Connect with us

Minden ami NFL

FK! Top 50 2020 – II. rész

A lista következő részében a legjobb offensive tackle-ök egy része, kiöregedőben lévő sztárok és kiváló secondary játékosok foglalnak helyet. Érdekes megfigyelni, hogy mind a tackle-ök, mind a korosodó játékosok megítélése elég vegyes, épp ezért mutathat valós képet a listán elfoglalt helyük.

A listát hat szerkesztő (Balázs, Bálint, Dani, Höri, Józsi, Patrik) az alapján állította össze, hogy szerinte ki jelen pillanatban az 50 legjobb játékos a ligában. Az összpontszám megállapítása során figyelmen kívül hagytuk a legalacsonyabb és legmagasabb helyezéseket, hogy a szélsőséges véleményeket kivegyük az egyenletből.

A lista korábbi játékosai:

Top 41-50

50. Rodney Hudson, C, Las Vegas Raiders

49. Harrison Smith, S, Minnesota Vikings

48. Brandon Brooks, G, Philadelphia Eagles

47. Chandler Jones, Edge, Arizona Cardinals

46. Tom Brady, QB, Tampa Bay Buccaneers

45. Myles Garrett, Edge, Cleveland Browns

44. Mike Evans, WR, Tampa Bay Buccaneers

43. Calais Campbell, DL, Baltimore Ravens

42. Jalen Ramsey, CB, Los Angeles Rams

41. Jason Kelce, C, Philadelphia Eagles

40. Lane Johnson, OT, Philadelphia Eagles, 47 pont

Tavalyi helyezés: 40.

Idei helyezések: 11, 26., 42., 44., 45., 47.

Lane Johnson rögtön mindkettő kategóriába besorolható. Egyrészt kétségtelenül még mindig egy nagyszerű tackle, de már kezdenek meglátszódni rajta az idő jelei. Ettől függetlenül jelen pillanatban itt a helye a listán, mert rutinja és technikája még mindig a legnagyobbak közé emeli a posztján. Mind a hat szerkesztőnél bekerült a legjobb 50 játékos közé.

39. Terron Armstead, OT, New Orleans Saints, 49 pont

Tavalyi helyezés: 24.

Idei helyezések: 11, 25., 32., 47., 50+., 50+.

Terron Armstead pont az ellentéte lehetne. Ő még nincs igazán korban, így hosszú évekig lehet meghatározó játékos, de talán pont pár – az eddigiekhez hasonló – stabil év hiányzik neki még, hogy magasabbra ugorhasson ezen a listán. Egészségesen posztja krémjébe tartozik, de elég sok meccset kellett már kihagynia karrierje során, ami szintén ronthatja értékét.

38. Aaron Rodgers, QB, Green Baay Packers, 54 pont

Tavalyi helyezés: 8.

Idei helyezések: 22, 22., 26., 50+., 50+., 50+.

Az első meglepetés, hogy Rodgers ennyire hátul van a tavalyi top10-es szereplés után. Ellenben már tavaly is nagyobbat esett a megítélése, ezen pedig idén semmit nem sikerült javítania. Mégis itt foglal helyet, hiszen továbbra is vannak olyan villanásai, amikre csak a legnagyobbak képesek, így sokak szemében továbbra is ő az egyik csúcsirányító a ligában. Kérdés, hogy képes lesz-e még tartósan azt a szintet hozni, mint 4-5 évvel ezelőtt. Kettős megítélését mutatja az is, hogy három szerkesztőnél a top26-ba került, hárman viszont a listára sem tették.

37. Danielle Hunter, DE, Minnesota Vikins, 54 pont

Tavalyi helyezés: –

Idei helyezések: 6., 8., 45., 46., 50+., 50+.

Hunter megítélése szintén érdekes. Amit az utóbbi időben letett az asztalra, az kétségtelenül figyelemre méltó és a top3 pass rusher közé emeli a játékát. Ellenben szerintem még sokan kivárnak azzal, hogy a legjobbak közt emlegessék, mert valahogy az X faktort kevésbé érezni a játékában, így pedig még bizonyítania kell. Szintén jól mutatja kettős megítélését, hogy két szerkesztő a top10-be helyezte, négyünknél viszont a top40-be sem fért be.

36. Derwin James, S, Los Angeles Chargers, 55 pont

Tavalyi helyezés: 23.

Idei helyezések: 29., 36., 37., 38., 38., 48.

A Chargers svájci bicskája minden valószínűség szerint sérülése miatt van ennyire hátul, mert tisztán játékát tekintve az egyik legdominánsabb a posztján és kivételes játékos az NFL-ben. Ellenben nem tudta megmutatni, hogy olyan szinten van, mint tavaly, ezért van ez a kisebb hátraesés a helyezésében. James egy kiváló játékos, a legjobb mentalitással, így minden adott, hogy jövőre újra top25 lehessen.

35. Drew Brees, QB, New Orleans Saints, 57 pont

Tavalyi helyezés: 19.

Idei helyezések: 29, 30., 32., 34., 50+., 50+.

Brees esete hasonló Rodgerséhez, annyi különbséggel, hogy a kapott pontszámokon is látszik, hogy Breest egy sokkal stabilabb játékosnak tartjuk, ellenben nem nézzük már ki belőle a robbantást sem. Már évek óta prognosztizáljuk, hogy visszaesik a játéka, de ez nem olyan ütemben történik, hogy egyből kihulljon a top50-es listánkból.

34. Richard Sherman, CB, San Francisco 49ers, 62 pont

Tavalyi helyezés: –

Idei helyezések: 12., 16., 39., 43., 44., 50+.

Újabb érdekes név a sorban. Sherman tavaly már fel sem fért a listánkra, de idén olyan másodvirágzást produkált, hogy komolyan elgondolkodtató, hogy 30-on kívül van-e a helye. A többség szerint jobb az óvatosság és meg kell várni, hogy ez csak egy ideiglenes fellángolás volt-e tőle vagy valóban képes visszatérni a csúcsformájához.

33. Casey Hayward, CB, Los Angeles Chargers, 70 pont

Tavalyi helyezés: –

Idei helyezések: 14., 23., 30., 35., 46., 50+.

Hayward ellenben elég stabilan hozza azt a teljesítményt, ami top5 a posztján, ellenben az utolsó fokozatot valahogy nem képes megugrani. Kiváló játékos, akinek senkinek nem kell már bizonyítania, de nem ő kategóriájának a csúcsa.

32. Tyrann Mathieu, S, Kansas City Chiefs, 72 pont

Tavalyi helyezés: –

Idei helyezések: 13., 20., 31., 40., 41., 50.,

Még egy másodvirágzását élő játékos Mathieu személyében. Szerintem mindenki nevében mondhatom, hogy nagyon jó látni, hogy képes volt visszatérni a sérülések és kisebb gyenge periódus után, mert nem csak egy jó, de egy izgalmas játékos is, akit jó nézni a pályán. Most úgy tűnik nagyon megtalálta magát és a helyét is a csapatában, így bizakodóak lehetünk.

31. Ryan Ramczyk, OT, New Orleans Saints, 74 pont

Tavalyi helyezés: –

Idei helyezések: 13., 25., 29., 33., 43., 43.

Ramczyk teljesítménye a többiekéhez képest stabil. Évről-évre jobb, és a legjobb korban is van, hogy ez még fokozatosan javuljon is. A pontszámok szórása ugyan kicsit nagy, de ez inkább a tackle-ök overall megítélésének tudható be szerintem. Ő már minden listán rajta van, teljesen megérdemelten.

50 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
50 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
bjeela
bjeela
2020-07-21 08:38

Érdekes szempontok alapján értékeltek. Számomra kicsit megfoghatatlan, amikor várható/esetleges jövőbeli teljesítmény kerül szóba egy tavalyi teljesítmény alapján meghozott értékelésnél. De ez is egy világlátás. A kíváncsiság kedvéért megnéztem a PFF hasonló listáját – isten mentsen, hogy ez bárkit is befolyásoljon, sőt – és ott Bríz 11., Sherman 14., Tibi 24., ARod szóba se kerül az 50-es listán.
https://www.pff.com/news/nfl-50-best-players-entering-the-2020-season

katonadani
Reply to  bjeela
2020-07-21 09:25

majd a végén kiderül mindenki listája, de nálam egyébként
SPOILER ALERT

Sherman 12., Brady-Brees 33-34., ARod nincs listán (utóbbi ugye csak három szerkesztőnél volt fent)
Nekem Sherman volt az egyik olyan játékos, akinél nem igazán értettem a többiek álláspontját – nyilván volt ilyen mindenkinél vice-versa.

pritek
pritek
Reply to  katonadani
2020-07-21 10:32

Sherman szerintem eléggé túl van értékelve. Abból él, hogy folyamatos PIban van csak a töredékét fújják be. Illetve egész karrierje során szerencséje volt, hogy először egy egészen egyedülálló védelemben játszott (persze nyilván ő is kellett hozzá) és többnyire azért rohantak utánuk az ellenfelek, úgyhogy simán elfedték a többiek a hiányosságait és tudott “ragyogni”. Amikor meg a tehetség kicsit csökkent körülötte, látványosan visszaesett. Most meg olyan passzsiettetés volt előtte, hogy még nekem is lett volna INTem, ha a helyén játszom. Illetve most is azért többnyire kapartak az ellenfelek utánuk ezerrel. Nem mondom, hogy ne lenne jó játékos, de a folyamatos felszopkodását egyáltalán nem tartom jogosnak.

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2020-07-21 19:25

Dani, szeretném ismét hangsúlyozni, hogy szó sincs arról, hogy ez egyfajta kritika lenne a részemről és ezért neked vagy bárki másnak a véleményéért magyarázkodnia kellene. Ez mindenkinek a szuvenír joga. Ti így raktátok össze, más másként.

De ha már mindenáron elvárást akarsz tőlem megfogalmaztatni felétek, akkor legfeljebb az lenne a hiányérzetem, hogy a lista összeállításának kritériumrendszerét ismételten kicsit pongyolán határoztátok meg illetve közöltétek az olvasókkal, ezért aztán lehet így is érteni meg úgy is. És ez nem szok jó lenni… Én például a 2020-as listát 2020-as listának értelmeztem és ebben úgy látszik tévedtem – “nem a tavalyi teljesítmény alapján áll össze a lista”(idézet tőled) -, de lehet, hogy rosszul értelmeztem a felvezetőtöket: “…az alapján állította össze, hogy szerinte ki jelen pillanatban az 50 legjobb játékos a ligában”(FK top 50 2020 I. rész). És akkor a jövőbelátó képességeitekről ne is beszéljünk, amivel a játékosok akut, 2020-as értékét felülírtátok. ;)

A lista jópofa, szórakoztató, vitát generáló és rohadtul nem értek mindenben egyet vele, de ez hál’ istennek, hogy így van, mert én szeretek én lenni és nem más(ok).

katonadani
Reply to  bjeela
2020-07-21 21:32

Nem ereztem kritikanak, csak plusz infot szolgatattam a sajat ertekelesemrol, illetve tovabbvittem a beszelgetest :)

Egy ilyen listat sosem lehet minden szempontbol jol megfogni. Lehet valakinek rossz szezonja volt tavaly vagy serules miatt kihagyta az evet, igy nem lenne fair csak a tavalyi ev alapjan ertekelni oket. Ezert is volt kicsit tenyleg tágan megfogalmazva es a szerkesztok szubjektiv ertekelesere bizva a dolog, hiszen ahogy mindenki tudja, ez szubjektiv dolog. Egyebkent a PFF is ugyanilyen elvek menten tette ossze a linkelt listajat.

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2020-07-22 02:17

Az magánügy, hogy milyen kritériumokat választ valaki egy lista összeállításánál, még akkor is, ha közreadja. Azonban azt illenék pontosan leírni, hogy milyen kritériumok szerint kell értelmezni a listát, hogy a köz, akinek hozzáférhetővé tették ne érthesse félre. Én csak ennyit jeleztem. ;)

katonadani
Reply to  bjeela
2020-07-22 08:29

teljesen pontosan leírtuk a kritériumot:
“az alapján állította össze, hogy szerinte ki jelen pillanatban az 50 legjobb játékos a ligában”

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2020-07-22 09:06

És ezt milyen információkra alapozod? Mert ugyebár kizárólag a tavalyi teljesítményre támaszkodhatsz, hiszen 2019 decembere óta a játékosok zömét nem látta senki játszani, ami meg 2018-ban volt annak már nem sok köze van a jelenlegi állapotokhoz. Ehhez képest te közlöd, hogy nem a 2019-es évre alapoztok a döntéshozatalnál(akkor ugyan mire, hiszen ez nem volt részletezve, csak – ahogy most is jelzed – annyi, hogy “ki jelen pillanatban az 50 legjobb játékos a ligában”, ami felettébb bizonytalan meghatározás) illetve a játékosoknak adott értékelések magyarázatainál ilyen megjegyzéseket olvasok: “…Ez lehet az egyik oka annak, hogy a legtöbben visszaesést várnak tőle.” vagy “Nincs okunk feltételezni, hogy idén ne lenne hasonlóan megállíthatatlan” illetve “A szerkesztőség bizalma továbbra is él vele kapcsolatban, de még egy ilyen szezon nem fér bele” jellegű varázsgömbnézéses jósdák, amiket láthatóan szintén a kritériumok közé engedtetek, bár ez csak egy feltételezés a részemről, hiszen ez sincs meghatározva. Ahogy apósom szokta mondani, amikor a meteorológiai előrejelzésekkel kínozom: majd holnap megmondom, hogy ma esett-e az eső. ;) Ceterum censeo a kritériumok nincsenek pontosan meghatározva.

katonadani
Reply to  bjeela
2020-07-22 09:16

Nem kizárólag tavalyi teljesítményekre támaszkodhatok. Akkor az lenne a lista, hogy ki volt a 2019-es szezon 50 legjobb játékosa.

Nyilván a 2019-es szezon elég nagy százalékkal van jelen az értékelésünkben. De gondolhatjuk azt, hogy X játékosnak ez egy kiugró szezon volt ilyen-olyan indokok miatt, vagy épp sérülés miatt rosszabb éve volt, de attól ő még ugyanolyan domináns játékos, mint 2018-ban volt, és egyéb hasonló faktorok is közrejátszhatnak abban, hogy jelen pillanatban kit gondolunk a legjobb 50-nek.

Ez nyilván nem egy egzakt tudomány (nem is lenne túl érdekes akkor a lista, meg úgy overall a sport), a kritériumokat sem lehet meghatározni pontosabban, már csak azért sem, mert posztokon átívelő rangsornál nem is tudsz univerzális kritériumokat meghatározni stb.

katonadani
Reply to  katonadani
2020-07-22 09:21

nézzünk egy példát: Bobby Wagner pl lerakott jópár elit évet, de tavaly jelentősen gyengébb volt ennél. Csak a tavalyi évet vegyük figyelembe? Akkor nem férne fel a top50-be sem. Vagy azt is nézzük, hogy a Seahawks rendszere tavaly nagyon kiszúrt vele, mert lehetetlen helyzetekbe hozta a folyamatos base formációval, ahol a linebackereknek elkapókat kellett fedezniük?

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2020-07-22 10:29

Nem másznék bele jobban az érvelésed elemzésébe, mert már így is többet foglalkoztunk ezzel, mint megérdemelné a téma. Én kicsit kukacoskodóbb és részletesebb vagyok a meghatározásoknál/szempontoknál, ti nem. Ez legyen a legnagyobb gondunk egymással. ;)

Off: új hír, hogy a Sport1 MLB-t fog közvetíteni, ergo vélhetően a Sankót tíz ökörrel sem lehetne elvinni az Aréna4-hez(nem mintha akarták volna) és nagy valószínűséggel a Ricsi is ezért marad a tévénél.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  bjeela
2020-07-22 10:38

Ez jó hír. A mai napig a baseball az egyetlen sportág, aminek nem teljesen tiszták a szabályai. De ha tényleg adják, adok nekik egy esélyt, az NFL-nél is bejött :)

Ricsinek amúgy találn(án)ak ott más munkát is (közvetített ő már szinte mindent), de Sanyi tényleg sanszos (nemrég a karanténcastban is ő volt az MLB-ügyi szaki)

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2020-07-21 23:12

“Ez mindenkinek a szuvenír joga.”

szuverén?

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2020-07-22 01:55

Ezt most komolyan meg kellett kérdezned?

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2020-07-22 02:17

igen, de még beléd is kötök, a szuterén jobban hangzott volna

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2020-07-22 02:17

Jó, nem lehet mindenki akkora poliészter, mint te…

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2020-07-22 03:15

a polietilént preferálom, az még néha újrahasznosítható (nem úgy mint a covid-teszt)

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2020-07-21 23:12

a többiek megnézték a Super Bowlt /s

katonadani
Reply to  bjeela
2020-07-21 10:01

illetve azt hozzátenném, hogy nem a tavalyi teljesítmény alapján áll össze a lista

acsdav2
acsdav2
2020-07-21 09:08

“Már évek óta prognosztizáljuk, hogy visszaesik Brees játéka, de ez nem olyan ütemben történik”

Egyáltalán mire alapozzátok ti, hogy Brees játéka visszaesne? Karrierje egyik legjobb évét hozta tavaly is. 116.3-os rating 74.3%-os pontosság, 27/4 TD/INT.

katonadani
Reply to  acsdav2
2020-07-21 09:24

leginkább arra, hogy év végén tavaly is és két éve is gyenge volt.
Hogy ennek mi az oka, jó kérdés, de pl lehet, hogy addigra elfárad a karja, és ugye egyébként sem épp a nagy dobásairól híres.

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2020-07-21 09:37

Na, de előtte 4 évig nem volt PO-ban. Akkor mégis mi alapján tudjátok az akkori énjének szezon végi teljesítményével összehasonlítani? Mert az alapszakaszban évről évre jobb lesz,de a PO-ban ezt már valamilyen oknál fogva nem tudja hozni.

katonadani
Reply to  acsdav2
2020-07-21 09:37

nem csak PO, alapszakasz utolsó hetek is

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2020-07-21 17:30

Hát tavaly éppenséggel 15TD-vel és 0 INT-tel zárt az utolsó 4 meccsen, szóval ez most nem jött be. :)

katonadani
Reply to  acsdav2
2020-07-21 17:40

screenshotoltam fentebb a pff értékeléses táblázatot, de meg lehet nézni más mutatókat is a TD-INT mellett.
Hozom is szokásos kedvenc példámat megmutatni, mennyire tud torzítani egy ilyen alapstatisztika
https://www.youtube.com/watch?v=762QWaLe_n4&t=1s

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2020-07-21 18:08

Na már ezért az újdonságért megérte ez a beszélgetés. :D Zseniális videó. Az a 2015-ös Saints védelem valami katasztrófa lehetett. A Titans-Panthers meccsek értékelését őszintén nem értem. A Titans ellen egy TD van ami 40 YAC volt egy durva miss tackle-lel a Panthers ellen meg egy INT-et érő dobása, de ezek 1-1 játékok mindkét meccsről.. Nem nagyon értem, hogy azok a teljesítmények miként érhettek ilyen keveset a PFF-nél.

katonadani
Reply to  acsdav2
2020-07-21 21:36

Ahhoz, hogy konkretan bele lehessen menni ebbe a kerdesbe, ismet vissza kene nezni ezeket a meccseket es passzonkent ertekelni, mert ennyire pontosan mar nem emlekszem rajuk.

De elmeleti szinten lehet nem csinalt semmi extrat csak “varhato” passzai voltak es volt par hibaja ami nem tunik fel a stat lapokon.

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2020-07-21 22:30

Én se néztem végig, de azt akartam megmutatni vele, hogy mindkét meccsen mindössze egy olyan játék volt, ami valójában nem olyan értékű, mint ami a statisztikai lapon megjelenik. És a PFF-et nehéz így megérteni, illetve azt elfogadni, hogy a passer rating, td/int még se jó iránymutató. Mert az, hogy benne van néhány játék a 30 passzkísérletben egy meccsen ami nem ad valós képet azt elfogadja az ember, dehogy minden play pont az ellenkezője azt nehezen hiszem.

katonadani
Reply to  acsdav2
2020-07-22 08:26

“Én se néztem végig, de azt akartam megmutatni vele, hogy mindkét meccsen mindössze egy olyan játék volt, ami valójában nem olyan értékű, mint ami a statisztikai lapon megjelenik.”

Ha nem nézted végig, honnan tudod, hogy csak 1-1 ilyen játék volt?
Nem kell egyébként minden playnek az ellenkezőjének lennie, 1-2-3 már pont elég, hogy merőben más képet lássunk.
Ismét jó példa a fenti videó, ha az a játék az irányító dobásának megfelelően egy interception lett volna, Mariota passer ratingje közel 30 pontot esett volna. Ettől az egy játéktól.

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2020-07-21 23:19

az aints védelme (a secondary legalábbis) az idők kezdete ilyen, kivéve abban a pár évben, ahol Lattimore PI-einek a 90%-át nem voltak kedvesek befújni a zebrák

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2020-07-21 23:41

Csak kérdezném, hogy a PFF mibül számolta ki, hogy ez a játék nem így volt felrajzolva? :D
A viccet félre téve a szerencse faktor nem ugyanúgy része egy sportoló teljesítményének? Elméletileg az amúgy is kiegyenlítődik általában hosszú távon. De ha nem, akkor az miért baj? Ha egy irányító szarul dob, de az elkapói valahogy mégis összekaparják folyton a lasztit, az miért von le az ő teljesítményén? Extrém példa, de lehet, hogy ha jól dobná meg ugyanazt a passzt, akkor abból nem lenne elkapás. És ez baj, hogy ezek innentől már csak találgatások.
Már többször kifejtettem, hogy a PFF statisztikákkal is vigyázni kell. Ha nem a helyén kezelik és értékelik, akkor nagyon fals dolgokat lehet kiolvasni belőlük. Az irányítómutató például valóban nem mutat meg mindent, és kell mellé több értékelési szempont is ez tény. DE! Egy óriási és elvitathatatlan előnye van! Csak objektív adatokból áll össze, így pedig összehasonlíthatók egymással a különböző játékosok értékei (és nem csak azok). A PFF kimutatásaival pont az baj, hogy azok gyakorlatilag mind szubjektív, valójában nem egyértelműen eldönthető és ezért ellenőrizhetetlen értékeléseken alapulnak. Ezért pedig tulajdonképpen az ezekből nyert bármilyen értékelés vagy lista matematikai szempontból értelmezhetetlen. Ettől ez még jó lista, lehet is használni, de azért óvatosan kell vele bánni. :)

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-07-22 02:28

Matematikusan…

Amúgy ugyanezt nehezményeztem fentebb én is a Dani által hivatkozásul prezentált PFF táblázattal kapcsolatban.

katonadani
Reply to  Fetyke
2020-07-22 08:24

“Ha egy irányító szarul dob, de az elkapói valahogy mégis összekaparják folyton a lasztit, az miért von le az ő teljesítményén?”

Ezt ugye nem gondolod komolyan? :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2020-07-22 08:29

Miért, nem csak a “W” számít? :DDD

d zoli
d zoli
Reply to  katonadani
2020-07-21 12:48

2017 év vége so-so. 2018 év vége valóban csúf. 2019 év vége viszont parádé.

https://www.pro-football-reference.com/players/B/BreeDr00/gamelog/2019

Uccsó 4 meccs 15/0 TD/INT. KB 130Pr, 75%comp.

Ez az ember még mindig tud.
A nagy dobást viszont sosem értettem. Az megvan, hogy lehet mérni. A defense olvasását meg nem. De pont Zombi Manning, Tibi és ő megmutatták, hogy rafkó veri a muszklit.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  d zoli
2020-07-21 13:08

Persze, mert kiült 5-6 hetet a szezon közepén és rápihent a végére :) Olyan mintha a faszi 12-13 hétre/meccsre lenne már csak hitelesítve, aztán elfogy valami belőle. Fura

katonadani
Reply to  d zoli
2020-07-21 13:28

16-17. kör + wild card kör igazán csúf
comment image

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2020-07-21 14:31

Mondjuk csak a legutóbbi wild card meccsük alapján a két Saints tacklenek sincs helye a top 50-ben…
Ha már Hunternél amúgy sem látta/látja mindenki az X faktort. :)

d zoli
d zoli
Reply to  katonadani
2020-07-21 14:47

:) akinek van pff előfizetése mennyire másként látja a világot :) Amikor a 123 passer rating 53 pff grade… Mennyire lesz ez a jövő útja? Erről mit gondoltok? Lesz analitika freak cikk?

katonadani
Reply to  d zoli
2020-07-21 14:54

ez már a jelen útja szerintem, minden csapat használja a PFF-et például, meg egyéb más analitikus oldalakat, külön elmezőket is többen.
Ma már azért a passer rating nem számít az irányító teljesítményének elsődleges megítélőjének (szerencsére). PFF Grade mellett van DVOA, EPA/play, ANY/A stb, nem beszélve az irányító játékának egyes aspektusairól, mint átlagos passztávolság, kombinálva mondjuk CPOE-vel (várható passzpontosság feletti pontosság), stb.

d zoli
d zoli
Reply to  katonadani
2020-07-21 16:09

Köszi. A közvetítésben is jó lenne ilyesmit látni. Meg a Next Gen nem csak Cynthia miatt érdekes a felvezetőkben. De még messze van amikor a jókiállású fiatalemberek nem a Madden score hanem a Pff rating miatt háborognak a Twitteren. :)

ClayMatthews52
Reply to  d zoli
2020-07-21 22:30

Nem biztos, hogy a jókiállású kosárlabdás amerikaiak értik a pff grade-et :D

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2020-07-21 19:50

Csúf… Háááát, azért isten tudj, de nekem kicsit furák ezek a mércék:

10. kör az Atlanta ellen 71,1-es passzpontosság, 287 yard, 6,4-es YPA, 0 TD 0 INT és erre ad a PFF 68,4-es OFF-ot és 67,7-es PASS-t.

16. kör a Tenessee ellen csutkára ugyanolyan 71,1-es passzpontosság, 279 yard, 7,3-as YPA 3 TD 0 INT és erre ad 59,6 OFF-ot és 57,7-es PASS-t.

Faguriga legyek, ha értem. És akkor a 13. meccs értékelését már nem is citálnám ide ahol ennél sokkal silányabb teljesítményt mértek 78,9-re és 78,0-ra… Azt meg már ne is említsük, hogy ennél silányabb teljesítményt produkáló játékosokat emelnek az egekbe.

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2020-07-21 23:31

jó, de a pancserz ellen CantGuardSlants gyatra teljesítménye is benne van, meg hogy Kamra átlagosan a LoS mögött kapja el a labdát, az a QB szempontjából még akár mínuszos játék is lehet.

Ádám Váradi
Ádám Váradi
2020-07-21 15:09

Még hogy Hunterben nincs benne az X factor?:( Nem értem, hogy például Cam Jordan miért jobb minden szakértőnél Hunternél..

ahanem
ahanem
Reply to  Ádám Váradi
2020-07-21 23:31

mert Jordan egyedül van abban a lineban, Hunter meg körbe van (volt) véve 3-4 átlagon felüli játékossal

persze ez az egyéni teljesítményt nem kéne, hogy befolyásolja, de én pl pont ezért tartom Wilsont jobbnak, mint Méhómszt, mert utóbbit nem próbálja a csapata aktívan visszahúzni, sőt.

RvBalazs
RvBalazs
2020-07-21 23:04

Nem igazán értem, hogy Hunter miért ennyire alulértékelt pár szakértőnél.
A legtöbb sack az ő neve mellett van 25 éves korára
Már az első 3 évében több nyomást gyakorolt, mint Mack pl.
Érdekel, hogy hány DE lesz a listán előtte, akiknél messze jobb mutatókat produkál
(a TOP3-mal egyetértek, ott a helye)

50
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x