Connect with us

Prémium cikkek

A piac első hullámának legnagyobb nyertesei

Lement a szabadügynök piac első hulláma, a legnagyobb nevű, legértékesebb játékosok nagy része megtalálta új/régi otthonát, így még mielőtt jövő csütörtök környékén elkezdenénk a csapatonkénti mélyebb értékelőinket, elkezdhetünk számot vetni, hogy kik voltak a piac eddigi legnagyobb nyertesei és vesztesei. Ma előbbivel kezdünk.

Washington Football Team

Nálam a piac első pár napjának legnagyobb nyertese a fővárosi csapat. Három igazolást hajtottak eddig végre, és mindhárom telitalálat lett szerintem.

[ppp_patron_only level=”3″ silent=”no”]

Ryan Fitzpatrick még mindig simán ott van a 25 legjobb irányító közt a ligában, ezzel már nagyot ugrott előre a csapat a tavalyi évhez képest, ráadásul a $10 milliós fizetése is nagyon baráti egy kezdő számára. Nyilván mindenki örül, hogy nézheti még a pályán Fitzmagicet, de talán a washingtoniak a legjobban, mert egyértelmű előrelépés lesz a tavaly szenvedéshez képest.

Az is egyértelmű volt, hogy a támadósorba kelleni fog még legalább egy elkapó, hiszen Terry McLaurin egyedül nem elég. Így érkezett Curtis Samuel 3 évre $34,5 millióért, ami egy hajszállal talán több, mint amit ideális esetben rá szántam volna, de egyáltalán nem vészes. A sebességét és sokoldalúságát jól tudja majd használni Scott Turner, egyedül annyi aggályom lehet csak, hogy nem elsősorban ilyen stílusú WR-re ruháztam volna be. Igazából egy nagyobb darab elkapóra még mindig szüksége lenne a csapatnak, akire Fitz fel tudja dobálni a labdákat, így talán egy Golladay logikusabb választás lett volna, de nem zárható ki egy Sammy Watkins a piacról vagy a draftról Rashod Bateman, akivel teljes lenne a fegyverarzenál.

A harmadik nagy szerzemény pedig William Jackson volt a védőoldalra. Azt tudjuk, hogy milyen brutálisan jó védőfala van a gárdának, és a secondary is jól teljesített tavaly, de ide lehetett még tehetséget injekciózni. Ronald Darby helyén pedig sikerült is upgrade-elni, WJ3 kiváló képességekkel rendelkezik és Ron Rivera kezei alatt szerintem nagyon jól fog teljesíteni. A 3 évre adott $42 millió pedig teljesen korrekt összeg.

Fontos volt még Brandon Scherff megtartása a támadófalban. Ideális esetben hosszabbítással született volna meg az egyezség, a franchise tag azért elég drága az esetében (hiszen másodszor kapja meg), de legalább maradt a helyén a fal legjobbja.

Ugyan a szerződéseket nem veszi figyelembe és erősen pozíciós érték függő is (tehát egyáltalán nem lehet szentírásnak tekinteni), a PFF WAR mutatója alapján is a Washington erősödött a legtöbbet eddig a holtszezonban. Úgy gondolom, hogy a Football Team most bejelentkezett a címvédésre a csoportban, hiszen az eddig is kiváló védelem mellé most a támadósor is előre fog lépni.

Középszerű edge rusherek

Tavaly Dante Fowler kapott három évre $45 milliót a Falconstól, aztán idén már a fizetéscsökkentésre kellett rávenni a játékost. Más példáján viszont úgy tűnik többen sem tanultak, hiszen nem egy olyan teljesen középszerű edge rusher volt idén, aki nagy pénzt kapott a piacon. A csapataik majd lehet bekerülnek a vesztes felsorolásba, de a játékosok mindenképp nyertesek, mert nagy pénzeket akasztottak le – amit szerintem nem érdemeltek ki.

A sort Leonard Floyddal kell kezdeni, aki úgy kapott évi $16 milliós fizetést a Ramstől, hogy egy kiváló rendszerben Aaron Donald hatására folyton egy az egyben, vagy épp blokkolatlanul érkezhetett meg az ellenfél irányítóira a Ramsben tavaly. Teljesen hasonló a karrieríve, mint Dante Fowlernek volt: magasan kiválasztott passzsiettető, aki nagy bust lett, majd a Ramsben lehozott egy jó évet Donald oldalán. A különbség az, hogy míg Fowlert teljes joggal elengedte a Rams, addig Floydot hasonló fizetéssel, hasonló teljesítménnyel megtartotta. Butaság volt a Falconstól tavaly, butaság a Ramstől idén.

Még nála is többet kapott a Titanstől Bud Dupree (évi $16,5 milliót), aki szintén szuper rendszerből érkezik egészen kiváló társak mellől – kevés figyelem jut rád és könnyebben tudsz villogni, ha TJ Watt, Stephon Tuitt, és Cam Heyward van melletted a line of scrimmage-en. Dupree egy lelkes játékos, mindent belead minden snapen, de egyszerűen kevés, amit tud. Egy az egyben nem fogja megverni a jó tackle-öket, a Titans pedig azt kéri tőle, hogy ő legyen a pass rush megmentője – erre vajmi kevés esélyt látok.

Trey Hendrickson a Bengalstól kapott évi $15 milliót. Ő sem egy atombiztos megoldás, hiszen idén volt az első valamire való szezonja, ráadásul elég jó társak mellett játszhatott ő is Dupreehez vagy Floydhoz hasonlóan (és még így sem tudott kiemelkedni a ligában, nyomásgyakorlásokban a top20-ba sem fért be). Romeo Okwara is hasonló cipőben jár, hiszen 2020-at megelőzően kis túlzással sehol sem volt a futballtérképen, magasan ez volt a legjobb idénye pass rusht tekintve, ráadásul futás ellen ő is gyenge volt (neki legalább nem voltak elit társai). Matt Judon évi $14 milliós fizetésével sem vagyok kibékülve, mert Dupreehez hasonlóan ő sem képes egy az egyben konzisztensen nyerni, főleg nem jobb tackle-ök ellen és leginkább a rendszer termékének gondolom – mondjuk szerencséje, hogy ismét neki fekvő rendszerbe került.

Egyébként ha már ebből az idei edge felhozatalból kellett volna választanom, akkor leginkább Carl Lawsonra voksoltam volna, aki egyedüliként tudott ebből a felsorolásból jobb értékelést összeszedni a PFF-től 2020-ban, mint Fowler 2019-ben (egyáltalán nem nagy léc, de rajta kívül senki sem tudta megugrani), ráadásul a rendszer és a csapattársak sem segítették, szóval a fentiek közül messze az ő szerződtetése tetszett a legjobban, de még benne sem vagyok biztos, hogy kiérdemelt ekkora pénzt (évi $15 millió), hiszen futás ellen ő sem igazán használható, nem egy all-around játékos. Illetve Yannick Ngakoue évi $13 millióért még nagyjából rendben van, főleg hogy Bradley rendszere építhet az erősségére, de futás ellen ő is használhatatlan és csak egy bizonyos stílusban tud jó lenne (szélső felállásból a gyorsaságát használva), ráadásul az is intő jel, hogy három csapat mondott le róla egy éven belül.

Az a baj, hogy – ahogy a piacon lenni szokás – a középszerűséget, a használható játékosokat ennél magasabb polc szerint fizették meg, ezek pedig nem számítanak jó üzletnek. Mármint a csapatok számára, mert a játékosok bizony nagyon jól jártak, így győztesen hagyhatták el a piacot.

A túlfizetésük, illetve gyors elkelésük elsődleges oka egyébként az volt, hogy az idei edge rusher class elég gyenge, biztos játékost konkrétan egyetlen egyet sem találunk, csak sok kérdőjelet és projektet, akik első évükben nem fognak sokat hozzátenni a játékhoz.

A rekordfizetésű támadófalemberek

Ezt talán nem kell annyira magyarázni. Trent Williams és Joe Thuney hatalmas összegeket akasztottak le a 49erstől és a Chiefstől, ráadásul mindketten elég jó csapatban is játszhatnak emellé, nem kell egy 1/1 esélyesnél szenvedniük. Előbbi hat évre $138 millióért írt alá, utóbbi pedig 5 évre $80 millióért, mindkettő a valaha volt legtöbb a posztján, és mindketten elég jó garantált összegeket is kaptak.

Tompa Bay Buccaneers

A bajnoknak mindig nehéz feladata van, ugyanis egyben kell tartania valahogy a gárdát, fenn kellene tartani a tavalyi teljesítményt, miközben a kiválóan teljesítő játékosok nagy pénzt szeretnének bezsebelni a siker után. Persze erősíteni sem ártana, mert a legtöbb évben mindenki más jobb lesz, de idén azért nem pont ez a helyzet, szóval a szinten tartás már nagy eredménynek számít egy Super Bowl-győztesnél. A Buccaneersnek pedig ez maradéktalanul sikerült is, hiszen egyelőre Ndamukong Suh kivételével minden fontos lejáró szerződésű játékosát meg tudta tartani. Ha csütörtök délelőtt ránéztünk a csapat tranzakcióira a Free Agency Trackerünkben, akkor azt láthattuk, hogy nincs egyetlen távozó, nincs egyetlen érkező, ellenben a hosszabbítások rész alatt sorakoznak a nevek (azóta a negyedik számú safety távozott).

Brady kapott egy csomó plusz pénzt, amivel jelentősen csökkent az idei cap hitje, ezzel igazából még csak ki sem kellett vágni senkit (1-2 cutot azért jósoltam a kitekintőben), így is meg lehetett tartani mindenkit. Franchise taget kapott Chris Godwin, áron alul írt alá Lavonte David és Shaq Barrett is, Gronk is maradt korrekt fizetéssel és Succop is aláírt. Még Suh és Antonio Brown, és meg is van a tavalyi keret, amivel ismét lehet mennie a Lombardira.

Egy átlag évben mondhatnánk, hogy nem elég a fenntartás, de idén ez is több, mint ami a top csapatok szinte bármelyikénél megoldható, így a Buccaneers 2021-ben is a fő contederek közt lesz.

Cam Newton / A Patriots újonc irányítója

A Patriotsot nem tudom idehozni nyertesnek, mert szerintem összességében nem kötöttek jó üzleteket, többeket túlfizettek. Az viszont kétségtelen, hogy alaposan megerősítették a támadósort – rá is fért, lássuk be. Ezzel pedig nagyon jól járt Cam Newton, vagy épp az az újonc irányító, akit draftol a Patriots. Ahelyett, hogy egy fegyver nélküli támadósorba ülne be, kapott magának játszótársakat bőven.

Természetesen a két tight end a legfontosabb. Azzal lehet vitatkozni, hogy érdemes-e erre a posztra évi $25 milliót költeni, de ez igazából Newtonnak vagy az újoncnak édesmindegy, neki az a lényeg, hogy van két jó tight endje. Mert tényleg van, Jonnu Smith és Hunter Henry is jó (de nem kiváló) minőséget képvisel, kettejükkel együtt pedig elég diverz támadósort rakhat össze McDaniels, aki szintén nagyon boldog lehet a piac első hulláma után.

Az elkapók közé is érkezett két új figura, Nelson Agholor a pálya megnyújtásáért lesz elsősorban felelős, Bourne pedig főleg a red zone-ban lehet fegyver, illetve egy “big slot” szerepkört is betölthet. Kicsit talán redundáns ez a sok játékos a pálya közepének irányába, igazi szélső elkapó nincs még a csapatban, de ettől függetlenül boldog lehet Cam Newton – vagy aki átveszi Newton helyét, hiszen ez a sok költés előrevetíthet egy olyan opciót, hogy Belichick felcserél az első körben egy irányítóért, aki olcsón játszik majd négy éven át a csapatban. Hogy ez Trey Lance vagy Mac Jones vagy esetleg Justin Fields, az majd kiderül (vagy nem).

Akik szerint a fizetési sapka túlértékelt

Amikor a 100 milliós mínuszban lévő Saints úgy fér be a plafon alá, hogy igazából csak két fájdalmas kivágást kell végrehajtania, és még franchise taget is tud tenni a fiatal safetyjére, vagy amikor a Rams 40 milliós mínuszban hosszabbít a pass rusherével , benyel egy valag halott pénzt a gyenge irányítója után és még le is igazol egy másik jól fizetett QB-t, miközben csak egy fontos játékost veszít el, akkor nehéz azt mondani, hogy nem túlértékelt a fizetési sapka intézménye.

[/ppp_patron_only]

46 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
46 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
d zoli
d zoli
2021-03-19 03:58

A Front office ok vért izzadva begimnasztikázzák magukat a cap alá.
“a cap túl van értékelve” :) :)
Mint amikor 2 hét napi 12 óra (hétvégén is) meló után elképzeltem, hogy a karácsony a pihenésről fog szólni délutáni alvással és kanapén heveréssel és az asszony 25 ére odaszervezte a sógort, mert most kell átrendezni a lakást párszáz kiló bútor megmozgatásával és átszerelelésével reggeltől estig. “Dehát megcsináltad nem? a pihenés túl van értékelve”

d zoli
d zoli
Reply to  d zoli
2021-03-19 03:58

Cutok 2020comment image

d zoli
d zoli
Reply to  d zoli
2021-03-19 03:59

Cutok 2021comment image

katonadani
Reply to  d zoli
2021-03-19 04:36

ezek a 30+ emberes cutok fixen nem igazak :D

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2021-03-19 08:30

mé? roster végi játékosokat is ki lehet vágni akiknek nincs hatása a cap save-re

katonadani
Reply to  ahanem
2021-03-19 08:48

true. akkor viszont a tavalyi nem igaz :)

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2021-03-19 09:54

az nekem is gyanús, bár nem tudok tól-ig dátumot, de ez egy hónapra is kevés néha :D

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2021-03-19 10:08

na most megnéztem
https://www.spotrac.com/nfl/roster-cuts/2021-01-01/2021-03-19/

még ha szeptember elejétől nézzük akkor se jön ki ez
https://www.spotrac.com/nfl/roster-cuts/2020-09-01/2021-03-19/

viszont amikor betöltöd az oldalt akkor egy random 2015.08.24.-2015.09.05öt tölt be, csak a 2021es felirat marad először

d zoli
d zoli
2021-03-19 04:17

Én simán elhiszem, hogy a WFT elindul fölfelé a tavalyi bíztató szezon után. Az a gyanúm, hogy azzal az edzői gárdával és kerettel a tavalyinál simábban húzza be a csoportját Dak ide vagy oda.

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  d zoli
2021-03-19 06:09

Túlértékeled őket. Ez egy gyenge csapat volt tavaly és Fitz-el sem fognak szárnyalni. Versenyben lehetnek a csoportért de azért nagy menetelés a PO-ban egyelőre igazi meglepetés lenne szerintem

d zoli
d zoli
Reply to  csak ezt ne
2021-03-19 06:12

Ha a Vikest vagy Seahawkst fogadják wildcard körben azért rájuk tennék.

Vicgeordie
Vicgeordie
2021-03-19 04:20

csak hogy jól értem-e? Hiába hozott a Patriots 5-6 instant kezdőt a legnagyobb hiányposztjaikra és hiába kötött többekkel korrekt vagy áron aluli dealeket, mivel 2-3 embert vélelmezhetően túlfizettek, ezért nem lehetnek nyertesek szemben azzal a WFT-vel, akinél a 4 említett ember közül 2 szerintetek is túl van fizetve, a harmadik pedig az NFL leginkonzisztensebb QB-ja? :)

katonadani
Reply to  Vicgeordie
2021-03-19 04:40

A Pats nyilván erősödött, ahogy fent is vannak valamilyen formában a listán. Ellenben szerintem kvázi mindenkit túlfizettek: Agholor, Mills, Bourne, a két tight end (főleg együtt), Judon, Godchaux. Ráadásul a két tight endet leszámítva mind jó iparosok inkább, mintsem igazán jó játékosok. És a két tight end is good-but-not-great, ellenben top3-as fizetést kaptak, magas garantálttal.
A QB és a center posztot megoldották áron alul, meg Van Noyt mondjuk.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  katonadani
2021-03-19 04:52

köszi a választ. Nálam Bourne és Judon árban korrekt, a két TE pedig idén lehet túlfizetés(nek tűnhet), de pont a tegnap bejelentett tévés szerződések okán nagyon megugró cap space miatt sztem jövőre már bőven korrektnek fogjuk gondolni (és emiatt sztem az összes szerződés amit kötött idén BB struktúrálisan jó deal, cash frontloaded, cap backloaded). a többit adom :)

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  Vicgeordie
2021-03-19 05:12

Na az meg a másik,hogy várjuk mi lesz jövőre… Sok csapat lesz akinek sok pénze lesz a fizetési sapka alatt… Na majd akkor lesz csak igazán nagy licitháború…

Nem véletlen,hogy Fuller is csak egy évre szerződött le… Jövőre akar makd mindenki bankot robbantani… Szvsz szerintem a játékosok akik idén írtak alá még így is sok pénzt buktak…

ahanem
ahanem
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-03-19 08:29

nemigazán van ezzel igazad, ha Fuller kiváló játékos lenne, akkor aláírhatott volna évi 20 millióért idén is, max a cap hitje ebben az évben nem tükrözné azt.

ezt inkább hazárdírozásnak hívják jobb helyeken, arra fogad, hogy nem sérül le és lehoz egy jó szezont, ami megdobja az értékét jövőre

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  ahanem
2021-03-19 10:11

“arra fogad, hogy nem sérül le”

sztem nála itt bukik meg a dolog

ahanem
ahanem
Reply to  Vicgeordie
2021-03-19 17:57

azt nem mondtam, hogy jók az oddsai

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Vicgeordie
2021-03-19 05:21

” sztem jövőre már bőven korrektnek fogjuk gondolni” – minden ilyen értékelés nagyrészt korábbi tapasztalatok, valamilyen – nem teljes – szempontrenszer és persze szubjektív megérzések alapján születik. Lehet egy túlfizetettnek érzett szerződésről is azt mondjuk majd egy év múlva, hogy megérte, ha all pro szinten viszi a hátán a csapatot a játékos, de egy olcsón szerzett játékos is lehet fölösleges, ha nem válik be. A WFT FA szezonja azért tetszett, mert ezek tényleg nem akkora nagy túlfizetések, jó helyre rangsorolt (valamilyen szempontrenszer szerint) játékosok érkeztek, nem kiugró pénzért. Aztán lehet egy év múlva, ha William Jackson enged egy 120 passer rating-et, Samuel meg elkap 400 yardot, akkor már rossz lesz az értékelés. Draft értékelések detto. De ha látám a jövőt, akkor már lottó miilárdos lennék :D

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Antal Kovacs
2021-03-19 06:28

nekem amúgy tetszik, amit a WFT csinált (Samuelt elnéztem volna Agholor helyett…), nem velük volt bajom, csak Dani logikáját nem értettem :)

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  katonadani
2021-03-19 04:58

Abban egyetértek és tökre igaz,hogy pár játékost túlfizettek (mondjuk ha a szerződés hosszát és az ösztönzőket nézem akkor a rizikósabb játékosoknál azért van minimális garancia). Viszont engem az érdekelne,hogy volt más választása a Patriotsnak? Szerintem nem. Többször beszélgettünk erről Discordon volt az az elmélet,hogy Newton miatt vonzóbb a Pats.. öhm.. a szerződések rohadtul ezt mutatják. Tehát ha nem volt más választása BB nek és viszont volt rá keret akkor nálam nem jelent akkora minuszt ez a dolog… (Bár tény ,hogy WRekkel kinlehetett volna várni talán olcsóbbak lettek volna.)

Amúgy nem kell,hogy mindent vigyen a Pats és még ebben is legyen a legjobb… Viszont azt mindenképp el kell ismerni, hogy a Patsnél legalább van koncepció… Meg is tettek érte mindent,hogy azt megvalósítsák… Ellenben sok csapattal ahol még a rengeteg pénzzel sem tudnak mit kezdni…

katonadani
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-03-19 05:13

igen ez benne van, hogy nem volt nagyon más választása. ettől még nyertesnek nem tudom elkönyvelni őket :)
az évekig rossz csapatok is így szoktak ténykedni, túlfizetnek középszerű játékosokat a piac elején (nekik sincs más választásuk), aztán nem mennek vele semmire. Persze a BB mágiában jobban lehet hinni mint bármelyik Jags-mágiában az utóbbi 10 évből, de akkor is.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  katonadani
2021-03-19 05:20

Én örülök neki,hogy ez most így alakult. 20 évig lehetett azt nézni,hogy BBnek a semmiből kellett nagyot alkotnia… Most legalább láthatjuk, mi van akkor mikor nincs nála limit…

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-03-19 05:26

Így áll most a 22es év… Valószínűleg aktívabb piac lesz… Jó pár túlárazott szerződéssel a licitháború miatt.
comment image

Hope
Hope
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-03-19 09:04

Ehhez add hozzá hogy melyik csapatnak hány szabadügynöke lesz és hány játékos fog szerződés alatt állni.
Pl a Seahawksnak 24 játékosának lesz szerződése a jelen állás szerint és többek között Lockett és Jamal Adams FA lesz. Csalóka azért ez az összesítő.

Józsi14
Józsi14
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-03-19 06:07

Egyetértek, szerintem az a TE valami Smith, jó vétel volt egyébként. Megint más téma, hogy szakértők szerint “túlfizetett”, szerintem ilyen nem igazán értelmezhető, piaci ár van, van aki megadja van aki nem.

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Józsi14
2021-03-19 06:13

“valami Smith” 4 éves karrierje alatt nem szerzett annyi yardot, mint Kittle a rekordöntő éve alatt. És ugyanannyi a fizetésük.

katonadani
Reply to  Józsi14
2021-03-19 07:20

tegyük fel van 20 csapat, amelyik 5 milliót adna egy játékosért és van egy, amelyik 10-et. biztos, hogy a 10-es nem fizette túl az értékéhez képest?

tmbb
tmbb
Reply to  katonadani
2021-03-19 05:20

Volt nekünk egy top 3-as Randy Moss-unk, egy top10-es Wes Walker-ünk, akikkel nem nyertünk egy SB-t sem.
aztán jött pár iparos Hogan, Dola és velük nyertünk 3 SB-t.

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  katonadani
2021-03-19 06:20

Azt miből számolta ki bárki is, hogy Smith egy jó TE? Mert írtátok, hogy 10M-t megér a szakértők szerint. Ez komolyan érdekelne, hogy ezt miből vezette le bármilyen elemző?

katonadani
Reply to  JackEasterby
2021-03-19 07:26

jó elkapó TE, atletikus, Titans nem használta annyit, mint kellene, ezért rosszabbak a statjai. A nagy négyes (kelce, kittle, waller, andrews) utáni polcon lévő játékosok egyike. Itt van mondjuk Henry, Ertz, Goedert, Fant, Hockenson, Hooper. maybe Akik már voltak piacon megkapták ezt a 9-10 millió körülit, a fiatalabbak meg megkapnák, ha FAk lennének.

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  katonadani
2021-03-19 07:55

Szeretném megjegyezni, hogy Arthur Smith TE edző volt a Titansnél, mielőtt OC lett volna. Ha őt érdemes lett volna többet használni, szerinted akkor ő ezt nem teszi meg?

ahanem
ahanem
Reply to  JackEasterby
2021-03-19 08:24

AJ Brown neve ismerős? Derrick Henry? Corey Davis?

Amíg ezek a játékosok könnyebben hozzák a yardokat, addig nem érdemes a TE-nek dobálni.

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  ahanem
2021-03-19 09:08

Igen ismerős. AJ Brown a Miskolc Steelers edzője. Feltételezem rá gondoltál.

ahanem
ahanem
Reply to  JackEasterby
2021-03-19 10:09

nem vagyok miskolci

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  ahanem
2021-03-19 10:32

Én se

chester
chester
Reply to  JackEasterby
2021-03-19 08:15

Azért kapott ekkora pénzt, mert a Patriots, az elemzők, mi, szurkolók, tök mindegy, azzal számol, hogy Smithben még van 4 jó év, és ezt igazából nem cáfolja semmi. Nem volt agyonhasználva amíg volt Walker, amint kikerült a képből rögtön breakoutolt egyet. 26 lesz mire kezdődik a szezon, legjobb korban van, a posztjához képest bőven jó atléta is.

Az ilyen potenciálú játékosokat szokták általában megfizetni a free agency során azok a csapatok, akiknek nincs ilyen játékosa a rosterén. Mert nyilván a Kittle-ök, Kelcék nem kerülnek ki a piacra.

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Vicgeordie
2021-03-19 05:20

Természetesen hatalmas nyertes lehet a Pats, ha beválnak ezek a játékosok és lesz irányítója acsaptnak. Akkor lesz eredmény is, és kizárólag ez számít. Nem 20 év rebuild, hülyébbnél hülyébb lépésekkel, mondjuk Jets de még sorolhatnánk. A tavalyi kerethez képest sokkal jobbak lehetünk és ha már elkövette a csapat azt a hatalmas hibát, hogy elengedte a franchise legendáját, most legalább dinamikusan nekiállt helyrehozni. Én még mindig jobban bízom BB véleményében, mint másokéban, úgyhogy várom az idényt, mert ott dől majd el ki nyert, ki nem. Ezek az értékelések most csak időtöltések. Meg kell mondjam nem vártam ilyen radikális és aktív nyomulást, de most látszott, hogy volt idő felkészülni. Már “csak” a legfontosabb láncszem hiányzik, de jelenleg ebben is optimistább vagyok mint Cam ismételt leigazolásakor.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
2021-03-19 04:57

Még egy nagy nyertes Taylor Heinincke, mert ha nem törik meg a Fitzpatrick kör, akkor fog még a szezon során kezdeni :D :D :D comment image

euskadi68
euskadi68
2021-03-19 07:12

Én egyelőre a Dolpinsszal is meg vagyok elégedve. Van Noy elküldése ugyan fejcsóválós, de védhető, van mélység a védelemben.
Viszont a támadófal kezd összeállni, az elkapó sor potens lett, futó és TE eddig is volt.
Brissett? Nem a szívem csücske, de Tuánál még ő is jobb. :)

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  euskadi68
2021-03-19 07:32

Tuát azért még ne írd le… Első éve volt. Szerintem ennél sokkal jobb lesz.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-03-19 08:56

Nagy baj lenne, ha nem javulna, mert elég gyengus volt…

euskadi68
euskadi68
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-03-19 16:30

Az egy dolog, hogy én leírtam, de a csapat összképe is azt mutatta a meccseken, hogy jobban bíznak Fitzmagicben, mint benne…

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  euskadi68
2021-03-19 07:59

“Brissett? Nem a szívem csücske” – de a 4&1 valamint az 1-2 yard-os goal line szituációk meg vannak oldva :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  euskadi68
2021-03-19 08:43

Szerintem ha van olyan a mostani QB prospectből, aki tetszik a vezetőségnek, akkor húzzátok ki.

BennieBoy
BennieBoy
2021-03-20 12:36

NFC North csapatai a Bearsen kívül: olyan hatékonysággal és gyorsasággal építjük le saját magunkat, hogy azt egyik csoportriválisunk se hiszi el.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

46
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x