Connect with us

Minden ami NFL

Az 5 legesélyesebb MVP-jelölt

Az MVP-díj egy irányító-díj. Akár tetszik, akár nem, ez így van. Szóval ezen a listán nem fog szerepelni a liga véleményem szerint legjobb játékosa (Aaron Donald), vagy a legjobb futó/elkapó. Csakis irányítók vannak az ötös listámon, hiszen nem fogja más poszt játékosa megkapni ezt az elismerést. Mutatom, szerintem melyik öt QB a legesélyesebb az MVP-díj elhódítására 2019-ben. 

5. Aaron Rodgers, Green Bay Packers

Biztosan jön majd a Rodgers ellenes tábor a kommentszekcióban, és abban igazuk van, hogy az utóbbi 2-3 évben közel sem volt MVP-szinten a Packers irányítója. Idén viszont szerintem visszakerül ebbe a beszélgetésbe. A tehetségéből nyilvánvalóan nem vesztett semmit, az új offense pedig fel fogja frissíteni a játékát.

Ugyan a fegyverarzenálja nem mérhető mondjuk a lista első három helyén álló irányító kisegítő személyzetével, de Matt LaFleur rendszere segíthet ezt kompenzálni. Sok play actionnel és jó route kombinációkkal jóval több üresen álló elkapót talál majd meg Rodgers, ami segíti a támadósor előrehaladását és az ő statisztikáit is. Az egyetlen nagy kérdőjelem az offense kapcsán az, hogy LaFleur mennyire fogja erőltetni a futójátékot – ahogy tette azt Tennesseeben -, de ha nem ragaszkodik majd ehhez, akkor félhet az NFC North Rodgers bosszújától, mert szerintem nagyon dühösen érkezik majd ebbe a szezonba és teszi ezt azzal az elhatározással, hogy na majd most megmutatja!

A védelem is elég jónak tűnik, ez pedig a hatékonyabb támadósorral együtt segíthet abban, hogy sok győzelmet hozzon össze a Packers, ami az MVP-esélyeket is megnyomja természetesen. Az én jóslatom szerint a Packers nyeri a divízióját, ami szinte elengedhetetlen ahhoz, hogy Rodgers megnyerhesse a címet.

4. Andrew Luck, Indianapolis Colts

A vádli-, majd bokasérülés kicsit elbizonytalanított ebben a helyezésben, mert ha Luck kihagy 1-2 meccset, és rozsdásan kezdi az évet, akkor az sokat ront az esélyein… Ha viszont ez nem így lesz – és tavaly már leírtuk, aztán jól ránk cáfolt -, akkor szuper szezont várok Lucktól. Tavaly sérülésből éppen felépülve dobott 4600 yardot és 39 TD-t, a Colts pedig a szezon második felében hasított.

Egy esetleges gyorsabb szezonkezdettel összejöhet plusz párszáz yard, plusz 5-6 TD és plusz 2-3 győzelem, amivel meglennének a számai is egy MVP-díjhoz. A Colts szerintem sok meccset fog nyerni és felül az AFC South trónjára, ami szintén növeli Luck esélyeit. Frank Reich tökéletes offense-t rakott össze, a támadófal kiváló, és a skill playerek is rendben vannak, a séma pedig igazán naggyá emeli ezt a Colts támadósort.

3. Carson Wentz, Philadelphia Eagles

Tavaly a szezon előtt Louis Riddick (korábbi NFL-safety, azóta scout, front office tag és szakértő az ESPN-nél) megmondta, hogy Patrick Mahomes szupersztár lesz. Két éve Jared Goff breakout évét jövendölte meg. Most pedig azt jósolta, hogy Carson Wentz lesz az MVP 2019-ben. Wentz ideális jelölt, hiszen fiatal, felfelé ívelő pályán lévő irányító, aki egy kiváló csapatban játszik és valószínűleg javulni fog a tavalyi évhez képest. Az ilyen jellemzőkkel illetett irányítók sokszor vannak ott az MVP-cím közelében, vagy épp megnyerik azt.

Az egyetlen veszélyfaktor Wentz kapcsán a sérülékenysége. Ha optimistán tekintjük az utóbbi két évet, akkor az ACL-sérülés egyszeri dolognak számít, a hátfájdalmak pedig abból adódtak, hogy nem volt tökéletesen egészséges még a térde, így a terhelés máshogy oszlott el. Persze lehet pesszimistán is nézni a helyzetet, hogy nem bír ki egy teljes szezont. Meglátjuk, idén kezdeni tud-e mind a 16 meccsen, de ha igen, akkor nehéz elképzelni, hogy ne lenne ott az esélyesek közt.

A csapat körülötte talán a legjobb a ligában emberanyagot és edzői stábot egyaránt figyelembe véve (lehet homernek nevezni, de elég sok szakértő így gondolja), minden bizonnyal erős alapszakaszt fog tudni lehozni az Eagles, ami fontos egy MVP esélyeit tekintve. Az offense körülötte borzasztóan jó, a liga legjobb támadófala segíti, van két remek tight endje, egy erős, sokoldalú és mély elkapószekciója, és végre úgy tűnik, futó poszton is megvan a megoldás. Doug Pederson pedig egy bizonyított támadóedző, így minden körülmény adott, hogy remekbeszabott évet hozzon le Carson Wentz. Csak a sérüléseket kell elkerülnie.

2. Baker Mayfield, Cleveland Browns

Ahogy azt már itt-ott hallhattátok, olvashattátok tőlem, teljes gőzzel robogok a Browns bandwagonon. Szerintem az AFC legjobbjai közt lesznek idén, ami nyilvánvalóan fontos ahhoz, hogy valakit MVP-esélyesként lehessen emlegetni. Egy ilyen sztori, mint a Browns felemelkedése – még ha az idei elvárások miatt már kezd átmenni a közvélekedés ellenségesbe – plusz löketet adhat Mayfield MVP-esélyeinek, amellé persze, hogy nehéz elképzelnem, hogy ne játszon kiválóan.

Tavaly az idény második felében a liga egyik legjobbja volt már újoncként. Lekerült róla Hue Jackson béklyója, Freddie Kitchens pedig felszabadította, így Baker megmutathatta, hogy miért is lett 1/1, és ami még fontosabb, hogy miért is borzasztóan jó irányító. Rendkívül pontos, nagyon sok “extra” dobása van, akár minimális lyukakba, akár hosszú passzoknál, akár összeomlott játékoknál.

A támadófal az egyetlen gyengéje ennek az offense-nek, és annak is csak a fele – ami persze problémákat okozhat, de Kitchens hatalomátvételével rendszerszinten sikerült csökkenteni a nyomások számát. Mayfield fegyvereit pedig nem kell bemutatni: Odell Beckham, Jarvis Landry, David Njoku, Antonio Callaway, Rashard Higgins, Nick Chubb és a szezon második felétől Kareem Hunt a liga egyik legjobb skill pozíciós rosterét adja, ami nyilván segíti majd az irányító dolgát is az MVP-cím megszerzésében, és a playoff runban.

1. Patrick Mahomes, Kansas City Chiefs

Egész pontosan 10 évvel ezelőtt volt ismétlés MVP-fronton, Peyton Manning vitte haza 2008-ban és 2009-ben is a trófeát. Itt az ideje egy újabb duplázásnak? Sokkal jobb jelöltet nem találunk erre, mint Patrick Mahomest, aki feje tetejére állította a ligát másodévesként, de valójában első kezdő évében.

Egészen hihetetlen dolgokat mutatott be a fiatal irányító, akiről nehéz elképzelni, hogy lelassítson. Lehet, hogy az 5000 yard és az 50 TD nem lesz meg neki, de még egy 5-8%-os visszaesés is akár elegendő lehet a cím megnyeréséhez. A fegyverarzenál adott, Tyreek Hill el-nem-tiltásával a liga legveszélyesebb QB-WR duója van a Chiefsnek, ráadásul Andy Reid sem arról híres, hogy unalmas, nézhetetlen, pontszegény támadósort rakjon össze.

A Chiefs idén is bitang jó lesz, offense oldalon különösen, Mahomes pedig továbbra is le fog minket nyűgözni.

 


Ha szeretnél a Fűzővel Kifelé! közösségéhez tartozni, kedvezményesen fogyasztani a Kandallóban vasárnaponként, vagy akciósan hozzájutni minőségi NFL-es ereklyékhez, vagy csak szeretnéd a munkánkat támogatni, itt a tökéletes alkalom – Legyél te is FK! Klubtag!

44 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
44 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
fullánk
fullánk
2019-08-22 18:20

Carson Wentz … – ezt Philadelphián kívül mindenki vicc kategóriába sorolná

katonadani
Reply to  fullánk
2019-08-22 19:20

az egészsége körüli kételyeket meg tudom érteni, de nem tudom melyik komolyan vehető szakértő sorolja vicc kategóriába :D
Kvázi minden MVP oddsnál top5-ben van és elég sok szakértő is a legesélyesebbek közt tartja számon, Philadelphián kívül.
De azt hittem, ha nem szabad a “hozzánemértő amcsi ujságírók “elemzését”” olvasni, mert mi jobbat tudunk összerakni, akkor íme :)

fullánk
fullánk
Reply to  katonadani
2019-08-22 20:40

OK , sorry…
Én messze nem értek hozzá.
Valójában mindenkinek, így neki is lehet esélye az MVP címre.
Csak nem gondolom, hogy az ő játéka tesz hozzá annyit a csapatéhoz, mint sok olyan irányítóé akik nincsenek a felsoroltak között. Wilson, Rivers …
De elolvasva a fentebb komentelőket, úgy tűnik csak nekem meglepetés őt az esélyesek között látni.
Nem akartalak amúgy megbántani, és alapvetően nem olvasok cikkeket Wentzről. Sőt… McNabb elküldése óta csak az Eagles rangadókat nézem. Ezeken én nem láttam azt, amivel több lenne másik 15-20 NFL irányítónál.

katonadani
Reply to  fullánk
2019-08-22 20:49

nem bántottál meg egyáltalán :)

sgtGiggsy
Reply to  fullánk
2019-08-23 09:41

15-20? Már bocs, legrosszabb esetben is egészségesen top-10. Talán nincs még valaki, aki annyira érzi a zsebet mint ő, rendszerint jó döntéseket hoz (kihangsúlyozva, hogy amikor benne van a játékban, tavaly az egy év kihagyás után az első három-négy meccsén akadtak buta húzásai), bátran vállal, de hülye passzokba ritkán megy bele. A pályán igazi vezér, ha kell, vállára veszi a csapatot akkor is, ha amúgy a dolgok nem mennek. Ami kritika érheti, az a sérülékenység, illetve, hogy valamiért időnként a könnyű passzokkal baja van. Ebből az utóbbi kinőhető, az előbbi meg lehetett csak szerencsétlen véletlen, hisz két totálisan különböző sérülése volt.
A 30 alatti korosztályból egyedül Mahomes jár előtte, mindenki más legfeljebb a szintjén van.
Az, hogy azt gondolod, az ő játéka nem tett annyit hozzá a csapathoz, csak azért van, mert a cseréje egy bizonyos Nick Foles volt, aki bőven csereirányító szint fölötti tehetség. Azért ne felejtsük, hozott Foles olyan teljesítményt kicsit több, mint fél szezonban, amit ha egy éven keresztül nyújt, vegytisztán MVP címet kap érte. Igaz, volt két bukta szezonja utána, de olyan edzők kezei alatt, akik azóta kikoptak az NFL-ből, annyira bebizonyosodott, hogy nem odavalók.

ahanem
ahanem
Reply to  fullánk
2019-08-23 11:23

Pedig de, ha nézed a játékát, akkor szerintem hamar egyértelmű lesz, hogy nagyon sokat ad hozzá a Philly támadásaihoz, bár azért azt hozzátenném hogy szívesen megnéznék egy Wentz-Watson cserét. Melyik ér többet, a legjobb elkapó, vagy a legjobb támadófal?

Fetyke
Fetyke
Reply to  fullánk
2019-08-22 20:05

Én például nem! A csapat nagyon jó körülötte és könnyű sorsolásuk lesz, így pedig lehet villogni.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  fullánk
2019-08-22 22:30

Egy átgondolt self managementnyire van attól, hogy generational talent legyen. Pár rosszkor bevállalt futás cascading effektje rágta szét az elmúlt 2 évét. A csapat mocskosul loaded. A GM egy kibaszott dinasztiakovácsnak néz ki eddig. Edzőbá jó. Ez bizony egy konszenzus contender csapat. Hosszú távon.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
2019-08-22 18:41

Futók közül McGofri vagy Barkley közel lehet, ha a RZ-ben föltekeri edzőbá a számaikat.

Rodgers? Most komolyan. Valld be, hogy csak azért tetted ide, mert nem akartál 4 embert az AFC-ből. Na jó. Még komolyabban: Mitől inkább ő mint Brees? Vagy Ryan? Vagy Rivers? Vagy ó jaj. Majdnem kimondtam, hogy Tibi.

A többi csapat mérföldekkel előttük jár az edző-Qb összecsiszolásban.

katonadani
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-08-22 19:11

Brees szerintem visszaesik, ezt sok helyen mondtam már – aztán lehet rámcáfol, ez is benne van a pakliban :)
Az ötödik helyre nehéz volt egyébként már választanom, az első 4et tartom igazán esélyesnek, utána lenne egy vonal. De én hiszem, hogy Rodgersnek nagyon jó éve lesz, amivel visszaugrik. A Chargers szerintem visszább esik kicsit, így Rivers kiesett, a Falcons előre lép nálam, de nem hiszem, hogy Ryan köré szerveződne egy ilyen MVP-sztori. Rodgersnél inkább el tudom képzelni.
Brady meg akkor kapja meg, ha senki nem csinál semmi kiemelkedőt. Neki túl magasan van a léc szerintem.

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  katonadani
2019-08-22 19:29

Csak merő kíváncsiságból: Akkor miért nem “A 4 legesélyesebb MVP-jelölt” lett a cím? :)

katonadani
Reply to  conspiracy theory
2019-08-22 19:37

hogy kerek legyen :D
meg a 4 olyan egyértelmű volt nekem, kellett valami érdekes is

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2019-08-22 19:30

Azért az eléggé tanulságos, hogy Brees a szezon végi belassulás ellenére sokáig sanszos volt az MVP címre és még mindig nem tudunk semmit arról, mi okozta nála azt a visszaesést, ergo az is lehet,hogy kutyabaja és altatják a ligát. Ezen felül Ryanban is bármikor benne van egy MVP szezon, mindehhez pedig idén egy jó csapatot is kapott. Szóval Zoli felvetésében van igazság.

katonadani
Reply to  bjeela
2019-08-22 19:44

Brees rám cáfolhat, ez lehet a legnagyobb mellélövésem ebben a szezonban – aki hallgat Triple Coverage-et, az tudja, hogy mondtam már párszor :D
Ennek ellenére nem fogom őt beírni, ha szerintem vissza fog esni :)

wolandrule
wolandrule
Reply to  katonadani
2019-08-23 09:59

A legnagyobb mellélövésed a Browns (ne feledd a tálca sört). :)

katonadani
Reply to  wolandrule
2019-08-23 10:23

hú már most elfelejtettem :D
mi is volt?

wolandrule
wolandrule
Reply to  katonadani
2019-08-23 10:31

Ki nyeri a csoportot, én a Steelersre tettem, te a Brownsra.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-08-22 20:40

Matty Ice egy kibaszott sötét ló
Nem is értem miért van ennyire lesajnálva mostanában.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-22 22:29

Még csak nem is sötét ló, hiszen kis túlzással mindig top tizes-ötös helyen teljesít. Az utóbbi három évben meg pláne rohadt jól muzsikál, bár 2017-ben kissé visszavett a tempóból. Talán az lehet az indok, hogy a kibaszott jó és a jó teljesítmény között kissé hektikusan produkál, mondhatni egy rohadt jóra mindig jön nála egy szimplán jó szezon. Ezért idén logikusan egy szimplán jó jön.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2019-08-23 11:23

Adott OC-val első év mindig gyenge, második mindig sokkal jobb, majd adott OC HC (és HC-ként megbukik) lesz, s kezdődik megint az egész. Koetternek szimplán azért lehet örülni, mert ő nem új ember.

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2019-08-23 11:44

Igazad van, ez talán megtörheti a trendet, de a trend nem ezt mutatja. Én örülnék egy csúcson pörgő Ryannek, aki harcol a csúcson pörgő Brees-zel. Az lenne egy bitang nagy csoda.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2019-08-23 12:05

Mint tudjuk, Brees úgy is vissza fog esni (én látok benne még 2 jó évet amúgy).

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2019-08-23 12:56

Mint tudjuk ezt nem tudjuk.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  katonadani
2019-08-22 22:20

No most leszek a legkomolyabb.
1 Rodgers: Lucknál és Wentznél is említetted az injury historyt. Ebből neki is könyvtára van. A downyear utáni bounce backot én is valószínűsítem. De kurvanagyot kellene emelkedni. A 2016-os sérülés előtti forma kevés lesz ha a csapat nem nyer mondjuk 12-t. Erre az esély? Khm. Csekély.
LeFleur? Coin flip. Azt mondod lehetőség. Azt mondom rookie. Persze. Egy kedveszegett társaság valószínűleg javulni fog. De year 1-ben vajon óriásit? Persze láttunk már ilyet. Safe bet: nem tőlük jön a következő csoda.

2 Brees. Az MVP nem életműdíj. De emberek döntenek róla. Breest nem elég csak picivel megverni.

3 Ryan, benne is megvan az x faktor. Tudom. Tudod. Tudjuk.

4 Rivers. Mindig ott dörömböl az üvegfal túloldalán. Sose pattant el az a láthatatlan akadály. De az a csapat loaded. Ha átszakad a gát… És erre nagyobb az esély mint GB-ben.

5 Tibi. Ha úgy méred, mint egy olyan Qb-t akit már láttál, akkor rosszul csinálod. Egy kibaszott unikornis. Vagy egy alakváltó. Nem tudható, hogy csöves lesz vagy 20. szintű nekromancer. Downyear után simán benne van egy bounce back. Saját jogon. Erre alátoltak egy gamechanger receivert aki talán nem bassza elaz életét n+1 – edik alkalommal. Talán. És egy ígéretes újoncot. Böbire számíthatsz, hogy tanult a tavalyi fiaskókból. És a win rate. Ez a NE előbb nyer 13 meccset mint a GB 12-t. Nicht War? Plusz tavaly összebalfaszkodta a térdét ő is. A run game tavaly hangsúlyos volt a redzoneban. Nem szabad ebből extrapolálni. Nála vastagabbak a fölfelé mutató nyilak és kisebbek a Red flagek. FEAR THE TIBI!

bjeela
bjeela
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-08-22 22:53

TB12 esélye az MVP címre azért erős idén, mert ritka könnyű a pecc sorsolása, vagyis ez olyan szezon lehet a számára, mint PManningnek volt a 2013-as. Mondhatni jutalomjáték. Még akár egy újabb nullás alapszakasz is összejöhet nekik, bár annyira nincsenek topon, de BB-nél sose tudhatod.

Breesről senki sem tud semmit, addig meg tök mindegy, mit pofázunk, mert ha rendben van, akkor a fickó alapból top 3-as esélyes a címre, úgy meg pláne, hogy SB winre hajtanak.

Rivers és Ryan ügyes fiúk, de ezek a kölkök most nagyon jók és rohadt éhesek is mellé. A Mahomes Mayfield duó simán jobb náluk és olyan kacsókba hajigálhatnak, amik ragadnak, mint a mézescsuporba öntött poliszacharidos gekkótalp. Nem mellesleg Ryannek épp hullámvölgyes szezonja jön. Wentzet meg Foles híján az önigazolás kényszere hajtja, nem mellesleg könnyű a sorsolásuk és kegyetlen erős a csapatuk, szal ha nincs sérülés, akkor ő is simán hoz olyan szezont, ami jobb a véneknél.

Szal ez az ötös lista nagyon bizonytalan alapokon áll jelenleg, mert Brees nélkül nincs lista, róla meg nincs infó. És igen, TB12-nek több a sansza, mint ARodnak. De szvsz ha Brees nem jön idén, akkor kölkök nyerik a címet.

Everlast77
Everlast77
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-08-23 13:52

A Tibi érvelésen szakadok :DDD
Egyébként szerintem leszálló ágba került már az öreg, legnagyobb sajnálatomra, és csak az lesz a kérdés, hogy ugyan úgy beszakad mint PM, vagy a sok hókusz-pókusz miatt ki tudja-e futni azért azt a 2-3 évet még?

Aztán ha lehoz egy MVP közeli szezont, akkor talán végre mindenki elhiszi, hogy nem ember :D

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-08-23 15:10

Csatlakozom: Luckot MVP-re annyira tartom reálisnak, mint Big Bent. Semennyire. Wentzet megint bandwagon hypevonatnak látom. Lehet érvelni, hogy de milyen számai voltak amíg meg nem sérült stb. Csak jött egy Big Dick és leradírozta mindkét szezonban a teljesítményét. én LA másik feléből várnék esélyest a címre, illetve a nyugati part északi részéről. Ha a világ kifordul sarkaiból, akkor el tudom képzelni AB-tól az MVP runt.

Tizenkettes
Tizenkettes
2019-08-22 19:11

Teljesen egyértelmű, hogy Josh Gordon kapja. Ugyebár összespanolt Goodellel, és még az sem akadályozhatja meg ebben Josht, hogy a 12. meccs után eltiltja a liga.

András Riska Kiss
András Riska Kiss
2019-08-22 19:30

Wilson?

katonadani
Reply to  András Riska Kiss
2019-08-22 19:44

nincs előtérben, a futójáték dominál, és szerintem nem lesz PO-csapat a Seahawks

Fetyke
Fetyke
2019-08-22 19:55

Akkor néhány észrevétel, ahogyan azt már megszokhattad! :)
5.) Rodgers. Tulajdonképpen elvileg rendben van. Sok múlik azon, hogy mit találnak ki támadó oldalon, mert amit eddig játszottak, hogy majd “csak” Rodgers megoldja önmagában már nem fog működni. LaFleur nagy talány, elsülhet valóban jól is. Itt viszont komoly veszély, hogy ha egy-két kulcsember megsérül (Adams, Allison, Jones vagy páran a falból) akkor ugyanúgy földbe áll ez a támadósor, mint tavaly.
4.) Benne van a pakliban.
3.) Nálam ő az első számú esélyes. Nem fog megsérülni, e felől biztosítalak. :D Nagyon meglepődnék, ha nem tiétek lenne az NFC első kiemelése.
2.) Valahogy még mindig nem hiszek benne. Nálam eleve a vasasok nyerik a csoportot, így pedig nehéz.
1.) Valóban.

Most meglepődtél, mi? :D

katonadani
Reply to  Fetyke
2019-08-22 20:05

:O :O :O

apollo
apollo
2019-08-22 20:59

1) kétszer egymás utan tuti nem
2) örülnének a playoffnak is
3) ha nem sérül meg akkor ő jó helyen van
4) én nem látom benne, de legyen
5) a tavalyi játéka alapján nem értem mit keres itt, de persze Rodgers

Nálam Brady, Mahomes, Brees, Wentz, Wilson.

ahanem
ahanem
2019-08-23 11:30

Legesélyesebb nem QB? CMC? Börkli?

Everlast77
Everlast77
2019-08-23 14:01

Érdekes ez a Browns hypevonat. Azért ne feledjük egy percig se, hogy a “szegény kicsi Cleveland Browns”-ról van még mindig szó :) Elképesztően tehetséges a társaság, én arra leszek kíváncsi, hogy Kitchensre mekkora lesz a kabát? Azért tavaly fél? szezonra ugrott be, kb minden tét/felelősség/nyomás nélkül, mondhatnám úgy könnyű. Az idei év már más kávéház, de ha jó kormányos lesz, akkor a Browns tényleg messzire juthat.

Nem robot
Nem robot
2019-08-23 15:44

Kajak mér nics itt Bardy

Amúgy meg ha Wentz lesérül, akkor McCown lesz az alapszakasz és a super bowl mvp is. Közel 100% rá az esély.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
2019-08-23 16:39

Azé Dani lazán hülyének néz minket. Aszongya “, teljes gőzzel robogok a Browns bandwagonon.”

Teljes gőzzel. Robog. Aha. A bandwagonon.
Mutatom a bandwagont. Ami robog:comment image

ahanem
ahanem
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-08-24 14:19

GŐZLOVAK!!!!4

ahanem
ahanem
2019-08-25 04:06

Az 5

Márminthogy 4 legesélyesebb MVP-jelölt

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  ahanem
2019-08-25 12:17

Russel Wilson is comming

katonadani
Reply to  AwesomeOne
2019-08-25 12:24

miért gondoljátok Wilsont ilyen nagy esélyesnek? Mármint többen is felhozták, de szerintem ilyen offense-szel, ahol őt nem engedik kibontakozni, nincs nagy esélye.
(plusz szerintem a Seahawks nem lesz topcsapat)

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  katonadani
2019-08-26 09:39

Akkora játékos, hogy még a labdát is róla nevezték el.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

44
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x