Connect with us

Hír

A Raiders elpasszolná Derek Carrt, hogy megszerezze Deshaun Watsont?

Vincent Bonsignore (Las Vegas Journal) arról számol be, hogy várhatóan több csapat is érdeklődni fog Derek Carr iránt a holtszezonban. A Raiders pedig meg is fogja hallgatni ezeket, leginkább annak reményében, hogy a Carrért kapott ellenértékkel együtt már egy jó kis ajánlatot össze tudnak rakni, hogy megszerezzék a Texanstól Deshaun Watsont.

Carr remek szezonon van túl, 8. helyen végzett EPA/dropback mutatóban és 8. volt a PFF értékelése szerint is, így nem lenne meglepő, hogy az irányítóhiánnyal küzdő csapatok puhatolóznának a Raidersnél, hogy mennyibe is kerülne a 30 éves QB. Bonsignore a Coltsot, a Bearst, a Patriotsot és a Washingtont jelölte meg potenciális kérőként, ellenértékként pedig két első kört vetett fel, amiért a Raiders hajlandó lenne elcserélni, hiszen ezzel már elég jó csomagot tudna összerakni Watsonért, hozzádobva mondjuk a saját idei és jövő évi első körös picket. Nem tűnik valószínűnek, hogy valaki ennyit adjon Carrért, de a szerződése egyébként könnyen cserélhető, a Raidersnek mindössze $2,5 millió halott pénzt kellene benyelnie, az új csapatnak pedig két évre kevesebb, mint $40 milliót jelentene garantált tartalom nélkül Carr megszerzése.

A legvalószínűbb forgatókönyv persze az, hogy a Raiders megtartja Carrt és a védelmét erősíti a pickekből (rá is fér), de ha lesz lehetőségük egy ilyen három-oldalú cserét összehozni, akkor könnyen megléphetik, hiszen Watson nagy előrelépést jelentene rövid- és hosszú távon. Ez a hír egyébként minden bizonnyal azt is jelenti, hogy a Texans nem akarja Carrt ellenértékként, talán mert a testvére csúnyán megbukott Houstonban (már a draftolásakor is erről volt szó, hogy nem akarták őt emiatt), vagy mert inkább pickeket gyűjtenének.

70 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
70 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Vicgeordie
Vicgeordie
2021-02-03 08:46

Két első kör Carr-ért? He?

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Vicgeordie
2021-02-03 09:06

Stafford beárazta a piacot, ott 2 első kör + 3. kör + Goff volt az ellenérték. Szerintem annyival jobb Stafford, mint Carr, amit a +1 3. kör és Goff (a fincsi kis szerződésével…) jelent – Carr is jó szerintem, csak hullámzóbb a teljesítménye.

ahanem
ahanem
Reply to  Antal Kovacs
2021-02-03 10:11

mondjuk Goff negatív értéket képvisel azzal a szerződéssel, Carrnak ez szerintem a pozitívba billen át
persze 2 évnyi első kört odaadni azért, hogy legyen 2 évre egy közepes irányítód… nyilván jobb, mint ha draftolsz két első kör végi QB-t, de nem sokkal

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  ahanem
2021-02-03 10:16

Annyiból lehet jobb a trade, mint a draft, hogy kevesebb a rizikó, tudod, hogy mit várhatsz, van egy csomó videó NFL védelmek ellen. A draft ilyen szempontból lutri, egy top 5-ben húzott QB sem biztos, hogy megváltja a világot, és későbbi körben is lehet project QB-t húzni.

ahanem
ahanem
Reply to  Antal Kovacs
2021-02-03 10:26

Igen, bár Carrnál pont ott bukik el, hogy egyszer ilyen, egyszer olyan. Stafford-féle konzisztens QB-nél ez simán alkalmazható, Carrból meg ki tudja, mi jön ki.
Mondjuk szerintem több van benne, mint amennyit a Raidersben kihoztak összességében.
Amit tudok, hogy Carr mellett nem lesz top5ös draft picked, szóval annyira nagyon magasat nem fogsz elcserélni, pont ezért éri meg elgondolkodni rajta. Aztán ki tudja, elvégre pl Favre máshogy vélekedik :D

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  ahanem
2021-02-03 10:36

Carr – hasonlóan Stafford-hoz – nagyrészt gyenge védelmekkel kellett operáljon, így nagyobb teljesítmény kényszer is volt. A Bears, a WFT, a Pats, a Colts mind minőségi előrelépés defense-ben, nem lesz belehajtva olyan drive-okba, ahol gyorsan kell pontot szerezni, és a szerzett pontokat sem fogja annulálni a defense. Stafford is ezért járt jól a Rams-el, több W jöhet össze hasonló QB tejesítménnyel, kíváncsi leszek rá ősszel. Ahogy Carr-t is megnézném más csapatban, hogy mire képes. Aztán lehet tényleg neki vannak korlátjai :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  Antal Kovacs
2021-02-03 10:41

Elsülhet ez ám fordítva is. :D
Lásd Saints! Brees lesérül, védelem nagyon odateszi magát, minden meccset nyernek tavaly is és idén is nélküle. Brees visszatér, védelem lepunnyad, hogy akkor most már hozza a “W”-t az irányító. :)

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fetyke
2021-02-03 10:48

igen, de azért akárhogy is, a Saints végig contender volt az elmúlt 1-2 évben, mert az offense se volt azért ütnivaló, a defense is össze tudta kapni magát ha kellett. Sok csapat szeretne odáig jutni, többek között a Lions, WFT, Raiders :)

ahanem
ahanem
Reply to  Antal Kovacs
2021-02-03 13:03

alapszakaszban voltak contenderek

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-02-03 10:53

Brees akart gyűrűt, akkor nyerje is meg magának. :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-02-03 10:58

Ez igaz! :DDD

ahanem
ahanem
Reply to  Antal Kovacs
2021-02-03 10:53

Aztán lehet, hogy a checkdownokat megunná egy idő után, ki tudja.

Egyébként célpontokban pont ezek a csapatok lennének visszalépések, nehéz kimondani, de egy Agholorhoz képest is. Szóval lehet, hogy van defense, de offense meg kevésbé. Az megvan, hogy kevesebb pontot kapnak, de kevesebbet is tennének fel.
Futójátékra nem térek ki, de az is segítette azért a Raidersben eddig.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  ahanem
2021-02-03 10:58

Pont az lehet a jó a checkdown-okban, tehát hogyha nincs belekényszerítve a QB egy dimenziós játékba, hogy 1-2 futás, screen és rövid passz után meg lehet lepni a védelmet hosszú bombával, miután elkezdenek szorosabban védekezni. Ezért nem is hinném, hogy megunnák, főleg mivel a vereségeket még könnyebb megunni, még ha többet is passzoltatnak :) Igen, ehhez kellenek a célpontok. A fenti csapatoknak (WFT, Bears, Colts – talán itt a legkevésbé, Pats) mindenképpen kell a QB mellett WR/TE-be is invesztálni, ha előre akarnak lépni támadó oldalon.

ahanem
ahanem
Reply to  Antal Kovacs
2021-02-03 11:48

első körös hiányában meg nehéz lesz :D mondjuk WR van jó 2-3. körben is, de ezek a csapatok az elmúlt időben pont nem erről híresek, 1-2 kiugró eset van csak

egyébként én szívesen megnézném Carrt egy másik helyen

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  ahanem
2021-02-03 12:04

A WFT-nál McLaurin épp 3. körös volt, a Washingtonnak nagyobb mellényúlásai voltak korábbi körökben WR poszton (Dockston…) – tudom ez a kiugró eset. A Colts-nál szerintem okék a célpontok, a Pats-nek sehogy nem megy ez mostanság, a Bears-nél meg nem ez volt a szűk keresztmetszet szerintem.

ahanem
ahanem
Reply to  Antal Kovacs
2021-02-03 13:03

ja Terry az egyetlen ígéret a 12 kezdőből a 4 csapatban, azért az nem egy jó arány
merthogy én remélem Robinson nem marad a Bearsben

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Antal Kovacs
2021-02-03 21:14

Azért a Raiders védelme eleinte nem volt rossz, a sérülése előtt még kifejezetten jónak is volt mondható.Aztán Carr bezuhant, eltradelték Macket, Woodson visszavonult, eltradelték Coopert… Az építés jegyében.

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-02-03 10:41

Carr egész szezonokat nézve konzisztensebb Staffordál. Staffordnak magasabb a plafonja, talán többet ki lehet hozni belőle.

Rynald
Rynald
Reply to  Antal Kovacs
2021-02-03 21:14

“beárazta” bizony, mindenki 1 db első kört és aprót adott volna érte, csak volt 1 csapat amelyik többet. Szóval a “piacon” ő inkább 1 db első kört ért

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Rynald
2021-02-03 21:17

Annyit ér minden és mindenki amennyt megadnak érte :D Ha nem ajánl senki 2 első kört a Raiders-nek Carr-ért, és nem akarják megtartani, akkor belemennek kevesebbe is.

Rynald
Rynald
Reply to  Antal Kovacs
2021-02-03 21:19

így van ezt csak azért mondtam, mert túl van lihegve sztem ez a Stafford beárazta a piacot dolog. Olyan eszeveszett licitháború nem volt érte, egy csapatnak kellett nagyon. Btw sztem Carr olyan nagyon senkinek nem fog kelleni

Antal Kovacs
Antal Kovacs
2021-02-03 09:07

“Bonsignore a Coltsot, a Bearst, a Patriotsot és a Washingtont jelölte meg potenciális kérőként” – ezeknél a csapatoknál egy kezdő szintű védő játétos is bele tud férni a csomagba, és így a 2 első kör lehet akár 1. + 2. is, a Raiders-en is többet segíthet egy tapasztaltabb kezdő D# oldalon.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Antal Kovacs
2021-02-03 21:14

Mack annál többet ér, akkor maximum egy második kört szabad adni mellé.

Fetyke
Fetyke
2021-02-03 10:06

“…az új csapatnak pedig két évre kevesebb, mint $40 milliót jelentene garantált tartalom nélkül Carr megszerzése.”

Eddig arról szólt az FK, hogy ha valakiért két első kört adsz, akkor tök mindegy, hogy milyen a szerződése, mert úgy is újat adsz neki. :)

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fetyke
2021-02-03 10:16

de ha éppenséggel jó az a szerződés, akkor lehet nem is kell újat adni :D

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fetyke
2021-02-03 10:16

de ha éppenséggel jó az a szerződés, akkor lehet nem is kell újat adni :D

ahanem
ahanem
2021-02-03 10:11

te jó ég, Carr 30 éves? hát de most jött a ligába

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  ahanem
2021-02-03 21:11

Pont ezt akartam írni én is. Nem tavaly volt az a jó kezdő szezonja, amikor a végén eltörte a lábát? :)

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-02-03 21:14

Utána volt két borzalmas, amikor alig látott a LoS-on túl.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Kopi3.14
2021-02-03 21:23

Rohan az idő :(

Attila Horváth
Attila Horváth
2021-02-03 10:53

Több helyen láttam már a Garoppolo-Cousins csere témát, ez csak holtszezonbeli fantázia, vagy tényleg pusmognak szerintetek a GM-ek?

Fetyke
Fetyke
Reply to  Attila Horváth
2021-02-03 10:58

Fantázia! Nyugodj meg, Cousins marad (már ha ez megnyugtat :D). Ha csak nem már mi is Watsonra hajtunk. :D

Attila Horváth
Attila Horváth
Reply to  Fetyke
2021-02-03 11:08

Van olyan verzió is ami garoppolo után teper tovább watsonért 😃
Nem nyugtat meg cousins, de elbaszni egy évet garoppoloval talán még rosszabb (mert utána aproért lehet kivágni, ez az egyetlen előnye),

Fetyke
Fetyke
Reply to  Attila Horváth
2021-02-03 11:29

Csak hát nekünk minek kellene Watson? A hand offokat Kirk is ugyanolyan jól át tudja adni Cooknak. 😃😃😃 Igaz, arra elég lenne JG is….

Attila Horváth
Attila Horváth
Reply to  Fetyke
2021-02-03 11:41

A Zimmer érából már lehet csak 1 szezon van hátra! Egy Watson-Jefferson-Thielen-Smith Jr. sort örömmel ülnél le nézni vasárnaponként jól gondolom?

Fetyke
Fetyke
Reply to  Attila Horváth
2021-02-03 12:01

Én Kirk kapitány játékát is örömmel nézem. Szerintem a rossz PR miatt Cousins nagyon alul értékelt irányító. Hidd el, nagyon fájna nekünk, ha ő elmenne.
És a Zimmer éra végére se vegyél azért mérget. Könnyű most leszedni róla és mondjuk BB-ről is a keresztvizet egy olyan szezon után, ahol a fél kezdő védelme hiányzott mindkét HC-nak.
És amíg ilyen OL van nálunk, addig nekünk fölösleges Watsonra áldozni. E mögött a fal mögött (passzblokkolásban ugye 31.-ek lettek idén a srácok) Watson nekünk nem hozna akkora upgradet, mint amennyi értéket áldoznunk kellene érte. Sőt!

Attila Horváth
Attila Horváth
Reply to  Fetyke
2021-02-03 12:41

Teljesen egyetértek! Félreértés ne essék, kedvelem Zimmert, szerintem igazi tanító. Kirk is tűrhető, már kezdem megszokni hogy tutira lesz 2-3 rossz meccse szezononként +1 a csapatnak generálban. Szerencsés esetben ezek egybe eshetnek.
És bocs hogy nem a Raidersről beszélgetek (nagy a csend a vikes körül)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Attila Horváth
2021-02-03 12:49

Kit érdekel a Raiders meg Carr? :D

Attila Horváth
Attila Horváth
Reply to  Fetyke
2021-02-03 12:59

Homokban focizni, tűző napon, 40 fokban…😄

Fetyke
Fetyke
Reply to  Attila Horváth
2021-02-03 13:10

Há nem hülyeség?

Attila Horváth
Attila Horváth
Reply to  Fetyke
2021-02-03 15:10

A tradíció az, hogy a hó alól túrják elő a vonalakat! Bár amikor Walsh mellélőtte a fagyott labdát, az nem volt szép élmény :)

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Attila Horváth
2021-02-03 21:14

Kirby a parancsnok.

katonadani
Reply to  Attila Horváth
2021-02-03 12:38

Shanahan akarja Cousinst, ez lehet az alapja

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-02-03 12:49

Akkor kellett volna akarni,amikor szabadügynök volt. :)

Danika
Danika
Reply to  Fetyke
2021-02-03 13:17

A megelőző szezonban cseréltek Garropolóért egy 2. kört. Utána nem fognak csak úgy Cousinsért nyúlni. Plusz akkoriban mindenki mondta, hogy a Garropolo csere beárazta Kirk kapitányt, mert a volt OC-je se akarta.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Danika
2021-02-03 13:38

Vagyis ezt úgy is fel lehet fogni, hogy jobban sajnálták a második körüket, mint amennyire akarták volna Cousinst. Kirk kapitány pedig nem felejt. Megjegyzi, hogy ki barát és ki ellenség. 😃
Egyébként a 49ersnek nem is fedett a stadionja.

Danika
Danika
Reply to  Fetyke
2021-02-03 21:14

Tudtommal csak az zavarja, ha magyar idő szerint éjfél után is a pályán kell lennie.

Attila Horváth
Attila Horváth
Reply to  Danika
2021-02-03 15:10

De bizony akarták, én úgy hallottam a Vikings emelte a tétet (gondolom akkor tették az ajánlatot garantálttá)

Danika
Danika
Reply to  Attila Horváth
2021-02-03 21:14

Hát akkor Lynch nem értem miért ment rá Garropolora.

realface
realface
Reply to  Attila Horváth
2021-02-03 23:13

Most meg már nagyon nem akarja senki Cousinst San Franciscoban látni ez az igazság…
A frász kitör ha csak rágondolok.

Danika
Danika
2021-02-03 11:24

Ha Gruden nem cserélte el Carrt 2018-2019 után, akkor most már abszolút hülyeség lenne a részéről. Végre rávette, hogy stabilan dobálgasson messzire, akkor nincsen értelme már elküldnenie. Nem is Carr volt a csapat vasmacskája, hanem előre hajtója.

Farubcek
Farubcek
Reply to  Danika
2021-02-03 14:31

Tényleg nem ő húzta vissza a csapatot, de Watson szintlépés lenne hozzá képest. Egy jó QB helyett egy elit. És ezzel a Raiders is szintet léphetne. Egy oké csapatból egy izgalmas playoff-esélyes.

Danika
Danika
Reply to  Farubcek
2021-02-03 21:10

Eddig is PO esélyes csapat volt, csak Grudennek nem szabad 6-3-mal kezdenie az idényt, mert az nála instant bukás. Gruden rendszere (főleg játékhívás terén) tudtommal amúgy sem könnyű, Watsonnak sem egy év lenne az átállás. Az idei Watson és egy idei Carr között nem akkora az upgrade, mint Goff és Stafford között véleményem szerint.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
2021-02-03 13:41

Ez nem egy rossz felvetés amúgy, csak a Texans részéről nem érzem azt, hogy mondjuk két első kör közepe és jövő két első kör elég lenne. Oké,hogy máris 4 első kör lenne a kezükben, de azzal idén irányítót maximum felcseréléssel tudnának szerezni… Azzal megbuknák a pickejiket.

A legjobb opció talán ha csapat építésre költik és jövőre vagy utána próbálnak irányítót szerezni.
Mondjuk ha Watsont meg Wattot elcserélik akkor jövőre sanszos az 1/1… És a +4 első körrel azért már nem lenne annyira reménytelen a jövő a Texansnál.

Kicsitt Off.: Ha a Patriots megpróbálná elcserélni Gilmoret kb milyen ellenérték lenne reális érte? Van még 1 évre szerződése és asszem valami 7,5 millióba kerülne csak a idénre.

Danika
Danika
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-03 14:04

Bouje ért tavaly egy 4-diket egy rosszabb szezont követőe 13 milliós caphittel. Gilmore így kb. 3-dik kört mondanék.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  Danika
2021-02-03 14:09

Akkor inkább meg kell tartani. Idén talán nem lesz annyira szerencsétlen a sérülésekkel,egy jó év után kinéz neki egy jó szerződés, és akkor egy 3. Körös komp.pick úgy is jönne éte.

Amúgy én egy 2. Kör elejére gondoltam.

ahanem
ahanem
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-04 09:57

2. kör eleje az még viszonylag értékes pick, Gilmore meg mennyi? 31 éves? a secondaryban az már túl idős ahhoz, hogy valódi értéke legyen

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  ahanem
2021-02-04 10:09

Lassan már vissza kellene vonulnia nem? 😅

ahanem
ahanem
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-04 10:15

1-2 éven belül akár ez is szóba jöhet, de ez leginkább attól függ, hogyan érzi a játékos

sok 30+os dbt nem találsz azért a ligában

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  ahanem
2021-02-04 10:24

Nem teljesen ide tartozik. Szerintem mikor megtudták,hogy Brady nem marad akkor azonnal el kellett volna cserélni Gillmoret és Thuneyt is. Kicsit komolyabban kellett volna venni az újjáépítést. Akkor még simán kaptunk volna érte egy első kört Thuneyért meg egy másodikat… Na de ez már mindegy ugye.

ahanem
ahanem
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-04 10:29

minden olyan játékost, akiért jó értéket kaptak volna, mindenképp
csak ugye az edzők olyanok, hogy ők akkor is megmutatják, milyen faszagyerekek és mindenkiből sztrát faragnak, a szurkolóknak meg nem tetszene, ha a fél csapatot eladnák látszólag szotyiért

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  ahanem
2021-02-04 11:32

Szerintem itt nem csak BB egójáról van szó, gondolom Krafték részéről is alap elevárás, hogy jöjjenek a sikerek. Illetve maga a Patriots way nevezetű dolog is erről szól,hogy nyerni mindíg csak a következő meccsre koncentrálni a problémák meg majd idővel meg lesznek oldva. Na most jött egy ilyen probléma,hogy lelépett TB és egy QB kérdést nem fog tudni BB úgy megoldani ahogy azt a többi játékossal tette… WR, CB, DE…. Bármikor szerezhető. De persze BB majd ezt is megoldja nem? Hisz olyanokkal mint Cam Newton nagyon sokra ment. Nagyon szeretem BB-t de ha ezekkel a félmegoldássokkal illetve vagy bejön vagy nem játékosokkal próbálkozik akkor itt jó hosszú kinlódás lehet ebből.

El kellett volna foagdni hogy lesz egy kuka év (igazából így is az lett), kicsit kiárusítani draftpickeket szerezni. A sapkát rendbe tette, sok pénz lett.. de ez ide nem lesz elég szerintem.

ahanem
ahanem
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-04 11:55

kuka évből nem lesz 1/15 azért

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  ahanem
2021-02-04 12:19

Jaja de mire is mész az 1/15 el? Ezt mondom, hogy normális QB nélkül max a középszerűségre elég ez. Oké, lehet ha idén építi a csapatot majd feljebb lépünk pozitív mérlegre… Aztán utána? Mire mész vele olyan csapatok ellen mint a KC? Minél előbb kell egy fiatal tehetséges QB akit fel lehet építeni. Ennél jobb fal mint ami most van nem kell egy irányító elé… WR-t TE-t lehet draftolni, FA-t hozni.. ezzel a köztes megoldásokkal csak az időt húzzák. Szerintem.

ahanem
ahanem
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-04 12:21

lehet hozni egy tehetséges CB-t. :DD
nem vagyok olyan biztos benne, hogy BB szeretne-e még egy fiatal QB-t és elkezdeni a nulláról

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  ahanem
2021-02-04 12:30

Majd jön Carr 😅 csak 125 dolognak kell összejönnie ahhoz hogy ez sikerüljön! Hölgyeim és uraim ujjakat kersztbe

Farubcek
Farubcek
2021-02-03 14:36

Jóó lépés lenne ez a Raiderstől! Szép csöndben épült egy egész klassz csapat, viszont hiányzik egy szupersztár ahhoz, hogy érdemben beleszóljanak a nagyok dolgába. Borzasztó izgalmas csapat volnának Watsonnal (és nem mellesleg imádnám az évi két Watson vs. Mahomes derbit, ezért is klassz lenne ez a váltás).

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Farubcek
2021-02-04 00:51

Hol az az egész klassz csapat? Kérdezem Raiders drukkerként.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

70
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x