Connect with us

Hír

BREAKING: Ezekiel Elliott 6 meccses eltiltást kapott!!!

 

Megszületett a döntés az NFL részéről Ezekiel Elliott szexuális zaklatás vádja miatti eltiltása kapcsán, amit ahogy várható volt, nem úszott meg büntetlenül. A Fegyelmi Bizottság végül 6 meccsre meszelte el a másodéves running backet, ahogy az Adam Schefter riportjából kiderült.

 

 

Mint ismert, a volt barátnője többször is kihívta a rendőrséget azért, mert a Cowboys futója szexuálisan bántalmazta, legutóbb éppen a játékos tavalyi születésnapi buliján. A bíróság végül nem ítélte el a bizonyítékok hiányában, de a ligának megvan a hatalma ahhoz, hogy ezeket figyelmen kívül hagyva megbüntesse a játékosokat. Elliott ráadásul az elmúlt egy évben számtalan alkalommal tett kisebb-nagyobb rossz fát a tűzre, ami csak súlyosbítja a róla kialakult véleményt, és a liga ennyi rossz tettet már nem hagy büntetlenül. Eltiltását követően Darren McFadden veheti majd át a helyét, de Alfred Morris vagy a nemrég igazolt Ronnie Hillman is lehetőséghez juthat.

 

Elliott ezzel egyébként elég szép summának is búcsút mondhat. A Spotrac információi szerint 93 ezer dollárt veszít az idei fizetéséből, valamint meccsenként 240 ezer dollárnyi aláírási bónusztól is elesik. Ám ami a legfájóbb lehet, hogy a garantált 8,15 millió dollárja is könnyen semmissé válhat, hiszen az eltiltások esetében a csapat dönthet úgy, hogy ezt nem fizeti ki a játékosnak.

35 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
35 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Matyika29
Matyika29
2017-08-11 18:19

Na, kihúzhatjátok a MVP várományosok listájáról.
Amúgy mi van ezekkel a játékosokkal? Már nem kapnak elég csajt?

renningan
renningan
Reply to  Matyika29
2017-08-11 19:03

Attól, hogy valaki jó játékos, még lehet egy idióta gyökér. Sőt, van, hogy pont a sztárság miatt szál el valaki és hiszi azt, hogy ő mindent megtehet.

Frankie
Frankie
Reply to  renningan
2017-08-11 20:55

Gigalajk!

acsdav2
acsdav2
2017-08-11 19:33

És, hogy lett ebből 6 meccs? Mindenki egy-két meccsről beszélt.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  acsdav2
2017-08-11 22:02

Mindenki egy két meccset mondott, amit aztán összeadtak és 6 jött ki :D :D

katonadani
Reply to  acsdav2
2017-08-12 07:42

ez nem igaz, hogy mindenki 1-2 meccsről beszélt, max az elején. A personal conduct policy egyébként 6 meccset ír elő ilyen esetekre, az utóbbi napokban pedig a 2-6 meccses eltiltás között bármi elképzelhető volt

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2017-08-12 11:55

Visszakerestem a cikkeket. Július 22-én ezt írtátok:
“Véget ért a lassan egy éve húzódó vizsgálat Ezekiel Elliott családon belüli erőszak vádjáról, legalábbis az NFL lezártnak tekinti az ügyet. Azt egyelőre nem tudni, mikor és milyen döntést hoznak majd, de egybehangzó értesülések szerint marad az elképzelt 1, maximum 2 meccses eltiltás.”
Ezt nem tudom úgy értelmezni, hogy csak az elején beszéltek egy meccsről.

katonadani
Reply to  acsdav2
2017-08-12 12:10

pedig ez volt az eleje, mert előtte nem lehetett semmiről tudni meg spekulálni is. Az utóbbi napokban egyre több helyen jött fel a lehetséges 6 meccs, mert egyébként ez van a szabályzatban

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2017-08-12 13:33

Hát ezt most nem értem. Amikor az NFL lezárja az ügyet, akkor az, hogy számít az elejének?
Ui. Az NFL jól elcseszte a hír időzítését, mert a holt unalmas júliust feldobták volna ezzel a hírrel. Vagy lehet direkt lett ez így időzítve?

katonadani
Reply to  acsdav2
2017-08-12 13:45

olyan szempontból az elejének, hogy bármi fogalmunk lehet róla, hogy lesz-e eltiltás és milyen mértékű

katonadani
Reply to  acsdav2
2017-08-12 13:46

az NFL meg nem akarja ezzel feldobni az unalmas időszakot, inkább el akarja minél jobban temetni, lehet nem véletlen hogy épp egy fél órával utána jött a dupla-Bills trade :D nekik az a jó ha ebből minél kisebb hírverés van

AwesomeOne
AwesomeOne
2017-08-11 19:40

Egy marék földimogyoróba több ész szorult mint Zeke-be, de ezt a 6 meccset azért nem érdemelte… keményen megdolgozott érte, de nem érdemelte.

acsdav2
acsdav2
2017-08-11 19:54

comment image

Sestertius
Sestertius
Reply to  acsdav2
2017-08-11 19:58

ez ám a logika…. gratulálok… -.-”
tehát a nő a hibás.. ráadásul feltételezem, hogy nem kellett elmennie, mivel együtt élnek…
(amúgy elmegy… nem el megy, de ez már csak részletkérdés..)

acsdav2
acsdav2
Reply to  Sestertius
2017-08-11 20:12

A helyesírási hibáért elnézést kérek. Igazad van, sajnos ideges vagyok, mert nehezem viselem ezt az ítéletet. Ezt nem tudtam, hogy még együtt éltek akkor. De, ha engem valaki többször is bántalmaz szexuálisan, akkor továbbra is együtt élek vele?

Sestertius
Sestertius
Reply to  acsdav2
2017-08-11 20:19

nem, de ha egyszer megbocsájt a barátnő, akkor tegye össze a két kis kezét, mert ez nem arra hatalmazza fel, hogy akkor verje meg amikor akarja.. szóval ne haragudj, de nem hiszem, hogy a hír ezen részlete bármilyen kiemelésre is szorulna, az ha megvernek egy nőt-gyengébbet, az nem a nőről-gyengébbről állít ki szegénységi bizonyítványt…
sokallod a büntetést??… ha rajtam múlna egyetlen egy nemi/családon belüli erőszaktevő nőverő gyökér soha a büdös életben nem játszana egy meccset sem….
én örülök, hogy a Ravens ezeket abszolut nem tolerálja…

nekem a Mixon eset is hihetetlen..
egy ilyen “embernek” a “jelleméről” elég sokat elárul a dolog…. nekem már óvodás koromban megtanították, hogy a kissebbet/gyengébbet ne bántsam

acsdav2
acsdav2
Reply to  Sestertius
2017-08-11 20:28

Most nem arról van szó, hogy én sokkalom vagy te kevesled-e. Greg Hardy bizonyított családon belüli erőszakért kapott 4 meccset. Elliot meg 6-ot egy olyanért, amit a rendőrség lezárt bizonyítékok hiányában.

Matyika29
Matyika29
Reply to  acsdav2
2017-08-11 20:31

Vagyis a 6 meccs azt jelenti, hogy megtette csak a lány végül visszavonta a vallomását.
Amúgy sem fér a fejembe a szexuális bántalmazás egy kapcsolaton belül.

Sestertius
Sestertius
Reply to  acsdav2
2017-08-11 20:53

gondolom nyomott a mérlegen még a másik 2 ügye is

Andras Daroczy
Andras Daroczy
Reply to  acsdav2
2017-08-11 20:41

Sestertius-sal nem érdemes vitatkozni ilyen ügyekben, mert szerinte az a normális ha a nők ütik vágják a férfiakat, ha a férfi visszaüt, akkor az egy szemét gyökér.
Amerikában a nemi erőszak a feministák lobbizása miatt elég egyszerűen megy, bárkit biróság elé lehet citálni.

Sestertius
Sestertius
Reply to  Andras Daroczy
2017-08-11 20:52

……… kérlek idézz egyetlen egy hsz-emet amikor ezt írtam….. ha nem megy, akkor kérlek ne írj olyat, hogy én hogyan gondolkodom, én sem veszem a bátorságot erre veled kapcsolatban

Andras Daroczy
Andras Daroczy
Reply to  Sestertius
2017-08-11 21:35

A Joe Mixon draftnál írtad, hogy neked csak az elfogadhatatlan, ha egy férfi megver egy nőt.
Én azt írtam, hogy szerintem mindkettő elfogadhatatlan.
Olvass vissza, és meg fogod találni.
Legyen bátorságod nyugodtan, én nem vagyok vajszívű.
Ha esetleg személyéskedésre gondolsz, akkor attól messze vagyunk, és remélem el sem érjük :-)

Ha meg nem sértelek vele megtudhatom, hogy hölggyel vagy úrral levelezek?

Sestertius
Sestertius
2017-08-11 20:00

nagyon bíztam benne, hogy nem lesz eltusolva 2 meccsel a dolog…. hátha tanul belőle…

Csoki
Csoki
Reply to  Sestertius
2017-08-11 20:51

Amúgy te abba bele se gondolsz hogy ezek a nők ezt bekamuzzák hogy sok pénzel lenyúlják a játékosokat…. Erre is volt már példa….., Na én az ilyen nőknek ugyanazt a büntetést adnám mint amit családon belüli erőszakért adnak a férfiaknak.
De azt nem értem a rendőrségnél szerinted csak balekvan hogy azok nem találtak semmilyen bizonyitékot….
Ne érts félre én is elitélem ha egy férfi megver egy nőt…(én is súlyos börtön büntetéssel itélném) de abban a sztoriban amit a nő állitott tele volt bullshitekkel az egész…

Sestertius
Sestertius
Reply to  Csoki
2017-08-11 20:58

Nem tudom, lehet.. simán lehet benne valami (nem tudom, hogy itt voltak e esetleg orvosi leletek, annyira nem érdekelt a sztori, de az mondjuk lehetne elég nyomós érv)
ellenben még mindig ott van a másik két ügye

amúgy teljesen egyetértek a többivel is amit mondtál
az a baj, hogy az amcsi igazságszolgáltatás elég elnéző a “híres” emberekkel szemben.. erre is sok példa volt, szóval mindig nehezen ítélhető meg a dolog

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Sestertius
2017-08-11 22:06

Főleg ha alkut kötnek titokban és Zeke ad pár milliót a csajnak… és máris lezárult az ügy.

kollernoel
kollernoel
2017-08-11 22:03

“So Ezekiel Elliott was never charged and got 6 games, but Josh Brown admitted to abusing his wife and got 1 game”
Azért hat meccs egy bebizonyítatlan ügy miatt nagyon nevetséges, még akkor is ha Cowboys drukker vagyok. Főleg Amerikában ahol elvileg addig ártatlan egy ember amíg az ellenkezője be nem bizonyosodik…

katonadani
Reply to  kollernoel
2017-08-12 07:16

azzal egyetértek, hogy nem konzisztens az NFL és Brown 1 meccse nevetséges. Azzal nem, hogy az NFL-nek ne lenne joga büntetni a játékost, még ha bíróság előtt nem is bizonyosodik be, hogy bűnös

katonadani
2017-08-12 07:16

Állítólag ezek a képi bizonyítékok, amik az NFL-hez jutottak (és most a TMZ-hez) Elliott barátnőjének zúzódásairól.
comment image

Attila
Attila
2017-08-12 07:50

asszem ugrott a playoff nekik

Tizenkettes
Tizenkettes
2017-08-12 13:35

Jó lenne tisztázni, hogy milyen fázisban volt Elliott ügye. A korábbi cikkben
[https://fuzovelkifele.com/2017/07/az-nfl-lezarta-elliott-ugyenek-vizsgalatat/]
rendőrségről írtatok, mint amely “már elengedte az ügyet”, vagyis ezek
szerint még vádemelés sem történt… Ebben a cikkben meg az van, hogy anno a
bíróság nem látta bizonyítottnak a vádat… Ez azért nem mindegy.
Korábban már elvitáztunk Elliott ügyéről. Van a rendőrség mint nyomozó hatóság, meg van az NFL. Feltételezem, előbbinek – pláne az USA-ban – a nyomozáshoz rendelkezésre álló eszközei professzionálisabb szinten vannak, mint az NFL eszközei. Az is oké, hogy van olyan cselekmény, ami nem bűncselekmény, azaz amit nem tartalmaz büntetőjogi jogszabály, de az NFL mégis szankcionálhatja (mondjuk rossz színben láttatja az illető a ligát, bojkottál egy sajtótájélkoztatót, közöl egy sértő posztot valamelyik közösségi oldalon stb. stb.).
Tehát a nyomozó hatóságok nem jutnak semmire, mert nem egyértelmű, hogy bűncselekmény történt vagy hogy azt a gyanúsított követte el, netán később a a bírósági szakaszban a bíróság bizonyítottság hiányában nem ítéli el a vádlottat. Teljesen mindegy, melyik szerv “engedi el az ügyet”, jogszabályon alapuló döntés születik. Majd jön az NFL, és BÍRÓSÁG II.-t játszik. És megbüntetik Elliottot. Viszont kíváncsi lennék arra, hogy a büntetést milyen alapon hozták… Azzal nem indokolhatták, hogy “mert a bíróság elítélte”, mert nem ez történt. Azzal, hogy “mert eljárás folyt ellene”, természetesen lehetne érvelni, de a bűnösségről nem a rendőrség vagy az ügyész dönt, hanem a bíróság. Az pedig azt mondta, hogy Elliott nem bűnös, következésképpen ártatlan. Az inkorrektség teteje, hogy az ilyen ügyekben logikusan a rendőrség kezd el vizsgálódni, és az ügy végül kilyukad a bírósági szaknál. Az NFL következetesen megvárja, amíg azok jutnak-e valamire, majd annak fényében dönt a liga is. Vagyis, az NFL quasi felhasználja a nyomozó szervek anyagait, de azokat mintha másként értékelni. A bíróság szerint nincs bizonyíték, majd jön az NFL, hogy “hát azért valószínűleg ő volt, mert ha nem ő, akkor ki más”?!
Amit katonadani írt, hogy az NFL-nek joga lehet megbüntetni valakit, aki a bíróság szerint nem bűnös, el tudom fogadni. Fentebb írtam, hogy létezhetnek ilyen, mondjuk a ligát lejárató dolgok. De az alapvető kérdés, hogy mi volt, mi lehetett Elliott NFL-büntetésének az indokolásában. Egyáltalán, volt-e indok… Ha bármilyen szabályzat olyan jogot adott az NFL (Goodell) kezébe, amely gyakorlatilag hasraütésre dobálhatja a büntetéseket (és tök mindegy, hogy 1 meccset vagy 16-ot), akkor annak az összeállítói nem normálisak. Ebbe például a játékosok szervezete hogyan mehetett bele, ha korábban is az volt, hogy a holtidényben több tucatnyi játékossal “történik valami” a tilosban parkolástól a füvezésen át a tiltott fegyverviselésig meg a testi sértésig?

Elnézést a hosszú írásért, de ez az eljárás számomra felháborító. Ez a terület lenne az első, amit a következő CBA-ban normálisan kellene szabályozni, mert minden játékos feje felett ott lebeg Goodell kardja, hogy ez a barom mikor és kit hány meccsre tilt el.

katonadani
Reply to  Tizenkettes
2017-08-12 13:51

az NFL saját eljárást folytat ilyen ügyekben. Nekik nem kell minden kétséget megdöntő bizonyíték, nekik elég ha valószínűbb, mint nem. Elliott a törvény szemében jelenleg ártatlan, de ez nem jelenti azt, hogy tényleg nem ütötte meg mondjuk a barátnőjét. Állítólag a nő közlékenyebb, közvetlenebb volt az NFL “nyomozóival”, mint a rendőrséggel.
Remélhetőleg estére elkészülök az írásommal az ügy kapcsán, szóval majd az ajánlom olvasásra, remélem minél több kérdésre választ tudok benne adni.

Tizenkettes
Tizenkettes
Reply to  katonadani
2017-08-12 17:59

Köszi!
Csak egy gondolat ehhez. Nyilván mindenki közlékenyebb, ha nem eskü alatt kell vallomást tennie, amelynek azután jogi következményei is lehetnek… Nyilván az USA joga is ismeri a hamis vád vagy a hatóság félrevezetése bűncselekményeket. Amelyeket valószínűleg ott is csak hatóságok előtt lehet elkövetni. Az NFL pedig nem hatóság ugyebár. :)

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

35
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x