Connect with us

Draft

Értékeljük az első kör minden választását!

Véget ért az őrületes első nap, mi pedig nem pihenünk, és kapásból értékeljük az összes éjjeli választást!

 1/1 Cincinnati Bengals
 Joe Burrow
 QB, LSU

Nem történt meglepetés, megkezdődhet az új időszak a Bengals történelmében. Mivel ezt elrontani sem lehetett, ezért nem is olyan magas lesz az osztályzat.

Értékelés: B

(chester)

Szerintem attól, hogy nem lehetett elrontani, még beírhatjuk az “ötös” osztályzatot, hiszen kiváló játékos, franchise irányító érkezett.

Értékelés: A

(katonadani)

 

Ennél többet nem lehetett kihozni ebből a pickből, még ha rettentő unalmas is.

Értékelés: A

(Renningan)

 1/2 Washington Redskins
 Chase Young
 Edge, Ohio State

Végül nem lett sem trade, sem meglepetés húzás, Rivera kitartott amellett, akinek a játékába szerelmes lett.

Értékelés: B

(chester)

A draft legjobb játékosa, ez is nagyon jó húzás, még ha tényleg ezt is nehéz lett volna elrontani (esetleg valami trade lehetett volna jobb, vannak égetőbb problémák a rosteren).

Értékelés: A-

(katonadani)

Nagyon megnéztem volna egy brutális cserét például a Falconsszal, de sajnos nem lett belőle semmi. Ugyanaz, mint Burrow-nál.

Értékelés: A

(Renningan)

 1/3 Detroit Lions
 Jeffrey Okudah
 CB, Ohio State

Bármennyire is szeretett volna lecserélni Bob Quinn, végül maradt a helyén, és meghozta azt a döntést, ami a leginkább logikus volt, és a csapat legnagyobb hiányosságát pótolta, szemben a Derrick Brown smoke screennel.

Értékelés: B+

(chester)

Ezek szerint nem jött össze egy csere, így pedig a legjobb játékost választotta ki a Lions. Egy fokkal jobb lett volna egy hátracsere után vinni, de így is kiváló.

Értékelés: A-

(katonadani)

Nem értem már az A- értékelést sem, ha senki még csak ajánlatot sem tett a pickért, akkor mi mást tehetett volna a csapat? Ráadásul én külön boldog vagyok, mert kinéztem volna Derrick Brownt is Patriciáékból, külön pozitívum, hogy nem csináltak semmi őrültséget.

Értékelés: A+

(Renningan)

 

 1/4 New York Giants
 Andrew Thomas
 OT, Georgia

Az utolsó percig pörgette az órát Gettleman, de továbbra sem trade-elt le az első körben GM-ként, így kiválaszthatta Thomast. Az első meglepetés? A név talán az, de nem tudom hibáztatni, ha a (talán) legbiztosabb OT-prospect mellett tette le a voksát.

Értékelés: B+

(chester)

A poszt hibátlan, de én inkább vittem volna Willst vagy Wirfst, mert bennük többet látok, mint Thomasban, aki nagyon stabil játékos lesz, de igazán domináns szerintem nem. Így nem tökéletes, de így is elég jó.

Értékelés: B+

(katonadani)

Jó pick, needre is jött, de annyira nem szimpatikus a választás. Jó lesz Thomas, de nem látom benne az All-Pro potenciált, ami azért egy 1/4-es picktől talán elvárás lenne.

Értékelés: B

(Renningan)

 1/5 Miami Dolphins
 Tua Tagovailoa
 QB, Alabama

Az igazi izgalmak itt kezdődtek, hiszen szóba került Herbet és egy OT-pick is, de végül az egy éve hangoztatott “Tank for Tua” kampány célba ért. És nagyon jól döntöttek Grierék!

Értékelés: A

(chester)

Nem kellett kiosztanom az első F értékelést, mert ha Herbert jött volna Tua helyett, akkor ez következett volna. Így hibátlan.

Értékelés: A

(katonadani)

 

Tuáról szólt a rebuild, aztán jött Fitzmagic és lehetett izgulni, hogyan lesz ebből irányító,  erre minden az eredeti tervek szerint alakult. Tökéletes pick, kár, hogy a többi húzással ezt sikerült lerontani.

Értékelés: A+

(Renningan)

 1/6 Los Angeles Chargers
 Justin Herbert
 QB, Oregon

Bármennyire is adta magát a helyzet, nem hittem volna, hogy tényleg Herbert lesz a Chargers választása. Jobban díjaztam volna, ha Love-ot választja később, mert ő hiába gyengébb prospect, jobban illene Lynn rendszerébe. Így nekem ez az első pick, ami nem tetszik, még ha nem is lehet hibáztatni Tom Telescót a döntése miatt.

Értékelés: C+

(chester)

Sajnálom, mert nagyon szerettem volna Tuát a Chargersben. Szerintem fel kellett volna cserélnie a Chargersnek érte, mert Herberttel pórul járhatnak, én nem látok benne egy top10 szintű irányítót. Persze az sem lett volna jobb, ha visznek egy tackle-t és nem lesz rendes irányítójuk jövőre, a QB-kkal pedig próbálkozni kell.

Értékelés: C

(katonadani)

 

Inkább igazoltál volna le Cam Newtont.

Értékelés: C+

(Renningan)

 

 1/7 Carolina Panthers
 Derrick Brown
 iDL, Auburn

Álompárosításnak tűnt a Simmons-Snow házasság, de végül a leggyengébb egységbe választott Marty Hurney, hogy a döglődő futás elleni védekezést felrázza. Brown az egyik olyan játékos, aki kétség nélkül jól fog játszani, de egy nose tackle esetében ezt egy harmadik napos játékos is képes lenne hozni. Tökösebb pickre számítottam.

Értékelés: C+

(chester)

Úgy tűnik a falakból akar építkezni a Panthers, és Brown egy elég biztos pick, szinte fix, hogy jó játékos válik belőle, azonban én nem látom azt a potenciált benne, ami miatt top10-es picket érne.

Értékelés: C

(katonadani)

 

Nem szeretem Brownt, örülök, hogy nem a Lionshöz került. Szerintem ő lesz az új Leonard Williams – eredetileg magasan jegyzett játékos középszerű karrierrel.

Értékelés: C

(Renningan)

 1/8 Arizona Cardinals
 Isaiah Simmons
 Defense, Clemson

Ha James Bettcher lenne a védőkoordinátor, meg sem lepődne senki. Mondjuk ha azt vesszük, hogy a Cardinals védelme 1000+ yardot engedett a tight endeknek, és a csoportodban van a liga legjobbja a poszton, nem árt erre felkészülni. Steal?

Értékelés: B+

(chester)

Alapvetően bejön a pick, kicsit Vance Joseph-től féltem Simmonst, hogy nem fogja tudni kihozni belőle a maximumot.

Értékelés: A-

(katonadani)

 

Hagyni, hogy Marcus Gilbert védje meg Murrayt óriási hiba. Simmons jó játékos lehet, de a franchise irányító mindig mindennél fontosabb.

Értékelés: B-

(Renningan)

 1/9 Jacksonville Jaguars
 CJ Henderson
 CB, Florida

Nem jött össze a Falconsnak a pletykált felcsere Hendersonért, így maradhat az egyetemének államában. Gyakorlatilag olyan helyzetbe került a Jaguars, hogy nagyon kevés választással hibázhatott volna, nem is történt meg.

Értékelés: B+

(chester)

Remek pick, sok extra hozzáfűznivalóm nincs.

Értékelés: A

(katonadani)

 

Voltak olyanok, akik Okudah elé tették Hendersont, egy hátracsere után a Lionsben is szívesen megnéztem volna. Nagyon jó választás.

Értékelés: A

(Renningan)

 

 1/10 Cleveland Browns
 Jedrick Wills
 OT, Alabama

Úgy tűnik nem tesz lépéseket Trent Williamsért a Browns, hiszen az ölébe hullott az egyik legjobb OT a classból. Az offense egyetlen égető hiányposztja ezzel kipipálva, így nem volt nehéz dolga Andrew Berrynek az első draftján, talán még ő sem hitte, hogy itt elérhető lesz Wills.

Értékelés: A

(chester)

A 10. helyen megkaparintják a szerintem legjobb tackle-t a classban, óriási hiányposztra, nagyon nagy fogás a Brownsnak.

Értékelés: A+

(katonadani)

 

A Browns köszönte szépen és a saját helyén behúzott egy parádés OT-t a csapat legnagyobb hiányposztjára. Baker Mayfied most nagyon boldog.

Értékelés: A+

(Renningan)

 1/11 New York Jets
 Mekhi Becton
 OT, Louisville

Joe Douglasnek egy dolga volt azzal, hogy nem cserélt: a támadósorba húzni. Csak két esetben lőhetett volna mellé az én meglátásom szerint: futóval, és Bectonnal. Cáfoljon rám, de ezt én semmire nem értékelem.

Értékelés: D+

(chester)

Én jóval többre tartom Bectont, mint chester, szerintem nagyon jó tackle válik majd belőle, fel van fújva a pass pro hiányossága. Ennek ellenére inkább Wirfst vittem volna, mert ő magasabban volt a boardomon, de Becton is jó pick.

Értékelés: A-

(katonadani)

 

Nincs bajom a pick-kel, sőt: a franchise irányító a legfontosabb, a Jets FA-piaca tragédia volt a támadófalat illetően, most sikerült némileg orvosolni a problémát.

Értékelés: A

(Renningan)

 1/12 Las Vegas Raiders
 Henry Ruggs III
 WR, Alabama

Gruden szava volt végül a döntő, ugyanis szerelmet vallott Ruggsnak, így ő lett az első elkapó, akit kiválasztottak. Ha tényleg ő az új Tyreek Hill, akkor igazolta a picket, én annyira nem vagyok erről meggyőzve, főleg hogy potenciális elsőszámú elkapók voltak még elérhetők.

Értékelés: B-

(chester)

Bírom a picket, még ha Lambet és Jeudyt is többre tartottam, de szerintem Ruggsból is kiváló elkapó válik majd. Gruden rendszerébe jó fit, de Carr sok checkdownja miatt azért féltem őt.

Értékelés: B+

(katonadani)

Voltak jobb elkapók, akiket Carr sokkal jobban tudott volna használni. Hiába illik Gruden rendszerébe, ha a csapat irányítója nem fog neki passzolni. Hosszú távon, egy új irányítóval jó lehet ez húzás, de ha csak az idei évet nézzük (márpedig lassan a PO lenne a cél), akkor elég nagy kapufa lett Ruggs.

Értékelés: C+

(Renningan)

 1/13 TRADE Tampa Bay Buccaneers
 Tristan Wirfs
 OT, Iowa
  • 49ers adja: 1/13 + 7/245
  • Buccaneers adja: 1/14 + 4/117

Itt az első csere! John Lynch elérte amit akart, a Buccaneers pedig Tom Brady kedvében járt, és a megvédésére koncentrált. Ennyi áldozatot megért nehogy más kaparintsa meg.

Értékelés: A

(chester)

Nagy steal, Wirfs szerintem a második legjobb tackle volt a classban, a felcserét sem bánom, be kellett biztosítani (de ezért maradt el az A+-tól).

Értékelés: A

(katonadani)

 

Sokadszorra: a franchise irányító a legfontosabb. Tom Brady most szeretve érzi magát.

Értékelés: A

(Renningan)

 

 1/14 San Francisco 49ers (from Buccaneers)
 Javon Kinlaw
 iDL, South Carolina

A Bucknerért kapott pickért Bucknert (és egy három körös felmozgást) pótolta a 9ers, nem igazán lehet emiatt hibáztatni senkit.

Értékelés: A

(chester)

Érdekes ez a Buckner vs Kinlaw dolog, mert kvázi egy-az-egyben lehet értékelni a kérdést, hozzávéve a fizetésük közti jelentős különbséget, de mégiscsak egy downgrade-ről van szó. Nem utálom, de inkább elvittem volna az egyik elkapót itt.

Értékelés: B

(katonadani)

 

Szörnyű. Azon a véleményen vagyok, hogy egy játékost úgy érdemes elcserélni, ha abból potenciálisan jól jön ki a csapat. Buckner egy elit védőfalember volt, akinek ugyan lassan szerződést kellett volna adni, de a win now módba még egy évig belefért. Az elcserélésében ugyanakkor volt ráció, hisz az 1/13-as pick-kel jó eséllyel be lehetett volna húzni egy top elkapót, és így összességében erősödhetett volna a csapat, így viszont ment az egész a kukába. Kinlaw tehetséges, de nála a plafont jelenti Buckner szintje, és jó eséllyel karrierje első 1-2 évében, amikor a leginkább Super Bowl-esélyes lesz a csapat, nem fogja hozni a szintet. A csapat gyengült, ha pedig megnézzük, milyen lett a másik első körös pick, még rosszabbul néz ki a dolog.

 

Értékelés: C-

(Renningan)

 1/15 Denver Broncos
 Jerry Jeudy
 WR, Alabama

A draft nyertese John Elway, hands down. Extra pick beáldozása nélkül választhatta ki az általa legtöbbre tartott elkapót, easy choice.

Értékelés: A+

(chester)

Óriási steal.

Értékelés: A+

(katonadani)

Nincs mit hozzáfűzni, álomforgatókönyv.

Értékelés: A+

(Renningan)

 

 1/16 Atlanta Falcons
 AJ Terrell
 CB, Clemson

Dimitroff needre húz, ezt mindenki tudja, és magasrol tesz arra, hogy reach vagy nem. Ezúttal megúszta feltrade nélkül, és nem igazán húznám rá a pickre a reach jelzőt. Nincs ugyanis nagy különbség a bentmaradó cornerek között, Terrell pedig nem adott okot arra, hogy ne higyjünk benne.

Értékelés: B

(chester)

Ó de mérges vagyok a Falconsra, hogy nem akart lecserélni az Eaglesszel (ha az Eagles egyáltalán akart jönni). Bírom Terrellt, de azért annyira nem, hogy az első kör közepén kihúzzam – 10 pickkel később sokkal jobban tetszett volna (igen, nem lett volna bent addig). Needre jön, jó is lesz, de nem gondolom kiemelkedőnek.

Értékelés: B-

(katonadani)

Pass rushert húztam volna, de védhető ez is.

Értékelés: B

(Renningan)

 

 1/17 Dallas Cowboys
 CeeDee Lamb
 WR, Oklahoma

Jerry Jones mindenkit utasított a szervezeten belül, hogy ne merjék zaklatni amíg nincs bent a pick. Ezze vált számomra borítékolhatóvá, hogy a vén kujon Lambet fogja vinni a dolgok alakulását látva, már csak azért is, hogy jól kiszúrjon az Eaglesszel. Nem mondanám hogy needre jött, de az NFL copycat liga, és jelenleg a Chiefst kell másolni. Ennyi jó elkapóval ez megtörtént.

Értékelés: A

(chester)

Az Eagles megszerezte Slayt, hogy levegye a pályáról Coopert, erre a Cowboys elviszi Lambet, az a WR-trió egészen hihetetlen lesz Dallasban. Nagyon BPA húzás, Lamb óriási steal itt. Az Eagles szurkolók meg sírhatnak.

Értékelés: A

(katonadani)

 

Kellemeset a hasznossal – BPA-húzás, ráadásul sikerült az Eaglesnek is keresztbe tenni.

Értékelés: A+

(Renningan)

 1/18 Miami Dolphins
 Austin Jackson
 OT, USC

Azt mondják, hogy egy egység erőssége abban rejlik, hogy a leggyengébb játékosa milyen szintet képvisel a ligában. Az egység gyengesége meg abban rejlik, hogy a legjobb játékosa milyen szintet képvisel a ligában, ez Miamiban Ereck Flowers – kell kommentálni? Ennek ellenére ez a pick szerintem reach, Jacksonnak még tanulnia kell, és nem igazán van olyan a depth charton, akitől ez összejöhet. Esetleg ha jönne Jason Peters, az javítaná az összképet.

Értékelés: C+

(chester)

A poszt oké, de mi a fenéért nem Josh Jones? Értem, hogy Jackson atletikus meg jók a méretei és még fiatal is, de egyelőre focizni nem nagyon tud.

Értékelés: C-

(katonadani)

 

A poszt jó, a játékos nem. Még Ruiz is sokkal jobb lett volna itt.

Értékelés: C

(Renningan)

 

 1/19 Las Vegas Raiders
 Damon Arnette
 CB, Ohio State

A tavalyi után mindenki várta, hogy itt lesz majd egy meglepetés Mayocktól, de ez még Ferrellt is űbereli. Nem kizárt, hogy a harmadik körös pickjével is kiválaszthatta volna, érthetetlen. Amennyiben Hall of Famer lesz, akkor küldök neki és Mayocknak egy bocsánatkérő képeslapot, de addig is:

Értékelés: F, ZS, WTF

(chester)

Ez nekem kicsit olyan, mint a Ferrell-pick tavaly, de hátrébb, kisebb volumenben. Egy korrekt játékos, relatíve magas padlóval, de szerintem minimális plafonnal. Nincs nagy lyuk a játékában, de semmiben sem igazán jó. És állítólag nem jött ki jól a pozíciós edzőivel sem. Nálam ez nagy reach.

Értékelés: D+

(katonadani)

 

Hiányposztra jött egy 2-3. körös védő, akiben nincs elit potenciál. Nagyon nem jött be a Raiders első köre.

Értékelés: D

(Renningan)

 1/20 Jacksonville Jaguars
 K'Lavon Chaisson
 Edge, LSU

Ngakoue nem marad a Jagsben, de ezzel egy hasonló stílusú játékossal lehet pótolni. Úgy gondolom itt megfelelő értéken van, a Jagsnek szokás szerint lehullik a BPA az első körben az utóbbi években.

Értékelés: B+

(chester)

Bejön, a Jaguars megint jó első napot hozott le, már csak a pályán kéne összeállnia a dolgoknak.

Értékelés: A-

(katonadani)

 

Csak nehogy a végén rajtuk maradjon Ngakoue. A következő napon nem ártana túladni rajta, jövő évi első kört aligha ad már érte bárki is.

Értékelés: A

(Renningan)

 

 1/21 Philadelphia Eagles
 Jalen Reagor
 WR, TCU

Oké, hogy nem én vagyok Jefferson legnagyobb rajongója, de azért Reagornál előbb húztam volna. Ennyire görcsösen ne kelljen már megtalálni a D-Jax klónt.

Értékelés: C+

(chester)

Eh. Értem, hogy Jefferson redundáns az Ertz-Goedert duó miatt, de akkor miért nem cserél fel a csapat Lambért, aki ráadásul meglepően sokat csúszott (oké, lehet nem akart senki lecserélni). Reagort nem szeretem, mert kontakt esetén teljesen elveszik, nem tud vele mit kezdeni, és a kezei is csak átlagosak. A pályát legalább majd megnyújtja, hogy több helye legyen a két tight endnek, de sok produktivitást nem várok tőle.

Értékelés: C-

(katonadani)

 

Ha az elmúlt 1-2 évet nézzük, Howie Rosemant egyre nehezebb a top GM-ek közé rakni. A mágiának annyi, nem tudom elképzelni, hogy egy mérgezett egérként rohangáló, középszerű kezekkel rendelkező elkapót ne lehetett volna a későbbi körökben is találni.

Értékelés: C-

(Renningan)

 

 1/22 Minnesota Vikings
 Justin Jefferson
 WR, LSU

BPA? Sokaknál lehet hogy az, elfogadom, én viszont ráhagytam volna a posztot a második körre. Kubiak rendszerébe nem lételem két potens elkapó, ellenben a védelemben több a megoldatlan probléma.

Értékelés: B

(chester)

Érdekes pick, mert alapvetően Jeffersont és Thielent is leginkább a slotban játszatnám, egyiknek viszont így mindenképp ki kell mennie a szélre, így nem gondolom a legjobb fitnek, de a legjobb WR, akár a legjobb játékos is volt a boardom, így azért nagy bajom sincs vele.

Értékelés: B

(katonadani)

 

Ugyanaz, mint a 49ersnél. Jefferson minőségi visszalépés Diggshez képest, nem is olyan jó fit, mindössze olcsóbb és kevesebbet hisztizik. Egy támadófalemberrel sokkal jobban jártak volna.

 

Értékelés: C+

(Renningan)

 

 1/23 TRADE Los Angeles Chargers (from Patriots)
 Kenneth Murray
 LB, Oklahoma
  • Patriots adja: 1/23
  • Chargers adja: 2/37 + 3/71

Needre jön, de LB nem ér annyit, hogy a ligaszinten 31. legrosszabb támadófalba így ne tudjon választani Telesco egy értelmes újoncot. A védelem szexi lett, de ez így túlságosan sokat ért a Chargersnek.

Értékelés: C

(chester)

Ha ez a Chargers eredeti pickje lenne, akkor tetszene, mert needre is jön és nagyon jó is lehet Murray, de nem gondolom, hogy fel kellett cserélni egy LB-ért. Inkább Josh Jonest vittem volna itt, az tetszett volna.

Értékelés: C+

(katonadani)

 

A pickek értéke hasszálra megegyezik, ennél nem lehet jobban kimatekozott cserét összehozni. Az más kérdés, hogy a védelem legértéktelenebb posztjára érdemes volt-e ennyit költeni, pláne hogy a támadófal romokban.

Értékelés: C-

(Renningan)

 

 1/24 New Orleans Saints
 Cesar Ruiz
 iOL, Michigan

A Saints legnagyobb needje a cap space, a csapat második legnagyobb cap hitjét pedig Larry Warford jelenti. Jövőre szabadügynök lenne, kivágásával $7,75 millió felszabadítható. És ezzel a pickkel meg is van a pótlása, a fal pedig továbbra is ligaelit maradhat.

Értékelés: B

(chester)

Nem számítottam rá, de tetszik. Igazi hiányposzt nem volt a csapatban szerintem, a fal pedig erősebb lett, ami sosem árt.

Értékelés: B+

(katonadani)

 

Némileg meglepő, de New Orleansben ezek szerint tudják, hogy a franchise irányító a legfontosabb.

Értékelés: B+

(Renningan)

 1/25 TRADE San Francisco 49ers
 Brandon Aiyuk
 WR, Arizona State
  • Vikings adja: 1/25
  • 49ers adja: 1/31 + 4/117 + 5/146

“Ilyen mély classban az ötödik körben is lehet találni elkapót a kezdőbe”. Na, ezért nem szabad hinni a nyilatkozatoknak. Amire annyira vágyott John Lynch, azt most beáldozta egy műtétből lábadozó elkapóért, ráadásul eggyel kevesebb pickje maradt. Nem tetszik, akkor sem ha needre jött, és ha Shanahan megcsinálja a következő fantasy szupersztárt.

Értékelés: C

(chester)

Furcsa, hogy felcserélt a 49ers pickek hiányában. Aiyuk személye is érdekes, de potenciál van benne, elkapás után parádés játékos, ezáltal pedig Shanahannek jó fit. Nem feltétlen őt vittem volna, de az is biztos, hogy mivel ide került, jobb játékos lesz, mint egy általános csapatnál vártam volna. Azt írtam hozzá draft előtt, hogy az elején kelleni fognak neki kierőszakolt targetek, mert fejlődésre szorul még a játéka, a 49ersnél ez mindenképp adott.

Értékelés: B-

(katonadani)

Az előző pick-kel meg lehetett volna oldani a WR-kérdést, ráadásul egy All-Pro szintű tehetséggel. Ehelyett jött egy második kalapos elkapó, akihez foghatóból egyrészt sok van, másrészt még a kevés pickből is fel kellett áldozni hozzá. Duplán mellé ment a csapat első köre.

Értékelés: C-

(Renningan)

 1/26 TRADE Green Bay Packers
 Jordan Love
 QB, Utah State
  • Dolphins adja: 1/26
  • Packers adja: 1/30 + 4/136

Értékelés: LINK

(chester)

Én annyira nem utálom egyébként ezt, mint Rodgers, a Packers szurkolók a legtöbben. Persze, én is a win now mód alapján draftoltam volna itt inkább, de Favre is ilyen idős volt, mikor jött Rodgers a “nyakára”, az meg eléggé bejött. Love-nak mindenképp kell még legalább egy, de jobb esetben két év tanulás, itt ez megvalósulhat. Oké, tegyük azt is hozzá, hogy én tartottam a szerkesztőségből legtöbbre Love-ot, de akkor is.

Értékelés: C

(katonadani)

 

Látom, ahogy a 49ers elleni NFC-döntőben Rodgers egymás után dobálja a jobbnál jobb passzokat a Richard Shermant megégető Love-nak. Ja nem. Tökéletesen megértem, ha Aaron Rodgers elárulva érzi magát. És még Love-ért fel is kellett cserélni.

Értékelés: F

(Renningan)

 1/27 Seattle Seahawks
 Jordyn Brooks
 LB, Texas Tech

A draft legnagyobb meglepetése, hogy John Schneider maradt a helyén. Az már nem meglepő, hogy ismét olyan játékost választott, akit senki nem látott jönni a Seahawksba, noha voltak kósza pletykák hogy becsúszhat első napra.

Értékelés: D

(chester)

Szokásos seahawksos pick, amit ilyenkor senki sem ért (és legtöbb esetben később sem).

Értékelés: D

(katonadani)

 

Egy újabb Rashaad Penny. De igaza van a Seahawksnak, a borzalmas támadófalra vagy a védőfalba nem kellenek steal játékosok, sokkal jobb egy őrületesen nagy reach egy telített és sokkal értéktelenebb pozícióra.

Értékelés: F

(Renningan)

 1/28 Baltimore Ravens
 Patrick Queen
 LB, LSU

Kicsit csalódott vagyok, de végülis teljesen valid pick, bőven BPA, nehéz belekötni.

Értékelés: A-

(chester)

Parádé. Kiment két rosszabb LB előtte és nagy hiányposztra is jön.

Értékelés: A+

(katonadani)

 

Van, amikor nem csinálsz semmit és minden összejön. Ez egy jó nap volt a Ravensnek.

Értékelés: A+

(Renningan)

 1/29 Tennessee Titans
 Isaiah Wilson
 OT, Georgia

Csak beigazolódtak azok az insider riportok, hogy a Titans a Georgia RT-jét nézte ki. Talán korai, de második körben még lehet cornerbacket találni.

Értékelés: B-

(chester)

A fit nagyon tetszik, egy robosztus tackle a jobb oldalra Conklin helyére, aki Henry előtt nyithatja majd az utat, de azért nagyon sokat kell még fejlődnie Wilsonnak, hogy igazán jó játékos legyen belőle.

Értékelés: C

(katonadani)

 

Korrekt pick, bár én inkább megtartottam volna Conklint.

Értékelés: B-

(Renningan)

 1/30 Miami Dolphins (from Packers)
 Noah Igbinoghene
 CB, Auburn

Ezt aligha vártuk. Mindig azt mondom, hogy sosem lehet elég sok CB a rosteren, hát a liga két legjobban fizetett cornere mellé jön egy elsőkörös tehetség is. Nem emiatt fogom lerontani a picket, szerintem ez reach.

Értékelés: C+

(chester)

Bírom Igbinoghene-t, nálam még csak nem is nagy reach, csak nem teljesen értem, mire kellett ő most Howard és Jones mellett. Oké, végülis kell három kezdő CB, de nem biztos, hogy az erőforrások legjobb elosztása a két legjobban fizetett, meg egy első körös corner.

Értékelés: B

(katonadani)

 

Ha Howardot elcseréli a Dolphins két első körért, akkor rendben, amúgy nagyon nem tetszik. Van egy Tuád, a csapatba még kell legalább kettő, de inkább három tehetséges támadófalember, elkapó sem ártana, lenne is elérhető ember, erre húzol egy CB3-t. Miért?

Értékelés: C-

(Renningan)

 1/31 Minnesota Vikings (from 49ers)
 Jeff Gladney
 CB, TCU

Vagy ő, vagy Johnson volt az, akit a Vikingshoz tippeltek. Úgy behúzni, hogy mellé szereztek két extra picket, ajándék.

Értékelés: A+

(chester)

A Vikings az első kör egyik nyertese, ez a pick nagyon bejön és Jefferson is rendben volt, két kiváló játékos érkezett.

Értékelés: A+

(katonadani)

 

Ennél kívánni sem lehetett volna jobbat, ez a húzás, pláne egy lecsere után még Jeffersont is kompenzálja.

Értékelés: A+

(Renningan)

 

 1/32 Kansas City Chiefs
 Clyde Edwards-Helaire
 RB, LSU

Összeállt a szuperoffense, de CB >>>> RB.

Értékelés: C

(chester)

Andy Reid végre megtalálta a Brian Westbrookját, ezt a Chiefs offense-t tényleg nem lehet majd megállítani, akkor meg kit érdekel a védelem? Oké, egy CB tényleg jobban elfért volna.

Értékelés: B

(katonadani)

Andy Reid megtanulja menedzselni az órát, akkor nem is lesz fent a védelem a pályán. A cél minden idők legjobb offense-e.

Értékelés: B

(Renningan)

148 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
148 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ThySoul
ThySoul
2020-04-24 08:26

Chester reakciója a QB húzásra parádés :D

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ThySoul
2020-04-24 09:15

De igaza is van. SB esélyes is lehetne a csapat egy jó drafttal, és akkor az első körben elkezdjük építeni a ki tudja mikor jövőt? WTF?

Fetyke
Fetyke
Reply to  Krisztian Fekete
2020-04-24 09:46

Ha még a jövőt építenétek…
De azért lássuk be, hogy Love nem akkora tehetség mint amekkora Rodgers volt (ugye 1/1re is várták), és akit ki kellett húzni, ha már lecsúszott hozzátok. Love szintű projekt irányítót minden évben lehet draftolni.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2020-04-24 09:46

Azért remélem, legalább útvonalat tud futni! :D

ThySoul
ThySoul
Reply to  Krisztian Fekete
2020-04-24 09:52

Szerintem azért nevetséges a pick mert Rodgers ki is jelentette hogy ide QB-t ne hozzanak win now mód miatt :D el nem tudom képzelni mi lesz ott a vezetés és Arod között, de azt is kinézem hogy javíthatatlan mód megromlik a kapcsolat majd a felek között

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ThySoul
2020-04-24 09:52

Viccnek sütöttem el, de talán tényleg az lehet az egyetlen jó megoldás, ha átképzik a srácot elkapónak, és lesznek majd trükkös játékok. Ha már Taysom Hill olyan jól bevált távozása után.

Vicgeordie
Vicgeordie
2020-04-24 08:26

A Tompa Bay felcserének volt értelme? Mert a 49ers foga nem hiszem hogy Wirfsre fájt volna. Vagy attól féltek hogy más felcserél érte?

vabu
vabu
Reply to  Vicgeordie
2020-04-24 08:27

Állítólag a Dolphins akart a Tampa elé kerülni (cserélni a Friscóval)

ragi1990
ragi1990
Reply to  vabu
2020-04-24 08:36

egy 3.kört biztos kapott volna a 9ers. Nem értem miért nem mentek bele. Falconstól féltek hogy viszik Kinlawt?! csak ez lehet a magyarázat. Eléggé egyértelmű hogy Kinlaw volt a 49ersnek az idei 1/’1

ewzywv
ewzywv
2020-04-24 08:26

tudom h nagyon adja magát a favre rodgers, rodgers love párhuzam, de rodgers majdnem 1/1 volt, Love meg kérdéses h első kört ér e egyáltalán… Ha nyer 2 SB-t akkor hamut szórok a fejemre, de addig is ez egy wtf. Ha vmi isteni csoda folytán Tua csúszott volna és a packers érte megy fel (akár feljebb több picket beáldozva) azt maximálisan megértem. De Love-nak teljes bust szaga van

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  ewzywv
2020-04-24 08:36

Ian Rappaport szerint a GB azért tradelt fel, mert a Colts is erre készült, és Green Bay-ben mindenképp akarták Love-t. Ugyanakkor a Colts berkekben jártas médiamunkások szerint Ballardnak nem állt szándékában felcserélni.

ewzywv
ewzywv
Reply to  István_Szamos
2020-04-24 08:47

En ezt ertem de love meg akkor se er egy elso kort ha nem kell erte tradelni. Igy plane nem. Rodgers meg mindig egy legit sb run iranyito, a csapat meglepoen jo volt tavaly, erre kene menni sztem. Ha hozunk projekt jatekosokat rodgers moge a kesobbi korokben rendben van. De nem az elso korben es plane nem love-t

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  ewzywv
2020-04-24 08:56

Szerintem is sokat adott a Green Bay Love-ért. 2. körös pick-nek gondoltam, inkább project QB, mint kezdő.

ducksfan
ducksfan
2020-04-24 08:32

végre lett egy szerethető QB-ja a Packersnek.

demonsss
demonsss
2020-04-24 08:47

Imádom a Jordan Love húzást !!! 2 éve megmondtam , h a GB sehol nem lesz , tavaly megmondtam , hogy Rodgers kuka és kizárt , hogy MVP legyen és ezek a szerencsétlenek kihúzzák Love-ot , hogy végképp semmi esélyük ne legyen , ennél jobban nem is csinálhatták volna :D Rodgers 2 éven belül cserét fog kérni , de több SB-ba nem vesz részt Hála az égnek !

ewzywv
ewzywv
Reply to  demonsss
2020-04-24 08:52

Majdnem igazad lett… tavaly konferencia donto es rodgers messze nem mvp persze de siman top10-top5 meg mindig.
Abban h love baromsag volt, egyetertunk :D

demonsss
demonsss
Reply to  ewzywv
2020-04-24 09:01

Szerintem a GB-nek játék alapján semmi keresnivalója nem volt tavaly a konferenciadöntőben , az a szerencséjük , hogy idén is gyenge a csoportjuk , bár szerintem a Lions megy PO-ba ( ROD meg lehet , hogy TOP 10 a pálya szélére dobálva, de ROD amilyen hisztis p.csa LOVE -val vége a GB ROD kapcsolatnak )

merlin
merlin
2020-04-24 08:52

A Vikings el fogja vinni Trent Williams-t!

Ádám Váradi
Ádám Váradi
Reply to  merlin
2020-04-24 09:31

Az fix baby! Már nincsen konkurencia, 4 csapát érdeklődött mindegyik Tacklet húzott, egyiknek meg amúgy se kell Tackle

RvBalazs
RvBalazs
Reply to  Ádám Váradi
2020-04-24 09:31

az igazán szép az lenne, ha a háttramozgásból kapott 4. és 5. körös pick lenne az ellenérték.

Ádám Váradi
Ádám Váradi
Reply to  RvBalazs
2020-04-24 09:35

Ámen!

Breuer András
Breuer András
Reply to  Ádám Váradi
2020-04-24 12:05

Én gondoltam egy olyan forgatókönyvre hogy hagyjuk Trentet, ki tudja milyen a sérülése meg a holdoutja után. Feltrade és Josh Jones pick, aztán egy Ngakoue-Harris trade és Winfield pick. Elég valószinütlen de tetszene! :)

Ádám Váradi
Ádám Váradi
Reply to  Breuer András
2020-04-24 12:19

De honnan szerzel még egy 2.körös picket?

Breuer András
Breuer András
Reply to  Ádám Váradi
2020-04-24 12:28

még nem sakkoztam ki, de már agyalok rajta :)

Ádám Váradi
Ádám Váradi
Reply to  Breuer András
2020-04-24 12:28

Dalvin Cook?

merlin
merlin
Reply to  RvBalazs
2020-04-24 10:06

Az lenne a parádé, ha szőrén elcserélnénk Reiff-re, meg mondjuk kapnak egy 6. meg egy 7. kört mellé. Azokból Spielman úgyis begyüjt még van 15-öt hátracserékkel. :-)

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  merlin
2020-04-24 10:01

Vihetitek! 2. kör oké?

Fetyke
Fetyke
Reply to  Antal Kovacs
2020-04-24 10:11

Az kérlek tavaly volt! :)
Most már 3. körnél többet ne nagyon reméljetek! :) Mindenki húzott magának Tackle-t, aki akart, és nekünk végül is ott van Reiff, meg biztos van pár üres Gatorades hordó is az edzőközpontban. :D

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fetyke
2020-04-24 11:00

én se gondoltam komolyan, a lényeg hogy vigye má valaki azt az kezelhetetlen embert az ügynökével!
:D

Sestertius
Sestertius
2020-04-24 08:56

Nem túl szexi pick, de ez van, én örülök neki, hogy nem ültünk fel az EDGE vonatra, se Baun, se Gros-Matos se Epenesa pick nem tetszett volna, így, hogy Ruiz kiment korábban, teljesen valid és jó pick… főleg így, hogy két másik LB is kiment, akik remélhetően kevesebb vizet zavarnak majd.
Második napon meg lehet EDGE és G posztokra pickelni
2. kör végén szerintem lesz is pár opció edge-re (Lewis – Okwara pl.)

Nálam a Raiders – Hawks – Chiefs pick a legfejvakarósabb.. a többi azért valahol védhető – a Packers meg.. ez van, próbálkozni kell, ha tetszett nekik, akkor be kellett vállalni

ewzywv
ewzywv
2020-04-24 09:11

gyere már rage-elni te is :D

Maetthy
Maetthy
2020-04-24 09:24

ki lett volna nálad opció tisztán ugyanezen a helyen, ezt a “mentalitást” követve? Ígyis Jefferson? Nem mondom, hogy nem voltam teljesen elhűlve a választáskor, de ha ennyire konzekvensen őt akarta a csapat, hogy egyéb opcióknál is őt vitte akkor valahol el tudom fogadni, hogy nem lett felcsere/másik játékos. Sőt, szerintem az egész egy teljesen elfogadható pick lenne, ha nem lenne bennünk a szálka, hogy Lamb lecsúszott Cowboynak. :)

katonadani
Reply to  Maetthy
2020-04-24 10:55

szerintem az nem jó érv, hogy őt akarta a csapat, és akkor minden oké. Lehet full szarul gondolkodnak, értékelnek, mutattak már rá példát (mindenki), Eagles elkapóknál különösen.
Nyilván az is lehet, hogy én értékelem full szarul, majd három év múlva megnézzük :)

Maetthy
Maetthy
Reply to  katonadani
2020-04-24 11:20

Abszolút értelek, és tele vagyok én is kételyekkel, de pont ezért is érdekelne, hogy te rámentél volna itt a stabilnak tűnő Jefferson-ra, vagy esetleg látsz valakit aki jobban illik ehhez a kell egy fiatal DJax mentalitáshoz, mint Reagor?

katonadani
Reply to  Maetthy
2020-04-24 11:24

Jeffersont vittem volna valszleg, még ha tényleg nem is tökéletes fit, de attól még bőven jobb játékosnak gondolom Reagornál, akinél még Mims vagy Aiyuk is jobban tetszett volna.

De elsősorban kevésbé féltettem volna a pickjeimet a felcserétől. Szóval odaadtam volna a másodikat meg az egyik 4. körös komp picket, ha a Falcons visszaadja a harmadik körét, ez a trade value chart alapján rendben is van

vabu
vabu
Reply to  katonadani
2020-04-24 11:39

Akkor gáz ez a z egész ha később kiderül meg se próbáltak feltradelni, ha meg próbálták de senki nem akarta a cserét vagy nem tudtak megegyezni, az már kicsit árnyalja a képet.

Maetthy
Maetthy
Reply to  vabu
2020-04-24 13:31

Amikor a Falcons volt az órán akkor éreztem, hogy ide igazából felcserélhetnénk, és kötve hiszem, hogy nem tudták volna elvinni Terrel-t vagy igazából bármelyik hasonló szintű CB-t pár hellyel lejjebb. Ezzel együtt Howie is azt mondja (itt 7,5 percnél: https://youtu.be/YieTM1GFzaQ?t=453) hogy “agresszívan telefonálgattunk”, ami ez alapján bűzlik, nem hiszem, hogy ne lehetett volna felmenni a Falcons helyére, ha tényleg akarjuk Lamb-t…

Debreceni József
Debreceni József
2020-04-24 09:31

Mayock idén is meg akarta mutatni hogy mindenkinél okosabb😱😅 Mondjuk én a Jordan Love picket sem értem, szerintem ezt kicsit elsiették a sajtfejűek. A Chargers meg szerintem elb@szta, idén meg kellett volna ágyazni Trevornak és az o-line-t boostolni. Herbert idén (már ha lesz) megmutatja majd mennyire nem megy neki egy ennyire lyukas fal mögött. Ezt most elcseszték, talán őket sajnálom a legjobban.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Debreceni József
2020-04-24 09:35

Az a baj, hogy a Chargers kerete épkézláb QB nélkül is túl jó az 1/1-hez, szóval Trevor felejtős…

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Vicgeordie
2020-04-24 09:40

Ugyanarról a choker csapatról beszélünk? 😁 Sokan hasra vannak idén esve Burrowtól, szerintem Tua sokkal jobb karriert fut be ha nem szólnak közbe a sérülések. De mindkettőnél sokkal magasabban van nalam Trevor. Na, érte el kellene, el kell adni a lelked is az ördögnek, simán megéri akkor is.
OT-t kellett volna húzni, nekivágni T-Rex-el, esetleg egy próbát tenni Cam-el, jövőre pedig asszonyt-házat feltenni Trevorra. Meglett volna a következő 10 évre a franchise qb, ráadásul csak úgy vonzotta volna a nézőket befelé, Rams meccsek helyett. Így én egy Titans-Mariota jövőt jósolok nekik, se több se kevesebb nem fog ebből kisülni.
Ha 2-3 első körbe kerülne Trevor, azt is megfizetném.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2020-04-24 09:52

1.Csak a baj az, hogy az ördögnek való lélek eladást a Jags már eljátszotta. :D Ők pedig nem fogják az 1/1-et elcserélni.
2. A gond az, hogy a tankolós témát nem akarták az új stadion miatt, ezért idén új QB-t és jó csapatot akartak. De csak most körvonalazódik, hogy a zártkapus meccsek miatt, ráért volna a szurkolók megnyerése egy év múlva is. Pechesen jött ki nekik. A Jags meg olyan mázlista, hogy akkor lesz szar, amikor még nézők se lesznek a stadionban.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2020-04-24 10:06

Mindennek megvan az ára és ki tudja mire lesz képes “Pornóbajusz” ezzel a kerettel, egy egész szezonon át. Chargers tuti ott lesz a top3-ba majd, meglátjuk🙂

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2020-04-24 10:20

Azért elég érdekes, hogy most is CB-t és DE-t hoztak az első körben. Ne legyen itt senki naív a Jags gond nélkül túl lép Minshewn. A Chargerst azért kétlem. A védelem elég jó lesz, Tyrod meg a labdára vigyázni fog, ellentétben Riverssel. Bár, ha Herbert kezd és hagyják gunslingert játszani, akkor ugyanazt láthatjuk, mint Riverssel.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2020-04-24 11:20

Ha nem lenne a Chargers, a Jaguars lenne a líga chokere. Mondjuk engem ez a legkevésbé sem zavar🙂 hülye tulajdonos, még rosszabb front office akik az elmúlt 2-3 év brutális hibái után továbbra is ott vannak, töketlen edzői gárda akik nem tudnak rendet tartani az öltözőben (Ramsey, Ngakue, Fournette). Kurvára nem érdemelnék meg🙂.
Én azért remélem hogy a Chargers bebukja ezt a Herbert dolgot és Lynn repül, ideje lenne.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
2020-04-24 10:01

“Az Eagles szurkolók meg sírhatnak.” – én, a Redskins szurkoló sem örülök olyan nagyon Lamb-nek… :D

acsdav2
acsdav2
2020-04-24 10:11

1. Tekintve, hogy Brady-Brees-Favre 39/40 éves korában hozta élete legjobb szezonját óriási baromság lenne ha nem Rodgerssel képzelnék el a következő 4 évet. Már pedig minden valószínűség szerint a terv az, hogy 2 év múlva amikor már könnyen elcserélhető lesz Rodgers a halott pénzt tekintve, akkor túl adnak rajta. Jelen helyzetben szerintem senki nem látja azt, hogy Rodgers mennyire lesz jó mentor és, hogy a maradék 2 évre mennyire maradna motivált.
2. Azt azért nem szabad elfelejteni, hogy ha Rodgerst nem hozzák Favre nyakára lehet, hogy az öreg összehozott volna még egy SB-t. Nem mondom, hogy a 2008-as Giants elleni konferencia döntő akkor biztos meg lett volna, de nem kizárt. Illetve azt azért gyanítom, hogy a 2009-es szezonban (amikor Favre élete szezonját produkálta a Vikingssal) az öreg összehozott volna egy SB-t. Persze a 10-es győzelem szinte biztosan csak Rodgerssel jöhetett össze, ezt nem szabad elfelejteni. Szerintem ahogy csalódásként lehet értékelni GB-ben, hogy Favre-ral csak 1 gyűrű jött össze, eléggé valószínűsíthető, hogy ugyanez lesz elmondva Rodgersről is.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2020-04-24 10:16

1. Egy dologgal nem számol senki. Mi van ha Rodgers válla a kulcscsonttörés óta nem százas, és ezt GB-ben tudják, és úgy voltak vele, hogy kell egy vészmegoldás, mert bármikor úgy járhatnak, mint járt a Colts Manningel. Ez az egyetlen némileg elfogadható magyarázat a választásra, minden más esetben tényleg érthetetlen és védhetetlen.

bjeela
bjeela
2020-04-24 11:51

ARod eddig is egy primadonna volt, most meg aztán kibújik belőle a Honthy Hanna. Már tavaly közölte, hogy ide ne hozzanak QB-t. Rohattnagy acsargás várható. Szegény Love, még ha jó is lenne(erősen kétséges), akkor is ebben a hangulatban hazavágnák a karrierjét. ARod megeszi reggelire. De tételezzünk fel egy abszurd verziót, miszerint ARod tovább romlik, Love-t beteszik a helyére próbának. Love még nagyon nem NFL érett játékos, nagy eséllyel túl korán jutna szóhoz, ismét hazavágott karrier lenne a vége. Egyre jobban sajnálom a kölyköt.

A Vikings sajnos túl jól választott, így idén – ha lesz rendes szezon – megint köztük és a GB között dől el a csoport… mármint a 2-3. helye, mert természetesen mi hozzuk a csoportot veretlenül MVP Trubbal és SB MVP Foles-szal. A Lionson Okudah sem segít.

Tibinek meg egyre jobban áll egy világverő támadóegység, amivel leverheti PManning szezonrekordját. Más kérdés, hogy mire mennek védelem nélkül…

Burrowt sajnálom, viszont nagyon izgi lesz nézni majd a Cowboys O és a Redskins D párharcokat idén. ;)

A Saintset nem nagyon értem, hiszen win now üzemmódban vannak, egy jövőbeli C helyett lett volna jobb opció.

A Denver nagyon szépet húzott, de ki fog a srácnak dobni?

Tua jó helyre került, mert épeszű ember nem vár tőle csodát idén, így lesz ideje felépíteni magát. Szemben Herberttel, aki egy relatív jó csapatba került és vele remélik teljesnek a képet, ami felettébb kétséges. Inkább nem, mint igen.

A legnagyobb viccnek a Tampa vs 49ers cserét tartom és nem értem, mi a bolt abban, hogy felcserélték egymást a 13-14. helyen, amikor egyik sem akarta a másik játékosát? Mi ebben a bolt a Tampának, hogy adtak egy 4. kört egy 7.-ért cserébe a semmiért?

ewzywv
ewzywv
Reply to  bjeela
2020-04-24 12:08

azért ez a Rodgers egy primadonna narrativa elég túlzó. persze sose volt egy egyszerű karakter de nem vele volt tele a sajtó. Miota kijött a McCarthy – Rodgers konfliktus a sajtóban azóta tényleg mintha sokszor úgy kezelnék mint egy ripacs, pedig közel sem (nem is egy szent persze). A QB draft kapcsán se azt mondta előzetesen h csak a testemen keresztül, hanem h jobban orulne egy olyan embernek aki instant segitseget nyujt a csapatnak a győzelmekben. Az h mennyit fog tanitani Love-nak meg ki tudja, Favre se volt tul lelkes Rodgerstől, mégis mindenki etalonként kezeli a példájukat. Ez egy versenysport, az Alex Smith féle karakterek a ritkábbak és ez nem is róható fel nekik sztem

bjeela
bjeela
Reply to  ewzywv
2020-04-24 12:13

Félreértesz, Honthy Hanna sem volt mindenki számára nyilvánvalóan egy kibírhatatlan perszóna, egy kegyetlen hárpia, mert ilyesmit a rajongók nem tudhattak róla, szemben a szaktársakkal… ;)
Természetesen ez a feltételezés szerintem is egy opció a sok közül, de a trend inkább a konfliktus lehetőségét erősíti. A mester vs tanítvány viszonyt meg a jó fekete fene tudja, de ne feledkezzünk meg a tényről, hogy ARod még nagyon sokáig szeretne játszani. Feltételezhetően GB-ben. És ez determinál egyfajta hozzáállást a pozíciója védelmét illetően.

ewzywv
ewzywv
Reply to  bjeela
2020-04-24 12:19

ez így van és ezért nem is feltétlen hibáztatom majd ha nem lesz lelkes az okítás terén, különösen ha továbbbra is magas szinten játszik

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ewzywv
2020-04-24 14:26

Legfeljebb majd 3 év múlva elcseréljük Love-ot, mint a Pats Jimmy G-t!

ewzywv
ewzywv
Reply to  Krisztian Fekete
2020-04-24 15:06

JimmyG 2. körös volt. Packers kihuzza 2/60n Lovet egy szavam sincs (najo, legalabbis nem rinyalok ennyit csak huzogatom a szamat :D )

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ewzywv
2020-04-24 18:32

Én is csak kínomban viccelgetek. Nekem sem tetszik, hogy ahelyett, hogy a csapatot finomhangolnák, qb-t draftolunk.

ClayMatthews52
Reply to  bjeela
2020-04-24 13:06

Akkor Love egy befektetés volt, ha ARod még képes 5 évig magas szinten játszani. Attól nem kell félni, hogy a következő két évben bármilyen nagy szerepet kapna (kivéve sérülés).
Egyébként meg kétféle hír szokott jönni ARod természetéről, az egyik a sértődött volt csapattárs verzió, hogy kibírhatatlan, elárult, mint barátot stb; a másik meg az, hogy szeret viccelődni, LaFleurt is beszopatta a szezon elején poénból, sok csapattársát tréfálta meg, aztán jót röhögtek, fotóbombol stb.

bjeela
bjeela
Reply to  ClayMatthews52
2020-04-24 13:06

A tréfa mindig csak annak tréfa, aki nem az áldozata a tréfának. ;) ARodnak már a szeme sem áll jól – vélhetően ezért passzol mostanában olyan pontatlanul – és ez vélhetően nem mindenkinek tecccik. ARod egy vezér, annak minden jó és rossz tulajdonságával, köztük azzal, hogy nehezen viseli az ellenvéleményt, mert majd ő jobban tudja. És most rászartak a fejére és közölték, hogy nesze itt egy púp. Aki tizenévig vezér volt, az ezt általában nehezen viseli. Favre is nehezen viselte…

ClayMatthews52
Reply to  bjeela
2020-04-24 13:06

Valszeg inkább így lesz, meglátjuk. Én látok olyan jeleket, és hiszek benne, hogy ő is tud változni, értelmes ember. Az biztos, hogy ő minimum tiszteletbeli wisconsini, rendkívül sokat tesz a helyi közösségért (is), plusz a Bucksba is bevásárolta magát…

bjeela
bjeela
Reply to  ClayMatthews52
2020-04-24 13:11

Nem a szellemi kapacitásával van a gond, sokkal inkább a vezetői mivoltával és az ebből fakadó hatalmáról, amiből nem szeretne leadni.

Fetyke
Fetyke
Reply to  ClayMatthews52
2020-04-24 13:31

Ezt biztosan Brett apótól tanulta. :)

katonadani
Reply to  bjeela
2020-04-24 12:13

“A legnagyobb viccnek a Tampa vs 49ers cserét tartom és nem értem, mi a bolt abban, hogy felcserélték egymást a 13-14. helyen, amikor egyik sem akarta a másik játékosát? Mi ebben a bolt a Tampának, hogy adtak egy 4. kört egy 7.-ért cserébe a semmiért?”

Erről kérdezd meg a Bears és a 49erst :P

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2020-04-24 12:19

Felesleges, nálunk minden a legnagyobb rendben van, nincs szükségünk senkire, mert ez a csapat kész az elkövetkező 12 évben a gyűrű megszerzésére.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2020-04-24 12:32

De ugye úgy érted, hogy 12 év, 12 gyűrű?

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2020-04-24 12:33

Nem is értem! Ez kérdés volt? Nanáhogy kell még a két lábujj is!

realface
realface
Reply to  katonadani
2020-04-24 12:44

Amikor Trubért feltrédeltek 1/2-re 1/3-ról? Istenem, de szép csere volt az nekünk. :)

bjeela
bjeela
Reply to  realface
2020-04-24 12:48

Mi az, hogy nektek? NEKÜNK!!! Azóta is milliós felvonulásokat tartanak Csikágószerte megünnepelve a szent pillanatot. Munkaszüneti nap.

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2020-04-24 13:31

Egy leendő MVP minden áldozatot megér!

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-04-24 13:46

Tisztázzunk valamit, Fetyke! Trub már most MVP, csak még nem kapta meg. Mivel ez trivialitás, így pontatlanság leendőnek nevezni, merthogy ő már az. Pont.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-04-24 13:46

Bocsi! :)

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-04-24 13:46

Naaazéé! :D

Csongor Toth
Reply to  bjeela
2020-04-24 13:21

Drew Lock, fog a denverbe dobálni. szerintem korrekt volt tavaly mikor megkapta a lehetőséget.

Delfi
Delfi
Reply to  bjeela
2020-04-24 22:02

Azért úgy könnyű arra fogadni, hogy romlik majd ARod statisztikája, amikor nincs senki akinek dobhatna, cserébe nem képesek megvédeni.
De legalább van egy új semmire sem jó QB. Csodás!

Rynald
Rynald
2020-04-24 13:06

Szegény Loveot sajnálom. Éveket kell majd padoznia az első számú irányító mögött, ha nincs sérülés, jo eséllyel majdnem 25 éves lesz, amikor először tétmeccsen pályáraléphet

ClayMatthews52
Reply to  Rynald
2020-04-24 13:26

én bevállalnám, hogy ennyi pénzért első sorból nézhetem a Packerst :D

bjeela
bjeela
Reply to  ClayMatthews52
2020-04-24 13:40

Ennyi pénzért még azt is bevállalnám, hogy nem látok semmit a meccsből…

ClayMatthews52
Reply to  bjeela
2020-04-24 13:46

jogos

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2020-04-24 14:26

Ezt már ingyen bevállaltad! :D

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2020-04-24 14:35

Ne tréfáljunk! Még sosem voltam a Lambeau field gyepén. És már nem egy GB meccset láttam, igaz, csak tévében. Amúgy meg hogy vállalhatnám be azt, amire nem kaptam felkérést?

Fetyke
Fetyke
Reply to  Rynald
2020-04-24 13:35

Viszont, ha van egy kis szerencséje és némi tehetsége a játékhoz, akkor nagyon sokat tanulhat. Én biztos vagyok benne, hogy ARod is nagyon sokat ellesett Favre-től, ami nélkül szerintem nem futott volna be olyan karriert, mint amit befutott.
Mielőtt elkezdődik a kötekedés Brett apó nem tanította és mentorálta ARod-ot, neki kellett bizonyos dolgokat ellesnie az öregtől. Igaz akkor még több volt a beöltözős edzés, ennyivel könnyebb volt a dolga.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Fetyke
2020-04-24 14:50

Például megtanulja kidobni oldalra a labdát.

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  Fetyke
2020-04-25 01:16

Aaron Rodgers nem az a mentor típus, tőle nem sok mindent fog tanulni. Elég magának való alak amúgy is és most még be is fog sértődni. Azon sem csodálkoznék ha a két év alatt egy szót sem szólna hozzá. :)

Arni Pecceneger
Arni Pecceneger
2020-04-24 13:21

Már azért megérte fentmaradni h lássam Dani arcát mikor húz az Eagles… 😄 Annak ellenére h a Patriots kitradelt (ami nem ért váratlanul mert szinte az összes kitradelős mockot kopróbáltam, de nem örültem neki… LB-t vártam…) korrekt ellenértékkel.

eddig jó kis draft ez

Fetyke
Fetyke
Reply to  Arni Pecceneger
2020-04-24 13:35

Pats első nap: A! 😄
magyarázat: BB tanult a korábbi évek hibájából, és nem választott senkit az első körben.

katonadani
Reply to  Fetyke
2020-04-24 13:46

hanem kicserélt a másodikba, ahol jöhet egy bust DB, mint mindig?

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2020-04-24 13:50

De még mindig lett egy plusz harmadik köre.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2020-04-24 14:26

Ott húz majd QB-t! :D

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Krisztian Fekete
2020-04-24 15:53

Viccelsz, de sztem tényleg. Fromm vagy Hurts esélyes

Arni Pecceneger
Arni Pecceneger
Reply to  katonadani
2020-04-24 14:10

A legnagyobb félelmem… Ráadásul Caserio nyilatkozott,hogy így nagyobb a mozgástér. ééés Chung draftolásának évével példálozott….

Már lélelkben fel is készültem egy Bust DB húzásra az első pickünkkel… ez van. 🤦🤷

Arni Pecceneger
Arni Pecceneger
Reply to  Fetyke
2020-04-24 14:25

Á Chester osztályzása:
Ez volt a legjibb opció, nem vártam mást. Megkellett lépni.: C+
😄😄😄😄😄😍

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Fetyke
2020-04-24 15:53

Aztán majd lesz meglepi, ha Harry 1500 yardot kap el Stidham passzaiból, Michel pedig fut 20 TD-t idén!44!!4 (aztán bilibe ér a kezem, felébredek, hétfő reggel van és mehetek dolgozni)

Rpi
Rpi
2020-04-24 13:40

Dimi azt mondta, nem is gondlkodtak a felcserélésen, csak smokescreen volt az egész, Kinlaw draftolásán nem is gondolkodtak (😢), attól voltak beszarva, hogy 1/12-re kiviszi a Raiders Terrelt és a Ruggs pick után ünnepeltek a gyerekkel, hogy bentmarad.
Én továbbra sem szeretem a picket, a DLineba húzzanak ma vagy kitör a parasztlázadás.

ahanem
ahanem
Reply to  Rpi
2020-04-24 17:47

2. kör DE (Gross-Matos vagy Epenesa, akit úgy is imád Quinn, mert több helyen bevethető lehet akár), 3. kör LB vagy CB.

Felcserén nem gondolkodtak, de hátra lehetett volna cserélni az Eaglesszel, ott is lett volna korrekt CB, ők meg megkapták volna Lambet és nem a cowboysban kéne nézni őt…

Ákos
Ákos
2020-04-24 16:10

Sziasztok!
Valaki írja meg, kérem, hogy mit jelent a “reach” és “BPA” kifejezés.
Köszi

katonadani
Reply to  Ákos
2020-04-24 16:10

BPA: Best Player Available, tehát legjobb elérhető játékos
reach: érrékéhez képest túl korai húzás

Ákos
Ákos
Reply to  katonadani
2020-04-25 07:21

Köszi!

Péter Zsolt
Péter Zsolt
2020-04-24 18:56

A draft pickeket értékeltétek, de engem érdekelne, hogy hogyan éltétek meg a tegnapi közvetítést?
Elégedettek voltatok a nézők számával, aktivitással, stb?

Én magam részéről úgy gondolom hogy nagyon színvonalas műsort csináltatok, mind technikai mind szakmai szempontból profin fel volt készülve a stáb. Köszi az effortot, csak így tovább! :)

katonadani
Reply to  Péter Zsolt
2020-04-24 19:35

köszi szépen :)
Összességében elégedett vagyok, persze lehetett volna pár dolgot még jobban csinálni, remélhetőleg jövőre már egy légtérben leszünk, akkor könnyebb lesz a hangulatot is feljebb vinni és több szórakoztató elem férhet bele majd.

Everlast77
Everlast77
Reply to  katonadani
2020-04-24 23:16

“több szórakoztató elem férhet bele majd”
El tudnék képzelni topless csajokat amint átsuhannak a kamera előtt egy bazi nagy táblával, hogy éppen hányadik pick jön! Köszi!!!
Amúgy tök jó volt a tegnapi közvetítés ;)

camillo 7777
Reply to  Everlast77
2020-04-25 09:44

:D

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Everlast77
2020-04-25 15:24

Várjuk a barátnői felajánlásokat szerkesztői és olvasó oldalról egyaránt.. Szavazás a köv. SB utáni héten a Tippjáték rovatban

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

148
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x