Connect with us

Érdekességek

Óriási a harc a legtöbb elkapott yardért idén

A legtöbb futott yardért csak két játékos van versenyben idén (Derrick Henry és Dalvin Cook), azonban a legtöbb elkapott yardért jóval nagyobb a versengés, hiszen hat elkapó és egy tight end is 100 yardon belül van egymáshoz képest a lista elején. Jó eséllyel csak a szezon utolsó fordulójában, sőt akár utolsó perceiben dőlhet el a dolog.

Jelenleg a Seahawks elkapója, DK Metcalf vezet 1119 elkapott yarddal, mögötte pedig a Chiefs két kiválósága, Travis Kelce és Tyreek Hill állnak 1114 és 1079 egységgel. A negyedik és ötödik helyen is érdekes duó áll, ugyanis az újonc Justin Jefferson 1039, míg Stefon Diggs 1037 yardnál jár – előbbi helyettesíti utóbbit a Vikingsnál a holtszezon egyik legnagyobb trade-jét követően. Az ötödik helyen Davante Adams áll 1029 yarddal, a hatodikon pedig a Diggshez hasonlóan tavasszal szintén csapatot váltó DeAndre Hopkins tanyázik 1019 yarddal, azaz kereken 100 egységgel lemaradva Metcalftől.

Mindenkinek négy mérkőzése maradt tehát, hogy elérje az első helyet és felüljön a legjobb elkapónak járó trón tetejére.

32 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
32 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Farubcek
Farubcek
2020-12-10 09:28

Borzasztó jól jöttünk ki a Jefferson-Diggs cseréből, Jefferson egy gyengébb csapatban hoz ugyanolyan számokat, mint DIggs, hiszti nélkül, sokkal olcsóbban.

Amúgy a tavalyi draft után hányan gondolták, hogy DK Metcalf a második évében vezetni fog elkapott yardokban? Durva.

ThySoul
ThySoul
Reply to  Farubcek
2020-12-10 10:37

Nem mintha Diggs hisztizne Buffaloban :D
Szerintem ez egy topikus win-win trade volt: a Vikings elcserélte a problémás játékosát, és pótolták egy olcsóbbal, mig a Bills kapott egy azonnali WR1-et, aki feljebb repítette az Offense-t egy szinttel, ráadásul nálunk nem tűnik divának eddig.

acsdav2
acsdav2
Reply to  ThySoul
2020-12-10 10:56

1.Azért megnézném, hogy amikor nem megy a csapatnak akkor mennyire lesz csapatjátékos. :)
2.Valóban mindenki jól járt. Ritka az ilyen. De most már Allen elég komplett játékosnak tűnik ahhoz, hogy ti magatok draftoljatok elkapót és építsetek fel.

ThySoul
ThySoul
Reply to  acsdav2
2020-12-10 11:15

De mikor tradeltek érte meg nem volt iylen szinten Allen, szóval biztosabb volt egy olyan játékost hozni, aki már bizonyított, mint egy olyat, aki talán bejön talán nem :)

acsdav2
acsdav2
Reply to  ThySoul
2020-12-10 11:18

Ez így van és egyet is értek a logikával. De most már tudjuk, hogy jó Allen. :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2020-12-10 11:35

2. Sőt még Jefferson is nyert a cserén, így, hogy az Eagles nem őt választotta. Ilyen tényleg nagyon ritkán fordul elő.

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  Fetyke
2020-12-10 17:47

Jefferson nagyobbat nyer, ha nem húzza ki a Vikings, hanem kicsit később a Packers :D

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Gáspár Bollók
2020-12-10 19:28

A draftot nézve szerintem akkor se húzta volna ki a csapat, ha még bent van.

Fetyke
Fetyke
Reply to  ThySoul
2020-12-10 11:35

“Nem mintha Diggs hisztizne Buffaloban :D”
Mert nálatok Steffon megkapja a körítést. :D Egyértelműen WR1, amire nálunk esélye sem lett volna amíg Thielen bírja a tempót. 120-al a második legtöbb targetet kapta, nálunk ilyenről még csak nem is álmodhatna. Neki igazából ez volt a baja. Így tényleg mindenki jobban járt.

ThySoul
ThySoul
Reply to  Fetyke
2020-12-10 12:29

Nálunk egyértelmű is volt hogy WR1 lesz :D
A legnagyobb félelem ugye az volt hogy milesz akkor ha Allen nem találja el mikor üresen lesz, de hála isten ezt megoldottuk úgy hogy MVP szinten játszik
De a lényeg, hogy rövidtávon eddig mindenki nyert a cserével

RvBalazs
RvBalazs
Reply to  ThySoul
2020-12-10 12:39

és nagyon kíváncsi leszek, hogy a Vikes hogy él a további pickekkel a trade-ből.
Még van 2 negyedik körünk jövő évre, ami innen maradt (egy instant BUF pick és egy tavalyi 5. kört elcseréltünk CHI-ba idei 4. körért)

Fetyke
Fetyke
Reply to  RvBalazs
2020-12-10 12:56

És van még egy kompenzációs 4. kör is Waynes után. De szerintem Spielman inkább ezeket is megtöbbszörözi majd hátracserékkel.

Farubcek
Farubcek
Reply to  ThySoul
2020-12-10 12:39

Igen, ez így tényleg egy win-win helyzet. Én a csapat oldaláról írtam, amit gondoltam, de valóban Diggs is jól járt ezzel.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Farubcek
2020-12-10 11:03

Metcalfot nagyon felhúzta, hogy nem húzták ki az 1.körben és ott is hagyta a draftot. Wilson meglátta benne a lehetőséget, hogy mennyire bizonyítani akar és nagyon sokat dolgoznak együtt.

Farubcek
Farubcek
Reply to  acsdav2
2020-12-10 12:42

Ezzel csak részben értek egyet. Persze, ilyen mentális faktor is van ebben, de nekem az az igazán megdöbbentő ebben, hogy a drafton mindenki félt DK-től, mondván, hogy csak ki van gyúrva, de semmi mást nem tud. Erre a srác egy ilyen rohadt profi mentalitást rak le, és eredménye is van, ez azért elismerésre méltó.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Farubcek
2020-12-10 19:14

Az elhivatottság a játék és az edzések iránt az biztos, hogy meg van neki, mert az apja 5 éves kora óta erre szoktatta és már kiskorában elkezdődött a kondizás. A profi mentalitás szerintem sose volt kérdés, inkább az, hogy a vertikális útvonalakon kívül lehet-e másra használni.Láthatjuk, hogy lehet :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Farubcek
2020-12-10 11:35

“Jefferson egy gyengébb csapatban hoz ugyanolyan számokat…”
Dani bizonyára mindjárt rám cáfol, de a támadósorunk szerintem nem gyengébb, mint tavaly. Sőt, mintha ott kicsit előrébb is léptünk volna, stabilan hozzuk többnyire a 25+ pontot (9/12=75%). Egyébként ott nem is volt nagy jövés-menés. Ami gyengült az a védelem.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Fetyke
2020-12-10 14:44

DVOA-mutató szerint egy kicsit gyengült az offense is (10. vs. 13. ligaszinten).

de ezzel a Jefferson gyerekkel tényleg nagyon belenyúltatok a jóba, a fél karomat odaadnám egy fele olyan jó elkapóért is (aztán Harry-re gondolok és sírógörcsöt kapok:)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Vicgeordie
2020-12-10 19:14

Várjál! A helyezés, hogy mutatja meg, hogy önmagunknál jobbak vagyunk e vagy sem? Mennyi volt tavaly ez a DVOA-mutató oszt mennyin állunk idén? Önmagunkhoz értettem azt, mintha jobbak lennénk, ettől még persze a többiek fejlődhettek még nagyobbat és elénk kerülhettek a listán. De persze lehet ez sem igaz.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Vicgeordie
2020-12-10 19:14

Szerintem nem véletlen, hogy az elkapók ilyen jól muzsikálnak a Vikingsban. Thielen UDFA, Diggs 5.körös volt és mindketten nagyon szépen fel lettek építve. Biztos, hogy az edzői stáb nagyon jó munkát végez, mert Jeffersonnál 4 elkapót is tehetségesebbnek tartottak és mégis jobban teljesít náluk. (Bár Lamb Prescottal lehet szintén 1000 yard környékén tartana.)

merlin
merlin
Reply to  acsdav2
2020-12-10 20:07

Na, azért Treadwellt (akit Michael “Slant” Thomas elött húztunk ki) nem tesszük ki az ablakba. :P

acsdav2
acsdav2
Reply to  merlin
2020-12-10 22:01

Nem lehet csodát tenni mindenkivel. :D

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2020-12-11 01:18

a draftpozíció a tehetség függvényében nem egy lineáris függvény szerintem
ha a raidersnek egy speedster kell, akkor azt fog húzni, nem egy kiváló route runnert
meg itt azért kijön az is, hogy nem mindegy, Cousins vagy Lock dobál neked
Lambet meg még rosszul is használják, de ez McCarthy érdeme valszeg :DD a csávó egy yac-szörny, aztán mindig olyan routeokra dobálnak neki ahol fél yardnyi helye nincs a következő védőhöz képest

ami szerintem egyébként sokakat eltérített Jeffersontól, az Ja’Marr Chase, az meg még a jövő zenéje

acsdav2
acsdav2
Reply to  ahanem
2020-12-11 14:32

1.Egyetértek, hogy nem egy lineáris függvény. Mindenesetre az tény, hogy Lamb-Jeudy-Ruggs sorrend volt az elkapók között. Reagor valóban nem volt jobb. Pont az általad sorolt okok miatt mondom azt, hogy a Vikings érdeme is, hogy JJ ennyire jó.
2.Grudent nem értettem a draftkor se, mert Carr nyilvánvalóan TE,RB és slot receivereket szeret célba venni. Ruggs eddig 1-gyel több targetet kapott, mint Jacobs. Egyelőre egy újabb felesleges reachet láthatunk Grudentől.
3. Lamb nagyon jó újonc idényt hoz 2 jó WR mellett. Szerintem ő ki fog teljesedni Dallasban.
4. Jeudy egyelőre kevés Denverben. Lehet mondani, hogy Lock nem Cousins, de az nem okés, hogy az eddig noname Tim Patrick több yardot szerez nála.

ahanem
ahanem
Reply to  Farubcek
2020-12-10 12:39

Diggs meg egy jobb csapatba került, ő az igazi győztes.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ahanem
2020-12-10 19:18

Ezzel a kijelentéssel én azért még megvárnám a szezon végét!

ahanem
ahanem
Reply to  Krisztian Fekete
2020-12-11 01:05

9-3 az afcben > 6-6 az nfcben

azt pedig sehol nem említettem, hogy majd a csere után 279 nappal mi lesz a véleményem

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ahanem
2020-12-11 14:53

Az igazi győztes kilétét a szezon után állapíthatjuk meg. Ha ne adj isten a vikingek nyerik a SB-t, akkor Diggs nem fogja magát győztesnek tekinteni, és sokan fogják hasonlóan gondolni. (kicsi az esélye, de benne van ez is a pakliban)

32
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x