Connect with us

Hír

BREAKING: A Colts megszerezte Carson Wentzet!

Vége a Carson Wentz-sagának, ugyanis a Philadelphia Eagles elcserélte az irányítót a Coltshoz. Wentzért cserébe az Eagles egy 2021-es harmadik körös és egy 2022-es kondícionális második körös picket kap. A második körös pick viszont első körössé válhat, amennyiben az irányító a snapek 75 százalékában pályára lép, vagy ha a Colts rájátszásba jut, akkor 70% is elég ehhez.

Az Eagles így benyel $33,8 millió halott pénzt Wentz után, ami magasan rekordnak számít (és még így is spórol $800 ezret). A Colts pedig minimum két évre $47 milliót fog kifizetni az irányítónak, és további két évre lesz még hozzájuk kötve Wentz $51 millióért.

A Coltsnál reménykednek abban, hogy sikerül helyreállítani a korábbi 1/2-es irányító játékát, Wentz így újra összeáll Frank Reich főedzővel, aki támadókoordinátora volt eddigi legjobb éve alatt. Az Eaglesnél pedig jelenleg Jalen Hurts számít tehát kezdő irányítónak, de ne lepődjünk meg, ha az Eagles a draft első körében ismét QB után néz.

118 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
118 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
BennieBoy
BennieBoy
2021-02-18 18:10

De jó, h nem hozzánk került.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  BennieBoy
2021-02-18 18:28

Jogos.
Mondjuk kinek örülnél?
Trask,esetleg az a kokero aki kiülte a szezont?

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  Bélabá a csótány
2021-02-18 18:31

Ki az a kokeró? Szétmegyek rajtad.. 🤣

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-18 19:07

Jamie Newman

BennieBoy
BennieBoy
Reply to  Bélabá a csótány
2021-02-18 19:07

Egy jó GM-HC párosnak örülnék :D

ahanem
ahanem
Reply to  Bélabá a csótány
2021-02-18 21:12

Winston.

camillo 7777
Reply to  BennieBoy
2021-02-18 23:21

QBik is ezt gondolják a Bearsről 😜

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
2021-02-18 18:10

Hát ez így drága: 3+1 kör. Azért borítékolhatjuk, hogyha megszerezték, akkor meglesz a snap szám. Kivéve, ha Wentz megsérül, ami azért benne van, de akkor meg azért sok a 3+2 kör :)
Kíváncsi leszek Reich mit hoz ki ebből a felállásból, de összességében harcban lehetnek a csoport első helyéért.

ThySoul
ThySoul
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-02-18 18:27

Mondjuk ha 0-8al kezdenek és hulladék lesz felesleges erőltetni és akkor csak egy másodikat buknak

ahanem
ahanem
Reply to  ThySoul
2021-02-18 21:12

ami majdnem felér egy első körrel

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-02-18 18:30

Ha ugyan ilyen szar lesz 4 meccs után leültetik a picsába.. probléma megoldva.

Péter Polgár
Péter Polgár
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-18 19:07

Egyetértek, ha nincs rájátszás esély máris ül, ha meg bemennek a rájátszásba és ennek ő szerves okozója, mert valami csoda folytán jól játszik, megérte a 3+1-et.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Péter Polgár
2021-02-18 19:07

Ennyiért megszerezhették volna Staffordot is, de érte meg állítólag sajnálták az első kört. Nevetséges…

LG
LG
Reply to  Fetyke
2021-02-18 19:43

Reich edzette, gondolom már előre rá fente a fogát. Ők tudják, majd kiderül. De én továbbra is tartom, h nem veszett fejsze még a csávó. Fejben szétesett idén, de majd az új csapatban összeszedi magát.
Stafforddal szerintem is jobban jártak volna.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  LG
2021-02-18 20:47

“De én továbbra is tartom, h nem veszett fejsze még a csávó.”
Persze hogy nem.
Ő a “balsors”-ban a “bal”.

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Fetyke
2021-02-18 19:51

Egyrészt magadnak mondasz ellent, mert a 9ersnél még azt mondtad, hogy nem annyira jó Stafford és jól jártak, hogy nem adtak érte 1.kört. :) Másrészt nem biztos, hogy rosszul jártak ezzel. Wentznek magasabb a plafonja ezt el kell ismerni, igaz a padlója nagyon alacsony. De szerintem a kevésbé biztos QB kevesebb pickért jobb üzlet lehet.

Fetyke
Fetyke
Reply to  JackEasterby
2021-02-18 20:20

Egyrészt beszéltem ott a Coltsról is, ha jól emlékszem. :)
És egészen pontosan azt mondtam, hogy 49ersnek nem ér meg első kört, mert Stafford nem lenne akkora upgrade nekik. Viszont a Coltsnak nincs irányítója, így az más helyzet. Hol látsz ellentmondást?
Másrészt szerintem Wentz plafonja nincs az egekben. Abban viszont egyetértek veled, hogy idén szörnyű volt a Philly játékhívása. Carson biztos többet tud annál, mint amit idén mutatott.

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Fetyke
2021-02-18 21:02

Jogos, valamiért a Colts-sal kapcsolatos részt elfelejtettem és csak Stafford maradt meg. :) Én a 2.éves MVP szezonja miatt azért azt mondom, hogy magas a plafonja. Tudom, hogy Foles is jó volt 2 meccsen abban a csapatban, de szerintem azért 2.éves létére az egy elképesztő szezon volt. Amúgy, ha Reich eléri, hogy visszatér a 18-19-es formájához, ami azért reális, már nem kötött rossz üzletet.

Ui: A 9ersnek sincs irányítója. Te magad mondtad, hogy a csereszintűek is emberek, de nem irányítók :D

ahanem
ahanem
Reply to  JackEasterby
2021-02-18 21:12

jó jó, de a 9ersnek vagy 10 (9? az reálisabb) éve nincs irányítója

Péter Polgár
Péter Polgár
Reply to  Fetyke
2021-02-18 20:12

Staffordot ezért nem kapták volna meg.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Péter Polgár
2021-02-18 20:16

Nagyjából ennyiért adta el Staffordot a Lions.

Rynald
Rynald
Reply to  Fetyke
2021-02-18 20:20

egy kicsit még erősítsd a matekod, mert 2db 1. kör + 1db 3. kör, az nagyjából sem egyenlő 1db 3. kör + 1db 1. körrel, pláne nem ha utóbbi még kodicionális is

Fetyke
Fetyke
Reply to  Rynald
2021-02-18 21:23

Csak éppen a Lions átvette mellé Goff fizuját, míg az Eagles pedig leadta Wentz terhét. Nagyon nem ugyanaz a kettő és bőven kiteszi a különbséget az a 60 millió.

Rynald
Rynald
Reply to  Fetyke
2021-02-18 21:45

de ez nem így működik. Te egyenlőségjelet teszel ezek közé a dolgok közé, a valóságban meg nem tudják kompenzálni egymást. A Lionsnak megérte átvenni Goffot a + 1. körért, mert van egy csomó capjük, és nem sietnek sehova…nem vesztettek vele semmit. Ellenben draftcetli kell nekik minél több, innentől kezdve pedig más csapat nem tud ezzel az ajánlattal versenyezni (a Colts se), csak ha ők is adnak még egy első kört a nagy büdös semmire (hisz ők nem postázhatnak mellé egy beragadt, bust irányítót).
Ugyanez a másik irányba, a Coltsnak is van bőven cap space, nekik nem teher Wentz fizuja, ők a draft tőkével spórolnak amennyire lehet. Nem tudsz egyenlőségjelet tenni a pénz meg a drafttőke közé

Fetyke
Fetyke
Reply to  Rynald
2021-02-18 21:54

Hogyne tudnád pickekre váltani. A Lions azon a majd 30 millión idén vagy jövőre két első körös játékost is szerződtethetett volna az FA piacról. Kipróbált, már bizonyított embereket például a támadófalba vagy a védőfalba. Ezzel szemben a majd két év múlva esedékes első kör (ki tudja hányadik választása) nem annyira vonzó.
Ugyanez fordítva. A Philly is rebuildet tart. Igaz, pickjük nem lesz annyi. Viszont a megspórolt pénzen bőven tudnak elit játékost igazolni majd jövőre. Többet is.
A Coltsnak valóban belefér, de azért az nem azt jelenti, hogy akkor lehet pocsékolni a pénzt. Stafford biztosabb prospect lett volna.

Rynald
Rynald
Reply to  Fetyke
2021-02-18 23:34

Rosszul gondolod, a Lions semmire nem megy 2db 15-20 milliós játékossal, rebuild alatt pazarlás FA sztárokat hozni, mert nyerni nem fogsz velük se, pláne ha nincs irányítód. Ami a rebuilden leginkább segít, az a minél több, és erősebb draft pick, ezért éri meg nekik a 2 db első kör és Goff fizujának benyelése jobban, mint a szimpla 1. kör

Fetyke
Fetyke
Reply to  Rynald
2021-02-18 23:59

Hát ebben valóban nem egyezünk. Azért 1/15-ön kívül draftolni játékost nem egy életbiztosítás. Semmivel sem biztosabb vagy jobb első körös pickekből építeni a csapatot. Szerintem kell az egyensúly. Kell pick is, de a szabad pénz sem mindegy.
Ettől még persze lehet abban igazad, hogy a Lions minden áron draftjogot szeretett volna és nem ment volna bele más üzletbe. Csak szerintem ez csőlátás.

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-02-18 21:02

ami inkább pont 2x annyi

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-02-18 21:23

Számolás kérdése.

ducksfan
ducksfan
2021-02-18 18:10

szegény Höri…

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2021-02-18 18:15

Örülünk Vincent?

ThySoul
ThySoul
Reply to  Bélabá a csótány
2021-02-18 18:16

Viccesebb lett volna ha 5 első kört adnak érte :'(

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  ThySoul
2021-02-18 18:28

Így is vicces lesz.
KD-nak Darnold-ra fáj a foga.

katonadani
Reply to  Bélabá a csótány
2021-02-18 18:28

felcserélünk QBért

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-02-18 19:07

Akkor ti nem Watsonra hajtotok?

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  katonadani
2021-02-18 19:44

Szép lenne, ha Lance lenne a választott és a North Dakotai QB-t egy másik váltja :)

ThySoul
ThySoul
Reply to  Bélabá a csótány
2021-02-19 08:48

Kökényes Dánielnek?

katonadani
Reply to  Bélabá a csótány
2021-02-18 18:28

szurkolok h utolsó pillanatig versenyben legyen a Colts a PO-ért :) kéne az az első kör
amúgy igen, a kialakult helyzethez képest ennél többet nehéz lett volna várni

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  katonadani
2021-02-18 18:28

Spencer Rattler 22′-ben esetleg?:”D

Danika
Danika
Reply to  Bélabá a csótány
2021-02-18 18:29

Ennyire biztos, hogy kijön a srác?

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Danika
2021-02-18 18:30

Minden attól függ sztem hogy milyen évet tól. Ha megneszeli h top2 pick lehet akkor kijön

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Leonidasz007
2021-02-18 18:56

Top2?
Amekkora kettős csíny mánia van a QB-k tekintetében,tuti top 1.

ahanem
ahanem
Reply to  Bélabá a csótány
2021-02-18 21:02

sosenem lehet kizárni egy Burrow(+Tua) 2.0t az NCAA-ben

Danika
Danika
Reply to  Leonidasz007
2021-02-18 19:07

remélem akkor még jobb lesz a Oklahomában, a scriptelt játékok kivételével a Bowl meccsen nem kápráztatott el.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Danika
2021-02-18 18:56

Miért maradna 4. évére egy jó szezon után?
Egyébként meg idén pl top 2 lenne.

Danika
Danika
Reply to  Bélabá a csótány
2021-02-18 21:36

Hát azért ahogy hallottam eddig csak a scriptelt játékok mentek neki, az meg kevés.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  katonadani
2021-02-18 18:29

🤣🤣🤣🤣🤣 kiváncsi leszek Höri fejére mikor kielemzi ezt a cserét. Per pillanat Ti jól jártatok vele.

De ha Wentz feltámadna hamvaiból és hozna egy top 5-10 irányító szintet (bármely kicsiny is az esély erre) akkor azért utólag fájni fog a szíved a csere miatt nem?

katonadani
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-18 18:34

a szívem mindig fájni fog, mert már prospectként a kedvencem volt Wentz. de aggyal gondolkodva jó ez a trade szerintem nekünk ebben a helyzetben

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  katonadani
2021-02-18 18:47

Szerintem az Eagles csak azért járt jól ezzel mert per pillanat brutális Rebulidre van szükség mint cap mint játékosállomány szinten. Ennek talán majd 2 év múlva lehet érezni hatásait az Eaglesnél. Viszont a Coltsnál nagyon hamar ki fog derülni,hogy nagy üzletet csináltak e.

Róbert Szabó
Róbert Szabó
Reply to  katonadani
2021-02-18 19:32

Várjuk ki a végét szerintem jó lehet Wentz jövőre, én erre számítok

ahanem
ahanem
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-18 21:02

de ha feltámad, az valszeg Reich miatt lesz, őt meg nem tudták volna visszavinni az Eaglesbe, szóval…

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-02-18 19:18

A PO akár meg is lehet. :) A WFT jövőre nem nyer csoportot ezt már most tudhassuk. A Dallas még nem szerződött le Prescottal. A Giants nem tényező Jonesal. Jók az esélyek.

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Fetyke
2021-02-18 19:44

De hát Dani barátunk a Colts PO részvételért (is) szorít, nem?

Fetyke
Fetyke
Reply to  JackEasterby
2021-02-19 00:39

Neki elég az is, ha csak Wentz játszik. :)

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Fetyke
2021-02-19 08:04

Neki a PO részvétel a fontos. :) Ha Wentz jól játszik, de mégse lenne esély a PO-ra, akkor a Colts padoztatni fogja az utolsó 3-4 meccsen.

Everlast77
Everlast77
Reply to  Fetyke
2021-02-18 20:47

Már hogyne lenne meg a PO az Eaglesnek, az NFC East simán meg lesz 7-9-el :D

ducksfan
ducksfan
Reply to  katonadani
2021-02-19 08:39

akkor most fantasy csapatodnak is új nevet kell találnod

katonadani
Reply to  ducksfan
2021-02-19 09:05

wentzianapolis?
hurtsylvania?

ducksfan
ducksfan
Reply to  katonadani
2021-02-19 10:07

OK, látom már gondolkodtál :D

DrBaji Mihály
DrBaji Mihály
2021-02-18 18:28

Ez nem win-win, hanem lost-lost szituáció :)

Gábor Ujvári
Gábor Ujvári
2021-02-18 18:28

Na, marcsak Prescottnak kene eligazolnia egy masik csoportba. 😆

Fanyul23
Fanyul23
2021-02-18 18:46

Oke igy lassan tenyleg daniel jones a csoport legjobb iranyitoja. Kar hogy vakok kozt a felszemu…

Danika
Danika
Reply to  Fanyul23
2021-02-18 18:56

Akarod mondani féllábú :D

Péter Polgár
Péter Polgár
Reply to  Fanyul23
2021-02-18 18:56

Nem mintha Wentz a tavalyi teljesítményével felfelé húzta volna a szintet…

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Péter Polgár
2021-02-18 21:02

Barmily morbid is legyen, de en nagy wentz rajongo vagyok. Szerintem a colts oriasit fogott ezen a bulin, mert nem tudom elhinni hogy wentz ennyire osszeomlott. Aztan majd iden kiderul kinek lesz igaza.

Péter Polgár
Péter Polgár
Reply to  Fanyul23
2021-02-18 21:12

Valószínűleg a válasz féluton van, mert én meg nagyon utálom (személyiség miatt elsősorban), ezért elfogultak lehetünk + illetve – irányba.

katonadani
Reply to  Fanyul23
2021-02-18 21:36

volt egy nagyon jó és egy nagyon szar éve, a kettő közt meg két közepes. Szóval átlagot vonva jó eséllyel közepes lesz, szal mondjuk 15. QB a ligában :D

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  katonadani
2021-02-18 21:36

Az TOP 15😃
Hol kell alairni?😁
Ha nem serul meg en ugy gondolom nagyon eros lesz a volts vele.

demonsss
demonsss
2021-02-18 18:56

HÖRI várjuk a Reakció Videót :D

camillo 7777
Reply to  demonsss
2021-02-18 23:12

🤣🤣🤣🤣🤣

camillo 7777
Reply to  camillo 7777
2021-02-18 23:12

Ő szurkolt Wentz ellen, hát most megkapta. 🤣🤣🤣

Danika
Danika
2021-02-18 18:56

comment image

Zoard
Zoard
2021-02-18 18:56

Ha nem válik be Wentz akkor milyen körülmények között tudnak megválni tőle? Mennyi halott pénz marad utána?
Mert ha csak néhány árnyalattal lesz jobb, mint ahol abbahagyta, akkor 2 évig tartani a padon igazán nagyon rohadt drága lesz.
Megnéztem Höri videóját erről a témáról pont ezelőtt a hír előtt. Messze sok jobb scenario esélye megvolt nekik.
Talán több indiánszármazású Colts drukker most Hosszú Sírás-ra változtatja a nevét…

A HC ennyire hisz benne eszerint hogy megjavítható a srác…
Mindenesetre most nagyon harakiriszagúnak tűnik ez a Colts manőver.

ahanem
ahanem
Reply to  Zoard
2021-02-18 20:47

nem tudom, szerintem nagyon sok(értsd: nem hinném, hogy meghagyják ezt a szerződést), mert sok a (“opcionálisan) garantált pénz a szerződésében, azért meglepne, ha a Colts nem variálna a szerződésén

Zoard
Zoard
Reply to  ahanem
2021-02-18 20:54

EZ hogy szokik menni? Gondolom Wentz beleegyezése is kell hozzá.
De tartalomra átstruktúrálást jelent … szumma pénz és a szerződés hossza marad… csak a garantált tartalom változik?

ahanem
ahanem
Reply to  Zoard
2021-02-18 20:54

persze neki is alá kell írnia, általában a szerződés hosszát nem változtatják, de a gareantált tartalmak elosztását annál inkább
ha van lehetőség, érdemes ezeket előre hozni és átalakítani aláírási bónusszá (amit itt újrastrukturálási bónusznak nevezünk), hogy több évre leosztható legyen a cap hit, bár mivel most ugye az Eagles vagy évi 9 milliót benyelt ebből, így nem feltétlen szükséges

ami nagyobb gond, hogy a 2021-es ligaév harmadik napján a 2022-es fizetése teljesen garantálttá válik, szerintem ezen kellene mindenképp változtatni
nyilván ha abból mondjuk előre hoznak 10 milliót, a többit meg meccsfüggővé teszikl, szerintem az egy járható út lenne mindkét fél számára

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-02-18 21:23

Ez abból a szempontból irreleváns lehet, hogy ha a Colts ekkora értéket adott Wentzért, akkor adjanak már neki annyi bizalmat, hogy kap két évet a csapatnál bizonyítani. Utána pedig akkor már halott pénz nélkül elküldhető. És hát ha valahol, akkor a Coltsnál ez most elfér.

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-02-18 21:45

naigen, de két év az pont egy örökkévalóságnyi egy franchise életében

Fetyke
Fetyke
2021-02-18 19:07

Mindenki meghülyült a ligában.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-02-18 22:08
Danika
Danika
2021-02-18 19:18

Eagles grade: B-
Colts grade: B
Aki nagyon szomorú: Jacob Eason
Aki nagyon boldog: Kyle Trask
Oké ez is letudva, az érem most fejre eset Philadelphiában. Bár az is lehet, hogy átugrottak Atlantic Citybe és bemondták a Black Jacken a 17-re a megálljt, míg a játszópajtás Colts 17-re még kér lapot. Az első, amit nagyon akartak összejöhet a csillagok szerint, de a jelenlegi kilátások alapján legalább összegben kijön. Hajrá Jalen, én neked szurkolok. A patkósok megpróbálják betörni és megülni Wentzet, a vörös fenevadat, de a helyi seriffnek kiscsikó korában volt már vele dolga és akkor kezes báránynak tűnt, ki tudja hátha a tapasztalt vén róka ismét képes a csodára, bár jelenleg a város polgárai nincsenek oda az új szerzeményért és inkább a cirkuszba látnák a jószágot, mintsem a város szolgálatában.
Jacob Eason: Hahó én is itt vagyok! Engem még korábban 2. napra vártak, hogy valahol a jövő lehessek. Nem, senki! Merre vagy Kellen Moore, mutasd meg, hogy legyek jó koordinátor. Ezzel a cserével nálam eldőlt, hogy a Colts ki-lecserél az első körben. Kyle Trask esélyei az első körre megnőttek ezzel, mert ha már valaki felmegy általában abból irányító lesz. Dörzsöli is a tenyerét, hogy vajon ki lesz az.

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  Danika
2021-02-18 19:31

Ha Eason szomorú, akkor Brisett mi?

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  István_Szamos
2021-02-18 19:43

Brissett legyen elégedett, hogy 2 évig kezdő lehetett. :)

Danika
Danika
Reply to  István_Szamos
2021-02-18 19:43

Brisett FA, visszamegy Patsbe.

Matyika29
Matyika29
Reply to  Danika
2021-02-18 22:40

az inkább Seattle lesz…

Danika
Danika
Reply to  Matyika29
2021-02-19 08:07

Egy kutya. Kispad.

ahanem
ahanem
Reply to  István_Szamos
2021-02-18 20:47

csapat nélküli

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Danika
2021-02-18 20:31

“Kyle Trask esélyei az első körre megnőttek ezzel, mert ha már valaki felmegy általában abból irányító lesz. Dörzsöli is a tenyerét, hogy vajon ki lesz az.”comment image

ahanem
ahanem
Reply to  Bélabá a csótány
2021-02-18 20:47

Belicsicsnél Mekdzsónsz a befutó

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  ahanem
2021-02-18 21:23

Kétlem hogy ilyen magasan vinnék.

Danika
Danika
Reply to  Bélabá a csótány
2021-02-18 21:36

Hidd 1/15-nél legkésőbb ki fogják vinni Jonest.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Danika
2021-02-18 23:06

De nem BB

Fetyke
Fetyke
Reply to  Danika
2021-02-19 00:39

Remélem is, hogy valaki felcserél majd érte az 1/14-re.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Bélabá a csótány
2021-02-19 00:39

Lehet hátracserélni.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  ahanem
2021-02-18 22:00

Úgy legyen. Nálam is ő a befutó.

Farubcek
Farubcek
Reply to  Danika
2021-02-18 20:54

Easontől én is sokat vártam, de valószínűleg nem véletlen, hogy senki sem benne látja a jövőt.

István_Szamos
István_Szamos
2021-02-18 19:31

Hááát….

Végül is Philip Rivers miatt is mindenki húzta a száját.

JackEasterby
JackEasterby
2021-02-18 19:43

Ha azt nézzük, hogy Rivers se tűnt egy potens irányítónak LA-ben az utolsó évben, akkor látható, hogy Reich alatt azért lehet komoly javulást elérni. Igazából ez a lépés mindegyik fél számára jónak mondható. Az Eagles kapott értéket és lezárhatja ezt a fejezetet, a Colts pedig elég jó csapat ahhoz, hogy a lábát a gázpedálon tartsa és a jelenre koncentráljon. Nem érzem úgy, hogy egy idei 3.kör és egy jövő évi 2.kör ne érje meg ezt a próbát.

ahanem
ahanem
Reply to  Fontos_Vidra
2021-02-18 20:39

Ari mellett mondjuk Wentz nem maradt volna még eddig se

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
2021-02-18 20:16

na eddig volt okosan, meggondoltan és szimpatikusan építkező csapat a colts… ekkora faszságot leművelni….

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  Fontos_Vidra
2021-02-18 20:47

Hát azért a jelenleginé jobb csapatba került, és a Coltsnál is ott van a világ összes pénze… lehet hogy meglepetést fognak végül okozni.

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-18 20:54

hát, én így is rohadtul meglepődtem. szóval bejött nekik

Staten Island
Staten Island
Reply to  Fontos_Vidra
2021-02-19 09:13

Te mit csináltál volna a helyükben?

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  Staten Island
2021-02-19 09:28

darnoldot hamarabb hozom el mint a basáskodó wentzet

Kopi3.14
Kopi3.14
2021-02-18 22:26

Azt a kondicionális első kört nem értem. Mikor volt meg a 70% neki?

camillo 7777
Reply to  Kopi3.14
2021-02-18 22:54

Ha jövőre Coltsban az alapszakasz 75%ban játszik, akkor a második körös pick helyett első köröst ad az Indy az Eaglesnek.
Ha pedig jövőre a Colts playoffba kerül, ugyan ehhez a feltételhez elég Wentznek a snappek 70%-án pályán lennie az egész szezont nézve (alap szakasz snapek + playoff snapek 70%-a)

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  camillo 7777
2021-02-19 00:05

Jó. Tudok olvasni és szöveget értelmezni. Szóval mikor volt meg neki a 70% snap count?

camillo 7777
Reply to  Kopi3.14
2021-02-19 07:27

Akkor megegyszer leírom.
NEM VOLT, hanem meg lehet jövőre.
Ha a Colts be jut a Playoffba. CWnek akkor nem kell az 75%, elég 70% is.
Én legalabbis így értelmezem.

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
Reply to  camillo 7777
2021-02-19 09:28

Ő is így, csak tudni akarta, hogy teljesített e már valaha 70%-nyi snapszámot, vagy ez egy olyan feltétel mint a bónuszoknál hogy ha 60TD-t dob egy szezonban akkor kap +2 petákot. És mivel valami kínja mindig volt, és kihagyott meccseket ez joggal merült fel benne. De mint látjuk azért a 70% egy év kivételével mindig megvolt. -> bár nem mintha ebből lehetne következtetni hogy mi lesz jövőre

camillo 7777
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-02-19 11:58

Sorry akkor én értettem félre.
Tavaly és idén sérülés nélkül nyomta le az alapszakaszt.
A playoffban lefejelték, ami szerintem nem klasszikus sérülés.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-02-19 13:33

Na végre valaki tud szöveget értelmezni kontextusban!

vabu
vabu
Reply to  Kopi3.14
2021-02-19 08:08

Válasz: az első és a negyedik évében biztos, de a többiben sem lehetetlen.Na közben Dani kiírta. Sejtettem hogy a többi is meglehet mert a két komolyabb sérülése és a leültetés is a szezon végén jött neki.

katonadani
Reply to  Kopi3.14
2021-02-19 08:08

2020, 2019, 2017, 2016. Tehát 2018 kivételével mindig, akkor is 66%

camillo 7777
2021-02-18 22:54

Szomorú vagyok, de szurkolok neki. 🤷‍♂️🏈🦅

Kurunczi Gábor
Kurunczi Gábor
2021-02-18 22:54

Stafford elkelt, Wentz elkelt.. Felkészül a Jets és Sam Darnold..

Fetyke
Fetyke
Reply to  Kurunczi Gábor
2021-02-19 00:39

És a Bears… Két első körért a hülyének is megéri. :DDD

vabu
vabu
2021-02-19 08:05

Úgy érzem valami nagyon félremegy Philadelphiában. Nagyon sajnálom, nekem is a kedvenc játékosom volt. Most lett egy AFC-s csapat akinek szurkolok a Phillyn kívűl. :)

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

118
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x