Connect with us

Rövidhírek

Vasárnapi kibeszélő – Week #16

Hat találkozó 19 órától, köztük a Colts@Steelers csata, majd négy meccs a 22 órás sávban, köztük Rams@Seahawks csoportrangadó, éjjel pedig egy jó kis Titans@Packers mérkőzés. Beharangozó ezen a linken, alább pedig mehet a kibeszélés! 

196 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
196 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
katonadani
2020-12-27 18:04

RZ+Colts+Chiefs
Rams+Eagles+Washington

Danika
Danika
Reply to  katonadani
2020-12-27 18:23

Colts-Steelers TV-n, laptopon a Giants-Ravens meccs, majd 10 órától a Chargers elleni rivalizálós és sorsolást eldöntő meccs, végül a tervek szerint a hajnalit is megpróbálom megnézni. De ránéztem a 7 órás kínálatra, és az undor fogott el, hogy nincsen semmi jó. ha bent hagyták volna Minshewt még a Jags-Bears csak-csak, de így.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Danika
2020-12-27 18:58

MVP Trub már nem is érdekel?

Danika
Danika
Reply to  Fetyke
2020-12-27 19:11

nem igazán

bjeela
bjeela
Reply to  Danika
2020-12-27 19:46

Dunsztod sincs, mi a jó.

Danika
Danika
Reply to  bjeela
2020-12-27 19:46

Vadas nyuszi húsból?

Danika
Danika
2020-12-27 18:26

Üdvözlet mindenkinek, utolsó előtti erőpróba a részünkről és a félhivatalos tankolás megkezdése az elmúlt napok sérülés tevékenységeket látva. Node, jöjjön az áldás:
https://www.youtube.com/watch?v=Ugip_8BNfkA

Danika
Danika
2020-12-27 18:28

Talány: ebből a jelenet sorból fog-e bármi megvalósulni?
https://www.youtube.com/watch?v=CpV852GDbGQ

Danika
Danika
2020-12-27 19:11

Ilyen kevesen vagyunk? :(

ThySoul
ThySoul
Reply to  Danika
2020-12-27 19:25

Nincs Bills meccs ma bocsi :'(

Danika
Danika
Reply to  ThySoul
2020-12-27 19:25

Lusták vagytok.

ThySoul
ThySoul
Reply to  Danika
2020-12-27 19:30

Államvizsgára is tanulok

Jarred
Jarred
2020-12-27 19:18

Texans defense at his best: Brandon Allen 5/5 65 yard 1 TD.

Danika
Danika
Reply to  Jarred
2020-12-27 19:20

Jól kell tudni ellenfelet választani.

Danika
Danika
2020-12-27 19:27

Mennyire kell komolyan venni Urban Mayer lehetséges HC kinevezését?

katonadani
Reply to  Danika
2020-12-27 19:28

mint lehetőség

ThySoul
ThySoul
2020-12-27 19:28

Én vagyok az egyetlen amúgy akit idegesítenek ezek a futkosós QB-k? Ha meghosszabbít játékot vagy menekül azzal angyon nincs gond, de a Lamar féléket nekem még nézni is rossz

bjeela
bjeela
Reply to  ThySoul
2020-12-27 19:39

Pedig nem unikális, néddameg, miket futkorászott pl. pár évtizeddel korábban Elway. És vannak még.

Danika
Danika
Reply to  ThySoul
2020-12-27 19:40

Gondolom, akkor nem igazán szereted az egyetemi focit :D. Csak akkor zavar, ha ellenünk van.

Fetyke
Fetyke
Reply to  ThySoul
2020-12-27 19:46

Nekem is jobban tetszett Brett apó stílusa.

ahanem
ahanem
Reply to  ThySoul
2020-12-27 20:04

nem nézel elég kolidzs fodballt

rowi
rowi
2020-12-27 19:30

ezt még itt hagynám: https://twitter.com/PatrickMahomes/status/1343054553491632128

továbbá így egy nappal később a raiders döntéséről a végén mi a közmegegyezés jelenleg, hogy jacobs nem szaladhatott be TD-re? (eredménytől függetlenül)

Peti
Peti
Reply to  rowi
2020-12-27 19:37
rowi
rowi
Reply to  Peti
2020-12-27 19:38

aki megsértődik az inkább menjen is. de ettől még sajnálom, emelhetett volna (az egyébként folyamatosan javuló) védelmen

Danika
Danika
Reply to  rowi
2020-12-27 19:40

Hülyeség a részemről, hogy nem mehetett be. Ha nem tudod az órát a rúgással teljesen lepörgetned, miért adsz esélyt?

acsdav2
acsdav2
Reply to  Danika
2020-12-27 20:48

Szerinted a Dolphins miért akarta beengedni TD-re? Jól számoltak ők is és tudták, hogy FG 20mp alatt kisebb eséllyel szerezhető, mint 1:40 alatt TD.

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2020-12-27 20:55

aztán rájöttek, hogy big10 defense van a másik oldalon

acsdav2
acsdav2
Reply to  rowi
2020-12-27 20:53

Ha a kérdésed arra vonatkozik, hogy 1:05-nél miért térdelt Carr és miért nem futottak akkor a kérdés jogos. Az a döntés megkérdőjelezhető. A Jacobs térdelés teljesen jó döntés 1:45-tel a vége előtt.

ThySoul
ThySoul
2020-12-27 19:43

Offense guru a Jetsnél ott is van

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  ThySoul
2020-12-27 19:46

kezdem azt hinni, hogy tudnak valamit lawrence-ről

rowi
rowi
Reply to  Fontos_Vidra
2020-12-27 19:46

vagy csak mindenki védi az állását…

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  rowi
2020-12-27 19:49

úgy hogy a kezükben volt az 1/1? ugyan, úgy ki lesznek rakva mint a macska szarni

rowi
rowi
Reply to  Fontos_Vidra
2020-12-27 19:53

egy 0-16 után egész biztos ki lennének

Danika
Danika
Reply to  Fontos_Vidra
2020-12-27 19:49

Szereti a gyerekeket, főleg nyersen :D.

ThySoul
ThySoul
2020-12-27 19:53

Andy reid meg Gase lehet helyet cserélt

Danika
Danika
Reply to  ThySoul
2020-12-27 20:01

Csak átküldte neki, milyen 15 játékot hívjanak először.

ThySoul
ThySoul
2020-12-27 19:53

Jets új terve: Darnoldot elpasszolni, Wilson 1/2-n kivinni és mehet újra az előző 3 év

Danika
Danika
Reply to  ThySoul
2020-12-27 20:01

Ez nem újdonság, csak sajnos Jetsség.

rowi
rowi
2020-12-27 19:54

a brownsnak elég nagy méreg lenne a jets ellen elveszteni a csoportdöntő esélyét… sőt, jelenleg ezzel a PO-t is buknák

ThySoul
ThySoul
Reply to  rowi
2020-12-27 19:56

Utóbbi évek alapján tipikus Browns lenne

ahanem
ahanem
Reply to  rowi
2020-12-27 20:01

pedig ránéztem az előbb jets browns na mondom ez igazi roncsderbi lesz

ahanem
ahanem
2020-12-27 19:59

SLIIIDE RID

Danika
Danika
2020-12-27 20:03

BigBen 2020= Peyton Manning 2015, change my mind.

rowi
rowi
Reply to  Danika
2020-12-27 20:06

tiltakozom, az utóbbi 3 és fél meccs alapján még game managernek is gyenge bigben

Danika
Danika
Reply to  rowi
2020-12-27 20:07

Azt adom, hogy rosszabbnak is el lehet könyvelni. 3&9-re -1 yardot száll a labda. Manning legalább előre tuszakolta, vagy áthívta futásra.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Danika
2020-12-27 21:05

Jó de itt áthívni sem lenne eredményesebb.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Danika
2020-12-27 21:12

A jelek szerint az a könyöksérülés mélyebb nyomot hagyott.

ahanem
ahanem
2020-12-27 20:03

azért advanced tactics is helyet kap
Keanu Neal ahelyett hogy leütné a 4 & 2-nél dobott passzt, inkább csinál egy intést csak azért, hogy még több időt lehessen égetni

ThySoul
ThySoul
2020-12-27 20:06

Jól látom, hogyha a Browns véletlen kétszer kikapna, a Ravens pedig nyerne kettőt lemaradna a Cleveland a PO-ról?

rowi
rowi
Reply to  ThySoul
2020-12-27 20:06

ahhoz elég egy browns L is, nem kell 2 (a ravenstől odavissza)

ThySoul
ThySoul
Reply to  rowi
2020-12-27 20:10

1 győzelemmel előzik a Dolphinst ha ők meg kikapnak a Billstől utsó fordulóban, szóval a lemaradáshoz ki kell kapni kétszer is

rowi
rowi
Reply to  ThySoul
2020-12-27 20:15

HA kikap a fins a billstől. de egy hétfői bills győzelem (és egy sanszos mai steelers L után) a bills pihentethet

ThySoul
ThySoul
Reply to  rowi
2020-12-27 20:18

Ha nyer egyet a Titans nem lesz azonos mérleg és beelőzrs az egymás elleni miatt?
Tárgytalan, nem

rowi
rowi
Reply to  ThySoul
2020-12-27 20:23

jah, de. ezek a permutációk követhetetlenek, most hogy mindenki (a chiefst kivéve) 11-5 környékén táncol

ahanem
ahanem
Reply to  ThySoul
2020-12-27 20:06

há de most nem csoportgyőzelemről volt szó? :DDDD

Jarred
Jarred
2020-12-27 20:15

Texans-Bengals 1 playben: Watson dob egy sima INT-et érő passzot, a Bengals CB-t a saját csapattársa akadályozza meg az INT megszerzésében (aki aztán nekiáll ünnepelni), és ebbe belesérül.

ahanem
ahanem
2020-12-27 20:20

30 másodperc két időkéréssel és kitérdeljük? azért értem, hogy nem akarunk 6 draftpozit veszíteni, de na…

ahanem
ahanem
2020-12-27 20:45

azért remélem a playoffra nem ez a méhómsz lesz elérhető

d zoli
d zoli
Reply to  ahanem
2020-12-27 21:03

Mint Allennél? Meg kell újítani az előfizetést?

ahanem
ahanem
Reply to  d zoli
2020-12-27 21:12

pont ez a gond, hogy itt már meg van újítva…

rowi
rowi
2020-12-27 20:50

akárkinek is kell majd két hét múlva a steelersszel játszania idegenben, ajándék lesz neki (ha meg ma véletlen mégis nyerne a browns, akkor meg fogadni őket végképp ajándék lesz)

ahanem
ahanem
Reply to  rowi
2020-12-27 20:53

kivéve ha a chiefs lesz az

kár hogy nem lehetséges ez

rowi
rowi
2020-12-27 20:50

akárkinek is kell majd két hét múlva a steelersszel játszania idegenben, ajándék lesz neki (ha meg ma véletlen mégis nyerne a browns, akkor meg fogadni őket végképp ajándék lesz)

Danika
Danika
2020-12-27 20:58

Mi van Kansasban emberek?

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Danika
2020-12-27 21:10

Nem vezet sokkal a Falcons? Még a végén megnyerik.

ahanem
ahanem
Reply to  Danika
2020-12-27 23:02

szenvedés
mondjuk ez a dpi meg egy vicc volt :DDD

rowi
rowi
2020-12-27 21:03

dolgok amiket nem vártál 2020-tól: jets win streak

d zoli
d zoli
Reply to  rowi
2020-12-27 21:05

Hihetetlen. És oké. Nincs elkapó a barnáknál. De hogy nyelik a pontokat?

ahanem
ahanem
Reply to  d zoli
2020-12-27 21:13

és minek nekik elkapó? van 2 jó futójuk

acsdav2
acsdav2
Reply to  rowi
2020-12-27 21:10

Bengals win streak Burrow nélkül.

acsdav2
acsdav2
2020-12-27 21:13

A Chicago a mostani formájában képes lenne megcsapni a Saints-t a WC körben.

rowi
rowi
Reply to  acsdav2
2020-12-27 21:15

bjeela te vagy az?

bjeela
bjeela
Reply to  rowi
2020-12-27 21:27

Én itten békésen szunyókálok és gyönyörű álmaim vannak.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2020-12-27 21:17

MVP Trub mindenkit képes kivégezni.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-12-27 21:27

Ugye?

katonadani
Reply to  acsdav2
2020-12-27 21:27

a legrosszabb védelmek ellen játszottak az utóbbi négy hétben, nem lesz ez a Bears semmire sem elég a Saints ellen

(printscreeneljetek :D )

Danika
Danika
Reply to  katonadani
2020-12-27 21:27

meg van

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2020-12-27 21:29

Semmitsenem tucc a fociról, Danikám!

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2020-12-27 21:32

mondjuk a saints sem túl jó ha 33 pontot engednek a vityingeknek

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2020-12-27 21:32

Ugye? És micsinátunk a vityingekkke? Naugye.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-12-27 21:43

Kaptatok 27 pontot ti is…

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2020-12-27 21:40

Ugyanezt mondtad tavaly is csak a Vikingsról. :D

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2020-12-28 17:13

De a legrosszabb védelmeket azért szépen kitömték. A mostani teljesítmény egy közepesnek azért megfelel. A Saintssel meg az alapszakaszban rossz formában lévő támadósorral is hosszabbítást érő meccset tudtak játszani. Én a 2.kiemelt helyében jobban örülnék a Rams-Cardinals duóból valamelyiknek.

d zoli
d zoli
2020-12-27 21:17

Megy az Atlanta. Tepernek.

d zoli
d zoli
Reply to  d zoli
2020-12-27 21:19

Na Pasztmek.

ahanem
ahanem
Reply to  d zoli
2020-12-27 21:22

úgy nevezett “védjük a tankot” play

ahanem
ahanem
2020-12-27 21:25

kezd undorító lenni ez már a chiefstől…

ahanem
ahanem
2020-12-27 21:29

nem lehetne, hogy csak Ridleynek dobálunk?

bjeela
bjeela
2020-12-27 21:33

Azé ronda nagy gyalázást művel a Falcons

rowi
rowi
2020-12-27 21:35

a chiefs offense a “karácsonykor falcons otthon? áá azt megoldjuk rutinból” szemlélettel érkezett

ahanem
ahanem
Reply to  rowi
2020-12-27 21:37

a browns is így van, de ők legalább foghatják a covidra, na :D

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  rowi
2020-12-27 21:48

A Chiefs offense két hónapja a “másfél negyedet focizunk aztán pihi”-szemlélettel játszik. Igazából csoda hogy épphogy, de szinte mindig nyernek…

ahanem
ahanem
2020-12-27 21:37

ez a chiefs harmatgyenge csapat, 13-1hez képest meg főleg
ettől függetlenül remélem nyernek

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2020-12-27 21:39

Nem hinném.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2020-12-27 21:39

melyik részét?

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2020-12-27 21:40

A nyerést. Ha most végig is mennek(nem fognak), akkor is esélyük sincs megállítani Ryant.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2020-12-27 21:43

nyilván azért sackelték már 15x :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2020-12-27 21:43

A Falcons így öli az órát futójáték hiányában.

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2020-12-27 21:47

wat
5 yardos átlaggal futunk

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2020-12-27 21:47

Nakérem ittabaj. Van még két perc és az elég Ryannek.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2020-12-27 21:48

vót má ilyen, biztos láttad
intés lesz a vége

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2020-12-27 21:50

Ne keressünk kifogásokat! Itten Matt Ryanró van szó.
Amúgymeg csak néccer szekkelték.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2020-12-27 21:50

a 4. sack utáni driveban kezdtünk el futni #adjusting

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2020-12-27 21:53

Na, máris FG távon vannak.

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2020-12-27 21:43

Nem nyitok vitát! Aszontam, hogy nem állíttyák meg és kész.

Danika
Danika
2020-12-27 21:38

Na végre, meccs van Pittsburghban..

bjeela
bjeela
2020-12-27 21:39

Az MVP Mahomes 50% környékén hajigál.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2020-12-27 21:39

51,28

Jarred
Jarred
2020-12-27 21:47

A CIN-HOU meccs teljes mértékben a támadókról szól: Bengals 450 total yard Texans 433. És még 6 perc hátra van.

d zoli
d zoli
2020-12-27 21:55

Szép volt Fülöp!

bjeela
bjeela
2020-12-27 21:58

Igazi hülyék ezek a falconsosok…

Jarred
Jarred
Reply to  bjeela
2020-12-27 22:02

Jelenleg úgy néz ki nyer a Bengals, így őket megelőzik a drafton.

ahanem
ahanem
Reply to  Jarred
2020-12-27 22:02

és ha a panthers nyer, amire van esély, akkor őket is :D

bjeela
bjeela
Reply to  Jarred
2020-12-27 22:07

Ha így nézed, akkor oké, de csodálnám, ha ez lett volna a szempont, merakkor nem kapartak volna az FG-ig, ahol ippeg tekeredett mellé a laszti, hanem biztonságira elcseszik már az elején.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2020-12-27 22:10

dehogynem
így egy potenciális HC láthatja azt, hogy a játékosok tudása rendben van, szimplán egy jó szemléletet kell idehozni

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2020-12-27 22:31

Azt eddig is tudhatta mindenki. Minden évnek úgy futnak neki, hogy a banda simán PO esélyes, sőt, és aztán mindig az lesz, hogy hülyék gyülekezetét mutatnak eredményekben.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2020-12-27 22:33

persze, de ha ez a csapat 9-6 vagy 10-5 lenne most, neadjsiten bejutna a playoffba, megint ilyen 20+ helyen pickelne, azzal nem kezd sokat az új GM, de ha minden forduló elején vannak a pickek, akkor lehet igazi impact játékosokat hozni

ahanem
ahanem
2020-12-27 21:58

NEM AKAROK HOSSZABBíTÁST

edit: hála a jó égnek, pont jókor jött

d zoli
d zoli
2020-12-27 21:58

Atlanta? Elhiszed? Szerencsétlenek.

Danika
Danika
Reply to  d zoli
2020-12-27 22:00

Nem hiszem el őket. Vagy csak a koreai nem akarta el rontani a draft pozíciót.

ahanem
ahanem
Reply to  Danika
2020-12-27 22:02

5-6 helyett romlott volna a draft pozi
és ide nagyon kell egy Micah Parsons

Jarred
Jarred
Reply to  ahanem
2020-12-27 22:02

Helyette léptek előre legalább egy helyet hála a Bengalsnak.

ahanem
ahanem
Reply to  Jarred
2020-12-27 22:02

Brandon Allen top5 irányító statokat hoz, olyan rossz ez a Houston védelem

Jarred
Jarred
Reply to  ahanem
2020-12-27 22:03

élete meccsét játssza, ahogy kb mindenki a Bengals offense-ből.

d zoli
d zoli
Reply to  Danika
2020-12-27 22:07

Azt külön sajnálom, hogy a srác elejtette a picket. Gondolom Rodgers is bánja.

bjeela
bjeela
2020-12-27 22:00

Ha a Jets is leaggya a meccset kijakadok!

randy22
randy22
Reply to  bjeela
2020-12-27 22:02

Pedig nagyon úgy áll…

ahanem
ahanem
2020-12-27 22:05

a colts az nem jött ki a második félidőre?

Danika
Danika
2020-12-27 22:13

Hát Colts, hát…

redbull76
redbull76
Reply to  Danika
2020-12-27 22:15

Akkor most a colts a legszarabb a Ravens-Dolphins-Colts hàrmasbòl?

bjeela
bjeela
Reply to  redbull76
2020-12-27 22:15

Ja.

redbull76
redbull76
Reply to  bjeela
2020-12-27 22:17

Reméltem. Ha esetleg a Browns hozzàjuk jön akkor ők.

redbull76
redbull76
Reply to  redbull76
2020-12-27 22:23

Beszaràs. És tényleg elbaszta a Browns is

acsdav2
acsdav2
2020-12-27 22:15

Rivers elképesztő, hogy mennyire összeomlik egy potenciális game-winning drivera.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  acsdav2
2020-12-27 22:17

Nem tudom mit láttak benne Indianapolisban.

d zoli
d zoli
Reply to  Kopi3.14
2020-12-28 00:22

Rossz öregre karmoltak rá.

Viktor Gál
Viktor Gál
2020-12-27 22:17

Százból 99szer befújják a personalt az irányító támadásáért az olyanért, mint Rivers ellen

bjeela
bjeela
Reply to  Viktor Gál
2020-12-27 22:20

Stimmel, de hát hazai pálya.

bjeela
bjeela
2020-12-27 22:20

Azé ez a Tomlin nem akárki. Tizennégy szezonon át eccer sem volt negatív a Steelers stattya alapszakaszban és csak háromx volt 8:8.

Danika
Danika
Reply to  bjeela
2020-12-27 22:25

És egyszerre tudta kezeni a 3 B-t éveken keresztül.

bjeela
bjeela
Reply to  Danika
2020-12-27 22:27

Épeszű ember abba belebolondult volna.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2020-12-27 22:31

Viszont látszik, hogy mennyire meg tud állni a tudomány nála és kezd kapkodni, ha nem jól alakul a meccs.

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2020-12-27 22:43

Ez sokakkal előfordul, de azért nem kapkodhat annyira, ha ennyi meccset megnyert. 13. a győzelmi statisztikákat tekintve 0,643-al és nem akárkiket előz meg vele. Néddameg és rájössz, hogy nem voltál vele igazán igazságos.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2020-12-27 22:57

Megnéztem. Elég sokat. Jó szervezetben, jó alapanyaggal sikerült. Az SB győzelem is még inkább az elődje eredménye, azóta meg egyetlen SB-t tudott felmutatni. Szóval az emberanyaghoz képest eléggé alulteljesített a csapat. A Steelers az egyik olyan franchise, ahol nyugodtan ki lehet mondani minden szezon előtt, az SB részvétel az elvárás, az alatt csalódás az eredmény. A csapatára rendszeresen jellemző, hogy a jó csapatok ellen fantasztikusan játszik, ha nyakán a kés, akkor szintén, de képtelen a kötelezőt hozni. Koncentráció hiány lép fel. Képtelen orvosolni tizennégy éve ezt.

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2020-12-28 00:02

Persze, lehet ezt így is nézni, de lehet úgy is, hogy temérdek csapatnál kijelentik minden szezon előtt, hogy ennek a bandának simán az SB-ben a helye, de legalábbis PO-ban, aztán a tizede sem jut el oda és égnek, mint a napalm. Tomlin meg rohadtul nem. Ő mindig kihozza a bandából a minimum egál, de inkább pozitív szezont. 14 éven át. Ha dadogva, ha kínlódva, de nem adja alább. És ezt kevesen tudják felmutatni. És ez érdem. Lehet finnyáskodni, hogy de hát ezzel a játékosállománnyal nem kunszt, sőt többet kellett volna, de ez így konkrétan nem fair és nem mellesleg ezt a játékosállományt nem kis részben ő is hozza össze és építi fel, csinál belőlük sztárt. És a játékosállomány nem kis részben Tomlinnak és a rendszernek is köszönheti, hogy olyan csapattá formálódnak, amelyik mindig PO esélyes. Meg lehet nézni, milyen teljesítményt nyújtanak máshol azok, akik leléptek.
Vagyis nálad félig üres a pohár, szerintem meg félig teli.

Ami meg az ajándékba kapott gyűrűt illeti: hát egy frászt. Cowher megcsinálta 2005-ben az első gyűrűjét 14 év(!!!) edzősködés után, majd hozott a csodacsapattal egy 8:8-at és lelécelt, mert elég volt neki és nem látott többet a bandában, különben maradt volna, mert egy SB esélyes csapatot nem hagy ott egy edző, csak ha komplett idióta. Majd jött Tomlin, elsőre hozott egy 10:6-ot, majd a második évében hozta az első gyűrűjét. Tehát azt nem Cowher csinálta meg Tomlinnak, hanem Tomlin csinálta meg magának.

SiKan
SiKan
Reply to  bjeela
2020-12-28 00:07

Ha jól tudom Cowher a felesége betegsége (rák?) miatt hagyta abba

bjeela
bjeela
Reply to  SiKan
2020-12-28 00:24

Ezt nem tudtam, ha ez igaz, akkor sztorno, amit mondtam.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2020-12-28 00:09

Az, hogy a jó állományból sikerük kihozni egy nemnegatív szezont az maximum átlagos edzői teljesítmény, nem fasza. Tomlin meccsenkénti teljesítménye messze nem fasza. Nem képes változtatni. Félidei igazítás nem megy neki. Idén hová lett a futás? Nincsenek trükkös játékok, nincsenek meglepetések. Amit tud, azt hozza mindig, aztán a keret vagy képes ezt sikerre fordítani, vagy nem. Nézd meg Paytont, mit művel ha kiesik Brees. De ha ott is van, akkor is mindig képes valami olyat mutatni, amitől leblokkol az ellen. Tomlin maximum bedobni tudja a gyeplőt. Ez kevés ahhoz, hogy jónak tartsam. Középszerű teteje maximum. De kurva messze van a krémtől.
Megértem, hogy ez onnan a szeles városból nézve fantasztikus teljesítmény, de objektíven nem az.
Hogy ilyen mérlege van, ahhoz az is kell, hogy a Rooneyk filozófiája a folytonosság. Más csapatnál nem kapott volna erre a teljesítményre 14 évet.

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2020-12-28 00:32

Értem. Tehát Tomlin egy lúzer a fickó, de legalábbis nem jó és mindig másoknak köszönheti, hogy 14 éve nem tud negatív szezont összehozni, de leginkább Rooney-éknek, akik ott hagyták a posztján ilyen szar teljesítmény ellenére. Mindeközben épp Sean Payton előtt van a győztes meccsek arányának tekintetében. Vagyis Sean Payton akkor úgy jobb Tomlinnál, hogy nem jobb. Kösz, most már minden világos.

d zoli
d zoli
Reply to  bjeela
2020-12-28 08:22

Szerintem nagyon jó edző. Ebben inkább neked adok igazat nem. Kopinak. De Belichick és nálam Payton is előtte van. Hasonlat: ő Ben Tibi(Bill) és Manning (Sean) mögött. És sztem ők is jobbak. Harbough az Brees. Kubiak meg Luck.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2020-12-28 15:31

Azért mert neked egy fos Bears a mérce, hadd ne verjem már a seggem a földhöz Tomlintól, aki tizenhárom év alatt kibaszottul semmit nem tudott fejlődni, ellenben te kapaszkodsz a győzelmi mutatóba! A Jags PO meccsig még védtem, de ha valaki kinyitja a szemét látja, itt a vége a tudásának! Nyugodtan örülj inkább helyettem Trubnak és a többieknek.

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2020-12-28 23:12

Szeretettel kérlek, hogy ne keverj olyan rajongókkal, akik elvakulnak a kedvencüktől és ezért számukra az a mérce.

Eltér a véleményünk Tomlin megítélésében, bizonyos értékrendekben, van ilyen. Vannak, akiknél a hullámzó teljesítménybe belefér, ha néha mínuszba csúszik a csapat eredménye, más inkább belegebed, de tízkörömmel is megőrzi a pozitív hangulatot az öltözőben, mert az fontos számára, mert ez alapelvárássá erősödik a csapatnál és emeli a fókuszt.

Chuck Noll megjelenése óta ez egy alapelvárás a Steelersnél. Utána Cowher és Tomlin is ezt követte. Alig volt negatív szezonjuk és az is minimum 5 győzelemmel történt. Ilyen sorozat hihetetlen az NFL-ben: 50 év alatt mindössze kilenc negatív szezonjuk volt. A legerősebb franchise-oknak sincs ilyenjük: a Patsnek ez idő alatt 15, a Packersnek 19 negatív szezonjuk volt.

50 év alatt a legjobb csapatoknál is vannak drámai hullámvölgyek, de 5-8 évenként is kipukkadnak a generációs csodalufik és kínkeservesen lehet fenntartani a legendát. Ezeken valami más lendíti át a csapatokat és ezt rohadt jól tudják és jól is alkalmazzák a Vasasnál. És ennek igenis baromi fontos része Tomlin is. Ha szar lett volna, már rég elküldik a fenébe, de nem tették és jó okkal. Szerintem Tomlin igenis kiemelkedően jó HC. Szerinted nem. Majdcsak túlteszed magad ezen.

Ami meg az idei szezont illeti: adva van egy hullámzó, de inkább szar teljesítményt nyújtó veterán QB, aki még reménykedik abban, hogy ismét főnixmadár lesz és csodát tesz még az eccer a PO-ban. Egészen tűrhető a támadószekció, de valamiért dadognak néha. Van ilyen. De Tomlintól várni, hogy majd beleugat a támadásokba dőreség. Világ életében a védelmekkel foglalkozott, szvsz asse tuggya, micsinál egy QB vagy egy elkapó és rendes gameplan-t sem csinált soha életében támadóknak. Viszont a védelmeire nem lehetett panasz. Tomlin tizennégy éve alatt a Vasasnak alig öt(!) olyan éve volt, amikor a védelem kicsúszott a tíz legjobból. Ha ez szar, akkor Tomlin is szar.

Ja, idén a Vasas védelme a második kapott yardokban és második kapott pontokban. Hülye ez a Tomlin.

d zoli
d zoli
Reply to  bjeela
2020-12-28 00:09

Szóval a konszenzus az, hogy az eredmények szépek. Nem kiugró an a legjobbak. De az éllovasok mögött közvetlenül. Mindezt sokáig. Amivel sok sok győzelem és jó stat összejön. Csak kicsi dolgok miatt nem a csúcson. De mindig veszélyes. Vannak vitatható dolgok de kinél nem. Gyűrű is van. Bár nem egyértelmű, hogy az ő érdeme de ezzel is lehet érvelni. Ki ez? A Ben, B Tomlin, C mindkettő.

bjeela
bjeela
Reply to  d zoli
2020-12-28 00:37

Ez olyan kiváló kérdés, mint hogy kinek köszönhető a hat gyűrű: a, BB b, Tibi, c, mindkettő? Illetve kinek a hibája, hogy nem lett ebből a 20 évből még további hat gyűrű, merthogy a csapat alapján ez elvárás lehetne?

d zoli
d zoli
Reply to  bjeela
2020-12-27 22:43

Azért a Killer B-s szel kicsit csalódás keltő volt.

bjeela
bjeela
Reply to  d zoli
2020-12-27 22:45

Jópár évig egybetartotta őket, már az is teljesítmény volt. De stimmel, abból jöhetett volna egy gyűrű.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2020-12-27 22:52

Gyűrű szerintem nem, mert vagy az Offense, vagy a Defense volt egyben, de ennél jobb PO teljesítmény igen. A Jags elleni hazai fiaskó például egyértelműen a JC+OC sara.
És még a 3B előtt is el kellett volna érjenek jobb eredményt, amikor fasza volt a védelem. Troy és James is ott volt még.

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2020-12-27 22:57

Ippeg pozitív a PO statja, szal télleg lehetett volna több is ebben, de ettől még Tomlin produkciója alaposan megsüvegelendő.

ahanem
ahanem
2020-12-27 22:23

1/1 Jags 1/2 Jets
jövünk a 3. pickért

katonadani
Reply to  ahanem
2020-12-27 22:25

Panthersnek lesz még ehhez pár szava :D

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2020-12-27 22:27

Haskinsnek is… :DDDDDD

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2020-12-27 23:07

tetszenek ezek a szavak eddig

Viktor Gál
Viktor Gál
2020-12-27 22:23

Ez a Cleveland is egy nyomorék csapat. A Jets 15 yardosán egy QB sneak fumble-val bukják el a Game Winning Drive-t.

ahanem
ahanem
Reply to  Viktor Gál
2020-12-27 22:29

ilyen biztos lenne a 2pontos?

Danika
Danika
2020-12-27 22:29

Fasza kiesett Hamlerünk is, agyrászkodás protokol miatt. Hamlerünk meg csodásan felpattintja. Inti red zoneban.

d zoli
d zoli
2020-12-27 22:31

Baker. Qb sneak. Mi a fasz?

ahanem
ahanem
2020-12-27 22:37

comment image?width=640&crop=smart&auto=webp&s=c5a3c05fcd0016f134c5f2155fc64b276e92328a

honorary mention: AJ Terrell, aki jövőre az ilyen labdákat bizony meg fogja fogni, de most ő is hozzájárult a tank sikeréhez

Danika
Danika
2020-12-27 22:52

Mcmanus is beállt a rúgó tankba, de megmutatja, hogy ő is tudna. 2x egymás után kapufa.

196
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x