Connect with us

Hír

Van olyan MVP-szavazó, aki azért nem voksol Rodgersre, mert nem bírja emberileg

Jelenleg Aaron Rodgers a favorit az MVP-címre, habár Tom Brady vagy Joe Burrow (vagy Jonathan Taylor és Cooper Kupp) is közbeszólhat még a végső elszámolásnál. Azonban van olyan szavazó, aki nyíltan vállalja, hogy azért nem fog a Packers irányítójára szavazni, mert emberileg nem bírja. Az Associated Press 50 újságírónak ad jogot a szavazásra, és köztük van (az egyébként chicagói) Hub Arkush, aki a 670 The Score rádióműsorban beszélt erről.

“Nem hiszem, hogy te lehetsz a leggyökerebb játékos a ligában, büntetheted a csapatod, a szervezeted és a szurkolóid és közben lehetsz a Legértékesebb Játékos. Ő volt a legértékesebb a pályán? Igen, lehet emellett érvelni, de nem gondolom, hogy annyival értékesebb lenne Jonathan Taylornál vagy Cooper Kuppnál, vagy akár Tom Bradynél. Úgyhogy az én szavazatomat a többi dolga miatt nem ő fogja megkapni. Hogy ő fog-e nyerni? Valószínűleg. Sok szavazó nem úgy áll hozzá, mint én, de vannak mások is, akik igen. Úgy gondolom, hogy ő egy rosszfiú, és nem hiszem, hogy egy rosszfiú lehet a legértékesebb játékos is egyben”

Arkush elmondta, hogy nem mondhatják el nyilvánosság előtt, hogy kire szavaznak, és már azzal is feszegeti a határokat, hogy elmondja, kire nem fog szavazni. Azt is kiemelte, hogy az Associated Press semmilyen irányelvet nem állapít meg, hogy mi alapján kell szavazniuk az MVP-re, mit kell és mit nem kell figyelembe venniük, szóval úgy szavaz, ahogy akar, ő pedig beleveszi a pályán kívüli dolgokat, például Rodgers nyílt oltásellenességét.

Egyébként csak a pályán nyújtott teljesítmény alapján is lehet érvelni Brady vagy akár Burrow mellett is, de egy ilyen díjba elég furcsa belevenni azt, hogy valakit mit gondol emberileg a játékosról. Főleg hogy a Packers így is első kiemelt lett és a liga legjobb mérlegét érte el, tehát nem ártott a csapatának Rodgers az oltásellenességével.

41 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
41 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ahanem
ahanem
2022-01-05 10:58

leszarom, ha Chicagóban él, az a legkevesebb, hogy nem az áronkára szavaz.

reszelo.aladar
reszelo.aladar
2022-01-05 10:55

Megint a kutya morál? Ezek után jöhet a mainstreamnek megfelelő világról alkotott kép, a LMBTQ mozgalmak megfelelő támogatása, a szélsőjobb plitikusok és antidemokratikus rendszerek megfelelő és rendszeres elitélése, a kötelező térdelés a rendszerszintű fehér rasszizmus ellen, a zöld jóemberkedés a vegán életmód és fingásmentes karbonsemlegesség.
Hogy hogyan játszot? Az kit érdekel?

Z D
Z D
Reply to  reszelo.aladar
2022-01-05 11:48

Akkor kapja Cam Newton az MVP-díjat a vegán életmódjával! :)
(Az nem számít, hogy azóta rettentő lassú és béna.)

Vagy biztosan van olyan játékos, aki:
– térdelős
– buzi
– vegán
– pénzt adott pl. Bill Gates alapítványának
– fehér-gyülölő

Farubcek
Farubcek
Reply to  reszelo.aladar
2022-01-06 07:10

Lol. Egy chicagoi újságíró magánvéleményéből mindezt kiolvasni, gratulálok.

Evergreen
Evergreen
2022-01-05 10:21

Nem erre van ott a walter payton díj?
Az mvp a pályán nyújtott teljesítményről kell, hogy szóljon.
Mondom ezt úgy, hogy szerintem is egy suttyó a pali, emberileg nem szimpatizálok vele. De ebben a szezonban is remekül teljesített. Teljesitmény alapján simán kaphatja. Jobb lenne ha Taylor kapná, de ha a díj jelentését is nézzük, akkor Rodgers sokkal értékesebb játékos. Szóval megérdemli, kapja meg, aztán induljon az átok a playoffra 😄

Zoard
Zoard
2022-01-05 13:09

Én a GB miatt pozitívan értékelem Arodot és tök jó a teljesítménye. a franchise nem lenne ott idén (sem) ha ő nem rakja le az asztalra, amit,
De amúgy azt gondolnám hogy jobb lenne ha Kupp vagy Taylor kapná, végre nem egy QB.
jó lenne ha nem egy hanem több játékost díjaznának de tudom hogy csak a győztes számít mentalitás a második s harmadik helyezett számára megítélésben nem sokat ad.
Az MVP cím meg akkor egy olyan szimpátiadíj, amit valami szakmai sportteljesítmény alapoz(?) meg (vagy nem). Valóban annyi értelme is van, mint ami itt kiderül.

Kiso
Kiso
2022-01-05 12:08

“egy ilyen díjba elég furcsa belevenni azt, hogy valakit mit gondol emberileg a játékosról” – Igazad van, de én a nyilatkozatból nem ezt olvastam ki.
Szerintem Arkush nyilatkozatából kivehető, hogy nem egyszerűen nem kedveli Rodgers-t és azért nem szavaz rá, hanem a pályán kívüli viselkedése csapat potenciálját rontja, ami csökkenti Rodgers értékét.

Én nem tartom ezt az Aaronos dolgot jogosnak, de például egy Antonio Brownos örülködés esetén lenne jogosultsága.

Szélsőséges példával mutatnék rá, hogy Arkush felvetése nem hülyeség. Legyen egy 4500 yardos 45 td-s qb, aki egyértelműen a legjobb a ligában a pályán, de pályán kívül megöli/elküldi egy-egy csapattársát, olyanokat, akik hozzátesznek a csapathoz. Hiába hozza megközelítőleg a statjait, idény közben rosszabb lett a csapat, mert megfogyatkoztak, a körülötte lévő játékoskra pedig rossz hatással van, hogy félnek tőle. Ez a csávó nem lehetne a liga legértékesebb játékosa

bjeela
bjeela
Reply to  Kiso
2022-01-05 14:42

Ezzel az érveléssel csak az a gond, hogy a csapattársai kimondottan szeretik ARodot. A firkász tehát egy személyes érzületét vetíti ki, ami nem találkozik a csapatban megmutatkozó helyzettel, ergo nem csak otromba gyökér az ürge, de még hazudik is, amennyiben elfogadom ezt a felvetést a részedről.
Tehát maradjunk annyiban, hogy jól hangzik a teóriád, de nem passzol a ficere felvetésével.

Snagal
Snagal
Reply to  Kiso
2022-01-05 14:00

én is így látom. Eléggé leegyszerűsített összefoglalása a mondandójának az, hogy “nem szereti emberileg”… ez inkább ilyen blikk szerű click bait cikkhez lenne “méltó”.
Nyilván onnantól, hogy chicagoi az illető senki nem veszi komolyan ha GB-ről nyilatkozik.
Meg is értem – egy Pittsburgh -i szakértőtől sem lenne hiteles egy LJ ellenvélemény :D

Viszont annak meg szerintem igenis van döntés befolyásoló faktora, hogy a teljesítménye mellett a csapatban betöltött szerepe hogyan hat az egységre. Ha Ruggs karrier évet csinált volna de december végén jön az autós ámokfutása akkor is szimpla matek alapján azt mondanánk, hogy a legértékesebb – vagy ha kupp bomlasztó lenne az öltözőben az egoja miatt és a csapat “kárára” csak a saját rekordjaira megy de közben vesztenek akkor hiába a számok – azt még érdemes osztani…
Ha meg csak azt nézzük kivel győz a csapat akkor meg lehetne az is MVP aki csak félszezont játszott – Henry vagy Lamar szerepe a csapatban kb győzelmekben mérhető, a hiányuk miatt jobban ki is mutatható a teljesítményük….

Szóval szerintem (is) jogos, hogy nem csak passzolt/megtett yardok alapján szavazzanak.

ahanem
ahanem
Reply to  Snagal
2022-01-05 15:23

az általad felsorolt futók könnyebben pótolhatók, tehát kevesebb a hozzáadott ÉRTÉKÜK, ami ugye ennek a díjnak az alapja lenne

Z D
Z D
Reply to  Kiso
2022-01-05 13:39

Szerintem még az NFL-es játékosok sem lehetnek olyan hülyék, hogy féljenek egy oltatlantól. Na jó, talán Antonio Brown van olyan hülye… :)

Zoard
Zoard
Reply to  Kiso
2022-01-05 13:04

pont ezért nem jó példa a jelenlegi esetre, ahogy Dani is írta

katonadani
Reply to  Kiso
2022-01-05 12:27

akár egyet is tudnék érteni, ha Rodgers a parádés játéka és számai mellett rontaná a csapata esélyeit, rosszabb lett volna emiatt a Packers. De hát első kiemeltek lettek :D

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2022-01-05 14:45

Az még csak hagyján, de a csapattársai kedvelik ARodot, ergo hol van itt a rossz hatás, ami rombolja az öltözői hangulatot? Jó, az oltakozásos sztorija télleg gáz, de a ficerét ennek ellenére kajolják az öltözőben a kollégái.

Z D
Z D
2022-01-05 11:43

Pont az oltásellenessége miatt nőtt a szememben emberileg.
(Eddig is a kedvencem volt.)

A sok milliomos játékos elsöprő többsége nem hajlandó észerevenni a gigantikus elefántot a szobában, tehát a covid-kamut.

Egyébként csak összefoglalókat láttam, amiből nehéz lenne eldönteni, hogy ki a legjobb a jelenlegi, 1984-es szezonban.

demonsss
demonsss
Reply to  Z D
2022-01-05 13:01

idióta , mint te

bjeela
bjeela
2022-01-05 11:16

Na, ennyire kell komolyan venni az MVP díjat, mert ilyen agyatlan gyökerek döntik el, ki legyen a legjobb. Ez a firkász egy agyatlan, felfuvalkodott, önelégült bugris, aki összekeveri a szezont a fazonnal. Az MVP címet a pályán mutatott teljesítmény alapján adják, a jófiúságra ott a Walter Payton díj.

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  bjeela
2022-01-05 11:45

Nézőpont kérdése, hogy a valuable kinek mit jelent, eléggé rugalmasan lehet értelmezni. Ha lenne valami közelítőleg egzakt definíciója az MVP-ségnek, akkor talán igazad lehetne. Bár ezesetben meg maga a kiválasztási procedúra válna feleslegessé, mert lehetne venni egy PFF, vagy valami sajátfejelsztésű, “egzaktosított” NFL mutatót és ennyi.
Félreértés ne essék, véleményem szerint ARod simán megérdemelné.

Ge®i
Ge®i
2022-01-05 17:59

A csak és kizárólag a pályán nyújtott teljesítmény díja az nem az OPOY meg a DPOY?
Az MVP szerintem is a “teljes kép”. Vagy akkor, ha pl ARod kapja az MVP-t, akkor ki és miért fogja kapni az OPOY-t? 🤔

bjeela
bjeela
Reply to  Ge®i
2022-01-05 19:57

Lehet, hogy rosszul értelmezem, de az OPOY-t azért találták ki, hogy a nyomorult elkapók-futók-falemberek is jussanak valami elismeréshez, mivel MVP szinte kizárólag a QB-ké. De ettől még mindkettő szakmai elismerés.

katonadani
Reply to  Ge®i
2022-01-05 19:06

Taylor vagy Kupp, mert kevésbé értékesek posztjukból fakadóan, de posztjukhoz mérten meg jobban játszottak bármelyik QBnál

Ge®i
Ge®i
Reply to  katonadani
2022-01-06 09:21

Oké, legyen mindkettő csak szakmai elismerés, de akkor ne is latolgassuk, hogy bárki nem QB odaférhet az MVP-hez, mert az összes többi pozíciónak egyértelműen alacsonyabb az értéke, mint a QB-nak…
Az utóbbi 20 évben 3 futó tudott MVP lenni. Legutóbb 2012-ben Adrien Peterson úgy, hogy abban az évben Brees 5177 yardot és 43 TD-t passzolt, csak nem jutott playoffba a Saints.
Az, hogy nem jutott be a csapat a rájátszásba, az miért nyom a latba pl? Oké, az is a “szakmai részhez” tartozik, de Brees aligha tehetett volna többet a célért, mégsem ő kapta. Igaz, AP is nagyot ment akkor.
Kb, mint most Kupp, Taylor és pár QB a szezonban, csak ők elérték a rájátszást…

katonadani
Reply to  Ge®i
2022-01-06 09:29

szerintem se latolgassuk :D

Zoard
Zoard
2022-01-05 17:39

esetleg el is mondhatja a SZAVAZÁS UTÁN hogy ő miért szavazott akire. Na de előtte?
Nem értek egyet AR sajtó előtti kamuzásával, amit oltásügyben előadott.
De ez az újságíró MÁR nem áll Arod felett ezzel az időzítéssel és az ehhez tartozó tartalmi megnyilvánulásaival, bármennyire is azt gondolja.

peter szabo
peter szabo
2022-01-05 16:52

Eleve egy szavazó ne nyilvánítson véleményt, csak szavazzon. Nem kell megmagyarázni,senki sem várja el. Az meg hogy 1 futó,neadgyisten 1 elkapó vagy falember pótolható, rendben van. Az adott évben mégis fantasztikus teljesítményt nyújtott. Nem erről van szó? Nem tavalyról, nem a jövő évről. MOST. Köszönöm.U.i. henry ha nem sérül meg…

Dongatto
Dongatto
2022-01-05 16:45

Èn nem kedvelem Rodgerst de el kell ismerni hogy nagy az esèly az MVP cìmre neki amit nem is vitatnèk.
De az hogy valakit azèrt itèl el hogy bevan e oltva vagy sem a legnagyobb kretènsèg ès uszìtàs is.
Nèzze azt hogyan jàtszik a pàlyàn ne pedig faszsàgokat beszèljen.

Put_your_money_on_me
Put_your_money_on_me
2022-01-05 16:21

Hm, mindenki úgy érti a ‘valuable’-t, ahogy akarja, de szerintem a szavazó úr tágan értelmezi, hogy miről szól ez a szavazás.

Én kb úgy értem ez NFL alapszakasz MVP szavazást, hogy ha Te egy GM vagy, és az alapszakaszra draftolhatnál játékost a szezon előtt, úgy hogy van egy kritsálygömböd, és tudod előre, hogy milyen teljesítményt fog futni minden játékos abban a szezonban, akkor kit választanál. Tudom, hogy hülyén hangzik ez a magyarázat is meg csapatsport, de én kb így tudom megfogni a lényegét.

Mindenesetre lehet definiálni kellene miről szól az MVP szavazás.

thePecc
thePecc
2022-01-05 16:01

Nekem nem tetszik a lábujja… Túl görbe, nem MVPnek való.

Fetyke
Fetyke
2022-01-05 15:58

Rodgers az MVP és nem nyitok vitát!!!

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2022-01-05 19:51

Igazad van, Fetyke, dögöljön meg a szomszéd tehene is!

Caselele
Caselele
Reply to  Fetyke
2022-01-05 16:51

mert szemétláda vagy, és nem akarod, hogy superbowlt nyerjen!!!!!!

LasDen
LasDen
2022-01-05 15:13

Szerintem van ráció abban, amit mond. A pályán emberek játszanak, nem statisztikák. Amit a pályán kívül képvisel, az is hozzátartozik az eredményességhez szerintem…

bjeela
bjeela
Reply to  LasDen
2022-01-05 15:53

őőőőőő…. nem.

Staten Island
Staten Island
2022-01-05 14:58

Számomra az lesz érdekes, ha egy pro bowlba sem jutott játékost választanak meg MVP-nek.

ahanem
ahanem
Reply to  Staten Island
2022-01-05 15:18

a pro bowl népszerűségi verseny, áronka pedig a közelmúltban tett azért, hogy ne legyen annyira népszerű

bjeela
bjeela
Reply to  Staten Island
2022-01-05 15:10

Mér, és Mahomes az smafu? Annaksevolt semmijese, aztán mégis nédda, hogy MVP lett elsőre a nyomorult.

Staten Island
Staten Island
Reply to  bjeela
2022-01-05 20:12

Miket tudsz te. A wikijén rosszul szerepel, ott azt írják 2018 óta pro bowler.

playmaker90
playmaker90
2022-01-05 20:57

Szimpátia szavazás ez is mint az Aranylabda

Tamás
Tamás
2022-01-05 19:34

És ezentúl mi fog még beleszámítani az ilyen és hozzá hasonlók szerint az MVP cím odaítélésébe?
Ha demokrata? Ha nem demokrata? Ha homo akkor az plusz pontot ér? Vagy fordítva? Oltott, nem oltott? Fekete? Fehér? Igen? Nem?
Mi ez a baromság????!!!!!

Farubcek
Farubcek
Reply to  Tamás
2022-01-06 06:59

Tyű, úgy fel vagy háborodva, mintha nem lenne egyértelmű, hogy ez egy szubjektív szavazás, ahol minden szavazó a maga szempontjai és szimpátiái szerint szavaz.

Ge®i
Ge®i
2022-01-06 09:24

Meg is jött a válasz 😆comment image

41
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x