Connect with us

Hír

Watson nagyon ki van akadva a Texansra

Nagyon felkapott téma lett Deshaun Watson helyzete a napokban, Ian Rapoport információi szerint pedig nagyon elégedetlen az irányító a saját csapatával. A Texans tulajdonosa, Cal McNair ugyanis azt ígérte neki, hogy be fogja vonni a döntéshozatali folyamatba az új general manager és főedző kinevezése kapcsán, ez mégsem történt meg . Nick Caserio kinevezéséről ráadásul Watson is csak a híradásokból értesült. Az irányítónak nem konkrétan Caserióval van problémája, hanem magával a folyamattal (ahol egyébként az erre kijelölt cég javaslatai ellenére lett a Patriotstól érkező szakember kinevezve).

Emellett Albert Breer információi szerint Watson javasolt egy főedzőjelöltet is a csapatnak, méghozzá Eric Bieniemyt (akit Patrick Mahomes ajánlott a Texans irányítójának). Ehhez képest a Texans az egyetlen franchise, amelyik még interjúra sem hívta el a Chiefs támadókoordinátorát, aki a legfelkapottabb jelöltek közt van idén.

Nagyon furcsa, hogy a Texans miért nem veszi számításba legnagyobb sztárja, nagyjából egyetlen valódi értéke kívánságát, vagy szavát, de ugyebár arról a franchise-ról van szó, ahol korábban a tulajdonos nyilatkozta (a jelenlegi tulaj apja), hogy nehogy már a rabok irányítsák a börtönt.

95 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
95 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Snagal
Snagal
2021-01-08 08:18

nehogy már a rabok irányítsák a börtönt
értem én, hogy amerikában ez (is… mint bármi amit egy fehér mond ha nagyon akarjuk) egy szerencsétlen kifejezés volt, és lehet naív vagyok, hogy texas ellenére sem gondolom, hogy szándékosan rasszista színezetű példát akart mondani a tulajdonos (ennyire még ő sem lehet hülye a saját pénze ellensége), de egyet értek.
Ha a kúbé ennyire ért a GM pozícióhoz akkor fel kell mondani ‘oszt beállni general managernek. Úgy is lehet gyűrűt nyerni.
Remélem ezt még sikerül majd úgy kiforgatni, hogy azért nem hívták interjúra mert fekete…

katonadani
Reply to  Snagal
2021-01-08 08:28

ezt egyébként a térdelés kapcsán mondta, McNair esetében pedig tényleg rasszizmusról van szó, Duane Brown konkrétan azért ment el a csapattól, mert nem bírta elviselni a tulaj ilyen nézeteit.

Snagal
Snagal
Reply to  katonadani
2021-01-08 08:48

akkor tényleg hülye… csak tudnám, miért neki van NFL csapata és nem nekem :)

Ettől függetlenül nem gondolom, hogy a QB-nak ezekbe a pozíciókba bele kellene szólni (esetleg a HC amennyiben ő fogja hívni az O playeket, de inkább az OC vagy a QB coach esetében látnám ennek értelmét és gyakorlati hasznát)

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  katonadani
2021-01-08 09:31

Duane Brownt Cal apja üldözte el

katonadani
Reply to  Debreceni József
2021-01-08 09:35

igen, ahogy a cikkben is szerepel :)
(de ugye fa, alma…)

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  katonadani
2021-01-08 10:24

Basszus pedig elolvastam…”nem tehetek róla Maúnika, idegállapotban voltam”🤣

Fetyke
Fetyke
Reply to  Snagal
2021-01-08 09:18

A tulaj konkrétan PC módon fogalmazta meg a gondolatait, amely valahogy így hangzik valójában: “Nehogy már a rabszolga pattogtassa az ostort…”

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Snagal
2021-01-08 09:19

Abban szerintem is igazad van, hogy a végső döntést, ne a QB hozza meg. De a saját munkámból kifolyólag is látom, hogy milyen címeres ökörségek születnek, mikor a felsővezetés a dolgozók bevonása nélkül akar valamit bevezetni, úgy hogy nekik nincs gyakorlati tapasztalatuk az adott dologgal kapcsolatban. A HC keresésbe szerintem igenis van létjogosultsága, hogy ténylegesen kikérd az irányítód véleményét, hogy kivel dolgozna szívesen együtt, pláne ha ekkora ász, és pláne, ha emelett tudod, hogy még 2 évig nem tudsz köré csapatot építeni az előző GM hülye döntései miatt (amik igazából a te sarad, mert te adtad a teljhatalmat a kezébe), ergo 2 évet elvesztegetsz a karrirjéből.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Csabesz20
2021-01-08 09:26

Szerintem meg mindenki a sajátjával simogassa azt a bizonyos csalánt. Mert kibicnek ugye semmi sem drága.
Watson vállalná esetleg a felelősséget is, ha mondjuk az általa javasolt új főedző bukás, és nem válik be? Mondjuk hajlandó szerződést módosítani és lemondani a fizuja feléről? Mert addig kuss van, amíg a balhét adott esetben nem neki kell elvinni.

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Fetyke
2021-01-08 09:37

Nem azt mondtam, hogy ki kell nevezni, de az irányítód felé ez egy gesztus, hogy legalább behívod akit szeretne. Ezek azok az apró gesztusok, amik elválasztják a jó főnököt az autokrata idiótáktól, akik csak arra képesek, hogy tarzanként a mellüket döngetik, hogy “I am the BOSS!!” Nem vagy köteles kinevezni, de elmondhatod, hogy teljesítetted a kérést. Ismét csak hozzáteszem, mindezt úgy, hogy csapat még 1-2 évig nem lesz, így mindent meg kéne tenned, hogy a franchise arca jól érezze magát és ne kezdje el a bomlasztást, mert ha ezek az infók benne vannak, simán benne lehet.

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-01-08 09:39

mert szerinted a tulaj lemond a bevétele feléről, ha elkúrta a GM kinevezést? :D

Snagal
Snagal
Reply to  katonadani
2021-01-08 09:44

egyébként igen… csak nem “önként” hanem a bevételek kiesésével “mond le” némi pénzről, annyiról amennyire elkúrta :)

katonadani
Reply to  Snagal
2021-01-08 10:22

ez elméletben szép és jó, de gyakorlatban akkor is nő a franchise értéke és akkor is erős profitot termel, ha a liga legrosszabb csapata. Lásd Browns: https://fuzovelkifele.com/2018/07/nem-kell-semmifele-siker-ahhoz-hogy-ertekes-legyel/

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-08 10:30

Ebbe ne menjünk bele túl mélyen szerintem. :)

Létezik az elveszett hozam fogalma. Röviden, valóban nő a legrosszabb csapat értéke (bevétele, jövedelmezősége) is, de nyilván nem annyival, mint a sorozatosan SB nyerő franchise értéke. És ez a különbség a rossz csapatok tulajának kvázi vesztesége. Hiszen lehetne még gazdagabb is, kereshetett volna még többet a csapaton, de nem tette a saját döntései miatt.
Tudom, ezt nehéz megfogni a minden nap a munkabéréből kijönni kénytelen egyszeri dolgozónak. De nagyban már csak így számolnak. :)

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-01-08 10:38

értem én, közgáz diplomám van :D ettől még nagyon nem arról van szó, mint amit írtál, hogy watson mondjuk le a fizetése feléről, ha nem válik be az általa javasolt edző, inkább ennek abszurditását akartam kiemelni

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-08 10:45

Nem kisebb abszurditás, mint az, hogy beleszóljon a közvetlen főnökei kinevezésébe…
Nyilván egy normálisan működő szervezetben ez nem lenne gond, és kikérnék Watson véleményét. De azon berágni, hogy ez nem történt meg…

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-01-08 10:48

szerintem félreérted, egyrészt az, hogy bevonják a döntéshozatali folyamatokba, meg hogy beleszólása van, nem egy és ugyanaz a dolog

a probléma pedig inkább az, hogy megígérték neki, hogy adnak a véleményére, miközben pont az ellenkezőjét tették, és erre rágott be

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-08 10:03

Bizonyos mértékig igen. Nem fogy annyi jegy, nem veszik a mezt a nézők, kevesebb lesz a bevétel, kisebb lesz a franchise értéke, a haszon és ezzel a vagyon is.

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-01-08 10:24

lásd lentebb, elméletben ez részben oké lehetne, de gyakorlatban nincs így

ducksfan
ducksfan
Reply to  katonadani
2021-01-08 10:19

Ne keverjük össze a tulajt egy alkalmazottal. A tulajt kirúgni, leváltani szinte nem lehet.
Ha ő akkora idióta, hogy mondjuk betenné saját magát HC-nak, hoznák a 0-16 szezonokot zsinórban, akkor sem szólhat senki semmit. (nyilván egy idő után lenne a többiek részéről és a média/szurkolók felől, de ha nem csinálna durván törvénytelen dolgot, nem történne semmi. A dilettantizmus miatt nem tennék ki az NFL-ből, mert akkor alig maradnának a jelenlegiek közül is :D )

katonadani
Reply to  ducksfan
2021-01-08 10:23

csak arra mondtam, hogy a tulaj kinevez valakit, de nem kell vállalnia a felelősséget érte, nem kell lemondania a fizetéséről, ha nem jön be. Bármekkora faszságot csinál, nincs következménye.

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2021-01-08 10:38

következménye van, csak ez leginkább a tulajra nézve viszonylag csekély, azért ezek az emberek nem amiatt élnek meg, mert van egy NFL franchiseuk, hanem annak ellenére.

katonadani
Reply to  ahanem
2021-01-08 10:40

egy nfl franchise óriási profitot termel minden évben a tulajnak. oké, nem csak ebből élnek, de semmiképp sem ennek ellenére

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2021-01-08 10:51

nem úgy értettem, hogy pénzt visz el, hanem a bevételeik (főleg a lehetséges különbség egy jól vagfy nem jól vezetett franchise között, mer ugye a profit nem feltétlen függ ettől, amíg az NFL nem fogja teljesítményhez kötni a visszaosztás feltételeit (khm forma1)) nem túl jelentős része ez, most az a pár millió dollár ide vagy oda pont nem fogja érdekelni őket

ducksfan
ducksfan
Reply to  katonadani
2021-01-08 17:28

Mivel csak a Packersé ismert, ezt csak sejteni lehet (2018 34 millió, 2019 740 ezer) Azért ha azt nézed, hogy egy franchise alsó hangon is 2 milliárd dollárt ér (Panthers 2,2) akkor ez nagyon lassú megtérülés. És ehhez vedd hozzá, hogy egyszer majd kell új stadion is (ezt persze adhat a város/állam is; de ha nem akkor az esetleges relokációs költségek), új edzőközpont.

Egy Major League csapat birtoklása még ma is inkább presztízs befektetés annak, akinek már minden egyebe megvan.

Snagal
Snagal
Reply to  Csabesz20
2021-01-08 09:39

Egyet is értek meg nem is.
Egyrészt kezdem a végén: ha valóban ez meg lett ígérve neki akkor a véleményünktől függetlenül illik megtartani ezt az ígéretet és kikérni a véleményét* (* az eredeti cikket nem olvastam így azért az sem mindegy, hogy itt most miről beszélünk mikor azt írják, hogy “bevonja a döntséhozatalba” – megkérdezik, hogy Dison fiam, neked ki szimpatikus? majd meghallgatják aztán döntenek ahogy akarnak, csak legalább “bevonták”, had érezze magát kiemeltnek, vagy konkrétan mondjuk van egy szavazata a végső döntésnél neki is?)

Viszont az rendben van, hogy a CEO se tud mindent és ne mindenről az igazgatótanács és valami felső karhatalom döntsön, de a hierarchiai szinteket fentről ha nézem akkor igenis az “első” ember nevezze ki a “másodikat” ez esetben a GM-et, aztán ha már kinevezte akkor a GM azért van ott, hogy döntsön mondjuk személyi ügyekben akkor már hallgassunk rá, és nevezze ki ő az alatt lévő szintű vezetőket pl HC… aki meg a saját cordinatorait stb. Így elkerülhető a “vízfejség”. Persze ki lehet kérni bizonyos szintig a QB véleményét is, de ebben az esetben- ahogy lent is írtam – maximum a HC ig kiterjedően, de nála is inkább csak akkor ha ő felel az O playekért. GM szint szerintem komplexebb annál, hogy egy QB ebbe beleszóljon.
ps: lábjegyzet de nálam ráadásul Wattson nem az a QB (még) akinek mindenáron kiváncsi vagyok a vleményére. Egy Brady vagy Manning esetében több okból is el tudnám ezt fogadni, de Wattson szerintem még bőven nem tart itt.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
2021-01-08 08:37

Watson a szerződésével, miután nem kérdezték meg, hogy ki legyen az új GM: comment image

katonadani
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-08 08:44

a Texans, miután az egyetlen használható játékosát is kénytelen eladni bagóért, mert nem volt hajlandó megkérdezni, kit szeretne főedzőnek:comment image

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  katonadani
2021-01-08 08:50

Igen, sajnos szépen sikerült szétherdálni egy jó csapatot :( Nem lennék a Texans drukkerek helyében, ha sikerül a franchise arcait (Watson és Watt) is elküldeni. Nem is értem, miért nem szempont, hogy a franchise QB tudjon a csapat vezetéssel együtt dolgozni :( A GIF arra utalt, hogy Watsonnak megvan a szerződése, ha megy akkor viszi magával, neki már csak az a szempont, hogy olyan környezetben játszahasson, ahol nyerni is tud.
Kezd olyan érzésem lenni, hogy a Texans az új Redskins..

Fetyke
Fetyke
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-08 09:16

“…miért nem szempont, hogy a franchise QB tudjon a csapat vezetéssel együtt dolgozni …”
Erre Dani cikkében ott van a válasz. Legalábbis, hogy mit gondolnak erről a tulajdonosok. Lehet nem mind, de jó néhányan biztosan…

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fetyke
2021-01-08 09:19

Persze, ne is az alkalmazott döntse el, hogy ki a COO :D De így mindesetre nagy felfordulsát okoztak, és lehet szétesik a csapat a jelenlegi formájában (4-12 után lehet nem is baj). Amúgy szerintem annyi van, hogy Watson nem érzi jól magát már, és lett egy ürügy kirakatni magát. De ez már csak feltételezés.

ahanem
ahanem
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-08 10:05

de az alkalmazott meg hadd mondja már, hogy igen? ebbe az irányba haladunk? akkor viszlát.
csak mondjuk az NFL szerződések nem ennyire rugalmasak

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  ahanem
2021-01-08 10:11

Nem azt mondta Watson, hogy legyen Bieniemy, de egy normális vezető megpróbál az alkalmazottjai kedvében járni. Mibe került volna elhívni Bieniemy-t, majd azt mondani Watsonnak, hogy ok, itt volt, de mi nem vele képzeljük el a jövőt. Ez arról szól, hogy a Texans tulaja egy déli rasszista, kivagyi pöcs, aki a legrosszabb vezető típus, aki atyaúristennek hiszi magát és minenki másnak kuss a neve és úgy gondolja, hogy mindeki hülye, csak ő helikopter.

ahanem
ahanem
Reply to  Csabesz20
2021-01-08 10:19

szintén nem látom az összefüggést

illetve értelmezésem szerint nem arról van szó, hogy egy rasszista fasz, hanem hogy egy hazug féreg, ami az én értelmezésemben még rosszabb, mert egy rasszistát még talán meg lehet téríteni, de a féreg féreg marad.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  ahanem
2021-01-08 10:11

Nem kötelességük bevonni a döntéshozásba Watsont, nem kötelességük megkérdezni sem, Watsonnak ez egy ürügy kiakadni. De nyilván, ha minden rendben lenne a felek között, ezt a háttérben megoldották volna, esetleg meg is kérdezik, de csak hogy majd esetleg figyelembe veszik a kiválasztáskor*. Most majd megbeszéhetik, hogy mennyit ártottak ezzel a csapatnak, és hogy így érdemes e tovább folytatni a közös munkát. Abba inkább lehet beleszólása.
* amikor az IT csapatunkba keresünk kollégát, akkor nem kérdezzük meg a fejlesztőktől, hogy kit választanának, de az a legfontosabb szempont, hogy be tud e illeszkedni majd a csapatba, ki fognak e jönni, utána jönnek a szakmai dolgok.

ahanem
ahanem
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-08 10:18

nem látom az összefüggést

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  ahanem
2021-01-08 10:23

“de az alkalmazott meg hadd mondja már, hogy igen?” – ha jól értettem ez arra utal, hogy az alkalmazottnak miért kéne rábólintania egy ilyen döntésre. De lehet rosszul értettem.
Az összefüggés annyi, hogy nem kell rábólintania, sőt köze nincs hozzá. De ha akárkit is be akarsz tenni egy csapatba, akár menedzser pozícióba, az a fő szempont, hogy a csapat egységet ne rombolja a döntésed és el tudják fogadni. Kivéve ha azt akarod céltudatosan, hogy 1-2 embernek ne tetszen…. Ha tudták, hogy ez Watsonnál ki fogja vágni a biztosítékot, akkor az utóbbi van. Ha nem tudták, akkor Watson hisztizik. Mindesetre ezeknek nem publikusan kéne lezajlaniuk..

ahanem
ahanem
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-08 10:30

ja, akkor a félreértelmezés a másik irányba történt, elnézést.
hogy “igen? ebbe az irányba haladunk? akkor viszlát.”
így lett volna valójában helyes
szimplán arra akartam kitérni, hogy az NFL szerződések sajnos egyfajta rabszolgává teszik a játékosokat, az NFLPA meg nem túl erős, így viszonylag kevés eszközzel tudják felvenni a harcot az magas szintű idiotizmus ellen

nekem szimplán azzal van problémám, hogy ígérnek valamit, majd azt nem tartják be, holott az ígéret teljesítése semmit nem változtatott volna a végeredményen (felhívják Bieniemyt, max nem tetszik, nem vesztettek vele semmit)

azt meg aztán tényleg nem látom életképesnek, hogy most adtam a qbnak egy rekordszerződést, majd egy fél évvel rá el akarom üldözni, mert akkor meg már lehet, hogy nem is BoB volt a mesterelme, hanem valaki feljebb

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  ahanem
2021-01-08 14:34

De végeredményben csak egyetértünk: nem a játékos dolga dönteni, viszont a döntéshozóknak figyelembe kéne venniük azt, hogy a csapategységet fontos megtartani, és nem bomlasztani azt a fontos csapattagok kiakasztásával, mert annak rossz következményei lesznek.

ahanem
ahanem
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-08 14:47

ebben még nem is feltétlen értek egyet, mert nem kötelező bevonni a gm meg hc keresésbe bármely játékost, mert van rá esély, hogy nem tudja, mi neki a legjobb, de ha már egyszer ígértünk valamit, akkor tartsuk magunkat hozzá

csapategység terén nem tudom hogy állnak most, elvégre szezon elején meg közben eléggé szét lett verve a kommuna, szóval akár kezdhetnék a nulláról is, csak azt meg nem így ajánlatos

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  ahanem
2021-01-08 14:50

Én nem azt mondtam, hogy vonják be őket, hanem hogy vegyék figyelembe, hogy ők mennyire tudnák elfogadni a döntést. Mert végülis ők fognak szorosan együtt dolgozni majd. Nem tudom elképzelni, hogy a Texans tulajdonosi körében ne lett volna fogalmuk arról, hogy a döntésük és maga döntési folyamat ki fogja akasztani Watsont. Ez esetben ez a stratégia része. Ha nem volt fogalmuk róla, akkor vagy rossz vezetők, vagy Watson utólag vágta ki a hisztit mert valamiért nem tetszik már neki a csapat. Ezt nem tudhatjuk és ezt jobb lett volna házon belül kezelni.

ahanem
ahanem
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-08 17:15

persze, csak régen meg az volt, hogy hoztak valakit, aztán vagy tudtak együtt dolgozni, vagy nem, ha meg nem, akkor az egyik továbbállt.

persze, mi azt szeretnénk, ha ezt a köztes lépést ki lehetne iktatni, csak a tulajok jó része nem éppen fiatalos gondolkodású, meg nekik ne mondja meg senki, hogy mihez értenek és mihez nem

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-08 09:26

Texskins

ahanem
ahanem
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-08 10:04

Redsans

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-08 13:10

Houston Rednecks.

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-08 09:21

Mire ez a csere létrejön, addigra Watson sem fog jobban kinézni…
Mert meg is fordíthatjuk ám a dolgot. A játékos szempontjából sem lesz túl szerencsés, ha az új főedzőnek az első szezonja arra fog rámenni, hogy betörje az irányítóját.

Csabesz20
Csabesz20
2021-01-08 09:21

Amúgy ha ezek igazak, akkor szerintem ő már keresett annyit, hogy kiülje az évet, kockáztava az aláírási bónuszát.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Csabesz20
2021-01-08 09:21

na az lenne a nagy bumm…

Fetyke
Fetyke
Reply to  Csabesz20
2021-01-08 09:28

Mit ér el vele, ha kiüli az évet? Semmit! Sőt, még rá is fizethet arra…

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Fetyke
2021-01-08 09:41

Akkor kiüli a következőt is. Előbb utóbb a Texansnak lesz kínos a dolog. Az újonc szerződése és a reklám pénzek alapján keresett már annyit, hogy ne haljon éhen. A Texans meg nélküle konkrétan 1/1-es csapat, szóval nem biztos , hogy nekik sem érné meg.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Csabesz20
2021-01-08 10:19

Azért ez nem így megy már az új kollektív szerződés miatt…
Egyrészt ha kiüli a szezont, akkor nem ismerik el neki az évét és tolódik az egész szerződése. Vagyis soha nem fog az lejárni a szerződése és nem szabadul a Texanstól.
És még plusz jár neki büntetés is a kihagyott edzések és meccsek után, amit már ráadásul nem is engedhet el a csapat akkor sem, ha esetleg szeretne. Vagyis pár (valójában jó pár) év alatt vissza kellene fizetnie az eddigi keresetének egy jelentős részét.

Szóval nem csak aláírási pénzről van szó… Egy TOP5-nek tartot irányító lehúzza a karrierjét a wécén csak azért, mert nem szólhatott bele a GM és a HC kinevezésébe? Azért nem tudom ki lenne itt a nevetségesebb, a Texans vagy Watson…

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Fetyke
2021-01-08 10:29

Igaz, elég csak spontál a pályán szabotálni a csapatot. Szerintem egy normális franchisenál azért megpróbálnak megtenni mindent, hogy a náluk játszó sztár/ok jól érezzék magukat, lásd. pl Tampa. Nem volt szükségük Brown-ra meg igazából Grankra sem, de mindkét játékost odahozták, hogy TB konfortosabbn érezze magát.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Csabesz20
2021-01-08 10:40

“Igaz, elég csak spontál a pályán szabotálni a csapatot.”

A legrosszabb, amit tehet ebben a helyzetben Watson. Azért vegyük már észre, hogy nem egy ARod-ról beszélgetünk. És ez még tőle is erős lenne.

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-01-08 10:55

a 80 éves rasszista tulaj beszél belőled
azért remélem, a gyapotföldeket eladtad már

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-01-08 11:05

Nem látom az összefüggést

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-01-08 14:40

mert rasszista vagy, nincs összefüggés

Tibor Cseh
Tibor Cseh
Reply to  Fetyke
2021-01-08 22:07

Aki lassziszta az nem látja az összefüggéseket,nem tudtad? :))

Debreceni József
Debreceni József
2021-01-08 09:28

Olyan szinten felbaszta az agyam ami Houstonban történik hogy teljesen elment a kedvem playoffot nézni,marhára nem érdekel hogy ki viszi haza a Lombardit.
Eddig legalább megvolt az a kis remény hogy ha BoB eltűnik,jobb lesz, de sikeresen elbaszta ezt is Cal amikor beengedte Jack “Littlefinger” Easterbyt a házba. Erre csinálnak egy ilyet,az a kibaszott káplán dirigál, újraindítja a pats dél projektet ami tuti bukta. De a legrosszabb az hogy úgy tűnik a tulajdonos(ok) komplett idióták, és ez nem fog 5 év alatt megváltozni sajnos. Ha nem az lesz Caseiro dolga hogy a holtszezon alatt kiebrudalja a káplánt, szaromle ezt a kurva franchiset, elkezdek másnak szurkolni.
Nem tudok egy olyan klubnak szurkolni ahol a tulajdonos legalább akkora rasszista mint az apja, ráadásul nyíltan hirdeti dilettanizmusát, lásd Texans éves értékelő beszéde, írása. Kikúrt déli f@sz…
Ha, Watsont nem lehet csak úgy elcserélni, benne van a szerződésében hogy neki is bele kell egyeznie,ergo csak oda postázhatják ahova ő is menni akar

Fetyke
Fetyke
Reply to  Debreceni József
2021-01-08 09:29

Gyere át északra, itt jobbnál jobb csapatok közül válogathatsz… :)

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Fetyke
2021-01-08 10:34

Jelenleg csak azzal foglalkozok hogy mi történik Houstoban…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2021-01-08 13:08

Vagy szurkolhat a medvéknek is! :D

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Debreceni József
2021-01-08 10:08

Kitartást, 10 éve szurkolok a Washingtonnak és átéltem sok idióta döntést. Az owner is gond volt sokáig, bár maradt, de hálistennek visszább vonult és úgy néz ki, hogy jobb irányba indult a csapat Rivera-val. Még messze van persze a csapat a contender státusztól, a PO a gyenge csoport miatt jött össze. Persze nyilván a tulaj nehezen fog változni, abban lehet bízni, hogy rájön, hogy kontraproduktív a munkája, és a háttérbe teszi magát. Ha új csapat kell, akkor vár a Washington, éppen épülő félben van, hasonló gondok után. Már csak egy név kéne lassan :D :D :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-08 10:11

Kéne vissza Cousins? :DDD

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fetyke
2021-01-08 10:18

Maradhat nyugodtan :D :D :D

acsdav2
acsdav2
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-08 11:01

Valószínűleg már ezzel kapcsolatban kifejtettem a véleményem, de én továbbra se látom, hogy Washingtonban épülne bármi is. Elképesztően felelőtlen volt Rivera amikor 1/2-n nem húzott QB-t, pedig tudta, hogy Haskinshez nem ragaszkodik. Szuper, hogy van egy nagyon jó védelmed, ami persze nem éveken át konstansan fenntartható, miközben a támadósorral falnak ütközöl. Reálisan nézve a WFT jövőre nem kizárt, hogy 4.lesz az Eastben.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  acsdav2
2021-01-08 11:11

Oké, azt majd meglátjuk mi lesz az offseason-ben, meg hogy mi lesz jövőre, az is lehet, hogy az amit te írtál. De az már most tuti, hogy jobb a csapat mint egy éve volt. Nem elsősorban a PO miatt, hanem a kultúra miatt: problémás elemek kivágva (Dunbar, Haskins), a drága de nem produktív elemek kivágva (Norman, Reed), beváltak az újoncok a draft után (Young, Gibson, Curl). Az owner kevésbé szól bele a dolgokba, és kevesebb a botrány (a csapatnév körüli meg a régi cheerleader-es dolgokat ne vegyük ide mert régi örökség). 1/1-re várták sokan a csapatot, de jobban teljesített. Tehát azért csak épül valami. Az offense gyenge, ott össze kell tartani a falat, meg kell még egy top WR. És persze a QB dolgot kell kitalálni. De cap space lesz, és nem csak top 5-ös draft pickkel lehet QB-t szerezni – és egy jó defense-el azért a csapat is vonzóbb egy QB-nak. ” Elképesztően felelőtlen volt Rivera amikor 1/2-n nem húzott QB-t” – meglátjuk mennyire volt jó döntés, de az “elképesztően felelőtlen” azért szerintem erős az után, ahogy az 1/2-es dolgozik. De az idő mindent megmond, ha most 4. lesz a csapat az East-ben lehet húzni QB-t 22-ben.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-08 11:26

1.Félre ne érts Younggal kapcsolatban. Zseniális a srác és elképesztően jó csapatembernek tűnik. De ha hiányposzt a QB akkor 1/2-n akkor se pass-rushert húzol ha ő elképesztően biztos választás.
2. És ha csak 3.-ak lesztek, mert jobban belegondolva az Eagles a cap miatt nagyon ramatyul fog állni és 1/10 körül választotok? Akkor már megint nem lehet húzni jó QB prospectet.
3. 1/1-re senki nem várta a csapatot. Azt mindenki tudta, hogy Riveraval lesz tartása a csapatnak és a védelem jó lesz. A támadósor a vártnál jobban elvitézkedett. Szerintem 5 győzelem volt a várt, így még innen nézve is valóban volt előrelépés. A gondom az, hogy az építkezés alapjának hiányában (QB) nem tudtok magasra jutni, de cserébe rövidtávon sokat haladtatok.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  acsdav2
2021-01-08 12:22

Nagyon kíváncsi vagyok mi Rivera terve QB fronton, érdekes offseason lesz. Nyilván volt elképzelése amikor tavaly draftolt. A tavalyi draft legjobb QB-ja eddig Herbert lett, aki igaz, hogy 6.-ként ment ki, de a 3. QB volt csak. Burrow 1/1, de nem bírta végig a szezont, mert nem tudták megvédeni. Tua meg rotálgat össze-vissza. Ez még mindig egy csapat sport, hiába a legfontosabb poszt a QB, jó defense, célpontok és fal nélkül nem fognak jönni a győzelmek.
És a top 5-ös QB húzás sem garancia sikerre (Winston, Darnold, Trubisky – mind olyan aki azért pótolható, Mahomes 1/10, Watson 1/12, Lamar Jackson 1/32..) . Szerintem a legértelmesebb irány egy top FA QB leakasztása lenne nem sok évre és egy nem korai pickkel egy projekt QB húzása.
De kiderül majd minden ősszel, lehet neked lesz igazad és a QB hiány miatt lesz visszaesés :D (de ne legyen! :P )

acsdav2
acsdav2
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-08 23:08

Top FA QB leakasztása nem egy évente megtörténő dolog. :D Nem is fog megtörténni ezt nyugodt szívvel megkockáztatom. Ha kis felmozgással a 1.körbe várt QB-ból egy bent marad, akkor én kihúznám.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  acsdav2
2021-01-09 11:14

Nem is történt top QB leakasztás offseason-ben Alex Smith óta – ő is trade-el jött (ha csak Keenum-ot nem tekintjük annak, de azért nem az kategória). Tehát nem is évente történik ez :) De a QB húzással egyet értek, ha marad bent potens újonc.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-09 14:30

1.Ugye Brady és Rivers talán mondható annak tavalyról, de ugye ők pár évre szóló megoldások egy kész csapatba. Cousins hosszabb távra szól, de ő meg azért annyira nem jó, mint a fent említett 2 ember.
2. Ami jó taktika lehet még, hogy gyűjtögetik a skill playerek, falembereket aztán a vonzó támadósor miatt egy a csapatban megfáradt rutinos QB-ért cserélnek. (pl. Stafford vagy Ryan)

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  acsdav2
2021-01-08 12:59

“1/1-re senki nem várta a csapatot”.. :D
comment image

Tibor Cseh
Tibor Cseh
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-08 21:58

:)) Az internet nem felejt…

acsdav2
acsdav2
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-08 23:05

1. 30.-ra tették őket, tehát nem 1/1-re várták. :D
2. Egyébként reálisan nézve, ha nincs Prescott sérülése és a Steelers covid kálváriája akkor 3 győzelem már ugrik (nem beszélve Hurts padoztatásáról) és a szezon előtt várt helyen vagytok. Szerintem a kerethez képest nagyon túlteljesítettek.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  acsdav2
2021-01-09 11:13

“1/1 esélyes” -> ergo ide várták :D “ha nincs Prescott sérülése és a Steelers covid kálváriája” -> ha nincs Ravens covid kálvária, akkor meg lehet a Steelers nem veri meg őket. Azért citáltam ezt ide, mert azt mondtad, hogy senki nem látta 1/1-esnek a WFT-t, pedig de (NFL week 1 power ranking-ben is 31. volt a csapat az első hét előtt, az is az a kategória). Ez teljesen rendben is volt, én akkor nem is vitatkoztam vele, és teljesen védhető volt ez az álláspont szezon előtt – új edző, kérdéses Smith, Young és a többi újonc nem bizonyított még. De az is szembetűnő, hogy bőven az elvárások felett teljesített a csapat, és ezért gondolom, hogy jó irányba halad a franchise.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-09 14:38

Az NFL-nél se értenek hozzá. :D Kérdeztek volna engem :D

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-08 11:33

2004 óta szorítok nekik, végignéztem ahogy szétverettèk Dávid Varrt, ledraftolták Andre Johnsont, jött Ariana Foster meg JJ Watt is,na meg a sok fakezű irányító meg rossz edző.sose voltunk az a top csapat,de mindig küzdöttek, ezt szerettem bennük. Legelőször akkor ingott meg a bizalmam kicsit a felsővezetésben amikor elüldözték Duane Brownt és kibukott hogy azért az öreg McNair nem kicsit rasszista. De mivel érett már a váltás, bíztam abban hogy csak jobb lehet.Erre jön a Hopkins trade, Easterby és most Caseiro, úgy hogy közben kiderül az hogy Cal még rosszabb mint a papa volt. Nálam most jött el az a pont hogy ha nem lesz egy korrekt edzői gárda illetve Easterby nem tűnik el, Cal még húzódik vissza, ne adj Isten Watsont is sikerül elboltolni (Watt szerintem tuti megy), akkor veszem én is a kalapom. Ha így történik,nem lesz a Texansnál antipatikusabb franchise a ligában.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Debreceni József
2021-01-08 12:25

:( :( :(

bjeela
bjeela
Reply to  Debreceni József
2021-01-08 21:54

Én csak majd harminc éve nézem, mit szarakodik, csetlik-botlik a Halas família a Bears-szel. Idiótábbnál idiótább döntések sora. Megtanultam úgy kezelni, mint a két öreg a páholyban és egészen mókás így szurkolni.
https://www.youtube.com/watch?v=14njUwJUg1I

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  bjeela
2021-01-09 14:33

Na igen, Bears szurkoló sem lennék 🙂 Pár napig gondolkodva hogyan tovább, ha bejön amit írtam, én inkább beleverem magam a college football berkeibe amíg nem lesz tulajváltás vagy Cal nem húzódik vissza. Nem tudnék más csapatnak szurkolni, de a Texanst se nézném ahogy egy szar edzői gárda elcsesz megint jópár évig mindent.

Snagal
Snagal
2021-01-08 09:50

egyébként bár nem a kedvencem de szeretem a Texans-t, néztem is a Hardknocks-t anno és akkor azt mondtam, hogy remélem kirúgják BoB-ot, mert amit ott és a szezonban művelt QB fronton egyértelműsítette, hogy lófasz köze van a HC poszthoz (is, nem hogy GM)… kár, hogy 5 év kellett ahhoz, hogy erre ott is rájöjjenek :(

burgusz
burgusz
2021-01-08 10:24

Ha még BoB lenne, egy 6 körös kompenzációs pickért meg Frank Gore-ért mehetne.

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
2021-01-08 11:15

akkor ide is leírom a fantáziám:
Houston: DW
Miami: Tua, 1/3, 1/18, 2/36, 2/50 és jövő évi első kör
DW nélkül úgyis 1/1 a Texans

Gábor Horvath
Gábor Horvath
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-08 11:26

Ennyit Mahomes sem er..

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  Gábor Horvath
2021-01-08 13:59

Azért nem olyan vészes ár ez, ha figyelembe veszed, hogy csak ez az évi draft kuka, jövőre már valszeg egy késői 1. körös cetlit vesztenének.
Ha Jamal Adams, Jalen Ramsey ért 2 kört akkor szerintem a fent említett érték nem akkora, Watson a legfontosabb poszton van olyan jó mint az előbbi 2 úriember.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-08 18:36

Már csak egy dolgot nem értek. DW-nek az miért jó, hogy elmegy Miamiba, majd pár meccs után őt is lecserélik Fitzmagicra? :)

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fetyke
2021-01-08 20:51

Fitz mellett senki sincs biztonságban!

peter szabo
peter szabo
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-01-09 12:20

Fitzet tampába 😁 Ki nyerne ellenük? 😆🙃

RvBalazs
RvBalazs
Reply to  Fetyke
2021-01-08 21:09

Fitz egyenlőre szabadügynök lesz.
Remélem egy másik csapatnál köt ki és látjuk a kezdőben (igen, tudom, Tua mellett is lenne kezdő)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-08 12:30

Mekkora lenne, ha saját pickjeit kapná vissza a Texans Watsonért cserébe. :D

Raist
Raist
2021-01-08 13:21

Ha a tulaj ilyen, akkor ajánlom figyelmébe Jimmy G-t. Szép szál fehér gyerek, San Francisco-ban pedig szerintem Watson jól érezné magát. Látva hogy tavaly megpróbálták Hopkins-sal kisegíteni a Cardinals-t (szerencsére kiderült hogy egy Hopkins nem csinál nyarat) most igazán megtámogathatnák egy kicsit az én csapatomat is :).

Fetyke
Fetyke
Reply to  Raist
2021-01-08 13:43

Kettejük közül Jimmynek van a több rájátszásgyőzelme kezdőként. :)

Raist
Raist
Reply to  Fetyke
2021-01-08 14:43

Sőt, elvileg gyűrűje is van :). Szóval ebből kiindulva és megnézve a tavalyi Hopkins trade-et 1-2 első köröst még bedobhatna a Houston Watson mellé :D :D :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  Raist
2021-01-08 17:22

És tavaly még passzjátékban is jobb volt JG. Futni meg nálatok nem kell az irányítónak. Biztos akarod te azt a cserét? :D

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

95
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x