Connect with us

Hír

Brady: Közeleg a vég

Mindössze három olyan irányító volt az NFL történetében, aki egy szezonban 10-nél több meccsen volt kezdő 41 éves kora után (Brett Favre, Vinny Testaverde, illetve Warren Moon kétszer), idén Tom Brady lehet a negyedik ilyen QB. Viszont egyikük sem jutott be a rájátszásba, ebben viszont jó esélye lehet kitűnni a többiek közül a Patriots játékosának. És ugyan tavaly még arról biztosította Robert Kraftet, hogy még 6-7 évig játszana, mostani nyilatkozataiból már kevésbé tűnik ez valószínűnek.

 

Többet gondolok a visszavonulásra mostanság, mint korábban. Látom, hogy közeleg a vég, inkább előbb, mint utóbb.

 

 

Brady egyébként arról is beszélt az Oprah Winfrey-vel folytatott interjúban, hogy addig játszana, amíg szereti csinálni az egész felkészülés részét is a dolognak, de ugyanakkor szeretne ott lenni a gyerekei számára, elvinni őket edzésre és nagyobb figyelmet fordítani rájuk. Már a Tom vs. Time dokusorozatban is láthattuk, hogy Brady vívódik azon, hogy addig játszon, ameddig a teste engedi, vagy hogy teljes mértékben ott legyen a családja számára. Felesége, Gisele Bündchen is megjegyezte, hogy az utóbbi két év nagyon megpróbáló volt a számukra.

 

A bevezetőben írtam, hogy nem sokan voltak képesek arra, hogy 41 évesen is játszanak. Brady viszont nyilvánvalóan nem olyan, mint a többi 41 éves irányító, hiszen tavaly is MVP lett és majdnem meg is szerezte 6. gyűrűjét. Ő nem akkor fog visszavonulni, amikor már hatalmasat esett a teljesítménye, hanem akkor, amikor ő azt akarja. Bármikor is jöjjön el ez az időpont.

56 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
56 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
2018-06-18 08:46

A “Brady: Közeleg a tél” találóbb cím lett volna :D :D :D

Bujdy Bujdy
Bujdy Bujdy
2018-06-18 08:57

Az utolsó mondattal nem értek egyet!
Anno Favre az utolsó előtti évében főcsoport döntőt játszott, kiváló évet zárt. Az utolsó évében pedig SOKKAL gyengébb volt.

Lehet, hangsúlyozom, LEHET, hogy Bradynél is ilyen, szerintem ezt nem tudhatjuk. Mindenesetre az én szememben nagyobb hős lenne akkor, ha “kiadna mindent a pályán”, mintha a csúcson hagyná abba! Szerintem nem szobor rombolás lenne, ha csinálni egy nagyon gyenge szezont és utána vonulna vissza. Csupán kiderülne, hogy végülis ő is csak ember. :)

Fanyul23
Fanyul23
2018-06-18 09:11

Manningről se hittük hogy leereszt egyszer csak mint a lufi a búcsúba. Legalábbis nem hiszem hogy élő ember fogadott rá hogy az lesz, pláne hogy előtte milyen szinten játszott még a Broncosban is. Persze TB-ről még nehezebb ezt elhinni, de nagyon kevés olyan HoF QB lehet akinek sikerült a csúcson lelépni.

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Fanyul23
2018-06-18 09:39

Azt azért tegyük, hozzá, hogy Manningnek volt 1-2 komolyabb nyaksérülése, ami a végére komolyan visszaütött, saját bevallása szerint sem érezte az ujjperceit a pályafutása végén, míg azért (*lekopogom) Brady-t a térdszalag szakadásán kívül a komolyabb sérülések elkerülték.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Csabesz20
2018-06-18 09:44

Ez igaz, de a műtétek után még MVP szezont tolt. És az ujj problémáról is csak akkor volt már szó amikor egyértelműen látszott hogy rettenetesen visszaesett. Valójában senki nem látta előre hogy ilyen hirtelen és ilyen drasztikusan esik vissza.
Ettől függetlenül Brady sokkal tudatosabban óvja a testét és egyáltalán nem látszik rajta a kor, sőt. Meglátjuk hogy lesz-e ereje a csúcson abbahagyni. Személy szerint azt gondolom ha összejön még egy gyűrű akkor visszavonul. Meglátjuk.

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Fanyul23
2018-06-18 09:56

Igen, szerintem is. Én úgy gondolom, hogy jövőre már csak akkor marad, ha idén nem nyer gyűrűt, és MVP közeli formában játszik. Szerintem ezért is lett első körös futó draft, hogy tehermentesítsék.

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Fanyul23
2018-06-18 09:58

Illetve szerintem azért nem volt idén irányító draft, mert BB sem tervez Brady utánra és úgy gondolja, hogy majd a következő főedző találja meg a saját emberét.

Bujdy Bujdy
Bujdy Bujdy
Reply to  Csabesz20
2018-06-18 10:26

Mondjuk BB helyében én is lépnék Brady-vel!

Most gondolj bele, megint kukázik és QB harmadik napon a drafton és kezdődik minden előlről. Az ő korában már a francnak sem kell az állandó hajófestegetés! :D

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Bujdy Bujdy
2018-06-18 10:40

Persze az is lehet hogy munkálkodik majd benne hogy megmutassa, Brady nélkül is fent tudja tartani a dinsztiát. Mert ugye jelenleg senki nem tudja kinek van ebben nagyobb szerepe, tyúk vagy tojás effektus. Persze az is lehet hogy együtt vonulnak vissza, bár én ezt kétlem.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Fanyul23
2018-06-18 11:03

Ez a Pats Brady nélkül is simán esélyese lenne a csoportjának megnyerésére, az AFC főcsoport döntőre és talán egy SB részvételre is. New Englandban ugyanis van rendszer és van csapat, ezért a teljesítményük nem függ annyira Brady-től, mint például mondjuk a Packers Rodgers játékától és teljesítményétől.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Fetyke
2018-06-18 11:09

Őszintén szólva ezzel nem értek egyet. Még akkor sem ha Cassel-lel is elértek egy 11-5-ös szezont ha jól emlékszem. Szerintem Brady sokoldalúságát nem biztos hogy könnyedén tudják pótolni, mert nem tudok olyan QB-t még egyet mondani, aki mindig a csapat erősségeihez tudja igazítani a teljesítményét. Volt olyan időszaka, amikor szinte game manager QB volt, sokszor kritizálták a rövid passzos stílus miatt, aztán többször is megmutatta hogy MVP szinten is tud játszani, megfelelő kiszolgáló személyzettel pedig minden rekordot meg tudott dönteni ugye(2007).
Abban lehet igazság hogy mondjuk Garoppoloval is PO csapat lenne a pats, de Brady nélkül biztos vagyok benne hogy nem lenne ennyi SB győzelem. Nem akarok vészmadár lenni, de nagyon kíváncsi leszek a pats-re a Brady utáni időkben.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Fanyul23
2018-06-18 11:40

Én sem azt mondtam, hogy nem éreznék meg Brady hiányát, csak azt, hogy nem lenne akkora visszaesés, simán PO résztevő lenne ez a Pats egy közepes szintű irányítóval is, mint mondjuk amilyen Taylor vagy Mariota.
Azért a sok győzelem és SB részvétel több tényező együttes hatásának köszönhető. Brady ebből csak az egyik. Nem kis szerepet játszik ebben az is, hogy egyszerűen olyan töketlen csoportellenfelei vannak a Pats-nek, amelyek több, mint 1 évtized alatt képtelenek összerakni egy normális csapatot. Így pedig a csoport letarolásával nagyon jók az esélyei nem csak a PO-ra, de az első kiemelésre is, ami nagyon sokat számít ebben a sportban.
Én a Pats sikereinek kulcsát inkább BB-ben és a nagyszerű kukázási képességükben látom. Szerintem amíg BB marad, addig a Patsel igen is számolni kell még Brady nélkül is.
ui.: Tavaly előtt is a 4 meccsből 3-at behúztak Brady nélkül, két különböző irányítóval…

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Fetyke
2018-06-18 11:52

Hajlok rá hogy elfogadjam az érveidet. Fordítsuk meg a játék kedvéért, ha BB menne és Brady maradna akkor is dominálnának?

Fetyke
Fetyke
Reply to  Fanyul23
2018-06-18 12:17

Már nem!
Brady fénykorában domináltak volna, de a korai és a késői éveiben (pedig érdekes módon a gyűrűket meg éppen akkor nyerték) nem. Szerintem BB kiszállásával ez a Pats nagyon hamar összeomolna, míg Brady-t azért lehetne helyettesíteni. BB nélkül szerintem 1-2 gyűrűnél többet nem nyert volna Brady.
Én két alapfeltételét látom egy tartósan jó NF franchise működtetésének. Az első, hogy nagyon jól kell draftolni, és a hiányposztok többségét onnan kell betömni, a keretet leginkább a draftról kell feltölteni (kicsit haza beszélek, de lásd Vikings Zimmer óta). A másik pedig az, hogy a főedző tudjon rendet és amikor kell fegyelmet tartania meglévő játékosok között. BB mindkettőben szerintem a legjobb a jelenlegi főedzők között, ezért őt nem lehet pótolni.
Mielőtt bárki nekem támadna természetesen kellenek a játékosok is hozzá, de ha az előbbi kettő nincs meg, akkor egy-két kiugró éve lehet bármelyik csapatnak, de tartós dominancia kialakítására nincs esély szerintem (lásd Seahawks).

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Fetyke
2018-06-18 13:26

A sikeres franchise feltételeiben egyet értek, abban nem hogy BB ebben olyan nagy mágus lenne. Sokkal jobb kukás a FA-ről mint a draftról. A drafton annyi vakságot húz, hogy a nagy számok törvénye miatt van aki beválik, de majdnem biztos vagyok benne hogy százalékosan több a bust mint aki alapember lesz.

Brady esetében kár hogy soha nem fog már kiderülni, mire ment volna egy másik csapatban, tudna-e olyan domináns alak lenni mint a GB-ben Rodgers vagy sok sok évig Brees a Saints-ben. Ez akadémikus kérdés, de jó lett volna megnézni mire megy.

FitzMagic
FitzMagic
Reply to  Fetyke
2018-06-18 19:03

Most Foles nyert egy döntőt és mindenki fölugrik a “QB nem is olyan fontos” bandwagonra, de ha már a hosszútávon sikeres csapatokról van szó: hányszor sikerült ez elit QB nélkül? Max a salary cap éra előtt 1-1 esetben, de manapság nem nagyon. A nem irányítóra épülő csapatok hamar szét is esnek, lásd Hawks. És ők nem az öltözői hangulat miatt gyengülnek, mert az akkor is ilyen volt, amikor nyertek. Az pont akkor árt sokat, amikor már nem megy a csapstnak. Egyszerűen ha túl sok tartópillére van egy csapatnak, azt nem lehet hosszútávon fenntartani. Korszakos irányítók viszont megkérdőjelezhető stábbal és egy közepes csapattal is rendszerint hosszú éveken keresztül bajnok esélyesek. (Manning, Rodgers) Nem szeretném elvenni BB érdemeit, nem is lehet, de ez a Pats most Brady-re épül. Lehet, hogy a playoff meglenne, de semmi esélyük nem lenne bajnokságot nyerni.

Főleg, hogy Bradynek most volt/van a fénykora. 2007-re nyilván lehet gondolni, de az egy brutál tehetséges offense volt és nem is tartott sokáig. Ma azért nem extrán tehetséges a labda egyik oldalán sem a New England szerintem, de Brady miatt az (egyébként zseniálisan rászabott) offense parádés, BB (és mindig jól kiválasztott koordinátorok, edzők) miatt pedig mindenkiből ki van hozva a maximum. Egyébként nyilván jó edző és irányító is kell, de hosszútávon kell az az irányító.

LG
LG
Reply to  FitzMagic
2018-06-19 11:29

Ezt a ki-kire hat (tyúk/tojás effektus) kérdést kideríteni elég lehetetlen :) Jó sok érv van egyik és másik oldalon is. Szerintem BB miatt lett Brady az aki, egy másik edző kezei alatt lehet, hogy eltűnik pár év alatt a süllyesztőben. De ezt már sosem tudjuk meg. Persze ehhez személyiség, tehetség is kell, hiszen mégis a játékosok vannak a pályán, BB csak maximum tanácsokat adhat nekik az oldalvonalról. Mindenesetre valószínű, hogy BB sem lenne annyira motivált, ha az irányítója és a csapat nem hozná neki a sikereket.

FitzMagic
FitzMagic
Reply to  LG
2018-06-19 23:12

Igen, tökéletesen egyetértek, hogy ezt a diszkurzust nem lehet eldönteni, de én ebbe szándékosan nem is mentem bele. Az biztos, hogy Brady nem kezdhette volna jobb környezetben a karrierjét.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Fanyul23
2018-06-18 13:42

Ga BB menne, akkor pár évig, mondjuk két szezonon át vinné a lendület a csapatot, még meglennének a reflexek. Utána már kétlem.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Kopi3.14
2018-06-18 13:52

Szerintem nem lenne 2 jó év még. Mondjuk relatív mi számít annak :) MErt ahogy fentebb írta valaki, olyan ótvaros szar a csoport, hogy művészet lenne nem megnyerni…
Én sokkal drasztikusabb visszaesést várok BB után, pláne ha mindig elviszik az utód edzőket:)

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Fanyul23
2018-06-18 14:02

Ráadásul én komolyan kezdek hinni egy BB kraft ellentét kialakulásában is, ahol BB már a basszátok meg, nem nevelek több utódot nektek elv mentén kezd munkálkodni.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Kopi3.14
2018-06-18 14:04

Ez majd akkor nyerhet bizonyítást/cáfolatot ha egyszer valaki megírja az önéletrajzában hogyan is zajlott a JG trade :) Nem lehetetlen amit írsz, de kevéssé életszerű azért. BB is rengeteget köszönhet a Pats-nek, azért kellett az a fajta szabadság az önmegvalósításához amit itt kapott meg. Fene tudja :)

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  Kopi3.14
2018-06-18 22:07

Én ezt nem hinném. Pont azért mert BB a csapatban, meg a munkában hisz. A munkában sokszor nem azt kell csinálni és úgy ahogy mi akarjuk. Hanem fegyelmezetten, amit kell. Ez a fegyelem, és BB ebben hisz, és szerintem ezt magára is alkalmazza.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  atis123Juve
2018-06-19 10:25

Kérdés, hogy csak elvégzed a munkád, vagy beleteszed még azt is, amivel kinevelsz valaki mást, tudatosan megosztva vele a titkaid, vagy hagyod, hogy ellesse amit tud, a többi meg le van szarva. munkát elvégezni sokféle módon lehet.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2018-06-18 13:12

De ennek a rendszernek ugyanannyira fontos láncszeme Brady, mint BB. Az a munkamorál és hozzáállás amit Brady képvisel óriási hatással van a csapattársakra. Gronk is írta a könyvében, hogy egyszerűen nem teheti meg, hogy valamiben nem törekszik a maximumra, ha Brady megteszi. Edelman-Amendola-Welker se csak azért hozott jó számokat, mert jó volt a playbook, persze az is nagyon kellett hozzá. Hangsúlyozom, hogy BB-nek a szerepe is elévülhetetlen, mert az alapot ő teremti meg, az ő hozzáállása szintén kulcs ahhoz, hogy a beosztott edzők alatta is jól dolgozzanak és ez ki hasson a játékosokra is.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Fanyul23
2018-06-18 13:43

Arra izgalmasabb lenne simán másik franchisenál újra kezdeni. Akkor nem lehet hivatkozni semmire, miért sikerült neki újból.

pritek
pritek
2018-06-18 11:09

Szegeny Tom es Gisele… Borzalmas lehet, hogy meg par evig dolgoznia kell. Egeszen egyszeruen elkepzelni sem tudjuk milyen lehet. Szerencsere most elmondtak. Nagyon nehez. Kitartast kivanok nekik, rengeteg erot es azt, hogy majd egyszer legyen eselyuk egy boldog, teljes eletre, amikor vegre kicsit magukkal is tudnak foglalkozni.

KátrányosHelyzetűSzurkoló
KátrányosHelyzetűSzurkoló
Reply to  pritek
2018-06-18 11:24

vajon mit szol majd hozza a szakacs, a babysitter, a kertesz…rajuk nem lesz tobbet szukseg? Nehez dolog ez a nyugdij!

Bujdy Bujdy
Bujdy Bujdy
Reply to  KátrányosHelyzetűSzurkoló
2018-06-18 12:55

“- Asszony, tanulj meg főzni és küldjük el a szakácsot!
– Tanulj meg Te dugni és küldjük el a kertészt!” :)

conspiracy theory
conspiracy theory
2018-06-18 13:14

Az a “mókás”, hogy neki azért is megterhelőbb a játék, mert kb. egy hónappal (25%-kal!!) hosszabb a tipikus szezonja, mint a többieknek. Ennek következtében a regenerációs fázis is hosszabb lehet, és ezekhez a dolgokhoz az időt nem nagyon tudja máshonnan elvenni, mint a magánéletre szánt időből.

acsdav2
acsdav2
2018-06-18 13:23

Lesznek pótolandó elemek New Englandben az biztos. Gronk szerintem biztosan Bradyvel együtt vonul vissza, Edelman-nél se látom, hogy 33-34 évesen még játszana Brady nélkül. Hogan egy pár évvel fiatalabb, de neki is csak 2018-ra van szerződése.

kitalaltnev
kitalaltnev
Reply to  acsdav2
2018-06-18 20:07

Egyetértek. Más lesz a világ, az tuti.

Kopi3.14
Kopi3.14
2018-06-18 13:42

Ez még fájhat a franchisenak, ha tényleg közeleg a búcsúja és nem lesz méltó utód, aki a rendszert viszi tovább.
Ha a következő két szezon során következik be a váltás, akkor a Jimmy G trade különösen rossz lesz a csapat szempontjából.

kitalaltnev
kitalaltnev
2018-06-18 14:06

Abból a múltkor mondott 6-7 évből szerintem sajnos már csak 1-2 év lesz. Remélhetőleg lesz benne és a csapatban még egy gyűrű, de rövid időn belül fakul a motiváció, kopik a test, bevonza a család. Érthető.

Repatarurgyán
Repatarurgyán
Reply to  kitalaltnev
2018-06-18 17:09

Meglehet több annál az 1-2 évnél,mondjuk 3-4 is,ha csökkentik a terhelést.
Ha csak 3-4 alapszakasz meccset lehoz helyette pl Hoyer és Etling ,akkor már simán elképzelhető.Arról még nem is beszélve,hogy Mayfield-nek még nincs szerződése a browns-nál,szóval az se lenne meglepő,ha valami trade folytán megvalósulhatna a gyerekkori álma,és bradytől tanulhatna.

kitalaltnev
kitalaltnev
Reply to  Repatarurgyán
2018-06-18 20:05

Így ismerszik ő? Brady vagy játszik, vagy visszavonul, olyan nincs, h. a pálya szélén ücsörög. Maximumot nyújt, vagy már semmit, s otthon van.

Repatarurgyán
Repatarurgyán
Reply to  kitalaltnev
2018-06-18 21:11

Hát szerintem inkább leülne 3-4 meccset,minthogy az asszony vernyákolása miatt tényleg előbb befejezné,minthogy szeretné.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Repatarurgyán
2018-06-18 22:41

Az NFL-ben nem nagyon működik, hogy rotálod a QB-kat. Ha tét meccs van mindig a legjobb játszik. Max akkor pihenhet Brady, ha tét nélküli a meccs. De az maximum az utolsó fordulóban van.

Repatarurgyán
Repatarurgyán
Reply to  acsdav2
2018-06-19 10:23

Vágom hogy mindig a legjobb játszik,de talán ideje a csapatoknak átgondolni ezt,főleg Luck kidőlése után.
Ugye nincs sok elit QB,így az olyan csapatok akiknek nincs,max arra játszhatnak hogy hamar kiszedik a játékből az ellenfelét.
Szabályok ide meg oda,lehet a közeljövőben többre lehet menni két közepesen jó QB-val,mint egy elittel.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Repatarurgyán
2018-06-19 10:30

Mivel kevés elit QB van, és szintén nem sok normális, így pont nem tudod megtenni a rotálást, mert hatalmas teljesítmény és tudásbeli szakadék van a két QB között.

Repatarurgyán
Repatarurgyán
Reply to  Kopi3.14
2018-06-19 10:55

Szerintem annál azért komplexebb a helyzet,minthogy “páran elitek a többi kb szar”.
Pl valahol a csapatok draft stratégiájában is lehet egy kurvanagy hiba,ha egy 6. körben draftolt nem kiemelkedő college stattal rendelkező Brady ma a “GOAT”.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Repatarurgyán
2018-06-19 11:14

Egyrészt nem azt írtam, hogy páran elitek, a többi szar, szóval azt maximum te képzelted oda, másrészt milyen eredményeket látni a kezdő és a csere QB-k teljesítményét összevetve? Steelers, Dolphins, Raiders, Packers, Colts, Giants… Ahol nem volt nagy különbség az a Pats, a Denver- ott mindenki egyformán szar volt-, Vikes és a végére az Eagles. Utóbbi két csapatnál viszont a kezdő irányító esetében sem beszéltünk elit teljesítményről.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Repatarurgyán
2018-06-19 11:12

1.Az RB és WR poszton tavaly tökéletesen bizonyította az Eagles, hogy érdemesebb elosztani az elkapásokat és a labdacipeléseket a játékosok között. Sok csapat még mindig inkább abban hisz, hogy egy futót kell csapágyasra hajtani, mert az a hatékonyabb.
2. A QB poszt szerintem ettől még nagyon messze áll. Ha a rotálás elkezdődne és kiderülne, hogy működne az nyilván odavezetne, hogy kevesebbet kérhetne el egy QB, mert csak 12 meccset játszik. Ezért az egész folyamat szerintem nem fog el kezdődni. Nem mennek bele a QB-k.
3. Én személy szerinte nem hiszek benne, hogy a rotálás működhet. Persze az jó dolog, hogy kevesebb ütést nyel be, ennél fogva egészségesebb marad, de a csapat teljesítménye összeségében szerintem rosszabb lenne, mert ha váltogatják a QB-t a támadókat szerintem összezavarja, hogy mindig más sémában kell dolgozni.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  acsdav2
2018-06-19 11:19

Ahol működött a rotáció, ott általában egyik QB sem volt kiemelkedő (kivéve Pats és Eagles, ahol rendszerbe illett mindenki.) Szart szarra cserélgetni pedig sem a Browns, sem a Denver esetében nem hozott eredményt.
Futó esetén kisebb a különbség az RB1 és RB2 között, mint a QB1 és QB2 között, így megérheti rotálni, de ha van egy Belled, akkor nem fogod nem futtatni, mert másik futód is van rosteren és hogy ne kapjon annyi ütést. Ahogy csak a rotációért egy Brownt sem fogsz leültetni egy meccsre, vagy egy Gronkot sem. Macimum egy-egy playre, drive-ra.

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  acsdav2
2018-06-19 13:23

Ezt tényleg így gondolják, így csinálják. Nem értem miért. Pont az eltiltásos 4 meccs mutatta meg, hogy mennyire működne ez. Ha JG nem sérült volna meg, akár laza 4-0-al adhatta volna át a TB-nek a stafétát. Simán benne volt, hogy legalább a távolabbi idegenbeli meccseket nyugodtan átadhatta volna a későbbiekben is, ezekre a meccsekre JG jó előre felkészülhetett volna, és talán akkor a csapat is meg tudta volna tartani. Pont ilyen esetben, kiöregedő klasszis, tehetséges ifjonc, simán működhetne ez a felosztás, hogy a közönség se legyen becsapva, lehetne jó előre közölni azt, hogy mikor ki a tervezett kezdő. Kizárólag az ego, és a féltékenység gátolta, gátolja ezeket a megoldásokat, nem a rotáció értelmetlensége.

kitalaltnev
kitalaltnev
Reply to  Repatarurgyán
2018-06-19 10:06

Az alapszakasz kb. egynegyedét? Ok nélkül? Eh, dehogy. :) Sem ő nem ülne le, sem BB nem ültetné le, nem így működik ez.

Bujdy Bujdy
Bujdy Bujdy
Reply to  kitalaltnev
2018-06-19 12:34

Ha ezen múlik, akkor megbeszélik, hogy melyik négy meccs előtt eresztik le inkább a labdákat, mint nem és akkor kap egy hónap szünidőt! Vannak itt opciók, dögivel! :D

Debreceni József
Debreceni József
2018-06-19 12:34

Amikor Jimmy G-t elcserélték és Brady kijött a “van bennem még 6-7 év” dumával, én azt mondtam hogy hibáztak hiszen tuti nincs benne ennyi, de még 3-4 sem. Mindenki nekem esett hogy a lóf@szt, mit dumálok itt. Most hogy Brady is azt közli hogy inkább előbb mint utóbb visszavonul, hirtelen mindenki egyetért higy végülis igaza van?. Így hogy ennyire nyíltan közli ezt, az OTA-kon sincs ott, szerintem egy szezon és visszavonul, BB-vel karöltve. Illetve BB ha folytatja, tuti nem Bostonban.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Debreceni József
2018-06-19 12:37

Nagyon szeretném BB-t a Brownsban látni.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Kopi3.14
2018-06-19 12:39

Voltmár ott, talán lesz is. Sőt, mondok egy durvát: Ha nincs HC csak a csapatokat nézzük, én a Brownsban több fantáziát látok, ha Brady sincs, akkor meg főleg.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Debreceni József
2018-06-19 12:44

Tudom, hogy volt. Azért is lenne jó, szerintem ott nem fejezte be, amit elkezdett.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Kopi3.14
2018-06-19 12:50

Az utolsó szezonjában playoffba vitte őket de ha emlékeim nem csalnak nem valami jó viszonyban váltak el az útjaik hiszen az uccsó (vagy az utáni) pillanatban jelentette be hogy ő mégsem költözik Baltimoreba a csapattal hanem inkább a pecchez szerződik ?

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Debreceni József
2018-06-19 13:07

Kirúgták a Browns-tól, az utolsó pillanatos történet az a Jet HC állás (de ismerős) utolsó utáni pillanatban történt lemondása volt.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  csak ezt ne
2018-06-19 14:07

Mea culpa, összekevertem a kettőt, úgy van ahogy mondod.

csak ezt ne
csak ezt ne
2018-06-19 12:56

TB és BB együtt alkottak nagy párost, nehéz igazából megmondani volt-e ebben domináns fél. Én úgy látom, hogy a korai években BB volt a domináns a sikerekben, ez a 2010-es évekre meg minimum egyenlőre változott, sőt megkockáztatom, inkább TB volt a sikerkovács széria meghatározóbb tagja az utolsó években.

Valaki itt TB fénykoráról írt. Az konkrétan az elmúlt 4 év volt. Nem egyszerűen a korához képest volt jó, hanem bárkihez, bármikorhoz képest. Szemre, statisztikára, önmagához mérten is kiemelkedő. Ugye BB nevéhez kötik a “We are on Cincinnati” sztorit 2014-ből, pedig az sokkal inkább TB-ről szólt. Talált valami olyan elképesztő extramotivációt magában, hogy azóta szinte minden meccsen olyan tűzzel, mindent elsöprő akarással és eredményességgel játszik, amit korábban nem tudott konzisztensen produkálni, és ami pályája közepén egy-egy csúnya PO bukáshoz is vezetett.

Úgyhogy én úgy látom a Pats nem fogja tudni pótolni, rövid távon egész biztosan nem TB-t, és ez egy komoly visszaesést jelenthet a franchise számára majd. Mivel szerintem ezt az edzők és a tulajok is látják, nagy nyomás alá helyezik majd TB-t, hogy csak még egy évet, lécci, lécci. Ez egyszer minimum be fog válni, főleg ha nem jön össze egy SB siker az idén, de nem is lesz nagyon messze. A másodikban már nem vagyok biztos, hogy esélyes lesz. Így jó esetben 2 max. 3 évet látok TB-ben. A Jimmy G csere megítélése még pár évet várat magára, amíg kiderül mit veszített vele a Pats, viszont TB pótlása már az idén is nagyobb prioritást kellett volna, hogy kapjon.

Debreceni József
Debreceni József
2018-06-19 20:19

Ja és ígértem meg egy vicces “mémet” is (nem mellre szívni) ?
Pats fans be like:comment image

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

56
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x