Connect with us

Minden ami NFL

A liga öt legrosszabb védőfala

Folytatjuk a legjobb (és legrosszabb) egységeket összegyűjtő sorozatunkat, immár a védőoldalon, azon belül is a legrosszabb védőfallal (Edge+iDL, összesen öt játékos). A legjobb védőfalakról itt, a legjobb és legrosszabb elkapószekciókról itt és itt írtunk, a legjobb és legrosszabb támadófalakról pedig itt és itt.

 

 

 5. Atlanta Falcons
 Edge: Adrian Clayborn, Takkarist McKinley, Vic Beasley Jr.
 iDL: Grady Jarrett, Alan Bailey

 

Grady Jarrett hiába ér fel két nagyon jó játékossal is, egyedül kevés ahhoz, hogy távol tartsa a listától a Falconst. Crawford futás ellen elmegy, Senat cserekaliber, így óriási fogás volt Alan Bailey leigazolása. A fal széle viszont még közepesnek sem mondható: Claybornt nem szívesen tenném kezdőbe, Beasley egy óriási bust, aki szinte már szituációs pass rushernek is kevés. Egyedül a 2017-es első körös McKinley-ben van potenciál, de szituációs pass rushernél egyelőre ő sem tűnik többnek.

 

 4. New York Giants
 Edge: Kareem Martin, Markus Golden
 iDL: Dalvin Tomlinson, B.J. Hill, Dexter Lawrence

 

Míg a csapatban volt Damon Harrison és Olivier Vernon, addig akár a top 5 környékére is felfért volna az egység, de így… A két pass rusher borzalmas, ketten együtt 27 meccsen négy sacket szereztek tavaly, nyomást is csak elvétve generáltak (összesen 50-szer), cserébe viszont futás ellen sem jók, Martin ráadásul még szerelni sem tud (nyolc elhibázott tackle-je volt tavaly). A fal belseje már rendben van, Tomlinson futás ellen jó, Hill egy rotációs mindenes, Lawrence pedig a nagyon szegény ember Damon Harrisonja, de elit potenciállal rendelkező playmakerek híján ez még mindig bottom 5 a ligában.

 

 

 3. Seattle Seahawks
 Edge: L.J. Collier, Ezekiel Ansah, Cassius Marsh
 iDL: Jarran Reed/Al Woods, Quinton Jefferson,

 

A Seahawksszal kicsit bajban voltam, de Jarran Reed hatmeccses eltiltása megkönnyítette a dolgom. Nélkül a fal belseje kuka, és még ha vissza is tér, ilyen társak mellett így sem lesz sokkal jobb az egység (ő is inkább csak jó, mint top). Érdekesség, hogy rajta (10,5) és a Chiefshez elcserélt Clarkon (13) kívül nincs olyan játékos a csapatban, aki legalább hat sacket szerzett volna tavaly: a legeredményesebb Cassius Marsh 5,5-lel, majd jön Ziggy Ansah néggyel, végül Quinton Jefferson és Jacob Martin , mindketten három sacket szereztek. Sok mindent elmond az egységről az is, hogy az újonc LJ Collier tűnik a legtehetségesebb játékosnak és nem lenne meglepő, ha ő is játszana majd a legjobban.

 

 2. Miami Dolphins
 Edge: Charles Harris, Jonathan Woodard
 iDL: Davon Godchaux, Christian Wilkins, Akeem Spence

 

A tavalyi védelem sem volt ütős, de most egy Cameron Wake-kel és Robert Quinn-nel még gyengült is az egység. A pass rush így a főleg csereként működő Harris-Woodard párosra marad, ami talán a leggyengébb az egész NFL-ben. Ezen a fal belseje sem segít, Akeem Spence jobb napjain egy középszert tud hozni, és pass rushban sem teljesen vállalhatatlan, míg az első körös Wilkins kifejezetten jó lehet a védőfal közepében, Godchaux pedig egy remek run stopper. Igazából utóbbi kettő miatt sikerült lemaradni a liga legrosszabb védőfaláért járó koronáról.

 

 1. Oakland Raiders
 Edge: Clelin Ferrell, Arden Key
 iOL: Maurice Hurst, Johnathan Hankins, P.J. Hall

 

Az idei draft legnagyobb reache volt Farrell 1/4-re való kiválasztása. Rossz vélhetően nem lesz, de az eddig látottak alapján nincs meg benne az, ami egy klasszis playmakerhez kell. Az sem segíti, hogy a túloldalán lévő Key a liga egyik legrosszabb pass rushere, amit az egy sackje és 31 nyomásgyakorlása is mutat, ráadásul még volt 10 elrontott szerelése is. A fal belseje sem túl fényes, mert bár Hurst overall tud egy jó szintet hozni, a három legtöbb snapet kapó iDL összesen 36-szor generált nyomást, a meccsenként benyelt 140,6 yard pedig azt mutatja, hogy futás ellen sem teljesített valami jól. A Raiders egyetlen szerencséje, hogy fiatal az egység, így idővel akár még jó is lehet, de jelenleg nagyon messze van ettől.

 

 +1 Baltimore Ravens
 Edge: Matthew Judon, Shane Ray  
 iOL: Michael Pierce, Brandon Williams, Chris Wormley

 

A Ravens fala nem feltétlenül rossz, de az elmúlt években megszokottakhoz képest komoly visszaesés várható. Za’Darius Smith és Terrell Suggs tavaly 114 nyomást generált, ami nagyon fog hiányozni. Judon középszer, Shane Ray pedig egy első körös bust, a pass rush nagyon visszaeshet. A csapat szerencséjére a fal belseje jó, Pierce elit közeli, Williams jó, Wormley pedig egy vállalható csere, de ezzel együtt is a védőfal tűnik a védelem Achilles-sarkának.

28 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
28 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
bjeela
bjeela
2019-07-23 20:56

Ebben az a durva, hogy a felsorolt hat csapatból négy(Giants, Seahawks, Raiders, Ravens) komoly tradíciókkal rendelkezik a kiemelkedően jó védelmek tekintetében.

acsdav2
acsdav2
Reply to  bjeela
2019-07-23 21:49

Szerintem a Ravens most se lesz rossz. Nincsenek jól csengő nevek, de valahogy mindig megoldják a védelmet :)

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  bjeela
2019-07-24 09:27

Nálunk az a taktika mint Öcsi bácsiéknál az aranycsapatban anno, többet lőni mint kapni. Ez tuti be is fog jönni! :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fanyul23
2019-07-24 09:36

Bennem azért vannak kételyek… ;)

acsdav2
acsdav2
2019-07-23 21:35

Látva, hogy a Dolphins mindenhol befért eddig a legrosszabbak közé, kezdem úgy érezni, hogy kidobott pick volt Rosenért cserélni. Bár lehet, hogy ők nem is láttak benne semmit, csak biztosra akartak menni az 1/1-gyel, hisz egyszer már sikerült neki :)

Máté Berecz
Máté Berecz
2019-07-23 22:41

Elsőre kicsit furcsáltam a listát, aztán gyorsan átfutottam minden csapat ezen egységét, és végül elégedetlenségem csökkent. Viszont egy dologgal tudnék vitatkozni. Tudom, hogy a Patset egy legrosszabb listára feltenni elég nehéz szívvel teszi fel az ember, de ezt azért nem teljesen értem ide miért is nem kerültek fel, mert az edzői faktor, ahogy olvasgattam nem lett figyelembe véve, és akkor az a csapategység szerintem ott kéne legyen a top3 legrosszabba legalább. Nevek és tehetség alapján az valami borzalmas, és szerintem még a legroszabbnak kihozott Raiders szurkolói se szívesen cserélnék el az ő falukat a Patsére.

cshemiv8
cshemiv8
Reply to  Máté Berecz
2019-07-23 23:08

Ha előző szezon alapszakaszát vesszük figyelembe akkor van benne valami ám playoffba élmény volt a teljesitményük. A chiefsé szerintem még kutyább lehet idén.

Márk Kecskeméti
Márk Kecskeméti
Reply to  cshemiv8
2019-07-23 23:50

Semmi ilyesmit nem veszunk figyelembe, csak a jelent… A rookiek miatt es a freeagency miatt nincs értelme. Szerintem.

cshemiv8
cshemiv8
Reply to  Márk Kecskeméti
2019-07-24 09:04

Szerintem sincs értelme,de gondolom azért is merült fel nincsenek nagy nevek és többször is homály volt a védelmünk szezon közben és valószinűleg idén lesznek ilyen pillanatok

renningan
renningan
Reply to  Máté Berecz
2019-07-24 01:26

A Patriots nálam fel sem merült. A fal közepén Guy egy elit run stopper, ahogy Pennel és Shelton is jól nyomja. Igaz, pass rushban nem olyan jók, de azért minimum egy erős közepesre jók. A szélen pedig ott van Michael Bennett, aki még mindig nagyon jól nyomja. Nem top10-es az egység, de szerintem bottom 10-ben sincs benne, simán közepes.

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  renningan
2019-07-24 15:08

A Giants fal is majdnem pontosan ugyan ilyen, de ők simán bottom 5…. B.J. Hill szerintem ott van a top10-ben a 3-4-es DE-k között, Tomlinson ahogy te is írtad futás ellen jól nyomja, míg Lawrence futás ellen baromi jó lesz. Ezt ti is elismertétek, egyszerűen csak reach volt az első körben. Szóval a fal belseje nagyon is erős futás ellen, az persze nem kérdés, hogy a pass rush gyenge lesz, bár azért ott van a 3. körös Lorenzo Carter is, aki tavaly a rookei szezonjában egyedül annyi sack-et szerzett mit a másik kettő összesen. Nem mondom, hogy erős egység, de azért a bottom 5-al lehet vitatkoznék kicsit, pláne hogy a kezdő átlag életkora 24 év, szóval még bőven lehet náluk a tankban (ez a Pats-nél pl. 30 fölött van, bár nem akarok összehasonlítgatni).

renningan
renningan
Reply to  AwesomeOne
2019-07-25 21:58

Szerintem:

Guy >Hill/Lawrence
Shelton >= Tomlinson/Hill (hármójuk közül úgy is csak ketten lesznek sokat a pályán)
Bennett >>>>> mint bárki a szélen és ezt akár Winovichra is mondhatnám így látatlanban (mondjuk = Carter), de egyértelmű passz szituknák Collins vagy Hightower lehet az egyik edge, akik elég jól nyomják, legalábbis a bottom 5 csapat szélsőihez képest.

A fal széle toronymagasan a Patsé szvsz, és igazából a fal belseje is jobb szerintem, legalábbis a kezdők, a Giants mellett az szól, hogy mélyebb, de mivel a base def keveset van a pályán, ez annyira nem számít.

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  renningan
2019-07-26 10:58

Leírtam, hogy nem a Pats-hez akarom hasonlítani őket, mindössze annyi, hogy szigorúan a kommenteted nézve közel ugyan az a helyzet a két csapatnál, csak a Giants 1 polcal lejjebb van. De nem vitatkozom, tudom, hogy úgysem érdemes…

renningan
renningan
Reply to  AwesomeOne
2019-07-26 12:16

Ha mindenki minimum egy polccal lentebb van, azért nem azt jelenti, hogy ugyanaz a helyzet, legalábbis szerintem :D az utolsó mondatot nem értem, miért nem érdemes vitatkozni? nem ez a lényege a dolognak? Átírni nyilván nem fogom, de ettől még lehet egy értelmes eszmecserét folytatni.

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  renningan
2019-07-26 12:37

Nem a játékosokra értettem, hanem a megítélésükre. Szerintem Hill jobb játékos mint pl. Shelton, míg szerinted ez simán fordítva van és még Tomlinson-al együtt is alig ütik meg azt a szintet. Guy elit, oké, de akkor is “csak egy” run stopper, ami pl.: Lawrence v. Tomlinson erőssége is, és bár az egyik rookie a másik azért már bizonyított a ligában. Miatta engedték el Snacks-et is, mert nem muszáj, hogy egy elit játékosod legyen arra a posztra, hiszen nem számít annyit. A lényeg, hogy szerintem a Giants belső hármasa elég erős, és baromi fiatal, de itt megint el vannak intézve egy tollvonással. Holott a potenciál is jóval nagyobb bennük, mint a 30+-os átlag életkorú másik csapatnál.

Ez a Winovichra rész meg egyenesen vicc. Persze, már látatlanban jobb mint a teljes Giants pass rush… ok, kicsit sem elfogult gondolat. Miközben ott van a Giants-ben pl.: Lorenzo Carter akit ugyan abban a körben hozott el a New York, és rookei szezonjában több életjelet mutatott csereként azon a pár meccsen amin szerephez jutott, mint az a páros akit te fentebb említettél. De persze valamiért ő nem számít, és a rookie srác aki 10 helyel és 1 szezonnal később jött a Pats-be, már most jobb mint ő v. bárki más… Markus Golden pedig szintén szépen le lett sajnálva, csak mert tavaly volt egy gyenge szezonja. Most újra Bettcher alatt játszhat, akivel a sérülése előttig azért messze nem volt rossz…

De nem kis elfoguldságot érzek ismét a Giants ellenében, ami már nem lep meg és tudom, hogy csak én látok délibábokat, ismét, de már megszoktam.

renningan
renningan
Reply to  AwesomeOne
2019-07-27 15:00

Még ha Dani írta volna ezt, akkor azt mondom oké, de szerinted én ugyan miért lennék elfogult a Giantsszel? Nekem nem csoportrivális, pont annyira semleges, mint bárki az NFC Eastből. Vagy Dani megmondta, hogy mit írjak? Esetleg felültem egy nemzetközi, Giants-ellenes hype-ra? :D

Nem lehet, hogy te, a Giants-fan vagy túlságosan optimista és elfogult a saját csapatoddal? Erre azért némileg több esély van, minthogy én utálom a listán szereplő öt-hat csapatot. Ha nem értünk egyet, akkor oké, elfogadom, van ilyen, de a semleges és a drukker közül ne az előbbi legyen már elfogult bármelyik irányba :D

Egyébként pedig, just for fun, a PFF tavalyi értékelései (persze tudom, hogy PFF, de ha már az NFL is használja, akkor valamennyire csak hitelesek):

Dalvin Tomlinson (31. – 78,9), BJ Hill (85. – 69,7), Dexter Lawrence (rookie), Lorenzo Carter (53. – 65,8, pass rush grade 59,5), Markus Golden (111 – 52,3), Kareem Martin (59. – 69,5).

Lawrence Guy (10. – 91,2), Mike Pennel (12. – 87,1), Danny Shelton (39. – 78,8), Michael Bennett (24. – 76,2), Chase Winovich – újonc.

Ezek alapján sem mondanám, hogy a Giants belső fala jobb lenne lenne, mint a Patsé, sőt, a fal széle pedig egyértelműen a Patsé, mert ha Winovich esetleg képtelen lenne hozni egy top 50-60-as szintet, akkor ott van John Simon, aki pont ezt a szintet képviseli.

Abban igazad van, hogy a Giants védőfala fiatalabb, ezt aláírom. De amaddig a fiatalok nem hozzák ki a bennük lévő potenciált, addig nem értem, miért kellene olyan pozitívan megítélni őket (Goldennek speciel egy jó szezonja volt eddig a négyből és tavalyelőtt is pont ilyen gyenge volt, Carter pedig pass rushban pont annyit tett hozzá, mint Martin, de legalább ő szerelni tud). A Raiders fala is fiatal, sőt, szerintem tehetségesebb is, mint a Giantsé, mégis bottom 1, mert eddig nem nagyon láttunk semmit.

btw pár raiderses nehezményezte, hogy miért a Raiders az utolsó… bizonyára megint én vagyok elfogult egy tök semleges csapattal, ahogy a másik listán pedig hat csapatot pozitívan diszkrimináltam :D https://fuzovelkifele.com/2019/06/all-under-25-offense/ – itt egyébként két Giants-játékos bekerült a kezdőmbe, az egyik ráadásul Zeke Elliottot és Christian McCaffreyt kiszorítva. Akkor ez most pozitív elfogultság vagy sima realitás, ha a cowboysosokat és a pantherseseket kérdezzük?

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  renningan
2019-07-27 16:30

Látod? Mondtam hogy totál felesleges veletek vitatkozni…

renningan
renningan
Reply to  AwesomeOne
2019-07-27 19:22

Értelek :D Tehát, ha nem értek veled egyet, akkor elfogult vagyok. Ha megpróbálom megmagyarázni, hogy miért gondolom úgy, ahogy, akkor is elfogult vagyok, mert lásd az előző mondatot :D Amikor kikérem magamnak, hogy elfogult lennék, és továbbra is próbálom megvédeni a saját álláspontomat, akkor is elfogult vagyok, akivel még vitatkozni sem érdemes :D Mondja ezt ugye az adott csapat szurkolója a semleges szurkolónak.

Áruld már el lécci: ha azt mondom, hogy mindenben igazad van, bocsánatot kérek és bevallom, hogy elfogult vagyok, voltam és leszek is, amit már előre röstellek, akkor lehet velem, velünk vitázni? Mit kellene írnom, hogy az konstruktív vitánk legyen? Mert ahogy most látom, vagy egyetértek és akkor jó vagyok, vagy elfogult vagyok, akivel vitázni sem lehet (a vita lényege egyébként nem feltétlenül az, hogy engem meggyőzz, hanem hogy leírd az álláspontodat, ütköztesd, és ez alapján a többi olvasó esetleg több infóval, kiszélesített látókörrel tud ítéletet hozni – ha valamivel nem értük egyet szerkesztőségen belül, akkor mi is kommentelünk, leírjuk az álláspontjainkat, és onnantól már az olvasókon múlik, hogy kivel értenek egyet – ez így jó).

Én elhiszem, hogy téged bosszant, hogy a legtöbben nem látják a csodát a csapatban (valszeg azért, mert nincs, de ez már nem lényeg). Engem is zavar, hogy sokan nem sokba nézik a Lionst, a játékosait, az edzőit, az utolsó helyen van a PR-ekben, vagy valaki odaírja egy sima hír alá, hogy Hahaha, méghogy contender. Én jobbnak gondolom a csapatot, mint a nagy átlag, de hát végül is csak neki szurkolok, valahol keveredik a realitás és a reménykedés, hogy végre nem lesz minden szar :D

Utoljára mondom: nem érdekel a Giants sem pozitív, sem negatív irányban (ahogy a Lionsön kívül az összes többi csapat sem). Elolvasok a csapatról mindent, ami belefér az időmbe, megnézem a meccseit, ha nekem kell róla írni, vagy ha amúgy érdekes, kialakítok egy véleményt róla, pont úgy, ahogy másik 30 csapatról, amiknek nem szurkolok szívből. Ennyi. Ha szerinted direkt elfogult vagyok, akivel még csak vitázni sem lehet, azzal sajnos nem tudok mit csinálni. Hidd el, nincs egy halállista a falamon, ahol azt vezetem, hogy kiről írjak direkt rosszat és melyik nap. El se tudod képzelni, hogy naiv módon meg szoktam lepődni azon, amikor egy adott csapat szurkolója nekem esik akár egy félmondat miatt. Ennél már csak a kattintásvadászat vádja a jobb, mintha bármi hasznom lenne a kattintásból, vagy akár bármelyik csapat szurkolóinak hergeléséből :D

De ha így kényelmesebb, akkor hajrá :) ettől én még örülök, hogy írsz, és remélem, fogsz is, mert ha az aktuális vádaskodást és sértettséget nem nézzük, akkor hasznos és érdekes dolgokat kommentelsz.

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  renningan
2019-07-29 23:40

Köszi, és tudom hogy nehéz eset vagyok, de hát ez van xD

Wyatt
Wyatt
2019-07-23 23:32

Nem tudom, hogyan fogunk ettől a kilátástalannak tűnő Dolphinstól kikapni, de biztosan nagyon rajta lesznek a srácok :)

Szerencsétlen Rosen meg két év alatt a két legszarabb rostert kapja meg, hogy nesze fiam, varázsoljál

cshemiv8
cshemiv8
Reply to  Wyatt
2019-07-24 09:05

Úgy hogy Brady lesz idén a safety az ucsó playnél :D

LoB
LoB
2019-07-24 13:19

Poona Ford ;)

Rpi
Rpi
2019-07-24 15:53

A Falcons D-line még így is túlságosan hátul van..bottom 3 egység ez még Grady-vel is..

ahanem
ahanem
Reply to  Rpi
2019-07-24 18:11

Bold:
Cominsky 5. héten kezdő DE lesz

Rpi
Rpi
Reply to  ahanem
2019-07-24 20:20

A kezdőbe általában a futás elleni DL van nevezve Atlantában, szóval Vic meg Takk sosem kezdő..de szerintem komolyabb szerepet kap már idén, legkésőbb a bye után.

ahanem
ahanem
Reply to  Rpi
2019-07-24 20:38

Leginkább úgy gondoltam, hogy a snapek javarészében fent lesz a pályán, és ha már fent lesz, akkor ne DT-ként, mert olyan hírek is vannak, hogy DQ belül is megnézné, mit tud. Remélem, hogy inkább szélsőként lesz alkalmazva, mert bent kezd telített lenni a rotáció.

Rpi
Rpi
Reply to  ahanem
2019-07-24 22:29

Idén a szélre tervezték, jövőre “csúszna” beljebb, ha jól tudom. De igen, a szélen kb. nincs senki Clayborn meg Takk mögött.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

28
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x