Connect with us

Összefoglaló

Tovább folytatódik a Titans tündérmese, a 49ers simán lépett túl a Vikingson

Tovább folytatódik a Tennessee Titans tündérmeséje, hiszen Derrick Henryék óriási meglepetésre kiütötték az első kiemelt Baltimore Ravenst. Az NFC-ben nem volt ekkora meglepetés, a hazai pályán játszó San Francisco 49ers elég simán lépett túl a Minnesota Vikingson. 

Tennessee Titans @ Baltimore Ravens 28-12

Épp azt mondtam a héten, hogy a Titansnek akkor lehet esélye, ha az elején ki tud építeni egy előnyt. Egyből TD-t szerez, valahogy megállítja a Ravenst, majd ismét TD-t szerez, így kikényszeríti a Hollókat a kényelmi zónájukból. És pontosan ez történt az elején.

Lamar Jackson kicsit magas (de elkapható) labdája felpattant, Kevin Byard pedig leszedte, majd szerzett egy parádés TD-t Jonnu Smith harmadik és hosszúra (a fél feneke ért csak le, nagyon durva, miken múlik egy-egy játék, egy-egy meccs). Aztán csodával határos módon sikerült megállítani a Ravenst negyedik és egyre (amire nem volt még példa idén), erre pedig egyből egy hosszú TD-passzal válaszolt Tannehill és máris 14-0 volt az állás a második negyed elején, így a Ravens kikerült a komfortzónájából.

Egyébként tökéletes TD volt ez a Titanstől, minden benne volt, ami futást mutat a védelemnek. Tight formation, heavy personnel, play action outside zone futáshoz – könnyen lehet, hogy ez bekerül a 7 játékaiba.

A Ravensnek talán nem kellett volna még feladnia a sokfutásos játékát, de megtette és elsősorban passzoltatott Lamarral. Aki nem hátrált meg a feladattól és kiváló labdákat osztogatott az első félidőben, többször harmadik és hosszúra is, viszont csak volt legalább 3 drop az elkapóktól, akik nem tették hozzá a magukét az első 30 perc nagy részében. A 2 minute drive-ban azért (miután harmadik és 17-re a saját 9-esén megoldotta a helyzetet Jackson) Hollywood Brown fellépett és bemutatott egy óriási elkapást – no persze a passz sem volt csúnya, sőt. A TD nem jött össze, de Justin Tucker második mezőnygóljával egy labdabirtokláson belül maradt a Ravens, és kezdhette a második félidőt.

Érdekes egyébként, hogy a Ravens idén most először maradt TD nélkül az első félidőben, először maradt TD nélkül az első 5 drive-ján és a 4. heti Browns elleni vereség óta először volt hátrányban félidőben.

A Ravens nyitódrive-ja ismét negyedik és inchekre állt meg, az alapszakaszbeli 8/8 után 0/2-t produkált ilyen helyzetben a csapat most, a Titans védőfala egész egyszerűen dominált középen. A visszatámadásból Henry lerázott egy szerelést és elszabadult, majd kiosztott egy TD-passzt. Igen, a szörnyeteg Henry TD-passzt osztott ki. Zseniális játékhívás Arthur Smith támadókoordinátortól – és ha már őt megemlítem, akkor mindenképp ki kell emelni a védőkoordinátor Dean Peest és a főedző Mike Vrabelt is a szintén zseniális munkájukért, a védelem is emberfelettit nyújtott.

Ezután pedig elszabadult a pokol a Ravens számára. Két labdabirtoklás volt a hátrány a harmadik negyed közepén, már nagyon kellett volna a pontszerzés, azonban előbb Lamar kezéből kiütötték a labdát, majd Tannehill TD-t futott, utána Lamar csúnya interceptiont dobott és igazából a harmadik negyed végén lezárta a meccset a Titans. Erre aztán senki nem számított, a negyedik negyedre valójában semmi izgalom nem maradt.

A Titans mindkét oldalon dominált a meccsen, nyilvánvalóan Derrick Henryt és a 195 futott yardját kell kiemelni a támadófal dominanciája mellett az offense-ből, és a védők mellett sem lehet elmenni szó nélkül, mert amit az utóbbi két hétben letettek az asztalra, az több mint megsüvegelendő.

Az alapszakasz nagy sztorijának teáht a playoff nagy sztorija vetett véget, a Titans pedig azután, hogy éppen becsúszott a rájátszásba, megy az AFC döntőjébe és várhatja ellenfelét, illetve hogy hová kell utaznia jövő héten – Houstonba vagy Kansas Citybe. Ryan Tannehill pedig egy győzelemre van attól, hogy a Super Bowlban pályára lépjen korábbi csapata, a Miami Dolphins stadionjában.

(katonadani)

Minnesota Vikings @ San Francisco 49ers 10-27

Amilyen szoros volt a wild card forduló, borítékolható volt, hogy a divisional roundra ellőttek minden izgalmat. Az első meccset legalább is nagyon simán nyerte a 49ers, hiába egyenlített a Vikings még az első negyedben, igazából egy percig nem fordult meg a fejünkben, hogy ezt a meccset nem a hazai csapat nyeri meg. Nem azért mert jól játszott, hanem mert pont annyit adott ki magából, amennyi az aktuális ellenfél legyőzéséhez kellett. A jó csapatoknak meg ugye ez az ismérve…

Shanahan nem bonyolította túl a terveit Zimmer ellen, és két alapdologra támaszkodott:

  • szedjük ki az ellenfél legjobbját a játékból
  • koncentráljunk az ellenfél leggyengébb pontjára

Bár bonyolult játék a futball, néha az ilyen egyszerűségekben rejlik a varázsa. Dalvin Cooktól rémálma van Louisiana államnak múlt hét óta, hát Kaliforniában csak jót nevetnek rajta. Futásoknál minimális előrehaladást tudott nyújtani, passzoknál pedig csak mint vészmegoldás volt jelen, de jobb híján így is gyakran kapta meg a passzokat a Cousinsra zúduló nyomás miatt, de szintén megállt a tudomány pár yardot követően.

A vendég támadósor egy TD-t leszámítva nem tudott érdemben hozzátenni a meccshez, a pontszerző Diggsen kívül igazándiból senkiről nem lehet jókat írni. Cousins borzasztó alibi volt, Thielen sérülten vállalta a játékot, de az ő súlyos bakija volt az egyik utolsó szög a koporsóba, a támadófal teljesen magatehetetlen volt Bosáék ellen, a tight endek pedig észrevétlenek voltak. A másik akire figyeltek, az Eric Kendricks volt, akit a motionök során gyakran próbáltak kimozgatni középről, és amikor sikerült, össze is jött a helyén a játék. Amikor nem, akkor speciel interceptiont szerzett.

Kevés gyenge pontja van Mike Zimmer csapatának, de azt nem csak kihasználta a 49ers, hanem leköpte, belenyomta a szivargyújtót, és végül vizelettel mosta le az égett húscafatokat a megsértett bőrről. Xavier Rhodes meccsről meccsre rombolja szobrát, ezt az estét sem teszi be a career highlights videókba, az biztos. A labda másik oldalán pedig annyi dolga volt Robert Saleh védőkoordinátornak, hogy a Dee Forddal kiegészülő frontot izomból ráküldi Cousinsra, és nem is kellettek extra blitzerek ahhoz, hogy sikerüljön végig terrorban tartani.

Noha megvan az első rájátszás sikere a Levi’s Stadiumban a 49ersnek, nem lehetnek maradéktalanul elégedettek, leginkább Jimmy Garoppolo teljesítményével. Az amúgy is alibiző játékáról híres irányító még abban sem játszott jól, a legegyszerűbb passzokat sem tudta tökéletesen megdobni, de mivel szinte mindig tiszta célpontok álltak rendelkezésére, így meg tudták oldani a magasabb passzok lehúzását is. Viszont sosem jó előjel, ha az irányítód nincs jó formában, mikor te a Super Bowlért hajtasz, ezzel valamit kezdeniük kell a Seahawks vagy a Packers ellen.

Hogy miért nem volt szükség Garoppolóra, arra a futójáték adja meg a választ. Ilyen az, ha egy csapat jól és hatékonyan használja a futásokat. Sikeresek vele, egyenletesen tudnak yardokat szállítani, az ilyenek ellen sosem siránkoznak az “analitikusok”. Az a 44 yardos drive csak futójátékkal a maga nemében gyönyörű volt, hiszen 4, 6, 6, 7, 4, 4, 11 yardos sorminta, és végül egy 2 yardos TD zárta. Ami miatt viszont sírni támad kedvem, az a Vikings futójátékának csúfolt izéje, amit folyamat próbáltak erőltetni, de teljesen érthetetlen volt, hogy miért.

(chester)

199 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
199 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2020-01-12 06:05

-Na fiam,milyen érzés főcsoportdöntőbe jutni?
-Nem tudom mama,én vagyok a Lamar Zsekszon.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-12 08:42

Szegény lámár, kettőből kettő one and done. Az új Andy Dalton születőben!

Gergely Angyal
Gergely Angyal
Reply to  Vicgeordie
2020-01-12 09:40

Azért Dalton sosem volt MVP, de értem. :D

katonadani
2020-01-12 06:11

Imádom ezt a mémet egyébként is, most pedig tökéletesen használható :D
https://twitter.com/NFL_Memes/status/1216218579265314816?s=20

euskadi68
euskadi68
2020-01-12 06:35

Ezt azért nem gondoltam volna…
Már a múlt héten is drukkoltam a Titansnek Tannehill miatt (meg talán a Pats haterkedésem miatt:) ), de a hajnali meccsre úgy ültem le, hogy ha 2 TD-vel vezet a Ravens, akkor kikapcsolom a tévét. Hát, nem vezetett két TD-vel. :D
A félidőben még azt írtam, hogy Tannehill dob és Henry fut egy TD-t és vége. Mondjuk ez pont fordítva lett.
Ugyanakkor még mindig azt gondolom, hogy a séfek ellen sem a Titans a favorit. Már persze, ha a Texans nem okoz meglepetést. :)
Gase pedig monnyon le! :D

WildCard
WildCard
2020-01-12 08:13

Hogy is volt a beharangozóban? Tannehill, vagy Henry? Válasszatok!
Nem kellett választani. Tátott szájjal néztem, mit művel a Titans.

bjeela
bjeela
2020-01-12 08:13

Émmeg bánatomban, hogy vége a marhasültről szőtt álmaimnak inkább bepunnyadtam, azzal a biztos tudattal, hogy itt ma a papírforma úgyis unalmassá teszi a meccseket, és most nézek, mint a bögöly, hogy eztmeghogy? Az egész szezont szarrá domináló, mindenkin röhögve átlépő, az egész támadójátékot megreformáló/forradalmasító alapszakasz király Ravenst leverték, mint Dózsát és meg is sütötték a trónszékén.

Mondjuk Vrabel munkássága nagyon teccik, de ez akkor is a semmiből jött, főleg ekkora különbséggel. Az is durva, hogy a Ravens támadósor nem volt szar, hiszen a Titans 300 totál yardjával szemben 530-at pakoltak fel, ami kegyetlen durva eltérés, majdnem a duplája, mégis a Titansnak van több, mint kétszer annyi pontja. Na, ezt hogyan csinálták?

Debreceni József
Debreceni József
2020-01-12 08:18

Hihetetlen volt a Titans, még most sem hiszem el. Legnagyobb fegyverüket adták fel a hollók 14-0-nál, alig futtatták Jacksont. Óriási hiba volt, a továbbjutásba került.
A Niners azt hozta amit vártam, kíváncsi vagyok mi tudnak a sajtfejűek ellenük kitalálni😁

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Debreceni József
2020-01-12 08:42

Ezzel csak az a gond hogy 14-0 nál nehéz úgy futni ha az ellenfél is fut ráadásul teljesen megállíthatatlanul és ezzel égeti az órát. Utólkell érned passzjátékkal vagy lepörög az óra és Game over. Jó döntés volt,hogy passzoltak…csak nem sikerült pontokat szerezni és ezzel el ia dőlt a meccs. Ha sikerült volna felzárkózni akkor lehetett volna futni… meg amúgy is a Titans inkább sebezhető passz ellen mint futás ellen.

Ez van, a Titans egyszerűen annyira brutálisan fut és öli az időt ,hogy ha hátrányba kerülsz akkor véged.

Amúgy sokan még mindíg lenézik a Pats D.-t de azért csak sikerült nekik 14 ponton tartani ezt a szörnyet…

Nagyon szurkolok a Titansnek!!! Remélem hazaviszik a SB kupát…

Péter
Péter
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 09:15

A Pats múlt héten kapott hideget-meleget.Most Tannehill több yardot passzolt,Henry még több yardot futott,a gyalogkakukk meg 2 INT-et dobott és 2x nem tudta megcsinálni a 4§1-et.Összesen 12 pontot értek el a hollók.Viszont 28-at kaptak.

Összefoglalva a Pats lényegesen többre volt képes még így elkapók nélkül is,mint a Ravens.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Péter
2020-01-12 09:18

Ezt mondom 🤔

bjeela
bjeela
Reply to  Péter
2020-01-12 09:18

Kösz, sokat segítettél a helyzet megértésében szakértő hozzászólásoddal.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Péter
2020-01-12 09:18

Idén egy kalap szar volt a támadósor mindenféle ok miatt.. nem részletezem. A védelem fasza volt, de nem bántam hogy véget ért ez a szezon(szenvedés). Teljesen újá kell építeni a csapatot mert kifogyott ez az utóbbi sok Super Bowlos tank.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Péter
2020-01-12 10:13

Tehát a Pats vita nélkül lényegesen jobb, mint a Ravens, hiszen lényegesen többre volt képes ugyanazon ellenfél ellen. Akkor már csak az nem világos, hogy mégis hogyan kaphattak ki tőlük, ráadásul otthon?

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-12 10:18

ők is kevesebb pontot szereztek mint a Titans mert a Titans ott ia jobb volt. simple 🤗

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 10:42

Nem a Titansre, hanem az alapszakasz beli Ravens-Patsre gondoltam.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-12 10:42

Jahh az, hát annyi hogy ott fáradt volt már a Pats D. pihenő hét előtt… a Ravens meg pont arról jött… ha jól emlékszem.. ennyin dőlt el. Amúgy nyertünk volna. tényleg nem arcoskodásból mondom amúgy.

tmbb
tmbb
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 10:59

az a meccs sajnos Jules-en ment el.(fumblle TD)

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 10:59

Ezeket a “volna” dolgokat nehéz megfogni. Egyébként nyugodtan lehet igazad, de soha nem tudjuk meg.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-12 10:59

Persze azt a részt nyugodtan kihagyhattam volna. 😆 igazad van nem is számít.

tmbb
tmbb
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-12 10:42

hol utal ő az alapszakaszbeli Ravens-Pats meccsre???!!! konkrétumot kérek.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  tmbb
2020-01-12 10:52

Az alapszakaszbeli meccsre én utalok. Logika, már említettem.

tmbb
tmbb
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-12 10:52

de ő nem arról írt!!!!
a két PO meccset hasonlította össze a Titans szempontjából.
A te kekeckedéset hozta be a Ravens-Pats meccset.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  tmbb
2020-01-12 10:59

Abból, amit írt, világosan következik az ellentmondás. Ha akarod, matematikailag is levezetem.

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-12 10:22

Ugyehogyugye? Már te sem érted? Ez egyre rosszabb…

tmbb
tmbb
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-12 10:27

nem ezt írta!

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  tmbb
2020-01-12 10:37

Pedig de. Csak gondold végig, egyszerű logika.

tmbb
tmbb
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-12 10:42

végig gondoltam, nem értek egyet a logikáddal!
ez a meccs sokkal simább volt a Titans-nek, mint a múlt heti. Ha tetszik, ha nem!!!
akkor az utolsó pick6-ig nyílt volt, most már 14:0 után érezhető volt a Ravens enerváltsága.
Senki nem állítja, hogy az alapszakasz “némbervanja” nem a Ravens,de a PO más műfaj!
Ezt még tanulnia kell LJ-nek és a Ravens edzőinek.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  tmbb
2020-01-12 10:42

Tévedésben vagy, én sehol nem állítottam, hogy ez a meccs nem volt simább. A logika meg nem az enyém, már elég régen feltalálták.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 09:18

Ha jó döntés lett volna, akkor megfordítják a meccs kimenetelét. Tudom, itt is leírták hogy sok volt a drop, aláírom, de a Ravens nem az a csapat, Jackson nem az a qb aki levegőben veri az ellent. Szerintem túl korán adták fel a futást és kényszerítették bele az irányítót egy olyan szerepbe amiben bár sokkal jobb mint tavaly volt de na, nem egy Tannehill, hogy stílusos legyek. Egész szezonban az volt az erősségük hogy a sok irányított qb/rb futással felőrölték a védelmeket. Most is ragaszkodni kellett volna ehhez, még 14-0-nál is, legalábbis szerintem.

ahanem
ahanem
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 15:33

“Ez van, a Titans egyszerűen annyira brutálisan fut és öli az időt ,hogy ha hátrányba kerülsz akkor véged.”

Láttad is a meccset vagy te is full bjeelat tolsz?

14-0ra mentek oszt első két kísérletre passzoltak, a mádosik félidőig nem is nagyon erőltették a run only offenset, ennek köszönhetően pedig a Ravensnek több mint elég esélye volt, hogy zárkózzon, amit csak field goalokkat meg esélytelen 4&1-ekkel(le a kalapom a Titans előtt, ők azt mondták, hogy itt van nálunk a tömeg, jöhettek nyugodtan) meg labdaeladásokkal háláltak meg, míg a Titans megmutatta hogy hogyan is kell egy PO csapatnak vigyázni a labdára

még azt hozzátenném, hogy lámárdzsekszont most csúnyán cserbenhagyta a csapata, a kulcsszituknál teljes csődöt mondtak, ennyit meg azért most nem tudott pótolni a 8as.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  ahanem
2020-01-12 16:34

Ezt általánosságban mondtam.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Debreceni József
2020-01-12 09:53

Szerintem nem adták fel, hanem sokkal inkább a Titans nem engedte futni Lamart 3 negyeden keresztül, a 4.-ben meg már mindegy volt. Egyszerűena Titánok elvették a Ravenstől a legnagyobb fegyverüket. Ami elgondolkodtató, hogy ez már a második rájátszás mérkőzés, amikor megtörténik velük.

tmbb
tmbb
Reply to  Debreceni József
2020-01-12 09:53

az a meccs már el is dőlt?

ahanem
ahanem
Reply to  tmbb
2020-01-12 15:16

nem, de a Seahawks ellen játszottak már 2x, azt már tudjuk hogy ellenük mire képesek

conspiracy theory
conspiracy theory
2020-01-12 08:42

“A F*om fog még egy sima meccs miatt éjszakázni” – mondta conspiracy theory a 49ers meccs után.
“F*om …” – kezdte ismételni magát ma reggel. :)

conspiracy theory
conspiracy theory
2020-01-12 08:42

“A F*om fog még egy sima meccs miatt éjszakázni” – mondta conspiracy theory a 49ers meccs után.
“F*om …” – kezdte ismételni magát ma reggel. :)

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  conspiracy theory
2020-01-12 08:42

Sima volt :)

bjeela
bjeela
Reply to  conspiracy theory
2020-01-12 09:01

Mintha csak magamat hallanám…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  conspiracy theory
2020-01-12 10:42

Érdekes, én fent maradtam, és meccs közben már nem is voltam álmos. Pedig nagoyn korán keltem előtte hajnalban, és kiba másnapos voltam. De elég jó meccs volt, hogy kiverje a szememből az álmosságot.

bjeela
bjeela
2020-01-12 08:54

Ja, és még vmi: megint bejött az MVP átok, merthogy LJ-ből MVP lesz, az tuti.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  bjeela
2020-01-12 08:54

Ha van isten akkot Lamar lesz az MVP és nem Derrick Henry….

bjeela
bjeela
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 09:01

Derrick Henry ügyes kisfiú, de fasorba sincs AP szezonjától, amivel MVP lett. Ellenben LJ csodát csinált.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  bjeela
2020-01-12 09:01

Ha megnyeri a SB-t a Titansnak akkor hol van a fasorban hozzá Lamar vagy AP?! Sehol… ha így lesz nálam Ő lesz az MVP tök mind1 kinek adják oda majd hivatalosan.

bjeela
bjeela
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 09:01

Asszem az MVP címet az alapszakaszra aggyák…

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  bjeela
2020-01-12 09:15

Jó ezt adom, de szerintem a Titans a kanyarban sem lenne még a playoffra sem Henry nélkül nem,hogy lassan a Super Bowlra. Szerintem ez jelenti az igazi MVP. Persze Lamar kurva jó, de valljuk be ez a Ravnes önmagában is kibaszott jó … nézz csak a keretre mennyi probowlert adott a Ravens.. és a Titans??

bjeela
bjeela
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 09:18

Értem. Szóval nem Tannehill a csodatevő, hiszen amíg nem volt, addig Henry sem volt istenkirály. Izééé, ez így nem jó. Namégeccer: akkor Vrabel és az edzőstáb, meg különösen a Titans védelem, amelyik az NFL történelmének egyik legjobb támadósorát állította meg az kutya fasza Henryhez képest… Nem, esse jó. Segíccsé máá!

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  bjeela
2020-01-12 09:18

a faszom se tudja már…. 😆 minden jó. de Henry az Isten! 😆 ez má nem Beast mode hanem GOD mode

bjeela
bjeela
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 09:18

Jaaaa, hacsakúgynem! Így már minden világos.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  bjeela
2020-01-12 09:18

😆 na végre,hogy értjük egymást.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
2020-01-12 08:54

Katona Danit kérdezném ,hogy tetszik ez a Titans ez e támadó stílus amit képviselnek? Csak mert hirhedten nem szereted az ilyen egy síkú konzervatív csak fussunk filozófiát? 😆

Mert egyszerűen zseniális amit csinál most a Titans, erőből szétfut mindenkit vigyáz a labdára és így már passzolni sem annyira kell… amit kell azt meg Tanehill megoldja.

bjeela
bjeela
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 09:01

Azé maraggyunk annyiban, hogy ez a Ravens O rendesen hülyét csinált a Titansből a red zone-ig, mert 530 yard az kegyetlen sok. És továbbra sem érte, hogy nem lett ebből a temérdek haladásból pont. Jó, nem láttam a meccset, így könnyű hülye kérdéseket feltenni, de eccerűen a matek nem stimmel.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  bjeela
2020-01-12 09:01

Egyszerű, úgy jön ki a matek ahogx a Patriots ellen is kijött a matek… nem engednek pontot szerezni… ilyen egyszerű. A Pats is nyerhetett volna de nem tette.. mert nem sikerült pontokat szerezni hiába jutottak el az Endzone-ig.

bjeela
bjeela
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 09:01

Most nem emléxem az ottani össz támadóyard különbségre, de ez túl nagy eltérés. És könnyű azt mondani, hogy nem engedtek pontot szerezni, de ilyen nincs, ha végigrohansz rajtuk és kétszerannyi yardot termelsz, mint ők. Itt a Ravens O tudományával is gond lehetett, mert ekkora leolvadás nem szokásos.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  bjeela
2020-01-12 09:12

A hyper szuper megállíthatatlan támadósorral biztosan nem volt gond. 🤔😆

Ettől még nem sikerült pontokra váltani a jardokat.. és a Titans védelme is a pályán volt… ezt nem a Ravens cseszte el hanem a Titans nyerte meg. szerintem

bjeela
bjeela
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 09:15

Mégeccer: fingom sincs, mivel isteni jót aludtam meccsnézés helyett, így nem tudom a részleteket. De nekem akkor is gyanús, hogy egy O, amelyik kéccerannyit halad, mint a másik csapat és kevesebb, mint feleannyi pontot szerez, mint a kevesebbet haladó, az valamit rohadtul elcseszett. Természetesen a Titans D is benne van, de ha ennyire jó, akkor ennyire jó kellett volna legyen a pálya többi részén is, de rohadtul nem.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  bjeela
2020-01-12 09:15

Hát annyi hogy Lamar uraság 2x (kéccer) is eladogatta a lasztit.

bjeela
bjeela
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 09:18

Az csak két támadásnyi difi, de itt több van. Nem mellesleg azt sem értem, hogy ha tutták, hogy Henry jön és a Ravens D mégiscsak az alapszakasz 3-4. legjobbja volt, nem mellesleg tradicionálisan is kiemelkedők miért nem készültek fel Henryre? Annyira érthetetlen ez az egész és annyira a semmiből jött, hogy hijába mondod a végeredményt én a képletet és főleg a képletben szereplő állandókat nem értem, amiből ez a végeredmény kijött.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  bjeela
2020-01-12 09:18

Hát lehet sokat segít ha elolvasod fent az összefoglajót 🙂…

na meg GOD mode Henryből nem lehet felkészülni… az akkor is fut 2-3 jardot ha az összes védő rávetődik a LOS-on…

bjeela
bjeela
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 09:20

Nem segít.
És de, mindenkiből fel lehet készülni, lásd mindenki összeszarta magát LJ-től és a Ravens O-tól, a Titans mégis megcsinálta. Tehát ha LJ-t meg lehetett állítani, ami senkinek sem sikerült, akkor Henryt is meg lehet. Nem lennék meglepve, ha a következő kanyarban sikerülne vkinek.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  bjeela
2020-01-12 09:22

Persze ha a vedőfaladban van egy Vince Wilfork meg még pár jólmegtermett cula LB nem mint a mostani trendek alapján a sok kis pöcsköszörü falember meg a lassan S méretű LB-k… akkor feltudsz készülni. ez szimpla fizika… 🤔

*jav. ahogy Vicgeordie is jól látja.*

bjeela
bjeela
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 12:20

Nézem ezt a pöcsköszörű Kittle gyereket, ahogy a hattonnás védőfalembereket takarítja el az útból… ;)

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  bjeela
2020-01-12 13:33

jó jaz olyan mint Gronk 2.0. Monster.

bjeela
bjeela
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 19:41

de engedékeny lettél hirtelen… ;)

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  bjeela
2020-01-12 09:20

Erre vagyok kíváncsi én is, mit mondanak a szakértők mert ezt én sem értettem teljesen. Nem akarom elhinni, de én azt láttam hogy a Titans o-line simán dominálta a Ravens védelem front7-jét. Jonnu Smith lesz a következő szezon George Kittle-je.

bjeela
bjeela
Reply to  Debreceni József
2020-01-12 09:20

Igen és ezt sem értem. Láthatták, mi fog jönni, láthatták, mit szenvedett a Pecc O, fel lehetett volna készülni rá és mégsem sikerült.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  bjeela
2020-01-12 09:30

Másra nem tudok gondolni mint hogy nem volt meg az emberanyag hozzá. De akkor ezt az úthengert sem a Chiefs, sem a Texans nem fogja megállítani. Túl kell dobni őket, ebben azért lesz esélye mind Mahomesnak, mind Watsonnak. A Niners front7 az aki szerintem meg tudná fogni Henryt.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  bjeela
2020-01-12 11:45

Ha látom,hogy jön a vonat de tudom hogy semmi nem állíthatja meg maximum egy 10 méteres betonfal de épp nincs nálam a zsebemben… számít hogy tudom mi állítaná meg?

bjeela
bjeela
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 13:09

A diferencia annyi, hogy nekik ott volt a zsebükben a szezon 3-4. legjobb védelme… ;)

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  bjeela
2020-01-12 09:20

A Patriots is tudta és mégis kb ugyanez lett a vége. Mondjuk ott valszeg az volt a magyarázat, hogy egyszerűen súlybeli fölényben volt a Titans O-fal és Henry a Patriots DL-al szemben. Ês hiába jó a technikád, a fizikával nehéz vitatkozni… (a Ravens front sevent nem ismerem ennyire így ott nem tudom lehet-e ez az ok)

bjeela
bjeela
Reply to  Vicgeordie
2020-01-12 09:48

Az korábban is látszott, hogy nem hülyegyerekek, de ekkora dominanciát senki sem látott a Pecc meccs előtt. Ergo a Pecc meccs még meglepetés volt, de erre már fel lehetett volna készülni.

tmbb
tmbb
Reply to  bjeela
2020-01-12 09:53

volt is nagy duma!

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2020-01-12 10:42

Két labdaeladás, és azt hiszem, pont 3 turnover on downs.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2020-01-12 15:09

ja még annyit hogy a beharangozóban benne volt hogy a futás elleni védelme a Ravensnek valami liga közepének alja, be is mutatták ezt szépen

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2020-01-12 19:41

Na, végre valaki komolyan segít! Erre télleg nem emlékeztem és nem néztem utána. Így már érthető a dolog egyik része. De a másik, mármint a védelem és az O fal dadogása, valamint a kreatív támadójáték hatékonyságának totális összezuhanása még mindig magyarázatra vár. Délután ránéztem a meccsre, sajnos nem sok időm van, de amit láttam a félidő végén az igazán szép volt LJ-től, más kérdés, hogy nem igazán segítették őt. Azt nézve nem is értem azt a pocsék rétinget. Amennyire megállíthatatlanul sokszínű, kreatív és főleg sikeres volt a támadójátéka a Ravensnek, annyira megállt a Titans gólvonalához közeledve.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2020-01-12 12:20

titans:272
patriots:307

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-12 13:09

Na, ezaz, köszönöm szépen, druszám! Szóval mégsem 230 yard, azaz majdnem kétszeres támadóyard teljesítmény difi volt. Szóval még mindig nem értem.

katonadani
Reply to  bjeela
2020-01-12 13:09

ha ennyire nem érted, miért nem nézed vissza??? :D

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2020-01-12 19:41

Mert a villágvégén vagyok pocsék nettel, és nem mellesleg ezer dolgom van. Ti meg qrávra nem segítitek a tisztánlátásomat!!!

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-01-12 09:48

A 3 eladott labda és a 4 turnover of downs rá a magyarázat.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-12 09:53

Fetyke, azt én is látom, de nem értem. Mi a szarért jött ez a pálya végén és miért nem jött az elején? Igen, a Titans rengeteg lasztit szerzett, de akkor miért haladt ennyit a Ravens O és miért nem tudott ebből pontokat csinálni? És ne gyere nekem azzal, hogy mert a Titans megszerezte a lasztit, mert felrúglak az égig! Ha valaki képes 530 yardot haladni egy ilyen kiváló védelem ellen, akkor tudnia kell pontokat is szerezni ellene. Itt a Ravens O valamit rohadtul elrontott.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-01-12 09:58

Az első a pálya közepén (saját 45 yardoson) jött 4 és 1-re, még “csak” 0-7-es állásnál. A Ravens gyakorlatilag minden 4-re nekiment és mindegyiket el is vesztette, ha jól emlékszem. A recept egyszerű volt. Nem engedték, hogy megfussák/Lamar megfussa az 1 yardot. Ha valamikor tudod, akkor nézd vissza a meccset érdekes lesz, semmit nem lehetett látni a félelmetes Ravens futójátékokból, a Titans egyszerűen megölte azokat és Lamart is.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-12 10:03

Na, látod ezt nem értettem, mert ugyebár nem láttam a meccset. De azt továbbra sem értem, hogy ha a Titans D képes volt felkészülni LJ-ra és a futásra, akkor a Ravens D miért nem tudta megfogni Henryt? Főleg, hogy LJ-re és az RPO-kra nagy vonalakban senkinek nem volt receptje, erre nédda, hát nem tuggya a Titans, hogy kell ezt? És assem értem, hogy a félidőben hogy nem tudtak kitalálni ezek az amúgy nagyon zseniális koponyák ellenszert a Titans D-re és hogy nem voltak képesek pontokat feltenni a temérdek haladás mellé?

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-01-12 10:03

Egyrészt mert Henry egy 110 kilós állat (emlékszel még a szörnyetegre, mármint nem a mostanira, hanem a régire), és Tannehill tud passzolni. Lamar nem annyira…

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-12 10:22

Ez sem stimmel, mert a Buszt is meg tudták állítani, még ha nem is mindig. És Tannehill sem produkált jobb mutatókat, mint LJ, szal ez sem érv. LJ abszolút igazolta, hogy kiváló QB, joggal lesz MVP. Márpedig ne mondjunk egy MVP-ről olyanokat, hogy nem tud dobni…

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  bjeela
2020-01-12 10:22

aki látta ne mondja hogy nem látta 😆

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2020-01-12 10:42

Istenem, néha de randa dobásai voltak. :D

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Krisztian Fekete
2020-01-12 12:20

Már nyáron ezen röhögtünk… :”D

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2020-01-12 15:09

a Titansnek volt vagy 4 leütött labdája a secondaryban, a Ravens elkapókak volt egy rakat dropjuk

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2020-01-12 19:41

És közben mindenki LJ-n akarja leverni a port, holott a srác nem volt olyan pocsék, mint amilyennek a stat mutatja.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  bjeela
2020-01-12 10:03

comment image

😆😆😆😆 a válasz! Magic! 🤔😆

tmbb
tmbb
Reply to  bjeela
2020-01-12 09:48

Henry nem fog gondot okozni a Ravens-nek!!!!
nem mi?!

bjeela
bjeela
Reply to  tmbb
2020-01-12 09:53

Ez most hogy jön ide?

tmbb
tmbb
Reply to  bjeela
2020-01-12 09:53

múlt vasárnap még ezt állítottad

bjeela
bjeela
Reply to  tmbb
2020-01-12 09:58

Nem emléxem, de biztos így van, ha állítod. De ettől még mindig nem értem, hogy kerül ez az általam fentebb leírtakhoz?

tmbb
tmbb
Reply to  bjeela
2020-01-12 09:58

nem baj

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  bjeela
2020-01-12 09:58

comment image

bjeela
bjeela
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 10:03

Naggyából ez a helyzet.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2020-01-12 10:42

De lehet úgy is nézni, hogy a Titans elfogadta, hogy a Ravens haladt, és várta a hibázásokat, amikre viszont könyörtelenül lecsapott. Viszont éles helyzetben (Pl a negyedik kisérletek) egy centit sem engedtek. Mint a múlt héten.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2020-01-12 10:59

Látom, hogy ez a dolog gondot okoz neked, pedig a magyarázat nyilvánvaló. A Ravens támadásokat azért nem állították meg azonnal, mert ez a Titans time management része volt. Gondolj bele, támad a Ravens, mondjuk a saját 20 yardosáról, a Titans D nekik ugrik, 3 and out. Szép, de mennyi idő megy le így? 2 perc? Viszont ha engedik a Ravenst szép lassan, pár yardonként feljönni és csak a saját redzónában állítják meg mondjuk 70 megtett yard után, 4 kisérletre, akkor akár 10-12 perc is eltelhet. Jól kigondolták, na! :)

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-12 13:09

Szép koncepció, de öngyilkos stratégia a szezon legjobb támadóalakulata ellen. Hiszékeny vagyok, de ennyire nem :D

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2020-01-12 15:38

Nincs fantáziád! Pedig Bears drukkerként szükséged van rá, hiszen sok mindent csak képzeletben érhettek el ;)

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-12 19:31

Ez az én átkom, hogy sivár és szürke a szellemem és képtelen vagyok kiszínezni dolgokat. Szar az élet… Ja, és még Bears drukker is vagyok. Hozzám képest Al Bundy az élet császára.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 09:48

A meccs elején nem volt egysíkú a Titans támadójátéka, két passzolt TD-vel szereztek vezetést (sőt, a 3-at. is egy trükkös játék utáni passzal szerezték). A 14-0-ás előny megszerzése után pedig minden csapat leginkább csak fut, főleg ha még megy is a futás nekik.

Gergely Angyal
Gergely Angyal
2020-01-12 09:40

comment image

ducksfan
ducksfan
Reply to  Gergely Angyal
2020-01-12 16:52

Vajon jövő héten felkerül Mahomes is?

ahanem
ahanem
Reply to  ducksfan
2020-01-12 17:07

nem, mert a Houston nyer ma

Gergely Angyal
Gergely Angyal
Reply to  ducksfan
2020-01-12 18:18

Jó kérdés, nagy sztori lenne.

tmbb
tmbb
2020-01-12 09:53

LJ nézegetheti a vitrinben az alapszakasz MVP trófeát!
tovább tart az átok!

Fetyke
Fetyke
2020-01-12 09:53

A Vikings at 49-ers mérkőzés sajnos úgy alakult, ahogyan vártam. Az aranyásók védelme félelmetesen egyben van. Gratula nekik és sok sikert a továbbiakban!

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-12 09:58

Szerintem bánatunkban együk meg mégis azt a bocit.

tmbb
tmbb
2020-01-12 09:58

Az az igazság, hogy ez a meccs sokkal simább volt a Titans-nek, mint a múlt heti Patriots elleni.
Mindig az a meggyőződésem, hogy nem szabad 3 hétig “pihentetni” a kulcs játékosokat mert ngy %-ban visszaüt.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  tmbb
2020-01-12 10:03

Egyébként ez szerintem is nagyban benne volt.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 10:37

Főleg az elkapók hibáztak sokat.

Fetyke
Fetyke
Reply to  tmbb
2020-01-12 10:03

Ez a mérkőzés nem a pihentetésen múlott. A Titans egyszerűen megölte Lamar játékát, mert nem engedte futni. És kiderült, hogy ha nem engedik futni, akkor Lamar nem is tud, mert nem superman.

tmbb
tmbb
Reply to  Fetyke
2020-01-12 10:03

tartom a meggyőződésem!
régóta kb. 1990-es világbajnokság (soccer) figyelem ezt az edzői hozzáállást.

Fetyke
Fetyke
Reply to  tmbb
2020-01-12 10:08

Ezt nem is vitatom, de egymás után ez a második PO mérkőzés (tavaly a Chargers is ezt csinálta), amikor Lamar futásait egyszerűen és könnyen megöli az ellenfél, és onnantól nagyjából 3 negyeden keresztül értékelhetetlen a Ravens támadójátéka.
Véletlen lene ez? Vagy a PO esetleg már nem alapszakasz?

tmbb
tmbb
Reply to  Fetyke
2020-01-12 10:13

más tészta az biztos!
ráadásul Vrabel-nek még játékos korából van gazdag tapasztalata.
nem utolsó szempont!!!!

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fetyke
2020-01-12 10:27

Most kellett volna Flacco, ahogy tavaly is. Vagy Foles :)

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-12 10:37

De nekik csak egy lejárt szavatosságú RG III maradt volna.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Fetyke
2020-01-12 10:03

Szerintem chester írta jól az összefogalóban meg előtte is. a Titans ügyes volt és gyorsan előnyt szerzett, a többit már csak Henryre meg a futásra kellett bízni és nem eladni a labdát. A Ravens meg futhatott(passzohatott) az eredmény után. kevés sikerrel…

Snagal
Snagal
Reply to  Fetyke
2020-01-12 12:20

Nem engedték futni? lol :) 143 yardot futott
A pihentetés volt a probléma – abból jöttek az apró pontatlanságok, amiből a Titans fel tudta építeni az előnyt amivel passz heavy játékra kényszerítették a ravenst.
Szerintem egyértelműen a pihentetésen múlott.
Megnézném ezt a Titans-t az AFC döntőben úgy, hogy azt mondják nekik, hogy akkor most 3 hét pihenő miközben a Chiefs/Texans 3 hétig 100%on pörög.

Tibor Cseh
Tibor Cseh
2020-01-12 10:08

HUUUUUUUU Gyerekek,lehet hogy csapatot valtok es Titans szurkolo leszek!Annak idejen a Giantsbe igy szeretttem bele.Ott volt egy Brandon Jacobs es egy Eli Manning,itt meg Derrick Henry es Tannehill.Raadasul a Sky-Bet mar 16x szoros penzt kinal,ha kiveszem a penzem,amit a Titanokra tettem.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Tibor Cseh
2020-01-12 10:08

Na attól a résztől ,hogy beleszerettél a Giatsbe nem is szabad tovább olvasni 😆 (csak viccelek)

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 10:27

Mindenkit szeretünk, aki leveri a Pecct! :)

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-12 10:37

Nincs is ezzel semmi baj, az már szerintem is unalmas lenne ha a Patsnek 20 SB győzelme lenne az elmúlt 20 évben. 🤗

bjeela
bjeela
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 10:37

Persze, de nehezményezed, hogy nem 19. Te kis telhetetlen, ez a baj ezekkel a peccesekkel!

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  bjeela
2020-01-12 10:42

Nem vagyok telhetetlen, az eleveszített SB -k közül csak egyet sajnálok… a Giants elleni tökéletes szezont… mocskos szemetek… meg az a sok be nem fújt holding buzi helmet catchel…. jajj istenem azóta is rémálmaimban Eli kiszabadul és megdobja…. a fene egye meg.

bjeela
bjeela
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 12:26

Ha pecces lettem volna, akkor ott garantáltan megütött volna a guta, és ha mégis túlélem, akkor évekig járhattam volna pszichiáterhez… Így viszont semmi bibi, faarccal nézem, hogy a Bears megint elcseszi. Pont olyan, mint ahogy felkel a nap. Természetes.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-12 10:42

Látom a downvote-ból, hogy nem mindenkinek van humorétzéke :(

bjeela
bjeela
Reply to  Tibor Cseh
2020-01-12 10:27

Amilyen ütődött vagyok én a helyedben bent hagynám.

Tibor Cseh
Tibor Cseh
Reply to  bjeela
2020-01-12 12:20

Az lesz a sorsa,erre volt szanva.Meg igy izgalmasabb is lesz a folytatas.

bjeela
bjeela
Reply to  Tibor Cseh
2020-01-12 12:26

Simán benne van a pakliban, hogy betegre nyered magad :D

Tibor Cseh
Tibor Cseh
Reply to  bjeela
2020-01-12 13:09

Nem akkora osszeg,csak a maradekot tettem rajuk az utolso forduloban,sajnos.Pedig megerzesem volt. :)

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Tibor Cseh
2020-01-12 10:37

Ha most kezdeném nézni a sportot, én is bandwagoner lennék. :D

Tibor Cseh
Tibor Cseh
Reply to  Krisztian Fekete
2020-01-12 12:20

Mar nagyon unom ami a Giantsnel megy az utolso SB ota es nem igazan latszik,hogy ez valtozik.Raadasul mar Manning sem jatszik.Zak de Osiie miatt meg nem biztos,hogy nezem oket.

ahanem
ahanem
Reply to  Krisztian Fekete
2020-01-12 14:57

Gettleman önnön magában semmissé teszi a kommented tartalmát, kritikáját
meg leginkább azt az FO-t ami még mindig bízik benne

Ádám Váradi
Ádám Váradi
2020-01-12 10:13

Fetyke Vikings vélemény?

Fetyke
Fetyke
Reply to  Ádám Váradi
2020-01-12 10:13

Esélyünk sem volt! Ez ellen a védelem ellen, ezzel a támadófallal reménytelen volt a helyzetünk. ÉS a játékhívások sem tetszettek, de talán az mindegy is volt.
A szezont részletesebben majd kicsit később, mert most el kell mennem.

Ádám Váradi
Ádám Váradi
Reply to  Fetyke
2020-01-12 10:22

Nagyon kellenne trent!

Fetyke
Fetyke
Reply to  Ádám Váradi
2020-01-12 13:17

Én is így látom! Szerintem elég sok részén a csapatnak meg vagyunk, két helyre kell komoly erősítés. A fal bal oldala és a kezdő corner sor kuka. Reiff-et és Rhodes-t ki kell vágni. Nálam Cousins most már simán top 10-es irányító, így hosszabbítani kell vele és akkor az ő szerződéséből is föl lehet szabadítani pénzt a következő szezonra.
Trentért már simán adnék egy 2. kört is és még valamit (de lehet az elsőt is bevállalnám), kell igazolni egy bal oldali guardot. Cornereket kell hozni az FA piacról és a draftról is, az első 4 körben kettőt is, és nagyon rá kell feküdni a következő szezonra.
Kell a hazai pálya előnye a rájátszásban! Ha jól számolok, akkor jövőre 12 meccsünk lesz dome-ban (8 hazai + Lions, Saints, Cowboys és talán a Colts idegenben). Soha vissza nem térő lehetőség egy jó szezonra, jó kiemelésre és SB-ba jutásra!

Ádám Váradi
Ádám Váradi
Reply to  Fetyke
2020-01-12 13:17

Érdekes offseason elé nézünk úgy gondolom! Griffen szerződésével is kell valamit kezdeni, azt gondolom nagyon sokat keres

Fetyke
Fetyke
Reply to  Ádám Váradi
2020-01-12 13:31

Valóban! Ott is lehetne legalább egy kis átstrukturálás, hogy némi pénzt felszabadítsunk. Például legalább aláírási pénzzé alakíthatnánk át a 2020-as alapfizetését.

Ádám Váradi
Ádám Váradi
Reply to  Fetyke
2020-01-12 13:32

Viszont azt gondolom Anthony Harissal is ki kell tárgyalnunk egy csapatbarát szerződést, és még szeretném Joe Thuney-t a csapatba látni.

snookerista
snookerista
2020-01-12 10:13

Szerintetek fog szavazatot kapni Tannehill vagy Henry az MVP szavazáson? :D

ahanem
ahanem
Reply to  snookerista
2020-01-12 14:49

elvégre a legjobb QB Tannehill volt az alapszakaszban, szóval nem ördögtől való a gondolat

Ádám Váradi
Ádám Váradi
2020-01-12 10:22

Mondjuk az elég sportszerű volt ahogy bosa kiütötte oneil-t

Gergely Nagy
Gergely Nagy
2020-01-12 10:59

Érdekes statisztika a Ravens és a Titans futói ugyanannyi TD-t dobtak a meccsen 😀

acsdav2
acsdav2
2020-01-12 10:59

Texans drukkerként nyugodt voltam eddig, mert biztosra vettem, hogy 2 óriási bravúr nincs benne a csapat játékában. Hát most már van tétje a mai vendégjátéknak Kansas Cityben, mert hazai pályán a Titans ellen már favorit lenne a csapat.

snookerista
snookerista
Reply to  acsdav2
2020-01-12 11:11

Nem azért de a Titans a Patset és a Ravenst is legyőzte sztem ti se lennétek neki nagy falat. Max Mahomes tudná őket szétpasszolni

acsdav2
acsdav2
Reply to  snookerista
2020-01-12 11:31

Megvertük őket idegenben amikor a legjobb formában voltak és szerinted nem lennénk nekik nagy falat? :) Oké.

snookerista
snookerista
Reply to  acsdav2
2020-01-12 11:31

Most jobb formába vannak, viszont az a meccs megérdemelne egy visszavágót mert nagyon jó kis meccs volt , utolsó hetin meg a tarcsik voltak nálatok.

acsdav2
acsdav2
Reply to  snookerista
2020-01-12 11:51

Sokkal jobb formában voltak akkor. A támadósor 0 kreativitással játszik mostanság. Fusson Henry amíg bír, aztán valamikor előhúzunk egy váratlant. Nekem sokkal jobban tetszett az akkori játék, amikor Tannehillt hagyták passzolni.

stanley
stanley
Reply to  acsdav2
2020-01-12 11:31

Az NFL-ben az a durva, hogy minden meccs más. Főleg a playoffban. Szóval szerintem is kb. sci-fi előre megmondani a dolgokat. Ezt követően a mai meccsekre már nem is merek tippelni.

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2020-01-12 14:49

ez ellen a Titans ellen nem tudom hogy favorit a Texans mint ahogy azt sem hogy mégis hogy favorit a Chiefs ma.

acsdav2
acsdav2
Reply to  ahanem
2020-01-12 15:48

A Chiefs nem favorit nálad? Hol voltál te eddig a szezonban? :)

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2020-01-12 15:49

leragadtam a 6. héten

Vicgeordie
Vicgeordie
2020-01-12 11:31

Hehe. Az alibiző Garopppolót nagyon a szívükre vették a 9ers drukkerek a Facebookon :)

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Vicgeordie
2020-01-12 12:20

Pedig most nagyon összejöttek Cousins kollégájával. Ketten megalapíthatnák a Nagy Amerikai Alibista Egyházat. Jimmy G védelmében azért annyit, hogy ö legalább QB sneaket rendszeresen bevállal.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-12 13:10

Na jó, de ő a QB sneak élő istene mellett tanulta a szakmát. Bár az eredményességet még nem sikerült eltanulnia :)

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Vicgeordie
2020-01-12 15:43

Látom, hogy nem csak nekem tűnt fel, hogy mennyire hasonlít Bradyre. Nagyon sok mindent átvett tőle, talán a mozgásában látszik leginkább, de a testalkatuk is hasonló. Az eredményesség persze más kérdés…

Steve Young
Steve Young
Reply to  Vicgeordie
2020-01-12 12:26

1 szurkoló fullba nyomja a kretént: általánosítod a 9ers drukkereket. Gratula :D

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Steve Young
2020-01-12 13:10

Én kapásból négyet láttam, pedig nem is ittam ma semmit :)

Skyfire
Skyfire
2020-01-12 12:26

Akárki akármit mond, a Ravens offense ki lett kapcsolva, ez a sok yard szép de felesleges mutató, nagy részét már amúgy is a meccs eldöntése után szerezte, előtte meg a kulcs szituációban a Titans odacsapott. Félelmetes ez a csapat, megfogni ezt a mindenki által csodált szuper futó támadó sort így kiiktatni és még a 4&1 es szuper statisztikát is elvenni tőlük, pedig hogy is van az analitikába, 50%ba bejön hát most 2 sikertelen után 2 büntető TD lett belőle, megéri akkor ez az agresszív felfogás?(ha nincs a 2 hívás 14-9 is lehetett volna talán a félidő) Itt látszott hogy ez nem alapszakasz meccs…Lamar zseni volt alapszakaszba a rendszer miatt de megmutatta hogy miért nem lesz gyűrű az ujján, passzolni is kell tudni.

U. I. : most akkor Pats dinasztiát temetünk aki 13 pontot szerzett és 20 pontot engedett vagy ezt a szuper Offense nek kikiálltott Lamart? Mert úgy tűnik a Pats vereség kevésbé volt nagy égés ez ellen a Titans ellen

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Skyfire
2020-01-12 13:37

*csak 14 pontot emgedett… amaradék6azgarbagetimeBradyIntvót.

bjeela
bjeela
2020-01-12 13:03

Na, végre, legalább a fácsén visszaigoljátok az értetlenségemet:

“Mind a mai napig egyetlen egy csapat sem tudott úgy nyerni a rájátszásban, hogy 230 yarddal kevesebbet szerzett ellenfelénél. 30 ilyen mérkőzés volt eddig egyébként, de most már 1-30 az ilyen csapatok mérlege.”

Szóval még mindig nem értem.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  bjeela
2020-01-12 13:17

Nézd már meg a meccset az isten szerelmére és megérted 😆🤗

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Arnold Patsenegger
2020-01-12 13:33

Szerintem a tribün podcast után bevonzotta németh sanyibácsi,így már csak a jóistenben hisz.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2020-01-12 13:37

“Lamar Jackson has 5 giveaways in 2 career playoff games.”

atis123Juve
atis123Juve
2020-01-12 16:34

Ez a Titans eddig a legizgalmasabb csapat a PO-ban.

199
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x