Connect with us

Minden ami NFL

FK! Top 50 ’19 – V. rész

Idén is összeállítottunk egy konszenzus listát az 50 általunk legjobbnak gondolt játékosról. Az utolsó részben a liga legjobb tíz játékosát mutatjuk be: itt már tényleg valódi szupersztárok vannak, kiderül, hogy szerintünk ki a legjobb irányító a ligában, valóban magasan vannak-e a legjobb passzsiettetők és az is, hogy ki az abszolút első.

 

 

A listát négy szerkesztő (renningan, balentin, leonidasz007, katonadani) az alapján állította össze, hogy szerinte ki jelen pillanatban az 50 legjobb játékos a ligában, kicsit inkább a következő szezonra, mintsem az előzőre reflektálva. A pontozási szabályzaton kicsit változtattunk a tavalyi évhez képest, ugyanis mivel csak négyen állítottunk listát, így nem lett volna célszerű figyelmen kívül hagyni a legalacsonyabb és legmagasabb pontszámokat – így a négy lista alapján a legmagasabb pontszámot kapó játékosok fértek be a top 50-be.

 

A lista korábbi játékosai:

Top 41-50

50. Baker Mayfield, QB, Cleveland Browns

49. Deion Jones, LB, Atlanta Falcons

48. Travis Frederick, C, Dallas Cowboys

47. Marshon Lattimore, CB, New Orleans Saints

46. Chris Harris, CB, Denver Broncos

45. David DeCastro, G, Pittsburgh Steelers

44. Quenton Nelson, G, Indianapolis Colts

43. Tyreek Hill, WR, Kansas City Chiefs

42. Ezekiel Elliott, RB, Dallas Cowboys

41. Mitchell Schwartz, OT, Kansas City Chiefs

Top 31-40:

40. Lane Johnson, OT, Philadelphia Eagles

39. George Kittle, TE, San Francisco 49ers

38. Tyron Smith, OT, Dallas Cowboys

37. Earl Thomas, S, Baltimore Ravens

36. Antonio Brown, WR, Oakland Raiders

35. Jalen Ramsey, CB, Jacksonville Jaguars

34. Jamal Adams, S, New York Jets

33. Myles Garrett, Edge, Cleveland Browns

32. Travis Kelce, TE, Kansas City Chiefs

31. Chris Jones, DL, Kansas City Chiefs

Top 21-30:

30. Joey Bosa, Edge, Los Angelers Chargers, 70 pont

29. JJ Watt, Edge/DL, Houston Texans, 74 pont

28. DeMarcus Lawrence, Edge, Dallas Cowboys, 74 pont

27. Alvin Kamara, RB, New Orleans Saints, 81 pont

26. Calais Campbell, Edge, Jackonville Jaguars, 84 pont

25.  Cameron Jordan, Edge, New Orleans Saints, 91 pont

24. Terron Armstead, OT, New Orleans Saints, 97 pont

23. Derwin James, S, Los Angeles Chargers, 105 pont

22. Patrick Peterson, CB, Arizona Cardinals, 107 pont

21. Odell Beckham Jr., WR, Cleveland Browns, 112 pont

Top 11-20:

20. Russell Wilson, QB, Seattle Seahawks, 122 pont

19. Drew Brees, QB, New Orleans Saints 124 pont

18. Jason Kelce, C, Philadelphia Eagles 125 pont

17. Saquon Barkley, RB, New York Giants, 125 pont

16. Michael Thomas, WR, New Orleans Saints, 130 pont

15. Zack Martin, G, Dallas Cowboys, 134 pont

14. Stephon Gilmore, CB, New England Patriots, 135 pont

13. Luke Kuechly, LB, Carolina Panthers, 143 pont

12. Andrew Luck, QB, Indianapolis Colts, 145 pont

11. Julio Jones, WR, Atlanta Falcons 144 pont

 

10. Fletcher Cox, DT, Philadelphia Eagles, 145 pont

Tavalyi helyezés: 27.

Idei helyezések: 7., 12., 16., 24

 

Egy belső védőfalember ritkán kapja meg azt a megbecsülést, amit megérdemel, de Cox az elmúlt években olyan formában játszik, hogy nem lehet nem észrevenni klasszis teljesítményét. Minden létező mutatóban a liga elejéhez tartozik és legtöbb statisztikában csak és egyedül Donald van előtte. Egyedül nem lehet felvenni vele a versenyt, de a duplázás is ritkán segít ellene.

 

9. David Bakhtiari, OT, Green Bay Packers, 146 pont

Tavalyi helyezés: 23.

Idei helyezések: 9., 9., 21., 23.

 

Bakhtiari évek óta folyamatos fejlődésben van, pedig már tavaly is csúcsközelben játszott. Ezen a teljesítményen emelt még egy fokozatot és mi már ki merjük jelenteni, hogy ő a liga legjobb támadófalembere. Az elmúlt három évben a snapjainek mindössze 3.4%-ában engedett nyomást, de ezeknek is elenyésző része végződik sackben.

 

8. Aaron Rodgers, QB, Green Bay Packers, 154 pont

Tavalyi helyezés: 1.

Idei helyezések: 5., 14., 14., 17.

 

A tavalyi győztesünknek idén be kell érnie a nyolcadik hellyel, amit főleg tavalyi szenvedésének köszönhet. Főleg hozzáállásbeli problémákat láthattunk nála, ami abból a frusztrációból adódott, hogy csapatának nem igazán ment a játék. Ettől függetlenül legtöbb fontos irányítómutatóban a legjobbak között maradt, valamint továbbra is ő dobja a legkevesebb olyan labdát, amit turnoverrel veszélyeztet a védők részéről.

 

7. Tom Brady, QB, New England Patriots, 168 pont

Tavalyi helyezés: 2.

Idei helyezések: 1., 2., 13., 20.

 

A tavalyi második helyezettünk is csúszásban van, de egy 42 éves játékostól ez is figyelemre méltó eredmény. Brady továbbra is az a hidegvérű profi, aki öt éve is volt, de bizonyos fizikai korlátok azért már megjelentek nála. Ettől függetlenül nem lehet elmenni azon tények mellett, hogy üres zsebből még mindig alig akad nála jobb irányító és amikor kell, akkor meg tudja rázni magát és csak passzjátékkal szétszedni az ellenfél védelmét.

 

6. DeAndre Hopkins WR, Houston Texans, 175 pont

Tavalyi helyezés: 33.

Idei helyezések: 2., 5., 8., 14.

 

Hopkins viszonylag nagy különbséggel szerezte meg az első helyet az elkapók között, mégpedig azért, mert minden olyan tulajdonság mellett, amit az elit elkapók tudnak, ő hatalmas extrákra is képes. Tehát nem csak elszakadni tud, leszedni minden 50/50 labdát és szökőévente ejt el passzt, de ő szedi le a legtöbb olyan labdát is, amit az irányítója inkább a védője kezébe dob, de ő megmenti a játékot. Nehéz szavakba önteni, hogy miért is jelenti ő a különbséget, de ajánlom mindenkinek, hogy nézze meg az egyik meccsét és utána nem lesz kétsége.

 

5. Bobby Wagner, LB, Seattle Seahawks, 176 pont

Tavalyi helyezés: 14.

Idei helyezések: 3., 5., 8., 12.

 

A linebacker poszt sokat értéktelenedett az évek folyamán és ennél nagyobb megbecsülés nem is kell Wagnernek, aki mindezek ellenére az 5. legjobb játékos a listánkon. Tudom elcsépelt mondás, de ő a modern linebacker prototípusa, aki futás és passz ellen is elit játékra képes, de az ellenfél irányítójára is veszélyes. Tavaly mindössze egyetlen szerelést rontott, miközben bejátszotta a teljes pályát. Igazából nincsenek rá szavak és valószínűleg csak azért ötödik, mert a passzsiettető és az irányító egyszerűen ennyivel értékesebb poszt. Erről viszont már nem ő tehet.

 

4. Patrick Mahomes, QB, Kansas City Chiefs, 180 pont

Tavalyi helyezés: –

Idei helyezések: 2., 3., 9., 10.

 

Nem igazán emlékszem olyan berobbanó szezonra, mint Mahomesé. Voltak ugrásszerű teljesítmények mindig is, de hogy valaki a liga legfontosabb posztján szinte a semmiből ilyen teljesítményt nyújtson, olyan talán még nem volt. Mahomes nem csak az összes létező statisztikai mutatóban az élen vagy a top3-ban végzett, de olyan varázslatos megmozdulásokkal kápráztatott el minket, amilyeneket régen vagy soha nem láttunk. Lehet félni tőle, hogy nem tudja ezt fenntartani, de botorság lenne jelenleg nem a liga legjobb top5 játékosa között számon tartani. Ezen a közös listánkon egyenesen ő a liga legjobb irányítója, ami azonban nem volt elég a dobogóra.

 

3. Von Miller, Edge, Denver Broncos, 182 pont

Tavalyi helyezés: 5.

Idei helyezések: 4., 4., 4., 10.

 

Nem volt elég a legjobb QB teljesítmény a dobogóra, mert ezt a területet kisajátították a liga legjobb passzsiettetői. A virtuális bronzérem Von Milleré, aki évek óta olyan magas szinten játszik, amire nagyon kevés példa van az NFL-ben (talán nincs is). Az elmúlt öt év alatt ő szerezte a legtöbb sacket, övé a legtöbb nyomásgyakorlás és futás ellen is gyilkos. Nem tudom meddig lehet fenntartani ezt a brutális dominanciát, de egyelőre nem látszanak a hanyatlás jelei.

 

2. Khalil Mack, Edge, Chicago Bears, 185 pont

Tavalyi helyezés: 16.

Idei helyezések: 3., 4., 6., 6.

 

Mack és Miller évek óta tartó párbaját nálunk most Mack nyerte, mert első chicagói szezonjában még egy fokozattal feljebb kapcsolt a fergeteges teljesítményére. Zsinórban negyedik szezonja, hogy legalább 70 nyomást generált és Donald után ő nyeri meg legtöbbször a párbajait is. Idén ezt megspékelte 10 labdaszerzéssel, ami egy edge játékostól külön kiemelkedő.

 

1. Aaron Donald, DT, Los Angeles Rams, 199 pont

Tavalyi helyezés: 3.

Idei helyezések: 1., 1., 1., 2.

Mit lehet elmondani még erről az emberről? Passzsiettetőket megszégyenítő nyomásgyakorlás-számot hoz évek óta, nincs az a double team, ami megállítja és lassan nagyobb hatása van a játékra, mint egy irányítónak. Defensive tackle létére nem lehet nem észrevenni, így nálunk is megszerezte az abszolút első helyet, sőt egy kivétellel mindenki listáján az első is lett. Valószínűleg nincs magasabb szint ezen a poszton, mint amire ő képes.

 

Végül pedig megtekinthetitek mind a 4, szavazatot leadó szerkesztő listáját:

82 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
82 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
2019-08-09 08:35

Most jól megkavartatok mindenkit azzal, hogy a polgári neveteket írtátok le.
Renningan=Józsi. Ez egyértelmű. De melyik a Katonadani?

bjeela
bjeela
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-08-09 08:44

A Kázmér, de erősen titkolja. Mondjuk megértem…

B Tamas
B Tamas
Reply to  bjeela
2019-08-12 16:33

XDXDXD

renningan
renningan
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-08-09 10:44

:DDDDD

bjeela
bjeela
2019-08-09 08:45

Végre valami újdonság, hogy nem a QB a legértékesebb játékos. Szívemnek oly kedves kép, mert annyiszor kellett végighallgatnom, hogy de a QB annyival fontosabb, hogy teljesen érthető, ha róla szól a foci.(Sosem értettem, miért csak egyszer lett védő az alapszakasz MVP) Mindössze csak az zavar, hogy még mindig egyfajta divathullám generálja ezeket az akut váltásokat és nem az adott pozícióban leadott teljesítmény. Ami sok esetben nehezen mérhető. Ugyanis akkor még az is elképzelhető lenne, hogy ecccer egy rúgó lesz a toplisták élén. Mint 1982-ben Mark Moseley, aki alapszakasz MVP lett.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-08-09 09:06

Sőt, az első 3 játékos védő!

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-08-09 09:06

Neked is feltűnt? :D Amúgy ezt már egy cseppet túlzásnak érzem.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-08-09 09:07

Az a fal azért egyben durva lenne, azzal tényleg majdnem meg lehetne nyerni a bajnokságot! :D

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-08-09 09:16

Azért a fickándozók csodateljesítményéhez kellenek az erőemelők is. ;) De igen, egy ilyen társasággal egy közepes QB és támadóteljesítmény tökéletesen elég lenne, lásd PManning második gyűrűjét.

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-08-09 10:25

Más kérdés, hogy mi lenne a sapkával, illetve milyen játékelemben kellene lemenni kutyába miattuk.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Krisztian Fekete
2019-08-09 10:26

Igen, egy jó ideje megy a foci a támadó jelleg irányába, több passz, több DPI, több late hit, stb. Ezért egyre értékesebbek azok akik így is bele tudnak rondítani az offense-ek terveibe :)

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
2019-08-09 09:16

Pedig már tényleg kezdtem aggódni, hogy szégyenszemre green bay-i nélkül marad a lista! :D Tényleg, van olyan csapat, ahonnan senki nem került be?

katonadani
Reply to  Krisztian Fekete
2019-08-09 09:26

Titans, Dolphins, Redskins, Bills, Vikings, Lions, Buccaneers, Bengals ha jól számolom

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  katonadani
2019-08-09 09:26

Köszönöm!

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  katonadani
2019-08-09 09:56

Már megijedtem, hogy a Redskins maradt egyedül le, de látom van társaság… bár sokat elmond a csapat helyzetéről, hogy egyetlen szerkesztőnél egyetlen holdout-oló játékos került csak fel egyátalán listára…

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  Krisztian Fekete
2019-08-09 12:10

Aggodalomra nincs ok, a Patriots is csak két játékossal szerepel, azt mégis mindig első számú SB esélyes.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Gáspár Bollók
2019-08-09 12:10

Annyira komolyan azért nem aggódtam, ez mégis csak egyfajta játék. Nem itt kell elöl lenni. :)

Brain Schottenheimer
Brain Schottenheimer
2019-08-09 09:26

Értem én, hogy ARod a “valaha volt legtehetségesebb irányító” de könyörgöm, ha nem úgy játszik évek óta akkor mi az istent keres a Top10-ben? Most arról ne nyissunk vitát, hogy a legkevesebb “turnover worthy pass” az övé, mert azért nem nehéz úgy elérni ezt, hogy a passzjátékok felében kidobálta a labdákat..

renningan
renningan
Reply to  Brain Schottenheimer
2019-08-09 10:44

Nálam nem is fért be :D

Antal Kovacs
Antal Kovacs
2019-08-09 09:56

Hopkins: “Nehéz szavakba önteni, hogy miért is jelenti ő a különbséget, de ajánlom mindenkinek, hogy nézze meg az egyik meccsét és utána nem lesz kétsége”
comment image

bjeela
bjeela
2019-08-09 10:34

Hááát, Józsi úr, azt még csak-csak beveszi a gyomrom, hogy Wilsont előrébb helyezted Mahomesnál(bár nem), de hogy Luckot is… Pedig Luck nálam a legtehetségesebb QB-k egyike volt mindig is, öröm nézni, amit művel, de most Mahomes egy szinttel feljebb rakta az elvárásokat, és ahhoz még Luck kevéske. Lehet,hogy idén ő is szintet ugrik és lehet, hogy Mahomes meg szint alá megy – pláne, hogy számos fegyverét elvették tőle -, de ennek ellenére még mindig ő a top. Elképesztően lazán mozog a zsebben, mint egy vén tapasztalt róka, nem szarja össze magát, kiválóan lát a pályán, kölyök létére döbbenetesen olvassa a játékot, és amiket megdob és amilyen természetességgel… Szóval mivel indoklod ezt a QB sorrendet?

renningan
renningan
Reply to  bjeela
2019-08-09 10:44

Wilsont eredetileg a 2. helyre tettem, szerintem az új generáció legjobb irányítója, aki már most olyan hatással van a játékra, mint a liga történetének legjobbjai. Végül ezen módosítottam, mert a 2. hely talán MÉG most túlzó, de idővel nem kétlem, hogy oda fog kerülni. Ami Mahomest illeti: Newtonnak is volt kiugró szezonja, azt leszámítva egyszer sem fért be a top50-es listákba, nemcsak nálunk, de máshol sem, így még mielőtt Luck, vagy ne adj Isten Wilson elé tenném, még várnék vele egy évet. Luckot meg szerintem nem kell magyarázni, ha nem teszik tönkre a sérülések, akkor Hall of Famer lehet belőle.

bjeela
bjeela
Reply to  renningan
2019-08-09 19:03

Abban igazad van, hogy ez még csak az első szezonja volt, és valóban volt temérdek QB, akinek az első éveiben volt kiugró teljesítménye(lásd Foles), aztán csend, de ez elvileg a tavalyi produktum utáni akut állapot értékelése és nem egy életpálya minősítése. Márpedig ha így nézzük, akkor Mahomesnál tavaly nem volt jobb játékos és én – aki elvileg nem rajongok a túlzott QB imádat okozta torz értékelésekért – sem tudok jobbat, még Donaldot sem. A kölyök felháborítóan jó. Leveri Luck antréját és Wilson bemutatkozását is, a tavalyi teljesítményüket nézve meg pláne. Amikor először megláttam Luckot azt mondtam, hogy ez a srác elfeledteti velünk majd PManninget, de ugyebár a sérülés. De fasorba sem volt Mahomestől azonos korban, igaz senki sem. Abban viszont igazad van, hogy most jön el igazán Luck ideje, mert lesz 2-3 éve, hogy gyűrűt, gyűrűket szerezzen. Minden összeállt hozzá a csapatnál, ahogy Mahomesnál is tavaly. Wilson viszont nyakig van a…

renningan
renningan
2019-08-09 10:44

Ha esetleg érdekel valakit a QB sorrendem: szerintem idén már végbe fog menni egy régóta esedékes generációváltás a poszton. A fiataloktól/fiatalabbaktól nagyon jó és domináns évet várok, az öregektől – Brees és Brady – pedig visszaesést önmagukhoz képest. Persze ettől még mindig félelmetesen jók lesznek, de nem annyira, hogy a lista legelejébe tegyem őket. Illetve Rodgerstől végre valami hozzá méltó játékot és eredményességet, mert az elmúlt két évben nem ment a Packersnek, és ebben nem csak a sérült, de az egészséges Rodgers is jócskán benne volt. Alábecsülni nem merem, de ha így folytatja, akkor sokáig nem fog ilyen elől maradni.

Kenny79
Kenny79
2019-08-09 10:54

Aaron Donald az első, mert sok a siettetése, de azok akik ellen egy sack sem jött össze Neki (Saints támadófal), azok jóval hátrébb vannak. Hogy is van ez? Szerintem egy túlontúl fényezett ez az Aaron fiú.

katonadani
Reply to  Kenny79
2019-08-09 11:23

nem szeretek ilyet mondani, de ha valaki nem látja Donald zsenialitását, akkor valamit nagyon rosszul néz.

Azon lehet vitázni, hogy mekkora hatása van egy meccsre és mennyiben befolyásolja a játékot, de azon, hogy zseniális játékos és a posztján a valaha volt egyik legjobb, vagy hogy a liga jelenlegi egyik, ha nem a legjobb játékosa, azon elég nehéz.

Kenny79
Kenny79
Reply to  katonadani
2019-08-09 15:43

Egy szóval sem mondtam, hogy nem jó, vagy nem a legjobb a posztján…de a felvetésed második részével nem értek egyet…szerintem nincs akkora hatása, hogy Ő legyen a legjobb.

cshemiv8
cshemiv8
Reply to  katonadani
2019-08-09 18:45

Kár hogy playoffba kivették a játékból,superbowlba szintén.Amúgy tisztelendő a hozzáállása meg amit nyújt a pályán,de Mahomes nagyobb tényező sokak szerint. :)

Sestertius
Sestertius
Reply to  Kenny79
2019-08-09 11:31

tehát ha Brady labdáját egy Corner egy meccsen leszedi 2x, akkor az a Corner jobb játékos mint Brady………….. értem…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Sestertius
2019-08-09 11:40

Bradynél minden corner jobb corner. :D

Sestertius
Sestertius
Reply to  Krisztian Fekete
2019-08-09 12:10

pedig azt hittem, hogy Brady mindenben IS a legjobb…. most csalódnom kellett… :(

Kenny79
Kenny79
Reply to  Sestertius
2019-08-09 12:30

Igen, azon a meccsen a corner jobban végezte a munkáját, mint Brady, hisz Ő leszedte a labdát, Brady meg nem oda dobta ahova kellett.

Sestertius
Sestertius
Reply to  Kenny79
2019-08-09 13:50

Tehát a Saints támadófala AZON A MECCSEN jobban végezte a munkáját mint Donald….
És ennek mi köze van ahhoz, hogy Donald overall a legjobb játékos a ligában, meg hogy Sains falemberek jóval mögötte vannak?
Pont annyira semmi, mint ha Bradynek volt egy szar meccse.. attól még ő az egyik legjobb irányító, és a CB nem lesz nála jobb játékos…

Kenny79
Kenny79
Reply to  Sestertius
2019-08-09 15:43

Igen. Azon a meccsen a fal jobb volt mint Aaron! Szerintem nem Aaron a legjobb a ligában, ennyi…

renningan
renningan
Reply to  Kenny79
2019-08-09 16:34

Fun fact: Donald úgy volt klasszisokkal jobb mindenkinél tavaly, hogy 70-80 százalékban kettőzték, míg a többi top védőfalembert 20-40 százalékban. Donald egyszerűen leírhatatlanul jó.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Kenny79
2019-08-09 18:07

Engem érdekel. Akkor ki?

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
2019-08-09 11:31

Rugó poszton, ha jól látom, egyikőtöknél sem fért be senki. A legjobb rugó (Kicker, Punter) poszton játszó játékosnak kb hányas listán jutna hely?

Ádám Váradi
Ádám Váradi
Reply to  Krisztian Fekete
2019-08-09 12:01

300🤣

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Krisztian Fekete
2019-08-09 12:10

némileg jogosnak érzem a kérdést. ha bizonyos posztokon megemlítették a szerkesztők hogy a poszt értéktelenedése miatt nem tud előrébb kerülni a listán, de közben annyira kiemelkedő hogy nem lehet figyelmen kívül hagyni, akkor ez igaz a kickerekre is. (punterek azért már erős lenne)
egy kimagasló kicker aranyat ér, ugye bears? :D

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fanyul23
2019-08-09 12:10

És azért egy jó (vagy rossz) kicker mégis csak meccseket dönthet el. Pláne, ha a csapatnak ezért kevesebbet is elég lehet előrehaladni, mert 50+ yardokról is simán berúgja.Vagy harmincról sem biztos.

bjeela
bjeela
Reply to  Fanyul23
2019-08-09 21:02

Annyira, hogy nekünk van a rosteren hat és mint képes százból 76-szor telibavágni a kapufát.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  bjeela
2019-08-09 21:02

Szerintem az a kunszt. Irany a cirkusz😀

bjeela
bjeela
Reply to  Fanyul23
2019-08-09 21:14

Felesleges, amit ezek művelnek, attól már a Soldier Field is egy cirkusz lett.

Dongatto
Dongatto
2019-08-09 12:50

Macket jol lepontoztàtok(ketten) aztàn mègis megkapta a 2ik helyet. Èrdekes.

renningan
renningan
Reply to  Dongatto
2019-08-09 14:54

Az összpontszám számít :D sok negyedik többet ér, mint két második és kér 20.

Tamasi Antal
Tamasi Antal
2019-08-09 13:11

Nem kötözködésképpen, de a 12.-nek több a pontja mint a 11.-nek (ebben a cikkben felsorolva).

wolandrule
wolandrule
2019-08-09 14:12

Brady 20. Az igen. Bosszúból földbe döngölték a Lionst a fiúk. :)

cshemiv8
cshemiv8
Reply to  wolandrule
2019-08-09 14:54

És majd szezon végén megkapja hogy csak a futonak adja oda a lasztit mert a defense lehuzza majd rolot✌️Volt már ő eleget mindenféle biszembaszom lista elején😀

Debreceni József
Debreceni József
2019-08-09 14:43

Ha kicsit inkább a következő szezonra nézve lett a lista összeállítva, el nem tudom képzelni hogy nem fért be Deshaun Watson mondjuk egy Drew Brees de akár egy Wilson helyett. Megjegyzem nálam a most kezdődő szezonban Mayfield is előttük van, ami a potenciált illeti: Seattle-ben az offense siralmas, New Orleans-ben meg a tavalyi szezon végén Brees volt siralmas,mintegy előrevetítve mit hoz nekik az idei szezon…

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  Debreceni József
2019-08-09 14:54

:)

renningan
renningan
Reply to  Debreceni József
2019-08-09 14:54

Brees visszaesett, de azért nem volt ő rossz, legalábbis nem ennyire :D. Wilson körül meg lehet, hogy siralmas az offense, de ő maga így is extraklasszis.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  renningan
2019-08-09 15:10

Ezt nem is vitatom, mindketten kiváló irányítók (nem Dak Prescottról beszélünk – sorry Boyz fans🙂), de ha már előre nézünk és nem hátra, szerintem egyikük sem fog a top10-ben végezni a qb-k között. Imádom Breest, amíg nem volt Watson a Texansnál addig kedvenc qb volt, többre tartom mint Rodgerst vagy Bradyt, de az a szezon végi teljesítmény erősen azt mutatta hogy neki most kellene abbahagynia. Az utóbbi két szezonban ott voltak a superbowl küszöbén, nem jött össze, idén szerintem a csoport sem lesz meg nekik. Wilson meg a mobilis qb-k etalonja, nála senki nem érzi jobban a nyomást a futó qb-k között, nem véletlen hogy ő az egyetlen aki még talpon van és nem szenvedett el nagyobb sérülést (mondjuk a bariton hangon való “gó hóksz”-ozásról leszokhatna) abból a classból, de idén aztán tényleg nemlétező az a Seahawks offense, ráadásul a defense is mélyponton van, még el se kezdődött a szezon de már a fél D-line kiesett. Akármilyen zseniális, idén senki nem fogja segíteni, még a védelem sem.

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  Debreceni József
2019-08-09 15:30

Úgy látszik kikerült a fókuszomból a Texans, de miért helyezed Watsont ilyen magas polcra? Bár a fal előtte nem elit, de azért van nkei egy Hopkins…
https://www.pff.com/news/pro-final-list-of-pffs-highest-graded-quarterbacks-in-the-nfl-in-2018

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Gáspár Bollók
2019-08-09 20:15

Nem egy az egyben kicserélni, szigorúan ha csak a qb-ket nézem akkor nálam az idei szezonban biztos előbb vam Watson de még Mayfield is mint Brees vagy Wilson. A miérteket fentebb írtam. Márpedig ha ők felfértek a listára akkor Watsonnak is ott lenne a helye. Hangsúlyozom, szerintem.

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  Debreceni József
2019-08-10 08:25

Értem, hogy visszaesést vársz Breestől és Wilsontól, csak azt kérdeztem, hogy Watson mi alapján lenne top 5 körüli a top10 körül helyett a QB-k közt? Illetve ha Brees visszaesik is top10-en belül lesz bőven, míg a Seahawks visszaesésétől függetlenül is Wilson top5 körül marad szerintem, mert annyira tehetséges.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Gáspár Bollók
2019-08-10 11:05

Nem egy az egybe kicserélni hanem inkább őt mint egy Breest vagy Wilsont a listára, de csak akkor ha a következő szezonra koncentrálunk. Wilsonnal meg sz a bajom hogy idén konkrétan egy normálisabb elkapója lesz Lockett személyében aztán kifújt. Így nehéz lesz villogni.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Debreceni József
2019-08-10 14:18

Hacsak nem találtak valaki szenzációs draftolatlant. Volt már erre is példa a liga életében. (Esetleg Metcalf lesz jó)

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Krisztian Fekete
2019-08-10 14:25

Akár az is lehet, megjegyzem DK szerintem egy SPARQ híróu, nem több. Én sokkal inkább azért vizionálom a Hawks idei gyengélkedését mert soha ilyen gyenge védelem nem volt amióta Wilson ül a kormánynál. A LoB-ből semmi nem maradt, a fal fele már most lesérült, a legjobbjuk már nincs köztük, így hirtelen Wagner és Kendricks jut eszembe aztán ennyi. Ha semmi hátszelet nem kap a defense-től, Wilson zsenialitása is kevés lesz.

Pedro44
Pedro44
2019-08-09 16:19

AJ Green és Geno Atkins szerintem simán felfért volna. Atkins kb egy szinten van szerintem Coxal, csak a Bengals vergődése miatt elmennek mellette. Green meg tudja azt amit Julio csak Dalton langyos fos.

Pedro44
Pedro44
Reply to  Pedro44
2019-08-09 17:05

És Wiiliam Jacksont sem adnám oda Lattimorert, valamint a nálam örök Bengal Whitworth is elférne az 50-ben. Vagy nagyon elfogult vagyok?

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Pedro44
2019-08-09 17:50

Nálam Atkins ott a listán viszonylag magasan szal vele egyetértek. Whithworton pedig nagyon gondolkoztam de ő már vastagon benne van a korban, így már picit a jövőre is tekintve nem fért be. Green nálam kb csak a 6. Legjobb elkapó a ligábam,ő se sokkal maradt le.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Pedro44
2019-08-09 18:07

Green képességei alapján biztos rajta lenne, de az elmúlt szezonban is sokat volt sérült, és épp most sem lehet tudni, mikor jön vissza. Így nehéz abban bízni, hogy jó éve lesz. Szerintem.

pritek
pritek
2019-08-09 16:43

Szerintem Chandler Jonesnak a listan lenne a helye. Az elmult harom ev legtobb negativ yardos szerelese es a folyamatos veszely amit a jelenlete okoz edge rusherkent fontosabb es jobb jatekossa teszi mint jopar jatekost a listarol.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  pritek
2019-08-09 16:52

Jogos felvetés, de sajnos nem mindenki férhet fel a listára. Kíváncsi lennék ha 8-10 ember csinalna meg ezt a listat kik férnének fel. Jones egyébként a kora miatt maradhatott le, gondolom már nem várunk annyit tőle stabilan mint eddig

renningan
renningan
Reply to  pritek
2019-08-09 18:19

Én erre válaszoltam a másik cikkben.

Ewzy
Ewzy
2019-08-09 23:36

Teljesen off, tudnátok nfl-s podcast-t ajanlani?

katonadani
Reply to  Ewzy
2019-08-10 08:10

Triple Coverage :D

angolok közül például StickToFootball, Around the NFL, PFF Podcast, MoveTheSticks, The Lefkoe Show (mindegyik más stlus meg rundown), de rengeteg van még

Ewzy
Ewzy
Reply to  katonadani
2019-08-10 08:39

Koszi!
Titeket pedig alap h hallgatlak :D

Wyatt
Wyatt
2019-08-11 15:29

Egy off-ball linebacker, mint az otodik legfontosabb jatekos az egesz ligaban 2019-ben? Az nojsz

katonadani
Reply to  Wyatt
2019-08-11 16:39

fontosságról nem volt szó, akkor az első kb 15 QB lenne :)

Wyatt
Wyatt
Reply to  katonadani
2019-08-11 17:19

otodik legjobbnak is eros. btw, ha csak az szamit, hogy a posztjan marha jo legyen, akkor Tuckert az 50-be :d

82
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x