Connect with us

Hír

Tannehill hosszú távon maradhat a Titansnél, Henryvel még nem tárgyalnak Nashville-ban

A Titans jelenleg azon gondolkodik Dianna Russini információi szerint, hogy nem csak jövő évre, hanem hosszú távra hosszabbítson Ryan Tannehillel, akinek a vezetésével 6-1-gyel áll a Titans, és aki kiválóan játszik újdonsült állomáshelyén. Eddig a franchise tagről volt szó leginkább, de úgy tűnik nem csak bridge QB-nak gondolják Tannehillt Nashville-ben – persze várjuk ki a végét, messze még a holtszezon.

A szezon vége előtt minden bizonnyal nem lesz hosszabbítás, hiszen ez nem szokása Jon Robinson general managernek, de a jelek szerint egyre biztosabb, hogy Tannehill lesz a csapat 2020-as első hetes kezdője.

Ez viszont egyáltalán nem biztos Derrick Henry esetében, ugyanis vele még nem kezdtek el tárgyalni a csapatnál Adam Schefter információi szerint, pedig lejár a szerződése év végén – indokként azt hozza fel Schefter, hogy szezon közben nem szokása a csapatnak tárgyalni, így ez minden bizonnyal január-februárra marad. Henry is rengeteget tett hozzá a sikerhez, a második legtöbb yardot futotta idén Nick Chubb mögött, TD-kben pedig az első helyen áll Dalvin Cookkal holtversenyben. Jó kérdés, mi lesz a sorsa, és hogy milyen szerződést kap majd jövőre – akár a Titanstől, akár mástól.

35 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
35 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
2019-12-09 19:55

Tannehill nálam az év egyik sikersztorija jó látni,hogy van ahol ki tud bontakozni.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Arnold Patsenegger
2019-12-09 19:56

Szerintem a szezonvégi szavazásokon simán lehet az év visszatérője.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Krisztian Fekete
2019-12-09 19:58

Azt biztos! De ha így folytatja és nem lassul be a 3 hátralévő meccsen, akkor nálam még az MVP is szóba jöhet…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2019-12-09 20:16

Nálad talán. De én kétlem, hogy kint is.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Krisztian Fekete
2019-12-09 20:16

Mondjuk azt én is!

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2019-12-09 20:56

De az év visszatérője is igen komoly elismerés.

rowi
rowi
Reply to  Fetyke
2019-12-10 00:22

az kizárt, de a comeback player of the year sanszos lesz, ha bejutnak a playoffba. ha ezt csoportgyőztesként tennék (10-6-tal vagy jobbal), akkor ez már-már papírforma lenne

rowi
rowi
Reply to  Fetyke
2019-12-10 00:22

az kizárt, de a comeback player of the year sanszos lesz, ha bejutnak a playoffba. ha ezt csoportgyőztesként tennék (10-6-tal vagy jobbal), akkor ez már-már papírforma lenne

reszelo.aladar
reszelo.aladar
2019-12-09 19:57

Na ebből látszik, hogy mennyire szabad leírni egy játékost. A draft ennek a másik oldala: azt mutatja meg, hogy az adott játékos az adott szisztémában az adott edzőkkel és játékostársakkal az adott stadionban mire képes. Mariotára is hasnló várhat, nyilván nem marasztalják, de máshol még várhat rá pár sikeres év.

Boci
Boci
2019-12-09 20:16

nem tudom, hogy Gase volt ennyire fogalmatlan, vagy Smith ennyire zseni… (bár Mariota-val nem működött, szóval inkább az előző)

acsdav2
acsdav2
Reply to  Boci
2019-12-09 20:52

Tehát szerinted Tannehill valójában ezt tudja, hogy konkrétan a liga legjobbja és csak Gase (meg a korábbi évek Dolphins edzői) fogták vissza? :)

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  acsdav2
2019-12-09 20:57

Én nem gondolom, hogy visszafogták, csak nem a képességeinek megfelelően használták. Például képzeld el, hogy a Broncos, és Elway draftolja Lamart, hogy megpróbáljon belőle megfelelő zsebirányítót faragni.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Krisztian Fekete
2019-12-09 21:39

Mókás ezeket a fejtegetéseket olvasni. :) Annyira bírom amikor beindul egy hype-vonat amire senki se számított és mindenki elveszti a fejét. Tannehillnél most valami nagyon összeállt, amit valószínűleg ő se tud megmagyarázni, de talán a csapatnál se senki. Valameddig eltart ez a széria, de szerintem jövő ilyenkor ott fogunk megint tartani, hogy nem érdemes ráépíteni hosszútávon.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  acsdav2
2019-12-09 21:40

részemről nincs itt semmi hype. Nem tudom, mi lesz vele, de vakvágányról hirtelen nagyon jól teljesít. Ez épp elég szerintem, hogy nagy visszatérést említsünk. Élvezi a játékot, és a bizalmat, és hogy hisznek benne. Valami működik, ami korábban nem. Tart a lendület, ameddig tart, de a lényeg, hogy kapott egy esélyt, és élni tudott vele. És ez tök jó.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Krisztian Fekete
2019-12-09 22:24

Hát, de van, mert már te is azt pedzegetted, hogy vajon mit ronthattak el Miamiban, mert ő valószínűleg konstans tud ilyen jó tud majd maradni. Én ebben nem hiszek. Egyszerűen van egy megmagyarázhatatlan varázs, ami miatt most elképesztően jó és teljesen jogosan érdemelné meg azt a díjat. De ha ez a varázs elmúlik ugyanott fog tartani, mint az előtt.

renningan
renningan
Reply to  acsdav2
2019-12-10 01:40

Szerintem ez rettentő kétesélyes.

Én mindig is azt mondtam, hogy az NFL-ben dolgozók nagy része, sőt döntő többsége idióta. Mariota nem lesz Hall of Famer jó eséllyel, simán lehet, hogy összezuhan, de az is lehet, hogy kihozza magából a potenciált, ami mondjuk egy jó top15-ös QB.

Nem lesz Brady vagy Manning, de ha már képes felnőni az első körös mivoltához és konstansan hozni ezt a top 15-ös szintet, akkor az már elég lehet egy nagyon jó csapattal akár egy Super Bowlra is. És azért a Dolphinsban is voltak jobb periódusai.

És szerintem nem lehet összekeverni Kyle Allennel vagy Minshew-val, mert Allennél soha nem volt kérdés, hogy max egy félholt Newtonnál jobb, Minshew pedig elsősorban a személyisége miatt népszerű, nem a játéka miatt. Tannehill mindkettőjüknél tehetségesebb és reális esély van azért arra, hogy megmarad egy top 15 körüli szinten – egyedül nem lesz soha világverő, de hozhat egy olyan szintet, amire lehet SB-győztes csapatot építeni. Flacco sem volt soha több, sőt.

acsdav2
acsdav2
Reply to  renningan
2019-12-10 09:29

1. És te ezt, hogy tudod megítélni Magyarországról, hogy a sportág csúcsában dolgozók idióták, úgy, hogy még Magyarországon se vagy edző?(Vagy, ha az vagy elnézést érte, de az egyik podcastben kérdeztem, hogy kinek milyen múltja van az amerikai-focival és nem rémlik, hogy valaki mondta volna, hogy edző lenne, innen jön a feltételezés.)
2. Tannehill értékelésével teljesen egyetértek. Annyi, hogy a személyiségének fejlődnie kell, mert arról már Miamiban is lehetett hallani pletykákat, hogy egy nem a legjobb csapattárs.
3. Allen jogos, de szerintem Minshewban nagyon is meg van az a tehetség, ami Tannehillben is. Flacco amúgy tökéletes példa. Lehet Tannehill most játssza azokat a meccseit, ami Flacconak a SB menetelés volt. :)

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2019-12-10 22:42

“És te ezt, hogy tudod megítélni Magyarországról, hogy a sportág csúcsában dolgozók idióták, úgy, hogy még Magyarországon se vagy edző?”

nem Józsefnek hívnak, de én így látom:

Mivel a döntéseik következménye nagyrészt úgy alakul, amit csak nettó baromságok után láthat az ember, így objektíve nem nehéz megítélni, hogy más szektorokban bizony dolgoznak olyan emberek, akik képesek ezeknél sokkal jobb döntésekre, s ezért könnyen rámondjuk, hogy “hah, ezt még én is jobban tudtam volna”.

Persze simán lehet az, hogy nem így van, meg ilyen-olyan nyomás éri őket, de pl az, hogy Dan Quinn még mindig főedző Atlantában, vagy hogy Koetter az OC, az szintén nettó baromságok követmezménye, mert a sikeresség szempontjából az, hogy “van egy elvem, és az az, hogy szezon végéig mindenképp marad az edző”, az szembemegy az intelligens döntésekkel, már ha azt szeretnénk, hogy a csapat sikeres legyen. Dallasban is sokan elküldték volna már a tapsikálós csávót, meg elég valószínű, hogy hetekkel ezelőtt ez lett volna a helyes döntés, de hát az is meglehet, hogy Jones úrnak már elege van a sikerből, mert pénze úgy is van elég 10 életre, inkább csak legyen a középpontban a hülye döntések miatt, mint a sikerek miatt.

Aztán lehet, hogy teljesen máshogy van ez, de ha valaki egy 90°-ra azt mondja, hogy az 45°, akkor nekem nem kell matektanárnak lennem ahhoz, hogy én már pedig azt állítsam, hogy ez hülyeség, az igenis 90°. Nagyon lesarkítva az egészet.

Még azt hozzátenném, hogy nem lennék egy ilyen döntéshozó helyében, de hát őket meg ezért fizetik.

acsdav2
acsdav2
Reply to  ahanem
2019-12-11 13:32

1.Én azt aláírom, hogy a tulajok közül sokan csak belepofáznak szakértelem nélkül a dolgokba, de azt továbbra is óriási hülyeségnek érzem, hogy az edzőket leidiótázzunk. Nem hiszem, hogy évek alatt Dan Quinn meghülyült volna. Vagy éppen McCharty,Koetter vagy Garrett. Nekik is van személyiségük, életük a focin kívül. Elképesztő munkát bele tettek abba, hogy odáig eljussanak. Napi 16 órákat dolgoztak segédedzőként alamizsna bérért. Előbb-utóbb elfogy a motiváció kiég a tűz és csak rutinszerűen csinálnak mindent. Ilyenkor egy jó GM vagy tulaj, aki foglalkozik a csapattal az észre veszi ezeket a változásokat és váltanak, a rosszak meg nem. Én a GM-eket vagy tulajokat se nevezném butának, csak egyszerűen nem foglalkoznak annyit a dologgal, ezért hoznak sokszor rossz döntéseket.
2.A szezon közbeni edző váltásokban én nem nagyon hiszek, persze adott esetben van benne logika. A Panthers szerintem most nagyon korrekten vált meg Riverától. A Dallasnál nem tudom, hogy van-e értelme váltani. A rájátszás jó eséllyel meg lesz Garrettel is. Ha váltanának akkor se biztos, hogy előbbre lennének. Szerintem Moore-t akarják kinevezni hosszútávon, de most szezon közben nem látom értelmét, hogy odaadják neki a posztot. Egy HC-nak hónapok kellenek mire összeállítja az edzői stábját, akivel meg tudja valósítani az elképzeléseit. Szezon közben pedig erre nincs lehetőség.

Nandito
Nandito
Reply to  renningan
2019-12-10 14:50

“Mariota nem lesz Hall of Famer…” Itt nem Tannehillt akartál írni? Ha nem, akkor bocsi. :)

bjeela
bjeela
Reply to  acsdav2
2019-12-09 22:11

Nagy tisztelettel kérlek, hogy semmiképpen ne tekintsd szemétkedő kötekedésnek, de itt mindenkinek – így neked is – csak teóriái vannak, ötletei, amikkel eljátszadozik, de a valóságot senki sem tudja. Te is mondtál egy verziót, Krisztián is és egyikőtök sem lehet benne biztos, hogy igaza van. Csak én! ;) De én a tudásomat megtartom magamnak, mert egy önző dög vagyok.

Na, jó, mostazeccer: szóval tuti, hogy az edzők is hibáztak, valahogyan rosszul mérték fel Tannehill képességeit, illetve Tannehill is fejlődött közben és ez most egy jó konstelláció, ahol az ürge rohadt jól teljesít, mint Foles a Phillyben vagy korábban az első szezonjában. És sorolhatnánk temérdek zseniális képességű játékost, akit ilyen módon elcsesztek az évtizedek során.

acsdav2
acsdav2
Reply to  bjeela
2019-12-09 22:24

1.Na nehogy már te is ilyen becsületes álmodozó legyél!? :D Tannehill valamiért élete formájába került, amit senki se ért, amiből rövid időn belül ki is kerül és amint elmúlik a varázs ugyanúgy lesz elkönyvelve, mint volt Miamiban. Az NFL-ben nincsenek tündérmesék, csak a kőkemény valóság :(
2. Ezeket a játékosokat nem elcseszik, hanem ők ennyit tudnak. Ha elkapják a fonalat, akkor elit szinten játszanak, de nem elég konzisztensek, hogy hosszútávon építsenek rájuk.
3. Amúgy jogos a felvetésed, én is csak találgatok, de az NFL-ben idén már olyan hamar véget ért a Kyle Allen és Minshew mágia, hogy felkészültem a Tannehill vonat felborulására is :)

bjeela
bjeela
Reply to  acsdav2
2019-12-09 23:05

1, Ez is egy teória és egy fikarcnyival sem jobb, mint bármelyik másik ködszúrkálás. ;)
2, Egy játékos nem lesz egy teljes szezonra eszelős zseni, aztán meg tehetségtelen seggfej, majd egy pár év múlva megint zseni és megint seggfej. Ott valamit valaki elcseszett. Vagy a játékos, vagy az edző, vagy akárki más, de ha egy emberben 16 meccsen át minden tökéletesen klappol, sőt, az NFL történelmének harmadik legjobb teljesítményét teszi le az asztalra, akkor az nem lehet béna kacsa. ;)
3, Kyle Allen és Minshew is jó QB, ahogy Tannehill is, csak hinni kell bennük, támogatni és kialakítani egy olyan rendszert, amiben otthonosan érzi magát. Ha valaki jónéhány meccsen képes volt kiemelkedő teljesítményre, akkor ott az alapok jók, a játékos alkalmas jól játszani, mindössze hozzá kell segíteni, hogy ez a teljesítmény tartós lehessen nála. Ugyebár ez csapatjáték, ergo egyedül nem megy… ;)

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  bjeela
2019-12-10 11:50

Béla! Ha néha összevitatkozol magaddal a valóság VS teória témában melyikőtök szokott fölülkerekedni? :)comment image

bjeela
bjeela
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-12-10 13:48

Zoli, elsősorban és mindenek felett mindig nekem van igazam és ez sosem képezheti vita tárgyát. Nem is értem, hogy nem tanultad már meg ennyi idő alatt. Ccccc, ejnye, Zoli, ejnye… ;)

Másodsorban kérlek nevezd meg hol állítom, hogy ezek tények? Ez az én határozott véleményem és a történtek alapján ez látszik – szerintem – megkérdőjelezhetetlenül logikusnak. Én ezt láttam abból, ami történt a negyedik negyedben. Más meg mást, ami szerintem úgy hülyeség, ahogy van és igazán nem kellene vitába bonyolódni velem, mert úgyis veszít. ;)

És még valami: olyan, hogy tény nincs. A létezés minden eleme fikciók sorozata, amit szubjektíven érzékelünk és -értelmezünk, ergo lehetetlenség azt várni bárkitől is, hogy teljesen megcáfolhatatlanul azt állítsa, hogy az a valami, vagy az a történés az, ami. Egy fogpiszkáló nem igazán bonyolult tárgy, mégis képtelenség azt állítani, hogy mindketten ugyanazt látjuk, ha ránézünk és ugyanazt gondoljuk róla, ha eszünkbe jut. Ezért aztán az a nyüves fogpiszkáló végtelen számú meglátásban létezik és végtelen számú formában gondolhatunk rá. És ekkor jönnek a “ha”-k, a valószínűségszámítások, a “tárgyilagosan nézve ez nem lehet más” és társai, aminek eredményeként magabiztosan kijelentjük, hogy ez az, ami. Én is ilyeneket szoktam mondani néha, pedig egy frászt az. De ettől még nem kérdés, hogy mindig és kétségbevonhatatlanul nekem van igazam! Ezt most már jegyezd meg végre…

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2019-12-09 22:25

Valamit azért biztosan tud ez a gyerek…
http://cdn.chatsports.com/tanne14.jpg

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2019-12-09 23:04

Stimmel, pocsék ízléssel öltözködni ;)

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2019-12-09 23:53

Egy jó zakó sokat dob a fura megjelenésen is, csak kicsit nehéz beszerezni:comment image

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2019-12-10 05:52

Vitathatatlanul érdekes párosítás, mivel a kalap tökéletesen harmonizál a zakóval, viszont úgy tudom, hogy azt nem adták az utólag beszerzett zakóhoz, ergo roppant hülyén hathatott zakó nélkül. Azonban egy ilyen zakó bárkiből kivételes embert farag, bár nem maga a zakó a lényeges, hanem a mellső zseben látható címer. És az a vicces, hogy ha ez a címer egy szimpla spárgán lenne a nyakába akasztva, akkor is kivételes emberré öltöztetné. Fura dolog ez a divat… Azonban ezt a szivarmániát sosem értettem.

euskadi68
euskadi68
2019-12-10 00:21

Én NFL karrierje kezdete óta figyelemmel kísérem Tannehillt, és mindig az volt a véleményem, hogy több van benne, mint amit a Dolphinsnél kihoztak belőle. Sose volt nagy hype-ja, de az mondjuk érthető, hogy a Luck, RGIII (Foles) féle QB classban nem ő volt a figyelem középpontjában. Ugyanakkor 1/8-ra (lehet. hogy 1/7, most nem néztem utána) nem béna kacsákat (by Bjeela) szoktak kiválasztani. :))

Pár éve böngésztem NFL statisztikákat, és pl a legtöbb sikeres passzkísérlet rekordját egyhuzamban akkor ő tartotta… És igen, ez csapatjáték, ahhoz a huszonvalahány passzhoz kellett az o fal és az elkapók is.
Gase pedig egy seggfej, ebben egyetérthetünk. :)
Én szurkolok Tannehillnek, sok sikert neki, de
Fins Up!

rowi
rowi
Reply to  euskadi68
2019-12-10 00:21

+0,8
csak azért nem +1, mert foles-t megemlíteni a classból, de wilsont nem, aki előtte kelt el azért erős:D

euskadi68
euskadi68
Reply to  rowi
2019-12-10 00:22

Jogos, Wilson hirtelen nem is jutott eszembe. Ha a Hawksos öcsém ezt elolvassa, kinyír. :))
De Folest is zárójelbe tettem, mert abban az évben minden az előbbi kettőről szólt.

euskadi68
euskadi68
Reply to  rowi
2019-12-10 00:22

Jogos, Wilson hirtelen nem is jutott eszembe. Ha a Hawksos öcsém ezt elolvassa, kinyír. :))
De Folest is zárójelbe tettem, mert abban az évben minden az előbbi kettőről szólt.

rowi
rowi
2019-12-10 00:21

az idei tannehill (ami szvsz az nfl idei feelgood sztorija, comeback player of the year díjat neki!) az egyik legerősebb bizonyítéka annak, hogy az nflben egy karrierben mekkora szerepe van az edzőnek és a menedzselésnek. egyébként ilyen futójáték mellett lényegesen könnyebb dolga van, bár valid futó miamiben is volt épp.

az viszont tény, hogy 1 az a titans-saints hatalmas meccs lesz két hét múlva (persze a két titans-texans is), és 2; ezzel a titansszel jobb nem találkozni a playoffban ha bejutnak, mert egy életveszélyes társaság lesznek.

kitalaltnev
kitalaltnev
2019-12-11 17:38

Az eddigi 33 hozzászólásból (!) jónéhánynak erről az “állat” Henryről is kellett volna szólnia. :) Nem ember a csávó, tuti. :o

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

35
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x