Connect with us

Hír

BREAKING: Sam Darnold a Panthersé!

Irányítót szerzett a Carolina Panthers! Úgy tűnik, hogy a drafton a top opciókról lemaradnak, így más utat kellett választani. Így jött a képbe Sam Darnold, akit a Jets árult egy ideje, hiszen ők meg Zach Wilsont fogják választani 1/2-re. A Panthers a jövő évi második-, a jövő évi negyedik- és az idei hatodik körös választási jogát adta fel Darnoldért.

A Jets jól járt a cserével, hiszen három picket is kapott, köztük egy második köröset. Darnold is jól járt, hiszen végre jó kisegítőszemélyzete lesz és jó támadókoordinátora. A Panthers pedig elég sok drafttőkét adott fel egy eddig nem túl sokat mutató, de azért tehetséges irányítóért.

Az is kiderült közben, hogy a Panthers lehívja az irányító ötödik éves opcióját 2022-re.

70 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
70 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
camillo 7777
2021-04-05 20:32

Ennyit a Car-nek is megért.
Ha bejön nem volt drága, ha nem jön be nem veszítenek sokat.

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
2021-04-05 20:48

Így eléggé leértékelődik a Falcons pickje.
Eagles nem megy vissza irányítóért, mögülle túl sokat kell feladni egy class 4. QB-ért ezen a picken. Broncos meg minek mocorogna, ki tudja vinni a helyén. 10-11. hely viszont annál érdekesebb lesz az 5. QB miatt, mert az Eagles-t kell csak lelépni, és ez nem kerül sokba: Pats, Washington, Bears, de akár még a Steelers is felléphet.

Staten Island
Staten Island
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-04-06 08:04

Ezt honnan szedted, hogy a Broncos ki tudja vinni a helyén azt, akit kinéztek?

ahanem
ahanem
Reply to  Staten Island
2021-04-06 09:22

Kyle Trask bent lesz még… :DDDDDD

touchdown29
touchdown29
2021-04-05 21:24

Miért ennyire biztos Wilson 1/2-re?

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  touchdown29
2021-04-05 22:06

Mert ő a legjobb kivihető prospect.
Mondjuk az is érdekes hogy ehhez elég neki egy 6.50-es Grade(Lawrence 7.40).
KELLEN MOND: 6.12
KYLE TRASK: 6.19
MAC JONES: 6.33
JUSTIN FIELDS: 6.45
TREY LANCE: 6.47

Egyébként Darnold 7.10 míg Mayfield 6.70-es grade-t kapott a 18′-as draft elött.

katonadani
Reply to  Bélabá a csótány
2021-04-06 06:29

ez amúgy kinek az értékelése?
mert tőle épp ilyet kapott, mástól meg másmilyet

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  katonadani
2021-04-06 07:53

Ez az nfl.com-os draft tracker-es értékelés.

ahanem
ahanem
Reply to  Bélabá a csótány
2021-04-06 09:20

MÉRTÉKADÓ

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2021-04-05 23:08

És ez láccott is Darnoldon az elmúlt években. Amúgy Mahomes, Trub és Watson mennyi grédet kapott?

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2021-04-06 07:58

Trubisky:7.00
Watson:6.80
Peterman:6.30
Mahomes:6.30
Kizer:6.30

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2021-04-06 11:01

Ésakkormost mongyajazt bárki, hogy higgyünk a szakembereknek, merőkjobbantuggyák. Egynagylófaxt!
Mindenesetre csakkiröhögném a belem, ha Trub az új helyén megtáltosodna és beigazolná, amit vártak tőle. Persze a Bearsről van szó, tehát túl nagy meglepetést nem okozna.
Kösz a tájékoztatást, druszám.

d zoli
d zoli
Reply to  bjeela
2021-04-06 12:21

Chris simms kb 80-90%os volt az elmúlt 4 évben. Neki elkezdtem hinni.

bjeela
bjeela
Reply to  d zoli
2021-04-06 12:30

A kivétel erősíti az aszájt.

Staten Island
Staten Island
Reply to  bjeela
2021-04-06 13:56

Nem tudom ezt ki mondja, nyilván nem jósokról beszélünk, ők is csak hozott anyagból dolgoznak. Nem mellesleg, több szaki már akkor is sokkal többre tartotta Watsont.

bjeela
bjeela
Reply to  Staten Island
2021-04-06 15:47

Énazértmég emléxem, hogy sokan kardoskodtak Trub mellett, hogy bár nem volt a rivaldafényben, dejazé a kínálatból nagyon is a legjobbak közül való. Mindeközben Mahomest meg nem nagyon emlegették és meglepődtek erőst, hogy kivitteja Rozmár. Aztámmeg lett ami lett.

Persze értemén, hogy senki sem tuggyaja jövőt, dejazé itten feszt szakértelemről hadoválnak egyesek, miközben meg némelyek – ahogy tejis érzékelteted – birkabélből és kígyóvérből jósolgatnak. Nyilvánvalóan nem vagyok szakértője a kérdésnek és nem ástam bele magam az állapotfelmérési módszertan stratégiai alapjaiba, dejazé ekkora hibaszázalékkal más szakmákban nem szokás nagyon ünnepeltetni magát az embernek. És ez még akkor is így van, ha valóban hatalmas a merítési tétel és komoly időráfordítás lehet egy tűpontos felmérés elkészítése, így tehát a rentabilitása legalábbis kérdéses egy ennél alaposabb munkának. Viszont akkor nem kell itt eljáccani a szakembert, mert csak béljósok, mégha akaratukon kívül is.

Staten Island
Staten Island
Reply to  bjeela
2021-04-06 21:00

Majd ha írsz rendesen, akkor elolvasom.

bjeela
bjeela
Reply to  Staten Island
2021-04-07 05:45

Tejjesen rendesen írok. Nem lehet, hogy az olvasókáddal van gond? Csakmerhogy más értette, amit lejírtam, Geri pl. annyira, hogy még kedveltejis. Amúgy mijenaza rendes írás?

touchdown29
touchdown29
Reply to  Bélabá a csótány
2021-04-09 17:19

‘Mert ő a legjobb kivihető prospect.’

Ez ilyen biztosan kijelenthető? Laikusként ha csak a gradeket nézem se tűnik olyan egyértelműnek. Wilsonnal szemben nem az a kritika, hogy gyengébb ellenfelek ellen játszott?

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  touchdown29
2021-04-09 18:28

Igen.és ez a kritikai benne is van a gradekben.
Ha ezt a szezont magasabban jegyzett csapatok ellen hozza le, akkor simán 7.00+-os prospect.

ahanem
ahanem
Reply to  touchdown29
2021-04-05 23:01

ezt suttogják a Jets insiderei

Sestertius
Sestertius
2021-04-06 06:15

ahogy egyre jobban gondolkodok rajta egyre több értelme volt a Pantherstől..
gondolom látták, hogy Teddy-vel nem mennek sehova, legjobb esetben is 1 and done a POban
így tesznek egy kört Darnolddal, akiből vagy az új Tanehill lesz, vagy top5 pick.. és akkor lehet jövőre dönteni

Fetyke
Fetyke
Reply to  Sestertius
2021-04-06 06:24

“…és akkor lehet jövőre dönteni…”

Hogy melyik bustnak adnak újabb esélyt, hátha alapon…

Fetyke
Fetyke
2021-04-05 20:14

Marhák nem párducok!

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Fetyke
2021-04-06 10:09

Nem értem a negativitásodat Fetyke. Most mit csináljanak Carolinaban? Teddyvel lehet összejön idén már 6 vagy 7 győzelem is aztán ugyanúgy nem lesznek előrébb. Darnoldnak mindenképp magasabb a plafonja.

Fetyke
Fetyke
Reply to  JackEasterby
2021-04-06 10:46

Ne kapkodjanak! Ha nem tudnak Teddyhez képest upgrade QB-t szerezni (ami azért nem nehéz), akkor inkább ne csináljanak semmit.
Én nem látom Darnoldban a plafont egyelőre, csak a padlót. Az jó mélyen van. Bridgewater egyelőre fényévekre e van tőle…
Akkor már inkább hajtsanak rá Garoppolora, Minshewra, vagy bárki másra…

Péter Polgár
Péter Polgár
Reply to  Fetyke
2021-04-06 12:43

Garoppoloval meg Minshewal aztán előrébb lennének… ja kb ugyanott mint Teddyvel. Bepróbálják, nem jön be jövőre húznak előről egyet. Ha meg a táborba kiderül, hogy totál nem jó és Teddy kezd jövőre is akkor egy nagy hülyeséget csináltak.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Péter Polgár
2021-04-06 12:57

Azért JG updgrade lenne még Teddyhez képest is. Igaz nála a sérülékenység komoly red flag.
A helyzet az, hogy Darnold a csereirányító szintet nem üti meg. Hozzá képest mindenkivel előrébb lennének, akit nem Manzielnek és Petermannak hívnak.

Tibor Cseh
Tibor Cseh
Reply to  Péter Polgár
2021-04-06 19:13

Minshew-val biztosan.A ligautolsó Jagben másodévesként jobb rétinget hozott,mint Teddy. Ráadásul egy sokkal izgalmasabb és fantáziadúsabb játékos.

Péter Polgár
Péter Polgár
Reply to  Tibor Cseh
2021-04-07 07:29

Izgalmasnak valóban izgalmasabb, de voltak olyan statisztikák ami szerint Minshew bottom 5 irányító.

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Fetyke
2021-04-06 12:57

1.Szerintem Teddy csak azért tűnik jelenleg jobb opciónak, mert sokkal jobb közegben játszhatott az elmúlt években. Én arra fogadnék, hogy Darnold nyeri meg a kezdőt. Egy biztos nem fogják ajándékba adni neki, mert túl jól keres Teddy ahhoz, hogy csere legyen, ha ő a jobb.
2. Nem mondom, hogy minden évben van rá példa, hogy valaki teljesen rácáfol a közvéleményre, de előfordul néha. Warner, Brees, Cousins, Tannehill mind úgy lett franchise QB, hogy a lyukas garast nem adtak volna érte. Hátha Darnold folytatja ezt a sort.

chester
chester
2021-04-05 20:15

Most vagy soha Sammy

ahanem
ahanem
2021-04-05 20:25

hát Adam Gase vagy Joe Brady, nem tudnám kit válasszak…

d zoli
d zoli
Reply to  ahanem
2021-04-06 12:59

Van egy mondás: “nincs olyan aminél inkább a shittyporn” tojásfociban ez “nincs olyan ember akinél inkább Adam Gase”

BennieBoy
BennieBoy
2021-04-05 20:26

Buták, Pace adott volna érte 3 első kört…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  BennieBoy
2021-04-05 20:26

MAjd Love-ért. :)

Sestertius
Sestertius
2021-04-05 20:48

Azért ez így elég sok egy 3 év alatt csak visszafelé fejlődő Qbért..

chester
chester
Reply to  Sestertius
2021-04-06 04:18

Inkabb Darnold ennyiert mint Wentz annyiert

ThySoul
ThySoul
Reply to  chester
2021-04-06 04:22

Azért mert Wentzért sokat adtak nem kellett volna Darnoldért is

Sestertius
Sestertius
Reply to  chester
2021-04-06 05:28

Mondjuk ezzel nehéz vitatkozni :D
De most arról beszélgetünk, hogy két túlfizetes közül melyik a kevésbé rossz döntés

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2021-04-05 21:05

Játszd újra, Sam!

Ge®i
Ge®i
2021-04-05 21:22

Nekem ez tetszik! Ha marad New Yorkban, tuti elássa magát Zach Wilson (vagy bárki) mögött. Elég zaklatott környezetben dolgozott eddig szerintem, most lett volna simább a helyzet, de azt hiszem, mégis jól döntött, hogy lépett. Kíváncsi leszek, meg tudja-e mutatni Charlotte-ban, hogy ennél több van benne, amit eddig láttunk és Gase (és gyülekezete) nem tudta kihasználni az erősségeit!

ahanem
ahanem
Reply to  Ge®i
2021-04-05 23:02

ilyenkor nincs döntése a játékosnak

Ge®i
Ge®i
Reply to  ahanem
2021-04-06 00:32

Jogos, nem járt le a szerződése… Akkor úgy fogalmaznék, szerintem ő nagyon jól járt ezzel a cserével. :)

chester
chester
Reply to  ahanem
2021-04-06 04:47

Viszont a franchise-on mulik, hogy mennyire veszi bele az iranyitot (es az ugynoket) a partnerkeresesbe. Szerintem itt nem akartak kibaszni Darnolddal es egyeztettek vele, sanda gyanum, hogy o valasztotta a Pantherst, a Jetsre meg rabizta az uzletelest.

ahanem
ahanem
Reply to  chester
2021-04-06 09:20

szerintem is így van, de az nem döntés, hanem kérés, na :D

Kopi3.14
Kopi3.14
2021-04-05 23:06

A szellemek is részei a trade-nek, vagy ők maradnak Jetsben?

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2021-04-05 23:07

Annyi pikkjük nem volt, hogy azokat is elhozzák.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Kopi3.14
2021-04-06 06:05

azokat Belichicktől lízingelhetik a csoportriválisok

ahanem
ahanem
Reply to  Kopi3.14
2021-04-06 09:19

a csoport secondary egységei olyan két nagyságrenddel rosszabbak, illetve az átlaghőmérséklet sem kedvez a szellemeknek

ThySoul
ThySoul
2021-04-06 03:28

Jets jól lehúzta a párducokat :D

Antal Kovacs
Antal Kovacs
2021-04-06 06:56

“A Panthers pedig elég sok drafttőkét adott fel egy eddig nem túl sokat mutató, de azért tehetséges irányítóért.” – hát nem tudom, draft értékben ez a 3 pick nem ér többet egy első kör legvégi pick-nél. Negyedik és hatodik körös pickek úgy repülnek ide-oda kiöregedett / sérült / letartóztatott játékosokért mint az aprópénz. Így igazából ez egy korai második körös pick, nem sok egy potenciálisan kezdő QB-ért. Arról nem is beszélve, hogy most, hogy nincs nyomás első körben QB-t húzni, akár még árulni is lehet az 1/8-at és picket szerezni.

Az, hogy nem sokat mutatott az pedig nem csak neki köszönhető, a játékosállomány és edzői gárda sem volt ideális, nem lehet a Jets szenvedését az ő nyakába varrni. Nekem ez win-win-win deal, aki vesztes az Teddy, meg azok, akik ennél többet adtak rosszabb QB-ért.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Antal Kovacs
2021-04-06 10:38

“…akik ennél többet adtak rosszabb QB-ért.”

Nem jövök rá, hogy ki az a rosszabb QB, akire gondoltál. :)

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fetyke
2021-04-06 11:48

Jó kérdés, nem gondoltam konkrétan senkire, mondjuk a 49ers lehet példa, bár ott nem konkét játékosért volt trade, de ha azt nézzük, hogy 2 első kört adtak a harmadik kihúzott QB-ért, akiről 0 NFL videó van, és van bejön vagy nem, ahhoz képest a 2. , 4. és 6. kör nem sok egy kipróbált játékosért, aki szintén 3. pick volt mellesleg :)

csak ezt ne
csak ezt ne
2021-04-06 07:59

Meglephet még persze, de az eddigi teljesítménye nem volt meggyőző, sőt riasztó volt, a csoporton belül 3 év alatt 3 győzelem és a vereségek között kínosak is szép számmal. Az eddigi csapata nem segítette nagyon ez igaz, de most sem egy kiemelkedő alakulata lesz. Inkább olyan nyögvenyelős próbálkozás ez a Panthers részéről is, nem volt jobb jelleggel, de tényleg mivel bíztatóbb ez a srác mint mondjuk Minshew? Azzal kizárólag, hogy első kör elején húzták.

A Jets rebuild folytatódik ez is egy never ending story. T Rexen csak röhögtünk aztán toronymagasan a legsikeresebb HC a Jetsben az új évezredben.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  csak ezt ne
2021-04-06 16:18

Ha Tannehill esetéből indulunk ki, a Panthers nagyot szakított 🙂

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Debreceni József
2021-04-06 17:37

Azért Tannehill egy stabil kezdő irányító volt, minden szempontból jobb statokkal. Ha csak az első 3 évüket nézzük, kb egyformán kezdtek, csak Tannehill a következő két évben felkapaszkodott kezdő szintre, míg Darnold meg nem. Tannehill sem lett világmegváltó, de egy megbízható középszerű NFL kezdő. Ezt elég jó eséllyel várhatták tőle, míg Darnold esetleg elérheti ezt, de azért, az eddigiek alapján nem nagyon várható.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  csak ezt ne
2021-04-07 03:38

Ha az első 3 évüket nézzük, Tannehill jobb statokat hozott, de ha csak Tannehillt nézem és összehasonlítom a MIA (6 év) és TEN (2 év) statjait, egetrengető a különbség. A teljesség igénye nélkül, pro football reference oldaláról: Rating: 87/MIA-110,8/TEN, TD%: 4,2/MIA-7,2/TEN, Int%:2,6/MIA-1,7/TEN, ráadásul úgy hozta ezeket a számokat hogy átlag messzebb is passzolt, 5,87 yard vs. 7,51 yard (NY/A). 2019-ben top10 irányító volt minden oldalon, 2020-ban több oldal is (pl ESPN)top5 irányítónak tartotta az alapszakasz végén. Minden csak nem középszerű.

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Debreceni József
2021-04-07 05:59

Arról beszélgettünk, hogy Darnold meg Tannehill. Azt mondtam, hogy a Titans amikor megszerezte Tannehillt, akkor tudhatta 6 év statjai alapján, hogy minimum egy közepes QB-t kapnak. Az, hogy az ő futásra alapozott rendszerükben előreléphet az is nagyjából várható volt szerintem, de ez most mellékes. (Ehhez a vonalhoz megjegyezném, hogy Tannehill nem lett top QB közel sem, ha rá tudják tolni a meccset, akkor többnyire kikap a Titans, viszont az is igaz, ha megy a futás megbízhatóan odateszi azt, amennyi kell a győzelemhez.)

Darnold viszont egyelőre egy hasonló első év után hanyatló formát mutat. Egy jobb rendszerben előre léphet? Jó eséllyel igen, hogy mennyit ez az esetében nagyon bizonytalan, nekem nem tűnt jó harcosnak, győztes típusnak az NFL meccsein, szoros hátrányban inkább INT jött a végén rendszeresen, nem TD. Hátrányban gyakran teljesen összeomlott, sem QB kvalitásairól, sem a csapat vezetői képességeiről nem győzőtt meg A számain túl – látva az NFL meccseit -, nekem egyelőre nem kellene az bizonyos, de sok sikert neki, ahogy kezdtem, örülnék, ha meglepne.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  csak ezt ne
2021-04-07 07:10

Ugyanabból a szarból mászik ki mindkét QB, úgy hívják hogy Adam Gase. A különbség csak annyi hogy míg Miami an volt legalább jó elkapó, a Jetsnél még az sem.
Tannehillre visszatérve meg attól hogy futásközpontú a rendszer még nem lesz senkinek 117-es passer ratingje (2019), ráadásul a yardok sem lettek kevesebbek a Titansnál, szóval nem passzol ő kevesebbet, cserébe sokkal messzebbre dobja, mindezt pontosabban. Nem én mondom hogy top10 irányító az elmúlt két évben, a számok alapján a szakértők teszik ezt.
Darnoldra visszatérve: az elmúlt 3 évben a 39. “legjobb” QB volt, ha most a Panthersel be fog férni a top15-be, akkor azt hiszem nagyot szakítottak vele.

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Debreceni József
2021-04-07 11:54

Azért nem kell ám mindent elhinni a szakértőknek. Jelenleg szerintem a top5 Mahomes, Rodgers, Watson, Wilson, TB. Szerintem jobb irányító még Tannehillnél Ryan, Allen, Stafford. Egy szint: Big Ben, Cousin, Carr. Goff, Fitz sincs messze.

És de jóval kevesebbet passzol, mint a nem futásközpontú csapatoknál, 17. vagy 18 . volt passzkísérletben.

d zoli
d zoli
Reply to  csak ezt ne
2021-04-07 13:27

Nagy igazság, hogy az NFL Ben a top 5 az 4 ember és másik 6 az ötödik helyen.

d zoli
d zoli
Reply to  csak ezt ne
2021-04-07 09:27

Nagy igazság, hogy az NFL Ben a top 5 az 4 ember és másik 6 az ötödik helyen.

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  csak ezt ne
2021-04-07 21:30

Nagyon jól megfogalmazod az érveidet minden szempontból. Erre a végén beírsz egy ilyen baromságot, hogy Goff vagy Fitzpatrick nincs messze Tannehilltől. :(

ahanem
ahanem
Reply to  csak ezt ne
2021-04-07 23:10

Watson még a ligában van?

ahanem
ahanem
Reply to  csak ezt ne
2021-04-07 19:10

Watson még a ligában van?

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Debreceni József
2021-04-07 17:48

Szépen elbeszélgettek egymás mellett csak ezt ne-vel. :) Abban mindenképpen igaza van, hogy Tannehill egy messze magasabb padlóval rendelkezett, mint most Darnold. Ami mégis szólhat amellett, hogy Darnold karrierje is megfordul az az, hogy piszok fiatalon került a ligába. Tannehill ennyi idősen lett draftolva, mint most Darnold 3 szezonnal a háta mögött. Illetve Gase a Miamiban egy jobb kerettel, illetve szerintem még egész elfogadhatóan is dolgozott, ha összehasonlítom azzal amit a Jetsben produkált. Én szurkolok Darnoldnak, hogy bejöjjön neki az élet, mint Tannehillnek, de inkább kevesebb esély van rá, mint több. :)

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Debreceni József
2021-04-07 21:48

Szépen elbeszélgettek egymás mellett csak ezt ne-vel. :) Abban mindenképpen igaza van, hogy Tannehill egy messze magasabb padlóval rendelkezett, mint most Darnold. Ami mégis szólhat amellett, hogy Darnold karrierje is megfordul az az, hogy piszok fiatalon került a ligába. Tannehill ennyi idősen lett draftolva, mint most Darnold 3 szezonnal a háta mögött. Illetve Gase a Miamiban egy jobb kerettel, illetve szerintem még egész elfogadhatóan is dolgozott, ha összehasonlítom azzal amit a Jetsben produkált. Én szurkolok Darnoldnak, hogy bejöjjön neki az élet, mint Tannehillnek, de inkább kevesebb esély van rá, mint több. :)

Staten Island
Staten Island
2021-04-06 08:06

Jó és egyben kényszerű döntés, a Falcons pickjét csak túlárazva szerezhették volna meg.

Fanyul23
Fanyul23
2021-04-06 18:56

Csak csokolozni ne engedjek

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

70
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x