Connect with us

Hír

A Buccaneers tavalyi második körös irányítója még a csereposztért sem küzdhet

Tom Brady visszatérése megoldotta a Buccaneers irányítóhelyzetét rövid távon, azonban visszavetette a tavalyi második körös Kyle Trask esélyeit arra, hogy valaha kezdő legyen az NFL-ben. A Florida egyetemről érkező QB tavaly a harmadik számú posztot töltötte be, egyetlen meccsen sem volt aktív, és ez a sors várhat rá idén is.

Kyle Trask Buccaneers

A Buccaneers irányító-edzője, Clyde Christensen beszélt erről az ESPN-nek.

“Nem hiszem, hogy küzdhetne Blaine Gabberttel a csere posztért idén. Nehéz elosztani a snapeket az edzéseken, már Gabbertnek is kevés jut, és őt készítjük fel második számúnak. Ő lesz a csere, Kyle pedig a projekt srác.”

Ideális esetben persze nem lenne rossz, ha lenne idő az irányítók hosszabb távú fejlesztgetésére a ligában, azonban a mai NFL-ben ha két év alatt második körösként még a csereposztig sem tudsz eljutni, akkor jó esély van arra, hogy sosem leszel kezdő. Trask egyébként is egy későn érő típus, hiszen gimiben csak csere volt (az idei draftolatlan D’Eriq King mögött), majd a Florida egyetemen is csak az ötödik évére lett teljes értékű kezdő.

Ennek ellenére draftolta a Buccaneers tavaly a második kör végén, azonban a mostani nyilatkozat alapján egyre valószínűbb, hogy ez egy kidobott pick volt.

19 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
19 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2022-05-11 10:39

Azért ha valaki az eredeti nyilatkozatot elolvassa,akkor látszik hogy ez inkább szólt a féregnek mint a médiának.
Elég vékony a cérna már a tampa és közte,ha Trask nem lenne jelölt mögötte,akkor már idén eltrédelték volna pickért.
Szóval ez ilyen “blaine van annyira balfasz hogy tom-nak komfortos legyen tampában maradni”nyilatkozat.

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Bélabá a csótány
2022-05-12 07:47

Ugyan. Ennyire hülyék csak mi voltunk. Most az egész floridai bagázs 3 csapatostul nem hoz össze 20 év alatt egy SB runt sem, majd pont elcserélik az egyetlen esélyüket., aki már összehozott nekik egyet. Nincsenek messze egy súlycsoportban, hogy majd ők döntik, el, hogy mit csinál, meg hová megy. Amikor a jelenlegi sztárgázsija 2,5-szereséért mehet 10 évre elemezgetni.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  csak ezt ne
2022-05-12 14:02

Lehet rosszul fogalmaztam.
Trask-ra értettem a tradet.

atis123Juve
atis123Juve
2022-05-11 10:11

Hát Brady amúgy is híresen sok snapet ad át. Jah, nem…

d zoli
d zoli
2022-05-11 07:13

Fogtam is tavaly a fejem, hogy mi a fasznak luxy pick egy win fucking now csapatnak? De hé! Nem egy DB hiányzott, hogy ne a tökén járjon a kicsontozott védelem a szezon végére. És nem az Uccsó másodpercen múlt a továbbjutás. Ja de de.

Semmi gond. Játszunk garroppolósat, packersosat. Az is hogy bejött. Mindkettő.

Farubcek
Farubcek
Reply to  d zoli
2022-05-11 08:19

Azért na, egy második kör végi DB-picktől várni a szezon megmentését erős.

ahanem
ahanem
Reply to  Farubcek
2022-05-11 10:15

Egy második körös dbtol nem luxus elvárni hogy a buccsban kezdő szintet hozzon

d zoli
d zoli
Reply to  Farubcek
2022-05-11 10:11

Amikor nüanszokon múlik a siker, egy második körös pick aki akárcsak rotációs vagy akár gadget játékos is sokkal értékesebb, mint a QB esetleges pótlása 2 év múlva. Ha a 2 év múlva kitudja milyen eredményt fontosnak gondolják, akkor ne jöjjön itt azzal a csapat, hogy mindent megtett a sikerért a mában. Ez tulképpen olyan reach, ami nem egy adott évben túl korai kör, hanem éveken átnyúló.

Biztos lehet ilyet nfl csapatról is rajzolni. Most az egyik alkatrészt eladni, hogy jövőre jobbat vegyünk, az akkor előrelátás, ha idén csak gyakorlatozunk.comment image

Farubcek
Farubcek
Reply to  d zoli
2022-05-11 10:58

Csak ismételni tudom magam. A második körös prospectek nagy része egyszerűen nem NFL-kész. Egy jelentős részük sosem lesz az.

Oké, lett volna egy srác a rotációban – de ez a srác nagy eséllyel egy átlagosnál gyengébb szintet hozott volna. Most akkor neki kellett volna játszani? Vagy az a néhány snap pihenés, amíg ő van fent, olyan jóvá teszi a kezdősort, hogy nem szedik szét őket utána?

A valós impact az lett volna, ha azt a második kört elküldik egy közepesen jó veterán DB-ért egy pickgyűjtés közepén lévő csapathoz. Ahogy azt mondjuk a Rams játssza.

Farubcek
Farubcek
2022-05-11 07:07

Ha valaki nem tudja Gabbertet kiszorítani a cserepadról, arra azért lássuk be, nem valószínű, hogy nagy karrier várna a ligában.

Mindegy, egy próbát megért nekik.

ahanem
ahanem
Reply to  Farubcek
2022-05-11 10:16

A cikket elolvasva én úgy értelmeztem, hogy esélyt sem adnak neki, hogy kiszoríthassa Gabbertet

Farubcek
Farubcek
Reply to  ahanem
2022-05-11 10:41

Persze, de ezt a döntést nyilván az alapján hozták meg, hogy látták dobálgatni a srácot edzéseken. Még akkor is, ha kevés snapet kapott.

És persze, Gabbert biztosabb megoldás cserének, ha be kell ugrani, meg minden. Ettől még amikor egy második körös picket egy év után edzésen sem engednek lasztihoz, az árulkodó.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Farubcek
2022-05-11 12:33

“Persze, de ezt a döntést nyilván az alapján hozták meg, hogy látták dobálgatni a srácot edzéseken. Még akkor is, ha kevés snapet kapott.”

De ismerős, de ismerős! Honnan is? Várjál csak! Nem valami Sloter nevű srác volt, akinek pont ugyanígy esélyt sem adtak, hogy kiszorítsa az igazán prémium cserének számító Manniont valami rablóbandából?
Edzés mi? :D

Farubcek
Farubcek
Reply to  Fetyke
2022-05-11 13:26

Fetykém, a Sloter-eset épp azt mutatta meg, hogy egy draftolatlannak mennyire nincs esélye ebben a rendszerben. Trasknél az alapállás teljesen más: nincs az az isten, hogy egy második körös srác ne kapott volna lehetőséget edzésen. Az lehet, hogy borzasztó inkonzisztens volt, vagy valami hasonló, és ezért rossz opció cserének (vagy NFL-irányítónak úgy általában). De a második körösödet – akit ilyen magasan nyilván azért draftolsz, mert elképzelhetőnek tartod, hogy egyszer a stafétát is átvegye – nem fogod a nulladik naptól kezdve jegelni.

Megj.: szerintem amúgy Sloter és Mannion nem egyszerre voltak annál a rablóbandánál, mintha Mannion épp Sloter távozása után jött volna :)

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2022-05-11 13:15

inkább draftolj a 3. körben valakit, aki kevesebbet tud mindkettőnél :D

Farubcek
Farubcek
Reply to  ahanem
2022-05-11 13:19

Haha, ez KO, te nyertél.

playmaker90
playmaker90
2022-05-11 15:54

Ezt a részét sosem értettem.. van egy fiatal hátha robbant ha megkapja az esélyt, de inkább választják a milliószor bukott irányítókat.. ha megsérül a kezdő QB úgyis vége a szezonnak.

camillo 7777
Reply to  playmaker90
2022-05-11 18:26

Teljesen egyetértek veled.

Farubcek
Farubcek
Reply to  playmaker90
2022-05-12 10:41

Szerintem amúgy ez viszonylag egyértelmű. Két fő oka van:
1. a srác valószínűleg harmatgyenge volt az edzéseken, minden más esetben a második körös QB-dat minimum megversenyezteted;
2. a back-up QB-nál a konzisztencia sokkal többet ér, mint a boom-or-bust faktor, és emiatt a veterán tapasztalt QB milliószor jobb, mint egy fiatal srác. Ha Gabbertnek be kell ugrania két meccsre a szezon közepén, egy átlagos stabil játékkal nem cseszi el az amúgy kiemelkedő csapat meccsét. Ha Trask ugrik be, rajta akár komplett meccsek elmehetnek egyedül.

Ettől még szerintem sem ez hosszú távon úgy általában a jó stratégia a második körös QB-d kinevelésére, de azért tételezzük már fel azt is, hogy esetleg a Bucs front office nem teljesen hülye, és esetleg látták a srácot edzés közben dobálgatni, ami alapján olyan döntéseket hoztak, amik a csapat rövid- és hosszútávú érdekét figyelembe véve a legjobbak… :)

19
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x