Connect with us

Összefoglaló

Flag Football

Fél év után végre elérkezett ez a pillanat is, hogy tétmeccset láthattunk imádott bajnokságunkban! A játék kicsit döcögősre sikerült, ugyanakkor az izgalmak kárpótoltak minket, hiszen az utolsó passzig sem tudtuk még ki lesz a győztes.

 

 

Már láttam valahol ezt a meccset!

 

Kísértetiesen hasonló összecsapást vívtak a tavalyi rájátszásban a csapatok. Az Eagles akkor sem volt valami éles Nick Folesszal, a védelem viszont hiába feküdt le gyakran Ryanék akarata előtt, a red zone-ban nem ismertek irgalmat. Ugyanez történt ma éjjel is, Pedersonék elég rozsdásan kezdtek, és a második negyedig mindössze 1 yardot tudtak felmutatni támadásban. A Falcons ezzel szemben 100 fölé jutott, de ahogy azon a januári éjszakán, úgy most sem tudtak a redzone-ban mit kezdeni Jim Schwartz védelmével. Noha volt több hiba is, összességében ez a védelem még jobb lett mint tavaly. Jordan Hick jelenléte hatalmas pluszt ad az egységnek, Sidney Jones is igazolja, miért volt első körös tehetség sérülése előtt, és hát a védőfal az még mindig parádés. Egyedül Derek Barnett az, aki nagyon lefelé lógott ki, főként a két büntetése miatt.

 

Steve Sarkisian már akkor is megkapta a kritikákat a vendégek támadójátékáért, ám most már ott tart, hogy a Philly Special szobor mellé az övét is felhúzzák. Mert az nem lehet, hogy egy ilyen nevekből álló támadósor gameplanje abból álljon, hogy Julio-Julio-Julio. Majdnem annyi elkapást hozott össze, mint az összes többi társa együtt (10 vs 11), Ryan 251 passzolt yardjának több, mint felét ő szolgáltatta (169, plusz 11 futott yard), és a meccs végi utolsó passz is felé szállt, sikertelenül – ismerős, ugye? Freeman sérülés miatt hamarabb befejezte a meccset, de egyszerűen nem lehet ennyire ötlettelen egy ilyen offense, és ez bizony az OC hibája is. Tegyük hozzá, hogy Ryannek is voltak olykor fura dobásai. És ha már sérülések, a Falcons volt a legegészségesebb csapat a kickoff előtt a sérülteket tekintve, most egy drive-ban kiesett egyszerre Trufant, McKinley és Jones is a védelemből – a vége TD lett. Illetve Keanu Neal egészségéért is szorítani kellett korábbról, akinek nem nézett ki jól a térde.

 

Balentin kollégám tette fel a kérdést, hogy mikor fordulhatott elő utoljára, hogy egy irányító 15+ passzkísérletből 3,44-es yards/attempt mutatóval győzelemre vezet egy csapatot? Nagyon hiányzott az Eaglesből Alshon Jeffery, így jobbára Zach Ertz és Nelson Agholor biztosította az előrehaladást passzjátéknál. A hosszú passzok nem ültek Wallace felé, viszont Sproles és Ajayi akkor tette hozzá a legtöbbet, amikor leginkább kellett. Előbbi a fontos yardokat hozta, utóbbi pedig két TD-t is bevitt a redzone-ban. A támadófal elképesztően jól segítette ezeket a futásokat, Folest is mindössze egyszer sackelték a fal hibájából. És hát megint előhúztak egy passzjátékot, ami Nick Foles elkapására jött ki, ha már pár órával azelőtt vitték körbe a Lombardi-trófeát a stadionban.

 

 

Mi ez, flag foci?

 

Nem mehetünk ez szó nélkül a játékvezetés mellett, sajnos. Bár a sokak által retteget sisakszabályt megúsztuk, számos megkérdőjelezhető döntést fújtak be a zebrák, amiket a videófelvételek megnézése után sem értettünk, miért fújtak be, vagy hagytak meg. Az elkapásról még mindig ahány ember, annyi féle vélemény születik, de voltak mellé más furcsaságok is, amik súlyos yardokba fájtak a csapatoknak – jogtalanul. Összesen 26 zászlót dobtak be a bírók, ami 236 yarddal sújtotta a csapatokat, rekord gyanús számok.

 

Az Eagles bár nem élete meccsét játszotta, a Falcons hajmeresztő bénázásai miatt rászolgált a győzelemre – vagy inkább a Falcons a vereségre. Mindkét csapatnak adtak bőven tanulni valót a következő fordulóra a játékpercek, amire szükség is lesz a javulás érdekében. Az Eagles nem bízhat mindig a védelmében, főleg hogy Wentz a hírek szerint lehet októberig nem játszhat, míg a Falcons ilyen impotens redzone kihasználással hamar zátonyra futhat.

 

Atlanta Falcons 12 @ 18 Philadelphia Eagles

55 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
55 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
rowi
rowi
2018-09-07 10:05

lejátszani pont ugyanazt a meccset, mint 8 hónappal ezelőtt, úgy hogy abból látványosan nem tanultak semmit… ez meglehetős balfa**ság volt a falcons részéről…

Leonidasz007
Leonidasz007
2018-09-07 10:08

Sark bmeg h egy dolgod volt 7 hónapon keresztül és semmi ujat nem tudtal kitalalni… akar mar most lehetne cutolni. Kazee meg ?

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Leonidasz007
2018-09-07 10:12

Az OC hibája egyértelműen, de Ryan képtelen önálló és helyes döntéshozatalra, amivel ezt korrigálhatná.

Rpi
Rpi
Reply to  Viktor Gál
2018-09-07 10:25

Na ez nagy marhaság. Ryan igenis képes, ha a kezébe adják az irányítást (lásd. 2016).

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Rpi
2018-09-07 10:29

Hát igen, “bizonyitott” is Houstonban. De az este is jól keretbe foglalta az első két és az utolsó drive-al.

Rpi
Rpi
Reply to  Viktor Gál
2018-09-07 10:32

Te tényleg nem érted miről beszélek.
2016-ban Shanahan egyes játékokban engedélyezte Ryannek, hogy áthívja a playeket, ha nem tetszik neki a felállás, állítólag volt erre egy jelük. Amit te itt felrósz neki a SB-ból, azt a játékot éppen nem hívhatta át, nem kapott engedélyt.
Azt ne is vedd figyelembe, hogy Ryan a valaha volt legjobb QB ratinget hozta abban a SB-ban.

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Rpi
2018-09-07 10:49

A liga egyik legjobb és legnagyobb elkapojára dobálva hozta azt a számot. Az, meg, hogy mennyire volt ludas abban a driveban, már ki lett elemezve ezen az oldalon . Ha annyira jó lenne, miért nem engedik önálló cselekvésre? Talán nem biznak benne, mert más nem jut eszébe, mint aranyérgörcsig Jonesra dobálni. Lehet, hogy a Falcons hivőknek ő a Matt Ice, de szerintem a liga irányitóinak felében több finesz van, mint benne, és csak az erős keret tartja a felszinen. Az a baj vele, hogy semmit nem változik, ugyanazok a problémák jönnek elő: szorult helyzetben leblokkol. Amig fut a szekér, űrszámokra képes, de ha Joneséknak nem megy annyira, képtelen hozzátenni, amivel átlendülhetnének a holtponton., ezért soha sem lesz TB, Rodgers v Brees kaliber.

Rpi
Rpi
Reply to  Viktor Gál
2018-09-07 11:25

Megint nem néztél utána a statoknak, csak fröcsögsz az a néhány meccs alapján amit láttál. Abban az évben Ryan 13 különböző WR-nek/TE-nek/RB-nek osztott ki TD passzt.
De ott is megmutatkozik, hogy össze-vissza beszélsz, hogy azt mondod, hogy nem változik. A 2016-os szezonra rengeteget gyakorolta a pocket managementet, ebben sokkal jobb, mint az elmúlt években. Meg még egy s másban. De hagyjuk.
Minden edző adott a kezébe lehetőséget, de Sark az, aki a legkevesebb szabadságot adta. Meg is látszik. Shanny adta neki a legtöbbet, akkor jött az MVP szezon is.
Az igaz, hogy nem egy Brees/Rodgers/TB kaliber, de nem is kell hogy az legyen, elég lenne azt a nagyon jó de nem elit QB formáját hoznia, amit tud.

renningan
renningan
Reply to  Rpi
2018-09-07 11:52

Ryan egy tök jó irányító, top10es, de szerintem pont akkor messze a legrosszabb, ha önállóan kell cselekednie vagy rögtönöznie, pláne, ha szorult helyzetben van. Hiába szar az OC, a teljesen homály passzokat nem ő ereszti el. És akárhogy is, ha kilenc alkalomból egyszer sem tud TDt passzolni kulcsszituációban egy irányító (az utsó két meccs az Eagles ellen), akkor nincs miről beszélni.

Matt Ryan körül szinte mindig all pro offense volt elit elkapókkal, TEekkel vagy futóval, kiváló támadófallal. kiemelkedőt azonban csak a liga talán legjobb támadókoordinátorával tudott. Kell mellé egy nagyon jó OC és király lesz az offense. Önmagában Ryan nem fogja felhúzni az egységet.

Solymi
Solymi
Reply to  renningan
2018-09-07 12:21

Így igaz. Nem tudom miért várják el az emberek a QB-től, hogy kvázi OC-ként viselkedjen.
Nekik nem az a dolguk, hogy játékokat találjanak ki vagy variáljanak a pályán, hanem az adott védelmi felállásból lássák, hogy az adott playben melyik opció adja a legjobb mismatchet.

Nem lehet mindenki egy Manning/Brady/Brees(?)/Big Ben(?) vagy akár egy Rodgers/Wilson.

Flacco SB-t nyert, Bortles AFC döntőt játszott…

Látható, hogy Ryan is hasít ha jó az OC, plusz önbizalmat ad és ha bizonyos keretek között változtathat ő is az szintén jó a csapatnak.

Amúgy meg Bradyt is rendre osztották/osztják ha folyamatosan csak Welkerre/Edelmanre meg Gronkra dobált/dobál.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Solymi
2018-09-07 13:36

A két kérdőjelet nyugodtan kiveheted.

Solymi
Solymi
Reply to  Kopi3.14
2018-09-07 15:00

Azt azért tettem oda, mert nem tudom, hogy Brees mennyire kap szabad kezet a játékok módosításainál vagy mennyire hívhat játékokat.
Big Ben ha jól tudom szokott, már ha meg van neki engedve.

Frank Guerilla
Frank Guerilla
Reply to  Solymi
2018-09-07 15:12

+ Romo. :) Kíváncsi leszek mikor fog Falcons meccset kommentálni, azt megnézném.

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Solymi
2018-09-07 18:38

Volt is tüzijáték az oldalvonal mellett a Jags elleni meccsen, amikor 4/1-re nem engedték beugrani.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Solymi
2018-09-08 20:34

Big Ben annyira szokott, hogy már hívott Vicknek is game winning playt, amit ott frissen rajzolt fel. Miközben talán agyrázkódás miatt pálya szélén volt.

Rpi
Rpi
Reply to  renningan
2018-09-07 19:05

De a teljesen homály hívásokat ő hozza. Nem tagadom, hogy Ryan csutkaszar volt az este, de ha nem fekszik a QB-nek a rendszer, akkor ő sem lesz magabiztos.
És a SB-t pontosan ezért nem nyerheti meg bárki, mert mindennek össze kell állnia.

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Rpi
2018-09-07 16:55

Nem fröcsögök és nem beszélek összevissza, és nem vagyok egyedül a véleményemmel ( lásd renningan-hozzászólást, v Leonidasz-cikket ma!!!!!). Ryant orrvérzésig véded, és csak az OC-t hibáztatod, pedig nem ő van fent a pályán, a végső döntés Ryané, mikor ránéz az 1yardoson felállt védelemre. Vele nincs FalconsSB!!!

Repatarurgyán
Repatarurgyán
Reply to  Viktor Gál
2018-09-07 17:07

” Vele nincs FalconsSB!!!”comment image

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Viktor Gál
2018-09-07 17:09

Én nem akarok belefolyni, de én nem írtam olyat hogy Ryan rossz lenne. Én Sarkot hibáztatom mindneért :D Ryan szerintem egy jó iránító. (de este szar meccse Volt).

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Leonidasz007
2018-09-07 18:35

Én sem arra próbáltam rámutatni, hogy a Ryan nem NFL-szint, csak hogy semmi sem változik a játékában a kiélezett helyzetekben, és igy nincs esély SB-re, de van akiket ez érzékenyen érint.

“A Falcons 17 játékot hivott az Eagles Red Zone-jában, Matt Ryan ezek alatt mindössze egyetlen passzt értékesitett kilenc kisérlete közül. Nagyon úgy tűnik Julio Jones megjátszásán kivül egyáltalán nincs ötlet mitévők legyenek.”

Lehet takarózni Sark.-al, de Ryan is hibás, hogy Jones megjátszása helyett találjon más megoldást, de ő pedig inkább válsaztotta a biztos homályokat, mert abból baj nincs, ha túldobja. Ryan egy biztonsági játékos, és a játéka számomra sótlan. Sokszor csak a másodperc tört része áll rendelkezésre az irányitónak egy új döntésre, és ennyi a különbség egy jó és egy elit QB között.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Viktor Gál
2018-09-07 19:02

Én általánossagban beszeltem Ryanrol. Tegnap valóban nem játszott ő se jól. Most lattam egy statot h 20passzabol egy volt sikeres mikor julio fele dobottbaz end zone-ban. Ez reszben az o sara de nagyban az oc hibaja aki nem tud olyan jatekot hivni ami segitene. M ne legyen ketsegunk h ryan aokszor akkor keresi juliot amikor latszik h mas nem mukodik. De minden iranyito a legmegbizhatobb celpontjat keresi ilyenkor.

Rpi
Rpi
Reply to  Viktor Gál
2018-09-07 18:59

De, pontosan ezeket teszed. Amikor meg akarsz valakit győzni, akkor tényeket és adatokat hozol, nem csak beokádsz valamit, mert te úgy gondolod.
De látom értelmetlen veled vitázni. Sok szerencsét!

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Rpi
2018-09-08 02:10

Az adatok lehet, hogy jól mutatnak, de engem a látottak győztek meg. Itt most nem arról volt szó, hogy mennyi yardot passzolt, és milyen pontossággal, hanem arról, hogy mikor nem megy a csapatnak, ő is elfogy, és nem tud az élre állni és vezérré válni. Sok szerencsét!

acsdav2
acsdav2
Reply to  Viktor Gál
2018-09-07 20:01

De igen, azt csinálod. A SB-n 17 sikeres passzból és 284 yardból Jones 4 elkapással és 87 yarddal vette ki a részét. Ez nem éppen azt mutatja, hogy Ryan mindig csak Juliot kereste. De Ryan egész MVP szezonjában 4944 yardjából 1409-at szerzett Jones. Ryan Shanan alatt nagyon jól használta a fegyvereit.

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  acsdav2
2018-09-07 23:01

Nem több egy game manager QB-nél. Túlfizetett.

Viktor Gál
Viktor Gál
2018-09-07 10:10

Az Ijedtszeművel soha az életben nem fog SB-t nyerni a Falcons. Ugyanaz a lélek- és ötlettelen játék a sorsdöntő helyzeteknél.:(

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
2018-09-07 10:18

1. I ❤Eagles védelem.
2. Mi van veled Falcolns O.??? Ilyen kerettel ilyen fost játszani…
3. Amúgy egy nagyon fasza kis kickoff meccs volt, soha rosszabbat.

Debreceni József
Debreceni József
2018-09-07 10:19

Iszonyatosan meglepett hogy mennyire ötlettelen volt a támadójáték a Falcons oldalán. Nem akarom elhinni hogy Sarkisian ennyit tud. QB téren meg mintha testet cseréltek volna. Ryan úgy játszott ahogy Foles az előszezonban és fordítva. A Falcons hagyományosan jól kezdő csapat,ez most erősen kezdésnek nem nevezhető. Sima Falcons győzelmet vártam…

Rpi
Rpi
2018-09-07 10:28

Az O-hoz csak annyit, hogy Sark kapja be.
De a D imba volt (igaz, hiába), rajtuk nem múlt a dolog. Egyedül Beasley és Riley az, aki miatt nem lehetek nyugodt, a két kedvencem, Debo és Kazi nagyon odatette magát. Szerencsére van még 15 meccs, a mazohizmusomat rendesen ki tudom majd elégíteni ez az első meccs alapján.

rowi
rowi
Reply to  Rpi
2018-09-07 10:32

imba… hmm… most felrémlettek azok az idők, amikor még sokat toltam a warcrtaft3at:)

Rpi
Rpi
Reply to  rowi
2018-09-07 10:33

Igen, onnan van, én is abból a generációból származom..Dota mennyire ment?

rowi
rowi
Reply to  Rpi
2018-09-07 10:35

az már nem. war3 után átálltam a total warokra. főleg a rome2-re

Rpi
Rpi
Reply to  rowi
2018-09-07 11:26

Azok nekem teljesen kimaradtak, nem is fogom már bepótolni őket..:(

ClayMatthews52
Reply to  Rpi
2018-09-07 12:33

pedig töris szemmel érdekes :)

Rpi
Rpi
Reply to  ClayMatthews52
2018-09-07 12:50

Elhiszem, esetleg majd ha gyerekeim lesznek, azokkal fogom ezeket játszani. :)

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Rpi
2018-09-07 10:43

A D az fasza Volt, de kb ezt is vártuk. Az egyetlen dolog ami nem tetszett h a pass rush az nagyon elfáradt. Az Eagles tudatosan nem engedte cserélni őket ment a no huddle, ugy meg semmi hasznuk nem Volt. De egyébként amugy is haloványok voltak. Igaz egy elit O-fal ellen. Rotációba nem, tudom mennyi van, de kelleni fog, mert a srácok nem birnak ennéál többet.

Rpi
Rpi
Reply to  Leonidasz007
2018-09-07 11:30

Ja, főleg hogy DQ szereti cserélgetni a játékosokat a D-lineon.
Attól félek Beasley nem váltja be a belé ölt draftértéket és jövőre magasan kell passrusher húzni. Mert Reed és Shelby szerződése is lejár a szezon végén. Tavaly ugye volt Clayborne meg Upshaw is, akik olyan mindkét helyre behelyettesíthető játékosok voltak (mármint DE/DT), akik most hiányoznak.

csak ezt ne
csak ezt ne
2018-09-07 11:53

Nem volt egy élvezetes meccs, persze a vége izgalmas volt, bár amikor sikerült a futást kizárni a végén a lehetőségek közül, akkor azért már borítékolható volt a győztes. (Szerintem 10 kísérletből sem jutottak volna be.)

Ezzel a gameplannel még hízelgő is a Falcons számára az eredmény. Ha kicsit is jobban vigyáznak Jonesra a mezőnyben is, akkor még sokkal kínosabb is lehetett volna ez a zakó. Szóval volt egy fél év nézegetni a tavalyi meccsüket, mi ment, mi nem, meg egy SB-t, ahol azért láthattak volna esetleg pár hívást ami bejöhet az Eagles ellen (ha már maguktól nem jut eszükbe semmi), mert alapjaiban sokat nem változott az Eagles D. Ehhez képest sikerült pont ugyanúgy kikapni. Ráadásul Ryan sem fogott ki jó napot, sőt. Egyelőre az O koordinátor a gyenge pont, de ő lehet annyira gyenge, hogy egymaga zátonyra futtathatja ezt a hajót.

Foles sem volt szívderítő, a hívásokból látszott, hogy a formája aligha titok a vezetőség számára, limitált játékokat hívtak rá, így nem annyira lógott ki a lóláb, hogy többnyire biztos fal mögül is elég halovány dobásocskák repültek ki. Ertz ejtett párat, de benne meg Agholorban azért ott volt egy sokkal simább meccs lehetősége is.

Egyértelműen az edzőkön állt illetve bukott ez a meccs, ebben pedig a Philly most messze előrébb jár.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  csak ezt ne
2018-09-07 12:05

Ha szereted a jó kis védőfocit akkor bizony tetszett ez a meccs. ?

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-09-07 12:13

Ja meg ha szeretem a sárga zászló repülését figyelni. :-)

Szerintem itt nem azért domináltak a védelmek, mert annyira zseniálisan csinálták, hanem botrányos O terv és kivitelezés zajlott. Szóval eléggé furcsálltam például az Eagles D esetében is, hogy a kulcs drive során, 3 &örökké szituban is simán (hihetetlenül simán) megjátszható Jones, amikor már kiderült, hogy annyi a terv, hogy Ryan passzoljon Joneshoz.

Domináltak ezek a D-k kétségtelenül, jó volt a Philly passrush, jó volt a Falcons secondary, de all in all a magam részéről többet, jobbat vártam ettől a meccstől.

wolandrule
wolandrule
Reply to  csak ezt ne
2018-09-07 18:44

Én is untam a meccset, fájdalmasan kiszámítható volt mindkét csapat támadójátéka.

Cruyffista
2018-09-07 19:13

Sokáig védtem Ryan-t, de ez most abszolút az ő sara. A Falcons minden szempontból kontender csapat, erős D, kifejezetten jó speciális egység, és van egy olyan O, ahol van két kiváló futó, egy Ridley-Julio-Sanu elkapóállomány, kiegészülve egy ligaátlagnál jobb OL-nal. Ryannek ezzel a szerződéssel a csapat élére kéne már állnia, és húzni őket előre, mert vagy idén vagy jövőre gyűrűt “kell” nyerniük, mert ki tudja mikor lesz még egyszer ilyen csapatuk. Ennek ellenére a clutch momenteknél megint felsült, ezt pedig nem engedheti meg magának. Mondjuk ja, az OC is erősen benne van a gyenge hívasokban, de jó párszor volt Matty Ice kezében a labda ahhoz, hogy TD-t dobjon, mégsem volt képes rá, ezt pedig nem lehet ráhúzni senki masra. Meg kell emberelnie magát, és elengednie a chokerkedést, ha gyűrűt akar nyerni, mert a csapat képességekre már megvan körülötte.

Doppelspeiche 154
Doppelspeiche 154
Reply to  Cruyffista
2018-09-07 23:06

Azert gondolom nem az OC mondta neki az utolso 3 kiserletnel, h föle dobja, “Ice” Matt baromira nem ice, ha nagy a tet, akkor összeomlik. Meg a kedvencem meg, h toporog, mint egy raver a diszkoban arra värva, h mikor zsäkoljäk.

Repatarurgyán
Repatarurgyán
2018-09-07 20:23

comment image

acsdav2
acsdav2
2018-09-07 20:27

Nekem kicsit csalódás volt a Falcons D , mert egy ennyire rossz formában lévő Foles ellen 18 pontot engedni szerintem sok. Egy jó formában lévő Wentz szerintem 30 alatt nem állt volna meg. És valószínűnek tartom, hogy egy Brees és egy Big Ben sem fog. Ráadásul Neal nélkül nagyon nehéz dolguk lesz. Ryan-éknek nagyon össze kell kapniuk magukat.

Repatarurgyán
Repatarurgyán
2018-09-07 22:21

“Los Angeles Chargers defensive end Joey Bosa reportedly will not play against the Kansas City Chiefs as he recovers from a foot injury, according to Ian Rapoport of NFL Network.”

László Varga
László Varga
2018-09-08 21:59

Lehet hogy rosszul láttam vagy valamit rosszul tudok, de Nekem úgy tűnik, hogy 2 előre passz van a videórészleten, mert Foles előre passzt ad szvsz a RB-nek. Mondjátok mit látok/tudok rosszul!

katonadani
Reply to  László Varga
2018-09-09 09:12

az egy handoff, nem egy passz

László Varga
László Varga
Reply to  katonadani
2018-09-09 11:51

Azt tudtam hogy handoff, csak azt nem tudtam, hogy az bármilyen irányba lehet. Mert a bowl.one fogalom szótára szerint: “handoff=a labda kézből közvetlenül kézbe történő hátraátadása” Most akkor mi az igazság?. Így két jó hosszú kézzel akár 1 yardot is lehet nyerni vele. :)

katonadani
Reply to  László Varga
2018-09-09 12:24

shotgunból mindig előre megy a handoff, nem túl különleges dolog ez :)

László Varga
László Varga
Reply to  katonadani
2018-09-09 13:30

Tehát a szabály az, hogy shotgunból lehet előre handoff-olni? Én nem a “szokásokra”, hanem a szabályra vagyok kiváncsi. Egyébként a “mindig” szavad erős túlzás. (Az amifociban minden erősen szabályozott, valószínűleg a handoff is.) Ha nem tudod nem baj, de a “nem túl különleges dolog” nem igazi válasz. :)

katonadani
Reply to  László Varga
2018-09-09 15:53

most komolyan azon vitatkozunk, ami kb 50szer megtörténik egy meccsen? :D

tessék, ha a szabályra vagy kíváncsi, a hivatalos szabálykönyvből kivonat:

A forward handoff occurs when the ball is handed (regardless of the direction of the movement of the
ball) to a player who is in advance of a teammate whose hands he takes or receives it.

később:
handoff is not considered a forward pass.

és amúgy ha handoff van shotgunból, akkor az előre megy

László Varga
László Varga
Reply to  katonadani
2018-09-09 16:16

Köszönöm, erre vártam! A “vitába” Te vittél bele, ha rögtön a szabályt küldöd, nincs vita. :)

katonadani
Reply to  László Varga
2018-09-09 16:43

gondoltam elég ha azt mondom, hogy az nem előrepassz :) de ezek szerint nem vagyok elég hiteles forrás még

55
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x