Connect with us

Hír

BREAKING: Az ARENA4-re költözik az NFL!

Megállapodást kötött az NFL és a Network4! A szerződés eredményeként ezentúl az ARENA4 sugározza az NFL mérkőzéseit, áll a szolgáltató hivatalos közleményében. Illetve büszkén jelenthetjük be, hogy a kommentátori székben jó eséllyel feltűnik majd szerkesztőnk, Kovács Bálint, aki már tavaly is rendszeresen közvetített egyetemi mérkőzéseket a csatornán.

A közelgő NFL-szezon alatt az ARENA4 az alapszakaszból fordulónként öt mérkőzést közvetít élőben, és a rájátszás összes találkozóját, valamint a Super Bowlt is élőben sugározza. Ezen túlmenően a Network4 a szezon folyamán hetente jelentkező stúdióműsort is készít, melyben az NFL aktuális eseményeiről számolnak be.

Az is kiderült, hogy három évre szól a szerződés, Kun Zsolt “Maka” információi szerint pedig a csatorna elérhető lesz szeptemberig minden szolgáltatónál és HD adás is lesz.

A SportTv így reagált a történtekre (via Index):

“A televíziós sportjogokért zajló versenyben az árak folyamatosan növekednek, de ésszerű üzleti vállalkozásként működve a Sport TV nem akart a már eleve jelentősen megemelt árajánlatunknál még magasabb összeget kínálni az NFL-közvetítési jogaiért.”

96 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
96 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Vicgeordie
Vicgeordie
2020-07-06 13:11

Nem tudom megtartanak-e bárkit a Sport tv-s NFL-brigádból (Makán túl persze), de ha egy embert lehetne “tagelni”, akkor Buday Zoli legyen az :)

Danika
Danika
Reply to  Vicgeordie
2020-07-06 13:12

De Zolit akkor, ha jön egyetemire is. 😃

snookerista
snookerista
Reply to  Danika
2020-07-06 13:48

Rakják öket össze végre Bencsics Márkkal közvetiteni😂😂😂 plusz pac12 Marci is maradjon ő is pöpec , Bálint mellett

ahanem
ahanem
Reply to  Danika
2020-07-07 17:00

jaj de jó is lenne az

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  Vicgeordie
2020-07-06 15:37

Höri is jó.

bjeela
bjeela
Reply to  atis123Juve
2020-07-06 15:58

Ő szintén legalább ért hozzá és szintén nem kezd el őőőőzni, illetve kötőszóerdővel és közhelygyűjteménnyel kitölteni a rászakadó időkeretet, ami például Balentinnél még mindig megvan. Eleinte a mikrofondrukkra fogtam, de sajna még mindig megvannak ezek a rossz manírok nála. Nagyon aranyos fiú, szorgalmas, érti is, amit mond, de ezt a hiányosságát érdemes lenne egy kis gyakorlással, tanulással, retorikai órák vételével kigyomlálni, mert néha rohadtul idegesítő. Egy beszédtanár jó befektetés lenne a számára.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2020-07-07 17:08

ajánld fel szolgáltatlásod számára

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2020-07-07 23:11

Honnan tudtad, hogy kommunikációs szakember vagyok?

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2020-07-07 23:46

nem tudtam, de a rádiózás meg a kommentátorkodás nem áll nagyon messze egymástól, szóval ha nem lennél az, akkor is lehet, hogy tudnál segíteni.

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2020-07-08 00:03

Bálintnak egy beszédtechnika tanár kellene és az nem vagyok. Rohadt drága, de ha van ambíció és lehetőség, akkor az egyik legjobb befektetés ebben a szakmában és nem szabad sosem szégyellni, sőt.

reszelo.aladar
reszelo.aladar
Reply to  atis123Juve
2020-07-06 20:43

Eleinte nem bírtam, de sokat fejlődött, szebben választékosabban beszél és továbbra is jól áll neki, amikor nem mutatja a kamera. Mondjuk azt sosem értettem, hogy hogyan ülhetett be a kommentátor boxba egy kinyúlt nyakú pólóban.
Légyszi az új csatornán le legyen már ilyen. Brandingelt galléros póló, vagy ing. Deréktól lefele nem látszik és az már a 70-es években sem érdeket senkit, de ami látszik az legyen már rendben.

betmen
betmen
Reply to  reszelo.aladar
2020-07-07 09:07

Höri olyan szinten tűnt csövesnek, hogy sokszor azon is csodálkoztam, hogy Ricsi nem kevert le neki egy taslit. Se hajat nem vágatott, se szakállat, ami pamacsokban nőtt az állán… meg a kinyúlt pólók… Aikman vagy Romo hozzá képest csoda

Danika
Danika
2020-07-06 13:16

Azért ez kemény lesz. Péntek hajnaltól kedd reggelig majdnem minden nap mérkőzés. Már csak a Highscool jogokat kéne megvenni és akkor lesz FNF is szombat hajnalban😃. Ez alsó hangon 7 mérkőzés egy héten. Azért ehhez kelleni fog egy jó pár kommentátor, mert Maka egyedül tuti nem bírja majd.

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  Danika
2020-07-06 13:31

és ne felejtsék el megvenni LFL jogokat se :)

bjeela
bjeela
Reply to  conspiracy theory
2020-07-06 13:36

Azonnal megszerezni!!! És lányokat a kommentátorállásba!!!

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  bjeela
2020-07-06 13:36

Meg LFL sport bárt, igazi mezekkel!!! :)

bjeela
bjeela
Reply to  conspiracy theory
2020-07-06 14:07

Na, ott azonnal kiosztanék pár tacklet a bártündéreknek… ;)

bjeela
bjeela
2020-07-06 13:31

Na, én itt tuti ellenszenves leszek, de újságírói/kommentátori szemmel a Ricsi messze a legfelkészültebb, legválasztékosabb szóhasználattal rendelkező kommentátora volt az NFL meccseknek. Nem szakértője. Kommentátora. A kettő nem ugyanaz. Sikoltozott, amitől a hajam hullott, de elvétve tévesztett és általában pontosan követte az eseményeket. Ebben a tekintetben a Maka fasorba sincs. Ergo, ha itt váltás lesz, akkor nagy valószínűséggel rákarmolok a netre, mint az NCAA meccseknél(nem mintha eddig nem ezt csináltam volna, mert néha már rohadtul elegem volt Ricsiékből is).

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  bjeela
2020-07-06 13:36

Én emlékszem arra az időszakra, amikor elindultak a mindenféle sportcsatornák, meg jöttek az ifjú titánok és visszasírtam Knézyt. Ami azért nem volt kis teljesítmény :)

bjeela
bjeela
Reply to  conspiracy theory
2020-07-06 13:41

Stimmel, bár Vitrayt sosem sírtam vissza, mert annál unalmasabban sportot közvetíteni képtelenség. Knézy legalább alapos volt, miközben érzelmekkel teli, fényévekkel jobb volt, mint a főnöke(utálta és fúrta is érte a Vitray rendesen). Ő azért kivételesen jó volt. A Maka tehetséges, de messze van még Ricsitől. Neki még érnie és főleg tanulnia kellene 3-5 évet. És egy kis szerénység sem ártana neki…

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  bjeela
2020-07-06 13:41

Akkor elfelejted Vitar Robit.

bjeela
bjeela
Reply to  Fanyul23
2020-07-06 13:41

Óóóóóh, voltak még a hőskorszakban agyhalott seggfejek… Kaplár F.-től még most is hidegrázást kapok. Vagy a mindentől lelkesedésirohamot kapó Szegő András. Azt meg sosem fogom megérteni, hogy lett Szujó Zoltánból akárki, és miért emelte piedesztálra az utókor Dávid Sándort. Báááár, abban az országban, ahol egy Palik László ikon lehetett…

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  bjeela
2020-07-06 15:37

Ahol Wgri Viktor valaki lehet….

d zoli
d zoli
Reply to  bjeela
2020-07-06 18:36

Dávid Sándor egységes színvonalra volt képes F1 kommentátorként és könyv szerzőként is. A klasszikus mondás, miszerint vedd meg annyiért amennyit ér és add el annyiért amire tartja magát az rá hatványozottan igaz volt. De ha nem hallottad tőle a 96-os tourt akkor nem tudsz te semmit Havas John. (ha más volt az elkövető akkor a kommentátor Pantheonban Sanyi vagy Vitár csak kisinasok)

bjeela
bjeela
Reply to  d zoli
2020-07-06 19:20

Dávid Sándor olyan izgalmas és érdekes volt, mint egy malterkeverő.

dunga
dunga
Reply to  bjeela
2020-07-06 19:04

És Kopeczky Lajos, az smafu?

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  bjeela
2020-07-06 16:55

“annál unalmasabban sportot közvetíteni képtelenség.” Vitár Róbert?! Nyertem. ;)
szerk: upsz, látom a Vitár Robis szál már megszületett. Mindegy itt hagyom.

bjeela
bjeela
Reply to  conspiracy theory
2020-07-06 19:27

Vitár csak hülye volt, de legalább lelkes. Vitray értelmes volt, de qrvára unta és ezt az érzést át is adta a nézőnek, hogy neki se legyen jobb, mint neki. Ritka szar volt őt hallgatni…

Fetyke
Fetyke
Reply to  conspiracy theory
2020-07-06 14:28

Hát ha azt nézed, hogy Knézy előtt Vitray volt…

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  bjeela
2020-07-06 14:22

Én pont azt nem láttam a Ricsiben amit te. Az tetszett benne hogy iszonyat beleélte magát, ordított egy-egy nagy megmozdulásnál, belevitte az érzelmeket ami szerintem is kell, minden játékost tudott mezszám alapján, tudja az NFL történetét kívülről, de néha olyan homály dolgokat mondott hogy éppen mit láttunk a pályán, rossz volt hallgatni.

bjeela
bjeela
Reply to  Debreceni József
2020-07-06 14:37

Amit te kifogásolsz, az a szakértői része volt Ricsi ténykedésének, ami sosem volt az erőssége és nem is lett volna helyes szabadjára engednie, de egy idő után elhitte, hogy ezt is tudja. Nem, nem tudja. Arra való a szakértő. Ricsi abban jó, hogy minden adatot, nevet, eseményt, hangulatkeltő elemet, az események pontos lekövetését és mindezek választékos modorban való tálalását tudja. Ez a kommentátor dolga. És ebben Ricsi kiváló. Istenem, húsz év után elszalad néha vele a ló és azt hiszi, hogy a bab is hús… ;)

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  bjeela
2020-07-06 18:40

Na igen, akkor mégis egyre gondolunk. Azért hiányozni fog, bár az utóbbi 1-2 szezont már én is gamepass-en néztem.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2020-07-07 17:14

persze, de nem is kell mindenkinek azt mondania, hogy a shotgun felállásból megkapva a ladbát 7 lépéses dropback után a double coveraget lerázó elkapó irányába lendíti karját és a labda onnan tovaszáll, majd adott elkapó 3 védőt meggyalázva beszökdell az endzoneba. és csak azért kellett a kettőn kívül egy másik védőt kicseleznie, mert a cover 2 tampa egy dagger concepttel ki lett játszva és a játéktér másik fele el volt foglalva

persze ennek a fele se igaz, de a nézők 98%a pont annyit ért belőle, mint amennit én itt szándékosan összekevertem

ezeket jó lenne, ha az összes szakértő tudná, meg el is tudná magyarázni, de nem tudom, hogy mekkora lenne a fogékonyság a nézőktől erre

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2020-07-07 23:11

Igény van rá, ha mindezt közérthetővé téve pofázza el, lásd Romo sikerét. A fenti szöveg pedig megegyezik az autószerelőd hantájával, amikor aszongyahogy “ha a gázblömbérben nem szinyál a gogyó, akkor meg kell srejbolni a düznit és plézeccerrel abcugolni a skicbájflőrt”, amiből természetesen a kunycsaft egy szót sem ért, de lelkesen fizet ki egy valag pénzt a semmiért. Ugyanez pepitában, amikor egy holt nyelven ugat hozzád fehér köpenyben egy köztörvényes gyilkos, akit te amúgy professzor úrnak nevezel, hétrét görnyedsz előtte és vaskos borítékokat dugdosol a zsebébe teljesen feleslegesen, mert úgyis megdöglesz. És akkor a kőművest már ne is hozzuk szóba…

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2020-07-07 23:46

persze, de én legalább ezeket a kifejezéseket el tudom magyarázni. :D

professzor úrnak nem neveznék orvost, mert nagy valószínűséggel nem az, de tetszik ez az analógia

(attól még herótot kapok, hogy egy EGYSZERŰ HB DIVE JÁTÉK HOGY LEHET MAGYARUL MERÜLÉS, pedig tudom, hogy ezt is jelenti a szó)

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2020-07-08 00:03

“…professzor úrnak nem neveznék orvost…” mert még fiatal vagy és még nem voltál beszarva egy betegség/sérülés miatt. Amúgy egy osztályvezető főorvosnak simán van professzori végzettsége, de inkább sose tudd meg…

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2020-07-08 01:41

életem első felének jelentős részét kórházi laborban töltöttem,tudom, hogy léteznek ilyenek és olyanok is; dupla meniscus szakadás után pedig tudom, hogy milyen az, amikor 2 évet kell várnod egy CT-vizsgálatra, mert “magától üsszeforr majd 5 éven belül, de addig nem műtjük meg, hadd szenvedjél csak”
epekövem is volt, s miatta egy évet csúsztam is a sulival, de ha nem lett volna ismeretség és ennek következtében azonnali vizsgálat, lett volna belőle 2 is. lehet, hogy más országokban ennél jobban működik a rendszer, de itthon egy kalap fes

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2020-07-08 09:11

Egyezünk, én is rendszeres látogatója voltam a SOTE klinikának, meg a Péterfy traumatológiának és tartottunk párszor orvos haverokkal “korrekt ügyeletet”, ami ügyebár 3 üveg vörösbort jelentett, és ha ráfröccsent a fehér köpenyre, akkor majd aszongyuk, hogy Silipkó néni pungált térdéről származik… Szóval ismerem az orvostársadalmat A-tól Z-ig, kevés szélhámosabb szarházit találni ebben a világban, még ha akad köztük rendes ember is, bár kevés.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2020-07-06 14:43

Szóval Maka volt a tégla…

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2020-07-06 15:37

Abszolúte, klinker.
De a hülyeséget félretéve Maka tényleg úgy tűnt, mint aki szökni akart abból a társulatból. Amint lett NCAA azonnal rákarmolt. És most az ölébe hullott a manna az NFL szerződéssel. Fordulnak a rangsorok. Más kérdés, hogy ettől még Maka nem lesz a legjobb kommentátor.

spurs_31_23
spurs_31_23
2020-07-06 15:27

Kovács Sanyit remélem átviszik. Egyrészt ért hozzá, másrészt kb az egyetlen, akinek humora is van…

László
László
Reply to  spurs_31_23
2020-07-06 15:32

Én is őt bírom a legjobban, meg még talán Buday Zoli hiányozna.

Steve Young
Steve Young
Reply to  spurs_31_23
2020-07-06 16:28

Sanyi ért hozzá :DDDDDDD

spurs_31_23
spurs_31_23
Reply to  Steve Young
2020-07-06 16:41

Jó. Mindenkit ki lehet kezdeni, de azért fogadjuk el, ért hozzá.

Steve Young
Steve Young
Reply to  spurs_31_23
2020-07-06 16:45

Jajaja :D

spurs_31_23
spurs_31_23
Reply to  Steve Young
2020-07-06 19:04

DDD gyerek. Te sem a legélesebb kés vagy a fiókban…

acsdav2
acsdav2
Reply to  spurs_31_23
2020-07-06 21:28

Sanyi a focit nyilván érti hisz rengeteget játszott és manapság is a válogatott OL edzője. De a játékosokból, csapatokból, statisztikákból nem nagyon készül fel.

spurs_31_23
spurs_31_23
Reply to  acsdav2
2020-07-06 22:28

Tőle nem is ezt várja senki. Magolt statokat bárki tud, arra megvoltak a többiek. Ő szerintem nagyon jól tudta a játékokat bemutatni.

Steve Young
Steve Young
Reply to  spurs_31_23
2020-07-06 22:51

Igen, pont azért nevezte max közepesnek a 49ers védelmét szezon közben többször is :D. Aztán próbálta elhülyéskedni amikor rájött, hogy azért még sincs igaza. Max a saját kis területéhez ért és ennyi, de mint szakkommentátor Ricsi mellett (mert ő volt ott a főkommentátor) kevés. Márkhoz képest ég és föld. Szóval elvárná az ember hogy SZAKkommentátorként felkészült legyen. De persze, nem én vagyok a legélesebb kés a fiókban, hogy egy szakkommentátortól szakmai szintet várok és nem azt hogy vicces legyen. Mondjuk az hol vicces már 2020-ban, hogy milyen nagy darab és mennyit eszik vagy milyen éhes éppen…

spurs_31_23
spurs_31_23
Reply to  Steve Young
2020-07-07 08:37

Ha írtál volna így egy értelmes választ, nem írtam volna, azt, amit. DDDD tömegből, nem lehet jó dolgokra következtetni. :) Szakik tévedhetnek. Focitól-kéziig mind megtette. Ettől még, ahogy írtam, a játékokat talán a legélvezhetőbben, legjobban adta elő. Meg egy meccs kommentálása valahol szórakoztatás is. Nem egy azonos hangszínen végig motyogott statisztika ismertetés. Azt megtalálom a neten is. nem kell beolvasni.

acsdav2
acsdav2
Reply to  spurs_31_23
2020-07-06 23:54

Én azt gondolom, hogy a maga módján nem volt rossz. Csak szakmailag és felkészültségben a Buday-Bencsics duóhoz képest azért kevés volt. De ezt inkább értsd úgy, hogy ők nagyon prémiumok voltak.

spurs_31_23
spurs_31_23
Reply to  acsdav2
2020-07-07 08:37

Nyilván lehet szinteket beállítani. Bár szerintem az NFL kommentátor csapat úgy volt jó, ahogy. Most, ha Makka lesz a fő kommentátor, az király, csak kb ő a legkevésbé élvezhető stílusú szerintem…

ahanem
ahanem
Reply to  Steve Young
2020-07-07 17:23

a védő-és támadófalakhoz ért, szerintem ezt könnyú lehozni

a többihez már jóval kevésbé, persze az alaptudás ott is megvan, de nem Buday szint, de egy kis felkészüléssel orvosolható lett volna

reszelo.aladar
reszelo.aladar
2020-07-06 15:32

Kezdjük a lényeggel:
1.Legyen minden szolgáltatónál és legyen HD! UPC-nél van, ez a rész nekem pipa. Viszont jelenleg még nem HD, ezt reméljük addig megoldják.
2. Ne kapjunk kevesebb meccset, mint eddig. A heti 5 meccs élőben az potenciálisan az összes timeslot, de rméljük amikor extra meccsek vannak (első heti dupla MNF, vagy hálaadás, vagy decemberi szombatok), akkor nyilván kell az is.
3. Faragó Ricsi. Belőle nagyon nehezen tudnék engedni, bátran merem állítani, hogy igen komoly része volt abban, hogy ez a sportág itthon is ilyen népszerű lett. Ő lett a liga nem hivatalos magyar hangja. 15+ év alatt több mint 1000 meccset kommentált végig, megkockáztatom, hogy ez a mennyiség több mint egynéhány amerikai kollégáé és a minőségre sem volt sosem panasz. A közvetítések során volt néhány utalás arra, hogy még ennyi meccsel a mikrofonjában is mennyit készül 1-1 összecsapásra. A szerződése érdekes lehet, hogy lehetővé teszi-e, hogy “bérmunkában” máshol is kommentáljon. Makánál ez megoldható volt.
4. Sanyi, Márk, Zoli, Gyula. Mind a négyüknek meg volt a része, az “NFL élményben”, rengeteget tettek hozzá 1-1 meccshez a saját szakmájukon túl is. Ha jól emlékeszem nekik csak NFL-lel kapcsolatos dolguk volt a Sport TV-n, így meccsek hiányában ők alighanem FA-k lesznek, javaslom a szerződtetésüket.
5. Trash Talk. Gondolom ez is leves, tekintve, hogy az eredeti NFL+NBA+NHL trióból már csak egy maradt és Alley Oop néven pedig indult egy csak NBA háttérműsor. A lényeg, hogy ezt pótolni gondolom a heti magazinműsor.

Végezetül annyi, hogy nekem teljesen mindegy, hogy milyen csatorna logoja van a sarokban, ha megkaphatom az eddig megszokott minőséget. Biztosan lehet rajta még javítani, de kellemetlen lenne egy új adónak, ha gyengébb minőséget tudna csak hozni.

Ricsi egy fontos darabja a kirakósnak, kevés az olyan kommentátor, akinek a neve ennyire összeforrt volna egy sportággal, ráadásul egy olyannal, ami korábban ismeretlen volt errefelé. Ha esetleg nem hallanánk többet NFL-t közvetíteni (légyszi ne legyen így), akkor neki megadatott, hogy utolsó meccse a helyszínről egy SB volt, ahol a kedvenc csapata komoly hátrányból hatalmasat fordítva nyert bajnokságot 50 év után. Ha itt lenne vége a történetnek az se rossz keret, de tényleg remélem íródik ez még tovább.

snookerista
snookerista
Reply to  reszelo.aladar
2020-07-06 16:12

1. Elvileg lesz és ez a minimum 2020-ban
2. Azt mondták annyi meccs lesz mint volt , mivel az a maximális csomag . Plusz alapból úgy tudták túllicitálni a sporttvt hogy többet fizettek.
3. Sztem ha Maka tudott egyszerre két helyen közvetiteni Ricsi is.
4.Na ebbe már nem vagyok biztos teljesen . Buday Zoli sztem megkerülhetetlen sztem europában is kevést PFF alkalmazott van nem, hogy közép Eu.-ban.
Sztem Márk is mint az ország legjobb irányitója . De ne felejtsük a NCAA alatt is tök jó szakértőik voltak pl Bálint akit jó lesz hallani NFL-t közvetíteni.
5. Elvileg lesz valami müsor vagyis Maka azt írta
Ami pozitiv sztem, hogy nekik ez lesz az első. Nem lesz többet, hogy nem adják a meccset mert török bajnokság vagy a Svájc Bulgária EB selejtező közbe jött. Hanem minden meccset a szokásos időben adni fognak

Steve Young
Steve Young
Reply to  reszelo.aladar
2020-07-06 16:41

De meg fognak lepődni páran :D

bjeela
bjeela
Reply to  Steve Young
2020-07-06 19:27

De.

juhaszvik
juhaszvik
Reply to  reszelo.aladar
2020-07-06 17:19

Ricsi és a HD a két lényeges szempont nálam, ezek nélkül ez így semmi más, mint a nép szívatása. Egy “szakértő” írjon cikkeket, szóljon hozzá a műsorhoz, ossza a tudást a meccs alatt, de ettől még nem lesz kommentátor. Az egy külön szakma, amit nehéz megtanulni, és bőven kell hozzá előadói véna, ami nincs meg mindenkiben. A fentiek közül (Ricsit leszámítva) senkiben. Legrosszabb nfl-s élményeim, amikor két szakértő vezeti a műsort. Egyszerűen rossz hallgatni. Amatőrnek hat az egész.

ahanem
ahanem
Reply to  reszelo.aladar
2020-07-07 17:24

3. ez hivatalos, elvégre amerikai oldalak is így készítettek interjút vele, hogy ő az NFL hivatalos magyar hangja, és ezt nem is lehet elvenni tőle

végezetül: a logó nekem is teljesen mindegy, viszont ha már ennyi pénzt kipengettek érte, és elvárom a minőségbeli javulást, extra kontentet, meg mondjuk egy felvezető műsort vasárnapi meccsek előtt, mert a Sport TV-nek volt hova fejlődnie, és ezt éveken keresztül nem tették meg, remélem, hogy a jogok megszerzése mögött ez is állt

conspiracy theory
conspiracy theory
2020-07-06 17:19

Hogy őszinte legyek, ez a dolog nálam nem oszt, nem szoroz, mert nincs tévém (a műértőknek: és azon is csak a Mezzo csatornát nézem, amikor megy rajta a Spektrum adása), és netes kábeltv előfizetésem sincs.
Szerintem csak annyi van, hogy eljött a generációváltás ideje itt is. Az első év tragikus lesz, de aztán kaptok valami színesebbet, és kiválasztódik 4-6 új arca az NFL közvetítéseknek.
Mondjuk az fura, hogy a Sport TV évről-évre hogyan hagyja kicsavarni a kezéből a kulcs műsorait. Bár az is lehet, hogy leszóltak felülről …

reszelo.aladar
reszelo.aladar
Reply to  conspiracy theory
2020-07-06 17:40

Szerintem multicégek között nincs olyan, hogy leszólnak. Ha az MTVA vitte volna, akkor nyilván lenne, de az összes sportcsatorna közül az ő potfóliójuk áll ettől a legmesszebb. Annak lehet örülni, hogy nem a Digi zsebelte be, mert ő eddig sem adta más hálózatnak a sportcsatornáit, TV szolgáltatóként pedig a legjobb tulajdonsága hogy olcsó és itt véget is ért a történet. Az Eurosport nem tudott mit kezdeni az NCAA-val sem és láthatóan a kontinentális-sokországos koncepcióba nem fér bele 1-1 kisebb piac külön jogokkal ellátása. A Spílernek ez egy hatalmas dobás lett volna, de úgy néz ki már leszálltak az USA vonalról, pedig Andy Vajna idejében ennek kifejezetten lett volna létjogosultsága. Simán vízináltam NCAA-t, MLB-t. Úgy tűnt pénz lett volna rá.
Tehát ezt megelőzően a SportTV-nek mégsem volt a Digin kívül komoly konkurense és úgy tűnt tartani sem kellett senkitől. Ugyanakkor ez az a csatorna, aki komoly tapasztalata van jogok “elvesztette”, köszönhetően annak, hogy a 2000-re induláskor a jogok java része szabad volt, versenytárs nélkül kaphatták meg alig pénzért labdarúgó top ligák, BL és egyéb európai kupasorozatok és US major sportok kizárólagos jogait.
Most viszont ugrott az egyik koronaékszer. Ami ugyan csak az év 5-6 hónapjában generált új tartalmat, akkor viszont a heti 5 meccs+ismétlések már rendes mennyiséget lefedtek az adásiőből. A gyártás kölsége alighanem minimális volt: csak a kommentátor fülke, benne 2 kommentátor 1 szerkesztő meg valaki a technikai, aki biztosította az eredeti képet és háttérhangot. Nem volt sem helyszíni kapcsolás, sem stúdióbeszélgetés, sem hétközben felvett inzertek. Volt idő, amikor a kommentátorokat sem vágták be képen a meccs előtt/végén sem. Ebben lehet majd előrelépni.

bjeela
bjeela
Reply to  reszelo.aladar
2020-07-06 19:27

“Szerintem multicégek között nincs olyan, hogy leszólnak.”
Őőőőőőő… de.
https://24.hu/media/2017/11/28/felvasaroljak-a-story4-a-story5-es-a-galaxy-tevecsatornakat/
Te melyik országban élsz?

Fetyke
Fetyke
Reply to  conspiracy theory
2020-07-06 20:38

“Mondjuk az fura, hogy a Sport TV évről-évre hogyan hagyja kicsavarni a kezéből a kulcs műsorait.”
Nem nagyon van más választása. A Sport TV tulajdonképpen a piacból él versenykörülmények között. Vetélytársak egy jelentős részére mindez nem mondható el. Így a sport TV-nek jelenleg nincs más lehetősége mint kivárni, amíg változik a helyzet és a vetélytársak egy jelentős része tönkre megy majd.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-07-06 21:28

Hiú remény…

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-07-06 21:28

Én is úgy emlékeszem, hogy a matek tanszéken nem pont ezzel példáztak a biztos esemény definíciójának modellezésekor.
Egyébként minden csak idő kérdése…

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-07-06 21:43

Jelenleg nem úgy fest, hogy nyerésre állnának. Szép fokozatosan darabolják fel a valamikor grandiózus portfólióját.

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2020-07-07 17:24

persze, a Nap (valőszínűleg) vörös óriássá válása is csak idő kérdése, csak nem fog bekövetkezni az életünkben

Delfi
Delfi
Reply to  conspiracy theory
2020-07-06 22:03

Ó, ez egy csodatévé. NFL jogokat tud kicsikarni ilyen tulajdonossal: “Az adásvételi szerződést végül nem a 2016-ban létrejött brit céggel, a Glenshore-ral írták alá decemberben, hanem egy HPM kft. nevű, 2016-ban mindössze 126 ezer forint bevételt és 8,8 millió forint veszteséget produkáló családi vállalkozással.”

https://24.hu/belfold/2018/02/15/meszaros-lorincek-forgolodnak-a-story-tv-korul/

Passzinter Ferenc
Passzinter Ferenc
2020-07-06 18:24

Amikor megtudtam, hogy “Maka” lesz az egyik állandó kommentátor kicsit elkámpicsorodtam. Aztán elolvastam ezt és ha tényleg így lesz akkor nekem teljesen megfelel az eredeti hangsáv :-)

“a meccsek online mindig HD-ben lesznek elérhetők, és az eredeti, angol nyelvű hangsávról is szó van, „több más megoldás” mellett.” ( via Index)

AwesomeOne
AwesomeOne
2020-07-06 18:24

Na majd Palik Laci és Czollner Gyula megoldják a közvetítést :D

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  AwesomeOne
2020-07-06 19:03

Korda:Tácsdáovn.És megadja!

ducksfan
ducksfan
Reply to  AwesomeOne
2020-07-06 19:16

Hová tűnt Tyreek Hill??????!!!!!!!

camillo 7777
Reply to  ducksfan
2020-07-06 21:48

😃

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  ducksfan
2020-07-06 22:51

legyen inkább Taysom :D

ahanem
ahanem
Reply to  ducksfan
2020-07-07 17:29

megyek a fogdába kifizetem az óvadékot, na

Staten Island
Staten Island
2020-07-06 19:16

Látom a legtöbben pozitívan állnak hozzá, én viszont abszolút szkeptikus vagyok. A Sport TV-n 16 év alatt szépen kiépült a sportág köré a szolgáltatás; kommentátorok, szakértők, PFF-elemző, volt és jelenlegi játékosok, magazinműsor. Minden megvolt hozzá. Ebből következik, hogy a váltással nyerni már aligha, veszíteni viszont annál többet lehet. Én nem látom magam előtt, hogy a Faragó-Bencsics-Buday-szintet hogy tudnák hozni. Esetleg majd évek múlva az új stáb is eljut majd odáig, de addig is, ezzel csak veszít a magyar NFL-közösség.

Szilárd Süveges
Szilárd Süveges
Reply to  Staten Island
2020-07-06 19:20

ez abszolut igaz a nezok szempontjabol, viszont a Network4! ezzel valoszinuleg sokat nyer, es ha kepesek voltak tul licitalni a SportTV-t akkor azert eselyes hogy a kommentatorokat is megkornyekezik.
szerintem az a fontos kerdes hogy igy a korites is halott, mondjuk ha mar nincs NBA a trash talkban es most mar valoszinu hogy NFL kontent se nagyon lesz akkor majd verekedos musorra valik??!!

Naliviel
Naliviel
Reply to  Staten Island
2020-07-06 21:55

Szerintem sokat nyer vele a magyar NFL fanbase. A minőség ezerszer gagyibb lesz és nehezebben elérhető azaz egyre többen fognak HD pirate streameket nézni vagy netán gamepassra előfizetni.
Ugyebár az amerikai közvetítésnél legyen az akár kalóz akár nem jobbat nem találsz sehol és ráadásul ott nem vagy meccshez kötve sem, hanem azt nézed amelyikhez kedved van.

ahanem
ahanem
Reply to  Naliviel
2020-07-07 17:29

“Ugyebár az amerikai közvetítésnél legyen az akár kalóz akár nem jobbat nem találsz sehol”

ez egy kurva nagy gond egyébként, a kommentátorok fele csapnivaló az USA-ban is, vagy inkább a másik fele annyira minőségi, hogy hozzájuk képest silány a többi, sajnos nem mindenki Al Michaels vagy Tony Romo, és amíg dől a lé, addig a kinti csatornák nem is érzik szükségszerűnek, hogy emeljenek a színvonalon

katonadani
Reply to  Staten Island
2020-07-07 06:14

“Látom a legtöbben pozitívan állnak hozzá, én viszont abszolút szkeptikus vagyok.”

a kommentek 90-95+ százaléka negatív :D

Staten Island
Staten Island
Reply to  katonadani
2020-07-07 11:49

Lehetséges :), de valamiért még is az a végeredmény, hogy egyeseket nem érdekli túlságosan vagy nem aggódnak a változás miatt, inkább erre gondoltam.

(Érdekes pl. az alább levő Naliviel kommentje is, aki szerint szerint ez azért jó a magyar közönségnek, mert többen fognak előfizetni game passre. Meglehetősen csavaros észjárás.)

ahanem
ahanem
Reply to  Staten Island
2020-07-07 17:30

hát ő figyelmen kívül hagyta, hogy vele ellentétben a közönség 95%a fukin casual, s nem fognak ilyenre vetemedni, mert a XIX. században ragadtak technológia terén

bjeela
bjeela
2020-07-06 19:43

Mindenesetre a Sport1TV ezzel a döntésével kinyírta magát.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-07-06 20:38

Na! A darts már smafu?

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-07-06 20:54

Halllálosan komoly cucc, imádóóóóm! Dagadt pasik tolják a kocsmasportot, eskü, hogy rólam mintázták. Pontleszarom.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-07-07 00:11

Én mindig kérdezem az asszonytól, hogy szerinte nem késő e még elkezdeni?

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-07-07 08:31

Nem, nem, soha! Őőőőő, izéééé, khm…

pritek
pritek
2020-07-06 20:43

A kommentator kerdesekhet azert tegyuk hozza, hogy az eredeti kommentarokban is boven van olyan akitol kirohannek a vilagbol. Osszekeverik a neveket, csapatokat(!) , downokat es folyamatosan baromsagot beszelnek.

bjeela
bjeela
Reply to  pritek
2020-07-06 20:54

Nincs miért aggódni, nem kapnak státuszt, ahogy elnézem a cég jelzéseit. Mindent megoldanak házon belül.

ahanem
ahanem
Reply to  pritek
2020-07-07 17:30

megint elvesztetted az ékezeteket?
egyébként jó, hogy csak most értem a kommentedhez, mert én is pontosan így érzek, nem is kellett volna kicsit feljebb ezt leírnom.

acsdav2
acsdav2
2020-07-06 21:38

Azért a nagy sport tv siratás mellett ne feledjük el, hogy az átlag szurkolókra szartak és nem adtak a 7 órás sávból meccseket mondván a Bundesliga roncsderbik, férfi kézi BL (ezt mondjuk megértem) és Belgium-Andorra szintű válogatott meccsek fontosabbak. Ha az Arena4 megteszi a szivességet és élőben ad a 7órás sávból már megérte nekünk szurkolóknak.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  acsdav2
2020-07-06 22:51

A nézettség mindenek felett. Egyszer egy Freiburg-meccs kapcsán kérdeztük ezt Makától és annyit írt, hogy akár hisszük, akár nem, a nézettségi adatok szerint többen nézik a magyar vonatkozású Bundásderbiket, mint egy átlagos NFL-alapszakasz meccset….

Fetyke
Fetyke
Reply to  Vicgeordie
2020-07-06 23:46

Valóban! Az idősebb, nyugdíjas vagy a közeli korosztály bele sem kezd egy amerikai focimérkőzésbe. Nekik a gurulós az igazi és egyetlen…

acsdav2
acsdav2
Reply to  Vicgeordie
2020-07-07 00:11

Emlékszem rá, de én azt továbbra se hiszem el. Inkább gondolom, hogy a szerződésekről lehet szó. A Bundásnak az az idősáv a prime amerikában pont az ellenkezője. Az NFL-től tudnak úgy venni csomagot, hogy a 7 órás sávból nem adnak, hisz az nekik nem lételemük, de a Bundás nem hiszem, hogy eladná szívesen a jogokat úgy, hogy abból a sávból nem adják le a mecseket.

demonsss
demonsss
2020-07-07 17:47

kár érte , zsenik voltak a sporttv-s kommentátorok itt meg tuti , hogy hulladékok lesznek akárcsak anno amik a premier league átkerült a spíler -re

96
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x