkultúra kialakítása, tulajok elvárásai, egyéb prioritások, stb.
3.) AR-nek nincs semmiféle öröksége, és nem hozott létre semmit. Gyakorlatilag kapott egy kész csapatot és kultúrát. Ép ezen vitáztam ma bjeelával. Valóban nagy szó az is, hogy Rodgers megőrizte mindezt, és nem építette le. De nem ő szarta a spanyolviaszt Green Bayben.
4.) Teljesen mindegy, hogy milyen szívvel, de akkor is neked kell távozni és nem a CEO fog.
5.) Csak mondom, hogy a hierarchiában Rodgers alatt is vannak emberek. Nem hiszem, hogy ARod jó szemmel nézné, ha egy elkapó kezdene neki arról pattogni, hogy mikor hova és miként kellene dobnia a labdát…
3, Egynagylófaxtnem. Nebomojjámá, Fetyke, hogy nem csinát semmit a ficere, hogy nincs semmiféle öröksége. Egy csapat átlagos működési időtartama elit szinten 3-4 év maximum. Utána szétesik. Ehhez képest ARod 8 évig folyamatosan csúcson tartotta és csak a sérülés akadályozta meg abban, hogy tovább ott tartsa. Mindezt tartósan 10-en kívüli, de inkább 15-ön kívüli, sőt, kétszer húszon kívüli védelemmel. És ahogy visszajött a sérülésből háromból kétszer bevitte a bandát a konferenciadöntőbe.
Tejjesen egyezünk. És ez még csak nem is biztos, hogy romantikus hozzáállás, mert rohattul nem biztos, hogy a csapatért dühös, sokkal inkább a saját felépített imázsát rombolja ez a barom a hibás döntéseivel(gondolja ő) és ezt qrvára nem akarja hagyni. ARodban bőven van annyi ego, hogy ez is benne van a pakliban. És azt is el lehet mondani, hogy imádják az ipsét, jobban, mint Gute-t és erre bazírozik, amikor palotaforradalmat kavar.
ebben a 3. lehetőségben totál van igazság, ARod szereti Green Bayt, sokat tett az ottani (meg a szülőföldje) helyi közösségéért, ezért vásárolta be magát a Bucksba, többször mondta, hogy neki számít az, hogy helyi legenda legyen.
törődj bele, ilyen szempontból az úr hozzáállása kicsit maradi
Én a valósághoz jobban illeszkedőnek mondanám
Fetyke jó fijú, de a hierarchija kérdésiben kissé merev a világlátása. Minden bizonnyal a rossz tapasztalatok…
a gond itt azzal van, hogy a GM munkája egyenesen kihat a QB munkájára is
ez az ettől retteg talán picit tulzás :) Favre se járt rosszul a cserével, mehetett Sb-ért a vikingssal amivel a packers akkori keretével nem igazán lett volna sansza. Rodgers is átülhetne (talán szeretne is) 49ers, broncos stb, amik minimum vannak azon a szinten mint a packers jelenleg. Én el tudom hinni Favrenak meg Rodgersnek is h 10x év munkája után szarul esik nekik ah el akarják dobni őket, miközben ők szeretik a csapatat a várost stb és úgy is érzik h még tudnak tenni a csapatért.
Ha jól tudom (jól tudom, mert akkor még nektek szurkoltam) Favre az akkori Packersel is a bajnoki címért ment…
utolsó évében kikapott a giantsől a főcsopi döntőben emlékeim szerint, de az egy masszív felülteljesítés volt ilyen last ride feelingű :D
Brett éppen ismét MVP formát mutatott. A Packersel a következő év(ek)ben is SB contender lett volna vele a csapat. Sőt megkockáztatom, hogy simán nyertetek is volna 1-2 gyűrűt.
Nem mellékesen annyira jól járt, hogy előbb elmehetett a 2-14-es Jets-hez (kihozott belőlük egy 8-8-at és majdnem rájátszást). És a Vikings is egy rém gyenge csapat volt ám mielőtt ő odament…
én egyrészt tartom h a két esetet felesleges ennyire direkten párhuzamba állítani.
Másrészt maga favre nyilatkozta le anno is meg tavaly is h a Love draft azért más mint a Rodgers draft mert a mostani packers egy SB kész csapat míg a régi messze volt tőle
Jó csak itt sokan úgy beszéltek, mintha Green Bayben Rodgers lenne a foci, és előtte semmi nem létezett volna…
Ne aggódf 15-20 év múlva már ARod is megértőbb lesz. :D 2005-ben pedig még Favre sem így gondolta. Vagy 2008-ban.
Azért az kissé erős, hogy MVP formát mutatott Brett apó – sansza se lett volna abban a szezonban, mert Tibibácsi nagyon megtolta -, de kétségtelenül 4-5. volt a ligában 2007-ben.
Rodgers abban az évben kezdte meg a két évvel(!) korábban megkötött új szerződését, amikor Love érkezett. Hogy gondolhatta azt bárki, hogy itt az ő helye van veszélyeztetve a közeljövőben? Már csak a szerződése miatt is tudvalévő volt, hogy minimum két, de inkább három éve simán van a csapatban, és lenne is, ha nem lenne most ez a surlódás. Merthogy az MVP-t minek akarnád lecserélni.
Ez a marhaságokat csinál a GM is relatív, ez az ember hozta össze azt a védelmet, ami elvitte az akkor nem éppen toppon lévő Rodgerst a konferencia döntőbe. Akkor nem volt rá berágva mi? Gondolom… Ez az empatikus viselkedés is egy baromság, pont olyan embernek ismerte meg a futballvilág Rodgerst, hogy ha a szemébe mondod, hogy figyelj, irányítót fogunk húzni, akkor ő mosollyal az orcáján elfogadja és megtisztelve éri magát, hogy közölték vele az információt mint helyi legenda. Lófaszt, ugyanúgy bevágta volna a hisztit, sőt már lehet ott cserét kér. :D
igazad lehet, a Packers soha nem csinált még ilyet egy irányítójával sem.
jut eszembe, Brett says hello and disagrees with you.
Akkor sem mondta Rodgers tudtommal hogy itt micsoda vérgeci vezetőség van. Nyilván.
neki nem is kellett. Favre volt a fasz rossz oldalán.
Szó nincs veszélyeztetésről. Hülyeségről(mijafaxnak hozol egy lúzert egy rendes elkapó helyett?) és emberi viselkedésbeli hiányról van szó, leginkább ez utóbbiról és erről ugat a Smith gyerik is.
Ugyebár ismerjük aztat a pszihológijában, hogy rávezetés, meggyőzés, megafaxomtuggyamiminden, hogy a túldimenzionált egójú seggfejeket terelhessük a karámba úgy, hogy saját magától mennyen be? Persze lehet konfrontálódni, csak azt ostobaságnak híjják jobb körökbe.
Ezt egy példabeszédel tudom neked megvilágítani:
Kisgyerek káromkodva kergeti a galambokat: Hess picsába, hess picsába!
A pap figyelmezteti:
Édes gyermekem, rút szavaid sértik a Mindenható fülét. Haggyad hát el ezeket a szavakat és mond csak azt a madárkáknak, hogy hess, úgyis elmennek a picsába.
Ugyebár az volt a mondás a heppöning idején, hogy nem maradt már egy játékos sem Love-on kívül, akire elsőkörös grade-et adtak volna, ezért cseréltek fel érte. Ezt vagy elhisszük, vagy nem, de az tény, hogy a Packers pickjénke környékén Tee Higgins volt az egyetlen játékos, aki csinált is valamit újonc évében. Én őt nem kedveltem prospectként, így annyira nem bánom hogy nem őt húzták. És bár most Jeffersonért oda meg vissza vagyunk, akkor és ott érte sem cseréltem volna fel, pláne hogy elég drága lett volna, Aiyuk szintén. Szóval ez a WR imádat is túl van tolva sztem a történtek ismeretében.
A második bekezdésből egy szót nem értek, de ha van egy olyan énközpontú ember mint Rodgers, annak nem tudsz jót tenni egy Qb drafttal, akárhogy tálalod.
Maraggyunk annyiban, hogy Love majdnem olyan kaliberű lépés volt, mint a mi MVP Trub húzásunk(nyilvánvalóan túlzok és karikírozok, de ettől még ritkanagyfasság volt). Amúgy nem WR imádásról van szó, mindössze arról, hogy akkor az lett volna a logikus lépés, még ha nem is jön be az adott WR, akit választanak.
A második bekezdéssel arra utaltam, hogy mindenkit meg lehet győzni, még ARodot is, amit később még egy példabeszéddel is megerősítettem, de azt látom nem olvastad.
azért buták se legyünk, eléggé nyilvánvaló h Love érkezésével Rodgersnek utilaput kötnének a talpára a kövi szezon végén, nem hibáztatom Rodgerst h felkapta a vizet rajta.
Ez a Rodgers meg akkor is behisztizik dolog, egyrészt nem tudjuk, másrészt az egy korrekt viselkedés lett volna a Front office részéről és akkor most nincs miről beszélni mert ha Rodgers azok után le akarna lépni akkor mehet isten hirével.
Nyilvánvalónak nem mondanám. Ha jól játszik, nem küldik el Love kedvéért.
Ez a korrekt viselkedés is relatív, pont ezt beszéltük a szerkesztőségi chatben. Én nem érezném magam megtisztelve ha a főnököm bejelentené, hogy most fel fog venni valakit a helyemre, ugyanúgy megbaszna az ideg mintha akkor tudnám meg mikor megtörténik a hire.
Egy apró különbség, hogy a te szakmádban nincs olyan, hogy kiöregedés. És amúgy sem határozott idejű a szerződésed, szóval minden tekintetben hibás az érvelésed.
És a magánvéleményem szerint, Love szart sem ér, nem hogy odaadni érte a toronyórát lánccal, meg még a katedrálist is.
Én nem érezném magam megtisztelve ha a főnököm bejelentené, hogy most fel fog venni valakit a helyemre
Eléggé csúsztatsz, már másodjára írod ezt le ebben a formában, miközben Smith nem erről beszél.
„A menedzsment a legelső pillanatban jelezte neki, hogy benne van a pakliban egy első körös irányító, kikérték a véleményét, többször is beszéltek vele, hogy ez így rendben van-e, teljesen bevonták a draft folyamatába.”
Mert ez számomra a lényegen nem változtat. Lehet azt mondani rá hogy korrektebb, de ebben a szituban az én reakcióm nem változna akár bepúderezik, akár nem. De nem állítom hogy az én reakcióm az etalon.
Gondoltam egyébként.
am Arod szerződése meg Love szerződése ugyanakkor jár le asszem. Első körös QB-t meg nem cserének draftolsz és még az 5. éves opciójáról is dönteni kell. Azt is lehetett tudni h Rodgers szerződéséből a Packers ’21 vagy ’22 után tud kilépni. Az idei offseason meg pont olyan szagú volt, h oké közel voltunk a tűzhöz, adjunk mégegy esélyt neki aztán majd lassan ideje váltani. Sztem ez megfigyelhető volt a tavalyi draft (jövőnek sól) vs idei draft (jelennek szól). Én azon a véleményen vagyok h Gute arra számított h Rodgers már nem fog visszatérni a top formájához és előre menekült, csak Rodgers kereszteb húzta a számításait. Am az egésszel nem is lenne semmi probléma (értsd nem ekkora médiahiszti) ha beszéltek volna egymással a felek.
“Én azon a véleményen vagyok h Gute arra számított h Rodgers már nem fog visszatérni a top formájához és előre menekült, csak Rodgers kereszteb húzta a számításait.”
Ez bizonyára így van. Sőt tovább megyek, a probléma Rodgers cap hitjével van. Azt nyilván nem kalkulálta be senki, hogy itt lesz egy világjárvány, de azért ez sem könnyíti meg a tervezést a jövőre. Mert lehet példálózni a Bucsszal, de úgy könnyű sok játékost elhozni diszkont áron, hogy Brady, a húzónév 10, 18 és 19 milliót foglal el a capből, míg Rodgers 37, 39 és utolsó évében 28 milliót. Konkrétan nem tudják visszahozni Davante Adamset anélkül, hogy valakit akinek szerződése van ki ne basszanak, amiért szintén asztalcsapkodás lesz.
Szóval könnyű reklamálni meg ujjal mutogatni a GM-re hogy nem könnyíti meg a dolgokat, de neki nem egy QB adott évét kell néznie, hanem egy 53-as keretét a következő 2-3 évre.
“Szóval könnyű reklamálni meg ujjal mutogatni a GM-re hogy nem könnyíti meg a dolgokat, de neki nem egy QB adott évét kell néznie, hanem egy 53-as keretét a következő 2-3 évre.”
sztem nem is ezzel van bárkinek is baja
ezzel nem értek egyet. ha aláírtál egy x éves szerződést majd annak a közepén hoznak vkit a helyedre anélkül h neked szólnának, elmondanák h miért van erre szükség, miért elégedetlenek a munkáddal, akkor nálam az egy inkorrekt viselkedés.
“Nyilvánvalónak nem mondanám. Ha jól játszik, nem küldik el Love kedvéért.”
Már miért ne küldenék el? Favre-t is kirúgta gyakorlatilag a csapat Rodgers miatt…
addigra favre kb háromszor vonult vissza és tért vissza. eddig az offseasonig benne se volt a pakliban egy rodgers visszavonulás.
10+ évvel ezelőtti dolgok engem nem izgatnak ebben a kérdésben.
Az lehet. De ha azon gondolat mentén megyünk, amit te is vallasz egyébként, hogy a franchise hosszú távú érdekét nem szabad feláldozni 1-2 évért, akkor itt nem a kérdés, hogy Rodgers mennyire játszik jól, hanem az, hogy Love mit mutat, mennyire fejlődik és mit néz ki belőle az edzői gárda és a vezetőség.
És ezt Rodgers is pontosan tudja. Hiszen egyszer átélte már…
Arról pl lehetne topik, hogy mi jobb. Hosszútávú sikerre rápróbálni vagy rövid jó periódusokban gondolkodni. A balansz mechanizmusok az utóbbi irányba hatnak. És az évekre win now a kapcsoló csapatok elsüllyednek e?
Mondjuk Love nekem egyáltalán nem tetszett már prospectként sem, és az azóta kikerülő riportok alapján sem változott a véleményem róla, de cáfoljon rám :D Szóval amit eddig tudunk, nem rajta múlik hogy Rodgers meddig marad.
Nem is erről van szó, hiszen senki nem is akarta elküldeni vagy lecserélni Rodgerst. Hanem magáról az elvről. Amiben én nem találok semmi kivetni valót….
Szerintem itt senki nem szúrt ki Rodgersel. Nehogy már Love draftolása miatt nem tudta odadobni kétszer sem a goal line-ra a lasztit az elkapónak…
érdekes, én pont forditva gondolom és igazat tudok adni Smithnek :)
Ecce homo.
A house of sajts következő részének előzeteséből kiderül, hogy Gutenkust titkos szeretője és Rodgers a gimiben jártak. Látjuk, hogy Rodgers egy szobában ül Adam schefterrel és Alex Smithtel. Azok bólogatnak és átvesznek egy egy borítékot. Az utolsó vágóképen Le fleur, Mark Murphy és davante Adams egy kávézóban egy aktát néznek.
A Game of comments következő részéből:
Valaki levezet valamit abból egy mostani helyzetre, hogy a csapat hány bajnoki címet nyert olyan qb kkel akik a második világháború előtt játszottak.
Valaki szerint x csapat releváns, mert ugyan 15 éve szarok de az 50es években sokat nyertek.
Megjelenik Schobert Norbi és lefogyasztja Trent brownt.
Találj ki jobbat, hogy mivel lehet az időt elütni szeptemberig. :D
Csináljunk mi mémeket.
Nem értem, mijabajod? A hochmecolás a legjobb unaloműzés.
Nem tudom mi a hohmecolás de lássuk be: “rodgers csináljon így Gutenkust meg úgy mert curly meg Bart meg Brett” az ennek a hohmecolásnak a sasjózsefmarkosnádasraylewisedreedbácsija. Nyomassatok hofimontypythont.
Nézz utána…
Én megelégednék egy markosnádasbonc nívóval is. A hofi szint évszázadonként eccer jön össze, ne várd, hogy mindenkiben van ennyi.
A markosnádasbonc = sasjózsef. Kellene ambíció.
Háááát, ha Boncz Géza = Sasjózsi, akkor eltérő értékrenden vagyunk. Amúgy hatvanhoz közel pont leszarom az ambíciót. Inkább meghagyom a kezdőknek…
Viszont intellektuális értelemben kikérem magamnak a sasjózsis összehasonlítást, de üzleti értelemben kösz a dicséretet. Magánemberként bírtam az ipsét, milligrammra pontosan tudta, hogy kell eladni a nézőknek a szart is. Az egyik legnagyobb politikai kommunkációs géniusz lehetett volna, ha nem rajong a színpadért.
“Nem erőltették az újoncot, minden létező támogatást megadtak Smith-nek, aki karrierje messze legjobb szezonját produkálta és rájátszásba vezette a csapatot.”
A Chiefsnek végül is pont ezen a lelkiismeretes viselkedésen ment el SB részvétele 2018-ban. Nyilván nem szabad minden kérdésben lelkiismeret nélkül dönteni, de a szezon közepén amikor Smith játéka is megrekedt, akkor meg kellett volna húzni a cserét és nem mindenáron ragaszkodni ahhoz, hogy tartják a szavukat és nem cserélik le Smitht.